PDA

Volledige versie bekijken : Hoe word ik 'n "superervaren" ijsbeer ?



moek
18 maart 2009, 08:52
Loop toch al wat jaartjes mee maar ben nog steeds 'n ijsbeertje :baby2:(ben wellicht 'n laatbloeier). Wat zijn de gradaties/vereisten om "hogerop" :freu: te komen ?

Zakkenleger
18 maart 2009, 09:06
Zie hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=78576&postcount=13)!

albertde2de
18 maart 2009, 09:31
Beste zakkenleger,

ook ik ben nog een welp en kan de betekenis van PZC en NMC niet vinden in NL en DL afkortinglijst....is er nog een lijst met afkortingen??
AB

joepie
18 maart 2009, 09:43
hoi albert er is een lijst en ik denk dat jij dat echt wel weet. groetjes:blow2::blow2::blow2::blow2::blow2::blow2:

moek
18 maart 2009, 09:56
Zie hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=78576&postcount=13)! Dus door veel te lullen :loud: haal ik de top. Eigenlijk logisch.... Thanks. :smile:

albertde2de
18 maart 2009, 10:17
hoi albert er is een lijst en ik denk dat jij dat echt wel weet. groetjes:blow2::blow2::blow2::blow2::blow2::blow2:

Ja maar daar staat PZC en NMC niet op dus is er NOG een lijst waar ik ze kan terugvinden???

bootyfan
18 maart 2009, 10:25
Loop toch al wat jaartjes mee maar ben nog steeds 'n ijsbeertje :baby2:(ben wellicht 'n laatbloeier). Wat zijn de gradaties/vereisten om "hogerop" :freu: te komen ?
Recensies plaatsen, that's the only way up...
En uiteindelijk, daar draait het ook om op dit forum.
Deel je ervaring en verdien zo het 'respect' van de andere forumleden.

Zakkenleger
18 maart 2009, 10:27
Beste zakkenleger,

ook ik ben nog een welp en kan de betekenis van PZC en NMC niet vinden in NL en DL afkortinglijst....is er nog een lijst met afkortingen??
AB

Volgens mij had ik al eerder geschreven: zet je vraag in het afko topic, dan wordt-ie daar beantwoord. Erg handig ook voor andere nieuwe beertjes, toch?

thesickboy
18 maart 2009, 10:42
Dus door veel te lullen :loud: haal ik de top. Eigenlijk logisch.... Thanks. :smile:

"De top" is zeer relatief.

Sommige beren schrijven veel en vertellen niks, andere beren schrijven minder, maar geven veel goede info.

Ideale combinatie is natuurlijk veel schrijven én veel info geven, maar dan moeten de agenda en brieventas ook meewillen natuurlijk!

TSB
:wink:

Toppie
18 maart 2009, 13:18
Hoe haal je de "top"? Das niet zo moeilijk joh, spreek wat af met seksgod Ace2 en je hebt genoeg schrijfstof voor een hele week, daarna plan zorgvuldig je clubbezoeken (minimaal 3x per week) in Meeting Point, leer alle namen van de dames uit je hoofd inclusief recensies, maak ruzie op t forum met andere "topberen", schrijf humorvolle recensies met een beetje info en voila je bent een topbeer........;)

ps. aan de top blijven is een stuk moeilijker hoor ;) aldus Toppie (ex topbeer) ;)

Picasso 1
18 maart 2009, 13:30
Neem een avatar met de tekst "zeer ervaren ijsbeer". Als je dan ook nog je handtekening wijzigt in "zeer ervaren ijsbeer", dan ga je verder door het leven als zeer ervaren.

RAUL7
18 maart 2009, 13:37
Het is geen eer om een ervaren ijsbeer te zijn hoor :eek:!

Ijsbeer is gewoon een andere naam voor...:o

Zakkenleger
18 maart 2009, 13:47
Het is geen eer om een ervaren ijsbeer te zijn hoor :eek:!

Ijsbeer is gewoon een andere naam voor...:o

sexverslaafde? :D

RAUL7
18 maart 2009, 13:50
sexverslaafde? :D

:smile2::smile2::smile2:

timjava
18 maart 2009, 17:51
Loop toch al wat jaartjes mee maar ben nog steeds 'n ijsbeertje :baby2:(ben wellicht 'n laatbloeier). Wat zijn de gradaties/vereisten om "hogerop" :freu: te komen ?


Heel veel geld meenemen naar een club. Dan wordt je al heel snel populair bij de dames. Een paar keer per week een club bezoeken. En natuurlijk blijf je ook overnachten in de club.
Omdat je na een aantal weken erg bekend bent, zijn inmiddels heel veel dames je "beste" vriendin geworden. De beren hangen om je heen, omdat je goede "tips" kan geven. Uiteraard stop je dan met schrijven, want intieme zaken die de dames alleen aan jou vertellen, vertel je niet door. Op dat moment ben je een "super"ervaren ijsbeer. Je hebt dan ook een hoog aanzien.

Totdat je je laatste euro hebt uitgegeven. Als je je laatste euro hebt uitgegeven, zien de dames je niet meer staan. Op het ijsberenforum degradeer je dan naar "lezer". Want geld om een club te bezoeken is er niet meer en recensies schrijven kun je dan niet meer.

Hoogmoed komt voor de val!;)

CLUBSPORT
18 maart 2009, 18:29
wat een doemscenario :D

janm
19 maart 2009, 12:30
Neem 1000 Euro mee.
Geef 50 Euro aan de lelijkste dame en ga naar de kamer. Na 30 min kom je stijfgeneukt buiten en besef je dat die lelijke dames heel geil zijn.
Geef 50 Euro aan de mooiste dame en ga naar de kamer. Na 10 min kom je buiten en besef je dat de mooiste dames te mijden zijn.
Geef 50 Euro aan de grootste jaagster die beweert dat ze nog nooit zo geil is geweest en je een <superlekker ding> vindt. Na 15 min besef je dat het haar volledig om het geld te doen was.
Geef 50 Euro aan de stilste dame. Na 30 min vraag je jezelf af of ze niet gedwongen in GT zit en voel je jezelf schuldig. Had je haar maar niet op de kont moeten meppen.
Geef 50 Euro aan de jongste dame. Na 30 min besef je dat je eigenlijk pedofiele neigingen hebt en dat je het best wel lekker vond, zo lekker strak.
Geef 50 Euro aan de oudste dame. Na 30 min besef je dat je hem niet meer omhoog krijgt als de dame je aan je grootmoeder doet denken. Zeker indien je grootmoeder pas gestorven is.
Geef de rest van het geld aan mij. Ik stuur je naar de douche en wanneer je terug komt, besef je dat je nog nooit zo geneukt bent als door mij :thefinger

Welkom bij de ervaren ijsbeer.

foots
19 maart 2009, 20:33
Heren, beren,

Kwestie van wandelen.

Groet, Foots :wink:

Jansen
19 maart 2009, 22:08
"De top" is zeer relatief.

Sommige beren schrijven veel en vertellen niks, andere beren schrijven minder, maar geven veel goede info.

TSB
:wink:

En hier schreef een beer en vertelde dus ook niets :rofl:

Jansen
19 maart 2009, 22:14
Loop toch al wat jaartjes mee maar ben nog steeds 'n ijsbeertje :baby2:(ben wellicht 'n laatbloeier). Wat zijn de gradaties/vereisten om "hogerop" :freu: te komen ?

Lees de verhalen en berichten van Jansen dan heb je de eerste dagen werk genoeg.
Ga dan naar meetingpoint en kijk waar je naar toe wilt, en echte zeer ervaren geile ijsberen kan ontmoeten.
Neem wat geld mee en ga flink langs de plinten,als je naar huis rijd dan blijft die glimlach de hele nacht staan.
Schrijf de andere dag je story en doe dit twee maal in de week.
Na een aantal maanden ben je genezen en een zeer volwassen ijsbeer geworden.

Succes

Pater Jansen : die al jaren lang van deze hobby geniet en ongeveer 400 verschillende dames heeft bekeerd (sorry omgekeerd)

terminator
20 maart 2009, 02:04
Kleine jongen
Je bent op deze wereld dus zal je moeten vechten net als ik
Ik kan het weten
Het leven is niet makkelijk
Er is tegenspoed op ieder ogenblik

Kleine jongen
Er zijn veel goede mensen
Maar slechte zijn er ook helaas `t is waar
Je moet maar denken:
Dat jij straks gaat beseffen
Dat eerlijk het langste duurt geloof me maar


Dit leven gaat voorbij
Er is al weinig tijd dus leef, want jij bent vrij
Maar doe het wel verstandig maak de mensen blij
Dan zul je echt gelukkig zijn
Want het leven is zo kort
Veel dingen worden anders als je ouder wordt
Je speelt nu nog met blokken maar dat duurt niet lang
Het is jammer maar je blijft niet klein

Kleine jongen
Op school al zul je merken dat alles draait om cijfers en om macht
Zo is het leven
Dus leer wat je moet leren
Want dan ben jij de geen die het laatste lacht

Kleine jongen
als jij dan later groot bent
dan is je vader er mischien niet meer
vertel dan aan je eigen kinderen de wijze lessen van je ouweheer

:wink:

ijsbeer11
15 juli 2009, 09:47
Ik ben bijna een jonge ijsbeer:D

SFL
15 juli 2009, 10:04
Bijna 150 berichtjes, maar al wel meer dan 300 keer met hertjes geknald... Telt dat ook???

Zakkenleger
15 juli 2009, 12:09
Nee. Schrijven zul je! :biggrin:

beffer69
15 juli 2009, 16:22
Nu een ervaren ijsbeer wil ik ook wel worden, denk er aan om binnenkort eerste stappen te zetten in PHG.Is nieuw voor mij hier dus vergeef mijn domme opmerkingen of vragen.