PDA

Volledige versie bekijken : Anna (Roemeense)



Pistol Pete
13 maart 2009, 02:30
Haarkleur/-lengte : Blond (oorspronkelijk zwart) / Tot ruim over de schouders
Lengte dame : 155 cm
Postuur/Cupmaat : tenger met kleine stevige a-cupjes
Nationaliteit/Taal : roemeens, engels goed
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : klein knopje op neusvleugel.
Service: NMC / PZC / FT (?) / TZ
Voordelen: te veel om op te noemen
Nadelen: voor mij geen
Tijdsduur : 2 x 1 uur
Prijs : 30 min 50 euro / 1 uur

Uitstekende sessie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=113274&postcount=242) gehad. zie draadje LR.

Rheinschwimmer
16 maart 2009, 09:03
hallo zusammen,

ich war jetzt zweimal mit anna auf dem zimmer. beim ersten mal wars noch ok, so das ich mir dachte, schaust mal wie es bei zweiten mal ist. aber gestern abend, war es der totale reinfall. ich kann anna keinem empfehlen.

gruß vom

rheinschwimmer

Pistol Pete
22 maart 2009, 14:05
De kleine bevallige Anna wist mij zaterdag weer in haar aangename val te lokken. Nou ja, daar was ook niet veel voor nodig. Kon ik de dag daarvoor haar lolita-body nog weerstaan (nou ja, ik koos vrijdag voor twee andere beauties t.w. Andrea en later Nathalie) nu was een verleidelijke blik genoeg om eerst naast haar op een barkruk te gaan zitten en al snel haar naar het sleutelhok te laten gaan.

Zelden zo een mooie dame gezien. Alles klein maar uiterst fijn, de eerste keer vroeg ik mij af hoe in hemelsnaam mijn forse geslacht daar in zou moeten passen. Dat stadium ben ik inmiddels al lang voorbij. (geen enkel probleem dus dat nauwe elastische doosje).
Anna was zoals in alle voorgaande sessies weer zeer aangenaam gezelschap. Terwijl een flink aantal standjes de revue passeerden vloog de tijd om. Na een uur afgesloten met een tweede hoogtepunt. Kortom puur genieten met Anna. Anna, my number one.

lieget
12 april 2009, 13:31
Gisteren weer een uitstekend uurtje gekamerd met deze meid.

Ik kan kort zijn: Leuke meid, waanzinnig figuur en uitstekende service.

Wat willen we nog meer ???

Pistol Pete
13 april 2009, 17:44
Deze dame begint ook de absolute favo van JJ te worden in LR. Zaterdag wegens omstandigheden niet aan Anna kunnen toekomen maar zondag twee sessies van een uur meegemaakt met deze lieve en knappe meid. Net zoals tegeil zegt: wat wil je nog meer. Heerlijke sex met een actieve meidmet een super body. Voor mij begint Anna een vaste waarde te worden in LR, nog geen secondje teleurgesteld tijdens een sessie met haar. Ik overweeg om vlg. week LR een keertje over te slaan, deze club is voor mij te aantrekkelijk dan is een clubverbod dichtbij. Maar voor mij zeker geen algeheel clubverbod... :freu::freu::freu:

Jorah Mormont
21 april 2009, 22:56
Tsja:rolleyes:

Ben vorig week ook met deze Anna naar de kamer geweest. Leuke meid om te zien, maar voor mij toch een grensgeval. Toen ik haar zo door de bar zag paraderen was ik wel redelijk gecharmeerd van haar. Het verhaal werd anders nadat ik met haar had gekamerd. Service e.d. was dik in order, echter ze komt me een beetje te kinderlijk :baby2::ledy-in-rover. Een zinnig gesprek kan je er niet mee voeren. Echt een giechel bekje welke in een klasje met tieners thuis hoort. Leuk voor een lekkere lolita snack, maar ook niet meer dan dat.

En deze meid is ouder als Amy:p. Leuk voor een keertje, maar helaas heeft haar innerlijke mij niet kunnen bekoren.

Sonny:wink:

hara1d
23 april 2009, 12:46
Ich habe oft Spaß mit Alida gehabt, Anna ist oft mit ihr zusammen, gestern war sie allein (Alida ist in Rumänien). Anna saß an der Theke, neben ihr eine dunkelhaarige Rumänin die recht gut deutsch spricht, Diese stellt mir eine "persönliche Frage": ob ich nicht Lust auf 2 Mädels habe :rofl:. Ich sage wahrheitsgemäß (wenn ich schon persönlich gefragt werde) dass weder meine körperliche und schon gar nicht meine finanzielle Potenz eine solche Aktion zulässt und ich heute mal Anna testen möchte :D (Ihren Namen kenne ich nur aus diesem Forum). Anna grinst mich an und fragt wie es mir geht (gestern ging´s noch, heute habe ich es noch nicht probiert) ;). Anna bittet mich die Konversation englisch fortzusetzen (klar doch) und ihr Englisch ist gut bis sehr gut. Anna ist recht jung, nach der Schule tingelte sie durch Europa, Schweiz, Österreich und hat in Portugal gestrippt :p.
Außer den "Plastikkrallen" entspricht sie meinem Geschmack, auf dem Zimmer fragt sie ob ich mit Gummi geblasen werden möchte :o, grinsend legt sie die Lümmeltüte erst mal zur Seite für later später :smile2: Es folgt ein abwechlungsreiches Gebläse, 3 mal (befürchte oder erhoffe?) ich mich in Ihrem Mund zu entladen, als sie mich wieder nach dem Condom fragt. Ich sage Du bist der Boss, ich der zahlende Gast :D. Mit gekonntem Griff zieht sie die Tüte über und packt meine Hoden gleich mit ein (Spaß muss sein sprach Wallenstein und schob die Nüsse mit hinein). Dann reitet sie mich mit ihrem federleichten Körper himmlich, natürlich viel zu schnell, also Wechsel in die Doggy und etwas schönen langsamen Rentnersex praktiziert :rofl:. Wenn der Schniedel zur Gänze in so einem Teenykörper verschwindet bilde ich mir ein ein deutlich größeres Arbeitsgerät zu besitzen, Anna scheint es zu gefallen und sie motiviert mich wortlos das Tempo zu steigern. Ich hätte gedacht sie sei auch ein "Sonny-Meisje" (wir haben oft den gleichen Geschmack), ich bin 100% zufrieden.
So long, Harald

wipneus
27 mei 2009, 09:45
Ik ben de afgelopen weken al een paar keer in de LR geweest, maar heb deze dame niet meer gezien?
Is ze soms weer naar huis?

Pistol Pete
27 mei 2009, 10:54
Ik ben de afgelopen weken al een paar keer in de LR geweest, maar heb deze dame niet meer gezien?
Is ze soms weer naar huis?

Anna is (tijdelijk?) niet meer werkzaam in Living room:mad::mad:. Ze zou samen met Jessica (.roe) haar heil in een andere club hebben gezocht. Ik heb nog niet gehoord welke club maar het zou wel eens Acapulco kunnen zijn. Kan iemand dit laatste bevestigen??:plapper:
Maar, beste Wipneus, doe eens verslag van de dames die je wel hebt getroffen in Living Room!

wipneus
30 mei 2009, 01:52
Ana werkt momenteel in deze club in Keulen:
www.club-mediteran.de
Net iets verder weg dan de Living Room helaas...
Op mijn vraag of ze nog terug komt naar de Living Room heb ik nog geen antwoord gekregen.

hara1d
3 juni 2009, 01:28
war heute im LR, leider sagte sie mir dass sie schon bald wieder ins Mediterrane wechseln möchte, schade eigentlich weil ich nicht so oft in Köln bin, heute mit der kleinen Süßen GFS pur erlebt, hat mit gut gefallen

lieget
8 juni 2009, 00:33
Een Duitse collega heeft me per IM laten weten dat hij Anna gisteren heeft gespot bij Acapulco in Velbert.

Ben benieuwd of dit haar nieuwe stekkie wordt, ik hoop echter dat ze weer gewoon terugkeert in de "huiskamer"

hara1d
18 juni 2009, 02:13
ist wieder im LR zu bewundern, die nun pechscharzen Haare umrahmen das Gesicht mit dem Luderblick um so schöner, angeblich war sie weder im Mediteran noch im Acapulco sondern "zu hause" (wherever that is :D)
Also wieder (auf den Barhocker vor der Daddelkiste) im LR verplaatsen.

hara1d
6 juli 2009, 13:10
hatte ich die letzten Male im LR verpasst, als ich sie am Daddelautomaten sah wollte ich sie buchen als ich eine nasse Zunge von Rücklings verspüre. Leni möchte mich gern aufs Zimmer begleiten. Ich sage ihr wahrheitsgemäß dass ich mich bereits auf Anna freue. Leni sagt: die spielt doch stundenlang am Automaten. Ich verspreche Leni mit ihr zu gehen falls Anna Geld nachwirft.
Speicherstand 5,60 Euro, im Verlauf von 40 Minuten geht der Stand auf 50 Cent, denn gewinnt sie 12 Euro, als der Stand auf Null ist greift Anna zum Täschchen und "wirft nach", Leni hat für den Tag gewonnen :D
Freitag nun konnte ich die inzwischen schwarzhaarige Anna für mich "gewinnen". Die schwarze Haare umranden das süße Gesicht mit grünen Augen und Luderblick :p.
Kleine Maus, Killerarsch, süße A-B Titties, keinerlei Verunstaltungen, also beste Voraussetzungen für versauten Girlfriendsex, manche empfinden Anna als etwas kindisch, ich finde kindlich ist besser ausgedrückt (sie ist schließlich sehr jung). Ihre sexuelle Performance ist auf alle Fälle eine "reife Leistung".

hara1d
8 augustus 2009, 01:38
nachdem ich bereits um 19 Uhr 35 Euro Eintritt im Dolce Vita gelassen habe siedelte ich um 23 Uhr zum LR um. 45 Eintritt gezahlt und viele Mädels gesehen die nicht da waren. LR hat bis 3 Uhr geöffnet, also ruhig angehen lassen, um 1:50 stelle ich schließlich Anna die Schlüsselfrage und sie behauptet keck nur noch gummiert zu blasen . Also auch hier ungepoppter Rückzug. Superschade weil ich mit Anna mehrfach "glücklich" war.

lieget
9 augustus 2009, 10:47
um 1:50 stelle ich schließlich Anna die Schlüsselfrage und sie behauptet keck nur noch gummiert zu blasen

Het schijnt inderdaad dat Anna alleen nog PMC doet.
Enkele weken geleden had ik dezelfde ervaring, ik dacht eerst nog dat ze een grapje maakte, maar het was serieus.
Ik hoopte nog dat het eenmalig was, maar helaas.

Waarom ze deze omslag heeft gemaakt weet ik niet :confused:, maar ik vrees voor haar dat enkele beertjes hierdoor zullen afzien van een kamerbezoek.

Het valt wel te prijzen dat ze het wel aangeeft voordat je op de kamer bent, enje daar dus niet wordt geconfronteerd met deze tegenvaller

Verder zal ik niet tezeer negatief over deze dame schrijven.
Enkele dames van LR hebben me namelijk verteld dat een (mij zeer bekende) beer, die vaak op zondag LR bezoekt (mijn) berichten graag doorneemt in het bijzijn van de dames !!!

Pistol Pete
14 september 2009, 08:57
Het schijnt inderdaad dat Anna alleen nog PMC doet.

Waarom ze deze omslag heeft gemaakt weet ik niet :confused:, maar ik vrees voor haar dat enkele beertjes hierdoor zullen afzien van een kamerbezoek.



Anna blijft een super mooie dame, tijdens mijn LR bezoeken is het een genot voor mij om haar te aanschouwen. Helaas (voor mij dan) ben ik een van die beren die afziet van een kamerbezoek. Niet kussen en PMC is gewoon te beperkt zelfs voor deze fraaie dame. Als ze besluit haar repertoire weer uit te breiden sta ik als eerste weer op de stoep bij Anna.:herz::herz:

lieget
14 september 2009, 09:30
Als ze besluit haar repertoire weer uit te breiden sta ik als eerste weer op de stoep bij Anna.:herz::herz:

En ik als 2e !!!

hara1d
14 september 2009, 14:34
und ich als 4ter. Egal ob sie die Haare schwarz oder wie derzeit blond trägt, der Knackarsch und das Gesicht bringen sie stets in meine persönliche Top 3 im LR. FT hat sie niemals im Programm gehabt, jedoch mehrmals bis kurz vor knapp und dann im doggy in die Saftpussi mit Blick auf den Killerarsch habe ich in sehr guter Erinnerung. Auch beim Lecken ging sie gut ab, deshalb war ich oft mit ihr auf dem Zimmer und stets zufrieden. Auch ich hoffe dass sie dermaleinst den guten alten Standard wieder aufgreift. :engel::freu:

spinazieboy
13 augustus 2010, 21:46
Gisteren heb ik een super sessie gehad met Anna uit Albanië. Is dit dezelfde Anna?
Ze heeft een super slank figuur en blonde haren. Ze is zo mooi (lees lekkere kont) en vanwege extreme schoonheid spreek ik deze dames niet snel aan. Haar voorkeur is Engelstalig.
Ik heb een heerlijke tijd met haar mogen doorbrengen. Dame met een hoog herhalingsfactor. Even was is in paradise:)

Don418
14 augustus 2010, 10:40
Gisteren heb ik een super sessie gehad met Anna uit Albanië. Is dit dezelfde Anna?

Ze werkt er al 2 jaar, dus zou goed kunnen.

Ik heb ook een gewelgige sessie met haar gehad gisteren, uiterst vriendelijke meid met een heerlijk lichaam, mooi gebruind.
Herhaling doe die zelden, daarvoor is er teveel keus :)
Maar ik zou het met haar voor kunnen stellen.

Pistol Pete
14 augustus 2010, 10:45
Ach ja, Albanie is toch een provincie van Roemenie?:heul::heul:

Costana
4 september 2010, 14:08
Gisteren heb ik een super sessie gehad met Anna uit Albanië. Is dit dezelfde Anna?
Ze heeft een super slank figuur en blonde haren. Ze is zo mooi (lees lekkere kont) en vanwege extreme schoonheid spreek ik deze dames niet snel aan. Haar voorkeur is Engelstalig.
Ik heb een heerlijke tijd met haar mogen doorbrengen. Dame met een hoog herhalingsfactor. Even was is in paradise:)

Tegen mij zei ze een maand terug van Moldavië :eek:
Het is een een rasechte roemeense dus :tongue:

Was een wazige sessie maar het pijpen was wel zonder condoom voor zover ik mij herinner.

MichelJ
8 april 2012, 20:09
Heel lang niet meer in LR -> Oude Doos

MichelJ
26 januari 2014, 13:53
En weer terug in de LR...