PDA

Volledige versie bekijken : Olga (Russische)

Willem2
8 maart 2006, 22:43
Naam : Olga

Haarkleur/-lengte : Zwarte lange haren

Lengte dame : 1.72m

Postuur/Cupmaat : normaal tot slank , C - cup

Nationaliteit/Taal : Russische , duits en engels

Leeftijd : 20-24 jaar (23 jaar)

Tatoeages/Piercings :

Service : Goed . Zoenen, beffen, NMC, PZC

Bijzonderheden : Hele mooie ogen

Gustomass
8 maart 2006, 22:55
Beste herenijsberen!!,
inderdaad wat ziet dit meisje er mooi uit. Wat een mooi snoetje en die ogen!!!.
Heb haar zaterdag gespot en heb gereageerd op Hookers op bericht van Brian.

Quote from Life of Brian.
Gisteren een nieuw gezicht gezien in GT. Ze was vrij constant bezet en toen ze vrij was rond 11:30 ben ik naar haar toe gegaan en een praatje gemaakt. Ze zei Olga te heten en uit Rusland te komen. Ze woont al 2 jaar in Duitsland maar dit was pas haar 2e dag in GT. Toen ik haar vroeg om een sleutel te halen verdween ze en kwam even laterterug dat het haar speet maar dat ze weg moest omdat de ` auto` al op haar stond te wachten .
Jammer zag er lekker uit. Ik schat zo`n 173 lang , met wat langer zwart haar, C-cup en goede rondingen.

Heeft er iemand ervaringen met haar, zou graag eens willen weten hoe deze dame op de kamer is.

Groetjes Brian

Quote from Gustomass,
Jawel heren ijsberen Goodbar, Little Don Diablo, MiniMe en Life of Brian,
deze mooie dame heb ik zaterdag avond wel degelijk gespot. Nu ik jullie recensie lees weet ik zeker dat het Olga geweest moet zijn.
Het verhaal van Life of Brian was letterlijk de ondertiteling van het tafereel wat ik heb mogen aanschouwen. Ik zat namelijk op een bank achter Brian en het is opmerkelijk hoe hij het beschrijft, is exact hoe ik het voor me zag.
Maar even ter zake, het toeval wil ook wat. En heren, en dames, ik geloof erin dat iets niet zomaar gebeurt. Laat het me even uitleggen.
Een uurtje eerder heb ik met 2 medebrabanders in de pool gezeten. Zij hadden beiden relatie (gehad) met russische, moskouwse dames en raakten niet uitgepraat over hoe mooi deze dames wel niet waren. Één brabander ijsbeer is even later door Sonja , ja dé Sonja helemaal verslonden. Ongeveer anderhalf uur nadat ik die 2 alleen heb achtergelaten in de WhirlPool, want daar weet onze Sonja haar vaardigheid in relatiebeheer toch váák met succes te berde te brengen. Bij de kleedhokjes stond deze totaal afgepijgerde Brabander en gaf me nog eens duidelijk aan hoe hij deze Sonja had mogen meemaken. Ik herinner me nog hoe ik de eerste keer van een sessie met Sonja terug aanbelandde in de douches. Heren, wij weten wat hij bedoeld heeft.
Maar , zoals ik zei, ze hadden het over de schoonheid van Russiche dames. Nu ik hoor dat deze dame Olga een Russiche is, valt dit puzzelstukje ook weer op zijn plaats. Ja, bloedmooi was ze en ze was exact zoals ik toch de meeste nieuwelingen ervaar in hun eerste dagen. Ze gaan wat teruggetrokken op een bank zitten en wachten rustig af. Dat duurt meestal maar enkele dagen, wie heeft Tip niet de eerste dagen werkeloos zien zitten, en wie kon ze een weekje later gewoon niet aanspreken omdat ze telkens weer met haar volgende slachtoffer naar de kamers stoof....... of het duurt een eeuwigheid en de dame in kwestie lijkt nooit grip te krijgen op " ons".
Toen dit bloedmooie meisje Olga op de bank zat heb ik wel zitten denken, "doet ie het nog of doet ie het niet meer....." Om de kans op een tegenvaller in het bijzijn van deze mooie Olga te voorkomen heb ik het maar uitgesteld tot een volgende keer.
Jullie blijkbaar ook....
Wie brengt er nummertjes mee, of een dobbelsteen, kunnen we de volgorde van aantreden op een leuke manier bepalen.
Ja Olga lijkt heel wat te zijn, maar heren pas op, plan je van te voren een kamerbezoek, dan valt het niet altijd even mooi uit.
Spontaniteit en lekker sex hebben gaan beter hand in hand.

tot zover deze lezing.
Ja ik denk dat we deze Olga de komende tijd veel minder in de bar kunnen bewonderen. Als zij op de kamer net zo is als ze eruit ziet, dan komt ze niet meer van de kamer af.
Dus herenmedeijsberen laten we een beetje voorzichtig met haar omspringen zodat we er met z'n allen nog lange tijd Golden Times mee kunnen beleven.

Gustomass ziet nu al weer uit naar aanstaande vrijdagavond of zaterdag......

Jorah Mormont
11 maart 2006, 19:02
Gisteren 10/3 met Olga naar blokhut 24 geweest.
Olga zat wat afgelegen en stil in de panhandle van de bar toen ik haar aansprak. Een andere ijsbeer had mij al ingelicht dat zij Olga was, dus ik sprak haar direct aan met "Privjet Olga, DObriy vEcher" Zij begon direct in vol Russisch terug te spreken, waarbij ik aangaf alleen het voorgaande te weten. Wij vervolgde onze conversatie in het Engels en later Duits, wat Olga perfect spreekt omdat ze al drie jaar in Duitsland woont. Ik heb Olga gevraagd een sleutel te halen en we vertrokken naar de blokhut. Olga geeft je de (wat ik dan vind) typische Russische service. Lief, vol overtuiging en passie. Deze dame houdt erg van zoenen, echt overal. Pijpen doet ze lekker met lange halen. Daarna heb ik Olga lekker oraal mogen bevredigen. Het geheel hebben we afgesloten met geslachtgemeenschap waarbij diverse standjes de revue passeerde.
Olga heeft hele mooie ogen met veel uitstraling.

Herhalingsgevaar zeker aanwezig.

BR, Sonny

MiniME
12 maart 2006, 12:09
Na de 1e kennismaking vorige week, gisteren dan stap 2 gezet: direct een veel betere klik (altijd fijn als je broertje mee is ;)) ondanks dat ik niet zo goed Russisch spreek als Sonny. Vervolgens een lange sessie op top nivo mee gehad, met inderdaad de bekende Russische kwaliteiten. Zelfs na afloop van de kamer nog after-service in whirlpool, kortom: super en potentiëel een plaatsje in de top 10 (dat kost nog wat meer tijd zoals de ingewijden weten!).

Randy
12 mei 2006, 13:50
In eerste instantie lijkt ze wel een oudere zus van Mona, ze is langer, en heeft een prachtig figuur met D cup (echt). Ik raakte met haar aan de praat voor de kino. Ze werkt meestal 1-2 dagen bij GT, als bijbaantje voor haar studie. Meestal op vrijdag en/of zaterdag, dus vandaag had ik geluk. Ten eerste omdat ik haar 's middags aansprak, 's avonds om half zeven ging ze weg. En omdat dit echt een topper in wording is! Lief, mooi, slim, en sexueel zeer vaardig. Kortom, een aanrader! Ook met haar een heerlijk uur doorgebracht.

Naar eigen opgave is ze 1.72m en 23 jaar.

TT Man
2 juni 2006, 10:36
Randy en de andere schrijvers zijn nog wat te bescheiden over haar, althans naar mijn mening. Dit is voor mij absoluut 100% herhalingsgevaar. Wat een vrouw! Slim, sexy, mooi, levenswijs en nog veel meer van dat alles. Mooi lang donker haar. Hoewel ik niet zo'n liefhebber ben van grote borsten is dit toch wel iets om even bij stil te staan. Een dikke D cup puur natuur en waarop de zwaartekracht geen invloed schijnt te hebben.

Ruim kennis gemaakt op de bank en wat gesproken over de dingen des levens en haar en mijn ambities daarin. We waren het verassend eens met elkaar. Dat begon dus goed. Ze komt wat verlegen over en past niet helemaal in het gebruikelijke GT plaatje. Vergelijk het een beetje met de 'aristocratische' Magdalena (die is dan wel niet verlegen maar 'past' ook niet echt).

Op de kamer een GFE zoals ik die nog niet vaak mee heb gemaakt. Zoals veel Russische dames beheerst zij de pijpkunst tot in de puntjes. Ook hier speelde ze wat verlegen te zijn, wat het GFE gevoel versterkt. Geen professioneel gedrag, geen tijdsdruk, geen keiharde sex, maar wel heel veel tederheid en geilheid. Waarom ik na 1,5 uur van de kamer ben gegaan weet ik nu een dag later nog steeds niet (prijs is exclusief fooi). Hele domme beslissing.

In strijd met alle zogenaamde regels ga ik de volgende keer voor haar naar GT terug. Fuck the rules. Dit was super.

TT Man
9 juli 2006, 06:35
Om eerlijk te zijn ben ik vrijdag speciaal naar GT gegaan om een zeer ruime sessie met Olga te hebben. Na twee kamerbezoeken kwam ze buiten langslopen met twee collega's om plaats te nemen op het nieuwe terras. We hadden regelmatig oogcontact, maar ik zag geen kans om ze weg te kapen (zou ook niet netjes zijn geweest). Uiteindelijk vertrok ze naar de kamer. Ik zou ze later nog wel tegenkomen, dacht ik nog. Dat was inderdaad het geval en wel tijdens het douchen. Ze keek me nog begripvol aan, zo van ik ben nu beschikbaar, maar helaas helaas, ik stond op het punt om te vertrekken. Het aanbod van de ijsbeer om nog mee te gaan eten sloeg ze kordaat af. De twijfel begon te knagen maar ik had andere verplichtingen waar ik niet onder uit kon. Ze vond het ook wel jammer en ik beloofde snel weer naar GT te komen.

TT Man
9 juli 2006, 18:51
Om eerlijk te zijn ben ik vrijdag speciaal naar GT gegaan om een zeer ruime sessie met Olga te hebben. Na twee kamerbezoeken kwam ze buiten langslopen met twee collega's ijsberen om plaats te nemen op het nieuwe terras. We hadden regelmatig oogcontact, maar ik zag geen kans om ze weg te kapen (zou ook niet netjes zijn geweest). Uiteindelijk vertrok ze naar de kamer. Ik zou ze later nog wel tegenkomen, dacht ik nog. Dat was inderdaad het geval en wel tijdens het douchen. Ze keek me nog begripvol aan, zo van ik ben nu beschikbaar, maar helaas helaas, ik stond op het punt om te vertrekken. Het aanbod van de ijsbeer met wie ze net van de kamer kwam om nog mee te gaan eten sloeg ze kordaat af. De twijfel begon te knagen maar ik had andere verplichtingen waar ik niet onder uit kon. Ze vond het ook wel jammer en ik beloofde snel weer naar GT te komen.

Paar kleine aanpassingen. Ik kon het bericht niet meer bewerken, dus heb ik het zo maar gedaan.

Mauriceyep
22 juli 2006, 13:12
Van de week ook maar eens met Olga naar de kamer geweest. Eindelijk eens zonder mijn broer, zodat hij haar deze keer niet voor mij neus kan wegkapen. Ik vind de bijzonderheid aan Olga dat ze haar aandacht heel goed weet de focussen op de klant. Ze geeft je het gevoel dat je beste minnaar bent die er is, dat je geweldig bent (klopt uiteraard ook allemaal, hihi). Verder is er ook nog een uitstekend gesprek mee te voeren.
Ze kan goed relaxt zoenen en weet als een van de weinige dames uitstekend de G-spot te vinden.
Herhalingsgevaar is aanwezig, haar populariteit is duidelijk aan het stijgen.

Jorah Mormont
22 juli 2006, 13:25
Ik vind de bijzonderheid aan Olga dat ze haar aandacht heel goed weet de focussen op de klant. Ze geeft je het gevoel dat je beste minnaar bent die er is

Inherent aan een Russische vrouw;)

BR, Sonny

Randy
29 juli 2006, 14:10
Vorige keer al een uitgebreid kennismakingsfeestje met haar gevierd, en vandaag de herhaling. Een prachtige lieve vrouw, die er plezier in heeft jou een aangename tijd te bezorgen. Ze vond mijn massage zo aangenaam, dat ze er ook wel geld voor overhad. Ze was er van overtuigd dat ik een opleiding heb gehad hierin, Klopt, maar niet op school, alleen door zelfstudie bij GT. Heb haar maar in natura laten betalen, ivm concurrentievervalsing. Een heerlijk uur, alles erop en eraan!

TT Man
31 juli 2006, 07:54
De tijd buiten de kamer en op de kamer met Olga was in balans: op de kop af één uur. Zeer ontspannen met haar gesproken over allerlei onderwerpen van licht tot wat zwaarder. Ze is niet alleen prachtig om te zien maar ook nog eens erg intelligent. Mooie combinatie. En ze wist zich nog alle persoonlijke details van de vorige keer te herinneren. Over aandacht gesproken...
Op de kamer heeft ze me eindeloos gepijpt met alle denkbare varriaties. Ik moest haar meerdere keren tot rust manen, aangezien mijn zaadproductie anders veel te vroeg naar buiten zou zijn gekomen. Meteen na het pijpen tot neuken overgegaan, zonder dat ik haar had verwend. Zo passief ben ik nog maar zelden geweest, maar ze had vooraf ook beloofd dat ik geen 'werk' hoefde te verrichten en dat zij mij totaal ontspannen van de kamer af zou laten gaan. Dat is zonder meer gelukt. Wat een heerlijke meid! Ik kan daar geen genoegen van krijgen.

Jorah Mormont
23 september 2006, 21:13
Olga gisteren ook weer in GT gezien.

TT Man
25 september 2006, 08:36
Olga gisteren ook weer in GT gezien.

Ik ook en ik verloor haar even uit het oog :sleep: en weg was ze. Verdammte S....

Mauriceyep
10 oktober 2006, 20:00
Olga blijft een absolute schoonheid om te zien, inmiddels is van Nationaliteit gewisseld omdat ze niet wil dat iedereen weet dat ze uit Rusland komt. Geen probleem ik ben flexibel: ze is nu Israelisch.
Prima sessie op de kamer, alhoewel ze wel een beetje vermoeid overkwam en het prijzen van een man zijn kwaliteiten heeft geen grenzen bij haar en daar werd ik dan weer een beetje vermoeid van .. ach ja.
Een herhaling gaat toch wel weer een keer plaatsvinden.

Randy
20 oktober 2006, 18:10
De 3e keer met Olga. Als de vorige keren, top. Grappig is dat ze 5 kg wil aankomen :eek: :eek: :eek: . Toen ik vroeg waarom, dacht ze dat ze dan toch aantrekkelijker zou zijn. Volslagen onzin, ze is prachtig zoals ze is. En de enige dame die ik ken die zwaarder wil worden.

Ik heb haar aangeboden dat als ze dat echt wil, ze wel enige kilootjes van mij mag overnemen. Maar dit bleek lastig realiseerbaar.:D

We hebben eigenlijk niets bijzonders gedaan, en toch was het heel bijzonder. Lief en sexy, mmmmmm.:smkiss:

Azrael
6 december 2006, 07:45
Gisteren bij de kino aangesproken door deze Russische schone. Inderdaad ze heeft erg mooie ogen en ik was dan ook wel meteen onder de indruk. Na wat gekletst te hebben, besloten om een sleutel te laten halen en onze ontmoeting voort te zetten op de kamer. Hier eenmaal aangekomen laat deze dame een heel arsenaal aan kunsten voorbij komen, waarbij ik moet toegeven dat haar pijpkwaliteiten uitstekend zijn. Na een kleine 50 minuten moe maar voldaan :rubbel: de kamer verlaten. Deze dame doet ook aan goede nazorg. Wat mij betreft zeker nog een keer op herhalingsles bij deze dame.

TT Man
9 december 2006, 12:35
Rusland of Isreal, mij maakt het geen zak uit. Ik zag haar en heb haar direct aangesproken. Kansen moet je grijpen want anders is ze weer weg. Wat een lekker ding is Olga toch. Vrijdag ruim anderhalf uur van haar mogen genieten. Niet alleen sex maar zeker ook een goed gesprek. Man wat heb ik me laten verwennen door dit model. Normaal hou ik er wel van om zelf ook wat actief te zijn, maar ik heb haar maar laten begaan. Alle remmen waren los. Ze heeft me helemaal gek gepijpt. Afgesloten met wat standjes uit de Kamasutra. Heel erg lekker. Geen herhalingsgevaar, maar herhalingszekerheid.

Gustomass
9 december 2006, 13:01
Als je deze ervaringen zo leest ....
Toch een beetje dom geweest, maar ok.

Bezit is einde van het verlangen naar ...en wat prachtig als je nog wat te wensen over hebt, als je mag uitzien naar een samenzijn met deze dame Olga....

wanneer?? Olga zal het 't als eerste weten en jullie niet veel later....

gustomass.

Jorah Mormont
10 december 2006, 11:05
Afgelopen week ook weer eens van deze Olga mogen snoepen. Ik stond bij de kino toen ik in gesprek kwam met Olga. Mooie verschijning met ook weer zo'n typisch slavisch gezicht. een goed gesprek volgde wat ik eindigde door haar uit te nodigen voor een bezoek aan "KOMNATA"

Op de kamer haar eerst een beetje gemasseerd, maar ik merkte dat Olga zelf aan het roer wilde staan. Twee kapiteins in 1 blokhut gaat niet, dus heb ik haar haar gang laten gaan. Nou, daar weet Olga wel raad mee. Ik ben een half jaar geleden een keer met haar mee geweest, dit maal leek het toch helemaal anders. Ze gaat helemaal mee in het spel en schroom niet om er zelf ook van te genieten. En ze heeft iets met oren, ik heb nog niet eerder meegemaakt dat een vrouw telkens haar vinger in je oren steekt. Zal wel een tik van d'r zijn. Het was een bovengemiddelde sessie met Olga. Tja, ook deze Olga ziet mij nog wel eens terug.

BR, Sonny:wink:

TT Man
11 december 2006, 10:42
En ze heeft iets met oren, ik heb nog niet eerder meegemaakt dat een vrouw telkens haar vinger in je oren steekt. Zal wel een tik van d'r zijn.

Niet alleen een vinger maar ook haar tong ging in mijn oor naar binnen. Moest er wel om lachen. Niet echt opwindend voor mij. Er zullen wel mannen zijn die het lekker vinden:rolleyes:

Azrael
11 december 2006, 10:54
Niet alleen een vinger maar ook haar tong ging in mijn oor naar binnen. Moest er wel om lachen. Niet echt opwindend voor mij. Er zullen wel mannen zijn die het lekker vinden:rolleyes:

Inderdaad, dit was ik nog vergeten te vermelden. Dit was ook niet mijn ding, ik moest er persoonlijk wel om lachen. Elke keer die vinger in mijn oor...:rofl:

Gustomass
14 december 2006, 22:58
Onderstaande even geleend vanuit ander forum.
Gusto is dus weer een beetje echt dom geweest afgelopen vrijdag.
Moet ie helemaal tot volgend jaar wachten....

Olga hopelijk kunnen we samen Carpe Momentum op 12 januari ontvangen...
...en daarna gauw met z'n tweetjes de kamer op ....

Gustomass wenst Olga Fijne Feestdagen en een mooie jaarwisseling.....

Pijpen , wauw, zoenen, prima, toen werd het tijd om eens dat russische grotje te vullen, daar begint ze zelf in cowgirl, daarna missionaris en ... afgemaakt in doggystyle, super en zeker voor herhaling vatbaar. Jammer dat ze er na vandaag ( 14-12 )even 4 weken tussenuit is.

little diablo
30 december 2006, 12:50
Gisteren voor het eerst met deze russische meegeweest. Hoewel ik meestal met rusische niet zo,n klik heb,was dit een positieve uitzondering. Ik heb haar natuurlijk al vele malen gespot in Gt,en telkens weer twijfelde ik om met haar de kamer op tegaan. Maar ze heeft gewoon iets:rolleyes: Een bepaalde look en een lekker figuur. Tevens heeft ze telkens weer een mooie combi qua setje aan(good tast)
Met haar op de kamer een heel goed half uurtje gehad,op alle punten top,heerlijk zoenen en lang,der tongentje was niet te volgen:p volmondig pijpen en het is gewoon een genot om met haar te :fuck: een lekker vol en zachte body,heerlijk elastisch is ze en met zachte genots tonen. Dat wordt herhalen:D

Saluti L Diablo

little diablo
8 april 2007, 11:41
Lang heb ik haar niet meer gespot,maar gisteren was ze weer in the house;)

Saluti L Diablo

Randy
13 april 2007, 12:30
Alweer een tijd geleden dat we samen stoeiden. Rustig begonnen in de kino, en al vlot naar een kamer vertrokken voor een uur intensieve Kamasutrastudie. Lief ding, en slim ook nog.

Mauriceyep
28 april 2007, 18:40
Olga is en blijft ontzettend mooi. Prachtig lichaam, mooi gezicht, geweldige lach. Het mooie van haar vind ik dat ze niet "hoerig" wordt qua uiterlijk. Deze metamorfose ondergaan vrijwel alle dames na enige tijd. Olga niet!
Haar sterke punt, dat ze vandaag ook nog eens herhaald heeft bij mij is en blijft het zoenen. Lieve dame, waar je een leuk gesprek mee kunt hebben en een goede sessie op de kamer.

marty01234
1 mei 2007, 15:21
weet je ook welke dagen zij aanwezig is ? (zijn dit vaste dagen)

Randy
1 mei 2007, 15:27
weet je ook welke dagen zij aanwezig is ? (zijn dit vaste dagen)

Zie hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=10758&postcount=5) :rolleyes:

TT Man
27 juli 2007, 09:33
Na Wit-Russsiche Nellie bleef ik maar in stijl met Olga. Heerlijk zitten relaxen op de bank en een heel goed gesprek met haar gevoerd over de leuke dingen des levens. Maar in GT kom je niet primair om te praten (althans ik niet).

Ook hier weer een uur op de kamer met een zeer mooie vrouw die de kunst van het langzaam verleiden en het opbouwen van de spanning heel goed begrijpt. GFE met hoofdletters.

Ze wilde de tijd verlengen, want ze had niet veel zin in haar volgende afspraak. De betreffende ijsbeer staat ook wel bekend om zijn wat ruwere gedrag met de madels.

marty01234
2 augustus 2007, 18:56
Het is en blijft een schatje..

Ik ga morgen special ernaar toe, ik hoop dat ze er is..

/marty01234

Jorah Mormont
2 augustus 2007, 23:49
Het is en blijft een schatje..

Ik ga morgen special ernaar toe, ik hoop dat ze er is..

/marty01234

Vanavond was ze er............

Sonny:wink:

MiniME
3 augustus 2007, 21:35
en vandaag weer niet, ze blijven onvoorspelbaar die dames

marty01234
4 augustus 2007, 22:22
Tja,

Onverwachts kon ik gisteren niet, als ik dit zo lees ben ik blij die 200 heen en 200km terug niet gereden te hebben..

maar ja je moet er wel wat voor over hebben.

Jammer dat ze zo wisselvallig is, normaal ga ik donderdags en wilde dit keer vrijdag gaan.

Volgende week maar weer proberen. (desnoods beide dagen !).

Heren bedankt.
/Marty01234

marty01234
2 december 2007, 23:04
Iemand haar weer gezien ???

Ik mis haar !

Helmut
3 december 2007, 07:55
Afgelopen maandag was zij in GT, zelf met haar in kamer 6 belande: fantastische vrouw, lief en zacht. Olga was constant bezig om haar berenfan`s club te troosten.

Groetjes en success,

Helmut

MiniME
8 december 2007, 10:22
Olga is gewoon weer aanwezig in GT. Maar tot wanneer.....dat weet zij zelf zelfs niet.

lupocem
11 december 2007, 02:16
Ik heb Olga gezien
Ze is daar aanwezig tot 22 december
Daarna komt ze 2 januari weer terug in Golden Time

Binky007
18 februari 2008, 08:32
Gisteren met Olga naar de kamer geweest
Was de laatste keer een klein jaartje gelden, en had daar een goede herinnering aan
Hoefde dan ook niet lang na te denken toen ik haar zag lopen.
Vond het deze keer toch een stuk minder
Ze pijpt bijzonder goed, maar deed dit steeds erg kort,
en ging dan weer met haar handen aan de gang.
Aanwijzingen geven hielp weinig, was jammer
verder nog steeds een leuke meid.

Wat me wel opviel die dag, dat ze erg veel in de kino aan het jagen was,
vroeger zat ze vaak stilletjes in de bank.

Binky

bergm550
26 april 2008, 09:18
Weet iemand wanneer Olga weer in Goldentime is, of waar zu nu werkt?

Mauriceyep
26 april 2008, 20:22
Ik heb haar recent nog gezien, ze werkt gewoon niet veel.

Willem2
27 april 2008, 02:11
Ik heb haar recent nog gezien, ze werkt gewoon niet veel.

Was datbij de bakker en op welke dag ;)

:wink:

marty01234
25 juni 2008, 15:58
Heren, iemand haar weer gespot ? Ik weet dat ze een paar maanden terug ging naar rusland, maar zou in juni/july weer terug komen !!

iemand ?

/marty01234

Mauriceyep
10 augustus 2008, 21:13
Vandaag was ze aanwezig. Het blijft een schatje en een heel mooie vrouw die altijd hartelijk blijft.

The Saint
10 augustus 2008, 21:52
Vandaag was ze aanwezig. Het blijft een schatje en een heel mooie vrouw die altijd hartelijk blijft.

Ben zondag 3/8 rond een uur of 10 met haar geweest, ik was ook aangetrokken door haar ogen en zag dat ze veel "werk" had. Eerlijkheidshalve
moet ik erbij vertellen dat ik in eerste instantie dacht dat ze mogelijk een Iraanse was die oraal top was volgens dupke: pijpen met afwisselend ijsblokjes en koffie (:eek:) als ik het me goed herinner en de climax zou zijn
dat je tot aan het plafond :rubbel: zei dupke. Hij was wel niet zeker of
zij die Iraanse was (ben haar naam vergeten). Ik ging recht tegenover haar
zitten in het salon( ze was net binnengekomen) en maakte oogcontact met
haar wat ze positief beantwoordde maar op het eerste gezicht zonder al teveel interesse. Toen ze merkte dat ik bleef kijken, keek ze me wel wat indringender terug, het sein voor mij om naast haar te komen zitten. Toen ze zei dat ze Russische was en Olga heette, twijfelde ik. The wrong person, and now? Ik verkende wat en wilde weten of ze echt zin had, dus begon
ik een verkennend gesprek en vroeg of ze intens zoende wat ze bevestigde.
Het bleef wat aanmodderen, het enthousiasme was er niet echt bij haar en ik vroeg of ze moe was. maar plots schoot ze in actie, ze had gezien dat een andere klant interesse had. Wil je nu naar de kamer met mij of straks.
Ervoor gaan dacht ik, maar had het beter niet gedaan. Zoenen was er maar zonder overgave, oraal viel mee maar mijn vermoeden dat ze erdoor zat (of dat het niet meer zo goed is als vroeger?), werd bevestigd. Wil haar wel nog
een 2de kans geven, als iemand kan zeggen of hij onlangs een goeie ervaring met haar heeft gehad. Kent er iemand die naam trouwens van die Iraanse

MiniME
10 augustus 2008, 22:18
Tsja, wel typisch Olga. Als ze haar dag (of zelfs: haar moment) niet heeft moet je zeker niet doorduwen en haar gewoon even negeren. Als ze er wel zin in heeft, is ze toch een van de betere dames. Zacht, vol overgave en alles puur natuur (2 weken terug zelf nog ervaren, maar wel door haar bij het 1e contact toch even te laten zitten, ze was nog helemaal van slag van een ander ijsbeerte :D).

Zou haar zeker nog een keer proberen dus, maar wel even van tevoren kijken of er echt zin in heeft. Zo ja, doen! Zo nee, even wachten.

BTW: die Iraanse ken ik niet

Jack42
10 augustus 2008, 22:21
BTW: die Iraanse ken ik niet

Je kent Daria toch wel?

The Saint
10 augustus 2008, 22:25
Je kent Daria toch wel?

Nee, ben nog maar actief sinds einde juli in de FKK-wereld, maar Daria
was idd de naam van het meisje volgens dupke ... en dat vreemd verhaal van die ijsblokjes en koffie,
heeft er daar iemand ervaring mee?

marty01234
18 september 2008, 17:58
iemand haar nog gezien deze week ?

Ik ga morgen naar golden en zou haar graag weer eens zien !!

/marty01234

The Saint
18 september 2008, 18:11
iemand haar nog gezien deze week ?

Ik ga morgen naar golden en zou haar graag weer eens zien !!

/marty01234

Olga was gisteren niet in de GT, Vanja is terug (uit vakantie) en ook Constanzia was er.

Mauriceyep
5 oktober 2008, 19:31
Na 1,5 jaar weer eens met Olga op de kamer geweest.
100% GFE, heerlijke ontspannen en tedere sex. Uitgebreid tijd nemen voor elkaar. Zoenen, pijpen, neuken, waarbij ze steeds haar prachtige borsten in de strijd werpt. Erg goed en zeer aangenaam. Ik verbaas me iedere keer ook weer over haar geheugen, ze herinnert zich wel erg veel:smile:

TT Man
6 oktober 2008, 14:30
Ik kwam haar afgelopen vrijdag tegen in de kleedruimte. Ik ging weg en zij had net een klant gehad. Nog even staan praten toen ik aangekleed was. Had ik haar eerder ontmoet die dag dan zou het kameren zijn geworden. Inderdaad een echte GFE met haar. Ze is ook gemeend geinteresseerd. Wat een vrouw:p

TT Man
25 november 2008, 10:02
Hoewel ik al op weg was naar huis (wilde net gaan douchen) liep ik weer Olga tegen het bevallige lijf. Twijfel twijfel, maar toch maar snel de sleutel laten halen. Van de grote kamer tegen het atrium. Lekker ruim bed, dat wel.

Het geheugen van Olga is opzienbarend. Ze wist me dingen te vertellen die ik zelf al weer bijna was vergeten. Ze moest wel haast een logboek van al haar klanten bijhouden.

In 'de tijd van de baas' hebben we eens lekker bij zitten kletsen, maar ondertussen werd er wel al wat gevoeld en gestreeld, een beetje tussen neus en lippen door. Olga weet mij helemaal op mijn gemak te stellen en voor mij is zij de GFE in optima forma.

Als ik met deze wondermooie dame van de kamer kom prijs ik mij altijd gelukkig dat ik voor een beperkt bedrag lekkere sex met zo'n vrouw heb mogen hebben. Trinkgeld krijgt ze altijd ruim. Voor wat hoort wat. Olga blijft in mijn toplijst staan.

marty01234
7 januari 2009, 14:02
iemand bekend of ze er volgende week is ? (dinsdag ?)

thesickboy
7 januari 2009, 14:21
Vreemd, TSB is in december met deze dame op de kamer geweest. Ik meende dat ik hier een recensie over geschreven had maar dit klopt blijkbaar niet. Acute aanval van ALzheimer allicht.

Dit gezegd zijnde is een sessie met Olga een absolute aanrader. ALs het een beetje wil klikken kan je een fijne tijd met haar beleven. Olga heeft net een tikje meer klasse dan het gros van andere dames uit GT en dat vertaalt zich ook op de kamer. Pijpen met lange natte halen, lekker zoenen en enthousiast tijdens het beest met twee ruggen.

Eén van de betere dames in GT.

MeesterMixer
16 januari 2009, 19:12
Wat een heerlijke vrouw is dit toch. Lief, zacht, heerlijk lijf en zoent alsof het je vriendin is. Ook pzc doet ze zeer vaardig en met goed gebruik van handen en lippen :cool:

Goed te zien dat de russische dames weer terug zijn in GT, dat komt de kwaliteit zeker ten goede!

Gustomass
26 januari 2009, 17:37
Afgelopen zaterdag weer eens in Golden Time beland.
Na flink wat getrek en geduw aan en door mij bekende en mij geheel onbekende dames, die allemaal best bereid waren om voor een half uurtje of voor een uur "verliefd" op me te willen zijn, zag Gustomass plotseling niemand minder dan Olga, de Russische heerlijkheid met zwarte lange, hele lange haren...
Het eerste contact verloopt zoals dat altijd met haar verloopt, als je geluk hebt laat ze merken dat ze je nog kent, herkent en dan volgt er een kort , subtiel maar een oh zo mooi lachje op haar gezicht....
Al gauw ontlokte me dat een uitspraak die ik richting mijn wandelvriend ... "één vraag kun je nooit stellen omdat je het antwoord al weet...dat is "zie ik het goed..die dame die daar zit, is dat Olga???"dit is een vraag die feitelijk nooit past, simpelweg omdat deze dame zo druk in de weer is , dat ze nooit of slechts zelden in de bar of bij de kino zit... een goed teken... inmiddels mag Gusto uit ervaring spreken.... met die service en met wat deze dame biedt op de kamer, is het oh zo vanzelfsprekend dat wij ijsberen deze dame weinig tijd in de bar gunnen en haar al snel benaderen om iets leukers te gaan doen...... Uitzonderingen bevestigen ook in Golden Time de regel en zo kon het gebeuren dat Olga mij en mijn wandelvriend in haar voorbijgaan even te woord wilde staan...een korte blik richting mij viel me ten deel, maar blijkbaar was Gusto niet snel genoeg om middels een gelaatsteken haar kenbaar te maken dat er wat Gusto betreft wel iets meer ín zat voor vanavond ...en dat Gusto er dat graag met háár hulp uit wilde halen....
Misschien had ze het juist héél goed begrepen en wist ze dat ze gerust door kon lopen....Playing hard to get is een beetje op zijn plaats hoewel dat bij Olga niet echt een verleidingstruck is die je in haar gereedschapskist zou verwachten...of hij moet helemaal onderaan liggen...
Heb me bij mijn collega even verontschuldigd met de mededeling dat als het goed was ik een hele tijd weg zou zijn..."nou, mocht ik je niet meer zien, alvast een goede reis naar huis straks" kreeg ik te horen..."eengelijks", maar als ik aan één ding nog niet dacht was dat de huisreis...
Gusto op weg naar de Kino, maar zover hoefde het niet te komen...hier zat Olga op de trappetjes ..rustig te wachten op...natuurlijk...dat had ze best in de smiezen..op Gusto...
Heb naast haar plaats genomen en begon een praatje..normaal wil ik best even tevoren praten maar ik kon mijn enorme zin in haar gewoon niet verbergen..heb dat ook maar niet geprobeerd... "heb jij geen leukere ideetjes dan hier te blijven zitten..." vroeg ik haar .."ja misschien wel.... en jij, hoe zit het met jou??" "Nou ik heb best leuke ideetjes om te gaan doen , maar helaas , die kan ik niet in mijn eentje uitvoeren..". een heerlijke lach volgde , wat haar antwoord was weet ik echt niet meer ...er zal van alles gezegd zijn door haar en door mij ... het volgende wat ik me herinnerde was dat ze me vroeg...ok, dan ga ik de sleutel halen, wacht je dan hier of wacht je in de bar....in de bar natuurlijk, nog even bij mijn vriend zitten...
Ondanks dat ze melde dat er geen wachttijden waren, duurde het toch nog een minuut of 10 ..of waren het 3 minuten die als 10 minuten aanvoelden..dat kan natuurlijk ook zijn...als je op een sessie met Olga wacht, dan weet je immers wáár je op wacht...
Ze kwam me ophalen en leidde me naar de grote kamer bij de sauna ruimte...of ik die kamer geschikt vond? , maar natuurlijk meid..was al heel lang geleden... dat Gusto hier was...dat kan ie zich nog herinneren als de avond van gisteren,La notche de ayer ;) dat was de allerlaatste keer met Samyra indertijd, toen ze nog van die lekkere naturel tietjes had.... Times , they are a changing , and so are women apparently...
Intussen komt Olga terug met het beddegoed...oeps ben je al uitgekleed..ja nu je het zegt.... , nou veel heb ik niet uit te trekken...
Gelukkig deed Olga er langer over en mocht ik een handje helpen... haar slipje bewaarde ze voor later...een heerlijke mooie vrouw, met van die lange zwarte haren stond hier voor me, helemaal bereid om voor een uurtje verliefd op me te zijn...
Als ik gewild had , mocht het wat haar betreft ook langer duren... nou, maar eens proberen of ik er een uur lang met lijf en koppie bij kan blijven, dacht ik bij mezelf ... Heb inmiddels mijn excell sheetje geraadpleegd en dat vertelt me dat het exact anderhalf jaar en een beetje geleden is dat ik met haar die hele mooie onvergetlijke eerste sessie in spiegelhutje nummer 15 had mogen beleven... daar ben ik toen lang sprakeloos, zeg maar gewoon stil van geweest...
Ook nu werd er vrijwel niks gezegd en zo wil Gusto dat ook...Olga bleek dat ook heel goed te bevallen...
Mij viel een heerlijke pijpbeurt ten deel. Vol overgave probeerde ze me plaatselijk gek te maken en als het dan bijna zo ver was.......stopte ze en trok ze handje en mondje terug...héél even maar om het ritueel weer van voren af aan te hervatten...nu volgde een nog nattere pijpbeurt en kleine Gusto, die Olga eigenlijk helemaal niet zo klein vond:cool:, liet zich zit alles welgevallen... Toen kwamen haar eerste woordjes sinds een half uur.... "mochtest du sex machen..." nee, nog even doorgaan please...don't stop this special dedicated treatment Olga.... this is so beautifull , I could lay here all night long.... " nou ja...ja eigenlijk....
Toen vond Gusto het éénrichtingsverkeer meer dan lang genoeg geduurd hebben..nu was het tijd om Olga te belonen voor wat ze me allemaal had gegeven...nee, ik ging niet afrekenen...nee, nog lang niet, ik vroeg haar plaats te nemen op haar rug....gewillig als ze was deed ze dat langzaam en een beetje verbaasd ( spelend wellicht) maar het was mooi... "Mach es dich ganz bequem meisje zei ik haar..."maar ik lig al heerlijk...ik begon haar langzaam teder en zachtjes wat te likken en te besnuffelen bij haar erogene zone... de toegang was heerlijk maar...het kon wellicht nóg iets gemakkelijker... Ik nam een kussen, de kamer lag er immers vól van en vroeg haar dat onder haar bips te leggen... "maar Gusto, ik weet niet wat je van plan bent."...Nou meisje reken maar, Gusto weet heel goed wat ie van plan is en dat gaat ie nu uitvoeren ook...Olga ging weer lekker liggen, nestelde haar hoofd tussen enkele kussens en raakte met haar hoofd de spiegelwand nog juist niet... Gusto nam weer plaats tussen haar benen en had nu een onwaarschijnlijk comfortabele toegang tot al het lekkers wat Olga me nog te bieden had... even open ik mijn ogen en zag hoe ze haar hoofd lekker tussen de kussens kroelde, hoe die twee heerlijke borsten het hoogste punt van haar lichaam vormden en hoe een en ander een beetje zichtbaar was in de spiegel..het licht hadden we om een of andere rede uitgelaten en enkel het licht door de grote deuren van de wellness ruimte kon zich een weg verschaffen tot onze lichamen... en daar streek het neer een heerlijke zachte waas vormend zó dat ik haar lichaam nog heel mooi kon zien...
Nu werd het echt tijd en zocht Gusto zich een weg naar haar grotje..dat bleek gewoon heerlijk te zijn....het smaakte naar meer en meer en meer....gusto mass mass mass .. dat gevoel had Gusto niet alleen...Olga liet zich dit alles zéér wel gevallen en genoot , op een ingetogen manier met volle teugen..gespeeld of echt...ik merkte er niks van maar het geheel klickte als ...je weet wel...
Haar lekker verwend en eerlijk is eerlijk, zoals ik van haar pijpbeurt maar amper genoeg kon krijgen kon ik ook nu weer amper stoppen met haar heerlijk te verwennen. Ze genoot er heerlijk van zeker toen ik tong en licht vingerwerk afwisselend en gekombineerd inzette om het nóg beter te doen... dat is heerlijk gelukt.... Toen er toch maar een einde aan gebreid...langzaam kroop ze overeind..."tsjoe zij ze, Du bist eine Frauen Profi"....en aan haar gezichtje verraadde ze dat ze het meende... dat streelt je toch enorm..... "aber Olga , ich hätte nicht gerne dich dein höschen umsonst abnehmen lassen..." ze lachte...op haar Olga manier...
Toen was het mijn beurt om weer een pijpactie te ondergaan en uiteindelijk toch maar een condoom erom te laten doen...Olga moest er best lang naar zoeken....oeps...ik heb er nog maar nét eentje zei ze...... Nou dat is toch genoeg wat Gusto betreft ...
Even heerlijk haar genomen , begonnen in de missionaris...ohh , du möchtest traditionel.... ja zo wil ik beginnen maar al gauw draaide ik wat met haar benen en nam haar op een andere manier,waarbij ze lekker van opzij lag en ik haar goed kon zien... vraag me niet welk standje dat is.... daarna met pijp en wat ondersteunend handwerk laten afmaken en laten resulteren in een spetterend hoogtepunt....
Nog even gepraat en al gauw gaf ze me aan..."zo en nu ga ik direct naar huis", dat zeggend met een enorm mooie uitdrukking van tevredenheid op haar gezicht... deze ervaring wil ik bij me houden als ik hier weg ga en ik wil niet het risico lopen op een afknapper.....meende ik haar te horen denken...
Natuurlijk, zeker weten doe je het nooit, of ze het meende of niet, maar is dat belangrijk dan..je gaat voor een stuk illusie en zolang er van deze kanjers zijn die je dat in een Golden Time of in andere clubs kunnen geven, kun je als ijsbeer snel alle andere gedoe met dames in je leven snel vergeten, of minimaal even op een zijspoor parkeren en lekker genieten van het moois wat veel dames in clubs gelukkig nog steeds te bieden hebben...
Dit was een heerlijke ervaring die mij in elk geval het gevoel van een heerlijk ouderwets Golden Time gevoel had kunnen geven. Dat gevoel is voor Gusto heel lang weggeweest en mede door Olga, maar ook door de andere dames en niet te vergeten mijn wandelvriend is dat die avond zeer wel gelukt.. Bij het weggaan vroeg een, in mijn ogen er nu weer heel mooi en jong uitziende Tatjana of "War alles nach Wunsch???" maar natuurlijk Tatjana, "dies mal war es mehr als dass..es war wunderbar...." krijg je nog een mooie lach van Tatjana toe en dan stap je weer met een heerlijk ouderwets gevoel in je auto....
Oftewel hoe spontaan ingegeven bezoeken aan Golden Time kunnen leiden tot iets heel erg moois....

Gustomass die er nog steeds véél zin in heeft...

marty01234
3 juni 2009, 09:20
Iemand haar nog gespot de laatste dagen.

Heb haar namelijk al weer een tijdje niet gezien, en wil graag weer spelen hi.

/marty01234

thesickboy
3 juni 2009, 09:39
Iemand haar nog gespot de laatste dagen.

Heb haar namelijk al weer een tijdje niet gezien, en wil graag weer spelen hi.

/marty01234

Was er vorige week vrijdag in ieder geval.

TT Man
3 juni 2009, 10:37
Klopt helemaal TSB. Ik kon haar vrijdag wederom niet weerstaan.

Opnieuw verbaasde ze mij over de details die ik haar in het verleden heb verteld. Ze lijkt wel een fotografisch geheugen te hebben.

Buiten dat heb ik altijd zeer goede sex met haar. Van vrij ingetogen naar zeer wild. Een uur met haar op de kamer is geen probleem. :lostit::freu:

mrwize
3 juni 2009, 15:13
She was also in Golden Time this monday and seemed pretty busy all day long !!!!

marty01234
4 juni 2009, 10:35
Bedankt, ik heb volgende week weer tijd, dus ga dan eens met haar spelen !

hoornig
28 juni 2009, 15:16
Naast haar heerlijk tieten, haar fantastische mond en sensuele ogen, is het opvallend hoe goed geheugen zij heeft.

marty01234
26 september 2009, 13:29
Hoi heren, iemand haar nog gezien de laatste tijd ? of als je haar ziet, kan iemand vragen welke dagen ze aanwezig is. ? wil volgende week weer eens na een lange tijd gaan buurten !!!!!!

TT Man
28 september 2009, 08:38
kan iemand vragen welke dagen ze aanwezig is. ?

Als je naar GT belt kun je het zelf vragen. Afgelopen vrijdag was ze er niet, althans niet in de middaguren.

thesickboy
28 september 2009, 18:34
Is bij mij ook al een hele tijd geleden dat ik haar nog eens zag...:imsorry[1]:

adje10
28 oktober 2009, 19:54
vandaag eindelijk olga nog eens getroffen. Ze was 2 maanden naar Rusland geweest. Had haar al langer op mijn lijst staan. Een geweldige sessie met haar gehad. Heerlijke meid die geweldig zoent en pijpt. Haar borsten zijn zo ontzettend geil!

henkieh
24 november 2009, 20:22
Henkie heeft Olga al lang niet meer gezien en ook (logisch eigenlijk) haar de laaste bezoeken aan GT niet meer aangetroffen. Jammer want een kamerbezoekje met Olga en haar lekkere dikke jongens was als een bezoek aan een vriendinnetje die altijd precies wist wat er vorige keer gebeurt en besproken was. Hoop haar snel weer tegen te komen.

marty01234
15 februari 2010, 10:39
iemand haar nog gezien ???

marty01234

thesickboy
15 februari 2010, 15:54
Afgelopen vrijdag liep ze sip kijkend in GT:rolleyes:

CLUBSPORT
16 mei 2010, 14:20
Gisteren was ze er ook en ze is met stip op mijn todo lijstje terecht gekomen
Prachtig lang haar en een heerlijke voorgevel deden mijn fantasie overuren maken en na een tip van een medebeer later in de avond besloot ik haar op te zoeken maar ik had pech en ze ging net met een nadere beer de kamer op :frown:.
helaas volgende keer beter .

blauwebeer
21 mei 2010, 22:35
Goed te zien dat de russische dames weer terug zijn in GT, dat komt de kwaliteit zeker ten goede!

Ook meteen dé reden waarom Blauwebeer in de komende maanden meermaals in GT zal vertoeven. :lostit:

CLUBSPORT
21 juni 2010, 17:58
Ik dacht haar Afgelopen zaterdag te kunnen strikken voor een kamergang maar ik kwam van een behoorlijke koude kermis thuis .
in het korte gesprekje dat ik met haar aanknoopte reageerde ze nou niet echt enthousiast en ik voelde al heel snel dat dit verder weinig zin had dus ben ik maar afgehaakt .
Tja mischien had ze haar dag niet of werkte mijn charmes bij haar niet :biggrin:
Jammer volgende keer beter

TT Man
14 juli 2010, 15:49
Tja wat moet ik eigenlijk nog over Olga schrijven? Dit is een vrouw waar het herhalingsgevaar voor mij zo levensgroot aanwezig is, dat ik elke kans om haar de sleutel te laten halen zal aangrijpen.

Anders dan vele andere vrouwen blijft Olga mij boeien, in alle opzichten, zowel lichamelijk als psychisch. Normaal heb ik het wel gezien in een half uur tot een uur, maar bij haar blijf ik geinteresseerd. Dit is voor mij dus GFE in optima forma. Prachtig mooi figuur (klein beetje gewicht aangekomen sinds onze laatste keer), uitmuntend pijpen en uitstekend neukwerk (van zacht tot hard). Ik heb er niks meer aan toe voegen. Een wereldvrouw.

timjava
14 november 2010, 12:04
Deze dame zat voor de kino. Toen ik naast haar ging zitten stelde zij zich voor als Olga uit Rusland. Zij blijkt al een oudgediende in GT te zijn, maar voor mij was deze dame nog onbekend. Omdat ik bij binnenkomst al had besloten dat ik met deze dame naar de kamer zou gaan, haar de sleutel laten halen. Op de kamer heb ik geen spijt gekregen van mijn keuze, wat een heerlijke dame. Na een half uur meer dan tevreden de kamer weer verlaten.

CLUBSPORT
15 november 2010, 19:28
ik blijf proberen met oogcontact maken , ze keek zaterdag iets vriendelijker :) mischien probeer ik het de volgende keer wel :biggrin:

marioamsterdam
19 november 2010, 14:17
Vandaag met Olga naar de kamer geweest. Ziet er goed uit, heerlijke borsten, maar er was deze keer absoluut geen klik. Na 20 miniten afgebroken. Ze was er absoluut niet bij met haar hoofd. Jammer....

zotteke
23 januari 2011, 14:03
Ben vorige week met Olga in die grote kamer bij de Saunaruimte geweest. Kort en goed: ik vind haar geweldig. Herhalingsgevaar 100%. Moest ook lachen omdat ze zei dat ze mijn "Sexothärin" was. Maar ze heeft voor mij echt de perfecte vormen en een bloedmooi gezichtje erbij, en daarbij is ze ook nog eens zeer aangenaam gezelschap, want slim en grappig. Later op de middag wilde ik haar voor de tweede keer verschalken, maar toen waren de wachttijden voor een kamer inmiddels zo lang geworden dat ik dat qua tijd helaas niet meer redde. Volgende keer beter, dan boek ik haar voor minstens een uur.

marty01234
2 februari 2011, 21:43
was vandaag na lange tijd weer eens in GT.
En mijn favoriet was er ! Olga..

We hebben weer heerlijk genoten van elkaar.

Ze vertelde dat ze haar proefschrift had gemaakt, en einde van het jaar terug gaat keren naar Moskou.

Jammer, tot die tijd dus zoveel mogelijk genieten van haar heren !.

TT Man
9 februari 2011, 11:24
Ze vertelde dat ze haar proefschrift had gemaakt, en einde van het jaar terug gaat keren naar Moskou.

Zal wel meevallen allemaal. Heb dit al vaker gehoord.

desselman
9 februari 2011, 16:50
Verdere beschrijvingen van Olga lijken me overbodig;kan enkel beamend uit de hoek komen.Heerlijke dame met wondermooie haren/borsten/smile etc.

Had meer dan een jaar geleden de eerste keer het genoegen met haar te kameren,en enkele weken geleden was ze nog eens aanwezig.2 prachtige sessie gevuld met liefkoozingen,mooie kussen,zachte en gedreven service die passie uitademt uit alle poriën,een topklasse dame die enkel aanbevelingen dorst te krijgen me dunkt.Heerlijk door Olga verwend worden lijkt me voor elke ijsbeer een plezier,herhalingsgevaar meer dan aanwezig.To be treated with respect.

lustman
21 februari 2011, 01:36
Heerlijke dame met wondermooie haren/borsten/smile etc.
...sessie gevuld met liefkoozingen,mooie kussen,zachte en gedreven service die passie uitademt uit alle poriën,een topklasse dame die enkel aanbevelingen dorst te krijgen me dunkt.Heerlijk door Olga verwend worden lijkt me voor elke ijsbeer een plezier,herhalingsgevaar meer dan aanwezig.To be treated with respect.

Deze dame al vaak gezien en vandaag mee naar de blokhut geweest : gewoonweg super service. :thefinger:

NikXXX
21 februari 2011, 22:10
Olga had ik al vaak zien rondfladderen in GT. Echter was het nooit tot een kamergang gekomen laat staan smalltalk. Ietwat mysterieus met een mooie lach. Dat dan weer wel. Afgelopen donderdag kwam ik haar tegen bij de bios en botste bijna tegen haar achterwerk... Een tiental minuutjes later lag ik met haar te foezelen in een blokhut. Charmante dame in de omgang die een perfecte service levert. Voor iedereen aan te bevelen!

marty01234
3 april 2011, 12:30
iemand haar nog gezien ? ik ga woensdag weer naar GT en zou graag van haar service genieten.

gignnl
3 april 2011, 12:40
Ja afgelopen donderdag was ze in vol ornaat aanwezig!

lustman
13 april 2011, 18:02
From Russia with love : top sessie ! :freu:

marty01234
9 juni 2011, 21:45
iemand deze kanjer nog gezien, of is ze terug naar mother russia..

Cupido
9 juni 2011, 23:22
Heb haar de laatste maanden regelmatig gezien. Voor het laatst zo'n 2 weken geleden!

Cupido
10 juni 2011, 13:52
Vandaag ook weervan de partij!

gunman
10 juni 2011, 21:08
Ze waInderdaad vandaag aanwezig en ik moet zeggen : deze dame is absoluut TOP!!!

gunman
10 juni 2011, 21:12
Ik heb ze vandaag ook voor de eerste maal in levende lijve ontmoet en van haar perfecte super service op de kamer mogen genieten.
2 woorden volstaan om deze dame te omschrijven: ABSOLUTE TOPPER!!!

mark7
12 juni 2011, 13:34
hi everybody!

can anybody tell me, on which days and which time olga is in goldentime? :-)

thanx a lot!!!!
greetz
Mark

CLUBSPORT
12 juni 2011, 17:59
normaly i spot her on friday or saturday but not every weekend

lustman
16 juni 2011, 09:50
We gaan het kort houden : absolute topper deze Russische met haar geile blik. :freu:

marty01234
22 augustus 2011, 22:20
Ik ben volgende week weer in de buurt, is deze topper nog aanwezig ????

bergm550
22 augustus 2011, 22:43
Ik ben volgende week weer in de buurt, is deze topper nog aanwezig ????

Ja, ze is nog aanwezig, ik ben haar geregeld op zaterdag tegengekomen.

marioamsterdam
24 augustus 2011, 04:55
Is het proefschrift al klaar? ....:))))

Elgar
19 oktober 2011, 21:40
Na 2 jaar ben ik vorige week vrijdagavond met haar te kameren geweest. Ze was voor mij de derde en laatste dame die dag. Wat een geweldige GFE. Helemaal super...en eindelijk na twee siliconen dames weer een heerlijke meid met natural boobs!!
En dat begint onder de DVP's in GT een echte uitzondering te worden..

In 1 woord "Super service", een echte GFE voor mij.

Diegene die haar willen treffen. Ze heeft lang zwart haar, girl next door type, geile ietwat verlegen blik, normaal (niet slank maar ook niet dik) postuur en een Cup C/D. Je treft haar bijna altijd bij de ingang van de kino of op of vlakbij het bankje in de gang bij de kino.

bergm550
20 oktober 2011, 07:59
In 1 woord "Super service", een echte GFE voor mij.

Olga is inderdaad zeer goed op de kamer. Altijd goede ervaringen met haar gehad.

marty01234
28 oktober 2011, 20:39
Joepie, ze is er nog, ik ga morgen hoop dat ze er dan ook is...
Zo vaak kom ik helaas niet meer in de beurt van bruggen...

Elgar
3 november 2011, 20:49
En Marty, was Olga in het huis??

Badslippers
3 november 2011, 22:41
En Marty, was Olga in het huis??

Olga was er vorige week woensdag 100%. Zag er lekker uit in een zwart niemanddalletje waar haar borsten bijna uitpuilden. Kortom , lekker wijf.

Elgar
3 november 2011, 22:50
[b]Olga[b] was er vorige week woensdag 100%. Zag er lekker uit in een zwart niemanddalletje waar haar borsten bijna uitpuilden. Kortom , lekker wijf.Dan is deze dame zaterdag ook weer aan de beurt....en die borsten...Jawel... Die zijn ECHT!

TT Man
7 februari 2012, 09:33
Dit is geen wijf maar een dame.

laplagne
7 februari 2012, 20:07
Olga is inderdaad een topper. Dat bewijzen de vijf pagina's op deze site wel. Ik ga op z'n tijd met deze Russische vlam naar de kamer, maar dat is wel afhankelijk van haar zogenaamde vorm van de dag. Had eenmaal een mindere ervaring met haar. Op z'n tijd leer je Olga meer dan goed kennen en mevrouw heeft zo van die dagen dat het 1 brok geiligheid is: dat moet je gelijk toeslaan. Menig ijsbeer weet inmiddels dat Olga een zekerheidje is en bijna altijd een vrolijke tante is.

marty01234
16 maart 2012, 21:22
Ik ben het volledig met je eens laplagne... ik ben een fan van haar, maar kan met 1 look zien of ze in de juiste stemming is.

Ben alleen al een tijd niet geweest, en zie hier laatste bericht in begin feb 2012..

Iemand haar deze week nog gezien ? ik ga morgen (zaterdag) naar GT... hoop dat ze er dan ook is.

laplagne
17 maart 2012, 09:10
Olga is inderdaad al enige tijd niet meer in Golden Time gezien. Zij stond vorige week zaterdag tijdens mijn blikembezoek ook op mijn verlanglijst(je), maar helaas geen Olga. Er gaat bij dames binnen Golden Time zelfs het gerucht dat zij een ijsbeer aan de haak heeft geslagen, maar dat hoop ik niet. Misschien is Olga wel ergens in Rusland ingesneeuwd en zal deze dame binnenkort ontdooien. Mocht het gerucht toch waar zijn dan moet die ijsbeer zich maar melden, want dan zullen de felicitaties voor hem binnen stromen. Succes Marty01234 met de jacht op Olga en hopelijk lezen we morgen een verslag van je met een kamerbezoek met Olga.

marty01234
17 maart 2012, 10:17
denk het niet hoor, want ik begreep de laaste keer dat ze haar documenten, en examen klaar had, en weer terug wilde naar Rusland..
Zou het heel jammer vinden..
Ik ga zo beginnen met rijden (2 uur lang) om bij GT te komen...
Als ze er is, zal ik een berichtje plaatsen.

marty01234
22 maart 2012, 23:44
ze was er helaas niet.. dus denk niet meer dat ze gaat komen....

satanic surfer
23 maart 2012, 02:30
Volgens anonieme collega-ijsbeer bron uit zeer betrouwbare hoek is Olga sinds enkele weken op definitief non-actief... het weze haar gegund... boodschappergewijze groeten

laplagne
23 maart 2012, 07:03
Het is Olga gegund, maar toch baal ik als een stekker. Heb leuke tijden met haar op de kamer beleefd. IJsberen moeten weten dat dames ineens kunnen stoppen. Noem het maar 'part of the job'. Gelukkig zijn er nog voldoende leuke dames in Golden Time!

m4you
1 augustus 2012, 18:20
heeft er mischien nog een beer wat gehoord of gezien over olga bvd

bosbeer
2 augustus 2012, 01:59
heeft er mischien nog een beer wat gehoord of gezien over olga bvd

Volgens betrouwbare bron zou Olga gestopt zijn in GT. Het was moeilijk te combineren met haar normale dagelijkse werkzaamheden.

Van Dattum
19 augustus 2012, 16:32
Voor alle Olga-fans: Gistermiddag weer gespot in GT .....

Hendrikdeleuter
19 augustus 2012, 23:59
Alleen voor haar al wil ik weer naar GT

satanic surfer
20 augustus 2012, 00:10
werkt zéér sporadisch dixit haarzelve, anfang August was ze er ook een dagje of 2, lld woensdag was ze er niet, lld zaterdag inderdaad wel... als je alleen voor haar zou willen komen, effe bellen op voorhand met GT lijkt me...

marty01234
24 augustus 2012, 17:08
als je belt, zeggen ze het dan wel ?

marty01234
12 november 2012, 22:21
iemand haar nog gezien recent ?

ben aanstaande donderdag weer eens in GT na lange tijd.. mijn vrienden willen normaal naar vila v, maar ik heb ze kunnen overtuigen..

bergm550
13 november 2012, 07:44
iemand haar nog gezien recent ?

ben aanstaande donderdag weer eens in GT na lange tijd.. mijn vrienden willen normaal naar vila v, maar ik heb ze kunnen overtuigen..

De laatste keer dat ik Olga heb gezien, was zo'n 5 weken geleden.

Elgar
13 november 2012, 12:05
Ik had ca zes maanden geleden van Olga begrepen dat ze er definitief mee zou stoppen. Als jij haar vijf weken geleden nog hebt gezien en we hebben het over dezelfde Olga (staat meestal in de gang bij de Kino), is ze blijkbaar weer gestart. Top DVP!

Cupido
14 november 2012, 00:13
Die werkt gewoon nog volgens mij. Ik heb me al meermaals moeten verbijten om er niet mee te gaan. Maar je hebt soms wat over voor een andere ijsbeer of niet!!! ;)

Boy69
14 november 2012, 00:28
Die werkt gewoon nog volgens mij.

Ik heb haar afgelopen maandag nog gespot in GT.

noglangnietuitgewandeld
11 december 2012, 13:45
Zaterdag als eerste met Olga gekamerd, nou ja, het bed naast de sauna eigenlijk, en zeer tot genoegen.

SFL
28 januari 2013, 11:14
Naam: Olga
Nationaliteit/Taal : Russin/Engels
Leeftijd : tussen de 30 en 34 schat ik
Haarkleur/-lengte : Lange zwarte golvende haren
Lengte dame : 1m70
Postuur/Kont/Cupmaat : Slank met goede verhoudingen/kont mocht dikker/ruime B of bescheiden C-cup
Tatoeages/Piercings : Weet ik niet
Roken: Neen
Service: Weet ik veel
Voordelen: Sympathieke meid, een player, makkelijk in omgang
Nadelen: Daar zijn we niet aan toe gekomen
Prijs : de gangbare tarieven van GT
En de punten zijn: op uiterlijk 6.5/10, naar mijn bescheiden smaak

Ik zat even in de sauna toen zij erbij kwam. Sjalom, zei ze tegen mij. What the fuck? Kennen wij elkaar? Ja zij kende mij, maar ik kende haar niet meer. Volgens haar zouden we héééééééél lang geleden samen eens op de kamer gelegen hebben, maar ik herinner me daar niets van en het is net alsof ik haar voor de eerste keer zie. Het kon altijd een vergissing van haar kant geweest zijn, maar nu ik zie van wanneer haar topic gestart is, kan het wel best zo wezen. Aangezien ik me niks over haar kon herinneren en zij ook voor de rest alles over mij vergeten was, begonnen we opnieuw met een kennismakingsgesprek. Het viel me meteen op dat ze heel leuk in omgang was en vooral dat het geen leeghoofd was zoals het gros in GT. Al snel steeg de temperatuur van de sauna met haar erbij… Ik ging eruit om me te douchen en ze bleef aan de douches nog wat bij me staan. Daarna ging ik in het bubbelbad liggen en zij kwam op de rand zitten om nog wat verder te kletsen met mij. Ik was vereerd en zelfs nieuwsgierig naar meer, maar SFL had nood aan een rokende dame vanwege zijn fetisj en omdat de eerste van de dag al geen rookster was, hield ik de boot nog even af, van deze niet- of ex-rookster. In tegenstelling tot al dat andere gepeupel in GT stapte zij niet meteen op, toen ik aangaf nog niet te willen neuken. We kletsten nog even en ze wees me zelfs nog een Braziliaanse vriendin van haar aan als ‘nice girl and good on the room’.

Ik ging achteraf nog wat info over deze dame verzamelen bij mijn twee bodyguards van dienst Souza en Bosbeer. Maar deze heren waren redelijk oppervlakkig met de info en blijkbaar was deze dame lange tijd weg geweest uit GT. Spijt komt altijd te laat en zo ook voor mij. Na het verlaten van GT heb ik hardop zitten vloeken, want naar mijn gevoel had dit wel eens een topper voor mij kunnen zijn. Maar goed, volgende keer beter. Al diegenen die recentelijk nog het genoegen met haar hadden, gelieve er eens wat over te schrijven. Dank u!

marty01234
23 maart 2013, 21:55
iemand haar recent nog gezien.. ? ik ga dinsdag weer die kant op..

Cupido
24 maart 2013, 00:15
Ja half uurtje geleden

mynasch
26 maart 2013, 22:24
ze was er vandaag ook, want......

Sessie 2 26 maart 2013 Olga (russia, zwarte zee, Rostok)

Een meisje waar ik lang geleden al eens eerder mee had gekamerd, en die me altijd enorm boeit, wat een uitstraling heeft deze mooie, lan:freu:gzwart harige 26-jarige russische vamp voor mij. En dan de manier waarop ze met je omgaat. GFE (voor mij) op zijn best. Eerst in het atrium (naast de nieuwe sauna, met een gemsi aan groen) om haar vinger gewonden, hoe ze dat voor elkaar krijgt is mij een raadsel, maar het voelde prima! Daarna een kamer geregeld, en een uiterst genoegzaam uur doorgebracht. Hele eerst heel tedere tongzoenen, die later overgaan naar een stuk vurigere variant. Ze was helemaal enthousiast hoe ik heer aanraakte, en bleek heel gevoelig voor een zachtaardige behandeling. Eindigde in een Prima befsessie, met prachtig orgasme, daarna bleek ik aan de beurt. Russia was duidelijk uit op wraak. En ik begrijp inmiddels dat je beter met dan tegen de russen kan strijden. Pijpen kan ze suuuppppeeerrrrr. Wow, als ik dit type krijg ik alsnog een stijve, en dat een paar uur later na drie heftige sessies. Niet geneukt, wel een door haar fabelachtige inzet mooi orgasme bij mij! Heerlij liggen nakeuvelen, (in haar zachte boezem)
Olgaaaaaaa, blijf aub in de buurt.
:freu:

lustman
31 mei 2013, 20:23
Nog steeds absolute top over de ganse lijn !

marty01234
4 juni 2013, 15:09
ze is er dus nog ? is ze er regelmatig ? wil volgende week weer die kant op gaan (is voor mij 200KM !).

marty01234
8 augustus 2013, 21:42
ben in juni niet geweest.. heb nu zaterdag staan met een stel vrienden...

Is mijn russische vamp er nog ?

Iemand olga de laatse dagen gezien ?

bergm550
8 augustus 2013, 21:47
Nee, ik heb haar al enige tijd niet meer gezien.

Elgar
8 augustus 2013, 22:07
De spaarzame momenten dat ik mijn gezicht de afgelopen tijd in GT heb laten zien heb ik Olga niet gezien. Het is ruim een jaar geleden dat ik haar heb gezien en een geweldige sessie met haar heb gehad en toen liet ze mij weten dat ze na haar studie (die spoedig zou zijn afgerond) terug zou keren naar haar geboorteland....

bergm550
10 augustus 2013, 16:00
Olga is vandaag 10 augustus aanwezig.

CLUBSPORT
18 december 2013, 19:11
Zaterdag 14 december was ze ook aanwezig , en tot mijn verbazing sprak ze me bij de opening naar het wellnessgedeelte aan in ietswat gebrekkig nederlands , later heb ik haar weer opgezocht en haalde ze de sleutel van de kamer binnen bij het gedeelte waar de dames zich omkleden .
prima sessie al had ik van het zoenen wat meer verwacht , het pijpen doet ze met gevoel zachtjes en in standje cowgirl kwam ik snel tot een hoogtepunt .

Elgar
4 juni 2014, 20:31
Afgelopen zaterdag heb ik na twee jaar gelukkig Olga weer in GT aangetroffen. Wat een heerlijke vrouw die wat dromerig kijkt met een tikkeltje ondeugende sensualiteit in haar blik.
Een fantastisch sessie met haar op de kamer gehad. Ze spreekt best redelijk Nederlands, ook niet zo gek want Olga heeft een periode in Nederland gewoond.
Een vrouw waar ik zo verliefd op zou kunnen worden. Heerlijk in omgang, fantastisch lichaam en super goede sex!

Kortom, voor deze vrouw zou ik mijn NAVI weer op de Heidweg, Bruggen instellen. :freu:

marty01234
2 juli 2014, 17:55
kan iemand bevestigen dat ze er nu weer regelmatig is ?

marty01234

bergm550
2 juli 2014, 19:18
kan iemand bevestigen dat ze er nu weer regelmatig is ?

marty01234

De laatste weken ben ik haar geregeld in het weekend tegengekomen.

bergm550
19 juli 2014, 16:21
Olga is vandaag aanwezig.

Mr Pussy
19 juli 2014, 17:24
Is dit die wit-russische (meen ik dat ze ooit tegen me zei) met ravenzwart haar en albasten huid, die je zo heel indringend ondeugend zwoel kan aankijken? Absoluut geen jaagster, maar je krijgt haar niet meer uit je hoofd? Elke keer als ik haar zie denk ik: "Zij is vast en zeker geweldig, maar ik heb nu andere plannen." Misschien toch eens kennismaken. :)

bergm550
19 juli 2014, 17:31
Is dit die wit-russische (meen ik dat ze ooit tegen me zei) met ravenzwart haar en albasten huid, die je zo heel indringend ondeugend zwoel kan aankijken? Absoluut geen jaagster, maar je krijgt haar niet meer uit je hoofd? Elke keer als ik haar zie denk ik: "Zij is vast en zeker geweldig, maar ik heb nu andere plannen." Misschien toch eens kennismaken. :)

Ja, dat is ze. Ze is inderdaad geweldig op de kamer. Once you go Russian, you'll never go back. :)

MiniME
19 juli 2014, 20:46
Een van de weinige GFE/PSE toppers in GT, al jaren zeer goed, correct en vriendelijk. Recent nog mee geweest.

marty01234
20 juli 2014, 20:29
tja, jammer was er vandaag tot uur of 7 ze was er helaas niet

morgen maar weer kijken.

marty01234

marty01234
15 oktober 2014, 15:35
Iemand haar nog recent gezien ?

Marty01234

bergm550
15 oktober 2014, 20:25
Iemand haar nog recent gezien ?

Marty01234

Ja, ze was op 8 oktober in GT en ook zie ik haar regelmatig in het weekend. Gewoon de live berichten volgen en dan weet je wanneer ze er is.

palimo
15 oktober 2014, 22:07
Ze was er vandaag, heb voor het eerst met haar gesproken, en belandde bijna met haar op de kamer!
Leuke vrouw, met zwoele blik inderdaad!

Gman
15 oktober 2014, 23:00
Ja Olga ze was echt aangenaam.. good times

marty01234
16 oktober 2014, 13:21
Oke, bedankt ik wilde morgen gaan, zal eerst de live berichten volgen, om te kijken of ze er is.

joo
22 oktober 2014, 06:23
Ook opnieuw met deze heerlijke Olga een uurtje de kamer gedeeld. Ze spreekt al redelijk Nederlands, geleerd in de club zegt ze.
GFE op zijn best, idd. prachtige echte borsten, perfect slank lichaam, zwoele blik en heerlijk zachte lippen.
Topmeisje.

paletti
29 oktober 2014, 11:23
Maandag aanwezig, ze is wel fun... en super borsten!!

de service was niet top, maar dat was mijn schuld...lolita en vriendin ervoor gehad.

marty01234
20 november 2014, 21:39
is ze in november nog gezien ?

groeten

MarcusW
20 november 2014, 21:42
Op de party

bierbeer
21 november 2014, 22:24
Nu aanwezig, de ene kamergang na de andere...:lostit:

frits10
6 januari 2015, 13:08
Gisteren was ik maar weer eens op pad gegaan naar GT. Het was maandagochtend, dus nogal rustig. Eigenlijk waren al mijn favorieten er niet. Het enige lichtpuntje van mijn bezoek was de bloedmooie Russische Olga (prachtig zwart haar, zwarte ogen, volle boezem), een dame uit de Krim. Toen ik haar trof in de eettent hadden we direct oogcontact en een geanimeerd gesprek over van alles en nog wat. Ze kwam maar ongeveer 2x per maand in GT en dan nog onregelmatig (dat zei ze tenminste). Daarna op de kamer viel ze me, eerlijk gezegd, toch een beetje tegen. Haar pijpwerk was OK maar ook weer niet heel bijzonder, het neuken met haar was wel fijn. Alhoewel het echt een sympathieke meid is, kreeg ik de indruk dat ze maar weinig ervaring heeft met dit soort werk.
Ik vroeg me af: zijn er andere ijsberen die ervaring hebben met deze Olga?

gunman
6 januari 2015, 13:49
Hoi Frits, ik ben in het verleden al een paar keer met haar de kamer op geweest en alle sessies waren toch altijd top. Complete GFE-ervaring met alles op en aan. Nu is het al wel een hele tijd geleden en ik weet persoonlijk niet of haar service er op achteruit gegaan is...

gunman
6 januari 2015, 13:52
Hieronder trouwens de link naar haar draadje :-)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?1650-Olga-(Russische)

mynasch
6 januari 2015, 18:50
super meid, paar keer meegeweest, nooit teleurgesteld. Als ik eraan denk spring ik bijna in de auto...

pistoleeke
6 januari 2015, 20:37
Olga ziet er suuuper uit! Fantastische lach, super vrouwekijk lijf en dan die borsten... Man man man!!
Op de kamer echter een teleurstelling. Alles kwam aan bod maar zonder overtuiging en erg pro maar in negatieve zin.

superbuilder2
7 februari 2015, 02:01
ik had een heerlijke sessie met Olga , pijpen dat ze kan, het was een feest totdat alle ballonnen open gingen. heerlijk.

superbuilder2
7 februari 2015, 02:05
heerkijke geile vrouw en pijpen dat ze kan is ongelofelijk. lekker klaarkomen en herhalingsgevaar 100%

marty01234
29 juli 2015, 12:29
iemand haar nog gezien sinds feb 2015.

Ben volgende week weer in GT.

laplagne
29 juli 2015, 15:40
Ja zeker. De altijd geilheid uitstralende Olga is regelmatig nog aanwezig in GT. Kan je voorkeur voor deze Russische topper begrijpen.

bergm550
29 juli 2015, 16:13
Ik heb haar al een tijdje niet meer gezien in het weekend.

pistoleeke
29 juli 2015, 17:53
Ik wel!
Vorige zaterdag👍

gostoso
10 augustus 2015, 17:04
Bij Olga is het altijd erg bepalend hoe haar mood op dat moment is. Zit ze goed in haar mooie velletje laat ze je alle hoeken van de kamer zien, maar zit ze er een beetje chagrijnig bij, dan kun je beter verder kijken.

marty01234
6 september 2015, 11:30
Ik ga aanstaande woensdag weer, hoop dat lieve Olga er weer is.

groeten
Marty

bergm550
12 september 2015, 17:49
Vandaag 12 september aanwezig.

bergm550
30 januari 2016, 13:33
Vandaag 30 januari aanwezig.

marty01234
31 januari 2016, 15:05
bedankt berm550, ik ga aanstaande vrijdag, hoop zeker dat ze er is.

marty01234

loving-it
1 februari 2016, 21:16
Geef je even verslagje Marty?

marty01234
3 maart 2016, 17:39
Helaas was ze er niet Loving-it.

bergm550
13 maart 2016, 16:28
Vandaag aanwezig.

bergm550
19 maart 2016, 20:13
Volgens een vriend van mij, die nu in GT is, is Olga vandaag aanwezig.

bergm550
20 maart 2016, 10:32
Voor de Olga liefhebbers, ze is vandaag 20 maart ook aanwezig in GT. Dit natuurlijk onder voorbehoud, want je weet nooit met een DVP.

marty01234
20 maart 2016, 17:32
Bedankt heren,
dus waarschijnlijk is ze alleen in de weekenden aanwezig.
zal dus maar eens in het weekend gaan.

pistoleeke
22 maart 2016, 21:49
Zondag 20/3 was ze er.
Zag er niet te best uit!

bergm550
23 april 2016, 16:49
Olga is vandaag aanwezig en ze zei dat ze er morgen 24 april ook is.

laplagne
23 april 2016, 17:01
Thanks mate. Je lijkt haar perschef wel. Toegegeven een kamerbezoek met de Russische Olga is bijna altijd top!

bergm550
24 april 2016, 07:38
Thanks mate. Je lijkt haar perschef wel.

Nee hoor. Ik doe het voor de mensen op het forum. Ik weet dat sommige graag met haar op de kamer gaan. Dus heren, grijp je kans. Ze is vandaag 24 april aanwezig.

laplagne
24 april 2016, 08:10
Zeker met het wisselende vrouwenbestand momenteel in Golden Time is bij Olga kwaliteit verzekerd. Dank voor de updates.

loving-it
24 april 2016, 20:25
Werkt Olga alleen in weekenden?

quickstep
18 oktober 2016, 05:51
Heeft iemand Olga onlangs nog gezien?

Wacko66
18 oktober 2016, 06:48
Heeft iemand Olga onlangs nog gezien?
Gestopt.

quickstep
18 oktober 2016, 07:17
Ah vermoedde al zoiets, naderde ookhet einde van haar studie.
Mooie herrineringen blijven...

laplagne
18 oktober 2016, 20:56
Balen. Dit is even tikkie zeg. Tien jaar geleden hadden de Russische dames in Golden Time de overhand. Nu is alleen Svetlana nog over.

noglangnietuitgewandeld
18 oktober 2016, 21:50
Jammer. Juist voor Olga overwoog ik om GT nog eens in de agenda op te nemen. Idd nu is alleen Svetlana nog over. Voor wat betreft de rest: zal best wat goeds tussen zitten, maar om nu nog een keer te proberen het wiel opnieuw uit te vinden, die tijd heb ik achter me. Olga, all the best, en bedankt voor de fijne dates.

mike37
18 oktober 2016, 22:00
En Ilona is er nog