Inloggen

Volledige versie bekijken : Partytreff of swingerclubs

pastprecies
1 januari 2009, 21:22
Hoi heren,

Wat kunnen jullie mij aanraden. Ik twijfel nl. tussen het bezoeken van een swingerclub met de kans dat er geen actie zal zijn of kiezen voor de zekerheid van een Partytreff waarbij je zeker weet dat er :rubbel: wordt.

Wie van jullie heeft tips voor mij.

jan j
2 januari 2009, 10:26
Je moet wel wat meer informatie geven over wat je zoekt.
want somige mannen gaan vooral naar een swingerclub voor een bepaalde kik.
b.v. het doen met andermans vrouw terwijl haar man toekijkt of om aleen maar zelf toe te kijken .
laat eens weten wat je zoekt b.v. moet het in nederland of duitsland of belgie zijn? , waar kik je op ? , is afstand van belang ?, wil je sex met of zonder toeschouwers ?

er is altijd wat voor je te vinden ,maar de vraag is wat wil je.

pastprecies
2 januari 2009, 16:15
Hoi jan j,

Bedankt voor je reactie, erg tof:D

Naast de kick zou ik graag met veel vrouwen sex willen hebben. Het maakt me niet uit of haar evt. man toekijkt of dat er andere mensen zijn.

Ik denk dan voornamelijk aan clubs in Overijssel/ duitse grens tot Munster.

Je leest overal dat je als single man niet naar een parenclub moet toegaan omdat je nauwelijks aan sex toekomt tenzij er amateur prostitues/ gangbangs zijn georganiseerd dus daarom deze topic.

Wie kan me helpen of zoiets bestaat?

Gustomass
2 januari 2009, 16:52
Hoi jan j,

Bedankt voor je reactie, erg tof:D

Naast de kick zou ik graag met veel vrouwen sex willen hebben. Het maakt me niet uit of haar evt. man toekijkt of dat er andere mensen zijn.

Ik denk dan voornamelijk aan clubs in Overijssel/ duitse grens tot Munster.

Je leest overal dat je als single man niet naar een parenclub moet toegaan omdat je nauwelijks aan sex toekomt tenzij er amateur prostitues/ gangbangs zijn georganiseerd dus daarom deze topic.

Wie kan me helpen of zoiets bestaat?

Voor goede Sex zonder gedoe, ga je gewoon naar Jenny's toe.

ik zou er een heel verhaal aan kunnen wijden, maar dat heb ik afgelopen jaren al gedaan. Lees , als je de tijd hebt maar eens onder Jenny's party Treff in Xanten. Zeker weten dat je lang niet alles zult doorlezen. Niet omdat het saai zou zijn, of omdat het je niet zou bevallen... nee, omdat je mogelijk daarin vind wat je zocht..... en al in de auto stapt...;)
Zodra je terug bent van je eerste bezoek aan Jenny, lees je de rest maar eens door...

nee , zonder gekheid, gewoon eens doen en wedden dat je geen parenclub meer van binnen ziet dit jaar 2009....

groetjes Gustomass.

ps misschien een keertje samen gaan, ben zelf al tijdje even niet kunnen gaan, staan we wat sterker met z'n tweetjes...:D:D:D.

pastprecies
2 januari 2009, 17:15
Hallo allemaal,

Gustomass bedankt voor je reactie.

Zal me even kort voorstellen, tot voor kort deelde ik met mijn mede ijsbeer het Punked account maar omdat hij me vaak alleen op ijsberenjacht liet gaan heb ik mijn eigen account aangemaakt zodat het ook voor jullie wat duidelijker is. Ik ben al in vele Partytreffs geweest en nog nooit in een swingerclub en was wel eens nieuwsgierig tussen het verschil hiertussen. Wie heeft er goede ervaringen met swingerclubs of is het daar voornamelijk gezellig voor stellen ivm uitwisselen van de partner of valt er voor de single man ook genoeg plezier te beleven?

Voor de rest allemaal een gezond en geil 2009 toegewenst en dat we met zijn allen meer mogen gaan ijsberen!

jan j
2 januari 2009, 18:34
Hallo allemaal,

Gustomass bedankt voor je reactie.

Zal me even kort voorstellen, tot voor kort deelde ik met mijn mede ijsbeer het Punked account maar omdat hij me vaak alleen op ijsberenjacht liet gaan heb ik mijn eigen account aangemaakt zodat het ook voor jullie wat duidelijker is. Ik ben al in vele Partytreffs geweest en nog nooit in een swingerclub en was wel eens nieuwsgierig tussen het verschil hiertussen. Wie heeft er goede ervaringen met swingerclubs of is het daar voornamelijk gezellig voor stellen ivm uitwisselen van de partner of valt er voor de single man ook genoeg plezier te beleven?

Voor de rest allemaal een gezond en geil 2009 toegewenst en dat we met zijn allen meer mogen gaan ijsberen!

HELP ijsberenjacht , ik hoop dat je nooit achter mij aan komt met je puddingbuks. :-)

Als je een jonge hunk bent en je koppie mee hebt zal het best lukken.
anders heb je als single man weinig kans.
single mannen zijn er bij paarenclubs vooral om de kas te spekken.
ik ben een paar keer in een paarenclub geweest tijdens een gangbang ,dan maak je nog enigsinds kans.
maar dan kan het ook wel weer dringen zijn tussen de desperado´s, m.a.w. verwacht er niet te veel van.

maar welke partytreffs heb je zoal gehad ?

bigbromby
2 januari 2009, 19:18
Eenmaal in een parenclub geweest.....om heel snel te vergeten en nooit meer over te doen. zoals als gesteld door collega's ; een single man in een parenclub dient om de kas te spekken.
Ik ga alleen nog naar FKK's of partytreffs. (Xanten is zeer goed, zoals Gustomass schreef, maar ik ga het liefst naar poleposition in Kerpen omdat het voor mij korter in afstand is)

pastprecies
2 januari 2009, 22:37
Ok duidelijk heren, dus denk dat ik voor de zekerheid van een fkk of partytreff ga.

@Jan j :wees niet bang ik richt me volledig op de dames. Ik ben in Gronau, Dolce Vita, Love Fucktory, Osnabruck, Dorsten en Willich geweest.

En de doelstelling is om dit jaar de volgende relaxoorden te bezoeken: Xanten (als Gustomass er ook is), Dorsten, DV, Osnabruck en Pitstop anders hebben we dit jaar gefaald Punked!

jan j
2 januari 2009, 22:43
Als je dan naar een swingerclub wil ( in duitsland) kan je naar mijn mening het beste naar Blue Heaven in Gelsenkirchen gaan , en dan naar de zondagmiddag gangbang of de maandag avond gangbang ( beide 1x per maand) .
Dat kost je geen rip uit het lijf en er zijn meestal wel een aantal dames die echt uitgewoond willen worden.
site : blueheaven-gelsenkirchen.de
meestal zijn er dan 10 a 15 koppels ,een aantal solo dames en 50+ solo mannen.
Er zijn meestal een aantal koppels die niet echt actief zijn maar vooral voor het gratis drinken komen:mad: .
er komen ook stellen die maar een paar uurtjes blijven en maar 1 sessie doen.
al met al best geil als je je niet stoord aan de veeele rukkende mannen :rubbel:.
het is niet te vergelijken met een partytreff maar dan heb je het ook eens meegemaakt.:hah:

jan j
2 januari 2009, 22:53
Ok duidelijk heren, dus denk dat ik voor de zekerheid van een fkk of partytreff ga.

@Jan j :wees niet bang ik richt me volledig op de dames. Ik ben in Gronau, Dolce Vita, Love Fucktory, Osnabruck, Dorsten en Willich geweest.

En de doelstelling is om dit jaar de volgende relaxoorden te bezoeken: Xanten (als Gustomass er ook is), Dorsten, DV, Osnabruck en Pitstop anders hebben we dit jaar gefaald Punked!

ik zie dat je ook in Gronau bent geweest hoe is dat in vergelijking met Dorsten.

pastprecies
3 januari 2009, 09:51
Gronau is erg achteruit gegaan de laatste paar jaar. Toen ik er voor de eerste keer kwam dat zou denk ik 2 jaar terug zijn was het een paradijs met enkele echte jonge klasse meiden (poolse vriendinnen van elkaar) ik moet er ook bij zeggen dat ik toen een beginnende ijsbeer was en nog geen andere partytreffs kende (dus geen vergelijkingsmateriaal had). Ik kon er toen met veel plezier wel 6 uur zijn maar het laatste jaar heb ik er nooit meer een topmeid gezien. Ik zag het er elke keer minder worden er zijn nu op de partytreff avonden (woensdag en vrijdag) gemiddeld 5/6 dames met een gemiddelde leeftijd van 30 jaar en ze hebben allemaal enkele kilos teveel daarnaast is de relaxruimte echt te klein (+- 13 m2) waardoor als het een beetje druk is iedereen op elkaar zit/staat. Voor de dames is dit ook niet ideaal omdat ze alleen met elkaar kunnen praten en dat 15 uur op een dag. De meeste meiden zijn ook niet al te enthousiast, ze blijven het liefst op de bank liggen/hangen (begrijpelijk) en doen pmc. De rest van de dagen is dit een FKK club.

Je moet hier echt naartoe gaan als je op springen staat en voor 2/3 uurtjes van je zaad af wil.

Het enige positieve voor mij is de reisafstand (15 minuten) en de verlaagde toegangsprijs.

Als je nog meer vragen heb dan hoor ik het wel.

pastprecies
3 januari 2009, 09:59
en in vergelijk met dorsten (waarbij ik ruim een jaar terug ben geweest) is Dorsten in alle opzichten groter en drukker. Dorsten vond ik meer een fabriek waar je echt werd afgewerkt. Je kon toen echt merken dat als de eigenaar rondliep dat de dames veel actiever werden en opeens uit de douches/wc's kwamen en aan iedereen begonnen te vragen of ze LUST hadden . In Dorsten kon je ook rustig ontspannen omdat de ruimte veel groter is daarnaast is het eten/drinken beter in Dorsten en zijn er meer dames maar ook weer veel meer ijsberen waardoor je soms echt moet wachten en daar heb ik in Gronau nog zelden last van gehad.

Nadeel van dorsten is dat er 2 grote open kamers zijn en geen privekamers, in Gronau heb je nl. 6 privekamers waarbij de dames meer tijd voor je nemen.

blauwebeer
3 januari 2009, 10:01
en in vergelijk met dorsten (waarbij ik ruim een jaar terug ben geweest) is Dorsten in alle opzichten groter en drukker.

Is dit wel een vergelijking? :hammer:

Bb :wink:

pastprecies
3 januari 2009, 10:41
:lostit:

Bigpedro
3 januari 2009, 18:31
Ik ben een regelmatig parenclubganger en sinds een jaar of twee bezoek ik ook wel eens een partytreff.

Mijn ervaring is dat beiden zowel voor als nadelen hebben:
Voordelen van een parenclub:
- De vrouwen hebben sex met je omdat ze je leuk vinden en niet omdat ze betaald krijgen
- Ik vind het spannend dat je nooit van tevoren weet wat er gaat gebeuren (hier zit wel het nadeel in dat er soms ook niets gebeurd)
- Er zijn een paar clubs bij mij in de buurt waar ik met de fiets heenga en dan wordt het echt een avond stappen inclusief drank en eten

Nadelen:
- Je weet dus nooit van tevoren of het iets is (er zijn veel clubs waar vaak weinig te beleven is)
- Het kan soms een heel gedrang zijn rond vrouwen
- Er zijn soms opdringerige mannen die denken dat ze alles mogen omdat ze een X-bedrag hebben betaald

Partytreff
Voordelen:
- Altijd prijs, zovaak je wilt
- Vaak veel mogelijk (bijv. FT)

Nadelen:
- Soms slechte sfeer (zwijgen)
- Professionele instelling dames (zo snel mogelijk)

Ik moet er wel bij vertellen dat ik een jonge vent ben en meestal wel goed in de smaak val in parenclubs.

Als ik je eens iets mag aanraden, is het de gangbang bij Mystique in Ruckphen op de 1e donderdag van de maand. Al is het wel een beetje uit de richting voor je.

Succes met je ontdekkingsreis!