Inloggen

Volledige versie bekijken : Olga- Russisch

thesickboy
16 april 2009, 08:23
Naam : Olga

Haarkleur/-lengte : Blond

Lengte dame : 1m65

Postuur/Cupmaat : Gewoon slank, A-cupje

Nationaliteit/Taal : Russische (Niet Witrussich)

Leeftijd : in vermoed begin de 30, toen het gesprek op leeftijden kwam gaf ze aan dat een echte dame haar leeftijd niet verklapt :rolleyes:

Tatoeages/Piercings : geen

Service : TOP! Zoenen, PZC, allicht ook NMC maar zover zijn we niet geraakt

Voordelen: Verstandige dame met heel wat levenservaring en een goed stel... hersens. Aangename dame zonder haast, eerst een halfuurtje praten in de tuin, wat voorverwarmen en een dik uur op de kamer, toch maar 75 EUR moeten afrekenen, netjes!

Deze dame is niet nieuw in GT, maar volgens mij staat er van haar nog geen paspoort online. Daar ben ik vrij zeker van want de andere Olga's ken ik ook van nabij...;)

In de bar aan de praat geraakt met Olga, ik stelde voor om wat op een bankje te gaan zitten en Olga wou graag de tuin in om wat aan haar kleur te werken. Er ontspon zich een leuk gesprek waarbij Olga mijn steenkolenduits met de mantel der liefde toedekte en oprecht haar best deed om mij goed te verstaan. Met mijn 3 woorden Russich probeerde ik haar hart te veroveren, uiteindelijk was het mijn portomonee die de doorslag gaf...;)

Discreet achteraan in de tuin kroop Olga bij mij op schoot en begon aan een blowjob waarbij ze haar Russische reputatie helemaal waar maakte. Terwijl Olga mijn blanke sabel verwende kwam Sonny de tuin binnenwaaien... het kritsche oog van de meester leidde tot faalangst bij TSB :cool:zodat we maar snel verkasten naar een van de tuintentjes waar we rustig en gezapig elke vierkante centimeter van elkaars roze delen verkenden... met het gewenste gevolg voor alle partijen.

Olga: niet de allerknapste, maar ze maakt veel - zoniet alles - goed met haar 'vaardigheden'...

TSB, steeds gekker van (wit)Russische dames
:wink::wink::wink:

onzo
16 april 2009, 09:10
Olga: niet de allerknapste, maar ze maakt veel - zoniet alles - goed met haar 'vaardigheden'...

dat heet dan "attitude-compensatie" wellicht, of kent hier iemand een meer wetenschappelijk verantwoorde benaming voor?

bij mij is hetnet zo : ik ben ook niet de superknapste, maar ben Verschrikkelijk ... intelligent en lief :thefinger:thefinger:thefinger
met deze wetenschap is het dan weer moeilijk bescheiden te blijven.
doch... door mijn a-adoniskenmerken wordt dit weer gecompenseerd tot de normale waarden, waardoor ik mij perfect in evenwicht voel :D

Jorah Mormont
16 april 2009, 09:53
Terwijl Olga mijn blanke sabel verwende kwam Sonny de tuin binnenwaaien...

Die vlaggenmast van jou was al vanaf het terras te bewonderen.
Leuke kennismaking op deze manier:o

Hoe verder ik naar achter in de tuin liep, hoe meer ik verblind werd door die tampeloeris kolosalis van TSB:baby2:

Sonny:wink:

timjava
23 augustus 2009, 10:37
Gisteren zag in na lange tijd Olga weer. Met deze dame ben ik ongeveer een jaar geleden ook geweest en heb toen een top sessie gehad. Even twijfelde ik nog, want ze is niet de knapste. Toch maar gekozen voor een goede service en niet voor de looks.

Olga heeft door de weeks een “normale” baan. Ze werkt in GT op vrijdag/zaterdag of zaterdag/zondag. Op de kamer gaat alles zeer relaxed en neemt ze echt de tijd voor je. Op een gegeven moment zat ze heerlijk mijn ster te masseren, totdat die vinger ineens naar binnen gingen. Aai dat deed pijn, ik manoeuvreerde mezelf snel in een andere positie. Ik vind heel veel dingen best, maar daar hou ik niet van. Wel een teken dat bij Olga veel mogelijk is. Na een half uurtje heerlijk klaar gekomen.

Omdat het zo lekker is met haar, besloten om de sessie te verlengen. Ik werd op mijn buik gelegd en zij ging boven op mij zitten voor een ontspanningsmassage afgewisseld met body to body massage. Daarna werd ik op mijn rug gelegd en kreeg ook de voorkant een massage. Na opnieuw geneukt te hebben voor een 2e keer heerlijk klaargekomen, op een manier waar MiniME trots op zal zijn:smile2:.

Deze dame levert een topprestatie. Zij zal dit jaar hoog score in mijn lijstje miss ijsbeer 2009. Herhalingsgevaar: zeer groot.

thesickboy
24 augustus 2009, 07:40
Op een gegeven moment zat ze heerlijk mijn ster te masseren, totdat die vinger ineens naar binnen gingen.

Yep...Olga...:biggrin::biggrin::biggrin:

Blij om te lezen dat deze dame terug is!

TSB:wink2: