PDA

Volledige versie bekijken : Salomé (Spaanse)

Jorah Mormont
31 januari 2009, 15:30
Naam : Salomé

Nationaliteit/taal : Spaanse / Spaans, Duits en Engels

Leeftijd : 21 jaar (1987)

Haarkleur/lengte : Donkerblond / Halflang

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank / B-cupje

Tatoeage /Piercing : Haar geboortedatum binnenkant van haar pols

Service : PZC, NMC, beffen, aftrekken, FT

Extra : Uitzonderlijk sympathiek en vrolijk

Een week of twee geleden had ik deze dame al opgemerkt. 100% Sonnymeisje, uiterst naturel, zeer goed gemutst en lekker amicaal en brutaal.
Zeg maar een categorie "Huppelkutje"

Laatst kwam ik haar weer tegen en greep mijn kans. Lekker ondeugend kind en ze blijkt uit Madrid te komen. Wel is ze in Duitsland opgegroeid. Haar uiterlijk geeft niet echt prijs dat ze een Spaanse is.

Op de kamer is Salomé een wervelwind. Een service op Top nivo! Ik was totaal verrast. Gewoon de ultieme combinatie voor mij. Uiterlijk duidelijk binnen mijn bandbreedte en daarbij een gewelig performance op de kamer. Haar biertje is het neuken. Als een rodeo verwisseld ze van standje zonder dat je penis het koud krijgt;) Haar cowgirl reverse is een must om mee te maken. Met daarbij de hulp van de spiegels op kamer 15 gaven deze positie een perfecte 3D benadering.

Fazit: Een wat vreemde naam Salomé, maar buiten dat een puike ontdekking in de scene. Deze dame ga ik vaker om de sluetel vragen.

Sonny:wink:

Picasso 1
31 januari 2009, 16:54
Fazit: Een wat vreemde naam Salomé, maar buiten dat een puike ontdekking in de scene.

Salomé of Salome is qua herkomst een Hebreeuwse vrouwennaam (te vergelijken met Salomon).

De naam Salome wordt voornamelijk gebruikt in Engelstalige landen en in Duitsland. Salomea (In Polen), Salomé (In Frankrijk)

Knabbel
2 februari 2009, 16:18
Salomé of Salome is qua herkomst een Hebreeuwse vrouwennaam (te vergelijken met Salomon).

De naam Salome wordt voornamelijk gebruikt in Engelstalige landen en in Duitsland. Salomea (In Polen), Salomé (In Frankrijk)

Qua herkomst heeft zo ook verassend veel overeenkomsten met een dame op de blog van de Villa van januari: http://blog.villavertigo.de/?p=634

Jorah Mormont
2 februari 2009, 19:29
Qua herkomst heeft zo ook verassend veel overeenkomsten met een dame op de blog van de Villa van januari: http://blog.villavertigo.de/?p=634

Sterker nog, dit is de dame Salomé. "t was me niet opgevallen, ondanks ik toch vaak de villablog bekijk. Op één van de drie foto's welke voorbij komt is een stukje van haar rechterpols (binnenkant) te zien, met daarop de tatoo. Haar naam en leeftijd op de Villablog zijn verkeerd. Op haar pols heb ik duidelijk 1987 gelezen en ze heeft zelf haar naam voor me gespeld, gezien ik het een vreemde naam vond.

Heel goed gezien knabbel:freu:

Sonny:wink:

adje10
3 februari 2009, 01:27
donderdag heb ik een geweldige sessie met deze dame gehad.
ik kwam met haar aan de praat in de ruimte bij de whirlpool en sauna,
op een ligstoel. ze kwam bij me zitten, en na een lang gesprek begon ze
me zachtjes te zoenen, ze vroeg zelf niet eens voor de sleutel, dit heb
ik gedaan. heb hier een geweldige 45 min met haar gehad, een super
gfe experience. daarbij was ze echt lekker en geil. en dat voor 50 euro.
verreweg mn beste sessie ooit in GT

zorro
16 februari 2009, 16:43
Ja ja als inmiddels toch wel regelmatige bezoeker dan eindelijk maar een keer een berichtje. Nu is het de ene keer leuker dan de andere natuurlijk. Gisteren was echter een bijzondere dag met een zeer aangename verrassing. Ze heet Salomé. Ze is spaans zegt ze ( heb ik gecontroleerd met mijn vakantiespaans!! :)) maar lijkt gewoon duits of eigenlijk nederlands. Het is echt een super lekker wijf met een oprechte ondeugende blik. Ik zag ze liggen op het bedje naast de wirlpool ( dit schijnt haar favo oppikplek te zijn..) Binnen 5 minuten was het gebeurd en ging ze de sleutel naar de genotgrot halen..terwijl ze wegliep sloeg ze een keer noncholant op d'r bil en keer lachend om.. Heerlijk een echte natural!! Maar dan komt het. Op de kamer is het een echte spaanse stierenvechtster die de stier stevig, en in vele verschillende posities bij de horens pakt! Holy Moly wat een lekker ding. Alleen daarvoor zou je 200 km rijden. En dan nu de ranking:
Billen *10
Borsten *8
Face * 9
Talent * 9,2

En ze spreekt engels ( en spaans en duits)

enjoy!!

ZORRO

MeesterMixer
13 april 2009, 22:42
Super lekker ding. Heerlijk spontaan en goede service. Was voor een dagje weer terug in GT. VV was haar ding niet (weer een dame met goede service die VV mijdt vanwege de beperkte omzetmogelijkheden aldaar).

thesickboy
16 april 2009, 11:34
Op voorspraak van Sonny probeerde TSB een kamersessie met Salomé. Het was even wachten op een sleutel maar het wachten werd rijkelijk beloond. Bij een Sonny-meisje dacht ik mij te mogen verwachten aan lieve engeltjesseks maar dat was buiten mooie Salomé gerekend.

Van start gegaan met knuffelen, zoenen en kriebelen... vervolgens wat muziek beluisterd tot Salomé haar offensief startte en op de maat van de muziek mij in een gestaag tempo op oorlogssterkte pijpte.

Salomé spaarde mijn roede niet en ze pijpt heerlijk nat met diepe en lange halen. De deepthroat haalt ze niet, maar ze doet een verdienstelijke poging. Een GFE was het niet want orkaan S raasde op volle kracht door de kamer. Salome haalde haar arsenaal aan standjes even uit de kast en na een klein uur van divers adult-entertainment knalde ik mijn laatste zwemmers van de dag tegen het rubber.

TSB, onderhand wel wat gewend, liep met aanzienlijk knikkende kniëen richting lockers terwijl Salome dartel aan mijn zijde fladderde.

Dit is een naturel meisje met hoge aaibaarheidsfactor én met een verborgen wervelwind kantje. Eigenlijk iets te jong voor mijn smaak maar uitzonderingen bevestigen de regel.

:wink:

jackba24
5 juli 2009, 23:35
Hoi Kollega's,
weet iemand wanneer Salome weer in het GT is?
Heb een email naar GT gestuurt maar die reageren niet.
Bedankt,
Jack

Jorah Mormont
27 februari 2010, 22:16
Salomé (http://www.saunaclub.com/saunaclub-vertigo-news/supersexy-with-salomee-at-spa-for-men/) is na een geruime tijd afwezig te zijn geweest weer terug in the scene.
Gisteren trof ik haar in Villa Vertigo waar zij ook al werkte voordat ze opdook in Golden Time. Salomé is wel flink wat kilo's kwijtgeraakt sinds de laatste keer dat ik haar had gezien. Tot een kamersessie is het niet gekomen.

Jorah Mormont
18 april 2010, 11:07
Nu werkt Salome in Living Room

zorro
8 september 2011, 22:48
Is deze Salome onlangs nog gespot ergens?

Jorah Mormont
5 november 2012, 20:58
@Zorro: Afgelopen woensdag 31.10 heb ik deze dame weer in Living Room gezien.