PDA

Volledige versie bekijken : vakantie in thailand niet zoals gepland!!!!



joris69
13 januari 2009, 15:09
beste mede ijsberen,

omdat ik na een jaar hard werken wel toe was aan wat
ontspanning heb ik op 1 januari besloten een reis te boeken naar thailand.
niet helamaal onvoor bereid ,want ik was mezelf de laaste tijd al aardig aan het voor bereiden via het forum!
zo was brazilie de laaste maanden ook steeds meer een optie ( schijnt wat betreft vrouwen ook super te zijn!!!)
eerst twee dagen in bangkok ,daar wat rond gehangen bij de wandelbuurt bij NANA disco.
leuk gezellig optrekje met een drietal redelijke seccies!!!
op naar pattaya, waar ik veel over gelezen had !!
ik had mezelf voorgenomen om mezelf iedere dag een keer goed te laten masseren ( thaise manier ) en na het stappen een leuke dame mee naar het hotel
opgesteld een twintal tal dames in 10 dagen tijd!!!
een score waar een rijke voetballer of rockstar van kan dromen
maar helaas( of gelukkig ) is hier weinig van terecht gekomen!!
na een aantal dagen bangkok ben ik afgereisd naarpattaya.
hier ben ik in contact gekomen met een amerikaan die samen met zijn vrouw een hotel runt!!!
omdat het contact zo goed verliep heeft hij mij uitgenodigd om mee te gaan eten!!
zijn vrouw en haar nichtje, dat op dat moment werkzaam was in het hotel gingen ook mee als ik dat goed vond!!!
in het begin had ik zo van, laten we even wat gaan eten , en laat mij zien waar ik moet zijn de komende weekmoet zijn!
maar als snel kwam ik terug op deze gedacht, want zowel de vrouw, als haar nichtje waren zeer scharmante dames!!
om eerlijk te zijn was het nichtje ( AN) een super mooie vrouw die er inde clubs met kop en schouders boven uit steeks!!!
om een lang verhaalkort te houden, het klikte en we hebben een hele leuke week gehad!! meer dan dat zelfs!!!

maar beste ijsberen, omdat ik uiteraard met de leuke mensen een aantal keren ben gaan stappen in het centrum
kan ik iedereen aanraden om er naar toe te gaan!!!!
gezellig, en vrouwen genoeg.
op de avonden dat ik alleen met an gingen stappen en zij even naar toilet ging had in een korte tijd zo een horde schone thai's om mezelf heen hangen!!!
een echte aanraden voor een beer diezich wil ontdoen van zijn wintervel!!!!!

groetjes joris

MichelJ
13 januari 2009, 18:10
Toen ik het onderwerp zag dacht ik dat je een of ander drama meegemaakt had, maar gelukkig is het allemaal goed bevallen!

Big30
13 januari 2009, 23:52
Joris nog veel plezier toegewenst in Thailand maar als ik je verhaal zo lees moet dat wel lukken ;)!

Als je wintervel helemaal ontdooit is hoop ik dat we snel weer eens gezellig bij kunnen kletsen over je Thailand ervaringen, bij voorkeur in Duitsland want Thailand is voor mij Terra Incognita en dat zal het voorlopig ook nog wel even blijven!

:wink::wink:
Big30

Willem2
14 januari 2009, 00:00
.....Thailand is voor mij Terra Incognita en dat zal het voorlopig ook nog wel even blijven!

:wink::wink:
Big30


Die Roemeense vindt het helemaal niet erg om op vakantie te gaan naar Thailand :rolleyes:.

:wink:

Big30
14 januari 2009, 00:15
Die Roemeense vindt het helemaal niet erg om op vakantie te gaan naar Thailand :rolleyes:.

:wink:

Nee die vindt alles wel goed :D! Benieuwd of je in Thailand overal een goede whireless internet connection hebt met een USB-stick ;)?

:wink::wink:

Zakkenleger
14 januari 2009, 07:34
Nee die vindt alles wel goed :D! Benieuwd of je in Thailand overal een goede whireless internet connection hebt met een USB-stick ;)?

:wink::wink:


In de toeristenplaatsen zijn veel internetcafe's en ook Wifi connecties (meestal gekoppeld aan hotel of bar). USBsticks kennen ze ook in Thailand :D.

Daarnaast is er via de schotel ook internet te krijgen, vooral veel gebruikt door expats op 't Thaise platteland. Duur, maar het werkt.

Wat wel matig is is de snelheid van de verbindingen. Voor email en simpel surfen OK, maar downloaden van torrents of zware newsfeeds etc is niet te doen. Zelfs voor filmpjes op Youtube heb je geduld en veel acceptatievermogen nodig, niet ZL's sterke punten ;).

En vandaag zijn 2 internet cafe's gesloten omdat hun provider er uit ligt. Gelukkig heb ik verderop een ander kunnen vinden met blijkbaar een andere provider. TIT oftewel this is Thailand ;)


PS weinig Roemeentjes hier, wel heel veel Russen (m/v).