PDA

Volledige versie bekijken : Sterrenbeelden en meer geinige onzin

Picasso 1
29 januari 2009, 05:26
Waarschijnlijk de grootste flutenquete hier maar zie het maar als de bijlage in een aantal kranten die toch met een glimlach door velen wordt gelezen. In de normale maatschappij zijn alle tekens redelijk gelijk verdeeld. Hoe zit het bij de ijsberenpopulatie gezien hun sexhobby? Geef aan wat je bent, je kunt ook kiezen voor optie "waardeloze enquete" ;).
Een kans voor de zogenaamde agnosten en atheisten om uit hun dak te gaan :green_smi.

joop slim
29 januari 2009, 06:17
mmmv ik geloof maar in één ster en die staat vlakbij venus........en venus vindt ik interresanter

maar helaas zegt een sterrenbeeld wel vrij nauwkeurig hoe een mens in elkaar steekt ...dussss een fiets is geen bussss
Ben zelf een weegschaal....dat verklaard alles lol
Gr. JS

Jorah Mormont
29 januari 2009, 08:20
Sonny is stier! Altijd recht op z'n doel af:roll3:

Sonny:wink:

Saruman
29 januari 2009, 08:52
Saruman is weegschaal.

Mannelijke weegschalen hebben een zeer sterke aantekkingskracht voor het vrouwelijk geslacht. Althans, dat denk ik toch, want als ik in een saunaclub kom, willen alle vrouwen met mij naar bed. Terwijl ik alleen voor de warme en heilzame sauna kom :thefinger Het is tenslotte toch een SAUNAclub, niet?

Ik ben het stalken al gewoon, en af en toe geef ik toe, en maak ik een dame gelukkig.:luvlove: Jaja, die weegschalen toch .... :cool:

Picasso 1
29 januari 2009, 18:55
Ik zie dat nog geen enkele maagd gestemd heeft :roll3:.

BlondeTruus
29 januari 2009, 19:49
ah leuk zo'n enquete :) De man van Truus, Blonde Kees, is ook weegschaal (en de beweringen van jetliner en die boze tovenaar kloppen als een bus) en is getrouwd met een visje ;)

Keesroeiboot
29 januari 2009, 19:54
Eindelijk eens een diepgravende enquête.
Het sterrenbeeld is ons chassisnummer.

Daar is Kees het helemaal mee eens. Maar pas op met chassisnummer wordt vaak geknoeid! Met forum tijden trouwens ook :D .

Kees.

Jetliner
29 januari 2009, 20:00
Eindelijk eens een diepgravende enquête.
Het sterrenbeeld is ons chassisnummer.

Jet is schorpioen.
Seksueel het meest pertinente van alle sterrenbeelden.
Eigenschappen die je bij de meeste van de 11 andere tekens terugvindt, ontbeert de schorpioen. Wij houden ons niet bezig met jaloezie of koppigheid. We hebben lak aan trouw. Wij zijn evenmin rechtschapen. Wat zijn scrupules?

Een schorpioen heeft vaneigens de intellectuele leiding. Op erotisch en verbeeldend vlak speelt hij graag marktleider. Hij is leergierig, hoogdravend, soms rancuneus, desnoods vernielzuchtig en bijzonder gesteld op z'n eer. Al wie daar meent overheen te walsen komt heus wel vanzelf tot inkeer :teuflisch

Van alle dames met wie de chemie tussen de lakens sprankelt ken ik het sterrenbeeld annex verjaardag :smile2: Zowel seksueel als relationeel heb ik de beste match met leeuwinnen, weegschalen en boogschutters.
Hier bestaat geen sluitend bewijs voor. Het is louter proefondervindelijk, maar het klopt bijna altijd!
Eigenlijk kunnen alle vrouwen die geboren zijn in het tweede jaareinde, van augustus tot en met december, op Jet's affectie rekenen :luvlove:

Omgang met andere schorpioenen? Enkel in bed! De seks met een schorpioen is overdonderend, maar laat ons niet samen een glas drinken :angryfire

Picasso 1
29 januari 2009, 21:05
Picasso 1 heeft hetzelfde sterrenbeeld als de echte Picasso: Scorpio
Alleen het sexgedeelte :fuck: klopt bij mij.

Rex
29 januari 2009, 22:39
Waarom zijn de sterrenbeelden in het Engels, P1?

By the way; mijn sterrenbeeld is Boogschutter en ik kan goed overweg met Leeuwen..............Mijn vorige drie ex geliefden waren allen Leeuw, toeval of ???

Picasso 1
29 januari 2009, 22:53
Waarom zijn de sterrenbeelden in het Engels, P1?

Oke, volgende keer zet ik ze in het latijns voor jou :D.

Zakkenleger
30 januari 2009, 05:01
...
Een kans voor de zogenaamde agnosten en atheisten om uit hun dak te gaan :green_smi.

Ben ik de enige die tot nu toe de 'onzinnig' optie heeft aangeklikt? :eek: Ik vrees met groten vreze voor de leden die deze astroflauwekul ook maar enigzins serieus nemen. Maar ach, it takes all kinds...

rplover
30 januari 2009, 12:33
Ben ik de enige die tot nu toe de 'onzinnig' optie heeft aangeklikt? :eek: Ik vrees met groten vreze voor de leden die deze astroflauwekul ook maar enigzins serieus nemen. Maar ach, it takes all kinds...
Jij bent de enige. Een vraagje: hoe kan je vrezen zonder grote vreze...:confused:
Als jij die astroflauwekul niet serieus kan nemen, goed, wil dat ook zeggen dat je nog steeds denkt dat de aarde plat is? Of dat wij de enige levende wezens zijn in het heelal?
Al eens een keertje nagedacht over de invloed van de maan op onze planeet? Aantrekkingskracht? Eb, vloed, maandstonden? Volle maan en invloed op de gemoedstoestand? Sirius? Timetravel? De Maya's? De engel Gabriël die in een vlammenzee vertrok?
Misschien je toch eens verdiepen in wat er zich afspeelt buiten ons eigen koppie, en je hebt de hersenen ervoor, alleen nog die "activate-knop" vinden, en neen, die hangt niet tussen je benen :D;)

Zakkenleger
30 januari 2009, 12:39
Jij bent de enige. Een vraagje: hoe kan je vrezen zonder grote vreze...:confused:

Men kan ook met kleine vreze vrezen. :rolleyes:

Als jij die astroflauwekul niet serieus kan nemen, goed, wil dat ook zeggen dat je nog steeds denkt dat de aarde plat is? Of dat wij de enige levende wezens zijn in het heelal?

Wat heeft dat nou met het onderwerp te maken? :confused: Maar goed speciaal voor jou: de aarde is toch nog plat? Of heb ik iets gemist? En ik ben het enige levende wezen. De rest is alleen maar een onderdeel van mijn verbeelding inclusief de relnichten :thefinger.

Al eens een keertje nagedacht over de invloed van de maan op onze planeet? Aantrekkingskracht? Eb, vloed, maandstonden? Volle maan en invloed op de gemoedstoestand? Sirius? Timetravel? De Maya's? De engel Gabriël die in een vlammenzee vertrok?

Nee. En ook niet van plan. Dat laat ik over aan de wetenschappers vwb de zwaartekracht, en de leeghoofden voor de andere onderwerpen.

Misschien je toch eens verdiepen in wat er zich afspeelt buiten ons eigen koppie, en je hebt de hersenen ervoor, alleen nog die "activate-knop" vinden, en neen, die hangt niet tussen je benen :D;)

No thanks, maar ga vooral je gang en hou ons op de hoogte van je bevindingen. Is altijd leuk om weer te kunnen lachen.

thesickboy
30 januari 2009, 12:57
Ik zie dat nog geen enkele maagd gestemd heeft :roll3:.

Daar is ondertussen verandering in gekomen...;)

Wie om een praatje verlegen zit in een saunaclub kan met vele dames een boompje opzetten over astrologie. Volgens mij zijn de DVP's oververtegenwoordigd onder de beroepsgroepen die hierin geïnteresseerd zijn.:rolleyes:

TSB
:wink:

Picasso 1
31 januari 2009, 02:52
Daar is ondertussen verandering in gekomen...;)

Wie om een praatje verlegen zit in een saunaclub kan met vele dames een boompje opzetten over astrologie. Volgens mij zijn de DVP's oververtegenwoordigd onder de beroepsgroepen die hierin geïnteresseerd zijn.:rolleyes:

TSB
:wink:

Niet alleen bij DVP's, maar bij een groot percentage van alle vrouwen. Ze smullen ervan. Of het wel of geen onzin is maakt dan niet eens uit. Het gaat meer om het openen van een luik waardoor ze zich kunnen uiten over hun zieleroerselen en aandacht hiervoor krijgen.

Ace2
31 januari 2009, 07:15
Niet alleen bij DVP's, maar bij een groot percentage van alle vrouwen. Ze smullen ervan. Of het wel of geen onzin is maakt dan niet eens uit. Het gaat meer om het openen van een luik waardoor ze zich kunnen uiten over hun zieleroerselen en aandacht hiervoor krijgen.

Toch niet allemaal. Gisterenavond had ik een gesprek met een meisje dat ik uitleg gaf over de Chinese astrologie. Ze vond het allemaal maar flauwekul ("Ga jij maar eens met Picasso1 praten." zei ik.) Pas toen ik haar vertelde dat ik volgens de Chinese astrologie een dekhengst (kuch kuch) was, een Vuurdekhengst nog wel, begon ze er geloof aan te hechten.

RAUL7
31 januari 2009, 10:01
RAUL7 is een boogschutter :cool:!

Waardeloze enquete, heb wel wat beters te doen is er waarschijnlijk voor foots bijgezet :ranting2:!

sofaking
31 januari 2009, 13:19
Schorpioen. De laatste dag nog wel. Het venijn zit hem in de staart hé. :D

Stiffmaster
1 februari 2009, 09:44
Wikken en wegen is wat Stiffie altijd doet en dat is niet zo verwonderlijk als weegschaal zijnde ;). Maar soms zit er een klein storinkje bij en slaat de weegschaal te veel naar een kant en loopt het weer helemaal uit de hand, lees te veel saunaclub bezoeken. Maar Stiff heeft nu een goede reparateurster die hem in de hand houdt :rubbel::rubbel: :green_smi:green_smi