PDA

Volledige versie bekijken : Sonja (Bulgaarse) (ex-Leni PSR / ex-Simona LR)



Dalton
7 maart 2009, 13:19
Haarkleur/-lengte : Zwart ,lang
Lengte dame : 150 cm
Postuur/Cupmaat : heerlijke spits toelopende zuigtieten
Nationaliteit/Taal : bulgaars,duits
Leeftijd : 19 31 mei 1989
Tatoeages/Piercings :ik geloof helemaal niets
Service: heel ver boven de beste
Voordelen: heerlijk pijpen,neuken,vingeren,zoenen,opname[niet in ziekenhuis]
Nadelen:geen enkele
Tijdsduur :overleggen
Prijs :eerst afspreken
Extra’s bij het bezoek:voor de liefhebbers anaal[bah]



Ben al diverse keren met haar op de kamer geweest.

Het is een heel lief meisje en gek op euros zoals al de dames.
Heb hier op dit forum nog niets van haar gevonden,daarom vertel ik dit aan jullie.
Maar zeg het niet tegen jullie moeders anders moeten jullie iedere avond om 7 uur na paulus de boskabouter naar bed en is dat heerlijke clubgebeuren voor jullie afgelopen.
Ook niet tegen jullie vaders zeggen want dan moeten jullie ieder dag tot vervelens toe naar de club met hem en dan zal hij je vertellen hoe je de meisjes op iedere manier kan gebruiken.
Deze Simona valt vooral op in de club door haar mooie tietjes waarmee ze ontbloot loop te pronken .
Daarom kon ik niet aan de verleiding weestaan om met haar op een bankje te kruipen en lekker aan haar tietjes te knabbelen.
Na een tijdje kwam de aloude vraag van de meisjes van plezier of ik wilde neuken en de sleutel mocht halen.
Ik was intussen helemaal van de kaart en super geil met een mondvol tieten, dus eerst even de mond geledigd en volmondig JA geroepen.
Schijnbaar te hard geschreeuwd omdat ik zo van de kaart was, want iedereen in livingroom zat me met open mond en grote ogen aan te kijken .
Het voelde aan alsof ze het achtste wereldwonder zaten te bekijken inplaats van die oude knar.
Nadat ik een beetje bekomen was van al dat gegeil op de bank zijn we maar de kamer opgedoken om het gezellig met zijn tweetjes verder af te maken.
Op de kamer gooide ze me met een schouderworp op het bed en sprong boven op me.
Daar begon het heerlijke tongzoenen en likken over het hele lichaam tot ze bij die kleine heer van me was aangeland.
Het velletje werd over mijn eikel geschoven zo de mond in.
Wat een heerlijk gevoel is dat toch het sabbelen aan dat eikeltje.
Ik vond het gewoon jammer dat ze ermee stopte en met haar mond een condoom om mijn lulletje deed.
Hij was intussen aardig hard geworden ze ging er met de rug naar me toe opzitten.
Ze begon nog te zingen van "'hOOG OP DE GEILE WAGEN'', dat heeft ze een poosje volgehouden tot het condoom aan de rand toe gevuld was .
Hierna een pauze ingelast met allerlei reklames en daarna weer opnieuw begonnen.

Dalton
7 maart 2009, 14:18
Dit bericht staat volgens mij niet op de juiste plaats.

SIMONA BULGAARSE

Dalton
7 maart 2009, 14:26
Simona bulgaarse

--------------------------------------------------------------------------------

Haarkleur/-lengte : Zwart ,lang
Lengte dame : 150 cm
Postuur/Cupmaat : heerlijke spits toelopende zuigtieten
Nationaliteit/Taal : bulgaars,duits
Leeftijd : 18j
Tatoeages/Piercings :ik geloof helemaal niets
Service: heel ver boven de beste
Voordelen: heerlijk pijpen,neuken,vingeren,zoenen,opname[niet in ziekenhuis]
Nadelen:geen enkele
Tijdsduur : overleggen
Prijs :eerst afspreken
Extra’s bij het bezoek:voor de liefhebbers anaal[bah]



Ben al diverse keren met haar op de kamer geweest.

Het is een heel lief meisje en gek op euros zoals al de dames.
Heb hier op dit forum nog niets van haar gevonden,daarom vertel ik dit aan jullie.
Maar zeg het niet tegen jullie moeders anders moeten jullie iedere avond om 7 uur na paulus de boskabouter naar bed en is dat heerlijke clubgebeuren voor jullie afgelopen.
Ook niet tegen jullie vaders zeggen want dan moeten jullie ieder dag tot vervelens toe naar de club met hem en dan zal hij je vertellen hoe je de meisjes op iedere manier kan gebruiken.
Deze Simona valt vooral op in de club door haar mooie tietjes waarmee ze ontbloot loop te pronken .
Daarom kon ik niet aan de verleiding weestaan om met haar op een bankje te kruipen en lekker aan haar tietjes te knabbelen.
Na een tijdje kwam de aloude vraag van de meisjes van plezier of ik wilde neuken en de sleutel mocht halen.
Ik was intussen helemaal van de kaart en super geil met een mondvol tieten, dus eerst even de mond geledigd en volmondig JA geroepen.
Schijnbaar te hard geschreeuwd omdat ik zo van de kaart was, want iedereen in livingroom zat me met open mond en grote ogen aan te kijken .
Het voelde aan alsof ze het achtste wereldwonder zaten te bekijken inplaats van die oude knar.
Nadat ik een beetje bekomen was van al dat gegeil op de bank zijn we maar de kamer opgedoken om het gezellig met zijn tweetjes verder af te maken.
Op de kamer gooide ze me met een schouderworp op het bed en sprong boven op me.
Daar begon het heerlijke tongzoenen en likken over het hele lichaam tot ze bij die kleine heer van me was aangeland.
Het velletje werd over mijn eikel geschoven zo de mond in.
Wat een heerlijk gevoel is dat toch het sabbelen aan dat eikeltje.
Ik vond het gewoon jammer dat ze ermee stopte en met haar mond een condoom om mijn lulletje deed.
Hij was intussen aardig hard geworden ze ging er met de rug naar me toe opzitten.
Ze begon nog te zingen van "'hOOG OP DE GEILE WAGEN'', dat heeft ze een poosje volgehouden tot het condoom aan de rand toe gevuld was .
Hierna een pauze ingelast met allerlei reklames en daarna weer opnieuw begonnen.

Stiffmaster
29 maart 2009, 14:29
Uit de Bulgaarse klas komt deze Simona, een lekker klein pittig ding waar je niets te kort komt op het gebied van sex, is voor heel veel in maar maak daar duidelijke afspraken over. Mij probeerde ze ook nog over te halen om een trio te doen met een vriendin van haar :eek:, wie weet zou ik het gedaan hebben als we op een kamer zouden zijn geweest of met Andrea erbij, jamjamjam lekker, maar nu beperkte ik het tot haar alleen.

Ze deed nog verwoede pogingen om Stiffie wat meer pingels uit zijn zak te kloppen door voor te stellen om ook anaal te doen, wel dat interesseert me geen donder dus bleef het bij een halfuurtje biossex, moet zeggen dat ze ook veel later steeds met kleine Stiff bleef spelen en bleef kussen. Zal er bij een volgend bezoek zeker eens mee de kamer op gaan, wel te verstaan nadat ik eerst Veronica heeft vertroetelt. :fuck:

egon, Dr. Rammler
17 april 2009, 16:05
Am Dienstag, hab ich ihrs mal ordentlich besorgt

die Frau muss ja auch mal guten Sex haben. ( war 3 Std.mit ihr )

Danach ging sie allerdings totaal zufrieden nach Hause haha

siehe ausführlichen Bericht............................

egon, Dr. Rammler
17 april 2009, 18:26
angeblich, also laut ihrer pers. Aussage macht sie sonst keine Aufnahme

stimmt das oder weis jemand was Anderes zu berichten ??
Man kann den Weibern ja nicht trauen, die lügen ja viel, wenn der Tag lang ist..............

Jansen
25 april 2009, 22:17
Deze dame kwam mij in de kino even vertellen dat ze een sponser zocht.
Dus ze mocht wel even sabbelen van me.
Willem1 zat op een meter of 2 met een andere dame maar kon zijn ogen niet van ons af houden.
Zijn bril besloeg zelfs.
Maar terug komend op deze Simona ze ging de sleutel halen maar door de wachttijd hebben we in de kino nog even verder PZC gedaan.
Op de kamer vroeg ze of ik anaal of Ft wou ik zei met een stuk pizza in de hand dat PZC en NMC de bedoeling was en dan naar huis.
Het was voor mij niet zo geweldig maar dat lag ook aan mij omdat ik niet de klik kreeg.
Moet zeggen dat ze goed kan pijpen en veel wil kussen ook doet ze alles om het je tevreden te maken.
Na :fuck: weer naar Nederland gereden.

The Saint
19 juli 2009, 19:41
Simona was gisteren mijn eerste dame. Ze heeft heel mooie ogen en lang zwart haar en idd zuigtietjes zoals Dalton het omschrijft. Dat had ik al meteen gezien toen ik binnen was. Een echte optickfickdame. Ik stond zeer geil gisteren en was van plan met zo'n meid te starten, wetende dat ik het niet lang ging volhouden. Ik stond aan de bar een cola te drinken, toen ik plots iemand op mijn schouder voelde tikken: ik keek recht in haar geile kijkers en voor ik het wist zat haar tong in mijn mond en wat later langs mijn nek en ze wou dat we het voorspel in de kino verder zetten: daar gebood ze me in 1 van de zetels te zitten en ze plantte zich bovenop mij en werd het tongzoenen verdergezet en bood ze haar zuigtietjes aan.
5 minuten later zijn we dan naar kamer 4 getrokken, ook best wel een mooie kamer met heel wat spiegels. Pijpen deed ze heel goed, jammer dat haar tong teveel naar munt smaakte wat wel stoorde tijdens haar blowjob.
Even later gummi erover en toen ze me bovenop bereed heb ik het slechts 1 minuut volgehouden zoals ik had verwacht.

minpunten: haar manier van tongzoenen (is mss persoonlijk): ze zuigt meer je tong naar binnen ipv echt te zoenen. Bovendien kijkt ze tijdens het tongzoenen vaak naar boven of over je heen. Als ze even stopt met zoenen/pijpen doet ze net hetzelfde: niet naar jou kijken maar naast haar in de spiegel of naar het plafond..... rare dame!

Herhalingsgevaar: geen (Ik denk wel dat het een lekkere meid is om te neuken, maar daar heb ik maar 1 minuut van kunnen genieten)

Ze gaf nog mee dat ze vroeger in Atrium, Arena en in de Vulkanstrasse gewerkt heeft. Volgens mij heeft ze ook ergens Turkse trekjes, in het bijzonder haar ogen dan.

seksenfun
19 juli 2009, 20:04
Pijpen deed ze heel goed, jammer dat haar tong teveel naar munt smaakte wat wel stoorde tijdens haar blowjob.


Hè hè, weet je waarom seksenfun dikwijls strong mints aanbiedt net voor kamer aan een dame? Ik vind dat net heftig :smile:.

The Saint
19 juli 2009, 20:26
Hè hè, weet je waarom seksenfun dikwijls strong mints aanbiedt net voor kamer aan een dame? Ik vind dat net heftig :smile:.

Zoenen geen probleem, aangenaam zelfs, maar bij het pijpen werkt dit bij mij potentieverlagend :cool:

seksenfun
19 juli 2009, 21:24
Zoenen geen probleem, aangenaam zelfs, maar bij het pijpen werkt dit bij mij potentieverlagend :cool:

Bij mij verhogend :smile:. Zo zie je maar. Ijsblokjes werkt ook verhogend en schijnbaar zou afwisseling ijsblokjes/warme koffie ook verhogend werken. Zo zie je maar, experimenten nog over ;).

SFL
29 september 2009, 17:51
Al zeker niet moeders mooiste... en haar tieten totaal geen afrodisiacum voor SFL. Maar door het lot toch met elkaar worden opgescheept.

In tegenstelling tot bovenvermelde recencies, zoende ze weinig tot niet... Maar dat kan er weer mee te maken hebben dat ik een lookwalm produceerde uit mijn muil.

Het neuken zelf stelde niet te veel voor en de rest nog veel minder.
SFL zal zich niet meer tot deze dame wenden in de toekomst!

Dalton
19 oktober 2009, 18:46
Ja natuurlijk ben ook ik op zoek naar een echtgenote en heb haar gevonden in het pitoreske dorpje KAARST,waar ze heel wat avondjes doorbrengt in het clubhuis van dalton.
Volgens haar moeder en vader moet ze daar hard werken en verdient haar geld met afwassen,schrobben en dweilen en soms op de kinderen passen van haar chef.
Het was liefde op het eerste gezicht zij keek mij aan en ik haar en door haar kijken met die mooie ogen van haar begonnen de vlinders in mijn buik plotseling te vliegen.:smilie_liebe9[1]::smilie_liebe9[1]::i_love_you_1:
Wat een schoonheid met haar schort voor de dweil in de linkerhand en de emmer met sop in de rechterhand en de lange zwarte haren als een knotje om der hoofd.:136[1]:
Dat was nu een vrouwtje die dalton best thuis kon gebruiken om een beetje netheid in de chaos van een vrijgezelle huis te brengen.
Hij had ook nog het geluk dat ze niet al te groot is een meter 55 en makkelijk hanteerbaar.
Met een rood hoofd en stotterent op haar toegelopen en een afspraakje gemaakt.
Ze begon heel verlegen in het duits tegen me te praten maar die taal kan ik niet goed begrijpen en haar gevraagt of ze misschien chinees sprak.
Wat een geluk dat ze daar helemaal niets van afweet want die taal ken ik helemaal niet.
Toen maar in het duits verder gepraat en mezelf netjes voorgesteld als dalton en zij vertelde mij dat ze simona heette en uit bulgarije kwam met haar hele familie.
Intussen een rustig plekje opgezocht waar we onze kennismaking voorzichtig hebben voortgezet.
De dweil ,emmer en de schort werden in een hoek gegooid en mijn mond viel open van verbazing wat zag ze er lekker uit in haar zwarte jurk met allemaal gaten erin:136[1]::136[1]:.
Je kon de tieten en kut zo maar zien daar stond ik dan met mijn mond los gelukkig had ik 's morgens mijn tanden erin gestopt anders was het een raar gezichtje geweest wat haar stond aan te gapen.
Ik werd daar zo opgewonden van dat pielemans als een pijl van de boog vooruit schoot.
Ze zag dat gebeuren omdat de badjas op een tent begon te lijken rondom pielemans en als een haas schoot ze weg en kwam even later met een sleutel in de hand terug.
Pakte mijn hand beet en nam me mee een kamer op want ik kon zo niet rond
blijven lopen in het clubhuis met al die poetsvrouwen om me heen.
Ik moest van haar op het bed gaan liggen met mijn ontblote lichaam en ze nam pielemans gelijk onder handen.
Jullie weten wel dat een klein vrouwtje maar kleine handen heeft en dat was weer een geluk voor dalton omdat pielemans nu een stuk groter leek dan anders.
En ze begon mijn pielemans als een mondharmonika te bespelen wat een muzikaal vrouwtje.
En hij werd steeds harder en harder ondanks dat bleef ze maar spelen natuurlijk wilde ik niet achter blijven en begon lekker mee te zingen totdat het gif er weer uitspoot en ze me met haar mooie kijkers aankeek en gewoon doorging totdat al het gif eruit was.
Wat was ik moe geworden van al dat zingen en daarom zijn we op de rug gaan liggen om wat bij te komen en hebben we wat gepraat.
Ze was naar een echtgenoot op zoek en dat kwam even goed uit ik wilde graag zo'n poetsvrouw als haar wel hebben.
Meteen maar een huwelijks aanzoek gedaan en de trouwerij is op zaterdag in november alleen het jaar moeten we nog vastpinnen ze wil het eerst nog even een jaar of 20 aanzien en blijf ik er zo leuk uitzien als nu dan wil ze eerst een verlovings feest .
Dus heren nog even geduld .
Hierna hebben we ons aangekleed en heb ik haar netjes bij haar pappa en mamma in keulen afgezet nog wat gedronken en toen naar huis waar ik zondagmorgen om half zeven arriveerde en gelijk met de neus op de feiten werd gedrukt,alleen in een koud huis zonder iemand om je heen wat jammer toch en ik wil zo graag trouwen.:g023[1]::g023[1]::g023[1]::g023[1]:

Dalton
15 december 2009, 16:23
Zaterdag twee maal de kamer mee opgeweest , de eerste keer vader en moedertje gespeeld en de tweede keer doktertje wat een leuk gezicht simona in dokters uniform en wat was pielemans ziek zeg hij bleef maar overgeven.
Door de behandeling van dokter simona is alles weer goed gekomen en kon hij rustig verder slapen op zijn slaapzak.
:hymnotized[1]::hymnotized[1]::hymnotized[1]::hymnotized[1]:

Dalton
15 december 2009, 18:55
Toen ik na de zaterdag in mijn bed gedoken was en de volgende dag wakker werd was het alweer zondag.
Hoe verzint die oude seniele man dat toch steeds weer,ik geloof dat het komt door de aanmoediging van timjava.
Tim weet jij ook dat het na de zaterdag altijd weer zondag wordt of gis je daar maar naar?
Ik ben er namelijk al 3 dagen achter en het bevalt me best om zo snugger te zijn.:asshole:
Al doende leert men ijsberen en in de dagen dat ik hier op deze aarde rondwandeld is mij veel overkomen.
Zowel goede als slechte zaken en dat heb je bij de ijsberen natuurlijk ook.
Je hebt goede en slechte ijsberen en zaterdag heb ik een hele slechte ijsbeer leren kennen die zich zo joviaal voordoet maar je belazert waar jezelf bij staat.
We zouden het buiten uitvechten om 3 uur na sluiten van livingroom doch de held was met de noorderzon verdwenen.
Altijd een grote bek maar weinig power en gaan lopen voor een oude man.
Dit wilde ik jullie niet vertellen maar dat tikken gaat gewoon automatisch en een gewaarschuwde ijsbeer telt voor twee.
Nu naar het echte onderwerp en wel de dokter simona die belde me zondagmiddag op en vroeg of ik haar een fles water kon komen brengen .
Ze wilde ook even kijken hoe het met pielemans ging en daar dook die oude man weer in de daltonmobiel met een fles water in de hand voor de dokter.
Bij aankomst in de huiskamer van kaarst was het een stuk rustiger dan de dag ervoor.
Eerst een kop koffie gepakt en met de dokter op de bank plaats genomen.
De tas met het water en de chocolaadjes die ik voor haar mee moest brengen omdat foots haar verwend had met een doos bonbons wilde ze die van mij ook hebben.
Zo zijn de dames nu eenmaal en wij zijn zo gek om dat te doen .
De sleutel gehaald en de kamer op om het onderzoek voort te zetten wat op een lekker geknuffel uitdraaide:sex::sex::sex::sex::sex:
Nadat pielemans goed was onderzocht en genezen verklaard werd door de dokter maar vlug de sauna in daarna gedoucht en aangekleed en lekker naar huis om meteen in bed te kruipen .

egon, Dr. Rammler
1 februari 2010, 14:04
Wie ich freitags unschuldig wie ich bin nichtsahnend den Livingroom aufsuche, hab ich doch plötzlich ein kleines knutschendes nacktes Etwas am Hals hängen, ich schau nach: Simona.
Sie hatte mich entdeckt und erwischt.

Ich konnte ihr nicht widerstehen und schaffte es gerade noch sie bis nach dem Essen um 18 h zu vertrösten.
Punkt 18h gabs Rouladen mit Nudeln persönlich von Simona serviert, sie holte sogar was zu trinken, nur kauen und schlucken musste ich noch selber :biggrin:

Halb 19 h stand sie mit dem Schlüssel von Zimmer 2 da (mit Spiegel), weil ich das so geil finde zu beobachten wenn mein Penetrator bei ihr fleissig ein und aus fährt :biggrin::biggrin:

Es war wieder eine geile Big Session mit ihr, die kein Ende nehmen wollte.
Knutschen bis der Arzt kommt, fingern bis zum Handgelenk, blasen bis zur Ohnmacht und ficken bis zur Erschöpfung :baby2: mit anschliessender Entsorgung in ihr süsses Mündchen :tongue:
Das ganze 4 Stunden lang :angst:
Nun brauchte ich mindestens 2 h Pause. NS: Sie macht auch anal für mich, aber ich war nicht mehr in der Lage dazu ..........
Später gabs leider Wartezeit auf einen Schlüssel, sodass (wollte garnicht solange bleiben) ich nochmals von 01.00 h bis 02.30h mit ihr aufs Zimmer musste.
Gleicher guter Qualitaetsservice gab mir dann den Rest(meiner Brieftasche natürlich auch wieder) und ich verliess nach liebevoller Verabschiedung dann 03.00h total platt den Club :smoke:

rplover
1 februari 2010, 14:53
Zaterdag een sessie gehad met Simona.
Zonder meer gewoon te noemen, niet meer en niet minder.
Zeker niet het toppertje dat sommigen hier beschrijven, voor erpee dan toch niet.
Herhalingsgevaar: "nihil".
En dat heeft niks te maken met haar service.

erpee

Stiffmaster
1 februari 2010, 16:31
Zaterdag een sessie gehad met Simona.
Zonder meer gewoon te noemen, niet meer en niet minder.
Zeker niet het toppertje dat sommigen hier beschrijven, voor erpee dan toch niet.
Herhalingsgevaar: "nihil".
En dat heeft niks te maken met haar service.

erpee

Ja Erpeetje, ze zijn niet allemaal de goddelijke Dunya :biggrin:

rplover
1 februari 2010, 16:50
Ja Erpeetje, ze zijn niet allemaal de goddelijke Dunya :biggrin:
Die heb ik net vereeuwigd, brrrrrrr, wat een lekkere godin ;)

erpeetje

gignnl
5 februari 2010, 01:15
Herhalingsgevaar: "nihil".
En dat heeft niks te maken met haar service.

erpee

tsja zal vast wel iets met klokkijken en afrekenen te maken hebben en ik praat uit ervaring.telraam en wekker cadeau geven misschien een idee rp.......

Dalton
15 februari 2010, 03:10
Simona begint vandaag weer in livingroom te werken want dat PSR vindt ze maar klootten met twee oo:teuflisch::teuflisch::teuflisch:

Dalton
15 februari 2010, 18:24
Zaterdag een sessie gehad met Simona.
Zonder meer gewoon te noemen, niet meer en niet minder.
Zeker niet het toppertje dat sommigen hier beschrijven, voor erpee dan toch niet.
Herhalingsgevaar: "nihil".
En dat heeft niks te maken met haar service.

erpee

Hoe is het mogelijk dat deze kleine meid zegt en zweert op haar vader en moeder dat ze helemaal geen sessie met jou gehad heeft.
:teuflisch::teuflisch::teuflisch:
Waarom altijd maar liegen dat is toch niet nodig we weten allemaal hoe deze kleine meid is ,je bent wel diep gezonken om te beweren dat je een sessie hebt gehad ,en voor mij blijft ze altijd nog een lekker ding en niet alleen voor mij maar nog vele andere ijsberen.:ranting2::wand::ranting2::mad_6::mad_6:

foots
15 februari 2010, 18:48
Heren, Beren,

RP heeft wel een sessie met Simona gedaan, ik was er zelf bij. De service was "gewoon" en goed ook, maar RP heeft iets andere smaak. Simona heeft geen enkel klokkijkprobleem, geen enkel afrekencomplex en de reden voor RP heeft niets, maar dan ook niets met de service te maken.

Zelf regelmatig met Simona geweest en ik vind het een goede keuze, want je gaat een dame krijgen die er zeker op pijpgebied een compleet feest van kan maken, trouwens met neuken is ook al helemaal niets mis.

Hiermee hoop ik de welles-nietus gesloten te hebben, punt.

Groet, Foots :wink2:

rplover
15 februari 2010, 18:51
Hoe is het mogelijk dat deze kleine meid zegt en zweert op haar vader en moeder dat ze helemaal geen sessie met jou gehad heeft.
:teuflisch::teuflisch::teuflisch:
Waarom altijd maar liegen dat is toch niet nodig we weten allemaal hoe deze kleine meid is ,je bent wel diep gezonken om te beweren dat je een sessie hebt gehad ,en voor mij blijft ze altijd nog een lekker ding en niet alleen voor mij maar nog vele andere ijsberen.:ranting2::wand::ranting2::mad_6::mad_6:

HA HA HA
Je was er niet bij, vele anderen wel, Dalton :asshole:
HA HA HA

erpee

macartuur
20 februari 2010, 19:42
Simona heet nu Leni en is vandaag van de LR in Kaarst naar PSR verkast. Haar jaaggedrag heeft ze ook mee naar PSR meegenomen. De heren beren die haar van daar kennen weten van wanten. De andere beren adviseer ik even bij het Paspoort van haar in de LR te kijken.

Dalton
20 februari 2010, 23:16
Ik ga straks naar PSR om het schatje te plezieren wel een eind rijden :liebe2::liebe2:
Maar ja echte liefde blijft altijd bestaan of vergaan ik weet het niet meer komt natuurlijk door de ouderdom:hammer::wand:
Zo kom ik NRW door,en kan ik straks een holsteiner-schnitsel eten in dat zeer gewaardeerde restaurant van PSR plus de sauna's uitproberen.
Misschien hebben ze er ook een wiener-rostbraten dat is nog lekkerder of eventueel een Tbone-steak van zo'n 750 gram het water loopt me nu al in de mond als ik er alleen maar aan denk:roll3::roll3::roll3:

Dalton
20 februari 2010, 23:52
Was dinsdag avond bij deze kleine meid thuis maar daar heette ze anders:liebe2::liebe2::liebe2::liebe2::liebe2:

gignnl
21 februari 2010, 01:03
was ze zeker een stuk goedkoper.....:hah:

egon, Dr. Rammler
23 februari 2010, 17:12
Was dinsdag avond bij deze kleine meid thuis maar daar heette ze anders:liebe2::liebe2::liebe2::liebe2::liebe2:

Pass auf Baby :biggrin: die sucht dringend einen Sponsor............................:cool:

Dalton
24 februari 2010, 00:11
Zo zijn alle dames toch of geloof je nog steeds dat je de knapste en liefste man bent van allen:gruebel::gruebel::gruebel:

Dalton
24 februari 2010, 00:14
Als je het goed aanlegd met haar dan is de sex heerlijk en doet ze alles voor je:liebe2::liebe2::liebe2::liebe2:

dauerlutscher
24 februari 2010, 18:02
Als je het goed aanlegd met haar dan... ...en doet ze alles voor je:liebe2::liebe2::liebe2::liebe2:

Wahre Worte!

egon, Dr. Rammler
1 maart 2010, 19:40
Als je het goed aanlegd met haar dan is de sex heerlijk en doet ze alles voor je:liebe2::liebe2::liebe2::liebe2:

kann ich bestätigen :biggrin:;)

macartuur
5 maart 2010, 10:17
Gisteren was ze weer in Kaarst LR aanwezig. Én op tropheenjacht! Witte velletjes verzamelen!

seksenfun
11 april 2010, 17:09
Ondertussen iedereen wel bekend dat ze nu al enige weken in PSR werkt (ze heeft nog een paar LR-vriendinnetjes meegenomen).
Beste vriendin van Leni. Waar is de tijd dat zij Leni belde om te melden dat ik in LR was. Leni (nu in ACA, reden om ACA eens opnieuw op te zoeken), gescheiden van haar vriendin, die van weemoet Leni's naam overgenomen heeft in PSR. Simona is dus nu Leni in PSR maar Leni in PSR is dus niet de echte Leni. De echte Leni heet met andere woorden nog gewoon Leni in ACA. Het is zo een beetje als met die valse sinten aan het worden. Dat doet echter niets af aan de seksuele prestaties. What's in a name!

Zoals alle (Bulgaarse) dames is Leni verzot op geld. Duidelijke afspraken vooraf voorkomt financiële desilluties.
Leni, net als de échte Leni, is voor alles te vinden. Enkele voorbeeldjes: slikken, anaal maar nog veel meer. Vertel je fantasieën, heel erg veel kans dat ze ze waar maakt. Bovendien nog erg jong en erg mooi, niet alleen de tietjes, ook dat mooie lange zwarte haar, loshangend over haar rug én niet te vergeten de mooie donkerbruine kijkers.
Supergeil, zo begaafd.... Een uur mee gekamerd. Twee weken geleden. Ik was trouwe klant bij Leni (de échte). Deze nep wil graag hetzelfde. Laat ze maar uit haar hol komen. Ze heeft namelijk een lastige concurrente, blond nogwel. :smoke:.

Dalton
4 mei 2010, 11:37
:wink2:Het was zondag eindelijk zover om eens naar PSR te gaan,had al zoveel goeds over die club gehoord en als echte horecaman ben je dan verplicht om te gaan .:freu:
De weg er na toe viel best mee om te rijden,het weer werd ook al stukken beter en de zon ging voor mij schijnen dus een goede dag op komst.
Deze club ligt ietsje hoger in de bergen dan ACAPULCO op een gegeven moment leek het net of ik op de eiffeltoren stond wat een prachtig uitzicht:freu:
Daar stond ik dan plotsklaps voor het hek van PSR werd binnen netjes onthaald door een oudere dame van mijn leeftijd ongeveer.
Ze dacht eerst dat ik er op kwam halen en wilde de jas al aan doen:hammer:
Verteld dat ik hier voor het eerst was en wel iets van de club wilde zien.
Wat een geluk dat de QUEEN OF LOVE net eraan kwam lopen en mij gelijk onder haar hoede nam.
Wat zag ze er lekker uit en wilde meteen met haar de kamer op toch besliste anders eerst eten en dan de kamer op zei ze:smile2:
Ja en dames moet je nooit tegen spreken want anders loopt het verkeerd af:wand:
Heerlijk gegeten in het mooie restaurant van PSR met een ijsje na waar ik zo gek op ben.
Even in het bargedeelte gezeten met een bak koffie en toen eindelijk de kamer op.
Het werd kamer 12 met een echte wasbak erbij waar pielemans gretig gebruikt van heeft gemaakt om zich op te frissen voor de blaaskapel ging spelen:hah:
Het was weer als vanouds een buitengewone blaas-uitvoering die bekroond werd met de allerhoogste onderscheiding uit het spleetje van pielemans,een koude rilling over de rug en een scheutje lauwe zeik en klaar was pielemans .
Maar daar bleef het niet bij er werd meteen werk gemaakt van pielemans om hem in andere sferen te brengen wat nog lukte ook.
Na een tijdje begon dan hetgene waarvoor wij naar de dames gaan die op de rug liggen om er een paar centen bij te verdienen,en pielemans werd met de regenjas aan de grot ingeleid waar het wel aardig vochtig was:luvlove::luvlove:
Na een poosje kwam daar,door dat op en neer gaan van pielemans,weer een scheut lauwe zeik en een koude rilling aan en lag ik bekaf op mijn rug naar adem te snakken:roll3::roll3:
Hierna ons wat opgefrist en de kamer verlaten om de rest van het huis te bezichtigen wat er prima uitzag.
Gebruik gemaakt van de sauna welke goed heet was en daarna het zwembad in.
Even heerlijk gesparteld ,afgekoeld het zwembad uit me afgedroogd en hup het restaurant in voor de volgende culinaire ronde.
Wederom lekker gegeten en wat gedronken en natuurlijk het ijsje niet vergeten,wat een service voor die paar centen dat ze het daar voor kunnen doen begrijp ik niet.
Of ze zijn al rijk en doen dit alleen als een hobby want je eet hier net zo goed als in een restaurant en vergeleken met sommige is het hier echt top.
Lekker op een bed gaan liggen om alles even te laten rusten en daarna maar weer de kamer op .
Dat werd kamer 14 waar we heel luidruchtig te keer zijn gegaan omdat het bed nogal kraakte,hierna de kamer af onszelf opgeknapt en heb de QUEEN OF LOVE netjes thuis afgezet en deze man is met een rustig gangetje naar huis gereden:wink2:

Stiffmaster
4 mei 2010, 15:52
Dat werd kamer 14 waar we heel luidruchtig te keer zijn gegaan omdat het bed nogal kraakte,hierna de kamer af onszelf opgeknapt en heb de QUEEN OF LOVE netjes thuis afgezet en deze man is met een rustig gangetje naar huis gereden:wink2:

Is deze Queen of Love toevallig een hele bekende Bulgaarse dame :smile2::smile2:

Big30
4 mei 2010, 16:45
Dalton geef even aan met welke dame je was d.i. maak een paspoort aan of geef de link naar een eventueel al bestaand topic.

Big30

Pistol Pete
4 mei 2010, 17:53
Ongetwijfeld een van de 2 simonas in PSR. Ik wed die met de peervormige borstjes :)

Big30
4 mei 2010, 18:00
Ongetwijfeld een van de 2 simonas in PSR. Ik wed die met de peervormige borstjes :)

Daar ging ik ook al vanuit, zal wel deze dame zijn.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15963&page=2

Dalton was daar al een grote fan van ;)!

Dalton
4 mei 2010, 18:03
Is deze Queen of Love toevallig een hele bekende Bulgaarse dame :smile2::smile2:


Ongetwijfeld een van de 2 simonas in PSR. Ik wed die met de peervormige borstjes :)


Jullie mogen nooit meer raden,ik heb de scheidings-papieren maar vernietigd de bruilof gaat door,maar dat duurt natuurlijk weer enkele jaren, het wordt kerstmis in het jaar 2040.
Ze wilde niet langer wachten want anders kunnen we de 46 kinderen niet meer groot brengen:teuflisch:

Dalton
4 mei 2010, 18:07
Daar ging ik ook al vanuit, zal wel deze dame zijn.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15963&page=2

Dalton was daar al een grote fan van ;)!

Ze heet LENY in PSR en in livingroom SIMONA:baby2:

Hoe weet je dat zo goed big?

dauerlutscher
19 mei 2010, 18:24
Ist übrigens wieder im LR - falls es jemanden interessiert...:rolleyes:

Big30
19 mei 2010, 18:29
Ist übrigens wieder im LR - falls es jemanden interessiert...:rolleyes:

Danke! Dalton vielleicht :tongue:!

Dalton
19 mei 2010, 23:09
Danke! Dalton vielleicht :tongue:!

Was vorige week al in lr ben woensdag 12 mei maar 4 keer mee de kamer op geweest.

royke86
9 juni 2010, 12:26
Gisteren weer een goede sessie met haar beleefd ze is echt een toppertje! Als je aardig voor haar bent krijg je idd alles voor elkaar. Ik vind dat ze wel een beetje wat weg heeft van yolanthe cabau van kasbergen.

Aan te bevelen!

Stiffmaster
9 juni 2010, 15:42
Gisteren weer een goede sessie met haar beleefd ze is echt een toppertje! Als je aardig voor haar bent krijg je idd alles voor elkaar. Ik vind dat ze wel een beetje wat weg heeft van yolanthe cabau van kasbergen.

Aan te bevelen!

Oei oei oei, royke wil jij mijn bril even lenen :biggrin:

Badslippers
9 juni 2010, 17:07
[Simona]

Ik vind dat ze wel een beetje wat weg heeft van yolanthe cabau van kasbergen.


Dan ben je of compleet van de wereld geweest, of je moet naar de opticien of je bent NIET met Simona geweest, want die lijkt nul komma nul op Yolanthe.
Deze kleine meid uit Bulgarije is zeker een toppertje, voor alles te vinden en geeft net zoveel terug als jij erin gooit. Gooi je er 50 euro tegenaan dan krijg je 30 minuten standaardseks waarbij de spiegels op de kamer haar grootste "Lovers" zijn. Als je haar complete pretpakket wil afnemen dan blijft de tijd 30 minuten maar mag je elk gaatje vullen en dichtspuiten a 150 euro. Als het klikt, bof je. Dan geeft ze veel terug, is ze plezierig gezelschap en zoekt ze ook na het kamerbezoek je aandacht. Zo niet, dan is ze een rasechte profi. Beetje wispelturig typje. Badslippers vindt haar wel geinig en heeft een zwak voor haar. Maar een Yolanthe. . . die gelijkenis ontgaat mij volkomen!

seksenfun
9 juni 2010, 18:37
[Simona]


Deze kleine meid uit Bulgarije is zeker een toppertje, voor alles te vinden en geeft net zoveel terug als jij erin gooit. Gooi je er 50 euro tegenaan dan krijg je 30 minuten standaardseks waarbij de spiegels op de kamer haar grootste "Lovers" zijn. Als je haar complete pretpakket wil afnemen dan blijft de tijd 30 minuten maar mag je elk gaatje vullen en dichtspuiten a 150 euro. Als het klikt, bof je. Dan geeft ze veel terug, is ze plezierig gezelschap en zoekt ze ook na het kamerbezoek je aandacht. Zo niet, dan is ze een rasechte profi. Beetje wispelturig typje.

Als je nog meer boft kan je best concurrentiële prijsafspraken maken met haar.
Wispelturig zou ik haar niet noemen. Ik weet wat ik er aan heb. Ik zou eerder zeggen dat ze lang niet elke beer even graag mag (en dat laat blijken, wat m.i. niet gelijk is aan wispelturig zijn).

royke86
10 juni 2010, 15:16
Misschien zit ik er toch een beetje naast. Maar ik vind dat ze er toch echt een heel klein beetje op leek. En de klik was er zeker!! Ze kan je sessie maken of breken daar ben ik het zeker mee eens, maar dat is bij alle dames toch?!

Dalton
10 juni 2010, 15:42
OOOOOJEEEEEEEEEEEEEE wat hebben jullie nu weer uitgespookt met de QUEEN OF LOVE dat kleine lieve engeltje die lijkt op helemaal niemand ,dat is de rasechte zuivere SIMONA uit bulgarije en daar bestaat echt maar een exemplaar van of hadden jullie willen kwartetten:liebe2::teuflisch::liebe2:
Het enige engeltje wat nog in LIVINGROOM rond huppelt en iedere ijsbeer tegen betaling van vele euros mee de hemel invliegt om kennis te maken met haar vader PETRUS die al eeuwen de poort naar het paradijs bewaakt.
Indien ze er net zo uit zou zien als jolanthe dan had ik hier niet zitten tikken maar was ik iedere dag om 5 minuten voor elf bij livingroom en hadden ze me om half vier 's nachts eruit moeten gooien.
En mijn inboedel had ik wel bij haar thuis op de stoep gezet dan had ze eens naar de rommelmarkt kunnen gaan.
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat yolanthe onder een andere naam in livingroom werkt maar dat kunnen we beter aan PP vragen die weet dat zekers of hij heeft er meegenomen naar het sporthotel en is haar daar helemaal aan het uitwonen ,wie weet.:teuflisch:

Dalton
5 juli 2010, 09:25
Gisteren besloten om naar LIVINGROOM te gaan waar een kleine bulgaarse schoonheid al enkele weken vol ongeduld op pielemans aan het wachten was:freu:
Het klokje sloeg net half-negen toen ANNA het hek voor mij opende,deze dame gaf me ook weer een bademantel die enkele maten te groot was plus een mooi polsbandje tegen betaling van enkele euros:hammer:
FLORA zat me op te wachten bij de voordeur ,toch een "lekker ding" geworden met haar tieten:baby2:
Mezelf vlug omgekleed want pielemans begon alweer omhoog te komen met al dat vrouwelijke schoon om zich heen.
Ze zijn de douches eindelijk aan het opknappen en nu maar hopen dat ze stand houden tegen het geweld van de vele ijsberen die niks anders doen dan aan de kranen te draaien om een beetje verkoeling te krijgen.
Snel naar boven geklommen om een salitos te bemachtigen bij de bar en met het flesje in de hand de tuin maar opgezocht.
Wie kwam ik daar tegen ,natuurlijk THE QUEEN OF LOVE ,ze zat bij een andere ijsbeer op schoot maar die had het nakijken.
Als een hazewind-hond vloog ze me om de nek en troonde me mee naar een ligbed waar ik echt op moest gaan liggen zodat zij boven op me kon gaan zitten.
Wat een weerzien en dan nog zo'n onthaal door deze kleine poetsvrouw die elk draadje van mijn lichaam begon te onderzoeken en natuurlijk niet van pielemans af kon blijven.
Het duurde dan ook niet lang of de sleutel kwam eraan en zo maar weer de kamer op met deze kleine heks:freu:
Wat een gevecht hebben we geleverd op de kamer ,worstelen op een matras met een raam open om de temperatuur laag te houden.
Tegen elf uur zijn we maar gestopt hebben ons lekker gewassen ,aangekleed en deze QUEEN naar huis gebracht in keulen.
SIMONA had mijn zak en knip weer op een voorbeeldige manier leeg gemaakt en pielemans was blij dat hij bij haar in het druipsteen-grotje op onderzoek was geweest:freu::freu:

MiniME
25 juli 2010, 22:26
Dit is neem ik aan een andere Simona dan de Roemeense Simona, maar...........waarom staat Roemeense Simona hier nog nergens bescrheven? De beschrijving van Dalton lijkt goed passend, maar ze is zeker Roemeens (of ze heeft een hele goede taalcursus gevolgd).

De Roemeens is in ieder geval oraal erg sterk, in voor alles (whirlpool, trio, ft, mmt, etc).

Badslippers
8 november 2010, 11:45
Terwijl ik met MichelJ de drukte van de naderende feestdagen sta door te nemen (veel folderwerk!), meldt Simona zich. Ze is net begonnen, ze ruikt heerlijk fris en ze draait haar verleidelijke kontje tegen mijn liezen. Hoewel ik me probeer te concentreren op het gespreksthema, lukt dat toch niet echt. Het loopt zo tegen zessen en MJ spreekt de profetische woorden: "Jij gaat het eten niet redden!" Simona weet me snel geil te maken en geeft wat plagerige natte tongzoenen. Wat een waarheid spreekt die MJ toch, want al heel vlug lig ik met mijn zigeunerinnetje op de totaal gespiegelde kamer in de hoek bij de "Kino" en kijk ik in de gifgroene ogen van mijn kleine heks.

Voor de nog niet ingevoerde lezer, voor Simona heb ik een zwak. Ik kan het niet goed definiëren. Ze kan bot en rauw zijn, onbeschoft soms zelfs agressief. Denk daarbij in de richting van een combinatie tussen rauwdouwer, "Bitch" en viswijf. Tegelijkertijd heeft ze iets kwetsbaars. Ze weet dat drommels goed te verbergen en toont dat eigenlijk alleen als je een aantal keren met haar gekamerd hebt. Als je de eerste keer met haar kamert (niet alleen de eerste keer trouwens), zuigt ze je financieel leeg. Dan is ze op en top"Profi". Tel daarbij op haar gehavende velletje en je weet dat je te doen hebt met een dame die waarschijnlijk al veel heeft mee gemaakt. Tot zover het sentiment en de voorlichting voor ijsberen die haar de eerste keer treffen.

Dan de seks. . . en hier stopt mijn recensie!!! Een van de beste sessies uit mijn carrière. Waarom ik die dan niet in geuren en kleuren ga beschrijven? Te heftig, te smerig, te lief, te teder, te overrompelend, tegen het randje, bijna er overheen. Kortom zo tegenstrijdig als we beide in karakter zijn en zo wispelturig en tegensteld haar karakter is, zo grillig was ook deze sessie. Al die verschillen, het kwam gewoon allemaal samen. We vlogen van het ene uiterste naar het andere. Het ene moment lief en bedeesd naast elkaar liggen, het andere moment tot over de grens van porno. We hebben er beiden van genoten. "Thanks Simona, you made my day" ook al kostte me het een lieve duit en was ik de volgende drie uur leeg.

Dalton
8 november 2010, 12:00
Deze dame komt me bekend voor:biggrin:

SFL
10 november 2010, 10:53
In een ver verleden had ik al eens het genoegen met haar. Was niet speciaal en verder dacht ik nooit nog met haar op de kamer te belanden. Wel, zij dacht daar anders over. Toen ze met veel streken de LR binnenwandelde, kwam ze meteen naar me toe om me te begroeten. Tenminste als een tong in je strot rammen als begroeten kan omschreven worden. Even later herhaalde ze dit voor de tweede maal en terwijl ik diep in haar mooie ogen keek was ik verloren. Ik gaf een tik tegen haar kont, waarmee ze wist dat ze in galop naar de theke moest voor de sleutel.

Op de kamer heeft ze me aangenaam verrast. Daar ik dacht dat het eerst een GFE zou worden, moet ik collega Badslippers bijtreden dat ze een heel PSE-assortiment over mij uitkieperde. Als ik mijn pik gisteren al dan niet geblesseerd had, dan was het zeker bij haar gebeurt. Eigenlijk had ik het wel naar mijn zin, want ik moest niets doen... Zij zat boven op mij en deed alles. In tegenstelling tot mij zweette ze nog niet eens in dat hete kamertje.

De combinatie van haar speciale ogen, mooie lange zwarte haren en toch wel de vakkundigheid, resulteerde in absolute tevredenheid. Het condoompje was weer gevuld.

seksenfun
16 november 2010, 20:12
Eigenlijk had ik het wel naar mijn zin, want ik moest niets doen... Zij zat boven op mij en deed alles. In tegenstelling tot mij zweette ze nog niet eens in dat hete kamertje.



angstzweet bij sfl :roll3:
neparbeid bij Leni :rofl:

noglangnietuitgewandeld
21 november 2010, 20:02
Simona kwam vanmiddag uit zichzelf bij me zitten om kennis te maken. Dit bestond uit de bekende vraag 'wie geht's?' en meteen daarop een fladderend tongetje in mn mond :tongue:. Een Draufgängerchen noemen we dat. Maar wel een lekkertje, dus vooruit haal maar een sleutel. Best wel op de eurotjes gespitst, vroeg wat ik allemaal wilde. Alles mocht behalve beffen. Nou, laten we maar gewoon beginnen, we zien wel hoe het loopt. Ze pijpte best lekker, en stuurde meteen al aan op een FT, maar heb haar toch eerst maar eens een goede beurt gegeven. Ze wilde anaal. Ik niet. Waarom niet? Staat me gewoon tegen. Ik mocht haar gezicht niet aanraken vanwege de make up. Was me niet eens opgevallen dat ze iets op had. Ze begon weer over die FT. Okay dan maar. Mit schlucken? Nee hoeft niet hoor, zal wel weer 25 extra zijn, dus laat maar. Ze ging dus weer verder pijpen, en toegegeven, dat deed ze uitstekend. Toen ik afging ging het even mis. Bij de tweede straal liet ze hem uit haar mond glippen, met als gevolg dat ze van kruin tot navel onder de klodders zat :eek:. De make up alsnog bedorven :frown:. Hou dat ding dan ook in je mond, muts! :biggrin:. Mopperen over de hoeveelheid :mad:. Ja, wat wil je, als je de eerste bent, dan krijg je de volle laag he. Toen de boel opgekuist was, was de tissuerol duidelijk dunner geworden ;). Ach, het was leuk voor een keer, maar volgende keer maar eens een van haar vriendinnen proberen.

bad pritt
20 december 2010, 14:13
Ze had natuurlijk meteen door dat ik er niet vaak ben..nogal logisch als je een veel grotere betere klub in de buurt weet :)

Ze ziet er erg leuk uit..beetje lolita, lang zwart haar, klein en fijn en een direkte blik, een vrouw die weet wat ze wil....euros verdienen.

Haar opwarmwerk in de kino was erg lekker en relaxt..dat super profi idee dat ik van haar had begon al minder te worden...er was wel af en toe druk maar ik zei ik eerst even relaxen en dan was het weer goed...het was best druk maar ik was haar prooi al bijna naar een kamer versleept dus ze koos ervoor bij mij te blijven.

Service van deze dame is helemaal top..ze krijgt van mij de titel BJQueen van LR..dat doet ze echt heel goed...in alle variaties, standjes, 69, 96, ze kan het hebben. Zo het ook afgemaakt wat super was.

Mijn 1ste indruk moet ik bijstellen..het is een 100% profi..ze jaagt..maar haar service is zeer goed...ze doet veel moeite...en ze let niet op de tijd en is heel coulant bij het afrekenen..verder een hele relaxte aardige dame die al veel heeft meegemaakt denk ik...het is een leuke gesprekspartner deze dame...ik mocht haar wel...een sympathieke vrouw.

Zou haar zo nog eens boeken maar ben vrijwel nooit in de buurt.

Badslippers
20 december 2010, 16:49
Zou haar zo nog eens boeken maar ben vrijwel nooit in de buurt.

Maar goed ook, want je hebt "The Queen of Love" van Dalton geklipperd. Die twee zullen vanavond wel herrie in de keet hebben wegens ontrouw!

Badslippers
29 december 2010, 23:43
Gisteren had ze me zo ongeveer bij binnenkomst al in de peiling en ze kwam nog net niet met de sleutel in de aanslag naar me toe. Ik vergewiste me eerst of Dalton niet ergens verdekt stond opgesteld met een honkbalknuppel of zo maar van hem had ik middels dit forum "Carte Blanche" gekregen om zijn "Queen of Love" aan mijn paal te rijgen.

Deze "Hot Chick" staat niet voor niks in mijn top 5. De seks is gewoon goed en nu wij elkaar beter kennen en de juiste klik er is, heeft ze haar "Profi" benadering achterwege gelaten. Dus geen gelul over prijzen en bijpassende kunstjes. Aangenaam uurtje doorgebracht waarbij we het redelijk rustig hebben gehouden. Geen gekke capriolen en viezigheid maar kuise seks voor zover dat geen Contra Dictio intermninus is. Of zoiets. Simona had er wel zin in en ze genoot ook. Dat doet ze niet zo snel (Profi). Kortom, heerlijk geneukt en goed geamuseerd.

Big30
18 januari 2011, 19:23
Topic wat opgeschoond. Hier alleen ervaringen met deze dame in LR a.u.b.

Big30

Dalton
21 januari 2011, 10:41
Topic wat opgeschoond. Hier alleen ervaringen met deze dame in LR a.u.b.

Big30

Deze dame werkt sinds gisteren in jou lievelingsclub BIG.

Big30
21 januari 2011, 12:57
Deze dame werkt sinds gisteren in jou lievelingsclub BIG.
Bedankt voor de info Dalton! Haar naam in PHG zal wel niet Simona zijn want er werkt daar al een Bulgaarse Simona.

Dalton
21 januari 2011, 15:05
Bedankt voor de info Dalton! Haar naam in PHG zal wel niet Simona zijn want er werkt daar al een Bulgaarse Simona.

NORA is de naam BIG,had haar net aan de telefoon.

Badslippers
21 januari 2011, 23:14
NORA is de naam BIG,had haar net aan de telefoon.

Dan is ze haar vaste klanten aan het bellen. Zal dit meisje zaterdagavond eens opzoeken zodat ze zich wat meer op haar gemak voelt in die vreemde omgeving.

Badslippers
22 januari 2011, 21:30
Zal dit meisje zaterdagavond eens opzoeken zodat ze zich wat meer op haar gemak voelt in die vreemde omgeving.

Zoals altijd keurig woord gehouden en na mijn werk direct doorgekacheld naar "Happy" om deze kleine meid in een vreemde omgeving op haar gemak te stellen. De magische groene ogen hadden me alweer tegelijk geschoten bij binnenkomst. Aangenaam half uurtje op de bank gehangen en geleuterd. Vervolgens samen gegeten (zeer goed eten!), daarna douchen, tanden poetsen en haar kamer 5 gewezen. Want ook al is ze een doorgewinterde "pro" in een nieuwe omgeving is het toch altijd zoeken. Service als vanouds, niks mis me. Daarna mocht Dalton haar verder in de watten leggen en ben ik snel huiswaarts gekeerd.

Dalton
23 januari 2011, 04:18
Het was weer lekker met de QUEEN OF LOVE nog even bij haar thuis geweest en nu naar bed,weltrusten.

nummer 43
23 januari 2011, 19:32
Hey dalton,weet jij de naam nog van die van mij???Die afterparty was super!!!daar ook flink wezen ketsen met een rus........die overtrof alles wat ik mee heb gemaakt,in dat gebeuren!

Dalton
23 januari 2011, 22:16
Hey dalton,weet jij de naam nog van die van mij???Die afterparty was super!!!daar ook flink wezen ketsen met een rus........die overtrof alles wat ik mee heb gemaakt,in dat gebeuren!

De naam weet ik niet maar het was een bulgaarse dat kon je merken aan het gekwebbel van NORA met die van jou.
Ik zie dat je goed thuis gekomen ben naar het vat wisky wat je leeg gemaakt hebt.
Misschien zie ik je morgen in de garage.

Dalton
26 januari 2011, 17:03
Zoals altijd keurig woord gehouden en na mijn werk direct doorgekacheld naar "Happy" om deze kleine meid in een vreemde omgeving op haar gemak te stellen. De magische groene ogen hadden me alweer tegelijk geschoten bij binnenkomst. Aangenaam half uurtje op de bank gehangen en geleuterd. Vervolgens samen gegeten (zeer goed eten!), daarna douchen, tanden poetsen en haar kamer 5 gewezen. Want ook al is ze een doorgewinterde "pro" in een nieuwe omgeving is het toch altijd zoeken. Service als vanouds, niks mis me. Daarna mocht Dalton haar verder in de watten leggen en ben ik snel huiswaarts gekeerd.

Nee ik heb haar niet in de watten gelegd maar op het bed in kamer 1:liebe2::liebe2:
Daar kwam de vraag waar ik 'smiddags geweest ben en nog eens de telefoon uitgezet had:ranting2::mad_6::angryfire:
Het verhaal dat ik bij de kapper geweest was met 15 wachtenden voor me geloofde ze niet:wand:
Dan netjes verteld dat ik een afspraak in ACAPULCO had die erg belangrijk voor pielemans was:freu:
Met de KEIZERIN VAN CHINA,ze weet dat ik regelmatig naar ACAPULCO ga om daar mijn lusten bot te vieren:exactly[1]:
Altijd nog eens tijd voor dat lieve kleine groenoogje met de lange zwarte haren die van oorsprong rood zijn,vrij maakt:freu:
Daar begon het likken aan mijn brede borst zo naar beneden om met pielemans in haar mondje verder tegaan
Een vluchtige kus op mijn mond ging vooraf,het kussen met mij vind ze griezelig omdat ze bang voor mijn tanden is.
Gelukkig gaat dat veranderen want gisteren heeft de kaakchirurg de inplantaten erin gezet om alles weer goed stevig te maken:freu:
Maar pielemans kreeg zoals gewoonlijk haar heerlijk zuigende mondje om zijn eikel en dat is iets wat deze NORA als een van de beste beheerst.
Met haar blasen kan ze zelfs een dode ijsbeer weer tot leven brengen,om op het juiste moment haar mondje te vervangen voor haar grotje.
Wat een amazone is die NORA ze zit zelfs andersom op het paard en maar rijden netzolang tot de schuimvlokken bij het paard uit de neusgaten kwam.
Alles netjes schoon gemaakt en nog even op het bed blijven liggen om weer wat op krachten te komen na die twee uur durende rit:liebe2:
Even wat opgefrist en de bar in naar nr43 en zijn bulgaarse schone waar Nora lekker mee kon kletsen en wij lekker konden tanken.
Om half twaalf werd het tijd voor de 2de ronde met de QUEEN OF LOVE.
Deze keer duurde de opwarming van pielemans heel wat langer,kan ook niet anders het werd voor hem de 4de keer om in het gelid te springen en na al dat porno-achtige gedoe op dat bed zijn we er om kwart voor een maar mee gestopt zonder dat pielemans een druppeltje gemorst heeft.
We moesten ons nog even opfrissen en dan naar keulen:lostit::lostit::lostit:

Badslippers
30 januari 2011, 14:50
Bij binnenkomst voor het verjaardagsfeestje van willi69 stonden niet alleen Big30 en zijn trawanten in de hal te wachten maar ook de Professor met de lange bijnaam: Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik. Tjonge wat een kletskous is deze ijsbeer. Maar al gauw had ik in de smiezen dat de Rammelaar van Dr. Egon het pruimpje van Simona op het oog had.

Aangezien het kleine Bulgaarse meisje ook in de hal bij het ontvangstcommitee stond, besloot ik tegelijk het ijzer te smeden omdat het nu nog heet was en binnen een paar minuten lagen wij op de kamer. Je wilt immers niet in de "Körperflüssigkeiten" van Dr. Rammler liggen te roeren.

De kleine prinses lijkt zich wel thuis te voelen in "PHG" hoewel ze nog moeite heeft om de juiste kamer te vinden waardoor wij als twee dolende zielen door de kelder liepen. Wij hebben dit keer slechts een half uurtje hete seks gehad want als er iets is wat deze dame kan dan is het de boel op stoom brengen. Simona had zich mooi opgemaakt en haar tietjes leken ook wat voller. Bovendien lacht ze heel wat meer dan in de tijd dat ze in "LR" aan de slag was.

Het verjaardagsfeestje kwam eveneens goed op stoom toen de discodreunen van DJ Sonny door het pand denderden. Echter, een telefoontje vanuit "GT" deden mij besluiten om zo tegen de klok van half negen verder te reizen.

egon, Dr. Rammler
30 januari 2011, 19:14
Bij binnenkomst voor het verjaardagsfeestje van willi69 stonden niet alleen Big30 en zijn trawanten in de hal te wachten maar ook de Professor met de lange bijnaam: Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik. Tjonge wat een kletskous is deze ijsbeer. Maar al gauw had ik in de smiezen dat de Rammelaar van Dr. Egon het pruimpje van Simona op het oog had.

Aangezien het kleine Bulgaarse meisje ook in de hal bij het ontvangstcommitee stond, besloot ik tegelijk het ijzer te smeden omdat het nu nog heet was en binnen een paar minuten lagen wij op de kamer. Je wilt immers niet in de "Körperflüssigkeiten" van Dr. Rammler liggen te roeren.
.


:biggrin: war froh, dass du sie mir endlich vom Hals geschafft hast, da meine Frau schon langsam wütend war und sie ihr penetrant die leckeren Körperflüssigkeiten stehlen wollte :tongue:

Betr.: " Kletskous" bin ich nur bei Männern :biggrin: bei Frauen handele ich anders und da du leider keine :tietjes: hast und auch nicht dies :kuss: und das :blow2: machst.............. :rofl::rofl:

Badslippers
30 januari 2011, 20:29
:biggrin: war froh, dass du sie mir endlich vom Hals geschafft hast, da meine Frau schon langsam wütend war und sie ihr penetrant die leckeren Körperflüssigkeiten stehlen wollte :tongue:

Betr.: " Kletskous" bin ich nur bei Männern :biggrin: bei Frauen handele ich anders und da du leider keine :tietjes: hast und auch nicht dies :kuss: und das :blow2: machst.............. :rofl::rofl:

Herr egon, Dr Rammler, gut das wir uns mahl begegnet sind. Es hat mich sehr gefreud. Jetzt weis ich ja endlich wer "Professor Faselhans" ist. Mann was kanst du quatschen! Nächstes mahl in "PHG" werde ich dich sicherlich wiedererkennen. Schöne grüßen von die Badelatschen

egon, Dr. Rammler
30 januari 2011, 20:32
Herr egon, Dr Rammler, gut das wir uns mahl begegnet sind. Es hat mich sehr gefreud. Jetzt weis ich ja endlich wer "Professor Faselhans" ist. Mann was kanst du quatschen! Nächstes mahl in "PHG" werde ich dich sicherlich wiedererkennen. Schöne grüßen von die Badelatschen

:wink:Bin nicht nur ein "Blödelbarde", Man(n) kann sich auch ganz vernünftig mit mir unterhalten :biggrin: auf jeden Fall gibts bei mir immer was zu lachen
Gruss zurück Egon :wink:

Badslippers
13 februari 2011, 21:42
Aangezien ik de griepverschijnselen onder de leden had, leek deze party mij het aangewezen moment om "Acte de Presence" te geven. Al snel na mijn binnenkomst had mijn kleine persoonlijke verpleegster me al bijna de pyjama aan gedaan en in bedje gestopt. Wat is ze toch een schat. Dat moment uitgesteld en eerst met de collega beren gekletst.

Daarna de ziekenboeg in die zich deze keer buiten bevond in de vorm van een lekker verwarmde "Holzhütte". Nora had zowaar een bruistablet voor me meegenomen. Even dacht ik dat deze kleine zigeuner mij probeerde te drogeren om me zodoende meer geld uit de zak te kloppen. Dat was een geval van stereotiep denken want ze wilde mij gewoon vertroetelen en verzorgen.

Wat is het toch aandoenlijk meiske. Ze had de afgelopen week weer veel meegemaakt maar dat kon haar niet deren want ze ging tegelijk aan de slag met het pijpen van mijn slappe lul. Het verbaasde me dat ze er überhaupt nog leven in kon "Blasen" maar binnen een paar minuten stond de knuppel alweer te kloppen tegen de buik. Vervolgens heeft ze nog een poos paardje gereden waarbij ik haar in de mooi ogen kon kijken en haar tietjes kon masseren en kneden. Toen ik aan de slag ging was het echter snel bekeken. Ik had een wel heel dubbel gevoel, enerzijds redelijk geil anderzijds zo belabberd als een uitgewrongen dweil. Nou mensen, ik kan je verzekeren dat dat niet de optimale omstandigheden voor seks zijn. Mijn conditie was zo slecht als een kettingrokende en whiskyslurpende Roemeense.

Dus na een halfuurtje seks de boel afgeblazen en ik was blij dat ik alleen maar hoefde liggen waarbij Nora me de oren van mijn kop kletste en ik alleen maar liefdevol ja of nee hoefde te zeggen. Zo kon zij haar praat kwijt aan een man met een gewillig en geduldig oor en ik kon luieren. De rest van de avond veel bankgehangen en gezellig met opa Dalton over onze lieve "Queen of Love" gekletst.

Badslippers
26 mei 2011, 00:18
De wijven zitten er voor het geld, en nergens anders voor. Dat kan dan wel een waarheid als een koe zijn maar ik heb nog nooit zo'n blije en vrolijke glimlach gezien op het moment dat ik niets vermoedend de trap naar boven bij het zwembad neem. Ze gilt de halve tent bij elkaar en barst bijna in snikken uit als ze mijn kale knikker boven het maaiveld ziet uitkomen. Kan een doortrapte geldwolf of kan ik beter zeggen een ordinaire straatkat oprecht blij zijn als ze een van haar klanten ziet? Ja, dat kan. Simona, hoewel, in "PSR" heet ze Leni, stormt op me af en laat haar lange tong bij mij naar binnen glijden en klemt zich aan me vast en snikt: "Wo warst du dann so lange, du Arsch. Ich habe dich vermisst!". Ik pak dat kleine scharminkel stevig beet en leg haar zachtjes op de ligbank. Mijn hart smelt want ik ben ook maar een eenvoudige sodemieter. Inderdaad, ik heb die apenkop van haar met de gifgroene ogen al een paar maanden niet meer gezien. De laatste keer was ik zo ziek als een hond en was ze een toegwijde verpleegster.

In deze slet moet gewoon zigeunerbloed zitten want Van "LR" naar "PHG" is deze rondtrekkende nomade nu aangekomen in "PSR". Met de minimum service die in dit sexpaleis geldt zal ze geen enkele moeite hebben. Sterker, zij zal in haar eentje de lat hoger leggen voor de aldaar aanwezige teven. En dat ondervind ik al heel snel. Eerst liggen wij samen op die smalle ligbank maar die is zo ongemakkelijk dat mijn lul beknelt raakt in het pitriet en haar knedende vingers. Al gauw zoeken wij de comfortabele "Lounge" banken op. Mijn knalharde erectie brengt me enigszins in verlegenheid en het is maar goed dat ik weet dat "PSR" het walhalla van de openlijke sex is en men hier niet opkijkt van een omhoogwippende badjas. Na een poosje lopen we naar de bar voor een verfrissing en daar staat die goddenloze hoerenneuker van een SFL alweer tegen een kettingrokende sloerie te rijden. Een wijf met een lijf waarvan zijn keiharde granaat met "180 beats per minute" tegen zijn pens gaat slaan. Als de droogneuker, Leni en mij in de gaten krijgt, schuift de boerenknuppel het mokkel flegmatiek aan de kant en verwelkomt de kleine apenkop hartelijk want hij is ook al eens door haar volkomen uitgewoond.

Gedrieën staan we wat grappen en grollen te verkopen maar ik ben zo geil dat de Bulgaarse en Belgische humor volkomen aan mij voorbijgaan. En terwijl de pap me tussen de benen druipt wil ik het liefst zo snel mogelijk met The Queen of Love de kamer op. Ze ziet er nog steeds gehavend uit en die gelooide huid van haar ziet er uit als het vel van een gedroogde varkensblaas. Dat kan me echt niet boeien en als we dan eindelijk op de kamer arriveren hebben we zo'n geile seks dat na afloop mijn ballen volkomen gepocheerd lijken en mijn lul tussen een bankschgroef heeft gezeten. Ik heb nog geprobeerd om naar een oude wielertraditie een rauwe biefstuk uit die voortreffelijke keuken van "PSR" op mijn kloten te leggen om de zaak te sussen maar dit had niet het gewenste effect. Man, wat staat dit tengere wijf garant voor een portie ongeremde smeerlapperij. De rest van de avond blijven we in elkaars nabijheid en liefkozen we elkaar. Ik heb dit sletje toch wel gemist! Desondanks was er voor mij nog gelegenheid om een uitstapje te maken naar een regelrechte "Barbiepop".

Pistol Pete
12 juni 2011, 23:31
The queen of Love versterkte vandaag de Bulgaarse delegatie...Niet dat het nodig was maar goed.

egon, Dr. Rammler
13 juni 2011, 05:57
The queen of Love versterkte vandaag de Bulgaarse delegatie...Niet dat het nodig was maar goed.

Queen of love :gruebel: naja, servicemässig kann das sein.
für mich jedoch ist sie zu klein, zu dünn, andeutungsweise Oberweite, naja sieht mir zu verhungert aus :tongue:

will sie nicht in Missfallen bringen, nein :tongue:, habe selbst schon ihren Service gehabt. aber ein Muss ist sie für mich nicht. :smoke:

Pistol Pete
13 juni 2011, 06:05
Queen of love? PP heeft nooit met dit hertje gevogeld en dat zal ook niet snel gebeuren. Ik moet zeggen dat ze er de laatste tijd wel beter uitziet dan zeg maar een half jaar geleden of zo.
Verhongerd uitzien? We zijn gelukkig niet in Biafra.:confused:

egon, Dr. Rammler
13 juni 2011, 06:08
Queen of love? PP heeft nooit met dit hertje gevogeld en dat zal ook niet snel gebeuren. Ik moet zeggen dat ze er de laatste tijd wel beter uitziet dan zeg maar een half jaar geleden of zo.
Verhongerd uitzien? We zijn gelukkig niet in Biafra.:confused:

in PSR gibt es gutes Essen :wink:

Dalton
13 juni 2011, 08:52
Queen of love? PP heeft nooit met dit hertje gevogeld en dat zal ook niet snel gebeuren. Ik moet zeggen dat ze er de laatste tijd wel beter uitziet dan zeg maar een half jaar geleden of zo.
Verhongerd uitzien? We zijn gelukkig niet in Biafra.:confused:

Ik weet zelfs dat je met THE QUEEN OF LOVE de kamer op geweest ben in LIVINGROOM PP en dat je dat heel graag wilde:biggrin:

Dalton
13 juni 2011, 08:55
Queen of love :gruebel: naja, servicemässig kann das sein.
für mich jedoch ist sie zu klein, zu dünn, andeutungsweise Oberweite, naja sieht mir zu verhungert aus :tongue:

will sie nicht in Missfallen bringen, nein :tongue:, habe selbst schon ihren Service gehabt. aber ein Muss ist sie für mich nicht. :smoke:

Maar ze is wel lekker wanneer ze je graag mag en daar weet je alles van EGON:wand:

Badslippers
13 juni 2011, 10:51
Queen of love :gruebel: naja, servicemässig kann das sein.
für mich jedoch ist sie zu klein, zu dünn, andeutungsweise Oberweite, naja sieht mir zu verhungert aus :tongue:

will sie nicht in Missfallen bringen, nein :tongue:, habe selbst schon ihren Service gehabt. aber ein Muss ist sie für mich nicht. :smoke:


Genau so wie bei Clubdiscussionen kann man über eine Frau discutieren. Diese kleine Schlampe mit ihre fauchte Fotze ist nicht für jeder da. Es muss klicken mit die süsse Zigeunerin sonst ist sie eine richtige Profi die dir das Geld aus deine Tasche klopft und dich in 10 Minuten fertig macht. Ich habe immer eine gute Zeit mit die kleine Prinzessin. OK, ihre Körper ist nicht wie die von eine Optick Fick oder "Stunner" und man kann deutlich sehen das sie durch das Leben "Gezeichnet" ist. Mir ist sie sympatisch und der Sex ist Spitzenklasse. Aber wie is bei alle Frauen gilt, nicht für jeden!

Pistol Pete
13 juni 2011, 11:22
Ik weet zelfs dat je met THE QUEEN OF LOVE de kamer op geweest ben in LIVINGROOM PP en dat je dat heel graag wilde:biggrin:

Haha, dat klopt maar toen vogelde jij met QOL en ik met Silvia.

Je denkt toch niet dat ik vergeten ben dat je toen de ganse tijd dat we met zijn vieren waren onder de indruk was van grote kleine Pete en dat de QOL toen tevergeefs een uur bezig was kleine kleine Dalton te repareren :eek::biggrin::biggrin::biggrin:....

Bedankt voor je nominaties trouwe lezer:):)

egon, Dr. Rammler
14 juni 2011, 01:23
stimmt Dalton, aber es muss nicht sein unbedingt. Sie ist so klein und ich so dick und gross. Passt irgendwie nicht.
wie gesagt, damit ist nicht ihr Service gemeint, der ist sehr gut.
Gruss Egon :smoke:

Nachsatz: also schlagt mich nicht direkt Jongens, haha, es ist wie es ist

MichelJ
16 juli 2011, 23:00
-> PHG

Overigens kan dit (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15962-Leni-ex-Simona-LR-%28Bulgaarse%29&highlight=simona) draadje met deze samengevoegd worden.

Big30
16 juli 2011, 23:08
-> PHG


Thxs, facut! Neem aan dat dit kleine leuke opdondertje weer Nora heet in PHG?

MichelJ
16 juli 2011, 23:11
Geen idee Big, heb haar maar even gesproken en aangezien ze Bulgaars is zat een kamergang er met haar niet in. Ze kan trouwens wel lekker dansen.

Big30
16 juli 2011, 23:21
Geen probleem MJ, ik zal haar paspoort info wel even aanpassen, zo gedaan. Naam zal wel Nora zijn. Dus jij hebt met Nora om de paal in PHG gedanst? Ik heb wel veel gemist geloof ik :tongue:.

sunny
17 juli 2011, 03:06
Ja, nennt sich im PHG Nora. Und ja, die kann geil tanzen :betrunken:

Viele Grüße

Badslippers
5 september 2011, 17:16
[ . . . ] ik kon zien dat ze iets dikker was geworden:exactly[1]:
Ik geloof eerder dat ze in blijde verwachting is van een kleine BADSLIPPERS want haar tieten en buik zijn flink gegroeid:guilty[1]:
Zo kan je weer eens zien wat er op een piratenfeest allemaal gebeurd,toch in ieder geval hartstikke bedankt want het was lekker lebberen aan haar tieten deze keer BADSLIPPERS.

Heey ouwe geilaard, wie neemt die rondtrekkende zigeunerin telkens mee naar huis en spuit haar vol? Ik eis dan wel een dna test!!!
Bovendien ben je aan het dementeren want je vergeet dat ik tijdens de piratenparty mijn zaad wegens plotselinge impotentie niet eens kwijt kon. Ja de ouderdom komt ook bij mij met gebreken. Bovendien was ze toen ook al vetter dan een biggetje en waren haar tepels en tieten behoorlijk gezwollen.


We neuken als konijnen en ze pijpt me als een kolkenzuiger en terwijl mijn lul zo hard als een stuk beukenhout is, kan ik niet klaarkomen. "TQOL" pijpt zich het schompus voor de ogen echter zonder zaadlozing. We roken een sigaretje en we besluiten om weer naar de bar te gaan.

Pistol Pete
10 september 2011, 08:50
The queen of Love gespot in FKK Planet. Vrijdag was haar eerste dag. Als vanouds werd ik als kamerobject belaagd en als vanouds koos ik een andere dame. een ritueel dat zich al bijna 3 jaar voordoet tussen Simona en PP. Haar nieuwe artiestennaam ben ik vergeten te vragen. Zal wel niet lang duren of Dalton heeft een nieuwe stamclub :)

Slechts 1 keer waren wij op een kamer en dat was met de beruchte vierer sessie met Dalton (+simona) en PP (+ Silvia).

Dalton
10 september 2011, 10:42
Nee PP mijn stamclub is ACAPULCO want de chinese les is nog niet afgelopen,ik ga er zo naar toe.
Dat chinees is het beste wat me tot nu toe overkomen is.

seksenfun
18 september 2011, 14:54
Leni kwam met haar vriendin Cherine binnengewaaid in Planet afgelopen vrijdagavond/nacht. De sessie met haar was weer top zoals steeds, waarbij geen fantasie te gek was.
Toegegeven, ik aarzelde heel even maar heb haar na een FT toch binnengedraaid. Ze overtuigde mij. Waarom zou je vies zijn van jezelf? Het was vrijdag toch de eerste keer dat ik mijn eigen sperma proefde. Aangelengd met haar speeksel vond ik niet dat het vies smaakte en maak ik er vanaf nu een punt van dat de dames het maar moeten lusten :smoke:.

egon, Dr. Rammler
30 september 2011, 07:33
Leni kwam met haar vriendin Cherine binnengewaaid in Planet afgelopen vrijdagavond/nacht. :smoke:.

die armenische Sherine ?

seksenfun
30 september 2011, 20:06
Cherine werkt al terug in PSR :smoke:.

seksenfun
23 december 2012, 19:12
Na een hele lange pauze genomen te hebben werkt ze weer terug in Planet Eden alwaar ze nog steeds de jobnaam Leni hanteert. (Ze wil deze club combineren met PHG.) Voor de liefhebbers... :smoke:.

seksenfun
15 juni 2016, 21:36
Even pauze genomen. Ziet er nu weer heel schitterend uit en werkt weer onder de naam Sonja in PSR :smoke:.

Dalton
16 juni 2016, 00:47
Even pauze genomen. Ziet er nu weer heel schitterend uit en werkt weer onder de naam Sonja in PSR :smoke:.


Is dit SIMONA of LENI uit LIVINGROOM?
SIMONA heeft een litteken van een keizersnee op haar buik van haar laatste zoontje.
Hij heeft een kale kop en een brilletje op en lijkt als 2 druppels water op een ijsbeer die vaak in LR komt,praat geen bulgaars maar als een echte brabander.


PS::freu::freu::freu: THE QUEEN OF LOVE:freu::freu::freu:

Dalton
16 juni 2016, 09:26
LENI werkte als SONJA in PSR en SIMONA werkte als LENI in PSR,had met SIMONA meestal kamer 1 met douche in PSR.
S&F zat altijd op de grond met een kleine dvp die zijn lul aan het berijden was.

Big30
16 juni 2016, 12:06
Voor de duidelijkheid de Queen of Love van Dalton is dus weer terug in PSR en dat is de dames van dit topic. Dan hebben we ook nog deze dame:

Lisa (Leni) ex- PSR Sonja (Bulgaarse) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?10440-Lisa-(Leni)-ex-PSR-Sonja-(Bulgaarse)&highlight=leni)

yylover
11 juli 2016, 21:21
Sonia stond al heel lang op mijn todo lijstje, heb nog nooit met haar gekamerd, en ze was tijdens mijn laatste bezoeken, altijd afwezig.
Ik moest even 2x kijken, ze heeft haar haar geblondeerd. En ja, ik heb nu eenmaal een zwak voor blondines, ook al is het niet echt.
In de wellness samen ff knus op het schommelbed gelegen, en niet lang hierna de sleutel gehaald.
En het werd alleen maar bevestigd, een heerlijk uurtje met haar gehad.
Deze petite dame ziet er nog heel jong uit, maar is al bijna 30. En dat kleine strakke kontje...ohh man.
Zit al vele jaren in dit vak en dat was goed te merken. TZ, vingeren, 69, FT, ze vond alles prima.

Nog wat aanvullende informatie. Rond de avonduren verandert ze vaak haar outfitje, tot iets minimaals met alle inkijk, of zoals vandaag poedeltjenaakt.
Ze is veel afwezig en werkt slecht korte periodes van enkele weken. In de winter is ze zelfs van plan om 3 maanden thuis te blijven.

zeppos58
15 november 2018, 12:52
Is deze nog actief?

Sparky
15 november 2018, 14:36
Is deze nog actief?

Ja, sonja is nog steeds werkzaam in de PSR

Boy69
27 november 2018, 20:13
Ja, sonja is nog steeds werkzaam in de PSR

vandaag aanwezig in Babylon

Badslippers
27 november 2018, 21:08
In 2010 en 2011 flink wat keren stomende seks met deze schattebout gehad. 7 jaar later dus nog steeds aan de gang. Goede herinneringen aan deze zwerfkat daarnaast wel een zwak voor haar. Enerzijds een profi anderzijds een breekbaar schatje. Hopelijk heeft ze tegenwoordig wat meer spek op de ribben want toen was ze, naar mijn smaak, wat te mager.

deket
28 november 2018, 00:44
Is die nog steeds aktief?
Sommigen stoppen blijkbaar nooit.
Een professioneel waar veel mogelijk bij was, is.

hotrod68
13 december 2018, 18:33
Nu dus in Babylon :wink2: https://www.saunaclubs.org/modelle/saunaclub-babylon/373.php
Vandaag mee gekamerd, wat een heerlijke dame :freu:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen/page115&p=637762#post637762

Husky
13 december 2018, 23:34
Goed advies Sonja:)
Ben binnenkort voor de eerste maal in PSR!
Nog meer goede tips omtrent dames?

hotrod68
14 december 2018, 08:31
Mag dus verplaatst worden naar Babylon !!!

yylover
23 oktober 2019, 10:41
Was maandag weer aanwezig in PSR.

Dalton
23 oktober 2019, 12:48
Ze is in ieder geval niet de QUEEN OF LOVE (SIMONA,LR en LENI,PSR) want die heeft prachtige groene ogen en is jonger dan 36 maar ik denk dat het LENI(LR) en SONJA in PSR is.
Die 2 kennen elkaar heel goed.
De QUEEN OF LOVE heeft mij zo'n kleine 6 jaar goed de sperma bij me verwijderd.

Willem2
23 oktober 2019, 12:57
@ Dalton
Ga dat eens cotroleren. Krijg je eindelijk weer een keer goed te eten ;)

Dalton
23 oktober 2019, 13:06
LENI heeft geen keizersnee en SIMONA wel.

Badslippers
23 oktober 2019, 13:10
Gelukkig kunnen Dalton en ik ze wel uit elkaar houden. Ik hoop dat ze nog lang in het vak blijven. Kan ik er misschien ooit nog eens van profiteren.

Dalton
23 oktober 2019, 22:47
@ Dalton
Ga dat eens cotroleren. Krijg je eindelijk weer een keer goed te eten ;)

Hoef ik voor het eten niet naar toe te gaan behoorlijk ver rijden in mijn omgeving is het eten uitstekend.
Zelfs het neuken in mijn omgeving is beter en daarvoor ga ik naar een club waar het hemels is en dat is niet PSR alhoewel hij bijna in de hemel zit.