PDA

Volledige versie bekijken : Fabianna - brazilië

Stijveke
16 februari 2009, 15:44
Naam : Fabianna

Nationaliteit/Taal : Brazilië/ Duits, Engels, Portugees, Spaans

Leeftijd : Moeilijk te schatten rond de 30

Haarkleur/-lengte : Lang haar, nu strokleur maar volgende week mss Ros of bruin.

Lengte dame : 1.70M

Postuur/Cupmaat : Een meer dan degelijke C-Cup (wel gelift denk ik)

Tatoeages/Piercings : I don't know

Service: TZ/PZC/NMC en mss meer en alles met overgave

Voordelen: Heel lief na eerste kontakt

Nadelen:Kan soms ongeïnterresseerd lijken, maar dit is maar schijn;

Tijdsduur :een dikke 30 min.

Prijs :50€

Werkt de maandag/woensdag/vrijdag

Ze was mij al in Freude opgevallen, maar ze leek mij nogal "ontoegankelijk". Ik bedoel daarmee dat ze weinig of niet lacht naar "potentiële" klanten en dus een beetje nors overkomt. Haar lichaam nochtans is een "call for sex" (allez, toch voor mij), vrij groot (1.70m), een grote C-cup, zwoele lippen en een heerlijk achterwerk. Ik zat aan de bar toen ze naast mij kwam om iets te bestellen. Van de gelegenheid gebruik gemaakt om haar aan te spreken en er bleef niets meer over van die norsheid. Later op de bank gaan zitten en zij naast mij komen zitten. Ze vleide zich lekker tegen mij en we hebben toch eerst een 10-tal minuten gepraat. We wouden naar de kamer gaan, maar bleek dat alleen de "open" kamers bij de bar vrij waren. Ze vroeg of dat OK was voor mij. Liever had ik een "gesloten" kamer. Geen probleem voor haar terug wat geflirt in afwachting van een kamer. Uiteindelijk was het zover. Wederom een heerlijke sessie met vol overgave TZ, PZC verschillende standjes, enz..... Duur van de sessie een dik halfuur.
Achteraf op de bar kwam ze ook nog eens spontaan bij mij zitten om gewoon wat te keuvelen. Van die ietwat "norse" Fabianna bleef niets meer over.

Herhalingsgevaar? Zeer groot, temeer ik denk dat als ze jou éénmaal kent ze nog "losser" uit de hoek zou kunnen komen. Ik hou jullie desgevallen op de hoogte.

Bluefox
16 februari 2009, 20:08
Na jaq, die Cups sind Größe D und die Frau die darnhängt findest du auch schon mal im Acca.

Gruß Bluefox.

Stijveke
17 februari 2009, 12:27
Sie hat mir gesagt das sie ncht mehr inAcapulca arbeiten wirdet, nur in Freude.

P.s. Sorry, ik weet dat mijn Duits van het "Pfaffgehalte" is

hitman
18 februari 2009, 00:28
Offenbar bisst Du mit die Fabianna in die richtige Ecke "gedoken"

Stijveke
18 februari 2009, 08:38
Offenbar bisst Du mit die Fabianna in die richtige Ecke "gedoken"

Jaja, in die richtige hoek duiken ist mijn specialiteit. In België habe ich ook vele in die richtige hoeke gedoken.

Boobies
28 september 2009, 19:37
Fabiana nog ergens gesignaleerd. Heb haar niet meer gezien in Freude
Ook niet in Aca

Weet iemand waar ze te bewonderen is nu ?

Willi47
28 september 2009, 23:16

JA, in der F39 ! Habe am letzten Freitag een heel lekker half uurtje met haar doorgebracht. Sie sagte das sie nur MO+FR arbeitet.
Groeten, Willi47

Willi47
17 oktober 2009, 18:39
Auch am letzten DO war sie anwesend. :6[1]:
Groetjes, Willi47

hitman
12 november 2010, 01:22
Heb haar afgelopen 3 maanden meermaals in Freude gezien, eigenlijk elke keer las ik er was, behalve gistern.

T&A Addict
22 april 2012, 21:10
Ik heb met deze dame ook een paar keer gekamerd. Dat had voor mij veel vaker gemogen. Echt een sexfeest met deze dame. Maar ik heb haar al een tijd niet meer gezien. Als iemand weet of ze hier of ergens anders nog werkt hoor ik het heel graag!

Willi47
23 april 2012, 21:00
Dat had voor mij veel vaker gemogen.
Voor mij ook! Schijnt nog maar heel sporadisch te werken.:frown:
W47