PDA

Volledige versie bekijken : GESTOPT: Rotterdam, Unlimited Privé, Pr. Hendrikkade 112a, Katja



Willem2
17 februari 2006, 10:47
Naam : Katja

Nationaliteit / Taal : Nederlandse

Leeftijd : 22 - 25 jaar

Haarkleur : bruin halflang

Lengte : 1.75m

Postuur / Cupmaat : slank / C - cup

Service : PMC, NMC, Zoenen, russisch

Extra : http://sexyprive.fello.nl/

Bordeelsluiper
19 september 2006, 22:05
Als rookie éérst maar eens het forum doorgespit om te kijken waar er "raakvlakken" zijn.

Bij Katja van het Noordereiland aangekomen sloeg mijn hart een keer over; zou ze er weer werken?
Helaas niet dus, jammer, jammer want ik heb een fantastische ervaring met haar gehad november vorig jaar.
Katja werkte er nog maar een paar dagen en ik had nog maar net bordeelsluipers aan de voeten. Op het bed gelegen met Katja op haar knietjes op de grond tussen mijn benen kreeg ik zo'n heftige pijpbeurt (zc, zonder te vragen en zonder bijbetaling) dat het binnen een paar minuten al niet meer te houden was. Ik zei nog: "pas op ik ga komen" maar ze ging gewoon door. De hele zooi over haar heen en waarna ze ook nog eens met mijn pik de boel over haar borsten begon uit te smeren. Lag nog een beetje bij te komen toen ze op haar knieen over mijn gezicht kwam staan. Kon niets anders dan toehappen! Later heeft ze me nogmaals gepijpt en lukte me het om het drie standjes vol te houden (uiteraard mc)

Nu een jaar en flink wat ervaringen later moet ik concluderen dat ze destijds zo groen als gras was en ik gewoon een lucky day heb gehad want ze was kort er na alweer vertrokken en heb nooit meer van haar gehoord of gelezen