PDA

Volledige versie bekijken : Momfer

Momfer
11 februari 2009, 16:42
Leek me wel een leuk idee om me in te schrijven op een forum dus laat ik me gelijk maar voorstellen voordat iemand anders het vraagt.

Naam: Momfer.

Geslacht: Man.

Leeftijd: 48.

Beroep: Werkzaam bij de metro.

Favoriete muziek: AC/DC.

Favoriete club(s): Die met een tuin, een bioscoop en een rookgedeelte heb ik het liefst.

Voor de rest ben ik niet helemaal onervaren. Ik loop zogezegd al een tijdje mee. Behalve dat ik zelf graag een sigaartje paf hou ik ook er wel van dat vrouwen aan mijn sigaar roken. Ze zeggen dat ik een beetje op John Lennon lijk.

Jetliner
11 februari 2009, 19:06
Behalve dat ik zelf graag een sigaartje paf hou ik ook er wel van dat vrouwen aan mijn sigaar roken. Ze zeggen dat ik een beetje op John Lennon lijk.

Maar die is de pijp uit.

Welkom op YBF, Momfer :bowlol:

thesickboy
11 februari 2009, 19:08
Welkom op het forum Momfer!

TSB is ook verslingerd aan AC-DC! Daarom een welkomstgeschenkje (http://www.youtube.com/watch?v=5kmLmjz_cFs&feature=related) (ac-dc in zijn 'oerbezetting')

TSB
:wink:

TT Man
11 februari 2009, 19:53
Welcome 'ouwe' rocker. Dat we maar veel mogen lezen van je belevenissen.

Cheers!

TTM

Momfer
12 februari 2009, 08:36
Een klein tiepfoutje in mijn leeftijd. Ik heb gevraagd om dat te veranderen anders zeggen ze straks nog dat ik er goed uit zie voor mijn leeftijd. Lijkt me wel gezellig hier want ik word meteen goed ontvangen. Heb wat zitten lezen en het gaat er ook wel hard aan toe zo af en toe. Hard heb ik gelukkig niet zo'n moeite mee en de meiden ook niet.