PDA

Volledige versie bekijken : HONNY



rolo
15 maart 2009, 13:04
175 cm , donker halflang haar, cup a/b, slank en atletisch en toch lekker wiegelend zacht, duits, pas begonnen in YY en afgelopen woensdag even naar huis.

De laatste keer dat ik in YY was had ik als eerste op die dag een ontmoeting met Honny. Het was die dag vrij rustig wat dames en ik kwam niet lekker in the mood. Totdat ik Honny onder de douce zag. Even later stond ze in de bar met alleen een rode jarretelgordel aan. Ze leunde achterover tegen zo´n pilaar/vaas waar die lampen in branden en drukte haar bekken naar voren. Hierdoor had iedereen een directe confrontatie met haar poes, glad met pruilende lippen en duidelijke maar niet naar buiten komende labia, pricies een mosseltje en die bindt ik toevallig erg lekker, zorg zelf wel voor de aanmaak van bernadinesuas :rubbel:

Ze bleek een leuke vlotte meid, nog voordat we de kamer opgingen gaf ze aan niet te tongzoenen maar voor de rest ........... Fijn samen gedouced en daarna heb ik haar met volle passie gebeft, ook liggend op haar buik met haar kontje omhoog houdend. Ze gaat hierin goed mee, ook een handmatige cervix-stimulatie bleek haar goed te bevallen, met haar volle gewicht duwde ze zich vast op mijn hand. Het neuken was zeer lekker en ze beweegd ritmisch perfect mee, onvermoeibaar en wat kan ze haar bekkenspieren goed spannen, het leek wel lettelijk ´tussen de deur´ :rofl:

Samen weer gedouced en afgerekend, geef je iets extra [ E 100 ipv de gevraagde 75 voor dik 75 min!] en kijkt ze verbaasd. Het zelfde gebeurde me later met Tina, E 10 was volgens Tina teveel en ze leek echt verbaasd, dit terwijl ze me net tot tranen toe gediep-throat had. Gelukkig weten sommigge meiden niet dat ze buitengewone kamerprestaties verrichten [en ik heb al het een en ander gezien van een sigeunermeisje dat werkelijk niets anders deed dan dreigen met haar broers tot een nimf die ik achter liet op de kamer tyerwijl ze zichzelf deed fistfucken], of jullie overige ijsberen betalen nooit een ´prestatieloon´. :rolleyes:

Normaal schrijf ik pas over een dame als ik een paar maal met haar geweest ben, dan is het nieuwe eraf en loop ik niet mijn eigen ruiten in te gooien ingeval er een line-up ontstaat. Echter Honny blijkt nogal goed in de markt te liggen bij, laat ik zeggen de zuiderlijke buur die niet met de meeste respect omgaat met dames die deze beroepskeuze maken, dit vindt ze zelf ook wat minder. Dus de wat meer ingetogen en minder snoeiharde plinten neukers onder ons kunnen haar misschien wat meer op haar gemak stellen zodat ze het nog eventjes volhoud in deze branche zodat ik wel met haar kan .................... .:fuck: