PDA

Volledige versie bekijken : Sonja (Sonya) Poolse



smp
1 februari 2009, 09:55
Naam : Sonja (Sonya)

Haarkleur/-lengte : licht bruin , stijl, lang haar

Lengte dame : ongeveer 1.74m

Postuur/Cupmaat : normaal , b Cup

Nationaliteit/Taal : Pools, Duits en spreekt ook een beetje nederlands,
woont al 23 jaar ergens in Duitsland

Leeftijd : ongeveer 28 jaar

Tatoeages/Piercings :?

Service : Goede service, pijpen zonder condoom, zoenen, neuken,

Bijzonderheden : lieve meisje en beetje gek , altijd met woorden spreken van lekker ding of kontje neuken kom pijpen ....

Prijs : 125 euro / 45minuten

Omdat ik deze dame hier ook niet vond of omdat er nog niets over geschreven is hebt ik dan maar een profiel gemaakt van haar .

zeppos58
1 februari 2009, 12:44
Poolse Sonja die nooit langer dan 20 seconden op 1 plek kan blijven had al meerdere draadjes
Sonja kan je namelijk overal tegen komen VV, GT, LR en ny blijkt zelfs in Babylon
lees een op
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9404&highlight=sonja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9404&highlight=sonja)
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=156&page=3 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=156&page=3)

Willem2
1 februari 2009, 12:56
Ik heb Sonja de afgelopen maand voornamelijk in Living Room gezien.
De Sonja in Babylon is een andere.
Sonja is trouwens zeker geen 1.74..................die hakken geven jou dat gevoel ;)

Willi69
1 februari 2009, 13:16
Prijs : 125 euro / 45minuten
:eek: :confused: :eek:

Willem2
1 februari 2009, 13:40
:eek: :confused: :eek:


45minuten is een uurtje. Is 75 euro plus 50euro voor anaal ;) En dan kom je op 125 euries :rolleyes:

Willi69
1 februari 2009, 14:32
45minuten is een uurtje.
Aha! :rolleyes:

plus 50euro voor anaal ;)
Ist im Service doch gar nicht angegeben... :confused:

smp
1 februari 2009, 16:42
Poolse Sonja had een zwarte lingerie of bikini aan gisteren .Wel vond ik ze een beetje opdringende dan de andere meisjes .
Ja dat was wat verwarrend ze zei dus dat ze dat allemaal deed maar toch hebt ik me weer laten vangen .Ik dacht dat dat allemaal voor 50euro was oke pech gehad want dat anaal was toch niet wat ik dacht dat het moest zijn ,het was gewoon even anaal misschien een minuutje en dat was het en daarvoor 50 euro extra .
Ja , ik verschrok me toch even toen ze zei 125euro te betalen hoor .
Liever had ik deze 50 euro gebruikt voor een andere dame voor een half uurtje .
Maar ja dat is nu al verleden tijd het is gebeurd en ik was weer wat armer

Stiffmaster
3 februari 2009, 10:07
Poolse Sonja had een zwarte lingerie of bikini aan gisteren .Wel vond ik ze een beetje opdringende dan de andere meisjes .
Ja dat was wat verwarrend ze zei dus dat ze dat allemaal deed maar toch hebt ik me weer laten vangen .Ik dacht dat dat allemaal voor 50euro was oke pech gehad want dat anaal was toch niet wat ik dacht dat het moest zijn ,het was gewoon even anaal misschien een minuutje en dat was het en daarvoor 50 euro extra .
Ja , ik verschrok me toch even toen ze zei 125euro te betalen hoor .
Liever had ik deze 50 euro gebruikt voor een andere dame voor een half uurtje .
Maar ja dat is nu al verleden tijd het is gebeurd en ik was weer wat armer

SMP het is toch niet de eerste keer dat je ergens komt dus had je beter moeten weten, een klein beetje naief ben je wel geweest.

smp
3 februari 2009, 22:42
SMP het is toch niet de eerste keer dat je ergens komt dus had je beter moeten weten, een klein beetje naief ben je wel geweest.

Ja , die dag was ik trouwens jarig en een beetje aan geschoten en toch was ik nog zo geil ::smile2:dat ik er niet meer aandacht aan die meer prijzen voor anaal.
Die Sonja heeft er wel misbruik van gemaakt om me zo te pakken .
Voor die een keer is het niet erg het is gebeurd het zij zo .
Volgende keer zal ik beter opletten zoals ik altijd hebt gedaan .
Wat ik wel gemerkt had toen ik haar anaal :fuck:nam ging dat allemaal zo snel , dus veel anaal voor die 50euro meer prijs daar had ik niet:nee: veel aan .
Daarom even goed nagedacht:rolleyes: toen ik thuis ,dat was 50euro weg gegooid :wand:die had ik kunnen gebruiken voor nog een beurt :fuck:met een andere dame .
Dan had ik eentje meer kunnen maken :fuck:op mijn verjaardag .

Steven_69
10 mei 2009, 00:03
Goed voor een snelle wip om snel van je zaad af te zijn maar ook niet meer. Is wel in voor veel (anaal, klaarkomen in de mond) maar je hebt de indruk dat dezelfde plaat telkens weer wordt afgespeeld.