PDA

Volledige versie bekijken : Wie o wie?

The Saint
8 februari 2009, 10:57
Gisteren was er een meisje aanwezig dat regelmatig en ook op het einde van de avond danste.
Een nieuw forumlid is er mee op kamer geweest en ze zou Patricia uit Polen zijn: spreekt nauwelijks Engels, Duits en werkt hier al 2 maanden.
Op de weihnachtsparty hadze nog kort haar en zou ze een dansact gedaan hebben met een (voetbal?)truitje waarop nr.7 stond.
Ze is slank, klein -ik schat 1m55-heeft lang zwart haar (extensions), had een zwart kleedje aan met ontblote schouders en ze heeft grote borsten
(ik denk een D-cup) : heel schattig gezicht, ziet er heel jong uit en komt over als prettig gestoord, ze heeft ook een tongpiercing.
Ik vind haar hier nergens terug maar wat een lekker ding zeiden Rex en ondergetekende in koor... het leek of ze het gehoord had want ze kwam vooral Rex rond de klok van 01u al dansend nog wat opgeilen ...
kent er iemand haar of zou onze nieuwe forumbeer haar naam verkeerd verstaan hebben?

The Saint
8 februari 2009, 12:44
Gisteren was er een meisje aanwezig dat regelmatig en ook op het einde van de avond danste.
Een nieuw forumlid is er mee op kamer geweest en ze zou Patricia uit Polen zijn: spreekt nauwelijks Engels, Duits en werkt hier al 2 maanden.

Ik heb Patricia gevonden op de blog van de VV: ik vind haar in het echt wel veel mooier, maar die borsten op de foto lijken sili's. Dat kon ik gisteren niet opmaken ;
Vreemd dat er hier nog geen ervaringen gepost zijn. Tijd voor het nieuw forumlid, -Sonny1986- denk ik om zijn recensie over haar hier te posten.