PDA

Volledige versie bekijken : gangbang hoogstraten



stef64
12 maart 2009, 14:40
Voormij onvoldoende. Er is wel een soort feeststemming maar veel te veel mannen. De drank vloeit er echter rijkelijk.

Hoipiepeloi
20 november 2012, 11:36
Ik ben hier ook geweest op een woensdagavond in september 2012. Als je binnenkomt dan weet je even niet wat je ziet. Ik was een kwartier na openingstijd binnen en naast de bar werd een blonde vrouw als door rtie man verwend in de gynacologenstoel en er was overal volop actie te beleven. Helaas was de glans er wel heel snel af.

Want als je niet tot de stamgasten, parenkoppels of "incrowd" behoorde, kwam je wel heel moeilijk aan je trekken, of kreeg je de 13e keus danwel mocht je een keer aan de tepels van een of ander 60 jarige vrouw lurken, de reeds afgekloven botten dus.

Hoewel ik toch nog een keer van bil ben gegaan en een aantal vrouwen heb kunnen beffen, met moeite overigens, kom ik tot een zware onvoldoende. Er waren zo'n honderd man binnen op 20 tot 25 vrouwen, maar daarvan zat de helft aan de bar. Daarnaast heerste er toch een hoog "ons kent ons" sfeer, waardoor de stamgasten en ega's van de meegekomen koppels spekkopers waren, maar 80% van de mannen wat rondliepen en aan hun pik zaten te sjorren, maar aan het echte werk niet toe kwamen. Deze 80%, en waarschijnlijk 90%, van de mannen zorgen wel voor een hoge omzet en winst van zo'n 8000 a 9000 euro, voor de eigenaren, want het afgeleefde pand was al in de vorige eeuw afgeschreven en die paar colaatjes en pilsjes zullen ook wel uit kunnen op zo'n avond.

Dit is een club waar je als buitenstaander vrijwel niet tussen komt, tenzij je een jonge zwaargeschapen god bent. Kortom, een grote meerderheid van betalende mannen a raison van 100 euries bezorgen de eigenaren en stamgasten etc. een topavond, maar komen zelf niet aan hun trekken, want je wordt niet of nauwelijks in deze incrowd cirkel toegelaten.

Kortom een ervaring rijker en uiteindelijk een illusie minder. Ik voelde mij echt op zijn Belgisch gezegd "ene sukkelaar".

Overigens was ik onlangs op een gangbangmaandagmiddag van de vorige eigenaar en veelgeprezen Rene in zijn nieuwe Goestingclub en dat was op een enkele uitzondering na helemaal kut met peren, want hier heerste helaas helemaal een stamgastensfeertje, waar je als buitenstaander nog moeilijker tussen kwam. (zie recensie aldaar).