Volledige versie bekijken : Nikki (21 jaar, Georgie)
Pistol Pete
26 december 2008, 07:54
Naam : Nikki
Nationaliteit/Taal : Georgisch/ Duits, beetje Engels
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : donkerblond
Lengte dame : 1.60-1.65
Postuur/Cupmaat : superslank / stevige A-cup
Tatoeages/Piercings : geen
Service: PZC / NMC / zoenen (geen TZ)
Voordelen: Uiterlijk zeer mooie meid om te zien, type 'mooiste meisje van de klas'.
Nadelen: geen FT, geen TZ, niet spuiten op lichaam,
Tijdsduur : 30 min
Prijs :50 euro 1/2 uur; 100 euro 1 uur
Extra’s bij het bezoek:
Pistol Pete
26 december 2008, 09:12
Gisteren tijdens mijn bezoek aan GT deze fraaie verschijning gespot. Wauw. Nikki zit rustig op een krukje tegenover de bar, helaas niet topless, dan had ik (achteraf gezien) de keuze direct gemaakt. Ik ging naast haar zitten om haar eens goed te kunnen bekijken en wie weet wat meer. Nikki is verhuld in een seablue topje dat haar borsten als schalen bedekt en een eveneens seaublue slipje. Ze heeft een gebruinde huid en lange donkerblonde haren. Een leuk gezicht en zeer slank lichaam. Een heerlijk buikje waar werkelijk een grammetje vet aan zit. Alle ingredienten zijn voor Just John aanwezig om te kameren. Een kleine twijfel is aanwezig.
Doordat ze een bh heeft met als het ware twee schaaltjes die de vorm en stevigheid van haar borsten niet laten inschatten, wist ik het niet zeker. Ik heb wel eens DVP's gehad die hele slappe borstjes hadden ondanks een mooi uiterlijk. Dat is voor mij toch altijd een beetje een afknapper. Toen ik net van plan was een praatje aan te knopen ging er iemand anders aan de andere kant van haar zitten die doortastender was. Toen ze even later opstond vermoedde ik dat ze ging kameren met de doortastende ijsbeer. Niet getreurd, de avond was nog jong.
Een colaatje genomen en wat gaan rondlopen. Tot mijn verbazing trof ik Nikki enkele minuutjes later in de gang voor de Kino, zittend op het stoepje voor de Kino, alleen. Mijn verbazing liet ik merken aan Nikki, you are sitting all alone, may i give u company? Nikki glimlachte en schoof een stukje op. Na een kort standaard praatje waarbij ik haar rug en flanken streelde besloot ik iets verder te gaan. Ik zocht haar lippen en probeerde die te kussen. Ze draaide kwasi-behulpzaam haar wang naar me toe ten teken dat ik de wang mocht kussen. Toen mijn lippen bij haar wang waren bewoog ik snel door naar haar lippen en kuste die snel. Voor mij een soort GFE-test, zeg maar. Gaat de dame mee in het spel van elkaar ontdekken of is het voor haar tot hier en niet verder en als je wil kunnen we het voortzetten op de kamer. Voor Nikki zat het er halverwege tussen in. Toen onze lippen elkaar kort beroerden ging ze weer recht zitten. Maar de kamervraag kwam niet in de komende minuten.
Wat moet je dan als ijsbeer? Dus maar doorgekletst over ditjes en datjes. Toen we over het eten van GT begonnen bedacht ze dat ze nog niet had gegeten en het al half acht was. Ik had al wel gegeten en bleef achter. Hoewel ik haar zeker erg aantrekkelijk en voor mij kamerwaardig vond kwam het er (nog) niet van.
Toen ik weer aan de bar zat kwam ik Sabrina tegen, vriendin van mijn locale vlam Vesna die er niet was. Sabrina wist precies hoe ze mij moeiteloos om haar vinger kon winden (zie recensie van Hongaarse Sabrina).
Ruim anderhalf uur later trof ik Nikki wederom alleen aan, ditmaal achter een gokmachine. Ik zat twee bankjes verderop, stond direct op en ging naast haar staan. Ze lachte en legde uit hoe het spel werkte. En weer: heel vriendelijk maar ook na langere tijd (de compugame was inmiddels al klaar) geen sleutelvraag, zeker niet gewoon in GT... Omdat ik inmiddels zeer goed kijk had op haar borsten en ik al behoorlijk geil werd dacht ik: laat mij voor de verandering maar eens met de kamervraag komen.
Na deze lange inleiding, zeg maar voorspel, belandden we op een kamer die zeer ruim was. Mijn berevel viel van me af op de grond. Nikki was al snel in Eva-kostuum. Ik moet zeggen het beviel me uitstekend wat ik zag. Was ik enkele uren geleden nog onzeker over haar borsten, die bleken een van de mooiste stellen te zijn die ik de afgelopen weken heb gezien. Een volle a-cup misschien wel een kleine B, ben daar geen deskundige in. Nikki en ik vleiden zich op het bed, mijn mond zocht wederom haar lippen, ditmal ging ze iets verder. Ik wist al dat een lekkere tongzoen er (voorlopig?) niet inzat. De informatie over do's en don't vraag ik altijd vooraf. Al snel bewoog Nikki zich naar beneden in de richting van de nog slapende little John. Little John wist wat hem te doen stond. Er volgde een stevige rondje pijpen. Dit doet ze echt heel aangenaam. Met handgebruik, maar dit was zo dat het genot versterkt werd. Ondertussen met haar grote grijsblauwe kijkers mijn ogen opzoekend. Geil.
Na een flinke tijd besloot ik dat het tijd was om richting hoogtepunt te gaan. Condoom bleek diep verstopt in haar tasje, daarna de tube gel erbij. Omdat het allemaal even duurde en de koude gel om het condoom ook niet goed is voor je opwinding besloot Big John dat zoveel vertraging te veel van het slechte is. Kortom, er resteerde een lul waarmee in zijn levensdagen nog geen penetratie te bereiken was. Nikki zag dat ook, poetste de gel eraf en begon weer een rondje oraal. Dit hielp wel maar de gedachte aan enerzijds de koude gel die er ongetwijfeld weer aan te pas zou komen en anderzijds de tijd verhinderden succes. Er zat zo'n 20 minuten op en ik wou eigenlijk niet verlengen gezien de prijs (50 ipv 25 euri) en de afwezigheid van GFE-gevoelens. Beffen voelde ik ook niet zoveel voor. Nikki oogt zeker schoon en hygienisch maar ik wil bij beffen altijd eerst douchen of in de whirlpool. Nikki wou niet douchen dus het beffen viel af. Ik liet Nikki naast me liggen zodat ik haar fraaie lichaam goed op mijn netvlies had en overal kon aanraken. Na een gecombineerde 'handjob' door Nikki en mijzelf, ondertussen kussend op haar mond en haar andere lipjes bevoelend (naar binnen mocht niet) kwam ik toch nog ruim binnen de tijd aan mijn gerief.
Nikki is een ongelooflijk stuk, geen jaagster en zeker geen afwerkster. Ze heeft wel diverse regels, geef haar eens ongelijk. Maar dit verhinderd wel dat GFE of ook PSE mogelijk is. Wellicht dat bij volgende sessies er iets groeit waardoor ze meer toelaat. Voor mij heeft ze te veel concurrentie om die ontwikkeling in ons contact af te wachten. Ik heb genoten van dit, voor mij in mijn heel jonge jaren altijd onbereikbare, mooiste meisje van de klas. Ze was een genot voor mijn ogen en al mijn andere zintuigelijke waarnemingen. Maar voorlopig geen actief herhalingsgevaar. Mocht ik haar over enige tijd in GT weer tegenkomen dan sluit ik niet uit dat ik weer voor haar kies, langer dan een half uurtje zal het w.s. alleen worden als ze meer de remmen los gooit.
Stiffmaster
26 december 2008, 10:02
Mooi is deze Nikki zeker, weet nu eigenlijk wel zeker dat dit het 3e kerstkado voor Stif was.
Geweldig strak lichaam, iets wat je van stiffie niet meer kan zeggen maar ach wat zou het, mooie strakke borstjes en dan heb je alle goede dingen zo ongeveer gehad. Kan me voorstellen dat zo een mooi meisje denkt wat moet ik met al die oude mannetjes :cool: maar een beetje haar best doen mag wel vindt ik, maar wie weet wat er nog uit voort kan groeien, kijk maar eens naar Poolse Ola die in de beginning niks beter was maar uitgroeide tot een kanjer van formaat. :bowlol:
Zoals mijn voorganger al meldde is ook Stiffie geen voorstander van ijskoude gel en dus is er van wippen weinig gekomen, dus heeft ze het een beetje met de hand afgemaakt, voor mij tot zover zeker geen herhalinsgevaar :motz::motz:
Pistol Pete
19 maart 2009, 01:43
Woensdag 18 maaart weer bij Nikki op de kamer geweest. Na 2 uur GT stond ik nog droog, was op zoek naar nieuwe sterren maar geen van de dames kon mij erg bekoren. Dan maar terugvallen op 'oude' waarden. Nikki was topless en zag er erg apetijtelijk uit. Mooi solariumbruin zonder strepen, gevulde b-cup en een overigens superslank, op het magere af, lichaam. Na een kort gesprekje kwam de bekende sleutelvraag al snel. Natuurlijk, daarvoor ben ik naar GT getrokken. Op de kamer rustig op bed gaan liggen waarna een aangename vrijpartij begon. servicos completos, alles er op en er aan. Na 20 minuutjes het hoogtepunt uitgesteld te hebben heerlijk aan mijn gerief gekomen. Vervolgens het half uurtje volgekletst. Met een goed gevoel de kamer verlaten.
Ik merk dat ik de laatste weken in LR wel erg verwend ben geworden. Herhalingsgevaar is niet groot. Ik kom sowieso maar 1 x in de 4 a 6 weken in GT dus het kan wel ff duren if and when ik weer bij dr op de kamer belandt. Zeg nooit nooit.
salitos
23 maart 2009, 12:37
Zag dit mooie meisje op de trappen bij de kino zitten. Had er die middag (17-3) al een paar keer zien rondlopen dus besloot maar eens nader kennis te maken. Ze is wel wat verlegen en lacht (giechelt) snel. Toch wel leuk met haar gepraat en omdat ze er echt lekker uitziet toch maar de sleutel laten halen. op de kamer bleek het toch wat tegen te vallen. Niet dat het slecht was, maar er ontbrak iets. En toen de condoom en de gel te voorschijn kwamen herinnerde ik mij ineens weer dat ik haar draadje had gelezen. Aardig, lief en mooi meisje, maar geen herhaling.
timd
6 november 2009, 14:31
dit mooie meisje heeft behoorlijk bijgeleerd. Net een goede sessie van een half uur achter de rug. Pijpen doet ze nu erg goed en lekker diep. Verder volop TZ en verder het gebruikelijke programma. Herhalingsgevaar: groot.
Pistol Pete
6 november 2009, 23:41
dat is goed nieuws, want haar body is zoooo lekker. Met een beetje betere service zal ik haar zeker weer eens willen uitproberen. Nu nog GT in mijn planning opnemen....