Volledige versie bekijken : Shayene, Duits, kort donker blond
Helmut
15 april 2009, 08:02
Gisteren was haar eerste dag in GT, voordat heeft ze in Zwitzerland gewerkt.
Haarkleur/-lengte : Donker blond/kort
Lengte dame : 1.70m
Postuur/Cupmaat : slank/B (stevig)
Nationaliteit/Taal : Duitse/Duits-Engels
Leeftijd : 23
Tatoeages/Piercings : Piercings inTong, navel, clit. Geen tatoeages.
Service: Uitstekend
Voordelen: Plaatje
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50 €
Extra’s bij het bezoek:
Kende ze nog niet interne regels en huisgewoontes (ik was haar eerste klant in GT) was net aangekommen.
Heel mooie meiske, slank met harde en natuurlijke B titten, fantastische glimlacht. In het begin was ze een beetje terughoudend, BV geen tongzoenen maar bijna zo meteen was opgewarmd en alle remen kwijt. Na een heerlijk pijpen begon ik om te beffen en dan begon het, wat een vrouw, alle remmen gewoon weg, wordt ze meteen nat en na en flinke fingeren in beide gaatjes, neuke we. Hoe kan die Shayene neuken! Een van mijn beste neukpartijen!
ooit! Helemaal moe en kapot gingen we naar de douches en financiële zaken afmaken: 50€. Absoluut een aanrader, volgens mij wordt ze een topje in GT.
visbaron
20 april 2009, 11:42
Een mooie omschrijving van Helmut hierboven, kan er niet veel aan toevoegen....
Wel ben ik van menig dat de borsten 100% nep zijn.. Ik geef het maar even aan voor de liefhebbers van naturel.
patience
20 april 2009, 17:13
Die indruk kreeg ik ook afgelopen donderdag.
Maar voor de rest wel een goede ervaring, maar geen herhalingsgevaar omdat er geen klik was.
ps 1 uur is € 100,-
Helmut
20 april 2009, 20:51
Ik ben helemaal verbasd toen las dat er neppe titen waren, mij lijkte puur natuur, enfin, was een goede ervering en een hele moie meiske.
MeesterMixer
3 mei 2009, 19:21
Vrijdag met dit schitterende meisje op de kamer geweest.Ze heeft een heerlijk figuur en mooe lach. Jammer van de siliconen (het ziet er nog aardig uit, maar als je ze aanraakt voel je helaas de onnodige ingreep).
Ze is lief, en ook goed, maar zonder zoenen geen herhalingsgevaar. Ook haar 100 euro per uur opstelling zal haar geen succes brengen vrees ik. Minder service en meer geld vragen.......jammer, want zonder dit alles zeker een 9, nu een 7,5.
BTW: de dame doet niet aan zoenen, maar wel aan FT (zowaar "slechts" +25 euro :green_smi).
paul-kuhn
17 juni 2009, 23:39
ist shayenne noch im gt oder schon weitergezogen?
und wann trifft man dort eigentlich auf cassandra?
grüße paul
NikXXX
20 juni 2009, 15:27
Met Shayenne heb ik afgelopen donderdag een half uur op de kamer verbracht. In eerste instantie dacht ik dat ze van Poolse afkomst was, maar ze kwam gewoon uit Duitsland. De conversatie liep dan ook zonder enige problemen. Ze heeft een mooi figuur en een leuke lach. Haar borsten zijn wel van formaat C (met sili's). Zelf was ik al enorm hitsig die avond. Na een verrukkelijke pijpsessie heb ik het afgemaakt in doggy. Meer zat er niet in. Volgende keer wil ik eens lekker haar poesje likken.
Jammer dat ze 100 Euro vraagt voor een uur. Dat weerhoudt mij ervan om langer te gaan kameren met deze dame. Ze heeft wel potentie...
ist shayenne noch im gt oder schon weitergezogen?
grüße paul
Bester Paul,
Shayenne arbeitet noch immer in Gt. Hab Sie am Donnerstag noch getroffen.
Gruss!
vinnie79
27 juli 2009, 22:46
Erg lekker, maar ook erg zakelijk!
mrourke
1 augustus 2009, 18:23
Afgelopen donderdag uitgebreid met deze dame staan converseren. Ze is eigenlijk bloedmooi, haar lichaam is perfect in shape, rondingen op de juiste plek en voorzien van de juiste contouren. Heerlijke lach en een mooi gezicht.
Tja, Rourky ging uiteindelijk wel overstag, na de nodige zakelijke onderhandelingen. Ze was mijn derde avontuur die avond. Heerlijk liggen beffen, op een paar vingertjes meer of minder werd niet gelet. Geweldige strakke spiertjes met dito lichaam heeft deze dame. Veel gelachen, alle rangen en standen zijn mogelijk, lenig als een danseres (want dansen is een van haar passies).
Goed half uur gehad.
Nadeel, zoenen is niet mogelijk, aanpak is uiteindelijk toch iets te professioneel, werd iets teveel op de tijd gelet, ik werd keurig an die halbe Stunde erinnert.
Ja, ja riep ik nog: den Zug war punktlich, maar die opmerking begreep ze niet. Volgende keer zal ik meer tijd voor haar dienen te nemen.
The Joker
14 augustus 2009, 00:43
Ben vandaag ook met haar wezen kameren.
Zeer knappe meid die het grootste deel van e dag dan ook op de kamer zat.
Wel een erg professionele instelling, snel om de sleutel vragen en vooraf op de kamer een hele tariefslijst opsommen met de 50 per 30 min en wat alle extra's kosten.
Sessie zelf was gewoon goed dus mij hoor je verder niet klagen.
Aanrader voor de optick lovers.