Volledige versie bekijken : Geile Tijden, Oktober 2008
salitos
1 oktober 2008, 16:27
Afgelopen donderdag (25-9) scheen er een heerlijk zonnetje , dus veel ijsberen buiten, al of niet vergezeld van….
Op een gegeven moment hoorde ik diverse girls wel zeggen dat de mannen altijd commentaar hadden op hen als ze bij elkaar zaten, maar nu zitten ze zelf in groepen te kletsen. Geloof niet dat het hun business nadelig beïnvloed heeft, want het was behoorlijk , maar wel gezellig, druk.
Liep Roxanne tegen haar lekkere lijf. Ze vond het tijd worden dat we gingen kameren, had dat de vorige keer volgens zeggen beloofd. Daar sta je dan en als het dan niet de slechtste van het stel is ga je voor de bijl. Wonder boven wonder heb ik haar dit keer toch kunnen weerstaan.
Geloof dat ik momenteel op de Turkse tour ben. Na laatst al met Lucy (heerlijk spontaan lekker ding) en Gülcan (lieve en mooie dame) en een onbekende (Turks, donker lang haar en grote borsten) werd ik in de whirlpool door Filiz overvallen. Beetje kuscheln en afgesproken haar later te treffen. Na mijn sauna en wirlpool rondje afgemaakt te hebben, de bar in voor een drankje. Even later ook maar naar buiten in het zonnetje. Zat amper en daar was Filiz al met een salitos voor mij en een jus voor haar zelf. Las laatst dat een van onze ijsberen het jammer vond dat de jaren in GT hun tol hadden geëist bij Filiz. Kan best waar geweest zijn, maar nu ziet ze er goed uit en nog beter op de kamer gaat ze echt uit haar dak. En zij niet alleen, ik heb in ieder geval een fantastische twee uur gehad.
Ik weet niet waarom ik momenteel ieder keer bij een Turkse uitkom, zal wel aan de donkere haren liggen. Denk dat ik maar beter wat Turks kan gaan leren. Voorlopig geniet ik er maar van.
Deze week geen gt voor mij, want ik moet naar de wijnfeesten in Boppard.
Babbel
1 oktober 2008, 17:12
Was ik nu zaterdag in GT
Ja of Nee :rolleyes:
:wink:
PS Een erg vergeetachtig eekhoorntje :cool:
Ik kan dan wel eens vergeetachtig zijn maar Carpe diem is dat ook
Of lukt het jou toch om te knallen en te schrijven te gelijk?? ;)
Je bent tenslotte wel een Super Eekhoorn! :freu::freu:
Greetz
Ja het lukt mij om te knallen, te schrijven, te bellen en te sms'en tegelijk. Ik ben inderdaad een Super Eekhoorn :lostit:
Ik was dus afgelopen zaterdag weer in GT. Na ongeveer een jaar afwezigheid was het wel weer een keer leuk. Het viel mij op hoe schoon het werd gehouden en dat die foeilelijke banken wel goed zaten. Redelijk wat dames en ik vond het wel druk maar niet overdreven druk. Wij hadden eerst ergens anders gegeten voordat we naar GT gingen. Maar ik moet zeggen dat de pizza goed was. Dat zwembad is zelfs voor een eekhoorntje te klein en er staat te weinig water in.
Het was wel een leuke avond in GT. Eens kijken of ik misschien doordeweeks een keer vroeg ga om Christina te scoren :o ;)
langegerrit
1 oktober 2008, 21:20
Bij mijn laatste bezoeken aan Golden Time is het me opgevallen dat er steeds meer dames rondlopen die niet alleen van boven maar ook van onderen bloot zijn. Is het echt zo warm in GT of is dit de nieuwe "animeer" trend?
Ik wil graag tot op de kamer nog wat te raden hebben en iemand uit de kleren helpen is altijd een goed begin...
bergm550
1 oktober 2008, 21:40
Bij mijn laatste bezoeken aan Golden Time is het me opgevallen dat er steeds meer dames rondlopen die niet alleen van boven maar ook van onderen bloot zijn. Is het echt zo warm in GT of is dit de nieuwe "animeer" trend?
Ik wil graag tot op de kamer nog wat te raden hebben en iemand uit de kleren helpen is altijd een goed begin...
Ik vind dat juist zeer opwindend als alle vrouwen naakt lopen. Dat kun je verwachten als je een saunaclub bezoekt.
Wanneer je een vrouw wilt uitkleden, dan kun je beter naar een bordeel gaan, waar de vrouwen aangekleed zijn.
Ace2
1 oktober 2008, 21:54
Ik was deze middag in de poel des verderfs. Niet voor mijn eigen genot, maar om de zieltjes van Rex, Minime, Sagoya, Toppie33, Sonny (vergeefse moeite), Gustomass (hij liep met een pen en een stuk papier rond) en Quama te behoeden voor allerlei onheil.
Ik werd in mijn zedenwerk gehinderd door: Regina (bruine huid), Svetlana (ze liep met een stukje Minime in haar mond), Anastasia (is boos op Toppie33 en/of Roxy, maar toch weer niet boos op Toppie33), Roxy (is geen vegetarier, gezien haar behoefte aan mannenvlees), Ayca, Filiz, Gulcan (kan er iemand strakker uitzien?), Linda, Amy, Ebby (3 Braziliaanse dames :p), Lin, Christina, Dora, Roxanna, Lina, Vivian (liep na een kamersessie een beetje krom), Chanel (vond mij een "schwein"), Mati (was teleurgesteld in Extince, waardoor ze mij op het toilet aanrandde, waarna ik haar maar snel een stukje Quama heb toegeworpen), Marina, Samantha (was mij niet vergeten), Nellie, Ella, Tiffany (liet ze "breed" hangen), Ina, Alexa, Cindy, Tanya (pl.), Magdalena, Nicolle, Lisa (ging zelfs met een ijsbeer op een bank keuvelen), Sandra, Anja, Olga, Lucy, Emma, Xenia (was vroeg weg), Lorena (iedereen komt altijd aan tijdens een vakantie, maar Lorena niet :p), Doris, Madlene, Luna (was boos), Valeria, Trinity, Laura en Melissa.
Ik was er om 13.00u. en ontbeet rustig. na veel te veel onzin te hebben uitgehaald, ben ik "vergeten" te neuken. Ik ben nog wel op jacht geweest, maar ik werd gestoord door Rex. Om 18.00u. heb ik GT uitgeput verlaten.
Jullie lezen het allemaal nog wel.:wink:
bergm550
1 oktober 2008, 22:09
...Lorena (iedereen komt altijd aan tijdens een vakantie, maar Lorena niet :p)...
Goed om te horen dat Lorena ook weer terug is.
Stylo
1 oktober 2008, 23:32
was vanavond weer eens in GT. maar had beter niet kunnen gaan. het leek wel een mannen voor mannen club. was er tussen 1930 en 2200 maar had beter niet kunnen gaan. de verhouding in de bar was iets van 20 op 80 en dan niet in het voordeel van de mannen. al met al een teleurstellende avond voor mij voorlopig geen woensdagen meer.
Willem2
2 oktober 2008, 00:37
Ik vind dat juist zeer opwindend als alle vrouwen naakt lopen. Dat kun je verwachten als je een saunaclub bezoekt.
Wanneer je een vrouw wilt uitkleden, dan kun je beter naar een bordeel gaan, waar de vrouwen aangekleed zijn.
Dat is een foute veronderstelling. In een saunaclub lopen de dames in lingerie of badkleding. Golden Time heeft een soort tussenvorm tussen FKK en saunaclub. Daar is niks mis mee maar denk niet dat alle vrouwen het altijd plezierig vinden om naakt rond te lopen. En dat heeft niks ermee te maken dat vrouwen iets te verbergen zouden hebben.
seqoya
2 oktober 2008, 07:24
gister een leuke dag gehad in GT .. toppie weer gesproken.. die was er wel stiekem tussen uit geknepen ... half GT was naar hem op zoek maar zat al weer in de auto denk ik of hij heeft een kamerbezoek van een paar uur gehad kan ook
verder Ace leren kennen.... dacht dat ik alles al gezien had maar wederom is er altijd weer een overtreffende trap !! Ontzettend gelachen met hem in een gesprek met braziliaanse Chanel...
Verder was ook ons aller Gustomas weer vertegenwoordigd... s'middags even een smsje gestuurd en had ook wel zin om even te gt-en.
al met al een leuke dag gehad.... ik vond het qua dames beetje tegenvallen... ben uiteindelijk met braziliaanse chanel gaan kameren... leuk maar niet echt bijzonder ...geen herhalingsgevaar !!
Toppie
2 oktober 2008, 08:33
gister een leuke dag gehad in GT .. toppie weer gesproken.. die was er wel stiekem tussen uit geknepen ... half GT was naar hem op zoek maar zat al weer in de auto denk ik of hij heeft een kamerbezoek van een paar uur gehad kan ook
Anastasia (is boos op Toppie33 en/of Roxy, maar toch weer niet boos op Toppie33)
en
Vivian (liep na een kamersessie een beetje krom)
Je moet de berichten van Ace2 beter lezen Seqoya ;) Eerst heb ik me een tijd moeten verstoppen voor een boze bloedmooie dame en voor een dame die de boze dame nog bozer zou maken als ik met haar zou kameren.
Dus leek me verstandigst om gewoon ouderwets verstoppertje op de kamer te spelen met Vivian :) (heeft drie uur geduurd voordat ze me op de kamer vond ;))
Toen ik van de kamer kwam was de tent propvol met voor mij veelal onbekende ijsberen, één geile hond en een goed heiligman. Helaas ging the saint al vlug kameren met zijn BSE (a 100 Euro per uur ;)) met als eindstand 5-0 voor de roodharige BSE :).
Leuk om toch voor de eerste keer Rex eens ontmoet te hebben. Leek wel alsof we ons al jaren kenden (tja dat zeggen die vrouwen ook altijd op kamer ;))
Uiteindelijk veels te laat, maar wel heel voldaan naar huis gereden.
Toppie
2 oktober 2008, 08:38
hangt ervan af van welke dame Splitternackt loopt. Kasey, Tiffany en Lisa mogen van mij gerust oben en unten ohne lopen...
Bovendien weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt, want die pushup-gevalletjes zijn af en toe ozo verradelijk :)
seqoya
2 oktober 2008, 11:23
sorry toppie niet boos zijn mijn nederige excuses... had niet verwacht dat ace zo snel al aan t schrijven zou zijn dus had niet teruggelezen wat hij ervoor nog geschreven had... anyway.. t was weer gezellig tot gauw maar weer !!
The Saint
2 oktober 2008, 11:52
Toen ik van de kamer kwam was de tent propvol met voor mij veelal onbekende ijsberen, één geile hond en een goed heiligman. Helaas ging the saint al vlug kameren met zijn BSE (a 100 Euro per uur ;)) met als eindstand 5-0 voor de roodharige BSE :).
Leuk om toch voor de eerste keer Rex eens ontmoet te hebben. Leek wel alsof we ons al jaren kenden (tja dat zeggen die vrouwen ook altijd op kamer ;))
Uiteindelijk veels te laat, maar wel heel voldaan naar huis gereden.
BFE of heb je met BSE al een variant bedacht :D (of wat dacht je van
TOP-E: toppie-experience)
Ja, de roodharige heeft weerom supertijd gehad met de heilige en het regende
wederom superlatieven bij haar over mijn prestaties. Die 0 (van de 5-0) heeft ze wel op het einde gecompenseerd met 5 stevige beten :eek: in mijn schouders, lenden en arm : (ik zag ze vanmorgen nog) gelukkig zaten we in blokhut 24 anders ging de security wellicht, toen ze mijn geschreeuw zouden horen, binnengevallen zijn.
En wie heeft haar tussen 16u en 20u op kamer gehouden (inclusief eten),
en ik maar op haar wachten (was het gustomass of quama of iemand anders) Ze vreesde zelfs al, zo zei ze , dat ik ondertussen met iemand anders
ging geweest zijn (dus werd ik overstelpt met complimentjes :luvlove: )
Ondertussen had ik, net voor ik op kamer ging, rex voorgesteld aan toppie en zelf was ik net te laat om Ace2 te ontmoeten maar denk dat ik hem om 18u
nog net zag vertrekken.
Na mn sessie nog een heerlijke tijd gehad met rex en toppie waarbij we stevige verhalen met elkaar uitwisselden. Een mooi meisje met lange zwarte haren waarvan de naam mij ontsnapt, kwam ons plots vervoegen en wou o.a. ook wat Lustpillen
van toppie hebben. Om 22u50 ben ik tevreden naar huis getuft.
Toppie
2 oktober 2008, 13:50
BFE of heb je met BSE al een variant bedacht :D
.
Euh was een typfout, maar mss heel toepasselijk want de dame in kwestie is wel degelijk gek in haar hoofd ;)
Na mn sessie nog een heerlijke tijd gehad met rex en toppie waarbij we stevige verhalen met elkaar uitwisselden. Een mooi meisje met lange zwarte haren waarvan de naam mij ontsnapt, kwam ons plots vervoegen en wou o.a. ook wat Lustpillen
van toppie hebben.
Dat was dus Anastasia en neen dat waren niet de beruchte lustpillen, daar heeft alleen Ace2 patent op ;)
seqoya
2 oktober 2008, 15:34
hey Ace ik ben even de naam van die andere ijsbeer kwijt waar wij ook mee hebben staan te praten ingang theke /bar kortharige beer....
Toppie
2 oktober 2008, 16:11
hey Ace ik ben even de naam van die andere ijsbeer kwijt waar wij ook mee hebben staan te praten ingang theke /bar kortharige beer....
zal Rex zijn geweest, vermoed ik :)
Toppie
2 oktober 2008, 16:16
Jaja ik was dus gisteren weer eens in de neukfabriek alias de poel des verderfs! Ik arriveerde er pas rond 12.30 :), maar ik zag dat t nog niet zo druk was. "Du brauchst wirklich eine Jahreskarte", lachte de thekendame. "Gibts die?" reageerde ik gelijk, maar helaas "es war nur ein Scherz"…… Jammer jammer 't valt me bovendien op dat er sowieso weinig tot geen "speciale voordeel-acties" in den GT zijn. Overal kun je zegeltjes of stempels verzamelen of zijn er speciale "Sonder"-Aktionen zoals "two for one", overal maar niet in den GT… Ik wil stempelen! Tien stempels op de kaart betekent één keer vrije entree! Maar helaas denk ik dat dat er niet in zit, want gisteravond was t weer eens proppie vol met versaute Männer. GT heeft blijkbaar geen acties nodig, want de club heeft zo'n aantrekkingskracht op geile mannen dat t er vrijwel elke avond high life is.
Nee maar mss dan wel een Paninni-plakboek met dames voor de verzamelaars onder ons? Met weemoed denk ik nog terug aan mijn jeugdige jaren toen ik nog niet iedere minuut aan seks dacht. Nee ik wilde toen voetbalplaatjes verzamelen van alle spelers van t WK 1986 in Mexico, die je bij de sigarenboer kon halen. En nu ruim twintig jaar later wil ik ook weer plakken en verzamelen. Een Paninni-plakboek met alle vrouwen van den GT :) das toch veel spannender dan postzegels of voetbalplaatjes verzamelen? En je krijgt t plakplaatje van de dame niet bij een pakje sigaretten (nee want dan was ik binnen één week uitverzameld….), nee je krijgt t felbegeerde plakplaatje na een kamerbezoek met de betreffende dame. En in de bar kunnen de ijsberen hun plakplaatjes ruilen met andere ijsberen net zoals vroeger op t schoolplein ;) Ah wat een nostalgie en bij gebrek aan een plakboek, maakte ik mijn "Noch Zu Machen"-lijstje en stuurde dat naar Ace2. "Jij bent nogal wat van plan de komende tijd", reageerde Ace2.
Met mijn "NZM"-lijstje in mijn hoofd liep ik dus weer eens rond 12.30 de bar binnen. Ik was weer de vroegste ijsvogel en zag dus nog geen bekende beertjes. Mati was er wel en liep gelijk op me af. Uit ervaring heb ik geleerd dat je altijd Mati in de gaten moet blijven houden, want voordat je t weet heb je een knal voor je kanes, een ijsblokje in je bilnaad of een zuigvlek in je nek…. In mijn verdedigingshouding stond ik zo voor Mati. "Wo sind deine Freunde? Oder hast du mir wieder keine Freunde mitgebracht?" vroeg Mati. "Hey möchtest du nur mit meinen Freunden aufs Zimmer?" vroeg ik haar. Mati is dan wel gek maar toch heel verstandig, want ze is niet geinteresseerd in Toppie33. "Nein du bist eine Schwuchtel! (een verwijfde homoseksueel aldus De Dikke Van Dale). En zo stond Toppie33 weer met beide beentjes op de grond :) "Gleich kommt der Ace2 und der Guama der Grosse! Die lassen dir alle Ecken aus dem Zimmer sehen!!!", antwoordde ik haar, niet wetende wat dat voor consequenties voor Ace2 zou hebben. Later vernam ik ook van Mati, dat Extince haar afgelopen zaterdag had gepasseerd!!!! Eerst laat ie Gabriella maandenlang staan, dan wijst ie ook nog eens mijn muurbloempje Anastasia van de hand en nu ook nog de rooie seksheks Mati (ze heeft een toverstaf in haar handtasje ;)) Mati zou nu vol verlangen wachten op onze seksgod Ace2 aka "der weisse Tornado!". Niet veel later kwam Ace2 binnen en dronken we gezamenlijk een kopje capo, maar niet lang want Mati had haar zinnen op "Der weisse Tornado" gezet. Meer details hierover kunt u van Ace2 verwachten.
Na het nodige toiletgeweld werd ik heel minnetjes begroet door Anastasia."Why you go with my friend!!!, why? u can fuck everybody but not my friend!", klaagde ze en doelde op mijn kamerbezoek met haar vriendin Roxy. Aiai ik wist niet dat de concurrentie zo hoog was tussen beide dames en keek Ace2 verbouwereerd aan. "Wat heb je nou weer gedaan?" lachte Ace2 en hij gooide nog wat olie op t vuur. "Yes man with brown skin are very bad, man with white skin are much nicer", en Ace2 liet zijn gespierde witte torso nog eens goed zien. Ik probeerde nog wat smoezen te verzinnen (waarom eigenlijk?) oa dat er geen andere dames waren enzo, maar nee Anastasia bleef boos. "Today i go with ur friend! The white one! I want revenge. Come we go!" en ze trekt Ace2 aan zijn badjas. Maar helaas voor Anastasia, Ace2 had geen interesse. Op dat moment komt de tweede verdachte ten tonele, Roxy. Roxy zag er lekker uit en had echter alleen maar oog voor Toppie33. Ze begroette me met drie lekkere zoenen. In mijn ooghoek zie ik een donkerharige gestalte die nog kwaaier dan voorheen kijkt. "Hey du siehst super aus heute und wir haben heute die gleiche Farbe an" en ik toonde mijn roze (ja Mati noemt me niet voor niets Schwuchtel ;)) onderbroek. Roxy wilde graag een vervolg aan onze eerste sessie geven, maar leek me op dat moment beter om dat niet te doen. "Nein es ist mir noch zu hell draussen, ich ficke nur im dunklen", zei ik. Om Roxy wat afleiding te geven stelde ik haar voor aan Ace2, Der Weisse Tornado. "Ich komme dreimal in drei Minuten" vertelde Ace2 en Roxy keek geamuseerd naar de Ace2-show inklusief hypermoderne Handy.
Meer details volgen zeker door Ace2 ;)
Anastasia was t beu en zocht andere afleiding en nam een gebruinde ijsbeer mee de kamer op. Ze werd echter achtervolgd door Ace2 die haar zijn blanke torso nogmaals wilde tonen. Wat er verder allemaal in t gangetje gebeurde weet alleen Ace2, Anastasia en een gebruinde figurant ;)
Genoeg Spass! De beren moesten nog op jacht en zo maakten we ons eerste rondje richting sekskino. Daar lag Sonny languit te ouwehoeren met Irene (ook voor haar was Toppie33 een Schwuchtel :)) "Guck mal richtig hin, dann lernst du mal gut blasen!", instrueerde Sonny Irene.
Inmiddels was Guama de Grote ook gearriveerd en na de onnodige saaie werkgesprekken tussen hem en Ace2 werden we gelukkig lastig gevallen door Mati. "Is ze goed op kamer?" vroeg Guama. "Ja die is zeker goed, maar heb jij wel een goede conditie? Heb jij al een hartfilmpje laten maken? Want seks met Mati kan levensgevaarlijk zijn :)" zei ik. Guama waagde t erop maar we lieten hem niet gaan voordat we als verzekering t kamernummer hadden genoteerd. "We komen je na een uur halen of beter oprapen". Guama en Mati lachten, maar Ace2 en Toppie33 meenden het! Dus na een dik uur de beide geliefden gewekt op kamer vijf. Mati stond al klaar met haar toverstaf in de hand :)
Na zoveel onzin moest er toch geneukt worden? T was inmiddels bijna vier uur geweest, maar t was er nog niet van gekomen. Dat werd ook nog een ruim uurtje uitgesteld want ik kwam ook nog twee Belgische GT-vrienden tegen en de onzin en sterke praat begon weer van voren. We hadden nog een discussie over de borsten van Tiffany, die er met de maanden minder strak oogden. "Er zitten teveel viezerikken aan, die hangen en trekken er te hard aan", zei ik. Daarna ging de discussie over echt of siliconen. "Ik heb liever goeie neppers dan slechte echte", zei ik tegen mijn "gezellige" Belgische vrienden (want die zijn er ook in GT) ;) Tussendoor kwam ook nog ff Segoya binnengestormd die ik gelijk voorstelde aan Ace2. "Aiai t kan dus nog erger" zag ik Segoya denken :)
Maar ons "gezellige" gesprek werd gestoord door Anastasia, die met de sleutel in de hand en een klant achter haar aan nog ff een praatje wilde maken. "Did u go today with my friend? Or did u go to the room?" keek ze me dreigend aan. "No no but u go with my friend" en ik wees naar de ijsbeer-figurant die er beetje voor hans met de kleine worst bij stond. "No im not interested in him", zei ze met een wegwerpgebaar en nam de arme stakker mee naar de kamer. En na tien minuten stond Anastasia weer naast ons……
Iets later zag ik Vivian binnenkomen. AH Vivian mijn redster in nood :) en ik zei tegen Ace2 dat ik niet meer hoefde te kiezen. Ik ga vandaag een plakplaatje bij Vivian halen :) Niet veel later zat ze naast me en verdwenen we voor de komende drie uur op kamer.
Na drie uur was t propvol in de bar, zag alleen nog the saint en Rex. The Saint ging echter al vlot naar kamer met zijn BFE en Rex heb ik lastig gevallen met mijn stoere praat en veroveringen (lees plakplaatjes). Uiteraard weer veels te laat naar huis, maar t was ook veels te "GEZELLIG" ;)
----------alle gebeurtenissen hierboven beschreven zijn fictief en bevatten geen enkele kern van waarheid-----------------
Extince
2 oktober 2008, 16:58
Mati is dan wel gek maar toch heel verstandig, want ze is niet geinteresseerd in Toppie33. "Nein du bist eine Schwuchtel! (een verwijfde homoseksueel aldus De Dikke Van Dale). En zo stond Toppie33 weer met beide beentjes op de grond :)Haha je kunt van Mati zeggen wat je wilt, maar ze heeft wel mensenkennis :thefinger.
Later vernam ik ook van Mati, dat Extince haar afgelopen zaterdag had gepasseerd!!!! Eerst laat ie Gabriella maandenlang staan, dan wijst ie ook nog eens mijn muurbloempje Anastasia van de hand en nu ook nog de rooie seksheks Mati (ze heeft een toverstaf in haar handtasje ;))Dat klopt, ik wist niet dat het zo bij haar zou aankomen, ze heeft haar teleurstelling ook bij Ace2 geuit las ik :o. Maar met 2 trio’s en 3 reguliere kamersessies in de benen, maakte ik niet veel meer klaar. En de passie en inzet die deze dame nu eenmaal eist op de kamer, kon ik niet meer leveren. Gelukkig hebben anderen dat voor mij waargenomen :rolleyes:!
The Saint
2 oktober 2008, 18:26
Euh was een typfout, maar mss heel toepasselijk want de dame in kwestie is wel degelijk gek in haar hoofd ;)
Volgens haar ben ik gek in mn hoofd: verrückt, unglaublich en nog een paar Duitse adjectieven. kortom ze was helemaal van haar melk nog veel meer dan de vorige sessie die ze al buitengewoon vond, "ich kann nicht mehr, ich bin tot" zei ze na de 5de maal.
(normaal komen de beren -zich 5 jaar ouder voelend- terug de bar binnen na meer dan een uur met haar maar ik heb haar moeten dragen tot aan de bar
(Kannst du xxx kg tragen, zei ze :teuflisch)
Gustomass
2 oktober 2008, 18:50
Ik was deze middag in de poel des verderfs. Niet voor mijn eigen genot, maar om de zieltjes van Rex, Minime, Sagoya, Toppie33, Sonny (vergeefse moeite), Gustomass (hij liep met een pen en een stuk papier rond) en Quama te behoeden voor allerlei onheil.
Ik werd in mijn zedenwerk gehinderd door: Regina (bruine huid), Svetlana (ze liep met een stukje Minime in haar mond), Anastasia (is boos op Toppie33 en/of Roxy, maar toch weer niet boos op Toppie33), Roxy (is geen vegetarier, gezien haar behoefte aan mannenvlees), Ayca, Filiz, Gulcan (kan er iemand strakker uitzien?), Linda, Amy, Ebby (3 Braziliaanse dames :p), Lin, Christina, Dora, Roxanna, Lina, Vivian (liep na een kamersessie een beetje krom), Chanel (vond mij een "schwein"), Mati (was teleurgesteld in Extince, waardoor ze mij op het toilet aanrandde, waarna ik haar maar snel een stukje Quama heb toegeworpen), Marina, Samantha (was mij niet vergeten), Nellie, Ella, Tiffany (liet ze "breed" hangen), Ina, Alexa, Cindy, Tanya (pl.), Magdalena, Nicolle, Lisa (ging zelfs met een ijsbeer op een bank keuvelen), Sandra, Anja, Olga, Lucy, Emma, Xenia (was vroeg weg), Lorena (iedereen komt altijd aan tijdens een vakantie, maar Lorena niet :p), Doris, Madlene, Luna (was boos), Valeria, Trinity, Laura en Melissa.
Ik was er om 13.00u. en ontbeet rustig. na veel te veel onzin te hebben uitgehaald, ben ik "vergeten" te neuken. Ik ben nog wel op jacht geweest, maar ik werd gestoord door Rex. Om 18.00u. heb ik GT uitgeput verlaten.
Jullie lezen het allemaal nog wel.:wink:
Hey Ace2, Gusto met een pen en stuk papier?? Moet zeker mijn tandenborstel geweest zijn , of uuuhhhh..
Als ik jouw lijstje met dames zo zie, moet jij wellicht een pen( die sowieso) en papier ( pappel in't spaans;)) op zak hebben gehad. of heb je een fotografisch pornografisch geheugen misschien??
Even enkele aanvullingen. Je hebt niemand minder dan Samira gemist, mogelijk was zo nog niet boven water toen jij al weer in je auto-mobiel zat.
Ennuh, hoe kun je Maria, die lieve meid uit Litouwen over het hoofd zien??
Gusto heeft nog zoveel moeite gedaan om haar een half uur vóór het eten binnenkwam aan de praat te houden, ze had zo'n honger, dat meiske. Samen lekker geëten ( zuviel Brot im Frikaddelle) en gebbabbelt en daarna samen lekker opfrissen en naar huisje 16 tot het pikkedonker was....
Inderdaad Ace, Gusto is ook niet aan neuken toegekomen en dat mogen we volledig op het konto van deze allerliefste Maria schrijven. Deze jonge meid weet een man het hoofd, van Gusto junior dan in dit geval, op hol te brengen, zodanig dat ie op dat moment aan neuken niet meer toekomt. Sjonge wat een fantasie heeft deze dame..Ennuh, het mooiste is dat ze die nog graag werkelijkheid wil maken ook nog ...ennuh nóg leuker is het dat ze dáárvoor nou net ondergetekende heeft uitgekozen...... sjongejongejonge.....wat een meid en wat voelde Gusto zich weer een jonge man.....mmmmm
Kortom Ace2, niet verwonderlijk dat Maria op jou lijstje ontbreekt. Ze was wel aanwezig maar lange tijd inderdaad "even buiten bereik.." behalve voor mij dan...mmmm
Gustommmmmmmmass heeft genóten.....
Willem2
2 oktober 2008, 21:29
der urlaub ıst bald beendet....
gt .......... 08.10 and 11. 10 ............
und dann wieder eine lange pause oder das ende des clublebens ???............
gruss ozzy1:wink::wink:
Onzin,onzin en blablablabla........
Mensen die echt willen stoppen, die lullen er niet zoveel over die stoppen gewoon. En na verloop van tijd kan je dan eventueel een afscheidsbriefje schrijven.............
PS En nu maar afwachten wat die vertaalmachine gaat opleveren :D ;)
Ace2
2 oktober 2008, 22:00
Rex is zijn bijnaam in de straat.
Ace2
2 oktober 2008, 22:21
gister een leuke dag gehad in GT .. verder Ace leren kennen.... dacht dat ik alles al gezien had maar wederom is er altijd weer een overtreffende trap !! Ontzettend gelachen met hem in een gesprek met braziliaanse Chanel...
En toen was ik al aan het einde van mijn latijn.:D
Met Chanel heb ik inderdaad een goed gesprek gevoerd: over mijn stamboom (die van haar is half Duits, half Braziliaans), wat ons shockeert, mijn mama en over mijn voorkeur voor Mickey Mouse films. Segoya, zeg dat het niet waar is.
Jullie lezen het allemaal dit weekend.
Ace2
2 oktober 2008, 22:23
Je moet de berichten van Ace2 beter lezen Seqoya ;)
Ik weet dat ik teveel en te lange onzin schrijf. Maar als je goed leest, soms tussen de bedlakens door, dan staat er ook wat nuttigs in.
Ace2
2 oktober 2008, 22:25
Ondertussen had ik, net voor ik op kamer ging, rex voorgesteld aan toppie en zelf was ik net te laat om Ace2 te ontmoeten maar denk dat ik hem om 18u
nog net zag vertrekken.
Sorry, ik was gisteren niet helemaal mijzelf. Ik was The White Tornado
Je leest het allemaal van het weekend.
Ace2
2 oktober 2008, 22:30
Dat klopt, ik wist niet dat het zo bij haar zou aankomen, ze heeft haar teleurstelling ook bij Ace2 geuit las ik :o. Maar met 2 trio’s en 3 reguliere kamersessies in de benen, maakte ik niet veel meer klaar. En de passie en inzet die deze dame nu eenmaal eist op de kamer, kon ik niet meer leveren. Gelukkig hebben anderen dat voor mij waargenomen :rolleyes:!
Ik dacht mijzelf te kunnen bevrijden uit de klauwen van Mati door te zeggen: "Meine freund Extince soll bose auf mich sein. Ich kann dass nicht machen". Waarop Mati zei: "Latzte sonnstag war er nur mit schwartzen madel" Ik keek naar Toppie33 met een begrijpende glimlach, maar had daardoor net niet op tijd in de gaten dat de klauwen van Mati mijn kant uit kwamen. Met die klauwen wierp ze mij op haar rug en liep (met mij op haar rug) de barruimte uit. (Dit is geen beeldspraak, maar een letterlijke weergave van de werkelijkheid. Bij het einde van de barruimte zette ze mij neer en sleep mij aan mijn armen mee naar de kino .............................................:eek: Wat daar genbeurde lezen jullie aanstaande weekend.
Ace2
2 oktober 2008, 22:32
Hey Ace2, Gusto met een pen en stuk papier?? Moet zeker mijn tandenborstel geweest zijn , of uuuhhhh..
Als ik jouw lijstje met dames zo zie, moet jij wellicht een pen( die sowieso) en papier ( pappel in't spaans;)) op zak hebben gehad. of heb je een fotografisch pornografisch geheugen misschien??
Een pornografisch geheugen.
Willem2
3 oktober 2008, 00:03
Ik weet dat ik teveel en te lange onzin schrijf. Maar als je goed leest, soms tussen de bedlakens door, dan staat er ook wat nuttigs in.
Sorry, ik was gisteren niet helemaal mijzelf. Ik was The White Tornado
Je leest het allemaal van het weekend.
Kan daar ook een uittreksel van komen zoals al voorgesteld door Carpe diem ;) :cool:
seqoya
3 oktober 2008, 06:01
ja thanks Ace en Toppie het was idd Rex...
ja ace je moet echt even verslag doen van het gesprek van chanel...die wist echt even niet meer hoe ze zich gedragen moest... heb die mickey mouse trouwens nog steeds niet gezien...
Gustomass
3 oktober 2008, 06:52
Afgelopen woensdag was het voor Gusto de dag van de spontaniteit, de zoete inval. Laat maar komme wat komt.....
En jawel hoor, omdat Gusto in eerste instantie niet had geantwoord op de vraag van Seqoya of ik een GT-gaatje zou kunnen maken woensdag middag, probeerde hij het woensdagmorgen vroeg nóg maar eens.En deze keer met iets meer succes.. "Nee, ik kan vandaag niet, heb afspraak tot 17 uur en daarna schiet er te weinig tijd over...."schreef Gusto hem terug...Maar onderwijl schrijvende herinnerde Gusto zich de M van Cubaanse Marina, die zou zo maar in GT kunnen zijn. Dickydik had het in zijn korte maar zeer duidelijke bewoordingen immers via ons aller forum kenbaar gemaakt...
Uiteindelijk stond Gusto om iets over 16 uur aan de theke en kon hij 11 seconden later al de hand schudden van Seqoya. Het was al veel te lang geleden, meestal zeg je dat tegen de dames.... later op de dag mocht Gusto dat nog meerdere malen oefenen bij de dames...maar bij de laatse dame werd het menens....
Na rots in de branding Griekse Christina uitgebreid te hebben welkom geheten, zij mij of ik haar...doet dat er toe?? nog vele bekende snoetjes gegroet wat dan bestaat uit handje en "wo warst du so lange " direct of tijdens al gevolgd door 3 heerlijke kussen....
Na wat gebabbeld te hebben volgt dan mijn "nou ik moet nog beetje opwarmen...also vielleicht treffen wir uns später noch mal..." .
Al heel snel , na het douchen was Gusto Seqoya al uit het oog verloren...Ja, dat ie supergeil was kon ik me wel voorstellen , maar om gelijk de kamer op te gaan zonder eerst een "zum Wohl drankje" samen genomen te hebben, zo kende ik hem niet. Christina had hem nét nog gezien, maar was hem ook al kwijt... In de kino.... staat Christina de wacht te houden.... "gerade war er noch hier...." afijn, dan maar zelf op zoektocht uit. Loop ik van achter de bar binnen, roept Christina me enthousiast toe terwijl ze bij de bar ingang stond" Gusto " hier ist er...." Laaiend enthousiast stormde Gusto de bar door, deze keer de vooruitstekende beentjes van de dames op de krukken succesvol ontwijkend, stormde hij naar de baringang.... stak zijn armen hunkerend uit, lachte en riep "he hallo, bist du wieder hier..."' Sorry Christina, ik heb je nog vergeten te danken, sorry Seqoya, voor jou had ik ook even geen aandacht....
Nee, pal naast Seqoya en vriend en Christina was nog net een beetje plek over... Juist genoeg plek voor niemand minder dan...M . Hier stond een bloedmooie dame met een lach van oor tot oor en spleetoogjes( Gusto mag dat zeggen) van het lachen....Hier stond niemand minder dan Cubaanse Marina om me met open armen en mond te ontvangen en begroeten...
Na me even verontschuldigd te hebben..."he Seqoya, dit is nou Marina...!!" ging ik verder met Marina...dit verder gaan bestond aanvankelijk uit niet veel meer dan het stilzwijgend bewonderen van haar. Wat zag ze er goed uit.... "Hab auch urlaub gehabt und lange nicht gearbeitet.... " waarop ik wat onbeholpen aanvulde..."willst du mich sagen dass lange zeit ohne sex dich gut getan hat?? Nein, Marina, du kannst mich vielles sagen, aber dies glaub'ich dir gar nicht..."
Ze zag er heerlijk uit, zo spontaan, zo warm, zo ongecompliceerd....
Ze was net binnen... Gusto eigenlijk ook en dan wacht ie altijd nog liever even....zo nu ook... Marina had alle begrip ervoor en zei al...."also dann treffen wir uns vielleicht später noch" waarop ik heel vast besloten haar corrigeerde... "du kannst bestimmt dass vielleicht weglassen..." Gusto viel een heerlijk lachend gezichtje ten deel....
Geheel opgehitst vervolgde Gusto zijn weg, een beetje onbeholpen....
Zou ik me alsnog omdraaien en haar meteen vragen.... "Gusto, nu je kans, Marina , na lange tijd , nu net fris binnen...wat wil je nog meer..." Nee toch nog maar even een rondje....
Levensgevaarlijk... al die dames en dan met name al die bekende dames..."Oh Hallo Tanja,..schön dich ..kuss...wied....kuss er kuss zu sehen...wie gehts es dir???"
Even rustig een pilsje gepakt aan de bar mét Seqoya deze keer, eindelijk hadden we elkaar gevonden want zijn vriend was bezig Marina bezig te houden. Om te voorkomen dat Seqoya al weer direct met één of met misschien wel allebei die wat vrijpostig gebekte dames mét beiden een hele grote bos hout voor de deur naar de kamer zou gaan probeerde ik hem af te leiden om nog even met hem bij te praten.... of dat gelukt is , weet ik niet meer... Gusto's oog viel op een dame die aan kwam lopen... een lange slanke dame... een mooi ingetogen lachend snoetje erop, omgeven door een heerlijke bos , ietsje verwilderd uitziende bos, wat roodachtige haren.... Gusto was van de wereld.... zette zijn pilsje even op zij en nam zijn volle kans om deze dame te kussen en "ein herzlich willkommen "te wensen... onze aanraking met handen was al voldoende, maar de 3 kussen maakten onze relatie voor vandaag definitief...getrouwd voor een namiddagje in Golden Time met een heerlijke dame. Héél lang geleden heeft Gusto eens een draadje aan gemaakt, genaamd. "Maria, die lieve meid uit Litouwen" Hier stond ze zo maar bij me... deze lieve Maria....
Een Girl next door type al moet ik eerlijk zijn nooit zo een meisje als girl next door gehad te hebben...Eigenlijk zou ik dat ook niet willen.... Ik zou er gewoon niet vanaf kunnen blijven en dat zou bij een girl next door in je straat wel eens tot flink wat gedoe kunnen leiden....
Maar terug naar woensdag middag tegen half zes... lekker bijgebabbeld en Gusto is Seqoya volledig vergeten..sorry vriend... I can't help it...she did it!!!.
Omdat ze wat honger had besloten we eerst wat te babbelen, dan wat te eten en dan.... ze had immers netjes gevraagd wat voor plannen ik vandaag had... toen ik daarop geantwoord had, vroeg ze verder..."und köntest du mich erzählen, mit wem du sex machen möchtest???? Hierop was het antwoord al snel duidelijk. Even nog voelde ik dat ik , nog niet eens zo lang geleden Marina min of meer ook wat had toegezegd..... Het leven van een ijsbeer valt niet mee heren, echt niet... denk daar niet te licht over asjeblief....
afijn, lekker gebabbeld, alvast in de rij gaan staan, Sonny nog gegroet, juist vóór hij wel heel uitbundig begroet werd door een net binnekomend blond typisch Sonny meisje....Heb beiden niet meer gezien...daar waren wellicht én Sonny's blondje en mijn Maria debet aan...
In de rij was het gezellig. Nog even over de tariefsverhogingen voor dames gehad. Aanvankelijk was het 20 euro, later kwam er 5 euro bovenop omdat ze er een tweede etage op wilden bouwen en onlangs is er 5 euro bovenop gekomen voor de bouw van een zwembad... Dit laatste is gerealieerd, al mag het de naam niet echt hebben...
Eten was best goed, al vond Maria er veel te veel brood in de Frikadelle verwerkt was.
Afijn, goed geeten en dan wil Gusto meestal graag even alles laten zakken...maar dat wilde Gusto zichzelf en Maria niet aandoen.
Ok, ik ga me even douchen dann kannst du fragen ob die Zimmerkriese vorbei ist... Mach dass Gusto, aber fragen brauche ich nicht, habe schon ein zimmer festgelegt.... kijk....
Met daglicht naar huisje 16 getrokken om er een dik uur later in het pikke( excusez moi le mot..)donker vandaan terug te keren.
Maria was mooi en met name lekker zichzelf. Nou dan is Gusto ook lekker zichzelf.. weer gedaan alsof het onze eerste keer was.... misschien was dat niet zo moeilijk, want onze vorige keer was inmiddels op één maand na 2 en een half jaar geleden, 28 april 2006..... Je wordt ouder pappa, geeft het maar toe slingerde even door mijn hoofd maar niet voor lang...
Inmiddels was Maria begonnen zich langzaam te ontkleden en dat lukte maar moeizaam...Gusto was daaraan volledig schuld.. wat een heerlijke kleine naturel tietjes..... heerlijk wat een gesabbel....
pappa mag dan ouder zijn, hij voelt zich gelijk weer als een jongeman....
Wat kan het leven toch mooi zijn....
Nu begon ze me af te leiden door voorzichtig maar oh zo sensueel te gaan kussen wat al snel over mocht gaan in zoenen.... ondertussen kon ze zich niet door mij gestoord van haar resterende stoflapjes ontdoen. Nu verscheen er een heerlijk klein en jong, gladgeschoren poesje, wat mooi aftekende in het tegenlicht wat als laatste namiddaglicht zich een baan worstelde door het raam.... Met een zacht "nicht so fest" fluisterde ze me in dan ik mijn enthousiastme wat ik afreageerde op haar tietjes beter een beetje zou temperen.... also geschah.....
Heerlijk wat een fijne dame....wow wow wow...
Gusto wilde niet stoppen maar toch gehhorzaamde hij Maria's bevel, wat ze me zacht influisterde.... "lieg dich hin und mach's dich bequem. und lass dich ein bischen verwönnen..." in het Litouws had het vast en zeker nog mooier en erotischer geklonken, maar nu wist ik tenminste zeker wat ik beste kon doen....
Nu begon een andere Maria me te bespelen en me te plezieren...een andere Maria als van 2 en half jaar terug.... Gusto herinnerde zich nog het eindeloze en hele goede pijpen van haar.....zie recensies...
Nee, nu haalde ze een tube tevoorschijn , waarbij Gusto zich helemaal geen gedachten maakte...laat komen wat komt....
Ze smeerde me op junior en naast junior heerlijk in....Nu begon ze me heerlijk te berijden.... waarbij junior regelmatig shocking klem kwam te zitten, zoals Tol Hansse in zijn lied over Big City Amsterdam vertolkte....
Van verwondering gingen Gusto's ogen wagenwijd open, om weer even snel gesloten te worden van genot, van intens genot en genoegen...en ...om in gedachten terug te gaan naar waar het allemaal mee begon,.... die erotische massages in Eindhoven met Roos en Iris.....
Nu was ik hier met mijn eigen Maria en kreeg ik hetzelfde, maar dan met het vooruitzicht dat het niet bij een Happy Ending zou blijven...Deze benaming deed Maria in de lach schieten, waaruit ik , geheel voor mijn rekening concludeer dat ze deze benaming voor een handmatig hoogtepunt nog niet kende....
Nee, intens kusten en zoende we tijdens de junior-massage door, kon ik haar tietjes betasten, voelen, kneden en lekker besabbelen....nee hoor, heel zacht en teder deze keer.... om te voorkomen dat een onzer genitaliën warm zouden lopen, haalde ze nog enkele keren de smeermassage olie erbij....
Goed idee meisje....
Ze deed haar uiterste best om haar aanvankelijke "Ich möchte dich mahl gut verwöhnen "gestalte te geven....
Heerlijk gewoon.
Daarna toch even voor de afwisseling lekker gepijpt en gelikt en nog wat mer gedaan, nadat we na enig zoeken onze ideale 69 ligging hadden gevonden....
Na elkaar beidseitig ook nog verwend te hebben, geknield op onze knietjes was het tijd om me maar weer eens lekker neer te leggen... Hier begon een nieuwe fase, waarbij ze van alles met me uithaalde en wat zo mooi wordt omschreven met... " ze weet precies hoe ze een man zijn wensen kan vervulllen." .
Nu werd het duidelijk dat dit veel te fijn was om af te breken om in een neukpositie over te gaan. Geen van ons beiden maakten ook maar enige aanstalte en dus kwamen uiteindelijk Gusto's nageslacht in overdadige aantallen allemaal op zijn buik en bovenlichaam terecht.... nu werd me duidelijk, en tijdens het hele opruimproced"nog meer dat er niks meer over was voor Marina.....Jammer...
Nog een lekker sigaretje gerookt, Maria dan en toen weer de kamer , in alle onschuld verlaten. Dat klopte, we hadden immers niet geneukt...maar wel dingen gedaan die vele malen meer plezier kunnen geven.... smaken verschillen natuurlijk...
Na me achter haar aanlopend een baan door de bar gebaand te hebben , de kluisjes opgezocht... Bij het betreden der doucheruimte, hoor ik Tatjana roepen, " Maria, Schlüssel Bitte!!!???" die was weer voor de volgende geluksvogel....
Haar een passende vergoeding gegeven en haar nog een fijne avond gewenst...
Maria, het was heerlijk en ook al ben je nu nét 23 jaar en de vorige keer nog 20, je bent voor mij nog steeds The girl next door, Maria, die lieve meid uit Litouwen.......
Zo die is eruit en nu maar lekker slapen...
Welterusten meisje , slaap zacht.....
Ohh jeetje, ze ligt helemaal niet bij me ..... she must be next door....
Gustomass keeps on dreaming....
bergm550
3 oktober 2008, 08:49
der urlaub ıst bald beendet....
gt .......... 08.10 and 11. 10 ............
und dann wieder eine lange pause oder das ende des clublebens ???............
gruss ozzy1:wink::wink:
Hallo ozzy1,
Ich muß dich leider enttäuschen, aber du wirst bestimmt wieder zurück kommen. :) Ich habe viele Leute getroffen in diesem Club-Leben und selbst wenn sie über 60 Jahren alt sind, besuchen sie noch immer die Clubs.
OK, vielleicht gibt es eine Pause, aber die meisten kommen immer wieder zurück. Das ist auch für die Frauen so. Wenn man das Club-Leben kennengelernt hat, ist es schwer um das wieder zu verlassen. :)
Bergm550
Dickydik
3 oktober 2008, 14:06
Gisteren weer eens een full-day gemaakt in GT.... vermoeiend!...:gnade[1]:
Allereerst even "blijemotorrijder" ontmoet hetgeen écht een blijemotorijder bleek te zijn.... :D. Helaas hebben we elkaar later uit het oog verloren vanwege wederzijdse drukke aktiviteiten......
Bij binnenkomst al gelijk een aantal dames waargenomen die een mogelijk "target" zouden kunnen vormen...
Lin kwam me al hoopvol begroeten toen ze haar ontbijtje buiten op het (frisse) terras kwam nuttigen.... (zij zou het niet gaan worden vandaag)
Ondertussen zag ik ook Gabriella langsflitsen op weg naar een tuinhuisje waarop ik intern een vreugdesprongetje maakte....
Eenmaal op jacht besloot ik dáár op te wachten... nou valt dat niet mee want als ze van de kamer komt fietst ze vaak meteen door naar een volgende... Nou had ik geluk want haar laatste vangst bleek niet bestand tegen al dat Gabriella geweld en was dus snel terug...
Ze had mij ook al waargenomen en wetend dat ik "Gabriella-bestendig" ben kwam ze me al min of meer 'ophalen'...... Het werd weer een heftig anderhalf uurtje en na afloop moest zíj zelf bekennen dat ze "kaput" was..... (ik ook maar dat zei ik haar niet... moest zelf ook even in de 'recovery'...)
's Middags zag ik een stevige Dominicaanse lopen luisterend naar de naam Melissa, die kende ik al wel maar had haar niet gelijk herkend vanwege haar veranderde uiterlijk. Ze ziet er wat 'hoerig' uit maar onder die facade blijkt echter best een lieve meid schuil te gaan ('n hele meid eigenlijk wel...) Op de kamer weer een heerlijke sessie met haar gehad. De sex met haar is van een hoog persoonlijk gehalte en veel intimiteit... (GFE moemen ze dat geloof ik...) Hoe dan ook, het was van uitstekende kwaliteit.
Via haar, (het Spaans sprekende clubje kwekt nogal met elkaar) kwam ik later in contact met Samantha, die al een tijdje op mijn lijstje stond....( hè Toppie?...) Hoopvol vertrok ik met haar naar de kamer, misschien té verwachtingsvol want ik vond het eigenlijk nogal tegenvallen. Eenmaal uit haar strakke jurkje gepeld vond ik haar ook niet zo mooi meer, nogal slap velletje vond ik. Hoewel ze haar best deed kon ze me niet bekoren, ik had er ook geen klik mee...... (bij een half uurtje afgehaakt zeer tegen mijn gewoonte..) Later bij de uitgang nog even zoenend afscheid genomen van Gabriella die in spijkerbroek met haar stewardessenkoffertje vertok..
Daarna was de pijp toch aardig leeg (dacht ik) maar dan moet je niet later op de avond Lilia tegenkomen (was ik die dag al vaker tegengekomen maar één van beiden steeds bezet...) die me in in m'n oor siste dat ze me ná de pizza ging "vergewaltigen" en dat vervolgens ook dééd.......:eek:
Vanaf half elf tot half één is ze daarmee doorgegaan overgaand in een heerlijke sensuele massage.... hoewel massage eigenlijk niet de lading dekt die het had..... meer een tantrische healing eigenlijk......
Daarmee kon ik moe maar meer dan voldaan huiswaarts keren..... (denk dat ik wel een weekje zonder sex kan nu....)
Ace2
4 oktober 2008, 06:53
Vrijdag 10 oktober neem ik definitief afscheid van Toppie33. Om dit trieste gebeuren te vieren nodig ik alle viezerikken hier uit voor een stukje taart in Brüggen, locatie zal wel bekend zijn bij iedereen ;)
Ben ik niet uitgenodigd?
Toppie
4 oktober 2008, 08:26
Jij bent toch de grootste viezerik in de neukfabriek? ;)
foots
4 oktober 2008, 12:19
Heren, beren,
Het is toch bekend dat er in GT alleen maar viezerikken zitten, evenals in PHG, VV, YY, SS, BB, Oase, Palace, etc. etc.
Als je het niet geloofd dan vraag je het gewoon aan je schoonmoeder wat zij van ijsberen vindt.
Maar mijn advies is: :moon:
Of te wel geef acht aan het 11de gebod:
11. "GIJ ZULT GENIETEN"
Groet, Foots :wink:
Toppie
5 oktober 2008, 01:03
Mooi verslag Dicky. Ik kan je vertellen dat gabriella de volgende dag haar accu alweer had opgeladen ;). Ze vond dat ik haar wel erg lang had laten wachten sinds onze laatste kamersessie... Tja er loopt ook zoveel moois rond in gt.
piranha
5 oktober 2008, 09:43
Vond het gisteren niet leuk in GT:mad::mad: Niet dat er niet genoeg vrouwen waren maar naar mijn mening weinig of geen toppertjes. Geen enkele Thaise, weinige roemeensen, enkele latina's (maar m'n oogappeltje was er niet) en voor de rest zowat de usual suspects. Nog even met Vivian liggen praten en hard getwijfeld; m'n god wat zag ze er stalend sexy uit in haar zwarte body en hoge panterlaarzen; maar haar toch kunnen weerstaan daar het nog maar een weekje geleden was met haar. Voor anderen misschien niet, maar voor mij was het een baaldag en dus zonder te kameren rond acht uur maar weer naar huis gegaan........there will be days like this.:mad:
mssucces
5 oktober 2008, 11:09
Jammer piranha, ben gisteren ook geweest en het aanbod was wat mager, maar heb een goede sessie gehad met suzanne en Carmen/cosmina. ook vroeg weg gegaan omstreeks 19;15 om redelijk optijd thuis te komen lekker voor de sport binnen.
Het eten had ik met een verrijdbaar buffettafel nog niet eerder gezien en het was goed te eten mag ook weleens gezegd worden.
piranha
5 oktober 2008, 12:13
Het eten had ik met een verrijdbaar buffettafel nog niet eerder gezien en het was goed te eten mag ook weleens gezegd worden.
Wel toevallig dacht ik daar gisteren net hetzelfde over, en eerlijk gezegd vind ik het de laatste tijd merkelijk beter. Oftewel is dit enkel een illusie en is het eten nog steeds even walgelijk maar begint er enkel gewenning op te treden.:huch:
bergm550
5 oktober 2008, 13:54
Jammer piranha, ben gisteren ook geweest en het aanbod was wat mager, maar heb een goede sessie gehad met suzanne en Carmen/cosmina. ook vroeg weg gegaan omstreeks 19;15 om redelijk optijd thuis te komen lekker voor de sport binnen.
Cosmina? Was ze toch gister in GT? Ik heb haar niet gezien gister, en Tatjana (receptie) kon ook niet herinneren dat ze aanwezig was.
Big30
5 oktober 2008, 13:59
Cosmina? Was ze toch gister in GT? Ik heb haar niet gezien gister, en Tatjana (receptie) kon ook niet herinneren dat ze aanwezig was.
Hier wordt bedoeld:
Carmen ( voorheen Cosmina (Roemeense) ) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6603) en niet deze Cosmina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8858)!
:wink::wink:
bergm550
5 oktober 2008, 14:12
Gister was ik in Golden Time. Het weer was droog, maar wel fris.
Ik had me verheugd om Cosmina weer te zien, maar ik kon haar niet vinden. Volgens Silvana hadden zich meer als 100 vrouwen ingeschreven. Ik vond zeker dat er genoeg goed-uitziende vrouwen rondliepen, waaronder ook de bekende gezichten. Er was voor ieder wat wils.
Ik ben als eerste met Tiffany op de kamer geweest. Daarna ben ik met Lorena gegaan en als laatste met Silvana. Ik heb zeer genoten van de sessies met deze vrouwen. Ze bieden een zeer goede service en zijn vriendelijk.
Het eten werd inderdaad geserveerd op een serveertafel. Het eten bestond uit rijst of spaghetti met saus en kipschnitzel. Ik vind het eten altijd goed smaken in Golden Time. Dit komt waarschijnlijk omdat ik vrijgezel ben, en dan is iedere maaltijd een goede maaltijd. :)
Ik ben weer in Golden Time op 18 oktober.
Bergm550
Ace2
5 oktober 2008, 22:39
..............Na Vanja kwam Anastasia voorbij lopen. In koor zeiden Toppie33 en ik: “die ziet er lekker uit.” Wij keken elkaar aan en schoten in de lach. Het was weer een hoop onderbroekenlol. “Kom” zei ik “we gaan haar sandwichen”. Anastasia stond bij de ingang van de kino en ik wenkte haar bij ons te komen. “Du sehst schon aus” zei ik. Anastasia zag ik gelijk rekenen: 2 ijsberen die geil waren, met een uurtarief van € 100;= en als toetje FT, oftewel € 250;= zat daar zo maar voor de grijp op het trapje bij de kino. Anastasia wreef over mijn borstkast en keek uit haar ooghoeken naar Toppie33, waar de brede grijns plaats had gemaakt voor een geile grimas. Anastasia keek naar mijn borstkast en knipoogde. Ineens zei ze: “Du bist zu weiss.” en ze stapte op Toppie33 af en zei “Ah, dass ist schon”, waarbij ze op de kleur van Toppie33 wees. “Sonnenliege” zei Toppie33 trots. “Bei mir auch” zei Anastasia en de 2 troetelbeertjes hadden iets gemeenschappelijks.......................
Al meer dan een week roept Toppie33 te pas en te onpas: “He, Witte” tegen mij, terwijl ik continue denk: “Waar heeft ie het toch over?”. Ik had het ook erg druk met de Beste recensie van de maand. Ik had een maand van mijn leven aan dit forum gegeven en het beste wat Ace2 te bieden had werd tentoon gespreid. Je zou dan toch een bedankje verwachten. Laten wij zeggen: een soort van oeuvreprijs, een enveloppe vol met (GT-)vrijkaartjes of zoiets. Maar niets is op dit forum wat het zou moeten zijn. De prijsuitreiking wordt zonder overleg op zijn kop gezet. Ik had verwacht dat RPLover mij zou inhuren als adviseur of een soort van commissaris voor de rubriek De beste recensie van de maand, maar in plaats daarvan ontslaat hij mij. Hij neemt niet eens de moeite mij dat persoonlijk mede te delen en ik moest het vernemen op dit forum. En last but not least stelt Jansen mijn betrouwbaarheid en eerlijkheid ter discussie. Alsof ik niet integer zou zijn met mijn getel. “Laat ‘m zelf accountantje spelen.” dacht ik. Juist ik sta, in de storm van de kredietcrises, voor integriteit, transparantie en zuiverheid. Het wordt eens tijd dat er een grote schoonmaak op dit forum wordt gehouden. Het wordt tijd voor de Witte Tornado. En zo werd The White Tornado geboren. Ik schrok er zelf ook van.
Mijn eerste grote schoonmaakactie zou in GT moeten zijn. Daar waren nog zieltjes te redden. Natuurlijk had ik eigenlijk helemaal geen tijd. Maar wat voor verslaafde ben ik, als ik toch niet gewoon ga. Het zou woensdagmiddag worden. Ik kwam voor enen aan en ik stapte snel naar binnen. Eindelijk kon ik ook eens schrijven dat ik vroeg aan kwam en rustig ging ontbijten. Ik wist dat Viezerik33 al binnen was. Ik wist ook dat Quama The Colossal zou komen.
Ik liep met natte haartjes de barruimte binnen en ik stelde vast dat het rustig was. Er waren een paar ijsberen en een paar vrouwtjes die nog lusteloos op een krukje zaten. Aan de andere kant van de barruimte zag ik Toppie33 net een sigaret opsteken. Toppie33 rookt alleen in GT. Zijn weekverbruik aan sigaretten is 6 pakjes.
Ik liep lachend op Toppie33 af en toen ik halverwege de bar was, kreeg ik ineens een flinke duw. Ik keek rechts opzij en keek in de wilde ogen van Mati. “Ich habe lust.” zei ze grommend. Ik keek snel rond of ze misschien iemand anders bedoelde. Ondertussen stapte Mati al van haar krukje af. Ik stamelde in lichte paniek dat ik Toppie33 snel moest spreken en ik liep snel door (er zijn een hoop ijsberen die mij nu voor gek verklaren). Ik schudde met Toppie33 de hand. Hij zei: “Mati kijkt de hele tijd naar je.” Verschrikt keek ik om en zag inderdaad Mati naar mij kijken, terwijl ze gromde. Ik kroop maar dichter tegen Toppie33 aan. Even dacht ik dat dat werkte, maar toen ik een paar stappen naar de bar deed om drinken te bestellen keek Mati weer grommend naar mij. Ik verstopte mij achter de bar en ging door mijn knieeen, zodat Mati mij niet meer kon zien. Om te bestellen liet ik mijn hand net boven de bar uitkomen, waarmee ik zwaaide. De thekefrau kwam even een kijkje nemen of alles wel goed ging. Ze zag de groeiende angst in mijn ogen. Ondertussen zag ik ook Sonny met een vriend van hem binnen komen. Ik wilde Sonny omhelzen en samen met hem huilen. Sonny had mij in de maand september eindelijk, ja eindelijk, eens genomineerd. Ik wilde op hem af stuiteren, maar ik zag het serieuze gezicht van zijn vriend. “Laat ik die maar niet gelijk afschrikken, anders wordt Sonny boos.” dacht ik. Toen ik mijn stuiterimpulsen onder controle had liep ik op de heren af en gaf hen zo serieus mogelijk een hand. Sonny was zaken aan het doen, dus trok ik een nog serieuzer gezicht. Dat duurde maar even, want ineens hing Mati om mijn nek, die allerlei niet zo nette voorstellen deed en overal aan trok. Ik maakte een niet zo serieuze indruk, vrees ik.
Met Toppie33 dronk ik een kopje capo. Eerst kwam Roxy bij ons staan. Roxy is blond en heeft een mooi strak, slank lichaam met een schitterend kontje. Dat weet ze allemaal heel goed. Ze liep op Toppie33 af en zoende hem en begon tegen hem aan te rijden, waarbij ze haar kontje richting mij naar achteren stak. “Als ze zo door gaat, dan ga ik haar hier ter plekke sandwichen.” dacht ik. Toppie33 maakte mij duidelijk dat Roxy zijn verovering van dinsdag was. Het was beiden goed bevallen. Van successessies van Toppie33 kun je beter afblijven. Je presteert dan altijd onder de maat. Bij wie dit alles wat minder was bevallen, was Anastasia. Wild kwam het kleine kind aan gestormd. Ze gaf Toppie33 een klap tegen zijn schouder en riep: “Yesterdag you fuck my girlfriend. Why did you do that?” Toppie33 keek verbaast. Ik begreep maar al te goed dat in deze harde wereld van prostitutie een (gewilde) klant verliezen niet goed is, maar een goede klant verliezen aan een vriendin enorm gezichtsverlies is. Zie hier: ik kraam niet alleen onzin uit. Dat was afgelopen woensdag echter wel anders. Maar Anastasia was op dreef: “Roxy is no good. She has…….(allerlei prive-informatie werd aan ons openbaar gemaakt) ……….and look at her ugly tatoo.” Ik keek er erg graag naar, terwijl ik het kwijl van mijn mond veegde. Toppie33 stamelde wat en Roxy leek het allemaal erg leuk te vinden. Ze draaide zich om en stootte haar heerlijke billen tegen Toppie33 aan. “Ich habe dass auch gerne.” riep ik. Roxy draaide zich naar mij toe en stootte haar heerlijke veerbillen tegen mij aan. Voor Anastasia was dit het moment tegen Toppie33 aan te vleien. “Shall we go to the room?” vroeg ze. Toppie33 reageerde niet. Dat zou je als een afwijzing kunnen opvatten, maar voor Anastasia was het alleen maar een stimulans om nog meer haar best te doen. Dat had geen effect en dus greep ze naar heftigere middelen: “If you do not want me, than I go fuck with your friend.” en ze wees naar mij. Voor de liefde vinden de vrouwen Toppie33, maar voor de lust komen ze bij Ace2 uit. “You only say that, because of my body.” zei ik. Anastasia keek mij verbaasd aan. Voor de zekerheid spande ik mijn spierballen, waarop Roxy mijn biceps vast pakte. “Ooooohhhhhhhhhh” zei ze. “Ich bin eine super gaste.” zei ik. Verbaast keek Roxy mij aan. “Ich bin die weissen tornado. Fur du die beddenlaken auf bed hast gemacht bin ich schon fertig. Nur 1 minute brauche ich.” vervolgde ik. Met grote ogen keek Roxy mij aan. Inderdaad ik was de ideale klant. “Du kannst im bar bleiben. Ich brauche nur die schlussel and ich bin innen eine minute zurick.” Nu was ik echt de grote held van Roxy. Anastasia had ons gesprek gevolgd, maar begreep er niets van: “What did you say about me? What did you say about me?” riep ze. Dat vond ik erg onbeleefd om ons te storen in ons gesprek. Derhalve zei ik tegen haar: “I said that my dick is too big to fuck you in your ash.” In plaats van te reageren wende Anastasia zich tot Toppie33: “What did he say about me?” Eigenlijk had ik een beetje spijt van mijn botte reactie dus ik besloot eerlijk te zijn: “I told your girlfriend that I am a white Tornado. When we go to the room I will come before you can make the bed ready.” Anastasia keek mij aan en tikte met haar vinger tegen haar voorhoofd, waarna ze tegen de lachende Toppie33 zei: “The brain of your friend is not working well.” Daarna ging ze weer in de aanval bij Toppie33: “It is no good that you fuck my girlfriend.” Ik had het idee dat Toppie33 het allemaal erg goed vond. “We go to the room. We go fuck” zei Anastasia tegen Toppie33, terwijl ze aan zijn badjas trok. Doordat ze aan zijn badjas trok, werd zichtbaar dat Toppie33 een rose boxershort droeg. Nu was het Roxy die reageerde en aanwees dat zij een rose setje aan had. Ze vond dat zij daardoor erg goed bij Toppie33 paste. Als blikken konden doden, dan had Anastasia toegeslagen. Met een gezicht vol weerzin en jaloezie keek ze naar het schouwspel. “It is your own fault” zei ik. “Man with braun skin are bad, but man with white skin, like me, are nice. I go every time with the same girls and I be good to them. Toppie fucks every thing what is walking around.” lichte ik toe. “Go with me” zei Anastasia tegen mij en ze keek naar Toppie33 “If you not go to the room with me I go with your friend.” “I am sorry” zei ik “I do not like girls who like braun skin. And Mati will not like it.” Dat had ik beter niet kunnen zeggen. Mati had ons schouwspel aanschouwd en zag aan mijn lippen dat ik”Mati” zei. Met grote stappen kwam ze op ons aan gestormd. Ze duwde Anastasia en Roxy weg en pakte mij stevig, heel stevig, vast. Ze zal het vast knuffelen hebben genoemd, maar ik dacht meer aan lucht proberen te halen. “Vorsicht” riep ik “ich bin eine weisse tornado. Ich bin schnell, aber nicht stark.” “Ich weiss” zei Mati. Nu ik was los gelaten dook ik gelijk achter de brede rug van Toppie33. “Er ist meine bodyguard.” riep ik. “Schlimme bodyguard” zei Mati lachend en begon Toppie33 op zijn hoofd te kletsen. Daardoor deed Toppie33 een paar stappen opzij, waardoor ik weer vol in het vizier van Mati kwam. Ook ik kreeg een pak slaag. “Ah gut” riep ik “ich liebe dass. Machst du dass auch auf zimmer. Ich bezahle extra.” Mati schoot in de lach en ik probeerde weg te vluchten. Maar dat lukte niet. Mati greep mij beet.
Ze zette mij op een kruk en draaide zich om. Daarna ging ze op mij zitten en begon te rijden. Ze draaide om en probeerde te zoenen, maar ik probeerde haar wat van mij af te houden.
Ik dacht mijzelf te kunnen bevrijden uit de klauwen van Mati door te zeggen: "Meine freund Extince soll bose auf mich sein. Ich kann dass nicht machen". Waarop Mati zei: "Latzte sonnstag war er nur mit schwartzen madel" Ik keek naar Toppie33 met een begrijpende glimlach, maar had daardoor net niet op tijd in de gaten dat de klauwen van Mati mijn kant uit kwamen. Met die klauwen wierp ze mij op haar rug en liep (met mij op haar rug) de barruimte uit. (Dit is geen beeldspraak, maar een letterlijke weergave van de werkelijkheid). Bij het einde van de barruimte zette ze mij neer en sleep mij aan mijn armen mee naar de kino ............................................. :eek: Ik riep: “Hilfe, hilfe, woh bringst du mich hin, Mati?” Mati zag er de lol wel van in. De aanwezige dames die bij het stoeptrapje bij de kino zaten keken een beetje verbaast in onze richting. Aan het begin van het gangetje richting kino stopte Mati. Ik dacht dat het grapje nu lang genoeg had geduurd. Ik haalde al opgelucht adem, maar ik kreeg een flinke duw, zodat ik in het toilet terecht kwam. Ik draaide mij om en zag Mati ook het toilet binnenstappen (de deur dicht deed), met een brede grijns en haar tong naar buiten liet. “Diese toilette ist nur fur manner.” zei ik met de nodige angst in mijn stem. Ik begreep dat het grapje nog niet was afgelopen en ik vroeg mij zelfs af of er wel sprake was van een grap. Net toen de klauwen van Mati naar mij grepen, ging de deur weer open. Een verbaasde Sandra stond in de deuropening. Mati draaide zich om en daardoor glipte ik snel het toilet uit. “Ich soll die Extince die schone grusse geben.” riep ik nog. En ik rende snel terug naar Toppie33.
Terug in de barruimte aangekomen zag ik dat Roxy om Toppie33 aan het dansen was en dat Anastasia een klant had gescoord. De klant zag er blijer uit dan Anastasia. Uiteraard was zijn huid bruin-gekleurd. Anastasia liep op Toppie33 af en zei: “If you not go to the room with me, than I go with that man.” Glimlachend antwoordde Toppie33: “I think that is a good idea.” En zo vertrok Anastasia (grommend) met een glimlachende en in zijn handen wrijvende klant richting tuin huisjes. Omdat Anastasia een paar keer had gezegd dat ze met mij naar de kamer wilde, als Toppie33 niet ging, dacht ik dat ik ook welkom was. Stuiterend sprong ik achter het tweetal aan. De ijsbeer vond het in eerste instantie wel leuk, maar toen ik mee naar buiten liep werd zijn glimlachen wat meer zenuwachtig. Ik riep: “We ‘ll have fun. He fucks you in front and I fuck you from behind and my new friend will pay.” Anastasia liep serieus door (alsof ik er niet was) en draaide zich ineens om. Ik dacht dat ik nu wel tot de orde zou worden geroepen. Dat hoopte ook haar klant. Anastasia zei: “Go to your friend and say that I do not want that he fucks my girlfriend. Go, say that.” Ik draaide mij maar om en bracht Toppie33 het nieuws. Anastasia was, met een licht teleurgestelde klant, binnen een kwartier weer terug. Tegen Roxy zei ik: “Schade, Toppie kann nicht mit dir nach zimmer. Du soll mit mir spass machen. Ich brauche nur eine minute. Ich bin die weisse tornado.” Roxy pakte haar 2 kleine borstjes en perste ze samen eens tak haar tongetje lachend uit. Op dat moment kwam Quama de Grote de barruimte binnen. Ik liep op hem af en schudde hem de hand. Aan de bar dronken wij een glaasje fris. Mati was met een taartje naast ons komen te zitten. “Hoe vaak komt dat nu voor dat jij mij staat op te wachten en niet op de kamer zit, als ik binnen kom. Ik zie je eindelijk weer eens.” zei Quama “geef mij eens een goede tip.” Ik keek naar Mati en wees naar haar: “Als je vandaag in goede conditie bent, dan zal Mati een goede keuze zijn.” Mati stond op en liep op mij af en pakte mij beet en gaf mij een zoen op mijn voorhoofd, waardoor de lipstick er nu nog erop staat. “Meine freund heist Quama der Grosse und er braucht eine echte frau, wie du.” zei ik tegen Mati. Mati keek een beetje minachtend en pakte mij beet. “Ich brauche dich” fluisterde ze in mijn oor. Ik keek haar lachend aan en deed maar net of ik het niet begreep. Mati draaide zich om naar de nietsvermoedende Quama en gaf hem een klets op zijn voorhoofd. Hij schrok er echt van en voor hij het in de gaten had, was zijn bril al van zijn hoofd getrokken. Quama bleek een ander soort humor dan Mati te hebben. Ik pakte de bril maar voorzichtig terug en gaf die aan Quama. Mati ging een sleutel halen. Ik weet niet zeker of Quama er wel om gevraagd had. Even later was Mati terug en omarmde Quama. “Uber eine stunde soll ich nach dir kommen und meine freund retten.” zei ik. Lachend keek Mati mij aan: “Zu spat” zei ze nog.
Ik ging eens een rondje lopen. Misschien zou ik ook nog iets vangen. Als snel zag ik een meisje zitten, waarvan ik wist dat zij het vriendinnetje was van een voormalig GT-vriendinnetje van mij. Voor Toppie33 zijn dergelijke meisjes een extra interessante prooi, maar voor brave Ace2 niet. Die praat alleen met dergelijke meisjes. Het meisje en ik kenden elkaar nauwelijks. Ik vroeg haar hoe het met mijn “ex” ging. Dat wist ze niet, want het contact was om onduidelijke redenen verbroken. Ik vroeg haar maar om de groeten te doen als ze toevallig toch weer contact kreeg. Het meisje beloofde dat te doen. Voor de zekerheid vroeg ik nog: “Du wisst wie ich heisse?” Het meisje lachte: “Naturlich, du bist Hercules.” Die naam had ik al een tijdje niet meer gehoord. “Du hast meine korpe gesehen.” zei ik toen ik zwaaiend weg liep.
Ik zag ook Minime zitten, nadat hij eerst met Svetlana had zitten knuffelen. “Dat wil ik ook” dacht ik. We spraken wat, maar Minime zat ongeduldig te wachten op de sleutel en vooral Svetlana. Ineens was hij dan ook vertrokken. “Niemand heeft even rustig de tijd in een serieus gesprek.” Dacht ik nog.
Ik raakte met wat meisjes in gesprek, maar ik merkte dat er niet echt een vonk over sloeg. Zou ik gewoon voor de “looks” van een dame gaan of wachten tot ik echt met een dame wilde. Ik besefte dat de tijd in mijn nadeel zou werken. Om 18.00u. moest ik immers weg.
Met Toppie33 besloot ik even in de kino te kijken. Sonny had zich daar op een bank genesteld en lag tevreden naar de film te kijken. Hij keek naar Irene en riep: "Guck mal richtig hin, dann lernst du mal gut blasen!" Ondertussen was Quama al weer een uur weg. Ik zei tegen Toppie33 dat ik even poolshoogte wilde nemen. Misschien was het toch een beetje onverantwoordelijk van mij geweest om hem te koppelen aan Mati. Wij liepen naar kamer 5 en ik stond voor de deur. Ineens begon ik op de deur te bonken en riep: “POLIZEI, auf machen, schnell, auf machen. Polizei.” en ik bonkte nog een paar maal. Ineens vloog de deur open en Mati stond daar met weid opengesperde ogen, haar haren door elkaar en met een dildo in haar hand. Dit was iets teveel voor mij en ik rende gillend weg.
Het werd tijd voor sex en wel rap een beetje. Ik ging op jacht, maar ik merkte dat, ondanks de vele dames, er niet echt een dame was waar ik nu wild van werd. Ik sloop door GT op zoek naar een prooi en was bereid om alles maar te pakken, als ik maar sex zou hebben. Ik liep bij de sauna en dacht: “De eerste paar borsten die ik zie, grijp ik.” Ik stond al klaar voor de eerste sprong toen ineens een harige mannenhand voor mijn jachtogen verscheen. “Welke idioot stoort mij bij de jacht.” dacht ik. Het bleek vriend Rex te zijn. “Hi Ace, jij ook hier?” zei Rex allervriendelijkst. “Nu niet Rex.” zei ik “Ik ben met belangrijke dingen bezig. Ik ben op jacht. Ik ben in staat alles te neuken wat ik tegen kom.” Die laatste woorden waren voor Rex reden genoeg om snel door te lopen. Dus ik begon maar weer opnieuw. Maar niet voor lang, want Quama was breed lachend en zwaaiend de barruimte binnen gekomen. Het was tijd voor een goed gesprek vond hij. Ik had iets andere plannen. “Wat ben je onrustig” zei Quama “heb je nog geen sex gehad?”. Ondertussen zag ik Lorena uit Roemenie top-less de barruimte betreden. Wat Quama allemaal zei, weet ik niet meer, maar wel hoe Lorena er uit zag. Midden in het verhaal van Quama stond ik op om Lorena te bespringen, maar een andere ijsbeer was mij voor. “Viezerik” dacht ik “ga je eigen vrouw lastig vallen.”.
Misschien moest ik wachten, misschien moest ik iemand anders bespringen. Ik was aan het nadenken toen ineens Gustomass op mij af liep. Hij sloeg op mijn schouder en schudde mijn hand.
“Misschien krijg ik in de buurt van Toppie wel inspiratie?” dacht ik en liep naar hem toe. Hij was in gesprek (wordt er niet meer geneukt?) met een stel heren, waarvan er eentje Segoya bleek te heten. Wij werden aan elkaar voor gesteld. Het was een grote teleurstelling voor Segoya.
In plaats dat ik inspiratie kreeg, kreeg Toppie33 Vivian. Toppie33 krijgt wat ik zoek, in de schoot geworpen. Ik liet het tweetal maar alleen. Niet lang daarna was Toppie33 verdwenen. Ik zou niet weten waar naar toe?
Ondertussen was Lorena weer terug in de zaal. “Waarom ga je er niet direct op af?” vroeg Quama. Ik hou er niet zo van om vrouwen direct aan te spreken als ze net van de kamer komen. Ze mogen best even op adem komen en, hoe raar het ook klinkt in een neukfabriek als GT, wil ik niet in de rij staan of mij haasten om anderen voor te zijn. Daar kreeg ik spijt van, want in no time stond al weer een andere ijsbeer voor mijn lekkere stuk. “Je hebt nu zeker wel spijt van je lakse gedrag.” zei Quama. “Hou je mond” riep ik bits “en doe liever iets.”. Ik ging maar weer uit frustratie een rondje lopen en liep Rex tegen het lijf. “Hahaha, je had mij niet herkend.” zei hij tegen mij. “Ik was op jacht en dan skippen mijn zintuigen alle niet relevante informatie.” antwoordde ik.
Ik zat op een bankleuning toen Anastasia voorbij liep. “Where is your friend?” vroeg ze kortaf. “He did go to the room.” zei ik eerlijk. “With who?” vroeg Anastasia geschrokken. “I am not sure” zei ik “It was a little, small blond girl with a pink bh and a tattoo.” Ik probeerde Roxy zo goed mogelijk te omschrijven en dat lukte heel goed aan de reactie van Anastasia te zien. Anastasia weet nog niet dat je de boodschapper niet kwalijk moet nemen als hij slecht nieuws brengt. Ik liep maar door om te zien dat Lorena bij de balie aan het wachten was. Misschien zou ik toch nog een kans hebben. Quama kwam op mij af gelopen en zei: “ik hou die ijsbeer wel bezig, als jij nu Lorena verleid.” En weg was Quama. Ik twijfelde even of ik Lorena zou aanspreken toen Anastasia aan mijn badjas stond te trekken. “You cannot wait till all my closes are off my body.” zei ik, maar dat ontging Anastasia volkomen. Ze zei: “There is my girlfriend and she is not with Toppie on the room.” Inderdaad zag ik Roxy met een kleine ijsbeer terug van de kamer. “Tsjee” zei ik “I think it was a lot of physical work between them. Toppy lose very much weight.” “You are no good” zei Anastasia woest en liep weg. Anastasia was niet de enige die boos was. Ook bij Luna had ik het schijnbaar verbruid. Ooit, een jaar geleden, haar ik met haar gekamerd. Zij vond dat wel een herhalingsbezoekje waard. Ik vond dat wat minder, maar de weinige keren dat ik haar weer zag, was er altijd wel ruimte voor een dolletje. Dat was vandaag totaal niet. Ze negeerde mij volkomen en toen ik weer bij de kino stond, kreeg ik ineens een harde duw in mijn rug, zodat ik struikelde. Bij de kino trof ik Segoya. “Wat een viezerik ben jij” zei ik tegen Segoya. Wild ja-schuddend bevestigde Sagoya mijn analyse. Er werd wel gewerkt in de kino, maar de dames konden ons niet bekoren, dus gingen wij gezamenlijk aan de wandel. “Het lijkt hier wel een hoeren tent” zei Segoya. “Ja” zei ik “het is niet meer wat het is geweest.” Wij liepen richting de tuin en in het gangetje richting tuin troffen wij Chanel aan. Segoya bleef even staan om deze mooie verschijning eens goed te aanschouwen. Ik wilde door lopen en deed de deur naar de barruimte open. Ik deed alsof ik schrok en gooide de deur met een grote klap dicht. Verschrikt draaide ik mij naar Chanel om en zei: “Ich bin shockiert. Ich sehe frauen ohne kleider. Wass ist loss. Who ist die chef?” Chanel schoot in de lach. Ik stelde mij voor aan Chanel, net als zij zich aan mij voorstelde. “Du bist aus Brasil? » vroeg ik. « Halb Brasil und halb Deutschland” zei Chanel. “Genau wie ich” riep ik verrukt “Ich bin half Hollandisch und halb Hollandisch. Sud und Nort Hollandisch. Und ein bischen kase” “ich bin shockiert wass ich sehe” vertrouwde ik haar toe. “Ich auch” zei Chanel. “Hast du schon die kino gesehen?” vroeg ik “Es gibt nur schlimme filmen. Ich habe schone lange gefraght dass ich Mickey Mouse sehen will. Ich warte schon drei jahre. Ich denke dass GT die film verloren ist.” Chanel vond het wel vermakelijk. Hoe vaak kom je een ongevaarlijke gek tegen? “Willst du auch nur hubsche manner haben?” vroeg ik haar. “Ja” zei Chanel verleidelijk. “Schade” zei ik “ich hatte lust mit dir nach zimmer zu gehen. Aber du willst nur hubsche manner.” en ik wees naar Segoya. “Aber meine mutter sagt dass ich auch schon bin. Dass ich schone ohren und eine schone schwanze habe.” Chanel keek mij lachend aan en schatte ook even voor de zekerheid in of ik echt wel ongevaarlijk was. “Du bist schon” zei Chanel ineens. Ik veerde op en Segoya kwam iets dichter bij kijken. Dan blijkt dat Segoya mij nog niet goed kent en veel te dicht in mijn buurt komt. Ik pakte hem vast en schudde hem door elkaar: “Heb je het gehoord. Ze vindt mij knap. Du denkst dass ich schon bin. Kannst du dass noch einmahl sagen gegen meine freund.” riep ik schuddend en trekkend uit. Tussen het schudden door vroeg Segoya of Chanel goed was. Ik bevestigde dat. Helaas bleek het achteraf toch een minder succes te zijn. Chanel ging een sleutel halen en was ook zo weer terug. Samen liepen ze weg. “Und ich?” riep ik hen na en achtervolgde hen. “darf ich von hinten?” vroeg ik aan Chanel. “Du schwein” zei Chanel lachend. “Dass sagst du nur da du verliebst bist. » reageerde ik.
Ik liep weer naar de barruimte waar Quama met een ijsbeer aan het praten was. Op dat moment kwam Lorena binnen. “Pak haar snel” riep Quama “Ik leid deze ijsbeer wel af.” Maar de ijsbeer liet zich niet afleiden en vertrok met Lorena, mij teleurgesteld achter latend. Ineens zag ik Rex weer. “He he” zei hij “de druk is er af. Dat was goede sex.” “Wrijf het er maar in” zei ik “waar is Sonny trouwens?” “op de kamer” vertelde Rex “wie zegt dat ik dat wil weten?” mopperde ik. Gustomass had het druk met allerlei oude bekenden. “Ben ik dan geen oude bekende?” vroeg ik hem. “ik lees morgen wel wat je te vertellen hebt” antwoordde Gustomass.
Ik kreeg in de gaten dat een sessie er niet meer in zou zitten. Ik had nog iets minder dan een uur, maar dat zou teveel haastwerk worden. Ik legde mij er maar bij neer. Dat Witte Tornado-gedoe was toch niets. Het verschoont mijn geilheid teveel.
Ik ging nog wel even met Lina uit Afrika praten, die vertelde dat ze GT zou verlaten. “And me? You leave me alone?” Lina tikte op mijn knie. “You will not miss me. Where is your Thai girlfriend?” vroeg Lina “I like you” “You make fun with all the girls. You do not speak extra.” We namen afscheid en ik liep de barruimte weer verder in. Ik liep tegen een brede ijsbeer aan en wankelde een beetje. Vervolgens liep de zus van Vanja voorbij die nog een laatste zetje gaf en ik duikelde over een bank, voor de voeten van Quama. “Je bent vandaag wel erg bereikbaar. Ik zie je de hele tijd, maar om nu gelijk aan mijn voeten te gaan liggen is wel een beetje overdreven.” zei Quama. Ik krabbelde op, om van enkele bekenden afscheid te nemen. Zo kwam ik Poolse Tanya tegen. “Tanya, woh bist du die ganze zeit.” riep ik haar ter verantwoording. “ich arbeite und du hast niemahl zit fur mich.” verweerde Tanya zich. Ik zag dat ze een sleutel bij zich had. “Ah” riep ik : Du hast in meine kopf geguckt” zei ik, wijzend naar haar sleutel. “nein” zei Tanya lachend. “Wass nein” riep ik “Du bis genau meine frau: nein, nein ich habe kopgschmertze, Du bist nicht bubsch. Du bist ein geiler schwein.” vervolgde ik. “Ich habe immer zeit fur dich und dass weisst du. Aber du hast nur zeit fur Thailanderin. Dass war im anfang mit die kliene und jetze ist nichts veranderd” zei Tanya. Ze gaf mij nog een lange tedere tongzoen, onder het oog van haar jaloerse klant, en liep weg.
Ik moest ook maar eens gaan. Ik had haast en liep snel de kleedkamer in, waar ik mij douchte en om kleedde. Ik zag nog even een tevreden Rex lachend de kleedkamer binnen komen. “Ik wil het niet weten” dacht ik.
Ik leverde netjes mijn sleutel in en vertrok. Het was nog niet echt donker. Het was druk met verkeer, waardoor ik het melodramatische geluid niet goed hoorde. Het kan ook zijn dat The Saint teveel lawaai maakte. Ik stapte in mijn auto en reed weg, terwijl ik een beetje teleurgesteld (in mijzelf) zong: “I am a poor lonesome White Tornado, not fucking far away from home……………………………………….”
Ace2
5 oktober 2008, 22:44
Kan daar ook een uittreksel van komen zoals al voorgesteld door Carpe diem ;) :cool:
Op speciaal verzoek voor Willem2 en Carpe Diem:
Al meer dan een week roept Toppie33 te pas en te onpas: “He, Witte” tegen mij, ..................... Ik stapte in mijn auto en reed weg, terwijl ik een beetje teleurgesteld (in mijzelf) zong: “I am a poor lonesome White Tornado, not fucking far away from home……………………………………….”
;)
The Saint
5 oktober 2008, 23:14
, Het kan ook zijn dat The Saint teveel lawaai maakte. [/I]
Welk lawaai? Of doel je op de 5 beten van Mati :D Dat was pas rond
de klok van 21u30 schat ik. Maar ze deden wel veel pijn: de volgende maal
mag je mijn bodyguard zijn: jouw torso zal ik dan wel moeten herkennen want
woensdag heb ik je net gemist.
Extince
6 oktober 2008, 13:16
Afgelopen vrijdag weer een bliksembezoek gebracht aan GT. Na de nodige chitchat met Extince vertrok hij met twee dames (Svetlana en Valeria) naar de kamer. De viespeuk!!! Ik zal het je sterker vertellen, ik heb die dag 2 kamersessies met deze dames gedaan. In de ‘spiegelhut’ (eerste blokhut links), met spiegels rondom en bovenlangs voor de nodige voyeuristische ondersteuning. Svetlana en Valeria bieden -in mijn beleving- een toptrio waar ik intens van genieten kan. De wat schuchtere maar mysterieus mooie Valeria kan al heel lekker pijpen en je mag haar stevig nemen, maar zij trekt zich qua algehele bedprestaties duidelijk op aan de autonome en seksueel assertieve Svetlana, die mij alle hoeken van het bed laat zien en bovendien geweldig zoent. De sfeer tussen de dames is top, ze voelen elkaar goed aan en hun acties zijn vloeiend en complementair aan elkaar. Nergens worden de kantjes eraf gelopen. En toen Svetlana de leergierige Valeria de technische finesses van het deepthoaten demonstreerde en deze laatste een poging waagde, dacht ik dat ik erin bleef. Tot hilariteit van beiden :smile2:.
Toppie
6 oktober 2008, 13:20
Ik zal het je sterker vertellen, ik heb die dag 2 kamersessies met deze dames gedaan. In de ‘spiegelhut’ (eerste blokhut links), met spiegels rondom en bovenlangs voor de nodige voyeuristische ondersteuning. Svetlana en Valeria bieden -in mijn beleving- een toptrio waar ik intens van genieten kan. De wat schuchtere maar mysterieus mooie Valeria kan al heel lekker pijpen en je mag haar stevig nemen, maar zij trekt zich qua algehele bedprestaties duidelijk op aan de autonome en seksueel assertieve Svetlana, die mij alle hoeken van het bed laat zien en bovendien geweldig zoent. De sfeer tussen de dames is top, ze voelen elkaar goed aan en hun acties zijn vloeiend en complementair aan elkaar. Nergens worden de kantjes eraf gelopen. En toen Svetlana de leergierige Valeria de technische finesses van het deepthoaten demonstreerde en deze laatste een poging waagde, dacht ik dat ik erin bleef. Tot hilariteit van beiden :smile2:.
ah nu weet ik waarom je zolang wegbleef ;) En heb je Mati alweer verwaarloosd?
seqoya
6 oktober 2008, 13:24
gisteren liep er een hele mooie meid rond... zwart half lang haar ..lekker bruin kleurtje .. had beetje aziatische ogen.... maar leek me een mixje duits met iets... dame was redelijk lang en liep zogoed als naakt rond... was ook erg druk... kan iemand me zeggen wie deze dame zou kunnen zijn ??
Toppie helllllup !!
ilovethaigirls
6 oktober 2008, 13:26
ah nu weet ik waarom je zolang wegbleef ;) En heb je Mati alweer verwaarloosd?
Mati was 4 uur met mijn maat R EEN weg en is daarna naar huis vertrokken. Dus Extince had niet echt veel kans......
Extince
6 oktober 2008, 13:27
ah nu weet ik waarom je zolang wegbleef ;) En heb je Mati alweer verwaarloosd?Ja en Gabriella ook. Die laatste kijkt mij zelfs wat boos aan! Dan ziet ze er trouwens erg lekker uit. Tsja er is gewoon te veel te beleven daar. Maar ik maak het een keer goed. Misschien een trio met Mati en Gabriella... wat een combinatie... ik durf wel, maar dan moeten jij en Ace2 klaarstaan met zuurstofflessen en koude handdoeken :eek:.
Extince
6 oktober 2008, 13:54
Vond het gisteren niet leuk in GT:mad::mad: Niet dat er niet genoeg vrouwen waren maar naar mijn mening weinig of geen toppertjes. Geen enkele Thaise, weinige roemeensen, enkele latina's (maar m'n oogappeltje was er niet) en voor de rest zowat de usual suspects. Nog even met Vivian liggen praten en hard getwijfeld; m'n god wat zag ze er stalend sexy uit in haar zwarte body en hoge panterlaarzen; maar haar toch kunnen weerstaan daar het nog maar een weekje geleden was met haar. Voor anderen misschien niet, maar voor mij was het een baaldag en dus zonder te kameren rond acht uur maar weer naar huis gegaan........there will be days like this.:mad:Grappig hoe verschillend mensen eenzelfde dag kunnen beleven. Ik was zaterdag ook in GT en vond het juist een prima dag. Toegegeven, het was ’s avonds erg druk en de verhouding ijsbeer – saunaprinses was toen wat zoek, maar overdag tot vroeg in de avond was daar geen sprake van. Geen toppertjes? Wat mij betreft wel. Tweemaal gekamerd met de heerlijke Kazachstaanse Svetlana van wie ik in korte tijd fan ben geworden na een tip van Blijemotorrijder en ’s avonds een superlatief van een ervaring beleefd met de Wit-Russische Ella. Die laatste heb ik ook wat verwaarloosd de laatste tijd, maar zij deed mij met een portie brok-in-de-keel lekkere seks met knikkende knieen van de kamer komen. Een diepe buiging voor haar service is op zijn plaats en haar aftersales was eveneens uitmuntend. Ella heeft mij als regelmatige klant weer helemaal terug veroverd. I wish all days could be like this :freu:.
Toppie
6 oktober 2008, 13:57
Misschien een trio met Mati en Gabriella... wat een combinatie... ik durf wel, maar dan moeten jij en Ace2 klaarstaan met zuurstofflessen en koude handdoeken :eek:.
Aiai Karamba daar wil ik toch een liveverslag van hebben :)! Mij keek Gabriella ook steeds kwaaier aan, maar ik heb t inmiddels weer "goedgemaakt" ;)
Jorah Mormont
6 oktober 2008, 14:07
en ’s avonds een superlatief van een ervaring beleefd met de Wit-Russische Ella. Die laatste heb ik ook wat verwaarloosd de laatste tijd, maar zij deed mij met een portie brok-in-de-keel lekkere seks met knikkende knieen van de kamer komen. Een diepe buiging voor haar service is op zijn plaats en haar aftersales was eveneens uitmuntend. Ella heeft mij als regelmatige klant weer helemaal terug veroverd. I wish all days could be like this :freu:.
En wat zei ze vlak voor je ejaculatie "VEEL PLEZIER JONGEN":rofl:
Sonny:wink:
Extince
6 oktober 2008, 14:14
En wat zei ze vlak voor je ejaculatie "VEEL PLEZIER JONGEN":rofl:
Sonny:wink:Inderdaad! Geen idee van wie ze dat geleerd heeft... :thefinger
Toppie
6 oktober 2008, 18:24
@segoya denk dat t nadja was. Had ze een flinke voorgevel?
Azrael
6 oktober 2008, 21:07
Zo, morgenochtend maar weer eens een keertje gaan kijken in het GT landje.. Het bloed kruipt toch waar het niet kruipen zou...;)
Kan iemand deze ijsbeer een advies geven wat nu de top dames in deze club zijn? Ik ben al zo lang niet meer geweest.....:D
Toppie
6 oktober 2008, 21:48
@azrael ik ben er morgen van twaalf tot vijf dus kan je dan wel enkele tips geven....?
Extince
6 oktober 2008, 22:01
@azrael ik ben er morgen van twaalf tot vijf dus kan je dan wel enkele tips geven....?Pas op Azrael, Toppie gaat je koppelen aan foute vrouwen. Siliconen en tattoo alert :teuflisch!
Mijn persoonlijke tips: Svetlana, Ella, Vanja, Mati, Sofia, Gabriella en -als je haar kunt vangen- Melissa. Onderling zeer verschillend, maar allemaal topzoeners met een geweldige inzet en rolbeleving op de kamer :cool:.
Toppie
6 oktober 2008, 22:22
Haha nee ik had hem ongeveer hetzelfde lijstje gegeven extince :). Ik maak toch wel een onderscheid tussen de algemene favorieten en mijn persoonlijke favo-dames ;)
Zakkenleger
6 oktober 2008, 23:13
...
Mijn persoonlijke tips: Svetlana, Ella, Vanja, Mati, Sofia, Gabriella en -als je haar kunt vangen- Melissa. Onderling zeer verschillend, maar allemaal topzoeners met een geweldige inzet en rolbeleving op de kamer :cool:.
Svetlana: ja mee eens! Lang geleden al eens uitgebreid mee gekamerd. Die anderen ken ik niet goed genoeg.
Wat is dat met die foute vrouwen van Toppie33??? :confused: Kan hij niet goed kiezen?
Toppie
6 oktober 2008, 23:20
Haha nee foute man zoekt foute vrouw :)
Haec58
6 oktober 2008, 23:22
Were in GT
Saturday, 4th October 2008 before 7 pm :
58 named women : Alexa (.de), Alina (Macedonia), Amy (Brazil), Andrea (.ro - 26-29 yo), Anja2 (.pl), Anki (Brazil), Anna (.de), Carmen (.ro), Casey (.de), Chanel/Laila (Brazil), Christina (Slovakia), Cindy (.de), Cindy (.pl), Derya/Didi (.tr), Desiree (.ru - Juliette from Oase ? Blonde, 26-29 yo, 1.65 m, slim-normal, cup C - silicone), Ella (.ru), Ellie (.ro), Esmeralda (Dominica), Filiz (.tr), Gabriella (Spain), Gloria (.bg), Isa (.de), Isabella (.pl), Josephine (.de), Joy (.pl), Katharina (Slovakia), Katja (.bg), Lara (Croatia), Laura (.ro), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lina (Cameroon), Linda/Kiara (Brazil), Lisa (.de), Lorena/Kathrin (.ro), Magda (.pl), Mandy (.pl), Monique (.pl - 30-33 yo), Nadia (.bg), Nellie (.ru), Olga (.ru), Rachel (.de), Rosa (Dominica), Roxanna (.kz), Samantha (Brazil), Sandra (India), Sarah (Marocco), Sherin (Croatia), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Susan (.hu), Svetlana (.kz), Tiffany (.de), Valeria (.ru), Vesna (.hu), Victoria (.bg), Vivian (Tunisia), Zori (.bg),
and 7 unknown women (included 1 new one).
Sunday, 5th October 2008 before 6 pm :
58 named women : Alexa (.de), Alina (Macedonia), Anastasia (.ro), Andrea (.ro - 26-29 yo), Anja2 (.pl), Anna (.de), Carmen (.ro), Casey (.de), Chanel/Laila (Brazil), Chiara (.de), Christina (Slovakia), Cindy (.pl), Derya/Didi (.tr), Ella (.ru), Esmeralda (Dominica), Gabriella (Spain), Gloria (.bg), Heidi/Yasmine (.cz), Isa (.de), Isabella (.pl), Joy (.pl), Julie2 (.ro), Kandy (.pl), Katharina (Slovakia), Katja (.bg), Lara (Croatia), Lilia (Ukraine), Linda/Kiara (Brazil), Lorena/Kathrin (.ro), Madeleine (.ru - Cup A), Magda (.pl), Maria/Magdalena (Cuba), Melissa/Elisa (.hu - or .ro), Mona (Marocco), Monique (.pl - 30-33 yo), Nellie (.ru), Oksana (.ru), Olga (.ru), Paola (.pl), Rachel (.de), Romina (.ro), Rosa (Dominica), Roxy (.ro), Sandra (India), Sandra (.ro), Sarah (Marocco), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Svetlana (.kz), Tamara (.ru), Tanya (.de), Tanya (.pl), Tiffany (.de), Valeria (.ru), Veronica (.nl), Victoria (.bg), Vivian (Tunisia), Zori (.bg),
and 8 unknown women (included 1 new one).
.bg = Bulgaria
.cz = Czechia
.de = Germany
.hu = Hungary
.kz = Kazakhstan
.nl = Netherlands
.pl = Poland
.ro = Romania
.ru = Russia
.tr = Turkey
Ascari
6 oktober 2008, 23:37
Rosa (Dominica)
Is that Dominica ex-PHG?? Tall Polish blonde? :confused:
Azrael
6 oktober 2008, 23:45
@azrael ik ben er morgen van twaalf tot vijf dus kan je dan wel enkele tips geven....?
Ik ben zelf ook zo vanaf 12 uur aanwezig... Zie je dan wel.. Kijken welke tips je me gaat geven.... :rolleyes:
Azrael
6 oktober 2008, 23:46
I think its the girl from the dominican republic.... Already in GT for a while... About two years ago working in PHG...
Please correct me if I am wrong...;)
The Saint
6 oktober 2008, 23:48
Ik ben zelf ook zo vanaf 12 uur aanwezig... Zie je dan wel.. Kijken welke tips je me gaat geven.... :rolleyes:
Hopelijk prijst Toppie33 Mati niet aan voor je eerste bezoek, tenzij dat jij voor
bodyguard moet dienen :D
Azrael
6 oktober 2008, 23:51
Hopelijk prijst Toppie33 Mati niet aan voor je eerste bezoek, tenzij dat jij voor
bodyguard moet dienen :D
Ok, laten we even duidelijk maken dat dit niet mijn eerste bezoek is aan GT of een saunaclub... Maar ik ben al een hele tijd niet meer geweest, een ijsberenslaapje gehouden... Maar nu weer terug en dan moet ik toch weer even kijken in mijn oude vertrouwde GT... Maar zoals bij iedere club is er altijd veel verloop in dames en daarom vraag ik om advies....;)
Willem2
6 oktober 2008, 23:56
Nee dat is Rosa uit de Dominicaanse Republiek die overigens begonnen is in de PHG ;)
Azrael
6 oktober 2008, 23:58
Nee dat is Rosa uit de Dominicaanse Republiek die overigens begonnen is in de PHG ;)
Correctie... Begonnen achter de ramen in Dusseldorf (hintern Bahndamm)....;)
Ascari
7 oktober 2008, 00:02
Ah, jammer....:(
Willem2
7 oktober 2008, 00:03
Correctie... Begonnen achter de ramen in Dusseldorf (hintern Bahndamm)....;)
Dat is geen aanbeveling ;) :o
Azrael
7 oktober 2008, 00:05
Dat is geen aanbeveling ;) :o
Als je mijn opmerkingen cq ervaringen bij deze dame hebt gelezen, zul je ook merken dat ik niet precies een fan van haar werk ben.. Een hele aardige dame in de omgang en om mee te praten.. Maar om mee naar de kamer te gaan zou ik toch iemand anders meenemen... Maar goed, dat is natuurlijk heel subjectief van mij uit... Maar ik heb toch meestal wel gelijk...:D
seqoya
7 oktober 2008, 08:15
@segoya denk dat t nadja was. Had ze een flinke voorgevel?
hi toppie .. nee deze dame was mooi slank..mooie borsten maar niet heel groot... halflang haar niet heel lang dus.. zwart.. mooi gebruind lichaam... mooi koppie... echt mooi koppie...
liep zo goed als naakt rond...
Toppie
7 oktober 2008, 09:32
hi toppie .. nee deze dame was mooi slank..mooie borsten maar niet heel groot... halflang haar niet heel lang dus.. zwart.. mooi gebruind lichaam... mooi koppie... echt mooi koppie...
liep zo goed als naakt rond...
Mss was t Aida of denk eerder nog Casey. Had ze spleetjes tussen haar tanden?
Toppie
7 oktober 2008, 09:42
Vrijdag 10 oktober neem ik definitief afscheid van Toppie33. Om dit trieste gebeuren te vieren nodig ik alle viezerikken hier uit voor een stukje taart in Brüggen, locatie zal wel bekend zijn bij iedereen ;)
O ja dinsdagmiddag 7 oktober zal ik ook ff een kijkje nemen of ze de slingers al hebben opgehangen :) en/of mijn verjaardagskroon al klaar is
De koek en taart zal er wss bij inschieten :( want Toppie33 moet vrijdag tot 18.00 werken en zal pas rond 19.00 GT betreden. Grrrrrrrr... Zo zie je maar weer ook Toppie33 kan niet alles plannen :(
seqoya
7 oktober 2008, 09:48
ooh dacht dat jezelf een mooie grote heerlijke taart mee zou nemen toppie ???
ik kan helaas niet maar alvast van harte en laat je maar goed verwennen door de dames !! heb je al een ceremoniemeester voor de receptie ??
Toppie
7 oktober 2008, 09:52
ooh dacht dat jezelf een mooie grote heerlijke taart mee zou nemen toppie ???
ik kan helaas niet maar alvast van harte en laat je maar goed verwennen door de dames !! heb je al een ceremoniemeester voor de receptie ??
was ook de bedoeling om een heerlijke echte limburgse vlaai mee te nemen....maar om na 19.00 nog eens aan de vlaai te beginnen? En nee ik zoek eigenlijk een ceremoniemeesteres :)
seqoya
7 oktober 2008, 09:52
denk eerder casey dan maar heb geen spleetje gezien tussen tanden want had t te druk naar ander spleetje te kijken ...
ik ga gauw wel weer terug om op onderzoek te gaan wie het nou was... was wel de moooiste die er rond liep die dag...
Toppie
7 oktober 2008, 10:02
liep ze in der eva-kostuum? beetje een wipneusje? en hele kleine tattoo in haar nek? dan was het Casey.
seqoya
7 oktober 2008, 10:28
zoieso eva kostuum en wipneusje ook .... tattoo nie gezien... maar denk ook sterk dat het casey is .... ik moet terug en snel ...want die wil ik !!! ;)
seqoya
7 oktober 2008, 10:38
hmmmmmmmmmm tja wie zou dat dan moeten worden ? moet er een zijn die overwicht niet noodzakelijk overgewicht... moet goed kunnen organiseren... oraal goed onderlegd zijn ik bedoel verbaal.... tja toppie zeg het maar wie we moeten regelen ?
Dickydik
7 oktober 2008, 11:11
Were in GT
Saturday, 4th October 2008 before 7 pm :
58 named women : Alexa (.de), Alina (Macedonia), Amy (Brazil), Andrea (.ro - 26-29 yo), Anja2 (.pl), Anki (Brazil), Anna (.de), Carmen (.ro), Casey (.de), Chanel/Laila (Brazil), Christina (Slovakia), Cindy (.de), Cindy (.pl), Derya/Didi (.tr), Desiree (.ru - Juliette from Oase ? Blonde, 26-29 yo, 1.65 m, slim-normal, cup C - silicone), Ella (.ru), Ellie (.ro), Esmeralda (Dominica), Filiz (.tr), Gabriella (Spain), Gloria (.bg), Isa (.de), Isabella (.pl), Josephine (.de), Joy (.pl), Katharina (Slovakia), Katja (.bg), Lara (Croatia), Laura (.ro), Lilia (Ukraine), Lin (China), Lina (Cameroon), Linda/Kiara (Brazil), Lisa (.de), Lorena/Kathrin (.ro), Magda (.pl), Mandy (.pl), Monique (.pl - 30-33 yo), Nadia (.bg), Nellie (.ru), Olga (.ru), Rachel (.de), Rosa (Dominica), Roxanna (.kz), Samantha (Brazil), Sandra (India), Sarah (Marocco), Sherin (Croatia), Silvana (Italy), Sinem (.tr), Susan (.hu), Svetlana (.kz), Tiffany (.de), Valeria (.ru), Vesna (.hu), Victoria (.bg), Vivian (Tunisia), Zori (.bg),
and 7 unknown women (included 1 new one).
@Haec58: Like an experience of "Kuschler", one of the unknowns must be Carry (Cuba), not realy new but not attended since a long time....
Azrael
7 oktober 2008, 11:30
zo, sinds lange tijd weer in GT... Voor mij nu veel onbekende dames, wat de `jacht` ook wel weer leuk maakt..... Nu ongeveer 25 dames in the house, met iets minder beren...
Willem2
7 oktober 2008, 22:30
Nou dan kom ik niet meer!!!!:rubbel:
Nou ja, ijs als dessert is ook niet verkeerd :D Daarnaast kan ik dan langer genieten van de middag en de dvp die er dan zijn!! Wij nemen er in ieder geval eentje op je!
Als het alleen om de taart gaat dan zal ik die wel weer meenemen.
Het probleem is dat er iedere keer wel redelijk veel overblijft :cool:
Ik denk dat het weer een tonnetje snoep gaat worden dat deelt makkelijker uit ;) Of van die Ace2-liefdespillen :lostit: (uiteraard dan wel een kilo-zak :smile2: )
Cupido
7 oktober 2008, 22:47
Als het alleen om de taart gaat dan zal ik die wel weer meenemen.
Het probleem is dat er iedere keer wel redelijk veel overblijft :cool:
Ik denk dat het weer een tonnetje snoep gaat worden dat deelt makkelijker uit ;) Of van die Ace2-liefdespillen :lostit: (uiteraard dan wel een kilo-zak :smile2: )
Dat is het hem nu juist, het gaat helemaal niet om de taart, maar om toppie34 zelf. Die arme kerl die op zijn verjaardagsfeestje helemaal moet overwerken, die in de middag niet kan :fuck: (alsof hij het anders wel gedaan had!!), die als wij gaan overwegen wanneer we weer naar huis gaan net aan komt rijden, die zich midden in de file zit te verbijten dat hij nog een uur later komt dan gepland :angryfire, die geen leugentjes hoeft te verzinnen waarom hij niet thuis is en niet naar huis kan komen, die niet de tijd kan nemen honderden sms-jes te versturen, die niet met Mati, Roxy en alle andere DVP kan gein trappen bij de bar, die Ace2 ook al moet missen, die geen live-verslag kan doen van wat jack42 nou allemaal weer aan het verzinnen is en nu dus ook nog jou taart moet gaan mislopen!!!
Het is maar te hopen dat je nog een stukje voor hem over houdt!!!!:smile2:
Gr.
Cupido
Picasso 1
7 oktober 2008, 22:50
Of van die Ace2-liefdespillen :lostit: (uiteraard dan wel een kilo-zak :smile2: )
Toen ik zondag tegen die dame in PHG zei dat het ace-lustpillen waren, graaide ze eentje uit je snoepenton om nog geen 2 minuten later langs te komen met de opmerking "ich bin noch immer nicht geil von deine ace-lustpille" :bowlol:.
Ace2
7 oktober 2008, 23:31
Toen ik zondag tegen die dame in PHG zei dat het ace-lustpillen waren, graaide ze eentje uit je snoepenton om nog geen 2 minuten later langs te komen met de opmerking "ich bin noch immer nicht geil von deine ace-lustpille" :bowlol:.
Het gaat er niet om wat je zegt, maar hoe je het zegt. Kijk daarbij nog een beetje zwoel en dan worden die vrouwtjes ook in jouw bijzijn opgewonden ;) .
Maar ik geef eerlijk toe: ook aan mijn wonderpilletjes zitten grenzen :rolleyes:
Rob10
8 oktober 2008, 00:41
Maandag 6 oktober in de middag lekker genoten van mn favo in GT. Alleen was er wel een 4-tal opgeschoten stel NL-ers aanwezig die zich niet wisten te gedragen. Ik moest op tijd weg, ik had graag gezien dat ze eruit:wink: gezet zouden worden
seqoya
8 oktober 2008, 08:12
wat deden deze hollanders dan ?
thesickboy
9 oktober 2008, 11:26
Gisteren in GT verzeild geraakt en ...dat was niet mis. Sessies met Gabriella, Melissa, Lin en Semmie sloopten TSB volledig. Weerzien met oude bekenden zorgden voor gezellige praatjes en kennismaking met andere beren zorgden voor een geslaagde afsluiting.
Ondertussen ook nog een beetje de PR verzorgd en wat Nederlandse beren warm gemaakt voor het forum, benieuwd of er recensie van komen...
Uitgebreider verslag en recensies volgen later, ze zullen allen zéér lovend zijn:sleep::sleep::sleep:.
;):wink:
black22
9 oktober 2008, 13:35
het valt me tegen dat je hier je eerlijke mening niet mag geven.
Ik deed dat en wordt mijn berichtje gewoon verwijdert
bergm550
9 oktober 2008, 13:55
Wat had je geschreven? Ik ben nieuwsgierig. :)
blauwebeer
9 oktober 2008, 14:11
Misschien ging het niet om de inhoud, dan wel om de vorm. :cool:
Blauwebeer :wink:
Willem2
9 oktober 2008, 14:24
Misschien ging het niet om de inhoud, dan wel om de vorm. :cool:
Krimson :wink:
Het was gewoon het beledigen van een mede-ijsbeer.
bergm550
9 oktober 2008, 16:07
Alleen was er wel een 4-tal opgeschoten stel NL-ers aanwezig die zich niet wisten te gedragen. Ik moest op tijd weg, ik had graag gezien dat ze eruit:wink: gezet zouden worden
Hallo Rob10,
Ik ben het geheel met je eens. Dit soort figuren, die de boel komen verstieren door lawaai-schoppen of luidruchtig zijn, zouden de volgende keer bij de deur geweigerd moeten worden.
Als ik in Golden Time ben, dan wil ik rustig van de muziek genieten en van de vrouwen. Een echte "genieter" geniet in "stilte" en is niet luidruchtig.
De meeste andere bezoekers, GT-personeel en de vrouwen die in GT werken, zijn meestal ook niet gediend van luidruchtige bezoekers. Daarnaast als je in het buitenland bent, dan moet je je gedragen, want in het buitenland ben je de ambassadeur van je eigen land.
Bergm550
Picasso 1
9 oktober 2008, 17:06
Als ik in Golden Time ben, dan wil ik rustig van de muziek genieten en van de vrouwen. Een echte "genieter" geniet in "stilte" en is niet luidruchtig.
En je kiest hiervoor GT uit? :confused:
Misschien is Freude meer iets voor jou.
Zakkenleger
9 oktober 2008, 20:29
...
Dit soort figuren, die de boel komen verstieren door lawaai-schoppen of luidruchtig zijn, zouden de volgende keer bij de deur geweigerd moeten worden.
...
Ja lastige figuren is een ding, maar die Duitse discodreun op volumestand 'trommelvlies breken' is meer overlastig. Dat ze daar eens wat aan doen:mad:. Als het niet voor de lekkere schatjes was ging ik wel ergens anders heen. Wat is het telefoonnummer van de duitse arbo? :D
Heel af en toe zie ik wel eens jochies (vaak onder 30) die teveel hormonen en onzekerheid compenseren door stoerdigheid. Sukkelaars :D
egon, Dr. Rammler
10 oktober 2008, 12:14
Hi Jongens ! Wer hat zuletzt Ebru alias Sibel............ in GT gezien ???
bedankt für Antwort ! Gruss Egon :baby2:
Toppie
10 oktober 2008, 12:42
Hi Jongens ! Wer hat zuletzt Ebru alias Sibel............ in GT gezien ???
bedankt für Antwort ! Gruss Egon :baby2:
Sibel habe ich schon lange nicht mehr in GT gesehen. Letzte mal das ich ihr gesehen habe war vor fünf Wochen in der Villa.
egon, Dr. Rammler
10 oktober 2008, 13:24
Sibel habe ich schon lange nicht mehr in GT gesehen. Letzte mal das ich ihr gesehen habe war vor fünf Wochen in der Villa.
yes well, ich auch. Aber in Villa ist sie nicht. Wo dann ????????????? :confused::mad::nee::rolleyes:
Jan_Wandelaar
10 oktober 2008, 14:45
De woensdag is Jan z'n ideale GT-dag. Net voor de weekend-drukte, en toch een flink aantal dames. Groot was dan ook z'n verbazing toen hij afgelopen woensdag rond 16:00 reeds ijsberen hun auto in de berm zag parkeren. Jan moest toch even z'n mobiele telefoon en het klokje in de auto raadplegen om zich ervan te overtuigen dat het echt woensdag was. In een vlaag van naïviteit reed Jan toch de Heidweg op. Uiteraard geen plaats meer op het terrein van GT, echter, bij de bouwmarkt kwam net een plekje vrij waar Jan dankbaar gebruik van maakte.
Na het passeren van het welbekende hek ruilde Jan €50 voor een ijsberenvel, en ging zich omkleden. Het viel Jan op dat alles schoner was dan normaal. Het leek wel of er een witte tornado huis gehouden had. Fris gedoucht en in een smetteloos wit vel betrad Jan de berenkuil. Wederom begon hij te twijfelen of het wel woensdag was. De kuil stond afgeladen met beren, terwijl de hertjes-brigade zo op het eerste gezicht lang niet op volle sterkte was.
Om bij de komen van de reis bestelde Jan een koffie. Nostalgische gevoelens en herinneringen aan vroeger kwamen bij Jan boven toen hij bij dat bakkie koffie een sigaret op kon steken zonder eerst naar buiten te lopen. Na dat bakkie liep hij een rondje om de markt te verkennen. Op 1 van de banken zag Jan een welgevallige dame moederziel alleen zitten. Jan plofte naast de dame neer, en begon een gesprek. Zowel Jan als de dame zagen elkaar wel zitten, dus de dame ging een poging doen een sleutel te bemachtigen.
Voor de zoveelste keer twijfelde Jan of het wel woensdag was toen de dame terugkwam zonder sleutel, maar met de mededeling dat de wachttijd was opgelopen tot 45 minuten. Gelukkig was de tent naast de sauna beschikbaar, waar Jan en de dame hun avontuurtje konden beleven.
Na dit eerste avontuurtje werd de maaltijd geserveerd, welke van de welbekende kwaliteit (of het gebrek daaraan) was. Tot Jan z'n verbazing was de drukte wat minder geworden. De rest van de avond bleef de sleutel-wachttijd rond de normale 10 tot 20 minuten hangen. Ook was de beer/hertjes-verhouding weer zoals je bij GT kan verwachten.
Ten minste: dat was zo tot rond 21:00. Daarna nam het aantal dames schrikbarend af. Na 21:30 had Jan de grootste moeite om nog een dame naar z'n zin te vinden. Gelukkig trof Jan nog een 21 jarige Roemeense schone, welke met haar speelsheid en vurigheid bij Jan de sluizen weer volledig open zette.
Door de drukte in de middag, en de vroege uittocht van het gros van de dames bleef Jan steken op 3 sessies. Dat lag vroeger toch op zo'n 5 a 6 sessies op een woensdag. Na aanleiding van afgelopen woensdag begint Jan serieus te twijfelen of woensdag nog wel de ideale GT-dag is. Het leek 's-middags wel of het vrijdag was, en later op de avond wel of het maandag was. Desalniettemin heeft Jan zich toch weer uitstekend vermaakt.........
Keep on Walking.....
Jan Wandelaar
Toppie
10 oktober 2008, 15:07
Na aanleiding van afgelopen woensdag begint Jan serieus te twijfelen of woensdag nog wel de ideale GT-dag is. Het leek 's-middags wel of het vrijdag was, en later op de avond wel of het maandag was.
Vroeger was bij mij ook de woensdag en donderdag favoriet, maar de laatste tijd ga ik liever en vaker op dinsdag en dan is het goed te doen, ook 's avonds. Vanaf woensdag is het vaak al na 16.00 high life en een drukte van jewelste.
jeroen
10 oktober 2008, 18:47
Ik ga maandag maar weer eens een keertje kijken, alweer 2 weken geleden.
En maandag is lekker rustig vind het tegen het weekend echt te druk voortaan
grtz
dupke
10 oktober 2008, 19:41
Vroeger was bij mij ook de woensdag en donderdag favoriet, maar de laatste tijd ga ik liever en vaker op dinsdag en dan is het goed te doen, ook 's avonds. Vanaf woensdag is het vaak al na 16.00 high life en een drukte van jewelste.
Om nog maar niet over vrijdag en zaterdag te spreken:
Tja toppie: dat komt ervan als je zoveel reclame hier maakt op het forum voor GT : bezig je eigen ruiten in te gooien of zo ?:teuflisch
amigo70
10 oktober 2008, 20:05
Shit, krijg zojuist een SMS'je van m'n favorietje. 9 weken niet in GT geweest (met name vanwege afwezigheid deze meid) maar moet morgen weer richting Brüggen. Gezien de berichten op dit forum zal ik op tijd af moeten reizen om een beetje fatsoenlijk te kunnen parkeren. Laat jullie weten hoe dit afloopt:luvlove:
naughtyboy
10 oktober 2008, 20:28
En wie is je favorietje dan dat je daar nu speciaal na 9 weken voor naar Gt gaat? of mogen wij dat niet weten????
bergm550
10 oktober 2008, 20:32
En wie is je favorietje dan dat je daar nu speciaal na 9 weken voor naar Gt gaat? of mogen wij dat niet weten????
Ik denk dat het "Jenny" is. :)
Willem2
10 oktober 2008, 22:57
Dezelfde als jouw favorietje :D ;)
@ dupke
Geen hand vol maar een land vol .... ;)
naughtyboy
10 oktober 2008, 22:59
Hey willem is dat zo en zo ja weet je dat zeker???
Heb ik namelijk weer wat om over te babbelen met een soortgenoot...
amigo70
11 oktober 2008, 10:40
Ik denk dat het "Jenny" is. :)
Ik denk dat je gelijk hebt.:smile:
Willem2
11 oktober 2008, 14:01
Hey willem is dat zo en zo ja weet je dat zeker???
Nee, in ieder stadje heb jij een ander schatje :D ;)
Heb ik namelijk weer wat om over te babbelen met een soortgenoot...
Dat kan je toch wel zoals je ziet .....:plapper:
naughtyboy
11 oktober 2008, 17:13
Tja wat moet ik hierop antwoorden, het enige wat jij graag hebt is dat ik over al mijn avonturen schrijf, nou dan heb ik wat te doen. Jij krijgt af en toe blaren op je tong van al dat praten zeg je, nou ik krijg en paar RSI vingers als ik nog vaker op het forum moet gaan schrijven om Uberhaupt nog ooit eens een vrijkaartje te krijgen, haha:rofl:
Maar niet getreurd zal voortaan netjes laten weten waar ik naar toe ga en geweest ben, hoop alleen niet dat de fiscus ooit erachter komt dat mijn Km's niet kloppen....
Oj a voor dat ik het nog vergeet wens jou in ieder geval beterschap toe, maar ieder nadeel heb z'n voordeel aangezien je nu niet naar een van je favorieten zaken kunt gaan, kun je wel in alle rust voetbal kijken vanavond. ga ik trouwens ook doen dus morgen ook van mij geen verslag, of tja misschien na de wedstrijd toch nog maar ff naar??? Chayenne?, Hayat?(wist ik maar waar deze mooie hertjes te vinden zijn) of toch maar naar Gt? We shall see.:wink:
Mauriceyep
11 oktober 2008, 20:54
Vandaag was het een heerlijk dag in GT: zon, lekkere meiden, een goede lunch, goed gezelschap een barbecue met kip en Maria als thekefrau, wat wil een mens nog meer:D?
Twee keer een uur met dezelfde vrouw naar de kamer geweest, absolute top sex, met twee keer twee orgasmes, dat komt niet vaak voor met dezelfde vrouw ..... oh ja, twee weken geleden in Kiev nog:smile:
Een prima dagje, tijd om te gaan slapen:baby2:
thesickboy
12 oktober 2008, 08:57
Picasso1 stelde mij voor aan TheSickBoy. “Hoe is het met je gezondheid?” vroeg ik aan hem. “Pas op, hij is echt net zo erg als in zijn verhaaltjes” zei Picasso1. TheSickBoy had echter haast om weg te komen. “Geef niets” zei ik “dat hebben de meeste vrouwen ook bij mij.”
Volgende keer maak ik het goed met een lekkere zoen....:baby2:
;)
Picasso 1
12 oktober 2008, 14:23
Ondertussen had Randy ons deelgenoot gemaakt dat hij met Madlene zou kameren. Ze had al een sleutel bij zich. “Ah, ein schlussel.” zei ik. “Dass suche ich” vervolgde ik. Derhalve liep ik met het echtpaar mee naar buiten. “Volgens mij heeft ze behoefte aan meerdere piemels” riep ik tegen Picasso1. Bij het woord “piemels” veerde Picasso1 helemaal op en riep: “Wie gaan wij zoenen” Randy riep geheel iets anders: “Sodemieter op man. Ik wil sex met een vrouw. Ik wil geen lelijke vent aan mijn bed.” Beteuterd keek ik hem aan en pakte zijn badjas vast, waaraan ik begon te sjorren. “Ooooooohhhhhh Randy, pleeeeeeease, gun ons ook wat” riep ik, hem al schuddend. Madlene liep nu onbewaakt rond. Maar niet voor lang, want Picasso1 stond al bij haar en gaf haar enkele zoenen, die hij ook terug keer. Randy trok mij los en duwde mij weg en liep in gezwinde pas richting Picasso1, die zich lachend en snel uit de voeten maakte.
Terwijl Randy zijn meisje in veiligheid bracht, liepen Picasso1 en ik gebroedelijk de barruimte weer in. [/I]
Arme Randy, wil hij lekker rustig met een dame naar de kamer, wordt hij gevolgd, getreiterd, gepest, mishandeld en bijna van zijn meisje beroofd helemaal tot aan de blokhut toe door een lange en een kleine ijsbeer :lostit:.
We wilden met zijn vieren de blokhut in maar toen Randy bijna ging slaan hebben we het maar opgegeven :D. "Die bullshit sexgoden van dat ene kutforum" hoorde ik hem bijna denken.
Maar geen zorgen, die zakkenleger zullen we nog vaak genoeg missen en wederzien.
Extince
12 oktober 2008, 16:43
Dit weekend weer in GT geweest, waar het prima toeven was :freu:. Zaterdag was het weer zelfs mooi genoeg voor een herfstbarbecue en zaten veel gasten buiten te eten. Toch was het wat minder druk dan op andere zaterdagen. Zou de wereldwijde kredietcrisis hier ook al hebben toegeslagen en minderen wij onze uitgaven aan luxe en genot? Ik zag zelfs de larger than life populaire Kirgistaanse Melissa op maar liefst 4 verschillende momenten alleen in de bar zitten, wachtend op toenadering van een gelukkige ijsbeer :eek:. Een haast surrealistisch tafereel dat ik niet eerder gezien heb. Mij beviel de iets mindere drukte wel, want de afgelopen zomer was het soms echt over the top en bevond ik mij dikwijls in een witte mannenzee. Afijn, tussen het aangename en soms wat dollende keuvelen met ijsbeertjes als MauriceYep, Minime, Blijemotorrijder, Sonny, Goodbar, Londonbasketcase en Cupido door heb ik me ook nog beziggehouden met de aanwezige saunaprinsessen.
Twee uitvoerige sessies gehad met Marina, een fraai gerijpte en in mijn ogen ongelooflijk sexy Cubaanse met een flinke portie seks in haar lijf. Het was mijn eerste kennismaking met haar en wat voor een :D. Voor mij was La Gabriella lange tijd de ‘benchmark’ voor een geile en ongeremde service en zij is nog steeds top, maar wat ik met Marina meemaakte heeft die lat nog weer verplaatst. Het was actie, actie en nog eens actie. Geil en langdurig tongzoenen, gruwelijk lekker geraffineerd en speels pijpen vanuit verschillende hoeken waarbij haar plagende tong regelmatig afzakte naar het diepe Zuiden. Voortdurend zocht ze oogcontact wat een intense erotische spanning opwekte en ze ging zich te buiten aan overtuigende dirty talk. Ik zat al snel in een flow. De cunnilingus was erg aangenaam waarbij ze wederom een overtuigende rolbeleving aan de dag legde. Toen ze mij vervolgens beklom voor een energieke amazonerit, wist ze me tongend en met mijn tepels spelend al snel op het randje van mijn orgasme te brengen :o. Toen ze dat merkte, hield ze even in, klemde haar voeten over mijn dijbenen, gooide haar hoofd in haar nek en begon lange, diepe halen te maken. Kansloos was ik tegen deze krachtige uiting van wellust en ik schreeuwde mij door mijn orgasme heen. De tweede sessie, later die dag, was eveneens ge-we-ldig. Er zijn jongere en wellicht knappere latina’s aanwezig, maar Marina heeft een sex-appeal dat in haar dna lijkt vastgebakken en is een sloper op de kamer. Mijn respect heeft ze en haar weer aantreffen = haar kiezen.
Eveneens tweemaal met Ella weggeweest die mij –net als vorige week- met veel knuffels en invoelend zoenen effectief wist over te halen tot een heerlijke, onthaaste vrijpartij ;). Een geweldige DVP, een boeiende gesprekspartner en een geloofwaardige minnares die een uitstekende girlfriend experience in huis heeft. Gezegend met een prachtig roomblank lijf en een zeer streelbare, zijdezachte huid. Oraal is zij op haar sterkst maar ook de standjes zijn erg aangenaam. Volledig ontspannen kwam ik beide keren van de kamer. Haar pre- en after sales zijn –zonder in details te treden- eveneens een klasse apart. Tenslotte een kamersessie gedaan met Vesna, een aantrekkelijke, fijn gebouwde Hongaarse van 21 lentes. Opgeruimde, verbaal assertieve meid die goed Engels en Duits spreekt en in is voor een dolletje :thefinger. De sessie was zondermeer goed, maar haalde het niet bij mijn andere ervaringen. Haar fellatio is deugdelijk, doch mist wat aan subtiliteit doordat ze haar handen steeds laat bijspringen. Ook het zoenen was tijdens deze eerste sessie ingehoudener dan ik gewend ben, maar de lat ligt bij mij op dat gebied erg hoog en het kan ook een gebrek aan klik zijn geweest, wie weet heeft een ander meer succes op dat gebied. De standjes waren wel weer erg goed en lekker en vormden het sterkste deel van de voorstelling. Lang en lekker bereed ze me en in de missionarispositie trok ze haar benen hoog op om mij alle ruimte te geven. Na afloop nog gezellig liggen kletsen. Een leuke meid en een goede sessie voor een keer, maar geen herhalingsgevaar voor dit verwende beertje.
Helaas blijkt Svetlana de afgelopen week te zijn vertrokken naar een andere club (:frown:), maar ik vermoed dat ze na een maandje wel weer de kop opsteekt in GT. Ook Valeria was er niet. Tot verdriet van een verwachtingsvolle Minime, die mijn trio van vorige week met deze dames eens wilde proberen en daar al over had lopen dagdromen. Nog gezellig ontbeten met de mooie Kameroense Lovely die later tussen al het kamergeweld door een paar keer lekker tegen me aan kwam hangen. De Roemeense Romina zag er overigens ook weer stunning uit en na wat info van Londenbasketcase heb ik mij over mijn intuïtieve twijfels heen gezet en haar nu toch op mijn to do lijst geplaatst :smile:. To be continued...
Willem2
13 oktober 2008, 21:16
Op 1 mei was er een TV-kok aanwezig in Planet Happy Garden :
http://www.andreasvoelkel.tv/foto/foto_vita.jpg
Andreas Völkel (http://www.andreasvoelkel.tv/)
Zondag aanwezig geweest in GT.
Keesroeiboot
13 oktober 2008, 22:24
Zondag aanwezig geweest in GT.
Kees zegt maar zo "ook een beroemde kok wil wel eens van verboden vruchten snoepen, daar neemt hij desnoods een slechte maaltijd voor lief" ;)!
Kees realiseert zich nu dat hij ook een keer in Gt is geweest en hij vond het daar wel aardig.
Veel mooie en jonge meisjes, was druk toen Kees er was dus sleutel wachttijden, openlijk gerotzooi in de bioscoop (had Kees nog nooit eerder gezien in een club), vriendelijke theke frauen, eten stipt om 18u en stipt om 18u30m geen eten meer, mooie en schone kamers, weinig zuurstof in de barruimte, sommige dames topless, mooie en grote tuin, lastig parkeren, veel vermeende of zelf benoemde halfgoden onder de IJsberen, dekens buiten voor als het later wat kouder werd op de bankjes.
Zo nu heeft Kees eindelijk eens wat over Gt geschreven!!
Groet,
Kees.
ButtinSky
13 oktober 2008, 23:49
Ja Willem, TV-kok Andreas Völkel was er en de smaak en opmaak was verrukkelijk.
363
Willem2
14 oktober 2008, 00:35
Ja Willem, TV-kok Andreas Völkel was er en de smaak en opmaak was verrukkelijk.
Jij gaat mij niet vertellen dat je alleen hebt gegeten en dat die Butt niet weer in the Sky was :D ;)
PS Ook hier waren lange rijen......
seqoya
16 oktober 2008, 07:33
gistermiddag leuke tijd gehad in GT .. extince gezien, toppie gezien, blijemotorrijder gezien..al met al heel gezellig..
gekamerd met Vania en jawel Kacey....daar zal ik zo nog even wat over gaan schrijven op haar draadje.. een ander inzicht wat mij betreft dan de vele hele hele positieve geluiden aldaar...
wordt vervolgd zou ik zeggen...
Toppie
16 oktober 2008, 08:59
Ja t was heel gezellig met de aanwezige ijsberen (Extince, Blijemotorrijder, Seqoya en TimD). Zo werd mijn 34e verjaardag alsnog opgeleukt :). Uiteraard was ik weer de laatste en sloomste van het hele stel en dat had mss nog langer geduurd, ware het niet dat Gulcan wel heel erg vasthoudend was (tja Casey zal nog heel ff moeten wachten ;)) Anderhalf uur met haar gekamerd en al met al een goede ervaring rijker, maar zeker geen "hors categorie"-ervaring. Kreeg ook nog een leuk kosteloos verjaardagscadeauFTje van haar. Kortom leuke en mooie meid met een meer dan gemiddelde service (tja Seqoya je had mss toch beter moeten ruilen!!!!!! ;)).
Bij terugkomst was natuurlijk iedereen vertrokken behalve Extince die weer aan t raam stond te viespeuken met Ella. Om 17.15 heb ik inspectie afgebroken en ben ik huiswaarts gekeerd. Wordt vervolgd.
seqoya
16 oktober 2008, 09:15
ja denk t ook toppie dat we beter hadden kunnen ruilen... maar ja van ruilen komt huilen zei me moeder altijd
Toppie
16 oktober 2008, 09:40
ja denk t ook toppie dat we beter hadden kunnen ruilen... maar ja van ruilen komt huilen zei me moeder altijd
tip van toppie ;): Dont mess with the girls van Toppie33 ;)
Daar kan Ace2 over meepraten ;)
Tiga
17 oktober 2008, 06:21
Op 1 mei was er een TV-kok aanwezig in Planet Happy Garden :
http://www.andreasvoelkel.tv/foto/foto_vita.jpg
Andreas Völkel (http://www.andreasvoelkel.tv/)
Zondag is hij er weer!! :freu: Live cooking and dining in GT :)
Toppie
17 oktober 2008, 10:18
Gisteren voor dag twee van mijn inspectie weer naar Brüggen gereden (en nee ILTG het wordt geen driedaagse inspectie). Ik was er rond 12.15 en werd hartelijk welkom geheten door Willem2 die ook nog eens stukje vlaai had meegenomen. In de kleedkamer werd ik ook begroet door Melissa, die ik hierna tot 15.00 niet meer in de bar heb gezien (ja sommige dames doen er alles aan om zich te verstoppen voor Toppie33). Aan de ontvangstbalie liep in Mati tegen het bevallige lijfje :), die gelijk vroeg of ik nog "geile" Freunde hat meegenomen. Tja ik wist dat meedogenloze Jack42 er ook was, maar hem koppelen aan Mati, dat zou zelfs voor deze mannenverslindster (of beter: Toppie's vriendenverslindsters :)) teveel worden. Jack42 is namelijk een sexmachine die iedere dame sloopt. Zodra hij zijn mierzoete Chinese wonderdrankje uit zijn jas tovert, zie je de schrik van menig dvp in de ogen. Ace2's wonderpillen zijn er niks tegen! Neen ik had voor Mati dus geen geschikte seksvriendjes meegenomen en aangezien ik sowieso geen optie voor haar ben (want ik ben Schwul….) moest ik haar vandaag teleurstellen.
Na gezamenlijk een stukje vlaai met W2, Jack42 en Caligula gegeten te hebben en na de (on)nodige chitchat over t forum, werd t toch eens tijd voor een rondje. Het damesaanbod viel behoorlijk tegen als ik het afzet met de dames die er woensdag waren… Zou het aan Extince en de Blijemotorrijder hebben gelegen, die woensdag flink huis hebben gehouden in GT?
Ik kon in ieder geval weer eens geen keus maken. Melissa was spoorloos, Casey was zo teleurgesteld in de kamersessie met Seqoya dat ze spontaan een day-off heeft genomen (of was ze teleurgesteld in Toppie33 die haar heeft laten staan? ;)) en andere "Noch zu Machen"-dames waren er niet….
Jack42 was ondertussen al wezen viespeuken met Angela en Willem2 maakte het zichzelf en vooral Christina makkelijk :)
Alleen Caligula liep een beetje met zijn ziel onder de arm want ook hij kon geen keuze maken of was er iets anders aan de hand?
Aan de bar ontmoette ik ook nog Jeroen, die een topsessie met Regina (de Efteling heeft winterstop;)) achter de rug had. Tja Regina.. Vele ijsbeertjes zijn lyrisch over haar en ik hoor ook altijd dat ze technisch zo goed zou zijn, maar tja Van Basten was ook heel technisch, maar geen haar (dat zijn er dus nul) op mijn hoofd die er aan denkt om met die gozer te kameren! En zo ook met Regina.
Na drieen zag ik dan eindelijk Melissa weer eens in de bar of beter ze liep door de bar, naar de kleedkamers en bij terugkomst in de bar had ze alweer een sleutel in der ene hand en aan de andere hand had ze een geile ijsbeer!! "Ik ga niet in de rij staan voor een dame", zei ik nog tegen Caligula die ook weet dat dat bij Melissa toch wel erg moeilijk wordt.
Kort daarna zag ik Anastasia met een "nieuwe" blonde vriendin de bar inlopen. Al snel begroette ze me en kwam naast me zitten op een bankje en net zo snel ging het over haar ex-vriendin Roxy. Het viel me op dat Anastasia goed in haar vel zat, want ze had dus een vriendin meegenomen die haar eerste werkdag had in GT en Anastasia leidde haar een beetje rond als de "oudere ervaren? zus". Anastasia is een beeldschoon en aardig kind, maar ze is niet geschikt voor het GT-werk. Ze mag je of ze mag je niet en acteren of doen alsof je een klant aardig of leuk vindt is niet haar sterkste kant…… Helaas voor Anastasia (mss moet ze zich wel gelukkig prijzen :)) stond ze niet op mijn verlanglijstje en zeker niet toen Vivian voor mijn neus stond. En ja als er geen keus is of als ik niet kan kiezen en Vivian is in tha house dan wordt t voor mij heel makkelijk :) Wat Christina voor Willem2 is, is Vivian voor Toppie33 en is Cosmina voor Ace2. Ace2? De witte tornado? Leeft die nog? Ja maar ook een seksgod!!! ;) moet ook eens werken en zeker in tijden als in deze kredietcrisis zijn het de echte mannen die onze economie staande houden! Bikkels zijn het die zich niet laten verleiden door al dat moois, toch hun prioriteiten kunnen stellen en de drijvende kracht zijn in unsere Wirtschaft!!! En toch zou ik niet willen ruilen ;). Ben liever zwak en minder standvastig dan bijvoorbeeld een Mars. Nee mijn GT-inspecties en het uitdelen van Toppie33-keurmerken zijn voldoende verantwoordelijkheid voor mijn persoontje.
In ieder geval stond mijn favogirl voor mijn neus en werd ik allerhartelijkst begroet. Vivian ging een sleutel halen en we hebben er weer een heel leuk en geil anderhalf uurtje van gemaakt. Service voor, tijdens en na waren weer toppie. Sta ook iedere keer versteld van haar olifantengeheugen. Ze weet zelfs nog alle kamernummers en hoevaak we er seks hebben gehad.
Bij het afrekenen in de kleedkamer kwam ik uiteraard (toeval bestaat niet) Anastasia tegen die niet al te vrolijk naar me keek. Tja ik was weer eens vreemd gegaan en daar ben ik behoorlijk bedreven in ;)
Rond 17.30 was ik klaar met mijn overwerk in de "neukfabriek met kotsvreet" en ben ik huiswaarts gereden. Geen topdag maar een aardige dag :)
seqoya
17 oktober 2008, 10:25
quote:
Aan de bar ontmoette ik ook nog Jeroen, die een topsessie met Regina (de Efteling heeft winterstop;)) achter de rug had. Tja Regina..
hahahahahah efteling heeft winterstop .... moet nie gekker worden !!:hammer:
Jack42
17 oktober 2008, 14:56
Gisteren wederom naar de "neukfabriek met kotsvreet" afgereisd samen met een andere "viezerik" Caligula.
Er waren al best wat "vieze" dames in de "neukfabriek" bij binnenkomst.
Ik werd hartelijk ontvangen door Angela en deze keer heb ik wat room van de heerlijke cappuccino op haar mond gesmeerd ipv zij bij mij. Ik heb later zelfs bij opperhoofd Willem2, die weer eens poolshoogte kwam nemen en zich dus tot "viezerik" liet omdopen, room op zijn mond gesmeerd.
Willem2 nog bedankt voor het meebrengen van de echte limburgse vlaai uit het dorp waar ook een "nonnenklooster" is. Deze smaakte zeer goed en ik vraag me af of Belgische pralines wel net zo lekker smaken.
"Topviezerik" Toppie33 was er ook en samen met hem en Willem2 idd gesproken over de chitchat op het forum.
Ook even kennis gemaakt met een gelukkige "viezerik" Jeroen na zijn sessie met Regina en de sms van "sexgod" Ace2 beantwoord die graag wilde weten hoe het was in de "neukfabriek" en of er Thaise dames aanwezig waren.
Maar het werd daarna toch echt wel tijd om een kamer op te zoeken met Angela. Wederom een prima sessie met haar beleefd.
Na deze sessie ook een prima saunasessie beleefd met Willem2 die daarna toch maar vluchtte voor het "kotsvreet" en
genoeg had om zich als "viezerik" te gedragen. Hij ging nog naar VV.
Later op de avond kwam er een ander opperhoofd zich laten transformeren tot "viezerik" en het was een hele tijd geleden
dat ik Tiga gezien had. Weer helemaal bijgepraat met hem en samen met hem op jacht gegaan.
Het zou uiteindelijk Lorena worden voor mij. Een prachtige dame in mijn ogen met een heel hoog serviceniveau!
Weer een mooie dag beleefd in GT en op naar het volgende bezoek!
Stiffmaster
17 oktober 2008, 19:36
PPPFFFF zeker nog nooit gehoord van de WINTEREFTELING :cool::cool:
quote:
Aan de bar ontmoette ik ook nog Jeroen, die een topsessie met Regina (de Efteling heeft winterstop;)) achter de rug had. Tja Regina..
hahahahahah efteling heeft winterstop .... moet nie gekker worden !!:hammer:
Tiga
18 oktober 2008, 09:15
Zondag is hij er weer!! :freu: Live cooking and dining in GT :)
Oh ja, ik heb me blijkbaar vergist maar de man die afgelopen week aan het koken was is niet Andreas maar een andere kok, hij lijkt er wel veel op en het smaakt nog steeds erg goed :)
foots
18 oktober 2008, 11:24
Heren, beren,
Het lijkt erop dat GT toch iets wil gaan doen aan het eten wat ze doorgaans serveren. Ik wil mijzelf niet opwerpen als de aanstichter van het geheel, maar het is niet geheel onbekend dat ETEN bij mij in hoofdletters staat geschreven. Dit heb ik meermalen op dit wondermooie forum mogen ventileren en zo erg zelfs dat Jansen mij aanraadt om eens te gaan neuken.
Afijn, het lijkt erop dat GT toch iets gaat doen, want het is natuurlijk geen reclame om genomineerd te worden als een neukfabriek met kotsfreet en viezerikken. Nou alleen het eten kan m.i. veel beter en dan is het wat mij betreft een echte drukke en zeker ook gezellige toptent.
Kortom kom op met de traditionele duitse eetstandaard en dan kom ik graag af en toe meesnoepen, want ook ik wil die Toppie33/34, Ace2 en Jack 42 etc. wel eens ontmoeten. Wellicht kunnen hun mij vertellen welke dames de beste voorgerechten / desserts zijn en dan leer ik hun graag wat culinaire specialiteiten of locale lekkernijen.
GT; DEAL of NO DEAL ?
Gustomass
18 oktober 2008, 11:42
Heren, beren,
Het lijkt erop dat GT toch iets wil gaan doen aan het eten wat ze doorgaans serveren. Ik wil mijzelf niet opwerpen als de aanstichter van het geheel, maar het is niet geheel onbekend dat ETEN bij mij in hoofdletters staat geschreven. Dit heb ik meermalen op dit wondermooie forum mogen ventileren en zo erg zelfs dat Jansen mij aanraadt om eens te gaan neuken.
Afijn, het lijkt erop dat GT toch iets gaat doen, want het is natuurlijk geen reclame om genomineerd te worden als een neukfabriek met kotsfreet en viezerikken. Nou alleen het eten kan m.i. veel beter en dan is het wat mij betreft een echte drukke en zeker ook gezellige toptent.
Kortom kom op met de traditionele duitse eetstandaard en dan kom ik graag af en toe meesnoepen, want ook ik wil die Toppie33/34, Ace2 en Jack 42 etc. wel eens ontmoeten. Wellicht kunnen hun mij vertellen welke dames de beste voorgerechten / desserts zijn en dan leer ik hun graag wat culinaire specialiteiten of locale lekkernijen.
GT; DEAL of NO DEAL ?
Hey Foots, jij bent lekker optimistisch over het verbeteren van het eten in GT.
Die geluiden zijn er al bijna net zo lang als dat ik daar kom. Nu is dat weer het geval. OK. we blijven hopen , maar GT , heeft behoudens enkele kleine aanpassingen in de afgelopen 3 jaar zeer weinig aangepast, lees geinvesteerd...
Niet te hopen dat veel bij Icesave staat want dan ziet het er voor Ice-bears iets minder gunstig uit.. Dus de beer niet gaan opeten voor ie geschoten is..
Ps. Ooit gedacht om een restaurant in/bij GT te starten.....
Ken nog wel een goede kokkin, maar die heeft het druk genoeg met koken om haar eigen ijsberenkroost van lekkers te voorzien.
Wat dat betreft was het gister ook lekker bij haar....
Wat Gt en eten betreft.... zolang de rest er goed is, tja we moeten nu eenmaal iets hebben om over te zeiken nietwaar....
Is in elke club zo, dus waarom niet in de grootste van de regio....??
Gustomass.
bergm550
18 oktober 2008, 23:40
Vandaag was ik in Golden Time. Het was een mooie dag. Ik was met een vriend meegereden. We hadden Haarlem verlaten om 09:45 uur en waren rond 12:15 uur in Bruggen aangekomen. Bij binnenkomst was het nog rustig qua mannen en vrouwen. Het weer was zonnig en de temperatuur maakte het mogelijk in de tuin te zitten.
Ik ben met de volgende vrouwen op de kamer geweest:
- Silvana
- Tiffany
- Lorena
- Cosmina
Het waren alle zeer goede sessies. Om 21:45 uur zijn we dan weer terug naar Haarlem gereden. Op 1 november ben ik weer in Golden Time.
Bergm550
foots
19 oktober 2008, 10:30
En wat stond er op het menu ?
bergm550
19 oktober 2008, 10:52
En wat stond er op het menu ?
Hallo Foots,
Het eten wordt tegenwoordig opgediend op een eettafel met wieltjes. Ik heb ook de indruk dat er meer aandacht nu wordt geschonken aan het eten.
Het eten was goulashsaus met rundvlees, spruitjes, aardappelen, rode kool, en een witte peer met kersensaus. Het heeft me goed gesmaakt. Daarna was er nog soep.
In de middag was het niet zo druk qua mannen, maar later op de avond werd het iets drukker, maar het was zeker niet vol. Dit was wel prettig. De wachttijden waren rond 21:00 uur een kwartier.
Ik schat dat er zo'n 60-70 vrouwen waren.
Bergm550
max.power
19 oktober 2008, 18:28
jaaaa was weer tof. veel leuke meisjes (lol). Ik hoorde dat ze nu een andere pizza toko hebben na darmklachten, ik heb ze niet geproefd.
has
20 oktober 2008, 12:25
Het was afgelopen vrijdag niet zo druk. Volgens de girls waren er donderdag wachttijden van meer dan een uur. Zou Toppie33/4 dan toch een geweldig verjaardagsfeestje hebben gegeven. Heb 16-10-09 alvast in mijn agenda gezet. Vrijdag gelukkig dus niet zo druk en geen wachttijden, althans tot 19 uur. Nog een heerlijke sessie met laila gehad en toen op huis aan. Een appeltje voor de dorst meegenomen, schijnt te helpen bij alcohol controles.
yep3
20 oktober 2008, 21:14
welke dames in gt doen anaal?
zeppos58
20 oktober 2008, 21:17
die met een grote kont zeker:teuflisch:thefinger
Pieta
21 oktober 2008, 00:18
because I read ijsberenforum... :D :D :D
Cindy(Germany)
Cindy(Poland)
Chaleen(Marocco)
Denise(Iran)
Fiona(Germany)
Inka(Kazakhstan)
Jessica(Germany)
Andrea(Colombia)
Lin(China)
Linda(Brazil)
Luna(Marocco)
Manel(Croatia)
Monika(Poland)
Rachel(Germany)
Emilie(Germany)
Sarah(Marocco)
Tanya(Poland)
Trinity(Germany)
Yula(Poland)
Without guarantee :teuflisch
yep3
21 oktober 2008, 11:55
weet je zeker dat fiona uit vv/gt anaal doet???
thesickboy
21 oktober 2008, 12:18
Vraag:
weet je zeker dat fiona uit vv/gt anaal doet???
Antwoord:
Without guarantee
TSB
Pepsi
21 oktober 2008, 19:56
en ervaringen???
Willem2
21 oktober 2008, 22:37
because I read ijsberenforum... :D :D :D
Cindy(Germany)
Cindy(Poland)
Chaleen(Marocco)
Denise(Iran)
Fiona(Germany)
Inka(Kazakhstan)
Jessica(Germany)
Andrea(Colombia)
Lin(China)
Linda(Brazil)
Luna(Marocco)
Manel(Croatia)
Monika(Poland)
Rachel(Germany)
Emilie(Germany)
Sarah(Marocco)
Tanya(Poland)
Trinity(Germany)
Yula(Poland)
Without guarantee :teuflisch
Eerst dacht ik wel een mager lijstje van onze vriend Pieta :D. Totdat ik zag dat het om dames ging die hun kontje aanbieden voor een anale beurt :cool:
Ik zal er eentje aan toevoegen : Christina (griekse).
Maar hoe zei ze dat ook alweer : "tagesabhängig" ofzoiets :rolleyes: Met andere woorden : hoe kleiner de kleuter, hoe groter de kans op anaal gedreutel :rolleyes: .
Zo stop dat maar eens in de vertaalmachine :D ;)
PS Regina doet 't toch ook :eek:
jeroen
23 oktober 2008, 01:48
net terug uit de fick hut en nu alweer op het net haha....
was weer een top avond en heb vanavond weer eens flink uitgepakt vanavond was echt een groep avond voor mij zeer gemutlich allemaal.:freu:
Regina was denk ik weer terug naar de winter efteling en anastacia die op mijn lijstje stond was ook niet tevinden...dus nu moet ik wel weer terug voor anastacia wat een straf:teuflisch
verder veel leuke dingen meegemaakt maar schrijf ik morgen moet nu gaan slapen:sleep:
Ace2
23 oktober 2008, 06:23
Gisteren in GT waren onder meer de volgende dames te aanschouwen:
Lin, Tanya (pl.), Inka (had hetzelfde aan als dinsdag), Sylvia, Anastasia (ze vond de gemiddelde (allen) ijsbeer onder haar werk- en denkniveau) + vriendin, Steffi, Julie, Juliana, Lorena, Sandy (heeft een Toppie-keurmerk gekregen), Kandy (heeft het Toppie-keurmerk ingeslikt), Elly, Ankie, Samantha, Doro (symplathieke vrouw), Christina, Vanja + zus, Valentina, Madlene, Madelene, Romina, Cindy, Bianca, Gulcan, Nicole, Lisa, Doris, Chanel, Regina, Ella, Nellie, Alia, Rosanna, Olga, Silvana, Melissa, Zorgy, Roxanna, Andrea, Alina, Cindy, Magdalena, en nog veel meer die ik ben vergeten.
Toppie33 sloop ook weer rond, maar ook TimD dook op.
Ik heb afgewerkt door Juliana en Lorena. Mooie vrouwen met een mooie techniek, maar wel afwerkers. Het leek wel een neukfabriek met mij op de lopende band.
TimD had Julie verschalkt en ik wilde Julie vastpakken, maar gleed uit. Hierdoor viel Julie, die ik nog net kon redden van een valpartij. Als beloning kreeg ik een pak slaag van Julie en Elly. Niemand besefte echter dat Julie met een naaldhak recht op mijn voet stond. Voor SM-liefhebbers kan ik zeggen dat dat een aanrader is. Ik heb er nu nog plezier van.
Toppie
23 oktober 2008, 08:15
Inka (had hetzelfde aan als dinsdag)
Joost mag weten waarom ;)
Anastasia (ze vond de gemiddelde (allen) ijsbeer onder haar werk- en denkniveau)
Jammer was ik maar een gemiddelde ijsbeer ;)
Sandy (heeft een Toppie-keurmerk gekregen), Kandy (heeft het Toppie-keurmerk ingeslikt)
En toch heeft Kandy het keurmerk gekregen :)
Zakkenleger
23 oktober 2008, 10:06
...
Anastasia (ze vond de gemiddelde (allen) ijsbeer onder haar werk- en denkniveau)
...
Het meiske heeft lef, gezien haar eigen beroerde werkniveau :wand:, of ze heeft zo'n ongelooflijke plaat voor haar mooie koppie dat het bijna zielig is, en in dat geval ben ik niet onder de indruk van haar denkniveau :rolleyes:
Toppie
23 oktober 2008, 10:23
Het meiske heeft lef, gezien haar eigen beroerde werkniveau :wand:, of ze heeft zo'n ongelooflijke plaat voor haar mooie koppie dat het bijna zielig is, en in dat geval ben ik niet onder de indruk van haar denkniveau :rolleyes:
Es sollte mich nicht wundern wenn Anastasia Psychologie studiert und ein Buch über das Verhalten von Männern in Clubs im Grenzland schreibt, wer weiß, vielleicht promoviert sie damit einmal.
Mooi om te lezen hoe verschillend ijsberen over dezelfde dame denken :), maar ik geef Zakkenleger groot gelijk. Ze klaagt in vijf minuten tijd meer dan mijn eigen vrouw in één week tijd mekkert. Tot het kinderachtige aan toe. Ik werd er gisteren (en Ace2 ook) erg moe van en dat zegt wel heel veel, want normaliter worden bepaalde personen (oa undercover zakkenleegers) juist heel erg moe van het bekende duo ;) Toch wel heer erg knap van haar want het is de eerste dame die het lukt om zelfs mij en Ace2 te irriteren.
Ze speelde het zelfs klaar om enkele heel sympathieke oudere dames af te zeiken. "No class", hoorde ik haar veelvuldig zeggen, maar als er iemand "no class" heeft is het Anastasia. Jammer want t is een mooi kind (met nadruk op kind), maar hoe ze met mede-ijsberen en collega-dvp's omgaat is rondout "stupid" zoals zij het zou verwoorden.....
Willem2
23 oktober 2008, 12:38
Ik heb afgewerkt door Juliana en Lorena.
Volgens mij is er ééntje kleuren,- en taalblind geworden. Was er niks thais te eten in de vreetschuur ? :D ;) En wie werkte wie nu af ?
Toppie
23 oktober 2008, 13:23
Gisteren weer naar mijn stamkroeg in Brüggen gereden om mijn tweedaagse af te ronden. Ik zou t druk krijgen vertelde ik Ace2 vooraf en ik wist ook al dat ik niet aan al mijn verplichtingen zou kunnen voldoen. Bij binnenkomst werd ik hartelijk ontvangen, het leek wel alsof ze me al beginnen te kennen ;). Ik sms-te Ace2 dat ik de boel alvast ging verkennen. Maar van dat verkennen kwam bitter weinig van.
Bardame Laura had de latté macciato (of zoiets) al voor me klaarstaan, maar ik kreeg niet de kans eens rustig te acclimatiseren want ik werd gelijk in de houtgreep genomen. Toen ik ietwat geschrokken me omdraaide keek ik recht in de ogen van Sandy, die ik de dag van te voren al ietwat beter had leren kennen op de kamer :). "Jij hebt toch al een keurmerk", dacht ik nog, maar kennelijk was Sandy zich daar niet van bewust. Sandy kwam naast me zitten en liet me niet meer los. Ze was vandaag getooid in een schots outfitje (mini-rokje en bh) en moet zeggen dat ze er nog apetijtelijker uitzag als één dag eerder. Toch iedere keer interessant om te zien hoe een nieuwe dame zich aan de GT-omgeving aanpast. Sandy is wat dat betreft een natuurtalent, het enige probleem is dat ze één van de weinige Hongaarse dames in GT is en als je de Duitse taal niet machtig bent dan raak je af en toe ietwat geisoleerd en word je al snel genegeerd door de andere dames. Sandy zit er echter niet zo mee en krijgt en geeft gelukkig voldoende aandacht van/aan het mannelijke schoon :). En dat doet ze uitstekend. Niks geen haastwerk en niks geen sleutelvraag. We spraken wat over koetjes en kalfjes (lees viezerikken en dvp's) en al die tijd liet ze me niet los. Ik begon me ietwat ongemakkelijk te voelen, maar niet vanwege Sandy. Het was niet zo druk aan de bar en ik voelde de priemende blikken van de stamdames (de vaste GT-dames) in mijn rug. "Tja Toppie33 laat zich weer eens verleiden door "the new girl in town"", zag ik ze denken. En als dat zou gebeuren dan zou menig kamerbezoekje volgen. Ik probeerde standvastig te zijn (iets wat ik van mars geleerd heb ;)) en met pijn in mijn hart wees ik Sandy af. Maar niet voor lang bleek achteraf…..
Ace2 was inmiddels ook gearriveerd en ging het hele rijtje af met gezoen en begroetingen. Tjee je zou haast denken dat ie populair is bij de dames ;) Ik word minder hartelijk begroet, maar tja als je bijna iedere dag bent dan missen ze je ook niet. En Ace2 wordt zeer gemist! Zeker als ie langer als twee weken de neukfabriek niet heeft bezocht. Als allerlaatste begroette Ace2 dan eindelijk Toppie33. "Hehe eindelijk", zuchtte ik en keek in de hongerige ogen van Ace2 "DER VULKAN!!!". "Ik sta op springen, ik moet neuken en over een half uur heb ik een afspraak met Juliana!", waren zijn eerste woorden. "Je bent nog niet binnen en je gaat al neuken, wat ben jij voor een viezerik?", vroeg ik Ace2. "Ik dacht dat je eens standvastig zou zijn" zei ik, maar Ace2 interesseerde het maar weinig. Inmiddels was het krukje naast me alweer bezet door Turkse Gülcan. "Lijkt wel een stoelendans hierro" lachte ik en maakte een praatje met Gülcan. Gülcan maakte duidelijk dat ze weer snel met me naar kamer wilde, maar ik maakte haar duidelijk dat ik volgend jaar weer jarig ben en dan mag ze me mijn snoepzak weer komen legen ;) Uit Ace2 kwam ff geen zinnig woord. Het zaad was hem duidelijk naar het hoofd gestegen, dat hij bij wijze van spreken bijna weer zelf kon inslikken (ja hoe ranzig kan t worden he yep3? ;)). De reddende engel was dan eindelijk verschenen in de vorm van Juliana die Ace2 zorgvuldig zou afwerken (zo bleek later). Ik bleef moederziel alleen achter in de bar overgeleverd aan alle vrouwelijke wolven.
Al snel werd ik echter bijgestaan door twee Belgische kameraden, die wekelijks weddenschappen afsluiten of Toppie33 al dan niet in GT aanwezig zou zijn :) Maar ook Melissa wilde me ff bijstaan :) Wie? Ja Melissa ze was idd heel even in de bar. Ze had zich ingesmeerd met olie en ze vond het nodig om die olie over mijn lijf uit te smeren met haar heerlijke lijf. "Wow du fühlst richtig heiss", zei ik en Melissa zei dat dat niet alleen door de olie kwam. Helaas stond Melissa niet op mijn prioriteitenlijstje en na een tiental minuutjes sprong ze op en hupte ze binnen een mum van tijd met een sleutel en een "wel trouwe" vaste klant weer de bar uit. Tja ik haat t om in de rij te staan voor een dame en vorige week stond ik dus bij haar in de wacht. Toen had ik ook besloten voorlopig ff geen Melissa aan mijn lijf, maar das makkelijker gezegd dan gedaan. In ieder geval bleef ik standvastig :)
Mijn Belgische vrienden wilden gaarne weten wie deze dame was en verklaarden me voor gek dat ik haar liet lopen… Gelijk hebben ze…
Over gek gesproken, Ace2 was inmiddels ook weer in de bar beland :) en hij zag er zeer afgewerkt uit. Dorothy kwam er gezellig bijstaan en ze verveelde zich duidelijk. "Ich habe Geldproblem wegen der Kreditkrise" grapte ze. "Ja ich auch, habe zu meiner Frau gesagt das sie nicht mehr einkaufen darf, sonst kann ich nicht dreimal in der Woche zum GT kommen" antwoordde ik Doro. Dorothy had het gelijk naar haar zin en had in Ace2 het juiste recept gevonden voor haar "Langeweile".
Ace2 wilde ff bijkomen en relaxen aan de bar, maar zijn rust en ook de mijne werd bruut verstoord door Anastasia. Ace2 was goed gebruind en trots liet ie zijn bruine torso aan Anastasia zien. Maar voor Anastasia is niets goed genoeg en ze gedroeg zich als het verwendste meisje uit de klas. Met haar hoofd leunde ze tegen mijn schouder en haar klaagzang begon…. Mijn oog viel echter op Kandy en Sandy. Kandy zag er heerlijk uit in haar rode laklaarsjes en Kandy stond op mijn 'noch zu machen"-liste. Ik was echter niet de enige want dit lekkere snoepje was gelijk op kamer dus prioriteit Kandy werd ff uitgesteld.
Sandy was al een uurtje of twee met een verliefd uitziende viezerik aan de geng. Het viel me op dat haar pré en aftersales uitzonderlijk waren. Grrrr ik had mijn keuze gemaakt en wilde Sandy voor een tweede maal binnen 24 uur keuren :) Maar die lastige verliefde viezerik wilde maar niet weg. Toch hielden we de hele tijd oogcontact en Sandy had de boodschap al snel door. Niet veel later kwam ze naast me zitten op een krukje. "You have a new boyfriend?" lachte ik. "No no he is just a guest" antwoordde Sandy serieus. "Only a guest? You sleep with him, you drink with him and you eat with him! Looks like u r married!", probeerde ik haar te stangen. "You are crazy", glimlachte ze. "No im not crazy, im very bad!", zei ik. Sandy teasde me en zoende me in mijn nek, vervolgens drukte ze haar bekken tegen de mijne en ik voelde al iets groeien. Normaliter heeft kleine Toppie wel eens opstartproblemen, maar bij Sandy staat de choke gelijk vol aan. Ik stelde Ace2 nog ff snel voor aan Sandy, maar die flitste weg en ging met Lorena aan de haal. Eindelijk!!!! Achteraf bleek het een goede profi-afwerkster te zijn, maar niet meer dan dat. Jammer. Ace2 ging dus voor zijn nummero twee en Toppie33 stond weer eens wat aan te klooien in de bar (lees: keek weer eens de poesjes uit de gouden boom). Na een klein kwartiertje (of was t langer) liet ik Sandy de sleutel halen en omarmd vertrokken we naar Hütte 14. "Schon wieder mit der Neue", zag ik enkele voor mij bekende dames kijken…… En kijken doen ze zeker. De dames zelf noemen dat "studieren". Ik sta er vaak versteld van hoe nauwlettend dames de ijsberen in de gaten houden. Ze weten precies hoe vaak en met wie je op kamer bent geweest. Mss houden ze wel lijstjes bij en turfen ze ;)
Het zal mij een zorg wezen, mijn grootste zorg was nu Sandy :) Ik kreeg echter geeneens de kans om me van mijn badjas te ontdoen. Sandy greep mijn riem en trok me naar haar toe en ze drukte haar onderlichaam tegen mijn keiharde toppertje. Met mijn hand voelde ik onder haar schotse rokje en merkte dat het schots nat was ;) Na minutenlang (voor mijn gevoel nog langer) zo gestaan te hebben, tilde ik Sandy op en legde ik haar op t gespreide bedje. Een twee uur durende sessie als gevolg, waarbij het accent vooral op het zoen- en neukgedeelte lag.
Terug in bar was ik nog steeds zo geil als boter. Alle bekende ijsberen waren alweer vertrokken, behalve TimD die zat te loeren naar Romina. Ik vertelde hem dat ik net met Sandy op de kamer was geweest en dat het nu de beurt was voor Kandy :) Gelukkig werkte er gisteren geen Wendy of Mandy anders hadden ze een Krankenwagen kunnen bellen.
Maar waar was die Kandy? Na een korte speurtocht ontdekte ik haar en haar vriendin Yenny op het hemelbed naast de sauna. Ik liep er eerst nonchalant voorbij en keek eens vluchtig naar al dat lekkers. Kandy keek, glimlachte en maakte een gebaar. Voor Toppie33 was dat genoeg om eens flink te gaan grabbelen in de snoeptrommel.
Kandy had haar rustpauze maar ik was welkom om er tussen te komen liggen. Ze wilde net weer gaan "angelen" naar "Fische". Ik stelde me voor als Flipper33 en na de wat chitchat en na wat sterke drank voor Kandy, gingen we samen naar de kamer. Poepoe wat een seksbeest. Of beter tijgerin! "RRRRRRRRRRR", spinde ze naar me en ik was al bang dat dit een circusvoorstelling zou worden, maar niets is minder waar. Kandy kronkelt gewoon over je heen en grijpt je overal waar ze maar kan toehappen. "RRRRRRRRRR RRRRRRRRR", bleef ze maar spinnen. "Shit dit is een nymfomaan!!!! Ik word hier gewoon verkracht!!!" dacht ik. En nymfomanische trekjes heeft Kandy zeker. Zoengedeelte was ook uitstekend maar niet zo intens als met Sandy. Tijdens het neuken waande ik me in mijn eigen privé pornofilm. Standjes genoeg die je met dit speelse katje kunt uithalen. En wat was dit poesje nauw auw auw auw :) Vervolgens lagen we in standje 69 naar elkaar te happen en dit poesje van dit poesje was heerlijk kaal en nat. Uiteindelijk ging Kandy er zo voor liggen dat ik gewoonweg niet om de beruchte schlück-FT heenkon :) Het lijkt wel of ze het erom doet (ja ik weet 25 euro extra). Ze slikte dus inderdaad alles! Aiai ik kon mijn ogen niet geloven en kreeg er ook gelijk de slappe lach van :) "MMM lecker", kijkt ze me met een geile blik aan. "Wo ist mein Zeug hin? Alles ist weg!!", speelde ik de vermoorde onschuld. "Ich schlücke gerne, du hast Salito's getrunken" zei ze en dat klopte. "Ich kann mitmachen mit "Wetten Dass"", lachte ze want ze kon aan de smaak herkennen wat iemand gegeten zou hebben. "Top die Wette gilt!" grapte ik. Ik zie het al helemaal voor me Kandy die één voor één een tiental mannen afwerkt en Rplover samen met de Sickboy in de jury ;) en als prijs wint Kandy (zonder haar mondje te spoelen ;)) een heerlijke ranzige tongzoen met Jeroen ;) Aiaiai hoe ranzig kan t worden. Ik kan alleen maar zeggen dat Kandy in één woord "naturgeil" is. Ik zal er echter niet zo snel nog eens mee kameren omdat ik haar toch te geil en te profi vind. Kandy is gewoon bij iedereen goed en dat zoek ik niet 123.
Terug aan de bar ontmoette ik Jeroen die met een stel vrienden inclusief zijn vader aan de avondetappe was begonnen. Drie, vier, vijf, zes tegelijk? het kon niet op, want Jeroen en zijn maten hadden een groepsseks-avondje. In de kleedkamer zag ik eurobiljetten rondfladderen want de dames maakten flink kassa. Ben niet zo'n liefhebber van groepsseks, maar t heeft ook zijn voordelen want er waren vrijwel geen wachttijden :)
Aan t raam zag ik Sandy moederziel alleen zitten. Ik aarzelde even om op haar af te stappen, want ik kwam net van de kamer en wilde niet haar business verzieken. Maar Sandy was moe en had wel zin in een ander verzetje. Niet veel later stond Inka voor mijn neus. Ze zag dat ik "bezet" was en moest haar wederom teleurstellen en mijn belofte breken. Ze had bovendien een heerlijke outfit aan die ze een dag eerder ook aanhad. ;)
Na een uurtje ofzo geklets te hebben aan de bar, vroeg ik of ze nog fut had om te kameren. En dat had ze zeer zeker. Extra lakentje meegenomen en onder de deken wederom topseks gehad. Herhaling volgt volgende week (of mss aanstaande vrijdag?).
Om 1.10 naar huis gereden en in mijn hoofd spookten maar nog twee namen: Sandy en Kandy
ps. Ik zal Kandy met een K een nieuw Toppie-keurmerk toesturen want het origineel heeft ze doorgeslikt........ ;)
jeroen
23 oktober 2008, 17:00
Terug aan de bar ontmoette ik Jeroen die met een stel vrienden inclusief zijn vader aan de avondetappe was begonnen. Drie, vier, vijf, zes tegelijk? het kon niet op, want Jeroen en zijn maten hadden een groepsseks-avondje. In de kleedkamer zag ik eurobiljetten rondfladderen want de dames maakten flink kassa. Ben niet zo'n liefhebber van groepsseks, maar t heeft ook zijn voordelen want er waren vrijwel geen wachttijden :)
De appel valt nooit ver van de boom, zo vader zo zoon.
Heb bij het groepavontuur mijn vader wel even buiten spel laten staan natuurlijk....;)
jojay
24 oktober 2008, 13:46
Gisteren voor het eerst in GT. Wat een belevenis heb nog last van mijn nek van het volgen van al het wonderschoon dat langs ging .
Eerst een sessie met roemeense andrea, leuke dame niet super knap maar maar prima met dr mond.
Tweede ronde met een dame uit Ghana geweest, slank licht bruin volle stevige b cup heerlijk zoenen, niet al te groot. Weet iemand wie ik bedoel ben benieuwd naar ervaring van anderen (naam vergeten)? Heerlijk actief en in mijn ogen goddelijke lichaam.
Na 5 uur het weer voor gezien gehouden. Super ervaring maar wel even uit de buurt, kennen we zoiets niet in de buurt van de randstad :freu:
Zakkenleger
24 oktober 2008, 14:37
...
Tweede ronde met een dame uit Ghana geweest, slank licht bruin volle stevige b cup heerlijk zoenen, niet al te groot. Weet iemand wie ik bedoel ben benieuwd naar ervaring van anderen (naam vergeten)? Heerlijk actief en in mijn ogen goddelijke lichaam.
..
Sylvia (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=2279&highlight=sylvia)?
jojay
24 oktober 2008, 15:07
Als ik de omschrijving van Sylvia zo lees dan moet dat kloppen, dacht eerst ook dat ze (half) aziatisch was, maar woorden schieten te kort, wat een heerlijk lichaam, lieve lach en expertise
jojay
24 oktober 2008, 15:11
Dan nog maar een vraagje:
Gisteren een beeldschone blonde dame ca. 170 denk ik alles in verhouding droeg een normaal onderbroekje met rood witte strepen en dito BH, even kort gesproken maar geen naam, sprak duits, e.e.a. was smiddags, s'avonds haar weer proberen te vinden maar niet meer gezien. Weet iemand wie ik bedoel. Voor mij persoonlijk waren de looks een 9,99
TT Man
24 oktober 2008, 16:08
Gisteren een beeldschone blonde dame ca. 170 denk ik alles in verhouding droeg een normaal onderbroekje met rood witte strepen en dito BH, even kort gesproken maar geen naam, sprak duits, e.e.a. was smiddags, s'avonds haar weer proberen te vinden maar niet meer gezien. Weet iemand wie ik bedoel. Voor mij persoonlijk waren de looks een 9,99
Haarkleur?
Jack42
24 oktober 2008, 16:16
Jojay bedoelt de dame die altijd samen is met Leyla (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=9159) maar ik weet haar naam niet meer. :confused:
Misschien dat iemand anders de vriendin van Leyla bij naam kent?
Ace2
24 oktober 2008, 19:56
Als ik de omschrijving van Sylvia zo lees dan moet dat kloppen, dacht eerst ook dat ze (half) aziatisch was, maar woorden schieten te kort, wat een heerlijk lichaam, lieve lach en expertise
Dan is het Silvy.
Caligula
24 oktober 2008, 20:39
Zou ze 1m82 kunnen zijn met stijl blond lang haar? Dan is het de Tsjechische Heidi. Slank met A-cup.
ilovethaigirls
25 oktober 2008, 08:20
Het was gisteren weer een erg drukke dag in GT. Heel veel dames maar vooral ook erg veel ijsberen. Ik hoorde dat er op een gegeven moment wachttijden voor een sleutel waren van anderhalf uur.....
Heb me van dit alles niet te veel aangetrokken en mij een uurtje of 7 afgezonderd met mijn lievelingsdame. Eerst wat op de kamer, dan ondanks het frisse weer een uurtje of 2 op het terras, dan weer wat op de kamer. Ik had het zo naar mijn zin dat is zelfs een voorbijgaande Toppie niet had opgemerkt.
Voor de liefhebbers: Svetlana is er ook weer terug en zag er bijzonder goed uit.
Ik denk dat er gisteren tegen de 100 dames aanwezig waren. Veel dames kloegen dan ook over de moordende concurrentie, de lange wachttijden en de drukte in de club. Een paar van de vaste clubdames zeiden me dat het niet meer te doen was en dat ze even andere oorden gingen opzoeken.
Heb onder andere volgende dames gespot (zeer onvolledige lijst....):
Alexa Alia Alina Anna Cindy (D/I) Claudia Cosmina Dorothea Elena Ellen Ellie Eva Filiz Isa Jasmi Juliana Julie Lilia Lin Linda Lisa Luna Magda Magdalena Mandy Mia Nellie Nicole Nicolle Petra/Sandra Rachel Ricarda Rosa Roxanne Silvana Silvia Sinem Sissy Sofia Summer Suzanne Svetlana Sylvia Tanja Tiffany Valeria Valeria Vanja Vesna Victoria
Jünther
25 oktober 2008, 08:26
...Veel dames kloegen dan ook over de moordende concurrentie, .....
Even de verbuiging van werkwoord 'klagen' gegoogled.
Ik dacht eerst: wat een grap....maar het mag gewoon.
'klaagden' was ook goed geweest.
ilovethaigirls
25 oktober 2008, 08:34
Even de verbuiging van werkwoord 'klagen' gegoogled.
Ik dacht eerst: wat een grap....maar het mag gewoon.
'klaagden' was ook goed geweest.
Hoog tijd dat je eens Vlaams leert ;).
Toppie
25 oktober 2008, 08:35
Tja iltg je kon er ook niks aan doen want ik flitste voorbij met sandy ;) en je zat er zo warmpjes bij dat ik niet wilde storen
bergm550
25 oktober 2008, 08:42
Heb onder andere volgende dames gespot (zeer onvolledige lijst....):
Alexa Alia Alina Anna Cindy (D/I) Claudia Cosmina Dorothea Elena Ellen Ellie Eva Filiz Isa Jasmi Juliana Julie Lilia Lin Linda Lisa Luna Magda Magdalena Mandy Mia Nellie Nicole Nicolle Petra/Sandra Rachel Ricarda Rosa Roxanne Silvana Silvia Sinem Sissy Sofia Summer Suzanne Svetlana Sylvia Tanja Tiffany Valeria Valeria Vanja Vesna Victoria
Ik dacht dat Summer achter de bar werkte. Is ze hiermee opgehouden?
bergm550
25 oktober 2008, 08:43
Hoog tijd dat je eens Vlaams leert ;).
Is dat een taal dan? :)
ilovethaigirls
25 oktober 2008, 09:26
Ik dacht dat Summer achter de bar werkte. Is ze hiermee opgehouden?
Summer was gisteren volop actief in kino en omgeving. En het was niet om te poetsen......
bergm550
25 oktober 2008, 09:42
Summer was gisteren volop actief in kino en omgeving. En het was niet om te poetsen......
Ik hoop dat Nadja dan ook weer begint.
Jorah Mormont
25 oktober 2008, 11:24
Ik denk de 19 jarige beeldschone Sandy uit Hongarije. Mooie lange blonde haren, iets met krullen. 1.74m groot. Ze is nieuw en werkt er sinds afgelopen maandag. Op de kamer TOP!
Sonny:wink:
Toppie
25 oktober 2008, 11:43
Ja sonny maar sandy spreekt vrijwel geen duits. De rest klopt wel :)
Jack42
25 oktober 2008, 14:46
Het was gisteren weer een erg drukke dag in GT. Heel veel dames maar vooral ook erg veel ijsberen. Ik hoorde dat er op een gegeven moment wachttijden voor een sleutel waren van anderhalf uur.....
Het kan verkeren in GT land....
Donderdag was er echt een piek rond 16 uur dat het erg druk was met ijsberen maar na het eten werd het opeens erg rustig. (Neen het lag niet aan het eten want dat was goed!) Veel toppers zaten grijpbaar in de bar. Er waren geen wachttijden voor een kamer en de dames hadden volop tijd voor de ijsbeer buiten de kamer en waren volop in voor een geintje.
Wat het eten betreft, Foots let op!
Voortaan is er op zondag én maandag een bekende kok in GT aanwezig die voor het eten zorgt.
Pling
25 oktober 2008, 23:11
Kwam vandaag ongeveer 13.30 aan. Ik zat aan de bar, nam een eerste slok koffie en werd van achteren aangevallen. Hoewel ik haar alleen van het forum ken, dacht ik instinctief dat zou weleens Vanja kunnen zijn. En ja hoor...Geen probleem overigens vanwege de visitekaartjes hier. Deze dame klopt, veegt en zuigt. De dag had niet beter kunnen beginnen.
Het was 's middags lekker overzichtelijk, rond etenstijd behoorlijk vol. Het eten smaakte mij veel beter dan de vorige keren. Ben nog met Sylvie (Ghana) en Summer weggeweest. Beiden aardige meiden.
Ik dacht iets voor zeven dat de pijp leeg was, maar die hypothese werd door toedoen van Vanja verworpen. Ze voelt prima aan waar een man alleen behoefte aan heeft.
Mauriceyep
26 oktober 2008, 19:21
Wat het eten betreft, Foots let op!
Voortaan is er op zondag én maandag een bekende kok in GT aanwezig die voor het eten zorgt.
Dat klopt, het eten werd tussen 15.00 en 19.00 uur doorlopend klaargemaakt buiten in de party-tent en het was uitstekend te noemen. Ik heb heerlijk gegeten ... ze hebben het eindelijk begrepen: niet op 1 moment eten aanbieden, maar doorlopend. Geen wachtrij, geen gedoe, gewoon eten wanneer je daar zin in hebt en bovendien lekker eten!
Nu nog iets doen aan mijn grootste ergernis in GT: badmantels zonder lusjes voor het koord:mad::D
Het was een prima, maar drukke dag, zowel qua mannen als vrouwen. Bij de heren was een compleet chinees elftal aanwezig, bij de dames een compleet sovjet-elftal:D
zeppos58
26 oktober 2008, 20:58
.....Bij de heren was een compleet chinees elftal aanwezig, bij de dames een compleet sovjet-elftal
En wat was de eindstand:rolleyes:
jojay
27 oktober 2008, 10:44
Zou ze 1m82 kunnen zijn met stijl blond lang haar? Dan is het de Tsjechische Heidi. Slank met A-cup.
Ik denk het wel thanks, is ze een regelmatige bezoekster en of heeft ze vast dagend dat ze er is?
Toppie
27 oktober 2008, 11:07
Ik denk het wel thanks, is ze een regelmatige bezoekster en of heeft ze vast dagend dat ze er is?
Vaste dagen weet ik niet, maar ze is er wel zeer regelmatig doordeweeks aanwezig (dinsdag tm vrijdag). Of ze in de weekenden aanwezig weet ik niet maar je zou de aanwezigheidslijsten van Haec kunnen napluizen. Heidi komt meestal tussen 13.00 en 14.00 binnen, maar pin me er niet op vast.
Willem2
27 oktober 2008, 13:13
note: TSB heeft een goede neus voor waardevolle dames blijkt..... ;)
TSB=thesickboy zit met zijn neus op het schermpje gekluisterd om de beste dames eruit te vissen.:lostit:
thesickboy
27 oktober 2008, 13:20
TSB=thesickboy zit met zijn neus op het schermpje gekluisterd om de beste dames eruit te vissen.:lostit:
Mijn professor economie vertelde me dat elk nieuw project staat of valt met een goede marktverkenning.
TSB, goede leerling
:D:wink:
...maar pin me er niet op vast.
Géén liefhebber van SM, toppie?
Toppie
27 oktober 2008, 13:56
Géén liefhebber van SM, toppie?
aiai liever niet, ben eerder een zachtaardig romantisch beertje ;). Je weet wel zo eentje die champagne, kaarslicht en sfeermuziekje op de kamer meeneemt ;)
Dickydik
27 oktober 2008, 14:01
note: TSB heeft een goede neus voor waardevolle dames blijkt.....
Bij de dame ook vaak een natte neus....:eek:
Dat gaat zeker lukken bij Lilia...... :plapper:
Willem2
27 oktober 2008, 14:04
aiai liever niet, ben eerder een zachtaardig romantisch beertje ;). Je weet wel zo eentje die champagne, kaarslicht en sfeermuziekje op de kamer meeneemt ;)
Ja,ja en dan met die baard van 3 dagen schuur jij de dames zo lekker op :love: ;) :wink:
Toppie
27 oktober 2008, 14:15
Ja,ja en dan met die baard van 3 dagen schuur jij de dames zo lekker op :love: ;) :wink:
ik heb niet voor niets een bivakmuts op :)
Caligula
27 oktober 2008, 15:26
Ze is er de laatste weken steeds op de woensdagen en donderdagen dat ik er was. Je mag er dus vanuit gaan dat ze er frequent is. Wil je het zeker weten op een bepaalde dag..., dan ff GT bellen!
jojay
27 oktober 2008, 17:35
thanks caligula en toppie 33!!! en als ze dr niet is dan is er vast wel wat op de reserve bank aldaar.
Jan_Wandelaar
28 oktober 2008, 23:57
(...) Nu nog iets doen aan mijn grootste ergernis in GT: badmantels zonder lusjes voor het koord (...)Jan vraagt zich ook regelmatig af welke gek die lusjes eraf rukt om ze als cockring te gebruiken..........
J.W.
Toppie
29 oktober 2008, 00:45
Haha lusjes? Die heb je toch helemaal niet nodig joh.
Picasso 1
29 oktober 2008, 01:01
Haha lusjes? Die heb je toch helemaal niet nodig joh.
Vooral niet met die love handles van je :D.
Toppie
29 oktober 2008, 09:21
Vooral niet met die love handles van je :D.
beetje buik is sexy of was dat een beetje kaal is sexy ;)
Willem2
29 oktober 2008, 10:33
Jan vraagt zich ook regelmatig af welke gek die lusjes eraf rukt om ze als cockring te gebruiken..........
J.W.
Picasso 1 oefent vaak op ringsteken :rolleyes:
Toppie
29 oktober 2008, 10:42
Jan vraagt zich ook regelmatig af welke gek die lusjes eraf rukt om ze als cockring te gebruiken..........
J.W.
Met die lusjes kom je niet zo ver, zag laatst een gozer (of beter ouwe gekke viezerik) die zijn pik en ballen had afgebonden (betere knoopwerk) met een schoenveter...... Er lopen wat idioten rond in den GT (inclusief topppie33)....
Humpdiebumpie
29 oktober 2008, 13:12
had een vraagje. Ben nog maar een keer of 2-3 naar Gt geweest en moet zeggen dat er aardig wat mooi volk bijzit. Nu moet ik zeggen dat ik er telkens een blonde met grote neptieten en tattoo boven poep mijn aandacht spitst. de eerste keer was ze bijna constant bezet en de vorige keer bijna constant op haar stoel, hehe. Is er iemand die weet hoe die heet. Denk dat het wel een kieskeurige dame is. Ze is tamelijk groot en slank. thx
Toppie
29 oktober 2008, 13:32
Lijkt me lisa
seqoya
29 oktober 2008, 13:51
voor INFO altijd bij TOPPIE zijn ! heb al voorgesteld bij GT om een badjas met het "i" van info teken op de rug van toppie te zetten... of GT-Gids !
Willem2
29 oktober 2008, 14:04
.. grote neptieten ...
Lijkt me lisa
Zullen we dat eens aan ozzy1 vragen of dat werkelijk zo is ;)
(Die zijn echt .....)
Toppie
29 oktober 2008, 14:29
Die zijn ook echt of zijn heel goed gemaakt :). Mss kan t ook rachel zijn?
seqoya
29 oktober 2008, 14:35
als het rachel is dan zijn het geen neptieten .... wel groot :-P
Toppie
29 oktober 2008, 14:52
Heh bah groot ;)
naughtyboy
29 oktober 2008, 17:33
Of Yula, die zijn wel echt maar ook groot. En ze heeft ook tattoo op haar onderrug. Hoe ziet de tattoo er uit dan kan ik het jou met zekerheid vertellen.:roll:
Ace2
29 oktober 2008, 19:34
Met die lusjes kom je niet zo ver, zag laatst een gozer (of beter ouwe gekke viezerik) die zijn pik en ballen had afgebonden (betere knoopwerk) met een schoenveter...... Er lopen wat idioten rond in den GT (inclusief topppie33)....
Dan ben ik nog normaal :rolleyes: Alleen een grote viezerik.
Picasso 1
29 oktober 2008, 22:12
had een vraagje. Ben nog maar een keer of 2-3 naar Gt geweest en moet zeggen dat er aardig wat mooi volk bijzit. Nu moet ik zeggen dat ik er telkens een blonde met grote neptieten en tattoo boven poep mijn aandacht spitst. de eerste keer was ze bijna constant bezet en de vorige keer bijna constant op haar stoel, hehe. Is er iemand die weet hoe die heet. Denk dat het wel een kieskeurige dame is. Ze is tamelijk groot en slank. thx
Als die tatoo een slang is (bijna over een hele been) ====> Rachel
Erg foute dame, vreemd dat Toppie haar nog niet heeft :fuck:.
Waarschijnlijk krijgt hij geen aandacht van haar en dan is ´womanizer´ Toppie nergens :teuflisch.
Zakkenleger
29 oktober 2008, 22:30
...
Waarschijnlijk krijgt hij geen aandacht van haar en dan is ´womanizer´ Toppie nergens :teuflisch.
:bowlol::bowlol::bowlol::bowlol::bowlol::bowlol:
De quote van de dag :smile2:
Toppie
29 oktober 2008, 22:30
Wat ken je me toch goed ;) daarom ga ik ook bv niet met lisa. Bloedmooie vrouwen maar toppie is er bang van....
Humpdiebumpie
30 oktober 2008, 20:09
ze heeft een soort tribal op haar onderrug. Haar haar is in een vlecht en geblondeerd.
Humpdiebumpie
30 oktober 2008, 20:17
ja te lezen bij de beschrijving van lisa ,denk ik bijna met zekerheid dat zij het is. Jammer dat ze niet graag gebeft wordt. Of is ze ondertussen al veranderd van gedacht? Er loopt daar trouwens nog een schoonheid rond toppie met denk ik megamooie borsten ( echt denk ik) ik denk dat ze pools of russisch moet zijn. ook een blondje, niet echt heel groot, maar wat een borsten!!!!!!!!!!!!!! goeie service?
Toppie
31 oktober 2008, 00:54
Hmm madlene mss. Maar service is bij haar eerder wisselvallig.