PDA

Volledige versie bekijken : Diest-Bekkevoort



mrzocco
2 april 2009, 13:17
Ben deze week naar de "cactus"
in Bekkevoort geweest en was me dat een afknapper?
nooit zien ze me daar nog!!!
ging er effe binnen met volle broek en ze stelden me 3 meisjes voor ,2
thaise en 1 belgische(wat niet was)
ik nam de laatste ,een heel mooi meisje maar stelde niets voor 150 euro voor 30min ,ik zei er tegen zit daar alles in ?als ik zin heb zei ze en ik nam het aanbod aan.Dat wens ik dus niemand toe wat ik daar heb meegemaakt zo'ne slechte sex heb ik nog nooit gehad.kussen was ze vergeten ,pmc ik denk 0.5 min ,dat was een ramp ,ben na 15 min gestopt en vertrokken en heb hem thuis zelf verwent,gratis .wat een klucht was dat en weten dat er zo'n pareltjes zitten te wachten,:wink:
bedankt,Sascha:teuflisch
misschien staat dit niet in de juiste rubriek maar vond het niet,sorry:wink:

HornyDevil
2 april 2009, 17:30
Ben deze week naar de "cactus"
in Bekkevoort geweest en was me dat een afknapper?
nooit zien ze me daar nog!!!
ging er effe binnen met volle broek en ze stelden me 3 meisjes voor ,2
thaise en 1 belgische(wat niet was)
ik nam de laatste ,een heel mooi meisje maar stelde niets voor 150 euro voor 30min ,ik zei er tegen zit daar alles in ?als ik zin heb zei ze en ik nam het aanbod aan.Dat wens ik dus niemand toe wat ik daar heb meegemaakt zo'ne slechte sex heb ik nog nooit gehad.kussen was ze vergeten ,pmc ik denk 0.5 min ,dat was een ramp ,ben na 15 min gestopt en vertrokken en heb hem thuis zelf verwent,gratis .wat een klucht was dat en weten dat er zo'n pareltjes zitten te wachten,:wink:
bedankt,Sascha:teuflisch
misschien staat dit niet in de juiste rubriek maar vond het niet,sorry:wink:

Dat had je beter iets verder doogereden richting Diest en in 'el patio' gestopt.

H.D

lustman
2 april 2009, 18:37
Dat had je beter iets verder doogereden richting Diest en in 'el patio' gestopt.

H.D

Hmmm...en mischien nog meer teleurgesteld. :confused:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10025

Jetliner
2 april 2009, 18:41
Scheur ik tussen Diest en het Gouden Kruispunt langs de lichtjes van de Leuvensesteenweg, los ik het gaspedaal altijd even, om te genieten van de feeërieke kleurenpracht :smile:
De Cactus, de Lorelei en de Orchydee zijn enkele van de meest in het oog springende kasten. Alle namen ken ik niet op 'n rijtje :p De strip is nooit mijn rayon geweest, hoewel ik er vaak langsrij.
De enige tent waar ik ooit placht binnen te gaan was El Patio, de sjieke villa bij de afrit E314 Bekkevoort (volgend jaar met grote werken voorzien van een laag fluisterasfalt)

Aan die zaak zijn de afgelopen jaren kosten noch moeite gespaard. Voortdurend waren aannemers er aan het verbouwen. Ze hebben ook de tuin en de voorgevel onder handen genomen. De hele club ademt nu oosters evenwicht. Op de corridor naar de kamers toe waan je je in een cinema van Kinepolis. Hun website oogt ook professioneel. Je vindt daar info over mogelijkheden en fraaie foto's van dames.

Je kan gebruik maken van de sauna en/of zwembad, in het gezelschap van een dame naar keuze. Verschillende formules aan verschillende tarieven. Let op: de prijzen zijn duur voor een heel oppervlakkige service. De meerkost zit 'm gewoon in het interieur. De meisjes zijn wel modelletjes!

Je hoeft in El Patio per definitie niet een dief in je portemonnee te zijn. Ik was er jaren geleden trouwe gast bij een fris rank studentje geneeskunde uit Limburg, dat er zo nu en dan wat bijkluste om haar studies te betalen. We hielden het bij klassieke uurtjes kamer (avondsessie was 200 euro, middags was het 150 euro), die mij nog lang zouden heugen, fieuw. Jet was gezond verklaard :redface:

HornyDevil
3 april 2009, 09:01
Hmmm...en mischien nog meer teleurgesteld. :confused:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=10025

Al meermaals geweest en in de meeste gevallen tevreden huiswaarts gekeerd.

H.D

Steven_69
14 april 2009, 17:52
Rij toch de E314 op (is vlakbij de Cactus) en ga richting Yin Yang, daar zal je voor 150 euro veel beter gesteld zijn. Ik ben al talloze keren langs die bars gereden maar het zegt mij niks, puur gericht op mannen geld af te rippen zonder zo weinig mogelijk te moeten doen.