PDA

Volledige versie bekijken : Pauschal Palace (voorheen Pussyclub Wuppertal), Algemeen



Tiga
3 januari 2009, 13:27
Hier kunnen algemene postings met betrekking tot deze club geplaatst worden...

blauwebeer
3 januari 2009, 14:16
Dit was vroeger toch FKK Ali-Baba?

Bb :wink:

Willi69
3 januari 2009, 16:05
Dit was vroeger toch FKK Ali-Baba?
Ja, und später Bunny-Club (http://www.bunny-club.org)... ;)

Tiga
3 januari 2009, 23:29
Klopt beide/stimmt beide.

pastprecies
4 januari 2009, 13:20
Er staat nergens hoeveel meiden er aanwezig zijn?

Tiga
4 januari 2009, 15:51
Alvast enkele feiten:
- Opening op 9 januari aanstaande
- In 2008 compleet gerenoveerd en voldoet aan de meest hoge eisen van ijsberen
- Damesaanbod ca 6-11 waaronder de dames op de site - 7 dagen per week geopend van 11.00 - 22.00 uur


Iets beter kijken penetrater.. of bedoel je dit niet?

jeepie
4 januari 2009, 18:21
hoe zit het met de tombola. wanneer kunnen we ons inschrijven

Tiga
4 januari 2009, 19:13
hoe zit het met de tombola. wanneer kunnen we ons inschrijven


Niet zo hebberig he :green_smi

In plaats van tombola hebben ze besloten een extra scherp introductieaanbod voor wat betreft entreeprijs te hanteren. Dus nu heb je zonder een tombola te winnen al enkele tientjes winst! :lostit:

master69
4 januari 2009, 20:21
Tot wanneer is de introductieprijs?

DrFeelgood
4 januari 2009, 23:04
Hmmm.... Ziet er interessant uit. :D Misschien maar eens uitproberen en hopen op een betere ervaring dan mijn laatste in Xanten.
Ben ook wel benieuwd tot wanneer die introductieprijs geldt.

Feel Good.

Tiga
5 januari 2009, 06:43
De introductieprijs geldt nog wel even, ik schat zelf 1 tot 3 maanden. Daar heeft men geen datum aan gekoppeld. Mocht men op den duur wijzigen dan zal die 69,- waarschijnlijk gekoppeld worden aan een verblijf van maximaal 3 uur.

carrera-gt3
5 januari 2009, 09:58
Gaat dit nu de nieuwe trend worden, ik zie steeds meer van deze huizen in Duitsland
onvoorstelbaar in verhouding tot Nederland , ben benieuwd wat de dames hier nou aan over houden.

Knabbel
5 januari 2009, 13:41
Niet zo hebberig he :green_smi

In plaats van tombola hebben ze besloten een extra scherp introductieaanbod voor wat betreft entreeprijs te hanteren. Dus nu heb je zonder een tombola te winnen al enkele tientjes winst! :lostit:

Dus wij als forum maken reclame en strijken naar ik aanneem inkomsten op, en niet schrijvende maar wel lezende beren verkrijgen dus hetzelfde voordeel? Als ik niet ga heb ik mooi € 69.- winst. Zo lust ik er nog wel een paar...

jeepie
5 januari 2009, 20:24
Dus wij als forum maken reclame en strijken naar ik aanneem inkomsten op, en niet schrijvende maar wel lezende beren verkrijgen dus hetzelfde voordeel? Als ik niet ga heb ik mooi € 69.- winst. Zo lust ik er nog wel een paar...
vind ik ook

Jetliner
6 januari 2009, 13:29
Ik vraag me af of de foto's, tot hiertoe gepost van vier Teeny dames in vol aanzicht waarheidsgetrouw, al dan niet gefotoshopt zijn...
Geburtsjahr: steeds met 'n vraagteken erachter...
Ze zien er (bijna tè) verrukkelijk uit.
Als deze hostessjes er waarachtig zo bijlopen wil ik ze voor een introductieprijs van 69 € wel 'ns allen nader gaan inspecteren :smile2:

harry
6 januari 2009, 15:53
Hmmm.... Ziet er interessant uit. :D Misschien maar eens uitproberen en hopen op een betere ervaring dan mijn laatste in Xanten.
Ben ook wel benieuwd tot wanneer die introductieprijs geldt.

Feel Good.

"Sometime's your lucky, sometimes your not"

Ik heb mijn partyterff-bezoekjes ook wel eens afgesloten met een 'minder' gevoel, je moet dus een beetje geluk hebben. In Dorsten en Xanten super avonden gehad maar ook wel eens wat minder.
Als Hollander ;) blijf ik het nog altijd een top-formule vinden ; je voor € 100,= Euri (of nog minder dus..) helemaal het 'schompus' te :fuck: , en ook nog behoorlijk eten en drinken voor geschoteld te krijgen !!! T'is eigenlijk te gek als je er goed over nadenkt.....:gruebel:.
Ik ga dus binnenkort wel een keer kijken ....:smile2:

GGRREEEEETTZZ HARRY

harry
6 januari 2009, 15:56
Ik vraag me af of de foto's, tot hiertoe gepost van vier Teeny dames in vol aanzicht waarheidsgetrouw, al dan niet gefotoshopt zijn...
Geburtsjahr: steeds met 'n vraagteken erachter...
Ze zien er (bijna tè) verrukkelijk uit.
Als deze hostessjes er waarachtig zo bijlopen wil ik ze voor een introductieprijs van 69 € wel 'ns allen nader gaan inspecteren :smile2:

Voor dat geld mogen ze wat mij betreft nog het e.e.a. 'bewerken'....ben zelf ook de knapste niet meer..:bowlol::bowlol:.

GGRREEETTTZZ HARRY

bigbromby
6 januari 2009, 16:37
De site ziet er goed uit, als de dames idd echt zijn zien ze er zeker goed uit. Jammer genoeg zal ik niet snel kunnen gaan. Moet eerst nog eens enkele "andere" een bezoekje brengen.

Tiga
6 januari 2009, 17:47
Ik heb Michelle en Lorena zelf een hand gegeven en de foto's zijn waarheidsgetrouw. De leeftijd van elke dame specifiek weet ik niet maar mij is verteld dat de meeste tussen de 18 en 22 zijn.

Bigpedro
6 januari 2009, 22:01
Ziet er wel goed uit allemaal...

Ben benieuwd naar de reacties hier na 9 januari!

MechMax
7 januari 2009, 15:20
Zijn er komende vrijdag bij de opening enkel deze dames aanwezig of meer. Aanwijzingen dat het er druk zal worden ?

Alvast dank

MM

Stijveke
8 januari 2009, 12:40
Daar ik nog nooit een partytreff heb bezocht,misschien een aantal domme vragen (alhoewel een professor ooit zei : "Er bestaan geen domme vragen, alleen domme antwoorden,.......... maar pas op dat geldt ook voor de examens!).

Indien ik het goed heb begrepen; In een partytreff éénmaal de inkom betaald, mag je, (met goedkeuring der dames natuurlijk) zoveel als je wil :fuck:, zonder extra te betalen (behalve de gebruikelijke natuurlijk). Zie ik het juist?

Ik dacht dat de :fuck:ruimte's "openbaar" waren, maar hier zijn er blijkbaar kamers en geen openbare ruimte. Is het dan een echt partytreff?

Zijn er nog significante verschillen tussen een Partytreff en een FKK of saunaclub?

Dank bij voorbaat.

Jetliner
8 januari 2009, 13:09
Ook ik ben (nog) geen Partytreffexpert, maar het enige principiële verschil met FKK-clubs lijkt mij gewoon dat je hier een éénmalige euh... allesdekkende cover fee betaalt: faciliteiten, eten, drinken èn poppen incluis.

Dus concreet: seks onbeperkt. Je mag zoveel dames uitnodigen als je wil en voor zolang je wil? Staat er limiet op hoe lang een sessie duurt? Geven de dames dat zelf aan? Als je dan toch bezig bent, mogen anderen gerust vervoegen...
Praktisch betekent deze formule waarschijnlijk dat er zich, meer dan in de extra-sex-clubs, spontaan openbare orgieën afspelen. Zo hangt er ook wel een ander sfeertje dan in saunaclubs, me dunkt.

Het maakt mij nieuwsgierig, maar heb toch ook enige scepsis...

Kunnen kenners van het genre dit bevestigen, aanvullen of ontkennen?

Tiga
8 januari 2009, 21:06
Je betaalt één keer entree en daarbij is het gebruik van de faciliteiten, eten en drinken (non-alcoholisch) en ook seks met dames inbegrepen. De extra's die je ook in saunaclubs als extra betaal, betaal je hier ook extra dus bij anaal of FT, ik dacht resp 50,- en 25,-. Er is in dit geval geen speelweide om het zomaar even te noemen, de sessies zullen zich voornamelijk op de kamer afspelen en maximaal 20 minuten in beslag nemen. Het is de bedoeling dat de dame daarna weer beschikbaar is voor andere gasten. Ga er dus niet vanuit dat je een dame voor lange tijd mee kunt nemen naar de kamer. Daar is het partytreff concept niet voor bedoeld.

jan j
8 januari 2009, 22:55
Je betaalt één keer entree en daarbij is het gebruik van de faciliteiten, eten en drinken (non-alcoholisch) en ook seks met dames inbegrepen. De extra's die je ook in saunaclubs als extra betaal, betaal je hier ook extra dus bij anaal of FT, ik dacht resp 50,- en 25,-. Er is in dit geval geen speelweide om het zomaar even te noemen, de sessies zullen zich voornamelijk op de kamer afspelen en maximaal 20 minuten in beslag nemen. Het is de bedoeling dat de dame daarna weer beschikbaar is voor andere gasten. Ga er dus niet vanuit dat je een dame voor lange tijd mee kunt nemen naar de kamer. Daar is het partytreff concept niet voor bedoeld.

Zoals je het hier beschrijft is het dus een Pauschalclub en geen Partytreff.

Bij een partytreff is dus wel een speelweide en soms een kamer waar een dame met een gast apart kan.
en extra betalen bij anaal of FT is ook niet iets wat je normaal bij een Partytreff tegen komt.

Big30
9 januari 2009, 00:54
Zoals je het hier beschrijft is het dus een Pauschalclub en geen Partytreff.

Bij een partytreff is dus wel een speelweide en soms een kamer waar een dame met een gast apart kan.
en extra betalen bij anaal of FT is ook niet iets wat je normaal bij een Partytreff tegen komt.

Daar heb je wel een punt! Tsja ze adverteren zelf met "Pauschalclub-Partytreff". Zijn misschien ook weer niet zulke heel scherpe definities?

Maar partytreff associeer ik ook met speelweide.

:wink::wink:

PartyGoof
10 januari 2009, 14:43
E.e.a. is dan wel een beetje verwarrend, Pauchalclub of Partytreff :hammer:. Dan is dit waarschijnlijk een Partytreff in de categorie Pauchalclub met FKK trekken. :smile2:
Of te wel, 1x betalen, geen speelweide en voor extra's betaal je ook extra.
Betaal je dan maar 1x extra, of moet je dan voor iedere keer dat je gaat spelen en je vinger verdwijnt dan in het verkeerde gaatje extra betalen. :confused: Wie het weet mag het zeggen!!

jan j
10 januari 2009, 21:18
ik las op Rheinforum dat het de eerste dag een beetje druk was .
30 beeren de zelfde tijd binnen en maar 6 meiden .
er zijn aan het eind van de middag beeren niet binnen gelaten omdat het te druk was .

recensies waren niet echt positief.:confused:

Piepo777
10 januari 2009, 21:51
Iemand moet de eerste zijn dus ben ik vandaag "Teeny's6party" maar eens wezen bezoeken :)
Op mijn navigatie de route ingevoerd en tot aan de deur genavigeerd ;), wel even opletten want je moet onder een "portiek/opening" door om bij hun adres te komen, trap omlaag en de rest wijst zich vanzelf :), vanuit Venlo zijn het toch bijna 90 km en niet zoals op de website staat 68 km. Maar goed naar onderen en aan een mooie dame met rood haar 69 euro afgetikt en het systeem aan mij uitgelegd. Je mag iedere dame zoveel nemen als je wil, (waren er 6) incl. pijpen zonder, en neuken met condoom en zoenen (bij sommige tongen). Alleen bij anaal komt er 50 euro bovenop, en bij FT 25 euro extra. Moet zeggen bij eenmaal de woonkamer binnen zaten er toch mooie vrouwen echt van die jonge teeny meisjes van 19 tot 23 jaar ;),mmmmmm.
Er waren verschillende dames die bij Acapulco en Vila Vertigo hadden gewerkt.
Echt heerlijke figuurtjes, en mooie rondingen, was dit niet gewend van een partytreff.
Normaal meestal toch wel oudere dames, maar hier totaal geen sprake van !
Ik heb alle 6 de dames genomen, (dus iedereen op hun website en nog 1 extrea).
Gewoon heerlijk sex, en iedere dame pijpte heerlijk, en verschillende sloegen de ballen ook niet over ;) Gewoon een prima adres waar je geen tijdslimiet hebt.
Gewoon in de openings uren komen (11 tot 22 uur) en zoveel doen waar je zin in hebt en dat voor 69 euro, incl. sauna, en verschillende buffetten eten over de hele dag.
Ja, klopt als er 20 mannen binnen zijn laten ze niemand meer binnen vertelde de theke dame, omdat het dan te druk wordt, en de aanwezige 6 dames het niet aankunnen, gasten worden dan verzocht om te wachten, of om een later tijdstip terug te komen, ik sprak inderdaad een "Duitse" ijsbeer die gisteren was geweest, en helaas weer rechts omkeer moest maken. Kom dus op tijd, anders kun je wel eens pech hebben ;), ik was er vandaag op tijd (12.00 uur) en heb me tot 21.00 uur prima vermaakt. Echt een aanrader. Ook het voordeel dat ze 6 kamers hebben (dus ieder meisje zijn eigen) waardoor je weet als er een dame vrij is je gelijk naar een kamer kunt. Deze zaak is voor herhaling vatbaar.

Piepo alias THEI vaan Hookers ;)

jan j
10 januari 2009, 22:44
ik ben eigelijk ook best geintreseerd, daarom ben ik wat op de duitse fora aan het rondlezen.
Ik las dat de 69 euro voor de hele dag maar tot maandag a.s. geldig is.
dan wordt het 99 euro voor de dag of 69 euro voor 3 uurtjes.:mad:

bron : http://www.worldsexguide.de/bb/showthread.php?t=20929&page=5

Piepo777
11 januari 2009, 08:20
Volgens de Theke dame is die 69 euro nog wel eventjes (minimaal 'n paar weken).
Moet zeggen het eten en drinken is er ook prima, eten wordt verzord door een keteraar, zodra het op is wordt hij gebeld en staat er in no time weer nieuw eten, en niet zoals in andere partytreff's op is op ;)
Wel zijn 5 van de 6 dames Roemeens, maar spreken allen goed duits en Enlels, Zelfs "Lorena" spreekt ook nog spaans (iets voor "Gustomas" dus ;)
Wat is die Lorena een lekkere dame in het echt is ze mooier dan op de website.
Zij heeft dus 2 weken in "Villa Vertigo" gewerkt, maar door de drukte van het aantal dames daar, had zij geen goede dag omzet, waardoor ze nu in Teeny's werkt.
Ja, ik hoorde dat gisteren meer, dat de meeste goede FKK clubs teveel dames hebben, en bijna altijd de kamers volzitten, waardoor er gewacht moet worden, dit is natuurlijk niet in het voordeel van de dames hun inkomsten ;)

Piepo..

Pistol Pete
11 januari 2009, 08:39
Wat is die Lorena een lekkere dame in het echt is ze mooier dan op de website.
Zij heeft dus 2 weken in "Villa Vertigo" gewerkt, .....

Piepo..

Is het deze Lorena uit VV???? Foto's (http://blog.villavertigo.de/?p=281) van de blog van VV lijken niet zo op fotos van de site van teeny6haus van Lorena (http://www.teeny-6haus.de/girls/1/1.htm).

Wie helpt??

blauwebeer
11 januari 2009, 09:04
Is het deze Lorena uit VV???? Foto's (http://blog.villavertigo.de/?p=281) van de blog van VV lijken niet zo op fotos van de site van teeny6haus van Lorena (http://www.teeny-6haus.de/girls/1/1.htm).
Wie helpt??

Dames veranderen van uiterlijk als ijsberen van badjas; Blauwebeer ziet wel degelijk gelijkenissen tussen de verschillende plaatjes.

Meer dan waarschijnlijk komt Lorena uit Teeny6Haus ook uit de hoofdstad. :hah:

Bb :wink:

Piepo777
11 januari 2009, 09:13
Ja ze heeft anders de haren, maar volgens mij is het dezelfde.
Gewoon een lekker poppetje, die je piemel in alle mogelijke posities in haar poesje weet te krijgen, mmmmmm, wel lekker, en strak dat ze is !!

Ronald35
11 januari 2009, 10:38
nee deze lorena heb ik gisteren in VV vol geblaft

Pistol Pete
11 januari 2009, 11:28
Rondlad35 weet je dat zeker? Lorena zou nl. al 2 weken weg zijn uit VV. als ze daar nog is is dat voor mij en reden mijn plannen vandaag (LR) subiet te wijzigen!!!
nou ja ik bel wel met VV straks

Piepo777
11 januari 2009, 11:39
ik ben eigelijk ook best geintreseerd, daarom ben ik wat op de duitse fora aan het rondlezen.
Ik las dat de 69 euro voor de hele dag maar tot maandag a.s. geldig is.
dan wordt het 99 euro voor de dag of 69 euro voor 3 uurtjes.:mad:

bron : http://www.worldsexguide.de/bb/showthread.php?t=20929&page=5

Je hebt helemaal gelijk Jan J.
zag net op de Deutse website van "Teeny6house" dat de prijzen volgende week omhoog gaan !!.
Gisteren vertelde de theke dame me nog een ander verhaal :(
Zal wel niet veel meer te verdienen zijn met dat 69 euro tarief. Als je alleen al mij neemt 6x op de kamer incl. steeds pijpen zonder en neuken met. De dame in kwestie krijgt voor iedere man 15 euro, dus in mijn geval moet er al geld bij :), en dan nog niet over eten en drinken gesproken wat ik ook volop genuttigd heb ;)

Piepo..

Tiga
11 januari 2009, 14:00
Ik heb vanmorgen ook bevestigd gekregen dat de entreeprijs met ingang van 12 januari gewijzigd wordt.

- 3 uur: € 69,-
- Dagkaart: € 99,-

E.a. heeft te maken met doorstroom van publiek en de ervaringen van de afgelopen dagen daarmee.

Verder werd vermeld dat er gemiddeld 6 dames aanwezig zijn. De verwachting voor de komende dagen zou wel eens op 8-10 kunnen liggen. Daar is nu nog geen stabiliteit in.

BSesamstraat
11 januari 2009, 14:51
Je hebt helemaal gelijk Jan J.
zag net op de Deutse website van "Teeny6house" dat de prijzen volgende week omhoog gaan !!.
Gisteren vertelde de theke dame me nog een ander verhaal :(
Zal wel niet veel meer te verdienen zijn met dat 69 euro tarief. Als je alleen al mij neemt 6x op de kamer incl. steeds pijpen zonder en neuken met. De dame in kwestie krijgt voor iedere man 15 euro, dus in mijn geval moet er al geld bij :), en dan nog niet over eten en drinken gesproken wat ik ook volop genuttigd heb ;)

Piepo..

Ik ben er geweest op de opening maar pijpen zonder doet niet iedereen.

Ik ben 1 keer naar de kamer geweest en dat was met Condoom. Van twee mede ijsberen gehoord dat het bij hun ook zo was. Jammmmmerrrrr:rubbel::rubbel:

BSesamstraat
11 januari 2009, 14:54
Ja ze heeft anders de haren, maar volgens mij is het dezelfde.
Gewoon een lekker poppetje, die je piemel in alle mogelijke posities in haar poesje weet te krijgen, mmmmmm, wel lekker, en strak dat ze is !!

Nee dat is ze echt niet. :nee:Ik ben ook op de opening geweest en daar dat meisje gezien. maar omdat het voor mij tegen viel. ben ik door gereden naar VV en daar leip Lorena vrolijk rond..

harry
11 januari 2009, 15:13
Heeee bbertb !!! Viel het tegen wat de meiden betreft of was het gewoon te druk , omdat je maar 1x :fuck: hebt??

GGRREEETTZZZ HARRY

Big30
11 januari 2009, 15:18
Is het deze Lorena uit VV???? Foto's (http://blog.villavertigo.de/?p=281) van de blog van VV lijken niet zo op fotos van de site van teeny6haus van Lorena (http://www.teeny-6haus.de/girls/1/1.htm).

Wie helpt??

Zoals reeds opgemerkt is het niet de Lorena uit VV. Maar klopt wel dat de dame die op de website van Teeny6Haus staat in VV is geweest.
Vrijdag een week geleden zag ik haar in de Villa. Ik meen dat Joris nog wat kamer details kan vertellen ;)!

:wink::wink:

BSesamstraat
11 januari 2009, 15:22
Heeee bbertb !!! Viel het tegen wat de meiden betreft of was het gewoon te druk , omdat je maar 1x :fuck: hebt??

GGRREEETTZZZ HARRY

Club is goed.. Uiterlijk van de damens ook. Maar het was tedruk en de damens waren echt niet actief. Ze hadden pauze, ze moesten even roken, dan waren ze aan het eten, en ga zo maar door..:nee::nee:

Piepo777
11 januari 2009, 16:00
Ik ben er geweest op de opening maar pijpen zonder doet niet iedereen.

Ik ben 1 keer naar de kamer geweest en dat was met Condoom. Van twee mede ijsberen gehoord dat het bij hun ook zo was. Jammmmmerrrrr:rubbel::rubbel:


Raar, bij mij pijpte iedere dame zonder, zou het aan mijn hygiëne liggen :)

Ja, op "OPENINGS" dagen weet je dat het druk wordt, en daarom vermijdt ik ook zulke dagen. Gisteren redelijk druk, maar er waren altijd dames beschikbaar, zelfs als ik er geen zin in had ;)

Piepo..

horny me
11 januari 2009, 17:45
hey,

ben er zaterdag ook geweest en heb me er goed vermaakt
kan me bij de bevindingen van pipo aansluiten.

is voor de eerste keer wel ff opletten, onder een soort van onderdoorgang heen daar achter moet je zijn.

pakeren kunt je daar onder het pand heb ik me laten vertellen soort parkeer garage.

maar jan de hollander stond gewoon op 't hofje (hoef je niet zo ver te lopen)

Jetliner
11 januari 2009, 19:21
De job van YBF-agent gaat niet altijd over rozen.
Uw verkenner Jetliner is net terug uit Wuppertal van een prospectie in het Teeny6haus.
De rapportcijfers vallen eerder tegen...
Verslag met alle trimmings volgt weldra.

Thwasteland
11 januari 2009, 22:38
Ben er vandaag van half drie vanmiddag tot kwart voor tien vanavond geweest. Super dag gehad! In begin redelijk veel beren tov acht dames. Met een aantal dames leuke klik gehad :roll3: :D Een aantal andere een massage gegeven en lekker wat gekletst en gedanst. Heb genoten. Enigste wat tegenviel was eten. Maar mag je hier over klagen? € 69 kan eigenlijk ook niet. Mij hoor je niet klagen! Alle dames pzc.

Pistol Pete
11 januari 2009, 23:15
Zoals reeds opgemerkt is het niet de Lorena uit VV. Maar klopt wel dat de dame die op de website van Teeny6Haus staat in VV is geweest.
Vrijdag een week geleden zag ik haar in de Villa. Ik meen dat Joris nog wat kamer details kan vertellen ;)!

:wink::wink:

Ik weet dat joris69 langdurig gekamerd heeft met lorena van de blog van VV, zolang dat mijn jacuzi sessie die daarna gepland was er niet meer van kon komen, de dame moest weg en zou niet meer in VV terugkomen. Is er nu dus weer. Ik heb gebeld met VV, de Lorena van hun blog is weer terug. Het is dus wel een andere dan de Lorena van Teenyhaus hoewel die er ook lekker uit ziet.
Deze week zal ik maar eens Lorena (VV) opzoeken.

Big30
11 januari 2009, 23:26
De Lorena van de blog van de Villa was vrijdag jl. weer in de Villa te bewonderen. De Lorena die nu in Teenny6Haus werkt heeft na de jaarwisseling ook kort in de Villa gewerkt maar is dus nu in T6H te bewonderen!

:wink::wink:

Jetliner
13 januari 2009, 11:40
Om het nieuwe jaar met wat uitzonderlijks in te zetten liet ik mij aantrekken door de publiciteit van het nieuwe Teeny6Haus. Ik wilde er als de kippen bij zijn om een grondige doorlichting van deze veelbelovende tent te schrijven. Jetliner heeft ze bovendien graag jong! Ik had in mijn wandelverleden enkele hemelse ervaringen met teenagers, zowel escort als in privéhuizen. Jong en frêle is mijn dada. Een vers huis vol jong vlees aan een introductieprijs, werkt als een rode lap op een stier.

De club ligt verscholen op een binnenplein temidden een woonblok. Andere gekende saunaclubs liggen vlakbij de snelweg, in open bebouwing, op industrieterreinen.
Hier is het even zoeken in de wirwar van nauwe straten.
Je kan langs de poort onder de gevel door naar binnen rijden. De purperen banner die we kennen van het internet hangt breed over het gebouw. Er zijn drie parkeerplaatsen buiten op de koer. Je mag ook de ondergrondse parking in, waarin een 8-tal auto’s kwijt kunnen.
De Spitzwegstrasse stond op deze zondagmiddag aan weerskanten volledig vol geparkeerd. De gelegenheid om je auto hier ergens kwijt te geraken kan een nijpend punt worden. De wijk loopt zinkend in een dalletje. Bij sneeuw, zoals vanmiddag zijn winterbanden aanbevolen!
Ingang is zijlings het trapje af.

Een roodharige dame ontvangt je joviaal. Je krijgt van haar de uitleg met details. ‘Je mag ook twee dames tegelijk meevragen, dat hebben zij héél graag’, verzekerde ze mij.
‘Enne… hoe lang mag je met een meid de kamer op?’ vroeg ik, nog onervaren met het systeem.
Het antwoord was helder: ‘Tot je klaarkomt.’ (Doorgaans duurt dat bij mij ’n tijdje, maar ik zou wel zien waar ’t schip strandt…)
Na betaling krijg je twee handdoeken uitgereikt. Ze vraagt naar je voornaam en neemt je mee naar een lagere verdieping waar ze je slippers op maat aanbiedt. De kleedruimte daar beneden is rustig, ruim en kenmerkend zijn de rode kastjes.
Ze verzoekt je een douche te nemen en daarna mag je naar boven komen.
Een rondleiding is niet nodig in dit 4-etage trappenhuis. Op de derde verdieping bevinden zich alle faciliteiten: de bar, de sauna, eethoek, toiletten, kino en douches. Op de vierde verdieping zijn de kamers. In de nok ontdekte ik ook het Dachfenster. Hier scheen niemand te komen. Uitzicht over de besneeuwde daken van Wuppertal. Een stukje hemel van licht en kalmte. Doucheruimte in dambordkleuren, ongebruikt.

De bar viel me gelijk tegen: obscuur, geblindeerd met gedempte rode verlichting als in een nachtclub. Dit leek de foyer van een theater. Deze camouflagetechniek (ook gebruikt om het vlees in de vitrine bij de slager er kakelvers te laten uitschijnen) maakt mij achterdochtig: want ook een 50-jarige ziet er in deze waas uit als een jongeling. In ruimtes onttrokken aan het zicht van de buitenwereld gebeuren clandestiene zaken. Ik wil graag zièn welk vlees ik in de kuip heb. De bar, toch hèt zenuwpunt van een club, hoort een baken van licht te zijn.
De muziek speelde tamelijk luid, op net aanvaardbare decibels. Het onvermijdelijke Duitse levenslied op beatbox nam ik maar voor lief.
Twee ijsberen wilden een pilsje bestelden. Ik begreep uit het antwoord van de Thekefrau (die schippert tussen het onthaal beneden en bediening aan de bar) dat er geen alcohol geserveerd wordt. Eigenlijk wilde ik het liefst weer op m’n eentje in het Dachfenster gaan zitten.

De tieners dan. We willen waar voor zo weinig geld! Waar zijn de wijveuh?!
Ik heb 7 dames gespot en minstens dubbel zoveel gasten.
Zoals de naam T6H belooft waren de aanwezige dames allen zeer jong (gemiddeld een jaar of 23, schat ik) en slank. Guitige popjes.

Twee donkerharige dames zaten iets zwaarder in het vlees en hadden de datum voor het Teeny-label duidelijk al enkele jaren overschreden. Het zal geen toeval zijn dat zij het vaakst werkloos toekeken. Ze zaten mij scherp in de gaten te houden. Wat ik hoopte dat niet zou voorvallen gebeurde toch: om beurt kwamen ze mij beiden wat opvrijen.
‘Bist du zum ersten Mal hier?’ Deze club is pas 40 uur open, juffrouw. Ik maakte mij er vanaf dat ik hier was om professionele redenen. Altijd efficiënt om opdringerige dames van je af te slaan.

69 euro all-in! Je mag gerust een gokje wagen en in het wilde weg een dame mee naar de kamer vragen. Toe maar, probeer het nu je hier bent! Een blondine met duizelingwekkend figuur in visgratennet vatte mijn oog. Haar blindelings benaderd, wat doorgaans niet mijn gewoonte is. Geen geneuzel vooraf, hup zum Zimmer met die Diana!
Daar, bij vol daglicht zag ze er plots een stuk minder aantrekkelijk uit... Haar kloeffige houding en de onwil om charmant over te komen waren daar bovenop een afknapper van formaat. Diana probeerde vergeefs enig leven in de jonge Jet te jagen. Ik wist op voorhand dat er hier geen ellenlange pozen zouden gescoord worden, maar ik verbaasde mezelf met het klokken van mijn kortste kamersessie ooit: circa 2,5 minuten. Zonder aanhef tot seksuele activiteit.
Zij werd boos. Wat is er mis met mij? Wat is er mis aan haar?
Meteen ging zij haar beklag maken bij de Thekefrau. ‘Die jandoedel heeft mij mee gevraagd naar de kamer, komen we daar aan en dan zegt-ie dat ’t een vergissing is! Ja hallo kroket!’
Ik moest het ontgelden, maar ik zag het punt niet. Ook de Thekefrau wist haar te sussen. Diana mocht deze sessie gewoon inschrijven op de lijst. Immers worden de meisjes uitbetaald op het aantal kamerbezoeken dat ze optekenen. Ik ging even uitblazen van deze hachelijke keuze.

Meisjes gespot die ook op de site pronken: blonde Michelle en donkere Lorena.
Michelle lijkt mij ietsje gezetter dan op de foto’s (teveel lolly’s gesnoept?), maar ze is warempel een pracht van een jongeling. Kwam mij de high five geven. Haar attitude, nogal rumoerig met schelle stem sprak mij een stuk minder aan.
Lorena is de parel van T6H. Zeer jonge krullenbol, groot, rank, puntgaaf lichaam. Neem het van Jet aan: de foto’s op de site zijn niet getrukeerd. Het plaatje klopt helemaal! Ze nodigde mij uit voor een dansje. Ik boog mij naar haar toe en vroeg of zij lekker kon zoenen. ‘Kussen is bijbetalen’ antwoordde ze vlak. Ze wilde het nog wel even navragen bij de Theke. Ze verdween en schonk mij verder geen aandacht meer.

Mijn blik had al sinds binnenkomst greep op een Bosphorisch meisje met vlechtjes. Inderdaad echt een teeny gal, zat een beetje verlegen op de bank. Haar glimlach naar mij was moeilijk te zien in deze verdoezelende verlichting. Een eerste poging haar aan te spreken strandde. Mijn verlegenheid is soms een charme maar doorgaans geen geschenk. Het vooruitzicht dat dit prachtstuk mij een aflap van een sessie zou gaan schenken, vervulde mij met weerzin om de poging te hernieuwen.

Ik had mijn “spieder” (uitkijkpunt om het beloop van de hele club in de smiezen te houden) gevonden in een lederen zetel in de hoek. De dametjes liepen sessies van ongeveer een 20 minuten. Aanvang en einde tekenen ze in op een lijst achter de bar. Op de sofa werd er niet inleidend geknuffeld of gezoend, laat staan overgegaan tot orgie. Geen openlijk verkeer, in tegenstelling tot wat ik had aangenomen. De omgang bleef vrij zakelijk. In de pornokino, met spiegelwand en in zwart leder gevoerd werd er wel eens openlijk op de hobo geblazen. Soms kwamen meiden en beren in groepjes van drie of vier terug naar beneden. Er werden best wat trio-quickies afgehaspeld.

Vreemd genoeg bekroop mij geen enkele meug om mee te doen…
Het principe Partytreff is gewoon mijn genre van erotiekbeleving niet. Voor seks moet ik ruim de tijd nemen, met aperitief, liflafjes, het aansnijden van het lamszadel en de slagroomtaart toe. Ik spendeer in clubs doorgaans 6 kwartier met één meisje, eerder dan dat ik met 6 meisjes elk één kwartier zou doorbrengen. De keuze van brandstof is ook bepalend of de vlieger al dan niet zal opgaan. Mijn motor draait nu eenmaal op kerosine. Je krijgt ‘m niet aan de praat met tweetakt.

Na een verblijf van amper 1, 5 uur in de afspanning verlangde ik naar de urenlange trip huiswaarts langs wisselaars en gestrekte drievaksbanen.
Verkenner Jetliner had ’t wel gezien. Ik begaf mij bergaf naar de kluisjes toen ik op de trap de Thekefrau tegenkwam. Het dient gezegd na drie ervaringen in Duitsland (eerder PHG en Babylon): de onthaaldames volgen de klant op en doen hun best om hem alles naar wens te maken. Zij bevestigde nog eens wat Lorena zei: kussen is bijbetalen. Tenminste voor de dames waar zoenen niet in het standaardpakket zit. Ik had de fut niet meer om uit te zoeken wie wel of niet kussen in ‘r Programm heeft.
De Thekefrau stond erop dat ik uitlegde wat mij niet zint. Ik spreek goed Duits, maar het valt lastig om gevoelsmatigheden uit te leggen.
Een fondloper is gewoon niet in z’n sas op de 100 meter. Ik hield het erbij dat de atmosfeer mij niet aanstaat. Bij een formule als deze krijg je automatisch de mij zo gevreesde afwerkmentaliteit. Veel beren malen daar niet om, zolang ze hun gram maar halen.
Het liefst had ik met de warmbloedige Theke nog een tong gerold op het Dachfenster…

De som: in Teeny6Haus krijg je echt wat hun promotie aanprijst. De vlag dekt de lading.
Reisadvies: objectief genomen positief. Ga er zeker heen als je van serieneuken houdt. Als je het naar mijn persoonlijke smaak vraagt: all inclusive riekt! Een hele dag liggen die meisjes met de benen wijd, draaien misschien meer klanten dan gewoonlijk. Maar wat houden zij aan het eind zelf over van die 69 tot 100 euro?

Ruim 300 km op de baan geweest om bevestigd te zien dat ik op een Partytreff onmogelijk opgewonden kan geraken, zelfs al lopen er de jongste geitjes rond en ligt het allemaal voor het grijpen. Ik ben hier gewoon niet aan neuken toegekomen. Als de voor mij zo belangrijke sfeer niet gezet wordt, dan blijft het libido lam! Ook met de lekkerste grieten om me heen.
Zelfs de faciliteiten heb ik onaangeroerd gelaten. Geen sauna, niets gegeten, mij beperkt tot één consumptie. 69 euro is duur voor een cola. Mijn nieuwsgierigheid was in ieder geval gestild.
YBF-inspecteur, het lijkt een droomjob, maar het is verdorie een spijkerhard bestaan!

Het spijt me dat ik mijn zondag aan dit huis heb geofferd. Maar het jaar is nog pril. De toon is gezet om nog meer nieuwe adressen te verkennen, met name de echte FKK-clubs waar ik veel uitvoeriger zal tafelen dan in deze snackbar.

carrera-gt3
13 januari 2009, 12:24
Mooie recensie Jetliner k had al mijn bedenkingen om hier langs te gaan, dan maar
maar weer bij de vertrouwde FKK ,s scoren.

timjava
13 januari 2009, 16:38
Het spijt me dat ik mijn zondag aan dit huis heb geofferd. Maar het jaar is nog pril. De toon is gezet om nog meer nieuwe adressen te verkennen, met name de echte FKK-clubs waar ik veel uitvoeriger zal tafelen dan in deze snackbar.

Goeie recensie.

Het is beter spijt te hebben van dingen die je gedaan hebt, dan van dingen die je niet gedaan hebt;)

Piepo777
13 januari 2009, 16:53
Ja, ieder zijn eigen ding, "Jetliner" kan beter "Partytreff's" vergeten en meteen een FKK binnenlopen, zo moet je ieder ook in zijn waarde laten.
Ik vind T6H wel geweldig, bij "Golden Time" ben je al 50 euro entree kwijt, en nog geen wippie gemaakt ;), laat mij dan maar lekker stoeien voor 69 euro all-inn in een Partytreff :)

funn
13 januari 2009, 21:30
Een prachtig verhaal waar ik veel dingen herken bij mijn laatste bezoek aan La vita in Wallenhorst .
Tja het valt ook niet mee om bij de 15 tiende keer te doen als of je de wip van je leven maakt maar de gezichten daar spraken voor zich .
Partytreff gaat soms prima maar valt ook vaak tegen, de beste keren waren voor mij in Norttuln Love fucktory .
Maar goed je wil graag het beste voor weinig en zo blijven we zoeken

anaconda
13 januari 2009, 22:47
een mooie partytreff waar je ook prive met de dames intiem kan .\

ik ben er gisteren geweest het was zeer de moeite waard

alter ego
15 januari 2009, 13:59
Ik ben gisteren bij Teeny6Haus geweest. Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar. Ik heb gebruik gemaakt van hun verlengde openingsaanbieding voor 69 euro hele dag. In een Duits forum hadden ze aangegeven dat dit aanbond verlengd werd voor diegenen die een printout van hun post meenamen. Heb ik gedaan en er werd niet moeilijk over gedaan.

Bij aankomst krijg je na betaling de sleutels van een locker beneden en een boven voor waardevolle spullen. Ook twee handdoen en op aanvraag een badjas. Je kan op drie plekken douchen, beneden, op de eerste etage bij de sauna en helemaal boven.

Het eten stelt niet veel voor, maar je komt er de dag op door en ik neem aan dat het voor de meeste bezoekers niet de hoofdreden is om langs te komen.

Ik ben met drie dames apart geweest. je kan overigens ook in de bioscoop meer openbaar "samen zijn".

Eerst met een wat kleiner Duits meisje, naam ben ik vergeten, donker haar. Ze deed erg haar best, was ook prima. Er is veel mogelijk, FO is standaard, kussen niet. Geldt volgens mij voor alle dames.

Als tweede een hoogblonde (niet natuurlijk) Roemeense, Nadine. Is erg slank, op het figuurloze af. Was een wat mindere ervaring. Mijn indruk is dat ze eigenlijk geen raad weet met zichzelf. Ze was erg nerveus. Loopt ook in de bar veel heen en weer, drukt sigaretten halverwege uit, loopt van de een naar de ander.

Het is ook niet niets wat deze meisjes verstouwen op een dag. Door het Pauschal-bedrijfsmodel moeten ze vaak aan de slag. De leuk uitziende, jonge meisjes zijn dan ook bijna continue bezet met af en toe een kleine pauze tussendoor. Sessies duren ongeveer een kwartier. Dat houdt dus in: ongeveer drie a vier beurten in een uur, waarschijnlijk zo'n 30 op een dag. Moet er zelf niet aan denken.

Laatste was het toppertje van de club (voor zover aanwezig gisteren): Lorena. Een jonge Roemeense, perfect figuurtje en een leuk kittig koppie. Zij staat ook prominent op de website (meest rechter). Is helemaal niets aan gephotoshopped. Leuk met haar gepraat tot ze aangaf dat er nu toch wel wat moest gebeuren, en of ik haar even wilde "opwarmen". Ze deed erg haar best, op een leuke ontspannen manier. Keek je bij het pijpen met grote mooie ogen aan. Oeff. Zij wil hier een jaartje werken en dan terug naar Roemenie, dat is voor haar toch het paradijs op aarde. Ze werkte ook al voor de heropening in deze club (voorheen Bunny). Het nieuwe Pauschalmodel levert haar wel meer inkomsten op. Voorheen was het 50 euro voor 30 minuten, nu (althans volgens een Duitse site) 15 euro per keer. Dat extra geld vond ze wel aardig, maar het was wel doorpezen (letterlijk in dit geval).

Nog een paar andere leuke dames gezien waaronder Michelle, maar ik moest helaas weer vertrekken. Er lopen dus echt een paar toppers rond. Ook nog een paar wat oudere Rubens-dames die duidelijk meer moeite moeten doen voor hun klandizie en die je als je een tijdje op krachten zit te komen ook aanspreken. Dringen gelukkig niet aan als je aangeeft even niets te willen.

Kortom: enorm veel waar voor je geld als je van wat kortere sessie houdt.

thesickboy
15 januari 2009, 14:39
@alterego:
:welcome2: als schrijvende beer! Bedankt voor je recensie.

Lid sinds juli 2007 en nu al een recensie schrijven, sommige beren hebben niet veel tijd nodig...;)


Veel plezier!
TSB
:wink:

alter ego
15 januari 2009, 15:43
@sickboy:

Bedankt voor het warme welkom. Ik zal mijn leven beteren en ervaringen (ook al zijn dat er niet heel veel) delen.

blauwebeer
15 januari 2009, 17:36
Kortom: enorm veel waar voor je geld als je van wat kortere sessie houdt.

Bedankt voor deze bijdrage, alter ego.

Blauwebeer twijfelde wat tussen een bezoek aan T6H en zijn stamclub, waar naar verluidt momenteel ook schoon volk rondloopt, maar ook hij gaat nog vlug van de korting gebruik maken. :lostit:

Bb :wink:

MeesterMixer
15 januari 2009, 18:30
Mooie recensie Jetliner k had al mijn bedenkingen om hier langs te gaan, dan maar
maar weer bij de vertrouwde FKK ,s scoren.

Vooral het "bijbetalen" voor zoenen en ft maakt het al minder "spontaan". Parties waarbij de dames gewoon "full service" bieden, lijken me een stuk leuker. Is dit bv zo in Mettman of Airport? Als ik de recenties zo lees wel.

Was altijd super bij de parties met Babbette (en 2-4 andere meiden), die helaas gestopt is.

alter ego
15 januari 2009, 21:52
@blauwebeer: dan moet je echt snel zijn:


Hallo liebe Teenyfreunde,

wir wollten selbstverständlich niemanden vor den Kopf stoßen mit dieser kurzfristigen Preisänderung sondern sahen uns aus den oben genannten Gründen leider dazu gezwungen. Um alle zu entschädigen die sich aufgrund unserer zuerst geplanten Dauer unseres Einführungspreises auf einen Besuch in der nächsten Woche eingestellt hatten gilt für jeden Freiermagazin-User der einen Ausdruck dieser Seite mitbringt weiterhin der Einführungspreis von 69€ für die Tageskarte bis Freitag den 16.01.2009!

Wir möchten uns noch einmal in aller Form für die Unannehmlichkeiten die wir euch durch diesen Schritt eventuell bereitet haben entschuldigen und hoffen ihr findet trotzdem noch zu uns und könnt eine angenehme Zeit bei uns und mit unseren Teenies verbringen.


Euer Teeny6haus

blauwebeer
15 januari 2009, 22:15
@blauwebeer: dan moet je echt snel zijn:


Blauweberen zijn niet voor niets de snelsten van het grote-berenbos. :bowlol:

Bb :wink:

nice30boy
15 januari 2009, 23:49
Afgelopen dinsdag ben ik naar deze club gereden. Vaker ben ik in Dorsten geweest, wilde nu wel eens wat anders zien en weten hoe de clubs die op internet beschreven staan daadwerkelijk zijn. Ik heb die dag twee clubs bezocht, ze liggen op een kleine drie kwartier rijden van elkaar, dus redelijk te doen. De andere club is teengangbang gebeuren Hagen. Nou ja daar meer over in het juiste rubriekje....
De dames die op de site staan, zijn in het echie, nog waanzinniger! In ieder geval twee ongelooflijk mooie meiden "leren kennen". Kom ook wel is in bruggen, dat niveau zeg maar.... De diensten zijn veel beter dan mijn eerdere ervaringen in Partytreffs...Je kan kiezen om de bioscoop in te gaan (meekijkers) of naar een kamer (alleen). Het gebouw is ook supernetjes en schoon. En de prijzen zijn 69 eurie of 99 eurie voor heel de dag. Ik ga er zeker nog is heen. Het is ff een stuk rijden, maar meer dan de moeite waard. Toen ik er was (12 uur) waren er drie medeberen...op het drukst heb ik er acht gezien. Ik ging rond 1500 uur weg om naar de volgende club te gaan. Maar die overtrof (geen 1 club trouwens als je kijk naar prijs/kwaliteit) deze club niet! Ik hoop dat het zo blijft. Ik was eerst ook erg onder de indruk van Dorsten, wat nu voor mij niet meer de moeite is om naar toe te rijden. Vandaar dat ik is op onderzoek ben uitgegaan. TOP dus!

blauwebeer
17 januari 2009, 08:31
Ik heb Michelle en Lorena zelf een hand gegeven en de foto's zijn waarheidsgetrouw. De leeftijd van elke dame specifiek weet ik niet maar mij is verteld dat de meeste tussen de 18 en 22 zijn.

Ga er maar vanuit dat Michelle een lekkere meid is waarmee je prima sex kan hebben en dat Lorena er stukken beter uitziet dan
op de foto's. Bovendien worden ze beiden bloedgeil wanneer je ze goed onder handen weet te nemen. :smile2:

Bb :wink:

blauwebeer
17 januari 2009, 13:43
Gewoon een lekker poppetje, die je piemel in alle mogelijke posities in haar poesje weet te krijgen, mmmmmm, wel lekker, en strak dat ze is !!

... en niet alleen je piemel, tong en vingertje(s) worden ook zéér op prijs gesteld.

Bb :wink:

blauwebeer
17 januari 2009, 13:45
Nee dat is ze echt niet. :nee:

Klopt, in VV had ze een andere naam. :hammer:

Bb :wink:

thesickboy
17 januari 2009, 13:51
Blauweberen zijn niet voor niets de snelsten van het grote-berenbos. :bowlol:

Bb :wink:

Jammer genoeg niet als het op schrijven van recensies aankomt...:thefinger

TSB
;):wink:

blauwebeer
17 januari 2009, 13:56
Jammer genoeg niet als het op schrijven van recensies aankomt...:thefinger

TSB
;):wink:

De fut ontbreekt, 6 sessies, waarvan 2 met Lorena, en dit op 5 uren, waren iets van het goede teveel.
Die 69 euro waren een schitterende investering.

En meer wil Blauwebeer hier niet over kwijt. :baeh:

Bb :wink:

jeepie
17 januari 2009, 19:09
ik denk dat ik met de carnaval hier ook naartoe ga. laat mijn vrienden zich thuis maar lekker bezatten. je bent als je carnaval gaat vieren minimaal 100,- per dag kwijt. en dan heb je nog niet eens geneukt. nou dan kun je beter hier naartoe gaan. voor 99,99 eten en drinken en :fuck: wat wil je nog meer

blauwebeer
17 januari 2009, 19:33
nou dan kun je beter hier naartoe gaan. voor 99,99 eten en drinken en :fuck: wat wil je nog meer

99,00 euro. Op 100,00 krijg je 1,00 terug. :hah:

Bb :wink:

Iggy Pop
2 februari 2009, 09:31
Na de auto volgegooid te hebben met diesel en mijn rechterachterbandje voorzien te hebben van een paar tienden (bar) lucht kon de reis beginnen. Het stuk richting Venlo duurt mij altijd het langst. Teveel vrachtwagens en als ze in gaan halen zakt mijn gezicht op half zeven. Eenmaal in Duitsland kan dan het gas even lekker open! Wat is dat toch leuk!

Om 12.50 was ik in de straat van bestemming! Mijn auto geparkeerd en ook maar even op de handrem gezet! Zijn wij niet gewend in Nederland zo'n steile straatjes. Eenmaal bij de ingang zag ik dat er nog een plekkie vrij was op het binnenplaatsje....Dus snel terug naar de auto en hem toch maar even veilig weggezet op de binnenplaats! Ik denk dan altijd maar: zo'n Nederlandse auto op in deze straat, dan weten ze ook wel waar ik op bezoek ben en hoe lang ik minimaal weg ben!

Eenmaal binnen, ontvangen door de ontvangstdame ( 3 uur, 69 euro), snel naar de omkleedruimte, weer met de slippers onder de douche.........Stom, dus gelijk weer even droge gepakt.

Eenmaal boven was het behoorlijk druk! Ik zag maar 1 meid, rechtsachter op de bank en wel 8 ijsberen. Even een bakkie koffie en een lekker sigaretje! Toen ben ik maar eens in de kino gaan zitten. Lekker filmpje stond er op! Vrijwel direct kwam de nog beschikbare dame naar me toe en vroeg of ik het leuk vond als ze me gezelschap kwam houden. Een beetje dik, maar een leuk koppie dus meteen ja gezegd! Ze kwam lekker naast me zitten en speelde wat met mijn plassertje, daarna op het bed en daar gaf ze me een zeer natte! En erg lekkere pijpbeurt. Ik kon dat niet veel langer dan 5 minuten volhouden........Dus heb ik haar helaas moeten stoppen en rolde ze er een cd'tje omheen. Daarna even heerlijk op de standaard manier in&out gedaan en mijn 1e orgasme was een feit!

Douchen, naar boven en een koffie! Lekker rustig rondgekeken en dan zie je maar dat er toch een redelijk relaxte sfeer hangt in zo'n tent. Er is er naar mijn idee duidelijk 1 dame die echt hot is en dat is dat meisje op de site met de krullen, het blauwe pakje aan met 2 staartjes. Alleen ze komt erg kil over....geen oogcontact......Dus ik had toen al direct besloten dat alleen wanneer zij een poging zou doen ik er op in zou gaan maar ik niet naar haar toe zou gaan. Ik zal het jullie maar gelijk verklappen maar ik ben niet met haar naar een kamer geweest!

Er kwam een Roemeens blond meisje naast me zitten en na een peukkie heb ik haar gevraagd naar boven te gaan. Erg lief dingetje. Vond het bijna een beetje sneu.........Maargoed, daar moet je doorheen kunnen bijten, anders moet je stoppen met wandelen. Dus heerlijk gepijpt, even lekker geneukt en het 2e orgasme was een feit!

Boven gedoucht en daarna weer naar de bar! Wat ik erg grappig vond in deze club is dat de meiden duidelijk de kans krijgen om wat zij zelf de meest aantrekkelijke mannen vinden, daar een praatje mee te maken. Met als resultaat dat er een paar despo's direct op een meid springen als ze terug komen van een sessie met een ander, de meiden waarderen dat niet echt en ik zag zelfs dat er 1 ijsbeer duidelijk een sneer kreeg en daarna afdroop.

Ik ben nog maar even in de cinema gaan zitten in de hoop dat de getinte dame naar me toe zou komen, dat gebeurde dus niet......Ik weer terug naar de bar, de plaats naast haar was vrij dus ben ik naast haar gaan zitten. Binnen 5 minuten gingen we naar boven. Goede sessie gehad met haar niet erg speciaal maar wel de moeite waard. Ze vertelde dat ze uit de dominicaanse republiek kwam en pas 4 dagen in het Teeny Haus werkte.

Daarna zat mijn tijd er op en ben ik beneden gaan douchen en aan de bar mijn sleutel teruggegeven. Uitgelaten en er werd nog gevraagd of alles naar wens was. Ik vond het een leuke middag en had dus ook geen opmerkingen.

Op de terugweg werd ik door mijn navi keurig om de files heengeleid in duitsland en was ik om 17.30 thuis, licht in de zak en zeker geen vervelend gevoel over de inbraak in mijn financien!

Er zouden alleen wat meer meiden moeten zijn................ Ik heb er 6 geteld en zeker 12 tot 15 ijsberen, die verhouding is naar mijn idee niet helemaal goed, 50/50 is het beste!

VJ
8 februari 2009, 17:10
Gisteren voor de 2e keer bij Teeny6Haus (T6H) binnengewipt. 3 weken geleden was ik er voor het eerst en toen waren er 7 "teenies". Met een colaatje wandel ik wat rond om even later in een leren bankje neer te ploffen. Een mooi slank blond meisje nestelt zich naast me. Ik herken haar als Ramona van de site maar ze zegt dat ze Diana heet. Ook goed. Ze draagt alleen een strookje kant om haar mooie kleine kontje. Ze streelt m'n pik en vraagt of ik mee naar de Kino wil. Daar gaan we op het bed liggen en ze pijpt me lekker terwijl de beamer hardcore porno uitstraalt. Ramona neergelegd en voorzichtig m'n paal in haar geschoren gleufje geschoven. Ik ben bescheiden geschapen maar in zo'n klein kutje heeft ie porn star afmetingen. Omdat het de eerste keer is duurt het niet lang voor ik kom en Ramona vraagt meteen "Warum so schnell ?". Na het kuisen blijven we nog even tegen elkaar aanliggen.

Na het douchen weer op een bankje neergestreken totdat Miriam, een kleine Dominicaanse met kort krullend haar naast me gaat zitten. Ze is geen superslanke teeny maar wel erg vrolijk. Na wat flikflooien op de bank gaan we naar een kamer waarin een soort hemelbed staat. Miriam veegt de lippenstift van haar lippen en tongt me bijna bewusteloos. Ze likt zich naar beneden en begint heerlijk te pijpen en aan m'n ballen te zuigen. Dit kan nooit lang goed gaan en dus zeg ik dat ik wil ficken. M'n knieen zakken diep weg in het matras en het bed maakt een hels kabaal als ik Miriam neuk in missi. Terwijl we heftig tongen kom ik klaar. Kortom, een heerlijke sessie.

Terug beneden geniet ik van het prachtige lichaam van Lorena, een echte beauty, ongelooflijk dat ze pas 18 is. Net als ik haar wil benaderen wordt ze van haar kruk getild door 2 mannen die haar meenemen naar de Kino. Daar wordt ze hard geneukt in doggy terwijl ze de ander pijpt. Hierna is ze begrijpelijk toe aan een ruime pauze dus duurt het even voor we samen op een kamer belanden. Ik masseer haar mooie lijf en dat waardeert ze. Ze draait zich om en brengt m'n hand naar haar kutje dat behoorlijk nat en erg warm is. We zijn inmiddels overgeschakeld van Duits naar Engels. "I want you to fuck me now" fluistert ze en schuift snel een Gummi over m'n pik. Ze pijpt nog even en schuift 'm dan in haar rasierte Muschi. Met m'n handen op haar lekkere tieten neuk ik me naar een heerlijk hoogtepunt. Nog wat smalltalk en weer naar beneden.

Tijd om even uit te blazen op een bankje. Maar niet voor lang want Miriam en Nadine hebben andere plannen met me. Ze nestelen zich aan weerszijden naast me en Miriam rukt m'n handdoek los. Terwijl Nadine haar tieten in m'n gezicht drukt lebbert Miriam m'n lul en m'n ballen af. Heerlijk. Ik stel voor om het af te maken in de Kino en daar pijpen ze me om beurten totdat Nadine een andere gast uitnodigt en Miriam zich helemaal op me uitleeft. "An die Arbeit", roept ze en gaat er eens goed voor liggen. In missi drukken we onze voorhoofden tegen elkaar en tongen. Ik moet even flink doorwerken maar het resultaat mag er wezen aan het verbale geweld van Miriam te horen. Daarna nog een keertje met de enige echte Teeny Ramona naar de kamer. Helaas is ze zo humeurig als ze klein is maar dat weerhoudt mij er niet van om de orgasmekraan nog eens open te draaien.

Tegen half tien zitten alle teenies aan de bar en vraag ik Lorena om nog een keer samen van bil te gaan. "Aber Schatz, gleich ist Feierabend ..." Gelukkig heeft de roodharige Thekenfrau Cecilia het in de gaten en roept "Letzte Runde ..." en dus vertrek ik met Lorena en Nadine naar de Kino. Lorena : "Bist du sicher das du es noch schafst ?" 10 minuten later veegt ze het antwoord van m'n buik.

Gisteren waren er slechts 4 "Teenies" (Lorena, Nadine, Laura en Kira) op gemiddeld 8 gasten. Ramona is vertrokken en helaas is Miriam er ook niet. Laura en Kira zijn beiden Hongaars, niet bepaald slank en vooral geen teeny. Lorena blijft een lust voor het oog maar je kunt niet op een subtiele manier contact met haar krijgen. Ze ziet je gewoon niet. Gasten die ze goed kent geeft ze wel spontaan aandacht maar de rest loopt ze straal voorbij. Na een druckabbau door Laura kost het me dan ook veel tijd om Lorena te strikken. De sessie in de Kino is dan weer wel top. Tijdens het pijpen kijkt ze me ondeugend aan waarna we het in missi afmaken. Hierna doe ik nog een lekkere 69-er met Nadine in de Kino. Tegen 21 uur zijn bijna alle gasten vertrokken en ligt Lorena op een bankje. Ik nestel me naast haar en ze legt haar benen op m'n schoot. Ze schuift haar hand in haar slipje en likt haar lippen. Laura is intussen naast me gaan zitten en masseert m'n pik die door al dit getease weer keihard wordt. We verkassen naar de Kino waar Laura m'n lul aflebbert terwijl Lorena met haar kutje op m'n gezicht gaat zitten en ik m'n tong diep in haar spiegelgladde gleufje boor en haar mooie tieten masseer. Laura monteert een Gummi en Lorena berijdt me in reverse cowgirl terwijl ze naar de hardcore porno op het scherm kijkt. Ze draait zich om en in cowgirl gaat het verder terwijl ik met Laura zoen. Tenslotte gaat ze liggen en neuk ik me in missi weer naar een lekkere ontlading. Na een korte rustpauze vertrekt Lorena met een gast naar de kamer en laat ik me nog een keer in de Kino klaarpijpen door Laura.

Fazit : 4 meiden zijn voor een zaterdag erg weinig maar toch ben ik goed (5x) aan m'n trekken gekomen. Ik zal er vast nog wel eens binnenwippen.

:smile: VJ

Tiga
13 februari 2009, 18:12
Toen ik gisteren de bedrijfleider belde om over het onderwerp discriminatie te praten en ons standpunt wilde aangeven werd mij medegedeeld dat de zaak sinds vandaag in andere - Oost Europese - handen is en dat er geen beperkend deurbeleid meer zou zijn. Ook de bezetting en daarmee de foto's van de dames op hun site zouden snel veranderd worden. Wat voor een gevolgen dit heeft voor de samenwerking met dit forum is op dit moment nog niet duidelijk.

Piepo777
15 februari 2009, 08:58
Gisteren voor de 2e keer in Teenys6house geweest, inderdaad het is in handen van 'n nieuwe eigenaar en ook de dames waren voor mij allemaal nieuw, van de eerste lichting heb ik niemand kunnen ontdekken. Ze hebben nu weer het partytreff princiepe (dus dames schrijven niks meer op achter de bar kregen ze eerst 25 euro per gast/nummertje), nu moeten ze het doen met een percentage van de hele dag omzet !!
Er waren gisteren (zaterdag) 11 dames aanwezig, mmmmm, en er zaten hele mooie bij.
Prijs is nog gewoon hetzelfde 69 euro voor 3 uurtjes, of 99 euro voor de hele dag.
Gisteren was het erg rustig, heb nooit meer dan 5 gasten kunnen ontdekken, dus de dames hadden alle tijd wat wel een voordeel is ;)
Trouwens alochtone mannen zijn nu ook welkom, ze laten gewoon iedereen binnen.
Alleen enig klein minpuntje is dat bijna alle dames uit Roemenie komen, en de meesten spreken geen Engels of Duits, maar wel weer Spaans. Dus ik heb mijn beste spaans maar tevoorschijn getoverd ;).
Maar verdere een hele leuke zaterdag beleefd.

Piepo..

blauwebeer
15 februari 2009, 11:25
Ook de bezetting en daarmee de foto's van de dames op hun site zouden snel veranderd worden.

De foto's zijn ondertussen reeds veranderd.

Of dit een verbetering is, dient ieder voor zichzelf uit te maken, Blauwebeer gaat alleszins even afwachten. :o

Bb :wink:

Big30
15 februari 2009, 12:59
De foto's zijn ondertussen reeds veranderd.

Of dit een verbetering is, dient ieder voor zichzelf uit te maken, Blauwebeer gaat alleszins even afwachten. :o

Bb :wink:

De afgebeelde dames dragen teeny kleding daar kan geen discussie over zijn ;), evenals het feit dat het geen teenys zijn. Maar dat vind ik eerlijk gezegd niet zo'n punt.

:wink::wink:

Goedemorgenallemaal
15 februari 2009, 15:45
De afgebeelde dames dragen teeny kleding daar kan geen discussie over zijn ;), evenals het feit dat het geen teenys zijn. Maar dat vind ik eerlijk gezegd niet zo'n punt.

:wink::wink:

Ze zijn zo te zien opeens wat ouder geworden...Ik heb het idee dat ik de eerste dame ergens van ken maar kan haar niet meteen thuisbrengen.. als ik dat al zou willen...

PartyGoof
17 februari 2009, 09:47
Ik ben er nog niet geweest. Stond wel op mijn lijstje. :rolleyes: Echter je kunt het je natuurlijk afvragen; Als ik het forum lees, is deze gelegenheid reeds binnen korte tijd meerdere keren van eigenaar gewisseld. Natuurlijk zijn er dan ook nieuwe meiden maar............. of het dan gaat om kwaliteit of kwantiteit??:zauberkis Wie het weet mag het zeggen.

snellejapie
17 februari 2009, 10:17
Ze zijn zo te zien opeens wat ouder geworden...Ik heb het idee dat ik de eerste dame ergens van ken maar kan haar niet meteen thuisbrengen.. als ik dat al zou willen...

En zeker niet knapper. Die Lorena bleek wel goed als je het links en rechts zo leest, zou voor mij de enige reden zijn hier ooit op bezoek te gaan, maar die werkt er zeker niet meer?

GringoMojado
4 maart 2009, 08:37
Een bezoek aan deze plaats onlangs. Na de inauguratie rush, activiteit is afgenomen.

Het zijn een paar memorabele meisjes, maar baseren op de website ziet er uit als ze gewoon het hele personeel.

Service voelde gehaast dus ik ben waarschijnlijk niet om terug te gaan binnenkort

stef64
12 maart 2009, 14:33
Weet iemand waar Celine nu te vinden is ? Deze dame was echt uitzonderlijk.

kaza
13 maart 2009, 17:49
Ik was hier vandaag. Moet zeggen dat het me goed beviel. Er waren om10.15 uur 12 dames aanwezig, waarvan zeker 8 jong, slank en geil. Het durde niet lang voor ik de eerste keer "boven" was. Heel anders dan in Xanten. Deze meiden willen de gast echt een leuke tijd bezorgen. Inderdaad is het eten minder dan in Xanten of Dortsen, maar de meiden zijn echt 10 x beter. Diana was voor mij het toppertje van de dag.

kaza
26 maart 2009, 18:42
Ik ben afgelopen woensdag (25 maart) weer naar deze bijzondere Partytreff geweest. Opnieuw een leuke tijd gehad. Een dame die er vorige keer niet was maar nu wel heet Lorena. Wat een super wijf is dit. Ben 2 keer met haar "naar boven" geweest. Een kleine B (volgens mij wel A) cup , een koppie om verlieft op te worden en heerlijk diep pijpen. Verder nog met Diana en Haura ( is echt geen type fout) de lakens gedeeld.
Het was wel veel drukker dan de vorige keer en er waren ongeveer 12 meiden. Er is weinig contact tussen de ijsberen onderling. Dat is in Xanten en Dorsten wel anders. Toch opnieuw een goede ervaring. Kleine bijkomstigheid was dat er een pakje sneuuw in Wuppertal lag. Nog even het nabij gelegen winkelgebied in geweest. Erg leuk is de mono-rail. DE tram zweeft daar boven de auto's. heel Grappig.

Ik kom er zeker weer eens terug

Willi69
2 april 2009, 19:06
:neu: ab morgen:

=> http://www.pussy-club.eu/flyer.jpg

Piepo777
2 april 2009, 22:05
Deze club in Wuppertal is in 3 maanden tijd al 3x veranderd van concept of eigenaar.
Wel vreemd ;), mijn 69 euro tarief is er niet meer :(
Nu altijd 99 euro, maar wel 30 dames ;), denk dat ze volgende maand weer anders heten als het zo doorgaat ;)

horny me
4 april 2009, 19:17
tsjaa, 3 maal is scheepsrecht zullen we maar zeggen.

http://www.pussy-club.eu

prijs 70 euro avonds 100 euries

mr rocky
4 april 2009, 20:05
leuke aktie, 2 personen van samen meer dan 100 jaar, voor maar 100 euro.

ik zoek nog iemand van 73jaar , dan hebben we ieder voor 50 euro entree:freu:

Piepo777
14 april 2009, 16:26
Ik zoek nog iemand van 60 jaar ;), kunnen we inderdaad voor 100 euro binnen samen.
Trouwens die Club in "Wuppertal" is al om 22.00 dicht !!
Dus hier is altijd 99 euro p.p.
Die andere 3 clubs hanteren wel het 70 euro tarief, maar die zijn me te ver weg ;)

bb king
16 april 2009, 11:30
heb gister deze club bezocht mooie club met goede sauna massage (gegeven door een masseur) dakterras mooie ruime bar met filmzaal kortom de accomodatie is goed, vrouwen ook, gister 18 dames aanwezig waarvan 90% zeer de moeite waard is voornamelijk roemeense meisjes met een doorsnee leeftijd van ongeveer 23 jaar, bij binnenkomst in de bar kreeg ik het gevoel of ik een bar in turkije binnen liep, turkse muziek en van de 30 beren waren ongeveer 5 duits rest turks, het is echt een afwerk fabriek de meisje proberen je zo snel mogelijk weer van de kamer aftewerken, ik had ook het gevoel dat de meisjes erg uitgeput waren, en 2 van de 4 waar ik mee naar de kamer ben geweest gaven aan dat ze pijn hadden tijdens het neuken, wat de feestvreugde niet verhoogd natuurlijk, en nee ik heb echt geen lul van een halve meter, ik weet dat een bezoek aan club een moment opname is,maar gister was het wat mij betreft een dikke onvoldoende.

wanderingeurope
23 april 2009, 19:03
I think this club is charging 99 euro no matter how long you stay?

Big30
23 april 2009, 19:16
I think this club is charging 99 euro no matter how long you stay?

Yes indeed. Club is open from 10-22hrs.
See also,

http://www.pussy-club.eu/flyer.jpg
http://www.pussy-club.eu/

:wink::wink:

Jacqz
28 april 2009, 01:42
Helaas moet ik het voor het grootste gedeelte met bb king eens zijn. Ik was daar afgelopen zondag. Ik had hier wel het vrij negatieve oordeel van bb king gelezen, maar las op International Sex Guide een zo'n enthousiast verhaal dat ik toch wel wilde proberen.

Om bij het begin te beginnen, het is wat moeilijk te vinden, nummer 27a ligt niet aangegeven op een binnenhofje, maar wel erg privé, met een eigen parkeerkelder en ook op de binnenhof kunnen nog wel een paar auto's staan. Daar kwam ik pas achter toen ik de auto op straat had staan en ik lopend op zoek ging naar de club. Toen vond ik de auto wel goed staan zo.

Er waren zeker geen 30 meisjes zoals in de advertentie wordt beloofd, hoogstens een stuk op 15. Op zich waren dat er ook wel voldoende, want anders was er een tekort aan kamers geweest. De Pussyclub doet zijn oude naam Teeny6Haus nog wel enigszins eer aan, vrijwel alle meisjes zijn vrij jong, ik schat begin 20 op zijn hoogst. In de huiskamer vindt geen actie plaats, alleen op de kamers en in de Kino. Ik schat dat er zeker zo'n 25 - 30 gasten waren, dus de promotiecampagne van de exploitatie lijkt wel zijn vruchten af te werpen. Of er lezen teveel gasten de internetsites zoals deze. Of het merendeel van de gasten Turkse Duitsers waren heb ik niet kunnen constateren, ik heb het nodige Duits gehoord. Er was in ieder geval één Turk of Roemeen, want hij sprak een meisje in haar taal aan en kaapte ze zo net voor mijn neus weg. En verder moet er één Engelssprekende gast zijn geweest, want ik las het relaas van Dark Vader op de international Sex Guide. Hij was er grotendeels toen ik er ook was.

De aanwezige meisjes vond ik voor het overgrote gedeelte goed doable. Er liepen drie vette zeugen rond - excusez, maar ik houd er absoluut niet van. De overigen waren op één of twee na minstens leuk om te zien tot echte plaatjes. Ze zijn zonder uitzondering aardig en vriendelijk, al blijft er een taalbarrière. De meesten spreken weinig Duits. De service is wat je van een Partytreff mag verwachten en ook niet meer: pijpen naar keuze met of zonder condoom, daarna al vrij gauw de vraag "Ficken?" en dat gebeurt dan op zijn missionaris of op zijn hondjes. Jij mag het werk doen, maar gezien de enorme hoeveelheid mannen die de meisjes afwerken kan ik me er wel wat bij voorstellen. Beffen, zoenen, met je vinger naar binnengaan, vergeet het maar. Veel meisjes doen het vrij ongeïnteresseerd, plichtmatig en mechanisch en zodra je klaar bent moet je oprotten om op het bed plaats te maken voor een volgende. Toen ik er was moest je toch een aantal keren wachten voordat een kamer vrij kwam. Zelf gaf ik de voorkeur om met het meisje ins Kino zu gehen. Er staat daar een bed waar je met zijn vieren gebruik van maakt en een aantal banken. Sommige gasten kijken intussen naar de film en naar de live actie - ik vind dat geil, maar ieder zijn voorkeur. De Kino is oké, alleen draait daar de hele dag dezelfde film. In de huiskamer draait een andere porno, maar ook daar geen variatie. Enkele meisjes maken er beslist wat meer van; zij doen echt moeite om het je volledig naar je zin te maken. Zo was er een blonde krullenbol, niet de knapste, maar die de beste service en je echt een geile beurt gaf. Verder waren er twee meisjes, die net een gast hadden geholpen. De man had zich al uit de voeten gemaakt, maar ze riepen mij naar binnen. Nou zat ik op de bank tegenover het kamertje en ik had mezelf net beloofd om toch even weer Pause zu machen, maar dit kon ik niet voorbij laten gaan en ze gaven me met zijn tweeën een lekker geil kwartiertje. Alleen dat intussen tegen elkaar kletsen in het Roemeens , Turks or whatever, dat doet er wel wat afbreuk aan. Als laatste heb ik veruit de knapste gevraagd of ze Zeit für mich hätte, en dat had ze. Ze pijpte van alle meisjes absoluut het lekkerste, heel diep. Jammer dat ik toen al zoveel beurten had gehad en niet veel meer klaarmaakte, dit is een topper. Vraag me niet meer naar namen, die ben ik allemaal vergeten. Sommige meisjes herkende ik wel van de site, maar de meeste toch niet. Er staat op de site eentje met een bril, die was er ook, maar ik herkende ze pas toen ze later haar bril ophad. Het viel me ook op dat de meisjes na een samenzijn met een van de gasten zich in een privéruimte weer verfristen, maar dan behoorlijk snel weer daaruit kwamen, in tegenstelling tot wat ik van Dorsten ken.

Om de paar uur wordt er een showtje gegeven. Iedereen komt dan naar beneden en er wordt de meest afgrijselijke Turkse muziek opgezet. De meisjes dansen dan enthousiast met elkaar een aantal nummers. De meeste gasten zitten er wat schaapachtig omheen, het is denk ik net als bij mij niet zo hun ding. Een enkele Turkse (?) gast danst mee. Daarna geeft één van de meisjes een paaldans / stripteaseshow, twee meisjes voeren een lesboact op tenslotte verwennen de twee lekkerste en knapste meisjes een gast uit het publiek, die door de twee gepijpt en gelikt wordt en vervolgens gaat een van de meisjes kort op hem zitten rijden, nadat ze hem toch wel een condoom heeft aangetrokken. De man wordt vooraf gevraagd en het viel me op dat een aantal mannen weigerden. Ik had het zelf graag gedaan! In mijn onschuld had ik verwacht dat er daarna wel een Rummelbumsrunde zoals in Dorsten zou volgen, maar dat viel tegen. Tijdens de show verdelen de meisjes zich tussen de gasten en direct daarna is er een rush van alle paartjes op de kamers, want anders is het wachten geblazen.

Ondanks de genoemde nadelen heb ik me er prima vermaakt. Ik ben er van drie uur 's middags (klotefile bij Düsseldorf!) tot 's avonds negen uur geweest en ik heb me geen moment verveeld, hoogstens dat ik een uurtje echt noodgedwongen gepauzeerd heb. Ik ben de tel kwijtgeraakt, maar ik denk dat ik zo'n 10 - 15 keer van bil ben geweest. De meeste meisjes, afgezien van de dikkertjes heb ik wel van nabij leren kennen. Enne... ik ben geen Superman, hoor! Ik ben echt niet alle keren volledig klaar gekomen en de laatste uren ging het allemaal behoorlijk moeizaam, ondanks het Cialispilletje (officieel, gewoon via de huisarts van de apotheek, geen Internet-neppers) dat belooft 24 - 36 uur werkzaam te zijn.

Herhalingsgevaar? Ik weet het nog niet. Ik wil eerst nog eens Selm proberen. Van hun site word ik al behoorlijk geil, ik wil dat graag eens in werkelijkheid beoordelen. Nogmaals, heel veel waar voor relatief weinig geld, maar van de andere kant is het niet de topservice die je graag zou willen, maar voor dat geld niet mag verwachten. Met de juiste instelling en verwachting kun je je er prima vermaken.

hummer68
28 mei 2009, 14:22
hallo,

ik zou graag willen weten welk publiek er hier komt!! Ik heb gemerkt dat niet de prijs leidend moet zijn maar voornamelijk het publiek....deze bepalen de sfeer en "mood" van de dames.....

this-is-paradise
18 juli 2009, 10:59
zijn er ook azaiaatische meisjes in deze club?

Tiga
18 juli 2009, 11:14
zijn er ook azaiaatische meisjes in deze club?

Is nu Pussyclub, Wuppertal:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=17505

Op de site staan de dames afgebeeld dus ga maar even op onderzoek uit.

Piepo777
27 juli 2009, 13:32
Onderstaand stond in de krant !!!

Duits all-inbordeel gesloten

FELLBACH - De Duitse autoriteiten hebben zondag een all-inbordeel in het
Zuid-Duitse Fellbach bij Stuttgart laten sluiten. De zaak zou onhygiënisch
zijn geweest. Ruim tien personen werden gearresteerd.

Het bordeel verhitte de gemoederen sinds begin juli. Na protesten van vooral
christelijke politici, kwamen ook inwoonsters en vrouwenactivisten in het
geweer tegen de seksclub. De all-informule zou de waardigheid van de vrouw
aantasten. In het bordeel konden klanten tegen een vaste prijs onbeperkt
gebruik maken van de gastvrouwen, zo beloofde de directie. De critici vinden
dat de all-informule de waardigheid van vrouwen aantast.
Politie en justitie vielen zondag nog drie all-inbordelen elders in Duitsland
binnen. Ook een seksclub in Heidelberg moest sluiten. In totaal zetten de
autoriteiten ruim zevenhonderd man in.

Big30
27 juli 2009, 13:37
Zie ook dit topic :tongue:,

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=17654

Big30

Willi69
25 september 2009, 12:11
=> http://www.pauschal-palace.de/ :a_t_nu06:

hans101963
2 oktober 2009, 09:56
is hier iemand recent (na 25 september) nog geweest????

stallion italian
26 oktober 2009, 09:58
He hallo mede ijsberen:oha:

ik zat een beetje te zoeken en te internetten
en kwam deze club tegen op het forum
ze zeggen dat de dames niet ouder zijn dan 25 en
de entree bedraagt niet meer dan 70.00 euro voor alles
of heb ik het verkeerd gelezen

Big30
26 oktober 2009, 10:14
http://www.pauschal-palace.de/home/

this-is-paradise
27 oktober 2009, 03:58
iemand ervaring met deze club?

Willi69
27 oktober 2009, 09:11
iemand ervaring met deze club?
Nachfolger vom:

=> Pussyclub Wuppertal (voorheen Teeny6Haus) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=14974)

Gleiche Mädels, mal wieder ein anderer Name...:rolleyes:

stallion italian
27 oktober 2009, 12:06
:hallo[1]:Zou het hier echt zo mooi zijn als men doet voorkomen op de website:dance[1]:
komop mede ijsberen help ons
zeker omdat het al een bestaande club is maar nu met een andere naam

help:aola:

smp
2 november 2009, 22:30
Ja , ben gisteren geweest voor niks het was gesloten en wat een krot van een gebouw ook had het een andere naam pausshall of zoiets . bijna 1uur30 in de wagen gezeten en dan ook nog eens terug rijden zo ,3 uren verloren .
En toch op het internet website staat nog altijd pussy-club en mooie meiden ,maar denkt wel dat de fotos niet van daar zijn .Echt misleiden shit man.

Jacqz
2 november 2009, 22:45
Pussyclub Wuppertal was inderdaad weer als flat rate club geopend onder de naam Pauschal Palace, maar verder was alles bij het oude gebleven. De club is nu verhuisd naar Gelsenkirchen en heet Hardcore Burg (http://www.hardcore-burg.de/home/). Pauschal Palace had ook al weer een eigen site, overigens met exact dezelfde opzet en opmaak als de Pussyclub sites, en die verwijst nu ook weer door naar Hardcore Burg. En ook de site van Hardcore Burg zal je bekend voorkomen, wanneer je wel eens de site van de Pussyclubs hebt bezocht. Zelfs de foto's van de meisjes komen voor een gedeelte rechtstreeks van de Pussyclub site. Jammer dat je dit vooraf hebt geweten, dan had je in ieder geval even kunnen doorrijden naar Gelsenkirchen.

Knabbel
2 november 2009, 23:14
Pussyclub Wuppertal was inderdaad weer als flat rate club geopend onder de naam Pauschal Palace, maar verder was alles bij het oude gebleven. De club is nu verhuisd naar Gelsenkirchen en heet Hardcore Burg (http://www.hardcore-burg.de/home/).

Zie ook: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19454&highlight=hardcore

Alabama
1 september 2010, 17:52
's Ochtends is het 50 euro. Hoe krijg je het voor elkaar? Voor 50 euro en sex en eten en drinken?

Ik ga vrijdag eens kijken in de Hardcore Burg. Iemand trek om mee te gaan? Ik verwacht er niet veel van. Onderweg ergens iets eten en drinken kost je al gauw 20 euro... zit er een sessie bij die me 30 euro waard is, dan ben je al spekkoper.

Jacqz
1 september 2010, 23:03
Ik ga vrijdag eens kijken in de Hardcore Burg.

Bel even van te voren! Volgens mij is die tent al lang dicht! Er staat ook dat het aanbod van die 50 Euro overdag geldig is tot eind maart, dat is het al lang geweest. Ze zijn denk ik gewoon vergeten de site uit de lucht te halen.

Drie keer raden waarom die club pleiten is. Of moet ik op zijn Duits zeggen Pleite?

Big30
1 september 2010, 23:11
Bel even van te voren! Volgens mij is die tent al lang dicht! Er staat ook dat het aanbod van die 50 Euro overdag geldig is tot eind maart, dat is het al lang geweest. Ze zijn denk ik gewoon vergeten de site uit de lucht te halen.

Drie keer raden waarom die club pleiten is. Of moet ik op zijn Duits zeggen Pleite?

Klopt, volgens mij ook. Club zat eerst in Wuppertal en behoorde tot een zeg maar wat dubieuze keten van Clubs, daarna naar RE verhuisd. Zie ook dit topic:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=19454&highlight=hardcore

Club is gesloten (staat te koop) en dat doe ik nu ook met dit topic. Thxs Jacqz voor je opmerkzaamheid!

Big30