PDA

Volledige versie bekijken : Lika



Stiffmaster
7 februari 2009, 12:36
Haarkleur/-lengte : Donker kort
Lengte dame : ± 168
Postuur/Cupmaat : Volslank/ cub C/D
Nationaliteit/Taal : ???
Leeftijd : ± 32
Tatoeages/Piercings :Piercing in Rechtertepel en wat tatoes arm en...
Service: PZC, FT
Voordelen:
Nadelen:
Tijdsduur : 10 min.
Prijs Kadotje
Extra’s bij het bezoek:

Mijn eerste avontuurtje kwam zomaar uit de kinolucht vallen, stond even te kijken bij het half open gordijn en werdt toegesproken door een dame die als ik het goed hebt gehoord luisterd naar de naam Lika. Ze vroeg of ik zin had om haar te masseren omdat ze een beetje last van de rug had.

Nou loopt Stiffie best al een tijdje mee dus er gingen wat belletjes rammelen, maar heer als ik ben heb toch haar een tijdje gemasseerd dit tot volle tevredenheid van deze dame, voor Stiffie trouwens de eerste keer dat hij echt zeker bijna een half uur hebt gemasseerd, kom die sportmassage cursus toch nog van pas :cool: Afijn het moment kwam dat ik het wel genoeg vondt en zij dat ik even wilde bubbelen, de dame zij nee nu ga ik jou ook even vertroetelen.

Ik zag de bui al hangen en had daar eigenlijk helemaal geen zin in, het was gewoon mijn type niet, maar ja er waren op dat moment in LR naar mijn idee twee beren en een twintigtal dames en dacht laat maar ook en doe maar, ik speel wel even voor suikeroompje. Na wat hand en spandiensten begon ze me zeer diep te pijpen en ik had zoiets van maak dat maar af want ik wil niet wippen. Al snel volgde het spontaan opkomen van de soldaatjes die ze keurig wegwerkte. Ik vroeg aan haar wat ze van me kreeg en tot mijn verbazing wilde ze absoluut niks hebben, ze bedankte me zelfs voor de heerlijke massage en we namen afscheid van elkaar, zelfs geen trinkgeld wilde ze hebben. Stiffie loopt nu maar te denken om een aantal massage olieflesjes aan te gaan schaffen. :teuflisch:teuflisch