Inloggen

Volledige versie bekijken : Allesandra

2bat4you
26 februari 2009, 17:11
Donderdag 19 februari Kon haar niet vinden in het lijstje dus hier mijn bevindingen:
-----------------------------------------------
Haarkleur/-lengte : Donker / kort
Lengte dame :1.70
Postuur/Cupmaat :zeer slank, met wespentaille / grote C ( siliconen hard)
Nationaliteit/Taal :Oost Europees / ??
Leeftijd :+/- 25
Tatoeages/Piercings :niet gezien
Service:zeer goed
Voordelen:heel teder en lief
Nadelen:wil niet met 4 op 1 kamer
Tijdsduur :40
Prijs :50
Extra’s bij het bezoek:dit keer niet;)
-----------------------------------------------

Toen ik haar zag was ik verkocht dat mooie koppie met dat korte haar wat aan de onderkant een slag naar buiten was gefeund het was een plaatje.
Ze had een geel zwarte bustier aan en haar Borsten spraken voor zich. Nu houd ik eigenlijk niet van zulke grote maar haar hele figuurtje was gewoon niet te geloven . Mooie benen en een wespentaille waarboven dus de strak staande borsten ( weliswaar van sili ) maar het was om weg te smelten.
Bij de vraag of we samen met Elgar en zijn vriendin voor een half uur konen doorbrengen werd negatief gereageerd en ze hield er niet van om met andere meiden samen te zijn . Ze was ook wel een beetje op zichzelf in de bar , waar andere meiden nog wel elkaar begroeten en soms een kus geven aan elkaar liep zij alleen ( wel heel mooi te wezen).
Op de kamer lekker rustig begonnen en we kroelden en we zoende wat , wat allemaal heel rustig en lekker gebeurde. daarna zakte zij af en begon me heerlijk te pijpen. niet zo diep als ik hier wel een heb gezien maar wel gewoon lekker. we deden nog een paar standjes en kwam heerlijk klaar waarna we nog even bleven liggen en rustig wat praatte waarbij we lekker bij elkaar lagen. het was mer dan een half uurtje want Elgar was al onder de douche geweest en die dacht dat ik meteen maar een uur genomen had.
Nee het begin was weer super:regionen0