Volledige versie bekijken : Alicia (Kuba)
Willi69
12 april 2009, 12:52
Name: Alicia :alarm:
Haarfarbe/-länge: schwarz, halblang, lockig
Größe: ca. 165 cm
Figur: schlank, B-Cup
Herkunft/Sprache: Kuba, gut Deutsch sprechend
Geburtsjahr: ca. 1983 (?), hatte keine Zeit zu fragen :green_smi
Tattoos/Piercings: ---
Service: fast nicht vorhanden, hektisches Französisch bis zum Schluss (FT)
Sonstiges: ---
Lebenslauf: nach eigenen Angaben nur selten im LR, jetzt aber bis Juni – früher auch mal kurz im PHG (http://www.planet-happy-garden.info) tätig
Superschnelle Nummer, vergleichbar nur noch mit Alexandra (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11122), die ich gestern auch gesehen habe. :nee:
Gustomass
17 mei 2009, 12:00
proloog.
"verhaal kan pas goed begrepen worden als je t helemaal uitleest.."
Gister een hele mooie start van de verjaarsdagparty van Tiga gehad. We zijn maar vast begonnen voordat t feestvarken zelf was aangekomen. Vind je toch niet erg Tiga??
Nadat Gusto door enkele Bulgaarsen in de watten gelegd was en juist toen ze dachten wel beet te hebben...komt Gusto oog in oog met een leuke spontane Cubaanse te staan...Tja, wat er dan allemaal gebeurt in de interne delen zal ik maar niet beschrijven. Ze wist het leuk, spontaan en teasend te houden, in de bar al. Een leuke klik en hoewel het Gusto's gewoonte helemáál niet is om al in het eerste uur van deze zaterdagmarathon van misschien wel 14 uur al van bil te gaan, heb ik me toch laten overhalen door deze superverleidster...of was Gusto gewoon super zwak... alles is relatief...
Gusto vond haar qua uiterlijk wel lijken alsof ze een zusje was van Carry in GT.
Op de kamer aangekomen gooide ze eerste de rolluiken omhoog. Blijkbaar had ze er helemaal geen moeite mee dat ik dan alles echt goed kon zien, óf wilde ze zelf goed een oogje in het zeil houden. Toch kent ze mij nog niet, hoewel, de Cubaanse gemeenschap in Duitsland houdt elkaar wel heel érg op de hoogte zoals ik gisteren mocht, nou ja moest ervaren.
Ze stelde de vraag hoe ik het wilde hebben maar daarop heeft ze geen antwoord gekregen..ben gewoon begonnen en Alicia speelde er mooi op in.. Zoenen hield ze jammergenoeg behoorlijk af, hoewel ze me teasend toch regelmatig binnen liet, en ook haar borsten , daarover gaf ze aan ze toch maar niet te hard aan te pakken..Na 5 minuten had je me niet moeten zeggen dat ik het uur vol zou gaan maken met haar. Daarna is er een hele fikse omslag geweest. Ze speelde een beetje hard to get, een beetje afhoudend, een beetje plagerig( kon verdorie niet het juiste duitse woord geven komt ze met een spaans woord, dat ik al weer vergeten ben.)
Maar juist dat wat afhoudende werd positief veranderd als Gusto daar enkele seconden gehoor aan gaf, even me beetje rustig houden,maar dan na een paar seconden er weer volop, nou ja dubbelop erin... en eraan en ertegenaan...een leuk spel ontwikkelde zich nu en er speelde zich een heftige strijd af op dat bed.
Alisia hield haar ogen goed open, hetgeen het nog erotischer maakte. Gusto was te hevig verwikkeld en hoe meer ie geniet hoe meer ie de ogen gesloten houdt...
Gaande weg besloten om het niet bij een half uurtje te houden, er zat nóg méér in deze sessie... Dus het schot sparen voor de volgende dame, daar heeft Gusto slechts in de eerste 10 minuten aangedacht. Als "jonge man", deze dame schatte me 35, waarvoor dank, moet Gusto zijn munitie een beetje verdelen over dag die nog bets lang zou kunnen worden.
Al met al een leuke sessie gehad, Alisia liet zich ook heel gewillig vingeren en genoot daar op meerdere manieren merkbaar van..
Ze vroeg hoe ik het gevonden had, of het goed was... nou dat had ze toch wel aan me gemerkt dacht ik... toen ze in een kort nagesprekje er nog enkele keren zijdelings aan refereerde, of ik het echt goed had gevonden, hadden bij mij , enkele rode lampjes voorzichtig moeten beginnen op te lichten...zo ervoer ik later... want dom is deze dame zeker niet, misschien wel iets te goed bij.
In de kleedkamer afgerekend en haar 80 euro in de handjes gestopt voor een uur plezier. Gusto vraagt nooit wat een dame verdiend heeft want klokkijken kan ie zelf nog heel goed.
Nee, zegt ze . ich bekomme 100 euro... maar hoezo dan, hoe lang waren we op kamer....Eine stunde...nou dat is dan toch 50 plus 25 euro. Ja dass stimmt, aber 25 für die extra's... extra's?? nu liet ze 2 vingers bij elkaar zien...vingeren dus. Er stonden enkel mensen om ons heen dus echt vrij om te praten discussieren voelde ik me niet... Oh is vingeren extra... ?? even dacht ik nog dat ze mí'jn vingergebruik bedoelde, maar dan moet ze toch dat wat voorzichtige aaien in de anale zone bedoeld hebben...
Heb haar betaald en er geen show van gemaakt.
Ich bin hier um Geld zu verdienen zei ze ook nog...
Nou, dat mag je best denken , want dat geldt immers voor 100% van de dames hier, maar dat moet je niet regelrecht in gezicht van een ijsbeer zeggen, althans niet in mijn gezicht.
Deze dame heeft een normale baan, wat voor...Bureauarbeit en doet dit er in de weekenden een beetje bij... dat verklaart al een beetje... deze dames zijn niet zo gebrand op het opbouwen van een duurzame ijsbeerrelatie, snel geld machen en abhauen.... dat merk je achteraf dan wel.
Gusto zelf wil zich het plezier en de echt goede sex met haar niet laten ontnemen. Even slikken en verder..
Ik hou er niet van om na een mooie en leuke verleidingssessie in de bar om dan op de bedrand eerst het hele menu en de prijslijst door te nemen. Dan is de sfeer gebroken.
Dan weet je wel wat je kiest en wat je betaalt.
Terugkijkend gaat mijn manier van afrekenen eigenlijk altijd goed, in meer dan 9 van de 10 gevallen gewoon goed.... dus toch maar doorgaan op de oude voet wat mij betreft.
tot zover een mix van Spass beleving en wat persoonlijke gevoelens bij handelswijze van een dame....
Al met al een hele leuke opstart van de dag...
Gustomass.
seksenfun
17 mei 2009, 13:45
Ik hou er niet van om na een mooie en leuke verleidingssessie in de bar om dan op de bedrand eerst het hele menu en de prijslijst door te nemen. Dan is de sfeer gebroken.
Dan weet je wel wat je kiest en wat je betaalt.
Misschien je tactiek toch een beetje wijzigen, om zulke tegenslagen te vermijden. Ik neem aan dat als ze op de kamer terughoudend was wat kussen (tongzoenen) betreft dat ze jou ook tijdens het verleidingsspel in de bar niet behoorlijk zal getongzoend hebben. Dit moet dan al een rood lampje doen flikkeren als tongzoenen voor jou belangrijk is.
Om te voorkomen dat je op de bedrand over het menu moet beginnen, vraag ik dat steeds in de bar al. Omdat ik tongzoenen nogal belangrijk vind laat ik haar dat zélfs nog even bevestigen in de bar, ook als ze in de bar al (even) tongzoende (;sommige dames tz-en effe in de bar en niet meer op de kamer). Een dame die haar "barbeloftes" niet nakomt komt niet langs start maar vliegt direct naar de gevangenis bij seksenfun (en ontvangt dus ook geen geld ;)).
Gustomass
17 mei 2009, 15:40
Misschien je tactiek toch een beetje wijzigen, om zulke tegenslagen te vermijden. Ik neem aan dat als ze op de kamer terughoudend was wat kussen (tongzoenen) betreft dat ze jou ook tijdens het verleidingsspel in de bar niet behoorlijk zal getongzoend hebben. Dit moet dan al een rood lampje doen flikkeren als tongzoenen voor jou belangrijk is.
Om te voorkomen dat je op de bedrand over het menu moet beginnen, vraag ik dat steeds in de bar al. Omdat ik tongzoenen nogal belangrijk vind laat ik haar dat zélfs nog even bevestigen in de bar, ook als ze in de bar al (even) tongzoende (;sommige dames tz-en effe in de bar en niet meer op de kamer). Een dame die haar "barbeloftes" niet nakomt komt niet langs start maar vliegt direct naar de gevangenis bij seksenfun (en ontvangt dus ook geen geld ;)).
Hey Seksenfun, bedankt voor de tip.
"Normaal"gesproken volg ik ook grotendeels de werkwijze zoals je die voorschrijft, maar nu was niet normaal. "ik was gewoon zo lekker geil van haar en tja wat dáár de gevolgen van kunnen zijn....
afijn.
Maar, tis een voorvalletje maar verder een prima uurtje met haar gehad en de beleving daarvan prijkt nog hóóg boven de beleving van het betalen.
Het blijft , voor liefhebbers van Latina's een heerlijke stoeipoes....
Miaaauuuuwwww.
Gustomass.
Yahoe
2 september 2009, 15:10
Afgelopen vrijdag een late 'just before closing time' met Alisia gehad. Ze probeerde me al eerder die avond te verleiden. Maar toen was het nog vroeg en had ik mijn pijlen vooralsnog op een ander meisje gericht. Anyway... het liep zo ongeveer tegen kwart voor drie, schat ik in en eigenlijk bereidde ik me voor om huiswaarts te gaan. Ik nuttigde mijn laatste weisener toen Alisia me begon te plagen. Ik liet me in 1e instantie niet kennen, want, net voor sluitingstijd, daar ga ik mijn zuur verdiende geld niet aan branden. Maar ze bleef maar aandringen. Ze was ontzettend goed met haar mond, zo beloofde zij me. En nu ben ik niet vies van een goede blowjob, en ik voelde dat toen ze me nek zoende en haar hand langs mijn benen gleed, Hector ook nog wel trek had. Dus toch nog maar de kamer op gegaan. En ik moet zeggen dat Alisia geen woord heeft gelogen. Ik ben nog nooit zo lekker geblasen als toen! Ze zoog aan mijn ballen, likte, deep throat, en probeerde mijn kont te vingeren (maar daar ben ik niet zo van.. dus bedankte daarvoor).. Van hard tot zacht, en andersom, wat een pijpsessie dit is geweest. Uiteindelijk heb ik over haar heen gespoten wat ze gewillig liet gebeuren. Een vette 10 als het gaat om een blowjobervaring!
Gustomass
2 september 2009, 16:33
Afgelopen vrijdag een late 'just before closing time' met Alisia gehad. Ze probeerde me al eerder die avond te verleiden. Maar toen was het nog vroeg en had ik mijn pijlen vooralsnog op een ander meisje gericht. Anyway... het liep zo ongeveer tegen kwart voor drie, schat ik in en eigenlijk bereidde ik me voor om huiswaarts te gaan. Ik nuttigde mijn laatste weisener toen Alisia me begon te plagen. Ik liet me in 1e instantie niet kennen, want, net voor sluitingstijd, daar ga ik mijn zuur verdiende geld niet aan branden. Maar ze bleef maar aandringen. Ze was ontzettend goed met haar mond, zo beloofde zij me. En nu ben ik niet vies van een goede blowjob, en ik voelde dat toen ze me nek zoende en haar hand langs mijn benen gleed, Hector ook nog wel trek had. Dus toch nog maar de kamer op gegaan. En ik moet zeggen dat Alisia geen woord heeft gelogen. Ik ben nog nooit zo lekker geblasen als toen! Ze zoog aan mijn ballen, likte, deep throat, en probeerde mijn kont te vingeren (maar daar ben ik niet zo van.. dus bedankte daarvoor).. Van hard tot zacht, en andersom, wat een pijpsessie dit is geweest. Uiteindelijk heb ik over haar heen gespoten wat ze gewillig liet gebeuren. Een vette 10 als het gaat om een blowjobervaring!
Bij het lezne van deze recensie valt me binnen dat ik mijn vrijkaartje van Living Room niet moet laten verlopen.
Nu ik Alicia beschreven zie...mmmmm.... inderdaad ze geeft zich helemaal bij haar blowjob...en de ijsbeer uiteindelijk ook....
Yummie Yummie... Laat Fidel zijn eigen sigaar maar roken, dan kunnen die Cubaansen hier bij ons zich lekker laten gaan....
Gusto mucho mass.....
The Saint
2 september 2009, 16:41
Afgelopen zaterdag heb ik ze ook gezien en ze liep van kop top teen gehuld in een zwart visnet: grrrrrrruwelijk geil :bud[1]:
Yahoe
4 september 2009, 16:17
Afgelopen zaterdag heb ik ze ook gezien en ze liep van kop top teen gehuld in een zwart visnet: grrrrrrruwelijk geil
Ow yeah.... Klopt helemaal... met van die ontzettende harde tepels die uit dat netjes sprongen... Een hete donder die Alisia... Aanrader top 10!
Yahoe
13 maart 2010, 01:09
ok, nu wel met n paspoortje, v/h geval ik weer een vrijkaartje mocht mislopen!!!:biggrin:r
naam: Alicia
Haarkleur: zwart, lang opgestoken
Größe: ca. 165 cm
Figuur: volslank, c-Cup
afkomst: cuba, goed Duits
leeftijd: 35 en alles in meer dan juiste proporties
Tattoos/Piercings: ---
Service: zeer, zeer, zeereer, zeer uitmuntende oral skills, neemt tijd voor je
overige; een gezellig lekker ding GFE
aanwezig op; meestal weekends, maar niet vaak..
Alicia, alicia, alicia... Wat een droomvrouw! Binnentreden in LR blijkt telkens weer alsof walhalla inderdaad bestaat en wordt nog meer walhalla op het moment dat je alicia leert kennen. Whole lotta woman, intelligent, open, cubaans, verzorgend, onderhoudend en weet wat het is om een man te verwennen. Ik herinnerde me haar meteen op het moment dat we elkaar spotten. Die laatste keer toen ze niets teveel had gezegd en me een blowjob beloofde zoals ik die nog nooit eerder had. omdat er sprake was van spitstijd vanwege de entree van belachelijk veel aziatische ijsberen was het 't wachten op een kamer meer dan waard. Terwijl ze mij en hector flink aan t opgeilen was beloofde ze me een nog betere BJ dan de laatste keer. Dat heb ik geweten! Een ware gfe waarbij ze hector onder handen, in mond (deeeep) en tussen borsten nam, waarbij ze mijn ballen teasde met haar tong. Of ik in haar mond wilde komen? W'rom ook niet... Tergend langzaam, steeds dieper, hard, zacht afwisselend, kwam ik uiteindelijk in haar mond. Totdat de laatste druppel eruit gezogen was en toen hield alicia nog niet op. Ik zag zoveel sterren toen ik mijn ogen opende en terwijl hector afzwakte, bleef alicia hem oraal liefkozen. Dat het dus nog beter kan dan die laatste keer, is een understatement. Leve de oral skills van alicia. Een herhalingsgevaar van 100 procent!
Hallo
hatte auch letztes WE das zweifelhafte Vergnügen mit ALICIA aus Fiedels Reich.
Name: Alicia
Haarfarbe/-länge: schwarz, halblang,leicht gelockt
Größe: 168 cm
Figur: schlank, B-C Cup
Herkunft/Sprache: Kuba, sehr gut Deutsch sprechend
Geburtsjahr: 1974 lt. eigener Angabe
Tattoos/Piercings: keine
Service: Küssen ... nicht gerne! Französisch ... nicht gerne! Also...einfach nur SCHLECHT!
Sonstiges: schöne Frisur zwischen den Beinen :cool:
Lebenslauf: ist seit ca. 12 Jahren in D (München) und arbeitet nur nebenbei in der Horizotalen :hammer:
Zeifelhaftes Vergnügen... warum?
...na der Sex war von dem Bemühen geprägt ein schnelles Ende zu finden... leider. Denn optisch ist die Frau schon ein Highligth, aber auf der Matratze eher verkrampft und besterbt die "unangenehme" Situation schnell hinter sich zu bringen.
Als es an das Bezahlen ging wollte sie auch 100€ für eine Stunde ... aber das konnte ich Ihr erfolgreich ausreden, ... sagte ihr "na dann lass uns das Oben gehen und das klären" , dieser Hinweis reichet völlig aus ... :mad:
Zu allem Überfluss sprach mich auch noch ein anderer Gast in der Umkleide an und sagte mir das er sie auchmal gebucht hatte und absolut unzufrieden war ... "hat sich das denn jetzt gebessert?" meine Antwort war ein klares "N E I N"
Also einen Reinfall gibt es halt immer mal wieder und daher für ALICA auch keine Empfehlung von mir!
Aber an dem Abend bin ich ja noch dicktitigen Eva aus Rumänien (?) begegnet was ein Knaller... und so wurde der Abend doch noch seeeehr schön !!!:freu:
gruss Friedel
derbodi
23 maart 2010, 18:41
Hi Friedel,
kennst Du auch den Namen der "dicktittigen Eva" aus Rumänien? Würde mich auch freuen. wenn Du über Dein Erlebnis mit ihr näher berichten könntest. Dicke Titten interessieren mich nämlich immer...:smile:
Hallo,
EVA steht im obigen Beitrag tatsächlich für den Namen der, ca. 30 jährigen, mittlerweile in XX lebenden und dadurch recht gut deutsch sprechenden, Frau.
Werde Sie demnächst nochmal besuchen :biggrin: und dann darüber berichten, den letzte WE wars nur eine 1/2 stündige "Frustabarbeitung" durch Sie im "Kino" ... aber G E I L !!!
gruss Friedel