Inloggen

Volledige versie bekijken : Overige Clubs Vragenhoekje

FeckMu
19 december 2005, 12:50
Gentlemen,

Ik moet volgende week voor zaken naar Mettmann en wil mij 's avonds na het werk wat ontspannen.
Iemand een goede tip in de buurt van Mettmann? Ik blijf overnachten :sleep: in Mettmann en ik wil liefst niet te ver rijden na mijn ontspanning.

Party Treff in Mettmann heb ik enkele jaren geleden eens bezocht maar het was niet echt mijn ding.

Kent iemand clubs daar in de buurt in de stijl van PHG of GT?:confused:

Thx

FeckMu

Willi69
19 december 2005, 13:45
Hallo FeckMu,

siehe Linkliste NRW / NL (Limburg) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=215) > FKK-/Saunaclubs, dort die Clubs in Düsseldorf, Solingen und/oder Wuppertal. :wink:

Willem2
20 januari 2006, 11:59
Volgens de Hausmeister openen vandaag drie clubs hun deuren, ééntje in Viersen, ééntje in Mönchengladbach en één een straat verderop. Het is aan Magnum om ze te bezoeken ;) en aan Willi69 om de goede adressen te geven.
Groeten Willem2

Willi69
20 januari 2006, 12:54
1) Eröffnung diese Woche, Mönchengladbach: http://www.fkk-valentino.de

Mein Lieblingsbild:

http://www.fkk-valentino.de/pix/diashow/images/009.jpg

2) Eröffnung heute, Wuppertal: http://www.fkk-atlantica.de

3) Wieder-Eröffnung morgen, Viersen: Club Fantasia

Bericht vom Februar 2004:

Hallo zusammen,

nachdem Nemo das FKK Fantasia (http://www.fkkfantasia.com) (Anmerkung: funktioniert derzeit nicht!) ja bereits am Eröffnungstag heimgesucht und mit seinem Bericht am nächsten Tag quasi grünes Licht gegeben hatte, musste ich am gleichen Abend - also Dienstag - auch unbedingt hin, um wichtige Details wie Chlorgehalt des Wassers, Farbe des Shampoos und Duschintervalle zu überprüfen, die Nemo leider nicht erwähnt hatte.

Um es vorweg zu sagen, das FKK Fantasia konnte gleich 2 der begehrten Club-Awards http://www.beepworld2.de/memberdateien/members23/willi69/pokal1.gif einheimsen, nämlich für

- die beste Musik und
- das beste Fernsehprogramm.

Aber wo viel Licht, da auch viel Schatten, so muss leider auch eine Warnung wegen des auffälligsten und exponiertesten Clubeingangs vergeben werden.

Doch der Reihe nach:

Der Club liegt an der großen Durchgangsstraße, die von Mönchengladbach nach Viersen führt, direkt an einer Ampelkreuzung (Eckhaus) und ist eigentlich nicht zu verfehlen. Das Haus könnte früher mal ein ganz normales Wohnhaus gewesen sein, wird aber schon seit längerer Zeit als Clubbar benutzt. Das FKK Fantasia hieß bis vor kurzem noch FKK Babylon und logierte nur einige Hundert Meter entfernt in Viersen-Rahser. Dort wurde es wohl zu eng, so dass man umzog. In den alten Räumlichkeiten soll noch ein Nachtclub aufrecht erhalten werden. Auch ein Großteil der Belegschaft scheint mit umgezogen zu sein.

Technische Daten:

Club Fantasia, Große Bruchstr. 46, 41747 Viersen, Info-Tel. 0163 / 5732320, Öffnungszeiten 18 - 5 Uhr, kein Eintritt! :) (aktualisert)

Ich bin so gegen 20 Uhr angekommen und habe erst mal einen Parkplatz gesucht. Auf dem Hof gibt es mehrere Einstellmöglichkeiten, diese scheinen aber alle für diverse Spielotheken reserviert zu sein. Extra für den Club ausgewiesene Parkplätze habe ich nicht entdecken können. Das Haus wird von mehreren überdimensionalen Werbebannern "geziert", die keinen Zweifel über den Verwendungszweck lassen. Der Eingang ist von der Frontseite aus von zwei Seiten über eine hell erleuchtete Treppe zu erreichen, auf dem Klingelschild steht "Ladys Bar" (so hieß wohl die vorherige Bar). Habe mich davon abschrecken lassen, die Treppe wieder runtergelaufen und um die Ecke an einer schmucklosen braunen Tür geschellt, in die das Wort "SEX" geritzt war. Da keine Reaktion erfolgte, Treppe um die Ecke wieder rauf und mutig durch den Vorhang gegangen. Für Leute aus der Gegend, die lieber unerkannt bleiben wollen, denkbar ungünstige Voraussetzungen. Nächstes Problem: Geradeaus und rechts eine Tür, mit Klingel, aber ohne Beschriftung. Offenbar hatte man von innen mein Zögern wahrgenommen und die linke der beiden Türen ging auf, eine holde schwarzhaarige Maid bat mich, doch näherzutreten. Unter der Theke durch kletterte sie wieder in ihren Mini-Kabuff, um mich über die Gepflogenheiten und Preise aufzuklären.

Das Preisschema ist äußerst verwirrend und mir auch jetzt noch nicht klar: Eintritt 50 €, darin sind die üblichen und weiter unten noch explizit genannten Leistungen enthalten. Die erste Nummer kostet 20 € (Einführungspreis bis ???), jede weitere 30 €, die Stunde 70 € (Einführungspreis bis ???, lt. HP 80 €), FO 10 € extra, AV + 50 €, FT + ?? €. Die 20/30 € - Preise gelten wohl für 20 min., die halbe Stunde soll 30 € kosten => demzufolge wäre der Stundenpreis kein Rabattangebot, sondern unverständlicherweise teurer. Ich glaube, hier besteht noch Erklärungs- und Überarbeitungsbedarf. Irgendwo (Gästebuch?) habe ich auch noch etwas von Aktionstagen mit ermäßigtem Eintritt gelesen... Der Eintrittspreis ist sofort zu entrichten, der Zimmerservice wird beim Gehen abgerechnet.

Jeder Gast erhält ein großes (als Lendenschurz) und ein kleines (zum Abtrocknen) Handtuch. Die Umkleide ist gemütlich eingerichtet und beinhaltet u.a. 28 geräumige Spinde. Fön auf meinen Wunsch hin in Vorbereitung. Den Spindschlüssel muss man abgeben und erhält dafür ein Armband. Wenigstens ein wiederverschließbares und nicht wie in manchen Clubs eines, das beim Gehen mit der Rohrzange geöffnet werden muss.

Nach dem Um-/Ausziehen wurde ich gleich in den Barraum geführt und nach meinem Getränkewunsch gefragt, ich zog es jedoch vor, erst einmal zu duschen. Vor dem Duschraum ist ein Garderobenständer mit Bademänteln, Handtüchern und Waschlappen. In der Dusche selbst befinden sich 3 in allen Freiheitsgraden schwenkbare Brausen, die temperaturmäßig stufenlos verstellbar sind und nicht elektronisch abgeriegelt werden. Zum vollkommenen Duschglück fehlten auch die Shampooflaschen nicht, auf blöde Spender hat man verzichtet.

Die Sauna (für ca. 4 Personen) war zu diesem Zeitpunkt noch handwarm, wurde aber später aufgeheizt. Wichtige Utensilien wie Aufguss, Thermo- und Hydrometer sind vorhanden. An die Sauna schließt sich ein Whirlpool mit den üblichen Abmessungen an. Der scheint eine große Anziehungskraft auszuüben und war wohl während meines gesamten Aufenthaltes bevölkert. Im Nassbereich befindet sich in einer Nische auch noch eine Bettstatt mit 3 Plätzen.

Nach dem Abtrocknen begab ich mich dann in den Aufenthaltsraum, der durch Theke und Mauervorsprung zweigeteilt wirkt. Wie auch alle anderen Räume sieht er liebevoll dekoriert und "fertig" aus, offenbar hat man mit der Eröffnung gewartet, bis alle Baumaßnahmen abgeschlossen waren. Dafür spricht auch die sehr kurzfristige Ankündigung in der örtlichen Presse. In der linken Hälfte, die etwas heller beleuchtet ist, ist das (kalte) Büffet aufgebaut, inzwischen gibt es auch warmes Essen. An diesem Tag gab es Fleischklöpse, Weißbrot, Butter und diverse Salate. Zu trinken gibt es (nur) antialkoholische Erfrischungen und Kaffee. Wegen des geringen Andrangs war auch am späten Abend noch genug übrig. Weiterhin befinden sich in diesem Teil des Raumes 3 schwarze Ledersofas, in dem dunkleren rechten ca. weitere 5. Alles ist indirekt beleuchtet, Tageslicht gibt es nicht, ebenso wenig einen Außenbereich. Daher nicht unbedingt als WfC für den Sommer geeignet.

In den 3 ½ Stunden, die ich da war, waren nie mehr als 5 Gäste gleichzeitig anwesend, von den lt. Inserat versprochenen 20 Girls habe ich ca. 10 gesehen. Mehr wäre sicher auch Verschwendung gewesen. Die Optik reichte von grauselig bis recht ansprechend, das Alter von ca. 20 bis Mitte/Ende 40, die Nationalitäten waren deutsch/osteuropäisch. Einen richtigen Kracher konnte ich auf Anhieb nicht erkennen, daher erst mal das Essen probiert (sehr lecker!) und eine Cola geschlürft. Bekannte Gesichter habe ich nicht gesehen, weder unter den Mädels noch unter den Gästen.

Im gesamten Club gibt es keine(n) Fernseher, obwohl Halterungen dafür vorgesehen sind (wohl noch von den Vorbesitzern). Die Musik war dezent und schmusig, darunter viele Klassiker aus den 80er Jahren wie Toto und Brian Ferry. Bis jetzt das mit Abstand beste, was ich in Clubs gehört habe. Es war auch keine Endlos-CD, sondern das Programm wechselte ständig ab. Habe inzwischen gehört, dass man sich die Musik auch wünschen können soll.

Von Seiten der Mädels gab es dezente Versuche, eine Unterhaltung zu beginnen, es wirkte aber keinesfalls aufdringlich. Merkt ein Mädel, dass (noch) kein Kontakt erwünscht ist, trollt es sich auch wieder. Da die besten Mädels ja bekanntlich immer auf dem Zimmer sind, habe ich dann in aller Ruhe den Whirlpool ausprobiert. Angenehm temperiert bei erträglichem Chlorgehalt. Wenn öffentliche Action zu beobachten war, dann im Pool, ohne Rücksicht auf evtl. Zuschauer! Dann noch die Sauna (s.o.) getestet (alleine) und mich für den ersten Akt gerüstet. Durch Augenkontakt gab ich Angela zu verstehen, dass ich an ihrer Gesellschaft interessiert sei. Sie ist sicher nicht mehr die jüngste, die Figur kann sich aber durchaus noch sehen lassen.

Name: Angela
Haarfarbe/-länge: schwarz, halblang
Größe: ca. 167 cm
Figur: normal
Herkunft/Sprache: Deutschland
Geburtsjahr: < 1965
Tattoos/Piercings: ---
Service: ausdauernde ZK mit EL, überhaupt kein Zeitdruck, Fingern und AV möglich, FT?
Sonstiges: Arbeitszeit von vormittags bis 23 Uhr
Lebenslauf: Geenys Partytreff, Oberhausen und Babylon, Viersen

Sie kam dann auch zu mir auf die Couch und erzählte unaufgefordert von ihrem "Vorleben" (s.o.). Schließlich gab es erste zaghafte Berührungen und Streicheleinheiten, ehe dann die entscheidende Frage kam: "Küsst Du?" Hmm, habe erst kurz überlegt, ob ich dafür einen Aufpreis nehmen soll, aber da ich in guter Stimmung war, habe ich darauf verzichtet. Angela erklärte dann, dass ihr Küssen sehr wichtig ist und so gingen wir zum Knutschen über. Mir der Hand fühlte sie zwischendurch immer mal unter meinem Handtuch, ob alles in Ordnung sei, zu richtig öffentlicher Action mit Anblasen war ihr aber wohl nicht zu Mute. Nach einer kleinen Ewigkeit (bestimmt 20 - 30 min.) fragte sie dann "endlich", ob wir uns auf ein Zimmer zurückziehen sollten. Diese (ca. 6) liegen im 1. Stock und sind sehr gemütlich eingerichtet, teilweise auch mit Dusche.

Angela ist eher der kuschelig-zärtliche Typ, hat aber auch keine Probleme damit, richtig angefasst zu werden. Nachdem sie mich von oben bis unten abgeknabbert hatte, nahm sie mein bestes Stück in den Mund und fing an zu blasen. Sehr gefühlvoll, incl. EL. Dann war ich mit Verwöhnen an der Reihe, wobei sie schön nass wurde und sich auch bereitwillig fingern ließ, vaginal wie anal. Kurios: nach ca. einer halben Stunde ertönte ein dezenter Brummton, der auf das nahende Ende hinwies. Per Handy verlängerte sie um eine weitere halbe Stunde. Auch wenn die Unterbrechung zunächst störend wirkt, garantiert sie doch eine korrekte Abrechnung, da die Zimmerzeiten offenbar genau nachgehalten werden. Bevor auch die zweite Periode zu Ende gehen konnte, fragte mich Angela, ob ich Lust auf AV hätte. Na klar, und ob! Auch ohne Gleitgel konnte ich mühelos in ihren Anus eindringen und sie ordentlich durchrammeln. Dabei feuerte sie mich noch ordentlich mit Worten an und verlangte, härter gefickt werden. Ich war aber schon am Limit und konnte das Tempo nicht mehr verschärfen. Pünktlich mit der Schlusssirene spritzte ich dann ins Gummi, nach einer Säuberung und kurzem AST gingen wir wieder nach unten. (Anmerkung: Angela hat später auch mal kurze Zeit im GT gearbeitet)

Hab dann noch mal im Pool geplanscht, etwas gegessen und mich gegen 23:30 Uhr auf den Heimweg gemacht. Für eine weitere Nummer war es mir für einen Wochentag zu spät, außerdem soll man ja klein anfangen. Gereizt hätte mich allerdings noch ein rothaariges Mädel, das erst sehr spät am Abend gekommen war.

Soviel zu meinem 30. Sauna-/FKK-Club nach konventioneller Zählung, also ohne Wohnungsclubs, PTs und ähnlichem. Einige davon gibt es zum Teil schon seit längerer Zeit nicht mehr (Krefeld, Nettetal, Essen, Schwerte). Wegen der moderaten Preisgestaltung, der langen Öffnungszeiten und dem sehr freundlichen Personal hat der Laden alle Chancen, sich zu etablieren. Es fehlt wohl noch an überregionaler Werbung und einer aussagekräftigen Homepage, aber das wird sicher noch. Wer Dutzende Topmodelle erwartet, ist falsch, wer auf eine gemütliche Wohnzimmeratmosphäre Wert legt, sollte sich den Club mal anschauen. Ich war jedenfalls nicht zum letzten Mal da.

stano
21 februari 2006, 20:37
Weer een nieuwe club .... http://www.fkk-dschungel.de/ ...

Willem2
24 februari 2006, 12:31
Leuk en waar moet die club komen want daarvoor moet ik even een email sturen maar ik kan het hier ook even in de groep gooien.

Willem2

Wagons-Lits
28 februari 2006, 16:32
Willem,

Voor zover ik het heb begrepen in de 'Rhein / Main' -hoek, ergens in de buurt van Wiesbaden of Mainz. Meer richting Frankfurt dan in de 'Gouden driehoek' van NordRhein Westphalen dus.

W-L

Stiffmaster
1 maart 2006, 13:43
Helaas is er verder nog niets bekend van de nieuwe FKK-dschungel club, ook als je de link aanklikt wordt je er niet veel wijzer van, alleen de regel die eronder loopt belooft heel veel, dus toch nog maar afwachten :smile2: , misschien iets voor de zomervakantie:lostit: :lostit:

stano
1 maart 2006, 20:43
misschien iets voor de zomervakantie:lostit: :lostit:

"Eröffnung Frühjahr 2006" .... hopelijk moeten wij dus niet wachten tot de zomer vakantie

Wagons-Lits
2 maart 2006, 09:36
Al die tenten willen klaar zijn voor de WK. Ze verwachten top-omzetten. Dat zal best (er worden alleen al 100.000 Engelse fans verwacht, godbetere), maar dat wordt dus precies de periode dat ik conge neem. Kunnen jullie een gemiddelde club al voorstellen met zo'n 20, 30 bezopen Engelsen er bij ? Nee, dank U. Mooie gelegenheid om de Ritz dan eens uit te proberen.

W-L

neukie
2 maart 2006, 19:08
Momenteel is in Duitsland een inflatie van FKK's. Een verdere link:

www.fkk-wiago.de (http://www.fkk-wiago.de)

In de buurt van Leverkusen.
Ik denk dat deze inflatie niet zo goed is. Ook niet voor de kwaliteit. Eens kijken hoeveel clubs NA de WK nog daar zijn.
Tijdens de WK ga ik in de kleine mooie limburgse clubs, niet in duitse clubs..:nee:

cu neukie :wink:
wat nadenkend

Willi69
2 maart 2006, 20:36
Momenteel is in Duitsland een inflatie van FKK's. Een verdere link:

www.fkk-wiago.de

In de buurt van Leverkusen.
Der Club ist mindestens 10 Jahere alt! :sleep: (alter Link: http://www.babylon-wiago.de)

Neuer&#246;ffnung morgen: http://www.fkk-lounge.de :eek:

Azrael
4 maart 2006, 09:40
Weer een nieuwe club .... http://www.fkk-dschungel.de/ ...

Is er bij een medeijsbeer al meer bekend over deze nieuwe club? Ziet er inderdaad wel goed uit, wat ze beloven. Maar ik moet het toch eerst even met eigen ogen zien...:D

En over 't wk in Duitsland.. Ik denk ook dat ik die weken maar een klein verlof ga nemen, totdat alles weer is overgewaaid.. Misschien de nederlandse clubs die weken maar eens verkennen....

neukie
4 maart 2006, 10:53
En over 't wk in Duitsland.. Ik denk ook dat ik die weken maar een klein verlof ga nemen, totdat alles weer is overgewaaid.. Misschien de nederlandse clubs die weken maar eens verkennen....
Precies. :D

stano
11 mei 2006, 21:48
Gisteren heeft de duitse politie een grote aktie gevoerd in meerdere clubs en o.a. FKKW.
Zie : http://www.bild.t-online.de/BTO/news/aktuell/2006/05/11/bordell-wm-razzia/bordell-wm-razzia.html

Big30
11 mei 2006, 22:44
Aanvulling:

Bei Durchsuchungsaktionen in ganz Hessen hat die Polizei am Mittwoch über 200 Bordelle unter die Lupe genommen worden. Die Bilanz: über 70 Festnahmen.

zie ook: http://www.hr-online.de/website/rubriken/nachrichten/index.jsp?rubrik=15662&key=standard_document_22062714

Oase werd ook met een bezoekje vereerd, zie ook berichtgeving Roemerforum, verscherpte personen controle in FKK's net voor de WK viel te verwachten :eek: .

Gr. big30

vlaflipje
11 mei 2006, 23:55
hoi allemaal,

leuk dit forum ontdekt te hebben en alle bekende namen tegen te komen.
een echt liefhebbersklubje.
Ik wilde even peilen of er mensen al met het mooie weer in Xanten hadden vertoefd en hoe het buitenleven daar bevalt.

groet en tot horens
~flip

Zero
13 mei 2006, 17:20
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1983

Voila, de topic van xanten.

Willem2
14 mei 2006, 07:11
Afgelopen donderdag was er een razzia in de Pascha in Keulen. Verdiepingen 4/5 en 6 als ik het goed begrepen heb. Er zijn wat afrikaanse dames meegenomen.

Willem2 :wink:

Forza...germania
15 mei 2006, 23:37
Naar zeggen van de in Oase aanwezige CDL's heeft er afgelopen woensdag in heel Hessen een 'Personal-Kontrolle' plaatsgevonden. Razzia was een beetje een te groot woord hiervoor.

Willem2
23 mei 2006, 12:54
http://www.saunaclub-saray.de/

Er zijn nog niet genoeg clubs in de buurt van Viersen :rolleyes: Net voor het WK zal het opengaan

Bredero
23 mei 2006, 13:02
http://www.saunaclub-saray.de/

Er zijn nog niet genoeg clubs in de buurt van Viersen :rolleyes: Net voor het WK zal het opengaan

Tijdens het openingsweekend komen we er kostenloos in. :freu:

Ben ik dat weekend toch wel bezet zeker. :wand: :mad: :ranting2: :motz: :nee: :madgo: :angryfire :heul:

Willi69
23 mei 2006, 19:14
Das ist an gleicher Stelle, wo vorher das FKK Fantasia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=4930&postcount=4) war.

pipokoeien
20 juni 2006, 21:12
Pipo kan kort zijn: Atlantis is nog steeds gesloten. Helaas, want Pipo heeft hier toch wel eerder een prettig verblijf gehad

Willi69
20 juni 2006, 21:23
Atlantis is nog steeds gesloten.
Und das wird auch so bleiben!

Jack42
21 augustus 2006, 12:31
Saunaclub Harem

Een vrij nieuwe club, ziet er niet slecht uit!

http://www.saunaclubharem.de/

little diablo
15 september 2006, 18:05
effe algemeen vraagje ik ben op zoek naar Jolene uit GT blond half lang haar,duits,23jaar en 165 groot, ze is me effe spoorloos;) . Hebben jullie haar toevallig in een andere club gezien onder een andere naam.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2197&highlight=Jolene

saluti little diablo

Horny_one
15 september 2006, 19:40
Gezien de berichten in de link zou ik zeggen dat de dame gestopt is.....

little diablo
15 september 2006, 22:20
Gezien de berichten in de link zou ik zeggen dat de dame gestopt is.....

nee dat niet want dat was inderdaad de bedoeling ,echter is dat helaas veranderd:redface:

dus wie heeft haar gespot:confused:

little diablo
16 september 2006, 17:13
gevonden,thanks;)

Tiga
17 september 2006, 13:38
Hoi,

Ga je ook met ons delen waar je haar hebt gevonden?

Bedankt!
T

little diablo
18 september 2006, 06:31
Hoi,

Ga je ook met ons delen waar je haar hebt gevonden?

Bedankt!
T

ze is nog in GT.

argentis
26 september 2006, 22:54
beste beren, ik moet binnenkort naar Trier, wie er daar wat te spelen ??

Tiga
27 september 2006, 08:50

Uit Kaleu's Clubindex:
Saunaclub-Pigalle
Im Langengrund 1
54311 Trierweiler
Telefon: 0651 9983504 - 0174 7255458
Öffnungszeiten:
Homepage: http://www.club-pigalle.com

Bar Herzdame
Lorenz-Kellner-Strasse 2
54290 Trier
Telefon: 0651 9120852

Casablanca Nachtclub
Nordallee 16
54292 Trier
Telefon: 0651 24666

Hafenmelodie
Karl-Marx-Strasse 57
54292 Trier
Telefon: 0651 72474 - 0176 25420789

Willi69
27 september 2006, 21:11
Die ganze Gegend ist toter als tot! :sleep: Spar das Geld lieber, bis Du wieder zurück bist... :wink:

argentis
27 september 2006, 22:31
Hartstikke dank Tiga en Willi, ga toch maar iets proberen daar ...

Forza...germania
21 december 2006, 22:53
[U]-Goed, tussen al dat mooie jonge spul liep ook 1 blonde milf en.... als een magneetje werd mijn blik steeds weer naar haar toegetrokken. Na een minuut of 3 intensief kijken begreep Ellena de boodschap en paradeerde naar mijn zitplaats. Mooi lang blond haar, topless met een zwart jarretelgordeltje en zwarte kousen BRRRRR!
Ellena is denk ik net boven de veertig, 1,65, Blond, D-cup en van Russische komaf.

Kijk eens aan...Elena zit dus inmiddels in Artemis. Is inmiddels een ongekend goede bezetting aan het worden daar in Berlijn en staat ook erg hoog op mijn to-do-lijstje....wellicht in het nieuwe jaar eens gaan kijken.

Groet,

Forza, di zich met Elena meerdere keren ook uitermate goed vermaakt heeft...niet in Berlijn overigens.

Willem2
21 december 2006, 22:58
Forza, di zich met Elena meerdere keren ook uitermate goed vermaakt heeft...niet in Berlijn overigens.

Nee uiteraard in de PHG.................oeps verspreking :rolleyes: .....Oase uiteraard :D

PS Wel weer een hele oude vrouw voor Forza ;)

Big30
21 december 2006, 23:01
Kijk eens aan...Elena zit dus inmiddels in Artemis. Is inmiddels een ongekend goede bezetting aan het worden daar in Berlijn en staat ook erg hoog op mijn to-do-lijstje....wellicht in het nieuwe jaar eens gaan kijken.

Groet,

643 km rijden :eek:! :eek:
-> Eens uitzoeken wat een vlucht vanaf Düsseldorff kost :D :teuflisch!

Lijkt me niet verstandig dat Forza alleen op onderzoek uitgaat ;).

Gr.,
big30

Forza...germania
21 december 2006, 23:16
643 km rijden :eek:! :eek:
-> Eens uitzoeken wat een vlucht vanaf Düsseldorff kost :D :teuflisch!

Lijkt me niet verstandig dat Forza alleen op onderzoek uitgaat ;).

Gr.,
big30

Tijdens onze laatste Frankfurt-trip gooide ik al een balletje op om gezamelijk een Cessna Skyhawk te kopen (gebruikt weliswaar) zodat we wat sneller in Ffm, Augsburg of Berlijn konden zijn, maar je hapte niet....:rolleyes:

Big30
21 december 2006, 23:26
Tijdens onze laatste Frankfurt-trip gooide ik al een balletje op om gezamelijk een Cessna Skyhawk te kopen (gebruikt weliswaar) zodat we wat sneller in Ffm, Augsburg of Berlijn konden zijn, maar je hapte niet....:rolleyes:

Surprise surprise :D :D !

En wat vind je van hem, net laten registeren, tsja de bonus dit jaar was nog al errug vet en wat kost dat tegenwoordig zo'n Cessnaatje!
http://www.flypfs.com/BHLR442ru3a.jpg

Laat ff weten of ik bij jou in de buurt een landingsbaan kan vinden :p!

Anders vertrekken we van Budel International Airport.

In de buurt van Oedt kan ik landen heb ik al uitgezocht je weet wel net na de stoplichten rechts :D, hebben ze in Frankfurt of Berlijn ook vliegvelden?? Zou wel handig zijn :D :rofl: :rofl:!

:wink: :wink:

Gustomass
21 december 2006, 23:31
mooie foto van een vliegtuig.

Ik zie enkel borsten in die wolken partijen..
Ja je hebt gelijk, ik ga nu naar bedje......slapen....

Gustomass

Surprise surprise :D :D !

En wat vind je van hem, net laten registeren, tsja de bonus dit jaar was nog al errug vet en wat kost dat tegenwoordig zo'n Cessnaatje!
http://www.flypfs.com/BHLR442ru3a.jpg

Laat ff weten of ik bij jou in de buurt een landingsbaan kan vinden :p!

Anders vertrekken we van Budel International Airport.

In de buurt van Oedt kan ik landen heb ik al uitgezocht je weet wel net na de stoplichten rechts :D, hebben ze in Frankfurt of Berlijn ook vliegvelden?? Zou wel handig zijn :D :rofl: :rofl:!

Big30
21 december 2006, 23:53
mooie foto van een vliegtuig.

Ik zie enkel borsten in die wolken partijen..
Ja je hebt gelijk, ik ga nu naar bedje......slapen....

Gustomass

Ja mooi he die foto, met de zelfontspanner gemaakt, knap he!

Ik zie ook 2 borsten waarvan 1 met zo lijkt het wel 2 tepeltjes, hmm das wel heel apart he en heb ik nog nooit eerder gezien :D :p! Puur natuur hoor.

Forza...germania
30 december 2006, 15:51
Wellicht dat het zinvol is om voor de volgende clubs een apart forum te openen, waarin recensies kunnen worden gepost. Wordt het iets minder een zoekplaatje en blijft het overzichtelijker:

1. FKK World
2. FKK The Palace
3. Living Room

uurtje
30 december 2006, 16:34

Trier kun je vergeten. In Saarbruecken en Neuenkirchen (bij Saarbruecken) heb je 2 kleinere FKK clubs.

Zero
30 december 2006, 16:43
Wellicht dat het zinvol is om voor de volgende clubs een apart forum te openen, waarin recensies kunnen worden gepost. Wordt het iets minder een zoekplaatje en blijft het overzichtelijker:

1. FKK World
2. FKK The Palace
3. Living Room

Vanaf 20 verschillende onderwerpen mbt 1 club openen we een nieuwe sectie voor een club. Voorlopig hebben al deze club tussen de 10 en 15 onderwerpen.

Forza...germania
30 december 2006, 20:44
Vanaf 20 verschillende onderwerpen mbt 1 club openen we een nieuwe sectie voor een club. Voorlopig hebben al deze club tussen de 10 en 15 onderwerpen.

OK, daar gaan we dan wat aan doen m.b.t. FKK The Palace.

Caveman
9 februari 2007, 18:23
Volgende week moet ik naar Frankfurt. Uiteraard gaan we de plichten met het aangename combineren.
FKK World ken ik reeds maar dit is een half uur langer rijden voor me, wou dus eens een avond in The Palace gaan kijken. De entree is vrij stevig (75€). Hoeveel dames kan men hier op een door de weekse dag verwachten? Is deze The Palace zo groot als FKK World? De uitgebreide keuze in FKK World beviel me destijds zeer goed.

Edit: Ok, sorry, had beter moeten zoeken, heb net http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1250 gevonden over The Palace.

Big30
9 februari 2007, 18:40
Volgende week moet ik naar Frankfurt. Uiteraard gaan we de plichten met het aangename combineren.
FKK World ken ik reeds maar dit is een half uur langer rijden voor me, wou dus eens een avond in The Palace gaan kijken. De entree is vrij stevig (75€). Hoeveel dames kan men hier op een door de weekse dag verwachten? Is deze The Palace zo groot als FKK World? De uitgebreide keuze in FKK World beviel me destijds zeer goed.

World is groter dan Palace. Palace ligt vlak bij de Frankfurter Messe. Geen tuin. Van binnen zeer fraai in Orientaalse stijl ingericht, 's middags heerlijke relaxte sfeer, wel relatief veel "afwerk dames".

Aantal dames door de week altijd lastig in te schatten maar 's avonds minimaal 50-60 dames, denk ik.

Altijd meer dames als er een beurs is. Eten goed/zeer goed, inrichting zeer verzorgd.

Zie ook,
Palace algemeen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1250)

Als ik in de Frankfurt regio weer eens zou moeten zijn voor mijn werk en de gelegenheid doet zich voor, zou ik persoonlijk naar een andere FKK gaan, naam is me even onstchoten ;)!
Nummer 109 geloof ik, in Burgholzhausen meen ik, das iets ten Noorden van Frankfurt, ook leuk :D :p!

Groet,
Big30

Wagons-Lits
11 februari 2007, 13:38
Oase....

Ronald35
12 februari 2007, 18:55
Collega's wat zit er goed of vlakbij oberhausen????

Caveman
15 februari 2007, 10:09
Bedankt voor de info; je bedoelt de FKK oase. Moeilijke keuze! Ik ga vanmiddag eens in Frankfurt kijken! :wink:

World is groter dan Palace. Palace ligt vlak bij de Frankfurter Messe. Geen tuin. Van binnen zeer fraai in Orientaalse stijl ingericht, 's middags heerlijke relaxte sfeer, wel relatief veel "afwerk dames".

Aantal dames door de week altijd lastig in te schatten maar 's avonds minimaal 50-60 dames, denk ik.

Altijd meer dames als er een beurs is. Eten goed/zeer goed, inrichting zeer verzorgd.

Zie ook,
Palace algemeen (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1250)

Als ik in de Frankfurt regio weer eens zou moeten zijn voor mijn werk en de gelegenheid doet zich voor, zou ik persoonlijk naar een andere FKK gaan, naam is me even onstchoten ;)!
Nummer 109 geloof ik, in Burgholzhausen meen ik, das iets ten Noorden van Frankfurt, ook leuk :D :p!

Groet,
Big30

Big30
15 februari 2007, 17:41
Bedankt voor de info; je bedoelt de FKK oase. Moeilijke keuze! Ik ga vanmiddag eens in Frankfurt kijken! :wink:

Verhip je hebt gelijk, #109 aan de Ober-Erlenbacherstrasse das de Oase :D.

Benieuwd waar de keuze op is gevallen, schat zelf in dat het Palace is geworden, wel zo handig als je toch al in Frankfurt zelf zit.
Benieuwd welke dames je daar aan zult treffen ;).
Lavinia ex-PHG en ... en ... en ... ??

Groet,
Big30

troeteltje
25 april 2007, 16:40
:mad: Hallo mensen , nou ik ben een aantal jaartjes geleden in duitsland plaatsje Moers geloof k naar een sex club geweest weet naam ook niet meer :( maar zou het nu nog een keer graag willen bezoeken entree was 25euro de rest was 30 euro zover ik het nog herriner het was in de buurt van een doner zaak en in een achter straatje komt het je bekent voor vermeld aub de straat

Willem2
25 april 2007, 17:12
Ik zou de zoekfunctie eens gebruiken :rolleyes: .....................

Moers invullen en dan .........

http://www.asia-sexhaus.de/entrance.htm
http://www.penthouse-moers.de/ (Partytreff ....)
http://www.swinger.business.t-online.de/index2.html ( Swingers....)
http://www.monique35.de/ ( ook te zien in de penthouse...)
http://www.club-laluna-moers.de/

troeteltje
2 mei 2007, 21:53
:teuflisch ja thanks had gezocht maar kreeg heel zon waslijst dit is makkelijker :D bedankt in ieder geval

Hollandmale
29 mei 2007, 08:53
In de wandelgangen al veel besproken, omgeving Grefrath, de weg naar PHG.
Zojuist op ISG gelezen dat het herfst wordt, voordat men zou openen:
On this night, I also met a German punter who's a long time regular of this club and seems to know the PHG ownership well. According to him, the current owner will open a sister club similar to PHG and not too far from Oedt with the opening date slated for the fall of this year.Er schijnen al beertjes bij de club in aanbouw zijn gaan kijken.
Dus als iemand meer info heeft (PHG-insiders ?), be my guest :smile2:.

Willem2
29 mei 2007, 12:08
In de wandelgangen al veel besproken, omgeving Grefrath, de weg naar PHG.
Zojuist op ISG gelezen dat het herfst wordt, voordat men zou openen:Er schijnen al beertjes bij de club in aanbouw zijn gaan kijken.
Dus als iemand meer info heeft (PHG-insiders ?), be my guest :smile2:.

Er zijn inderdaad al wel vrouwen binnen geweest in dat "nieuwe" gebouw. Verschillende ijsbeertjes hebben al voor de poort staan rammelen :D . Vanwege allerlei vergunningen en verbouwingen wordt de opening iedere keer uitgesteld (indien het al open zal gaan ). Ik denk dat wij op het feest van Nanu 8/9 Juni wel meer zullen horen :D ;) :wink:

Hollandmale
22 juli 2007, 09:30
Er zijn altijd ondernemende beertjes geweest die over andere clubs dan PHG/GT/YY schreven.

Toch meent HM de laatste tijd 'n verschuiving te zien in de recensies. Er wordt weliswaar nog steeds frequent geschreven over PHG/GT/YY, maar toch niet meer zo massaal als voorheen. Er verschijnen steeds meer recensies van andere clubs. Van Schieferhof, Freude en LR al wat langer, recentelijk ook van minder bekende kleinere clubs, o.a. Mausi's en LaLuna.

Is er sprake van 'n trendbreuk in het ijsberenbezoek ?

Forza...germania
22 juli 2007, 10:41
Er zijn altijd ondernemende beertjes geweest die over andere clubs dan PHG/GT/YY schreven.

Toch meent HM de laatste tijd 'n verschuiving te zien in de recensies. Er wordt weliswaar nog steeds frequent geschreven over PHG/GT/YY, maar toch niet meer zo massaal als voorheen. Er verschijnen steeds meer recensies van andere clubs. Van Schieferhof, Freude en LR al wat langer, recentelijk ook van minder bekende kleinere clubs, o.a. Mausi's en LaLuna.

Is er sprake van 'n trendbreuk in het ijsberenbezoek ?

OK, laat ik vandaag dan voor de afwisseling eens gaan schrijven over Colosseum Augsburg en The Palace Frankfurt :thefinger :thefinger

Mauriceyep
22 juli 2007, 10:43
Nou het valt me op dat er steeds meer en breder geklaagd wordt over het niveau/drukte op de kamers/afwerksnelheid - dit is in deze vorm echt iets van de laatste tijd. In het begin van dit forum verscheen er NOOIT een negatieve recensie, dat is nu wel anders, zeker in de ouwe-hoer-secties.

Het simpele feit dat ik weer eens naar YY ga :D wil iets zeggen :smile: . De bekende clubs in de grensstreeks zullen het druk blijven houden omdat ze met kop en schouders boven de prive-clubjes in dezelfde en andere regio's uitsteken: in aantal dames, in aangeboden service en in kwaliteit. Ik heb nog altijd, door goed te selecteren, over het algemeen goede ervaringen, maar de kwaliteit is gemiddeld genomen iets teruggelopen, o.a. omdat wij hier op dit forum zoveel reclame zitten te maken voor deze clubs. Dit trekt andere geinteresseerden aan, met als gevolg meer klandizie voor de dames en dus minder quality-time voor de aanwezige heren, minder noodzaak om goede service te leveren, gevolg andere dames horen dat hier goed en SNEL geld te verdienen is ..... "voordeel": met de kwantiteit is niets mis :smile:

Ervaren ijsberen gaan dus op zoek naar "die-begintijden-in-club-QQ" en dit leidt weer tot nieuwe recensies van nog onbekende clubs :D
Tot zover mijn zondag ochtend bespiegeling :smile: .

MiniME
22 juli 2007, 11:19
Helemaal eens met de bespiegelingen van MY, en dat is dus een extra reden om niet zoveel meer te schrijven, ook niet bij superervaringen! :cool:

minds
29 mei 2009, 14:07
Hallo weet er iemand of er in Monaco of in Nice saunaclubs zijn of andere leuke plaatsen, ik zit daar voor 3 weken helemaal alleen, dus is het ideaal om de streek te leren kennen !!

Willem2
29 mei 2009, 18:09
Hallo weet er iemand of er in Monaco of in Nice saunaclubs zijn of andere leuke plaatsen, ik zit daar voor 3 weken helemaal alleen, dus is het ideaal om de streek te leren kennen !!

Deze vraag zal verplaatst worden naar Wandelen Wereldwijd - Overig Europa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/forumdisplay.php?f=112)

Maar het antwoord zal zijn dat er weinig tot geen mogelijkheden zijn in Frankrijk-Monaco.
Kijk anders ook bij www.youppie.net

:wink:

bart_v
13 juli 2009, 06:54
Ik heb even wat rondgekeken en dit was het onderdeel van het forum waar ik dacht dat deze vraag het best zou passen, maar indien niet, dan verplaats je het topic maar. Binnenkort ben ik voor mijn werk een tijdje in Magdeburg. Iemand een idee van een FKK of een saunaclub daar in de buurt? Heb al wat gegoogled, maar niet echt iets gevonden: ik denk dat er in de stad zelf niets is, dus het zal de dichtsbijzijnde moeten zijn (liefst niet te ver, want ik heb er geen auto, dus het zal met de taxi te doen zijn), maar ik vind nergens iets kaartachtig waarop ik kan zoeken en zo goed is mijn geografie niet dat ik direct zie welke steden in de buurt van Magdeburg liggen.

MeesterMixer
13 juli 2009, 07:35
Ik heb even wat rondgekeken en dit was het onderdeel van het forum waar ik dacht dat deze vraag het best zou passen, maar indien niet, dan verplaats je het topic maar. Binnenkort ben ik voor mijn werk een tijdje in Magdeburg. Iemand een idee van een FKK of een saunaclub daar in de buurt? Heb al wat gegoogled, maar niet echt iets gevonden: ik denk dat er in de stad zelf niets is, dus het zal de dichtsbijzijnde moeten zijn (liefst niet te ver, want ik heb er geen auto, dus het zal met de taxi te doen zijn), maar ik vind nergens iets kaartachtig waarop ik kan zoeken en zo goed is mijn geografie niet dat ik direct zie welke steden in de buurt van Magdeburg liggen.

Click hier (http://www.isaw-db.com/map_de.html) voor de kaart die je zoekt. Dan zie je ook dat Maagdenburg inderdaad zeer Maagdelijk is als het om FKK's gaat. Je moet of naar Berlijn, of naar Halle of naar Lengede.

suc6!

Willi69
13 juli 2009, 14:28
=> http://www.forum-sachsen.com/vbcms.php?area=vbcmsarea_links&do=showcat&catid=39

espresso
1 maart 2010, 08:47
Iemand ervaring met een FKK's uit Hamburg ?
via google vind ik Atmos of Babylon ??

Binnen 10 dagen ben ik er in de buurt !!!

Willi69
1 maart 2010, 21:10
Vom Service her nicht zu vergleichen mit den Clubs in NRW! :redface:

espresso
3 maart 2010, 08:55
Hmmm, danke fur Info ;) ;)

hans101963
8 maart 2010, 07:27
FKK Haevensgate in Dorsten:
iemand nog geweest de laatste tijd... er wordt over deze FKK club niet veel meer geschreven, (terwijl het maar 45 minuten rijden is vanaf de grens)

drago81
24 maart 2010, 23:01
via google vind ik Atmos of Babylon ??

Binnen 10 dagen ben ik er in de buurt !!!

Idem hier, ben er volgende week.

Iemand tips/aanrader in de regio Hamburg?

Boobies101
20 juli 2010, 11:33
Weet iemand welke Club het beste is als je op zoek bent naar Ebony/Latina maakt niet uit waar het is ben regelmatig in Duitsland en ben dankbaar voor iedere tip
In het verleden was PHG wel een goede keuze maar mbt Ebiony Latina niet zo veel aanbod meer daar. Ik hoor graag waar je het beste naartoe kan

Alvast bedankt !

Willi69
20 juli 2010, 11:52
In het verleden was PHG wel een goede keuze maar mbt Ebiony Latina niet zo veel aanbod meer daar.
Aktuell arbeiten schon einige Mädels aus Brasilien und Kolumbien im PHG (Alini, Elena, Laura, Michelle), Ebonies <= 2.

Da aber nicht alle Mädels jeden Tag anwesend sind, vorher anrufen und fragen. ;)

Big30
20 juli 2010, 12:43
Aktuell arbeiten schon einige Mädels aus Brasilien und Kolumbien im PHG (Alini, Elena, Laura, Michelle), Ebonies <= 2.

Brenda was er vorige week ook weer!

noglangnietuitgewandeld
21 juli 2010, 07:23
In Freude 39/Bochum zit altijd wel een groepje Latina's en daar zijn heel goede bij.

The Saint
4 augustus 2010, 17:27
Al iemand in deze mooie club geweest? www.fkk-skarks.de (http://www.fkk-skarks.de)

Op youppie zijn de reacties heel uiteenlopend.

Laursone
4 augustus 2010, 18:12
http://www.fkk-sharks.de/
die Berichte sind nicht so dolle, ich kenne ihn aber nicht persönlich

stadswandelaar
21 november 2010, 19:37
hallo ijsberen weten jullie nog meer fkk clubs in de buurt van enschede/oldenzaal
GD ken ik die is super !!!!

joe67
3 juni 2011, 10:05
Can you recommend a club with mainly Asian ladies?

Big30
3 juni 2011, 11:23
Can you recommend a club with mainly Asian ladies?
I do not think you will find a club in Germany with mainly Thai ladies. Better then I think to visist a Thai massage salon. Highest chance of finding a Thai ladie I guess will be in GT. Although the number of girls will also there be limited, about 3-5 if you are lucky.

Big30

noglangnietuitgewandeld
20 augustus 2011, 15:20
Overzichtskaartje met FKK clubs. Weliswaar niet helemaal compleet, maar toch wel handig:

http://www.fkk24.de/clubs.php

fg22
13 januari 2012, 14:45
Speciaal voor bezoekers met minder tijd, geld en tophoge eisen van clubs onder lijn Venlo:

Partytreff etc. ... M.i. (50+beer, dat wel!) geen slechte alternatieven ...
Kijk vooraf eens goed rond op de sites en noteer de adressen voor het geval ...
Probeer eens en vaak heb je achteraf geen spijt!
Ik loop al wat tientallen jaren mee en nu mijn grijze haren komen en ik wat minder
hektiek zoek doe ik het vaker anders.

Gezien wisselende van ervaringen in drukke tenten zijn er in de omgeving genoeg
alternatieven voor de wat meer op rust en portemonneebehoud gestelde toeristen ...
Het is toch crisis en veel wandelaars moeten beter op de euris letten ...

Ikzelf heb ook wisselende ervaringen met drukkere en kreeg meer smak voor alternatieven, waar bij goede insteek (Lol!)
en Betreuung Dames genoeg te bereiken valt. GFE zeker meermaals gehad ...
Ook stoute Trio's en GangBangsessies bij-organiseren is vaak mogelijk.
Wel vooraf vragen en even wachten. Als je dan toch wacht ...
Service-aanbod, flexibiliteit en klantgerichtheid vaak in wezen beter dan elders, en daar meer GFE's gehad afgelopen jaren
dan bij de drukkere clubs
Als je wat minder buitencomfort (Nu toch geen weer!) voor lief neemt, wijk bij twijfel uit naar Partytreffs etc.
in de buurt, zoals Kaarst BlueLagoon en Heaven7Seven Willich (Rel goedkoop Etaphotel in buurt voor escortdate(s)!!)
Kan je voor minder of hetzelfde ook goed scoren!! Ook goede sauna op stoom, (NL)masseur (wo tm zat.) na 20u en
op afspraak) en drinken en eten goed.

Ik ben meermaals gaan kijken. Recensies breng ik altijd pas na meerdere blikken in de keuken ...

Waar je wel aan moet wennen is dat dames binnen de eenheidstoegangsprijs voor extra's wat meer rekenen
(E10-50, afh v TZ, PZC, FT, AV) en/of daarbij een piccolo vragen, waarbij nog gezelschap uitloopt.
Ze doen namelijk niet allemaal alles, maar alleen standaarddingen MC, waarbij extra's
Maar dat is bij grotere clubs ook zo, waar overigens wel PZC standaard is.

Het beleid daarin is niet altijd vooraf goed duidelijk, dus vooraf vragen is beter.
Dan zal je opkijken van wat

Daarin zit dan voor hen hun extraatje, voor de kids thuis etc. (Vaak geen luxe).
Als je goede snaar raakt brengt dat veel.
Dat mag je hen vergeven tijdens kamergang, want je zal zien wat die toezegging openheid
bevordert. (Figuurlijk dan. Lol.) ...

Als je een dame hebt laten gloeien (bvk eerste!) en haar drankje of piccollo geeft nadien (E25), blijft ze ook even
nazitten, en kan je na rust - wel of niet - volgende leuke dame te pakken nemen.

Mij zeer goed bevallen.

Dit m.n. voor de minder rijke meerijders etc.

fg22
13 januari 2012, 14:46
Ovrezichtskaartje updaten erg handig.
Dank je.

Voor veel wandelaars erg fijn.

dbd67
11 maart 2012, 13:05
Ik lees bijna niks over http://www.atmos-saunaclub.de en http://www.fkk-babylon.com/ is iemand hier onlangs nog geweest en is het een bezoekje waard? Ik kom uit het noorden van nederland en is makkelijk rijden voor mij naar deze clubs.

Big30
11 maart 2012, 13:29
Ik lees bijna niks over http://www.atmos-saunaclub.de en http://www.fkk-babylon.com/ is iemand hier onlangs nog geweest en is het een bezoekje waard? Ik kom uit het noorden van nederland en is makkelijk rijden voor mij naar deze clubs.
Veel berichten vind je inderdaad niet en zullen denk ik ook niet snel komen, clubs liggen in Hamburg en das voor de meeste beren toch een behoorlijk stuk rijden. Ik kom maar 1 bericht tegen en dat was niet zo positief.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25756-Babylon-Hamburg&highlight=atmos

dbd67
11 maart 2012, 13:41
Veel berichten vind je inderdaad niet en zullen denk ik ook niet snel komen, clubs liggen in Hamburg en das voor de meeste beren toch een behoorlijk stuk rijden. Ik kom maar 1 bericht tegen en dat was niet zo positief.

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?25756-Babylon-Hamburg&highlight=atmos

Ja die ben ik ook heb ik gelezen is inderdaad niet zo positief, klote dat ik helemaal in het noorden woon want ik wil graag een keer een echte ffk met naakte dames bezoeken.
Ik kan gewoon niet zo vaak een club bezoeken ivm mijn werk, ik zit te denken om op 26 mei World te bezoeken dan bestaan ze 9 jaar maar dan zal het daar wel mega druk worden misschien een beetje te druk?

Big30
11 maart 2012, 13:49
Ja die ben ik ook heb ik gelezen is inderdaad niet zo positief, klote dat ik helemaal in het noorden woon want ik wil graag een keer een echte ffk met naakte dames bezoeken.
Als je eens een "echte FKK" wilt bezoeken dan denk ik inderdaad dat je beter naar Hessen kunt rijden, hoewel dat natuurlijk wel wat verder rijden is.
De clubs die een bezoek waard zijn hoef ik denk ik niet te noemen. World zal dan wel druk zijn, maar 26 Mei zal de tuin gebruikt kunnen worden dus dan is het allemaal wel te doen. Oase en Sharks zouden ook op het lijstje kunnen staan.
Als je echt wilt gaan, maak er dan een lang weekend van met een overnachting bv. in Etap-Linden en een World en Oase bezoek waarbij als optie 1 van de clubs door Sharks vervangen kan worden.

Ps Je hebt natuurlijk ook nog Freude, Schieferhof ....

dbd67
11 maart 2012, 15:31
Bedankt for the info Big30!
Ik maak er zo wie zo een lang weekend van, denk dan toch dat het World wordt heb op de site gezien hoe groot de tuin daar is.
Vrijdag na het werk vertrekken en zal dan halverwege nog een hotel pakken en dan zaterdag morgen door naar Etap-Linden de maandag heb ik vrij om bij te komen.

jaydnl
31 maart 2014, 21:37
Ik ben op zoek naar een leuke saunaclub waar je op de vrijdag of zaterdagavond een gezellig feestje kan bouwen met wat vrienden en wat dames. Beetje leuke muziek, DJ, lekker dansen allemaal en een goede sfeer. Zijn er een aantal clubs die jullie me kunnen aanbevelen?

vrije jongen
31 maart 2014, 21:52
Samya is elke avond feest...en mondial doet volgens mij ook aardig mee. In andere clubs is het een beetje geluk hebben...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI P6-U06 met Tapatalk

Big30
31 maart 2014, 21:55
Denk dat de clubs die het meest je wensen inwilligen samya, villa vertigo, living room, magnum en happy garden zijn.

de duisburg spesjalist
1 april 2014, 07:23
Denk dat de clubs die het meest je wensen inwilligen samya, villa vertigo, living room, magnum en happy garden zijn. vergeet je gt niet ;)

jaydnl
4 april 2014, 13:14
Dank jullie wel voor de suggesties!

Rikkie6969
3 december 2015, 07:57
In Sky in Wuppertal vind je overwegend Latina's. Zijn er nog andere clubs die een speciek gamma van dames aanbieden ? Is een club waar overwegend MILFS zitten ipv jonge meisjes ?

Big30
3 december 2015, 11:09
In Sky in Wuppertal vind je overwegend Latina's. Zijn er nog andere clubs die een speciek gamma van dames aanbieden ? Is een club waar overwegend MILFS zitten ipv jonge meisjes ? Zie ook dit topic:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?32685-Tip-voor-donkere-latina-dames!&highlight=latina

Als het gaat om de combi Latina en MILF denk ik dat Sky de club to be is. In de meeste clubs geldt toch dat overwegend jong en niet latina/donker de norm is. Al zijn er natuurlijk wel degelijk verschillen tussen de clubs van nogal eenzijdig Rumbul tot wat meer variatie.

Goforit99
15 december 2015, 00:33
Ik las laatst een reactie van iemand die een club wist met het prijsbeleid van de eerste sessie 50 euro en de sessies daarna 25 euro maar kan het niet meer vinden. Weet iemand waar dat was?

bradijsbeer
5 februari 2016, 21:59
Jongens wie kan mij helpen ? Ik ga over ongeveer 3 weken naar praag, en nu zoek ik een sauna club naar duitse begrippen, dus inc bier en ong zelfde prijzen met leuke dames. Wie weet er goede clubs ? Mvg

Verstuurd vanaf mijn SM-N910F met Tapatalk

Partyanimal
6 februari 2016, 21:03
Ik lees hier (bijna) nooit iets over Sky saunaclub uit Wuppertal ?! Zijn er beren die hier wel eens komen en het de moeite waard vinden ? Ik kom "normaal" gezien in GT, SS en YY. Had begrepen dat het Latino-gehalte in Sky zeer hoog was en aangezien ik daar een liefhebber van ben...

seksenfun
7 februari 2016, 11:56
Nihil. Tenzij in volle centrum Sexy club maar daar geldt € 60/30' exclusief zoenen, tongzoenen, beffen en afhankelijk van de dame met of zonder condoom pijpen. Wel mooie vrouwen (maar dat zie ik verkeerd volgens sommigen). Dus laat het daar ook maar al voor. Mits wat Googlen vind je wel wat verslagjes van die club of fora :smoke:.

Bezoek liever de striptenten, veel ambiance, kost natuurlijk ook wel wat maar ach... voor die ene keer daar.... Of de gewone seksbars met kamers boven. Of de hype "losse" cocktailbars. Straatprostitutie is goedkoop, zeer degelijk maar riskant wegen eigenlijk niet toegelaten :smoke:.

Dino-007
8 juni 2017, 09:51
Ik lees hier (bijna) nooit iets over Sky saunaclub uit Wuppertal ?! Zijn er beren die hier wel eens komen en het de moeite waard vinden ? Ik kom "normaal" gezien in GT, SS en YY. Had begrepen dat het Latino-gehalte in Sky zeer hoog was en aangezien ik daar een liefhebber van ben...

Misschien wel een erg late reactie....
Sky heeft bijna alleen maar Latina's, die naar hun zeggen allemaal uit midden en zuid-amerika afkomstig zijn. En als je daar van houdt, zoals ik, neem je de omgeving op de koop toe.

Johan35
8 augustus 2017, 08:58
Misschien een aanvulling op dit draadje hier:

Mijn ervaring vorig jaar zomer in de club in Hannover

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?45242-Omgeving-Hannover&p=529937#post529937

Gr Johan

Oost
15 augustus 2017, 11:24
Hallo,

Binnen enkele dagen ben ik daar in de buurt.
Heeft iemand meer info over Villa 44 in 97318 Kitzingen?

https://www.villa44.de/

Thanks.

s1
17 augustus 2018, 23:17
Hoi

Heeft iemand ervaring met
Fkk flamingo island te ettlingen bij karlsruhe??
Wil volgende week een bezoekje brengen

noglangnietuitgewandeld
18 augustus 2018, 05:38
Ja, tot zeg een jaar of 5 geleden kwam ik er nogal eens als ik in de buurt was. Hele mooie club met een groot binnenzwembad. Klein buitengedeelte. Goed restaurant, goede wellness. En ook prima ervaringen met dames gehad. Maar de laatste jaren las ik zulke matige recensies op Duitse fora dat ik er maar voorbij gereden ben. Ronduit slecht presterende dames en een Theke die er de schouders over op haalt. Daar heb ik geen zin in. Maar goed alles kan veranderen, mocht je er heen gaan dan ben ik benieuwd. Hopelijk valt het mee.

Rickertje
26 september 2019, 15:07
Ik was dus ook juist opzoek naar info omtrent saunaclubs in de buurt van Karlsruhe maar bijna niks over te vinden op dit forum. Iemand recent nog ervaringen opgedaan in/rondom Karlsruhe?

Shakir
26 september 2019, 18:33
Check eens:

* Flamingo Island in Ettlingen
* Pirates Park in Bruchsal
* Point in Bruchsal.

Ikzelf heb er geen ervaring mee. Volgens seksenfun geen service-walhalla.

noglangnietuitgewandeld
27 september 2019, 04:08
Pirates Park: goed buffet, maar matige service.
Point: precies andersom. Clubs liggen op een paar 100 meter uit elkaar, het is een overweging om in Point je kamers te doen en in Pirates te gaan eten.
Flamingo Island: zie een paar berichten hoger. Het zou mooi zijn als het servicelevel weer ten goede gekeerd was, want de club is heel mooi.

Rickertje
27 september 2019, 07:51
Bedankt voor de info!
Als de tijd het toe laat, vanweve werk en excuses maken richting collegas waarom ik niet mee kan eten het savonds, zal ik proberen een van deze eens te bezoeken.

Nostredamus
20 november 2019, 19:56
Wil een paspoort aanmaken van drie dames werkzaam in Freudenhaus Munster. Waarom staat die niet tussen de saunaclubs? Ook niet als Love

den fietser
20 november 2019, 21:32
Wil een paspoort aanmaken van drie dames werkzaam in Freudenhaus Munster. Waarom staat die niet tussen de saunaclubs? Ook niet als Love

Staat toch gewoon tussen.
Freundenhaus Münster.

Pelagos
20 november 2019, 22:42
De zoekmachine van het forum kan je niet helpen als jullie de termen niet nauwkeurig gebruiken. De club heet Freudenhaus Münster.

rocco2017
19 september 2024, 21:20
Waarom staat Sixsense niet tussen de saunaclubs?

Willem2
19 september 2024, 21:22
Waarom staat Sixsense niet tussen de saunaclubs?

Omdat ze dat niet willen...

bebert
26 oktober 2024, 13:51
Ben ik blind of zie ik geen draad meer over saunaclub Peaches? Wat is er gebeurd ?

Willem2
26 oktober 2024, 13:56
Ben ik blind of zie ik geen draad meer over saunaclub Peaches? Wat is er gebeurd ?

Je bent niet blind, je hebt niks aan je ogen.
Die club vond het nodig om reclame te maken maar niet de daar vooraf overeengekomen prijs voor te betalen, sterker nog ze hebben nog helemaal niks betaald.

theobeart
22 december 2024, 13:00
Is er nog iemand bij Paradiso geweest in Pulheim?
Ze zijn gewoon open, zonder de partytreff formule. Tenninste er staan recente advertenties online.

http://www.paradiso-pulheim.de

Ben binnenkort in de buurt mogelijk eens 'langs' Gaan, of beter van niet?