PDA

Volledige versie bekijken : Dames en drugs

foots
23 december 2008, 23:13
Heren, beren,

Dit weekend realiseerde ik mij dat de wildste dames waarmee ik ben geweest onder invloed waren van drugs.

Nou heb ik door de regering/pers ingeprent gekregen dat drugs fout zijn en dat het duur is en dat je er verslaafd aan raakt. Daardoor ben ik op het standpunt gekomen dat drugs soft of hard altijd fout zijn en dat in Azie daar alleen goed voor wordt gestraft.

Echter iemand vertelde me dat een joint tussen de 2,5 en 5 euro kost. Dat wist ik niet, was een verrassing voor mij. Aangezien softdrugs niet verboden zijn en gebruik legaal biedt dit zeker veel mogelijkheden voor de liefhebbers. Niet dat ik er aan zal gaan, ik rook niet ik drink niet ik gok niet eigenlijk ben ik een brave hendrik, uhh alleenstaande huisvader met verwegvriendin dan.

Eerlijk gezegd ben ik erg benieuwd naar de werkelijkheid. Hoeveel dames in dit beroep gebruiken, hoe kan ik dat zien, zijn ze dan losser, wat kost dat dan per drugssoort (hard of soft). Wie heeft er ervaring met deze dames ? Zijn ze dan inderdaad losser of bloedgeil ?

Ook ben ik erg benieuwd naar jullie inzichten en standpunten betreffende (soft)drugs. Ik denk namelijk dat ik een totaal verkeerd inzicht heb in het geheel en ik wil liever mijn standpunt / mening herzien.

Ik ben benieuwd of ik dit topic op mag brengen, maar ik denk het wel. Tenslotte is het een heel liberaal forum en is het niet wettelijk verboden.

Groet, Foots :wink:

Popper
23 december 2008, 23:26
Goed gezien,

Ook mijn eraring met een aantal dames is dat ze na een blowtje wat losser zijn.
Maar dit werk is hierdoor wat makkelijker te verteren aldus de mening van sommige dames.
Ik rook dan even mee en vind de wereld hierna ook wat meer op "sexheaven" lijken.
Anders zijn de cokesnuivers die vluchten echt in hun roes.

Groeten vam een soms wat stony Popper.

dupke
24 december 2008, 15:55
Heb in een ver ver verleden ooit een master in Chemie gehaald.

Voor zover ik me nog kan herinneren moet je wel degelijk een onderscheid tussen soft en harddrugs maken.

Wat velen echter niet beseffen is dat alcohol chemisch onder harddrugs valt. Ja een bacotje is maatschappelijk iets meer aanvaard dan een joint of een lijntje coke maar eigenlijk is enkele drankjes van 40° alcohol vergelijkbaar met dat lijntje coke !

Het effect van al die drugs kan je dus vergelijken met een vlucht in de wat duurdere alcohol soorten...al kan het net iets anders uitpakken. ( ik hoop dat je er geen kater aan over houdt) Meestal is het verslavingseffect van de illegale harddrugs iets sterker van van je ordinaire whiskey of bacardi.

foots
24 december 2008, 19:36
Heren, beren,

Alvast bedankt voor de reacties en ik zal jullie vertellen dat ik 22 jaar geleden 2 of 3 keer teveel wodka met jus heb gedronken. Nou ben ik al niet de meest "nette" heer qwa taalgebruik, maar van die keren dat ik teveel op had weet ik nog dat ik alleen nog maar zwaar schunnige taal uitsla.

Ik ben eigenlijk op zoek naar reacties van heren die ervaring hebben met dames die (soft)drugs gebruiken. Ik ben erg benieuwd.

Groet, Foots :wink:

Women Lover
24 december 2008, 21:49
Mijn ervaringen met Meiden die een joint roken? Fabelachtig, fantastisch wonderbaarlijk, hemels en hels.
En al wie denkt, ik heb geen drugs nodig om seks te hebben, dat klopt, maar de meeste Meiden worden er wel botergeil van, alle remmingen los, weg schaamte, en pompen maar, en van katoen geven. Geloof me, lieve katjes worden soms de wildste panters, die je gewoon opvreten, met haar en huid

Kan ik alleen maar bevestigen en dat laatste is echt waar. De meest wilde momenten meegemaakt met dames die de remmen echt helemaal los gooide. Doet me vooral terugdenken aan 1 dame die mijn aandacht trok omdat ze zo rustig en vriendelijk was. Gewoon een leuke meid, maar absoluut geen aandachtstrekker of optick fick. Het duurde even voordat het ijs gebroken was, maar wat er daarna gebeurde was niet te geloven. Eerst wilde ze naar de Kino(wat mij verbaasde, want het leek absoluut geen dame voor openbare sex te zijn). In een rustige kino samen op bed gaan liggen en zo een heerlijk ontspannen gesprek gehad. Eerst een voorzichtig kusje, wat uitliep in een wervelend gevecht tusen 2 tongen. Ik was al perplex van die verandering en helemaal toen ze verder wilde, totdat ze er ineens achter kwamen dat we in vol ornaat te zien waren voor al het publiek. Ik zag haar schrikken, maar toch ook die plezier van het stout zijn in haar ogen. Zo ongelofelijk natuurlijk allemaal. Zo zijn we naar de kamer vertrokken waar ze veranderde in een ontembare tijger. Na een wervelende kamersessie en het betalen zijn we samen nog de whirlpool ingedoken en de rustige dame van 2 uur terug was veranderd in een dame die elke man uitdaagde, maar ondertussen duidelijk liet blijken dat ze niet bij mij weg wilde. Zo erg zelfs dat de clubleiding speciaal beneden kwam kijken wat er aan de hand was en ze zelfs even apart genomen werd. na het gesprek kwam ze weer vrolijk op me af. Ik zat nog bij te komen aan de bar, maar ze liet mij weinig tijd en trok me meteen van mijn barkruk af voor een spontane dans.

Het was de eerste keer dat ik haar gezien heb en daarna ook nooit meer ergens gezien. Heel intenet afgezocht, maar geen spoortje te bekennen.

terugkomend op het onderwerp waar het eigenlijk over gaat. Op gegeven moment gewoon op de man af gevraagd wat ze op had, want dit was niet normaal(maar wel hemels lekker:D). Bleek ik na een lange vakantie haar eerste klant te zijn. In die vakantie had ze totaal niets ondernomen op sex gebied en nu had ze voordat ze begonnen was met werken samen met haar vriendin een jointje gerookt. Dat gecombineerd met de sekt die ze op had maakte haar ontembaar, maar dan ook echt ontembaar.

Sindsdien blijf ik nog verder van drugs af dan ervoor. Vooral in de clubs hou ik graag mijn hoofd erbij en ik hoop dat de dames dat ook doen. De belevenis was absoluut hemels en om nooit te vergeten, maar ook doodeng als je bedenkt dat haar remmen totaal weg waren. De veiligheid en onze gezondheid is mij altijd nog erg belangrijk.

janjanjan
24 december 2008, 21:58
Veel dames gebruiken. Alcohol buiten beschouwing gelaten gaat het met name om cannabis en coke. Dit in percentages uitdrukken wordt lastig, het zal iig aanmerkelijk hoger zijn dan je verwacht. Ik ben in de loop der tijd de coke-look, zoals ik het noem, gaan herkennen, van deze dames straalt het af dat ze gebruiken.
Ik herinner met nog een dame die binnen een maand nadat ze in ‘het vak’ zat van geheel onthoudster veranderde in kettingrookster. Trek deze lijn (statistisch) door en je hebt een antwoord. Ze leiden een bikkelhard leven, enige verzachting is makkelijk te vinden in drugs.

Redbull
25 december 2008, 07:02
Hmmzzz,
experimenteren met drugs, moet je vooral zelf doen.

Experimenteren met dames onder de drugs ???? Is dat niet wat ver gezocht ?

Enfin, in't kort.
Drugs stimuleren je gemoed, zit je in een goeie bui, dan zal die alleen maar beter worden. Voel je je niet goed in je vel, dan gaan drugs niet veel helpen, erger nog, je gaat alleen verder de dieperik in.

Alcohol : PRO legaal, weinig verslavend, het kameraden onder elkaar gevoel.
CONTRA : U wordt een varken,ezel,aap van zodra je wat te veel op hebt van deze drug.
Canabis : PRO : Heldere drug, grappen worden 10 X grappiger, goeie sex wordt 10 X beter.
Contra: schizofrenie, Nachtmerries worden 10 erger.
Coke : PRO : Heldere drug, "Ik kan de wereld aan"
Contra: Heldere drug, "Ik kan de wereld aan", Je neusbeentje vind het niet zo lekker.
XTC : PRO : Ik zie u graag, en u ook, en u ook trouwens.
Contra : Slaapstoornissen.

Ondertussen heb ik alles wel eens geprobeerd, en daar zit hem nu juist het verschil, iets proberen in kleine hoeveelheden geeft absoluut een ander effect dan dagelijks gebruik/Misbruik van een drug.

Met vrienden een pintje drinken aan de toog is iets helemaal anders dan die schooier die voor je favoriete club in de goot ligt.
Die regel kan je voor de meeste drugs gewoon doortrekken.

Hollandmale
25 december 2008, 08:32
Veel dames gebruiken..........Dit in percentages uitdrukken wordt lastig, het zal iig aanmerkelijk hoger zijn dan je verwacht.Pakweg 3 van de 4 gebruikt 'n joint, coke of pilletje. En als je alcohol meetelt, dan 9 van de 10. Let bijvoorbeeld 'ns op dames die zich frequent terugtrekken op de wc, in de tuin of andere verborgen plekjes. En inderdaad, opvallend vrolijke en hyperactieve dames. Let ook 'ns op wit stof tussen de naden van bedkastjes, of 'n blowlucht op de kamer. Dat kan natuurlijk ook van ijsberen zijn, maar toch.......:o

molaar
25 december 2008, 13:32
Gabi, etwas schöneres könnte geine von uns eisbären schreiben auf diesser erste Weinachtstag, Danke darfur, echt

TT Man
25 december 2008, 14:32
Pakweg 3 van de 4 gebruikt 'n joint, coke of pilletje. En als je alcohol meetelt, dan 9 van de 10. Let bijvoorbeeld 'ns op dames die zich frequent terugtrekken op de wc, in de tuin of andere verborgen plekjes. En inderdaad, opvallend vrolijke en hyperactieve dames. Let ook 'ns op wit stof tussen de naden van bedkastjes, of 'n blowlucht op de kamer. Dat kan natuurlijk ook van ijsberen zijn, maar toch.......:o

Zit heel dicht bij wat ik er van denk. DVP's leiden een spijkerhard leven en maken veel uren. Er is net zo veel coke in de clubs als sneeuw op de Himalaya.

Mijn ervaring met dames die te stoned zijn van een joint zijn toch wat minder. IK hou er niet zo van als een dame te passief is. Een goede dosering is moeilijk of je moet veel blowervaring hebben.

Anyway: legalize it all!

bobdeloper
30 december 2008, 20:47
Naar mijn weten zijn er zeker veel dames die gebruiken. Sommigen vinden het ook super om samen te gebruiken. Anderen moeten er niets van weten en zeker niet als de man gebruikt (het is niet altijd bevorderlijk voor de erectie :eek:)

Goedemorgenallemaal
30 december 2008, 22:02
Zijn ook niet de meest aangename gasten in een club....

Ik heb daar eens iets geks meegemaakt dat wil je niet weten

Bosco
30 december 2008, 22:18
Zijn ook niet de meest aangename gasten in een club....

Ik heb daar eens iets geks meegemaakt dat wil je niet weten

dat willen we juist wel weten GMA daar is dit forum voor, ervaringen delen.

Josef
30 december 2008, 22:41
Josef heeft vroeger weleens poppers gebruikt? Maar dat werd mij niet in dank afgenomen.Sommigen dames keeken mij raar aan als of ik zwaar aan de drugs was? Nu kan ik dat wel een beetje begrijpen: Want die rommel stinkt en je krijg er ook nog eens hoofdpijn van.En het is ook nog eens slecht voor de gezondheid.Ik heb maar een paar keer meegemaakt dat de dames het samen met mij gebruikten,En ze werden ook nog eens geil van dat spul.Een keer heb ik dat spul gebruikt in een club in Hongarije,en daar vochten die dames daar voor.Ik besef me maar altegoed dat het ook anders had kunnen aflopen. En dan had Josef wel eens in de gevangenis kunnen zitten.Want in het buitenland is het anders als in Nederland.Maar ik heb nog niet meegemaakt van dames in de Duitse Sauna/FFK Clubs die drugs gebruiken.Te diep in het glaasje gekeeken die heb ik wel vaak meegemaakt.Maar ik moet je zeggen een dronken vrouw is een engel in bed:Maar voor mij gaat dat niet op.Want ze zijn niet zo fit en acktief in bed.Josef weet niet hoe dat met cocaine is ,want dat heb ik nooit gebruikt.Het lijkt mij best wel eens een keertje spannend om dat samen met een dame te gebruiken.Kijken hoe geil je er van wordt?Maar dat spul is erg duur ik geloof van 50 Euro voor een gram.En Josef heeft geen zin om in de gevangenis te belanden.Maar als iemand nog een dame met kort zwart haar weet en zij gebruikt een lijntje coke,Dan laat ik haar zeker niet staan .Ik wil dat wel eens samen meemaken,lijkt mij spanend.Maar ik wordt zo en zo al flink opgewonden van een dame met kort zwart haar.En als ze dan nog een paar lekkeren borsten heeft dan laat ik mij helemaal gaan.Ook heb ik wel eens gehoort dat je van cocaine wakker blijft.Dat lijkt mij wel handig dan val je niet in slaap van die lange auto rit.Maar dan hoor ik jullie ijsberen al zeggen ,waarom drinkt Josef geen koffie.? Daar blijf je ook wakker van.Maar!!! dat drinkt/lust Josef niet.Maar gelukkig lust ik wel dames met kort zwart haar.Maar die zal Josef wel in het jaar 2009 tegen komen hoop ik.Heren ijsberen als jullie tips hebben dan hoor ik het graag.En ook wens ik iedereen die leuk,lief,aardig,eerlijk,normaal,gewoon,mooi,lelij k,knap,arm ,rijk ,enz .......... is een gelukig uiteinde.Ps kijk uit met vuurwerk,als jullie dat afsteken.Josef steekt geen vuurwerk af?Ik maak liever vuurwerk met een liefe dame ,vol vuur en flam.Als je vuurwerk in je ogen krijg kan je al deze mooie dames niet meer zien? Dan denkt u natuurlijk maar dan kun je voelen? Maar : als je je handen kwijt raakt door vuurwerk! Dan kan je niet meer werken en voelen aan die dames.Josef kijkt liever veilig achter de ramen,naar het vuurwerk.Vroeger keek ik ook wel eens wat er achter de ramen zat? Maar toen ik eenmaal naar binnen was geweest toen was ik gelijk verkocht.En nu stop ik en ga naar bed en ga dromen van al dat moois wat er in 2009 gaat komen.Groetjes Josef.:wink::slaap::snoopysle:sekt::smilie_li:lieb e2::Xrated::tietjes::essen::knuddelz:

janm
31 december 2008, 01:12
Josef kijkt teveel naar Sesamstraat...

Waar gaat GT toch heen?
Mijn eerste GT was stijlvol met stijlvolle dames die allemaal even vriendelijk waren, met vriendelijke en intelligente ijsberen en gezellige lounge muziek op de achtergrond. Je kon rustig slenteren in de prachtige tuin, relaxen in de gezellige tuinstoelen en genieten van een lekkere sauna en jaccuzzi. Af en toe kon je eens een leuk gesprek hebben met enkele ijsberen over economie, reizen en het karakter van de dames.
Nu is het een halve discotheek, schijten beren en dames mekaar uit, gaat het over hoeren en spuiten tegen het plafond en stelt men de vraag of coke en wiet een dame geil kan krijgen en hoeveel het kost.
Is deze jonge beer te ouderwets of hebben jullie allemaal psychische last van de komende recessie? Stelletje kwibi's...

@Josef: Van coke wordt je moe en dromerig. Je mag het van mij altijd proberen. Als echte huisvader raad ik het je aan. Neem vooral 2 lijntjes om te beginnen want op één been kan je niet staan é. :green_smi

joop slim
31 december 2008, 09:27
Ik hoorde gisteren wel een beetje verontrustend verhaal dat er in livingroom ook regelmatig gesnoven wordt.............jee wat jammer !

Zoals al eerder aangegeven is op het forum...........de dames beginnen niet voor niets aan de zooi er zit natuurlijk een achtergrond achter, staan niet sterk meer in hun schoenen en luisteren naar iedereen die zeggen het goed met ze voor te hebben, ook die gesprekken heb ik gisteren wat meer over mogen horen hoe dames met dit beroep omgaan.
Ik kan ze alleen een moment geven dat ze hopelijk even vergeten waar ze zijn, en zelfs zo dat ik zelfs geen sex met ze wil, DAT IS DE MOOISTE drugs.......
dit had een uitspraak van rp kunnen zijn volgens mij
En nee ik wil geen danke schon horen ! absoluut niet ! alleen een mooi glimlachje op die gezichtjes, en ja er zijn ook dames die wel misbruik maken van mijn gevoel. en de meesten ken ik nu die dat doen.

Dames bedankt voor tijden dat ik onder invloed was van jullie glimlachjes !

Gr. JS

Jetliner
31 december 2008, 09:34
@ Janm,

hoeveel tijd is er verstreken over die omslag van relax naar halve discotheek?
Is die verandering van sfeer een trend of een evolutie?
Ziet men dit ook gebeuren in andere clubs?

janm
31 december 2008, 11:08
@ Janm,

hoeveel tijd is er verstreken over die omslag van relax naar halve discotheek?
Is die verandering van sfeer een trend of een evolutie?
Ziet men dit ook gebeuren in andere clubs?

Vooral het laatste jaar is het erger maar het is al 2j bezig. Ook PHG is dezelfde weg aan het volgen. Soms is het wel leuk maar de laatste maanden begin ik me te ergeren aan veel te veel zuipberen en arrogante vrouwen.

Josef
31 december 2008, 11:29
Alles in het leven veranderd? Zo ook de dames en de sweer in de clubs.Maar dat is heel normaal tegenwoordig.Iedereen moet met zijn tijd meegaan:stilstaan is achteruitgang en je gaat roesten of vastroesten aan iets dat je niet wil? Neem nou eens een begravenis van vroeger? Iedereen was in het zwart gekleed ,en trok een grijs/zwart begravenis gezicht! En kijk dan eens naar de begravenis van de tegenwordiggetijd .De mensen zijn al lang niet meer allemaal in het zwart gekleed, je zie steeds meer vrolijker kleuren. En dan na de kerk en het kerkhof/crematie ? Dan lijkt het wel of je op een bruiloft bent beland ! Niet als vroeger keek en koffie,Maar er wordt soep geserveerd,en kompleten maaltijden en de drank vloeid er rijkelijk.En de doode persoon wordt snel vergeten,iedereen maakt lol.Maar als je dit van dicht bij in je eigen familie mee maakt dan is dit niet allemaal rozen geur en maanenschijn. En zo is het ook met de dames in de clubs,sommigen maken lol en anderen zijn wat terughoudener.Maar de meesten dames hebben een achtergrond of diep verleden,waar je je maar niet in moet begeven of begraven.Zo ziet Josef het als een soort ontwikkelingswerk,wij betalen voor de liefde ? En de dames krijgen geld en maken hun familie weer gelukkig zodat ze te eten hebben.Dit is nou ontwikkelings werk.Zo denkt Josef ook wel eens in deze tijd aan dat vuurwerk dat afgeschoten wordt over de heele wereld.Dat loopt in de miljoenen Euro's :als ze dat geld nou eens besteden aan de armen mensen die niet te eten hebben in de wereld. Maar? het is maar beter om daar niet teveel over in tezitten.Je kunt maar beter lol maken in het leven,want het duurt maar even?:freu::fuck::tietjes::festeer::herz::remybuss i:lol:

joop slim
31 december 2008, 12:43
NIET altijd klakkeloos mee doen aan veranderingen, niet elke verandering is vooruit gang !

Als je dit als ontwikkelings hulp ziet ben mijns inziens westers aan het gedragen,
familie maak je dan gelukkig, en de dame dan, zal die zich beter voelen ?
De meeste families weten niet eens dat hun dochter in het buitenland op hun rug geld ligt te verdienen !
Wat denk je dat hoe zo'n dame zich voelt als ze 25 uur in een bus hobbellen naar duitsland en in een club door een vriendin geintroduceerd worden en vanaf dan redt je meid ! nu zijn we concurrenten en even geen vriendinnen !
Jezus open je ogen, praat eens met meiden, interreseer je voor de dame er bestaat meer dan de lengte van het geslachtsdeel en betalen voor sex.
De ene beer heeft gevoel en de andere niet, de beren met gevoel in hun donder die vergallen de sfeer ook niet in de clubs het zijn de arrogante westerse beren die denken alles te kunnen maken en breken en de dvp als gebruiksvoorwerp zien.
Nou ik heb een verrassing voor je, als ze het masker afzetten wat ze door de tijd opgezet hebben zit er degelijk een mens onder, een mens nog mooier dan je zou verwachten ! sta daar maar eens bij stil voordat je je lul erin wegdrukt !
Misschien zit ik er nu bovenop door een aantal mooie gesprekken met wat ik noem "mijn lieve meiden" (er zullen er vast meer zijn, absoluut !!! ) ze zijn niet van mij de meiden, ze zijn van niemand ! het zijn dames die je de jackpot zou gunnen ! maar geld maakt ook hun niet gelukkig, nee want al stoppen ze met dit werk het zal ze blijven achter volgen in al hun relaties ! (om maar te denken, als ze sex hebben met hun vriendje"kom spritz, was ist lose ? spritz ! ze zijn voor hun leven getekend)
Om de gevolgen van drugs nog maar niet eens te noemen.

Janm: doe erniet aan mee, hopelijk zien meer beren dat in
josef: geld geld geld
rp: hoe hou je zoiets in de hand ? een alcohol slot op de dames plaatsen eerst moet de beer blazen wordt de dame gestart dan kun je ermee naar de kamer, het is zo gewoon drank maakt toch gezellig zeggen ze (ben daar totaal niet mee eens ook zonder drank kun je veel plezier hebben)
Jetliner: volgens mij komt het in alle clubs voor, alleen waar de populatie het hoogst is komt het meeste naar voren, gister zei ik tegen ene dame waarom ga je niet naar een andere club ? golden time stond op nr 1 ........tja......

Bosco
31 december 2008, 13:13
een ideetje: waarom betalen we bij binnenkomst geen 100 euries?
50 euro entree en 50 euro een vrijkaartje die de dames dan weer kunnen inleveren voor het geld. Op die manier blijven er dan denk ik toch een hoop zuipberen weg.
Of zal de club op die zuipberen nog veel geld verdienen?
ik weet het niet...het is maar een ideetje

foots
31 december 2008, 13:24
@Bosco,

Leuk idee ! Maar off topic dat wel. Mijn clubbezoek zou er niet door veranderen, want ik ga voor een of meerdere leuke sessies dus dat zou mijn niet uit maken. Wel is het dan een gedwongen winkelnering en vooral voor kleine clubs of bij weinig keuze is het dan wel een "verplichting".
Mijn steun heeft het daarom niet, hoewel ik zelf nog nooit droog huiswaards ben gekeerd.

Groet, Foots.

Het topic was vooral voor ervaring van dames met drugs, geen namen s.v.p.

Women Lover
31 december 2008, 16:11
Vooral het laatste jaar is het erger maar het is al 2j bezig. Ook PHG is dezelfde weg aan het volgen. Soms is het wel leuk maar de laatste maanden begin ik me te ergeren aan veel te veel zuipberen en arrogante vrouwen.

Helaas is GT kapot gegaan aan eigen succes, in mijn ogen al veel eerder dan 2 jaar geleden. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven waar wel de rust heerst om te ontspannen;)

Keesroeiboot
31 december 2008, 16:14
Helaas is GT kapot gegaan aan eigen succes, in mijn ogen al veel eerder dan 2 jaar geleden. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven waar wel de rust heerst om te ontspannen;)

Women Lover,

Waar dan?Kees is benieuwd dan gaat hij ook eens naar zo'n ontspanoord. Overigens in clubs als bv. Oase betaal je voor een flesje van 33cl bier, 10 euro. Daar wordt dus bepaald niet gezopen!

KeesRoeiboot!

Josef
31 december 2008, 19:12
50 euro entree en 50 euro een vrijkaartje die de dames dan weer kunnen inleveren voor het geld. Op die manier blijven er dan denk ik toch een hoop zuipberen weg.

Hallo Bosco het klinkt leuk 100 Euro entree.Voor de entree 50 en voor de dame van plezier 50 Euro.Maar dan kan je maar met een dame naar de kamer?En daar heeft Josef tekort aan? Het is maar net hoe de sweer er is en wat voor dames er zijn.Maar in princiepe heb je al party treffs en daar betaal je 100 tot 150 Euro per dag zo lang en zo veel als je wild. En daar zit dan ook nog eten en drinken bij in begrepen.Bij de eene club zou het eten beter zijn dan bij de anderen club .En dat geld natuurlijk ook voor de dames in de party treffs.En wat die zuipberen betreft de een heeft liever bier dan vrouwen? En de ander heeft liever een leuk lief vrouwtje dan drank. Josef zijn motto is maak plezier zonder bier en geniet voor twee en maak die ander ook tevrede.En laat ieder in zijn normen en waarden? En wat betrefd die zuipberen die genieten meschien ook wel , maar dan op hun eigen manier.En ze moeten ook nog eens naar huis en dan is de weg lang hoor??? Ze zullen lang niet allemaal een taxi nemen.Er zullen er genoeg zijn die met een stel vrienden komen .En dan is er een toch de BoB en dan zal de BoB de verantwoordelijk moeten nemen om ze weer veilig thuis te brengen.En dan nog het gevaar dat ze je auto onder kotsen.Nou dan gaat Josef toch liever alleen of met zijn vriend op stap naar de clubs in Duitsland.Mijn vriend drinkt wel eens een biertje? Maar als hij met Josef op stap gaat drinkt hij niet .Zo kunnen we elkaar aflossen met rijden.Drank, Sex ,Drugs ,Rock en Rol ,Maak lol: Maar laat het huisje bij het schuurtje.Josef drinkt niet maar? maakt veel LOL en gaat helemaal uit zijn bol. En als ik de dames uit deze clubs dan ook nog met een glimlachje op hun gezichtje kan verblijden.Dan voelt Josef zich erg gelukkig.Dus heren ijsberen houd het leuk en geniet van het leven.En zuip niet teveel dat je een ander tot overlast bent.En alles waar TE voor staat is niet goed behalve Tevrede. Zodat we nog lang kunnen genieten in de Duitse Clubs. Het zou zonden zijn als deze clubs moeten sluiten vanweegen de overlast.:happy::essen2::blow2::tietjes::dance00[1:festeer::Xrated::love2::wink:

Bosco
1 januari 2009, 12:07
Hallo Bosco het klinkt leuk 100 Euro entree.Voor de entree 50 en voor de dame van plezier 50 Euro.Maar dan kan je maar met een dame naar de kamer?En daar heeft Josef tekort aan?

Josef, Josef, hoezo kan je dan maar met een dame naar de kamer?
Dat kaartje is dan gewoon een cossumptiebon voor 'n half uur kameren met een DVP...die moet je dan bij haar naderhand inleveren, zodat zij dat kan inwisselen voor € 50,-. Ben je langer of met meerdere DVP's op de kamer geweest dan moet je derest bijleggen uit je eigen portemenee. Daarna is het zoals het altijd gaat. Het gaat erom dat zuipberen eerder wegblijven omdat € 100,- dan niet meer rendabel voor hun zijn. Ze zijn toch overlast voor de echte ijsberen die voor relax en ontspanning komen en ze zijn ook irritant en disrespectvol tegen de DVP's wat eigenlijk nog het ergst is.
En wat Foots schrijft vind ik een beetje onzin, want de echte ijsbeer vindt altijd wel wat van zijn gading in de club waar hij naartoe gaat.
Het is volgens mij gewoon een win,win en win voorstel...voor de ijsberen, de dames en de club.

gelukkig nieuwjaar

Tiga
1 januari 2009, 13:31

Het idee ligt tussen het sauanclub concept (entree betalen en dames los betalen) en een partytreff (all in one prijs) in. Dan maak je de scheidslijn weer wat vager, niks mis mee verder.

Josef
1 januari 2009, 14:00
Women Lover,

Waar dan?Kees is benieuwd dan gaat hij ook eens naar zo'n ontspanoord. Overigens in clubs als bv. Oase betaal je voor een flesje van 33cl bier, 10 euro. Daar wordt dus bepaald niet gezopen!

KeesRoeiboot!

Hallo KeesRoeiboot nou begrijpt Josef pas dat het daar toen zo gezellig was!! Ik dacht dat het kwam door die gezellige Hollandse/Spaanse/Engelse Ijsberen die daar waren toen Josef er was? Maar nu snap ik het er werdt niet gezopen ,Maar? genoten.Josef drinkt geen bier maar maakt volop plezier.Maar 10 Euro voor 1 flesje Bier daar krijg je toch geen plezier van zo duur? Maar die zuipschuiten zullen zich dan wel 10x achter hun ooren krabben:Voordat ze dronken willen worden.Josef heeft heellemaal geen hekel aan iemand die een biertje drinkt? Maar je moet het niet op een zuipen zetten zodat je een ander tot overlast bent.Je moet gewoon het huisje bij het schuurtje houden.En dan houden de dames ook van je.En dan geniet je er zelf ook meer van en de dames ook.En zo blijft het voor iedereen leuk.Want je moet er met mekaar een mooi feestje van brouwen,en dat hoeft allang niet altijd met drank hoor?Josef heeft het alltijd wel naar zijn zin in de Duitse Clubs.Josef krijgt heel veel aandacht van de dames: Of was ik die genen nou die de dames wat meer aandacht gaf of bracht.Kortom ik geniet er eennorm van zodat ik er de heele week er weer tegen aan kan.Alleen de reis is soms een drama zo ver! Josef zij weleens tegen zijn vriend had ik maar een vriend??? Die piloot was ,dan waren wij er zo.Nou Ik hoef geen piloot al had ik maar een vrouwtje met kort zwart haar? Dan krijg ik al een heele grote sigaar! En dan raakt zij de juiste snaar van mijn gitaar. Groetjes Josef en maak er een gezellig jaar van jongens vandaag mag je er nog 1 nemen op het nieuwe jaar.:tietjes::sekt:Of waren dit er nou 2 .

Giuseppe
2 januari 2009, 21:57
Mijn ervaring is dat de meeste meiden drugs gebruiken. Dat vind ik meestal niet erg maar teveel drugs kan ervoor zorgen dat de dame passief word of er niet meer helemaal bij is, dat komt de seks niet ten goede.

Josef
5 januari 2009, 19:43
Nou Josef heeft er toch aan moeten geloven.Josef is ontmaagd? Door de white lady.En ik moet je vertellen dat ik er wel erg geil van wordt. Maar de dames met wie ik het gebruikte kregen er geen genoeg van.Ze snoven zo veel van dat spul dat de eene dame er een bloed neus van kreeg.En na een potje lekkeren sex te hebben gehad met mijn zwart kort haarige vriendin. Wou Josef wel slapen ik was uitgeblust,maar mijn toppertje kreeg er maar geen genoeg van.En ging naast de kamer van mij nog eens vrolijk door.In die kamer bevond de vriendin van haar met een man en die had zoveel van die rotzooi bij zich.En de wodka vloeide er rijkelijk.En uiteindelijk om 7.00 uur in de morgen waren ze nog aan het feesten.En toen ik weer in de kamer kwam bij ze geen ze met mij mee en ging ze slapen.Nou en toen werd Josef om 13.00 uur waker en mijn sigaar had er weer zin in.Maar heelaas mijn vriendin was gewoon heelemaal kapot van die troep.Ze vertelde mij dat ze niet kon slapen van die drugs,maar dat was niet waar want Josef zag haar slapen als doorn en roosje. Ze werd wel kwaad op mij omdat ik die troep had mee genomen.Maar ik had maar 2 wikkels mee ,en die hadden we met zijn 3 op gesnoven.En toen waren ze nog vrij normaal,en had ik goede sex met haar. Maar wat denk je een helen nacht aan de drank en drugs dat houd geen normaal mens vol.En ze vertelde mij dat ze zich heel erg ziek voelde ze had eennorme hoofdpijn en had totaal geen zin in sex. Nou dacht Josef dat is lekker ik sta op springen? Maar toen dacht ik als ik haar nou eens een paracetamol geef dan knapt zij meschien wat van op.En haar vriendin kwam bij ons op de kamer en bracht haar een kop warme thee, eerst wou ze het niet.Maar toen Josef vertelde dat ze goed moest drinken nam ze het toch nog van mij aan en dronk de thee op. En toen vertelde ze mij dat ik nooit meer van die rotzooi mocht mee brengen. Want ze was totaal kapot en moest die dag nog werken en had totaal geen zin in sex. Maar Josef destemeer.Maar ik ben mij maar gaan scheeren en douchen. En toen ik weer bij haar op de kamer kwam verontschuldigde zij zich en vond het jammer dat ze geen ontbijt voor Josef klaar kon maken? Nou dacht Josef ik wou liever dat je mijn lange jan kon klaar maken!!!. Josef naar de keuken waar haar vriendin was en die vroeg wat ik wou eten en maakte het voor Josef klaar.En er zaten nog 2 dames in de keuken eentje kwam uit Bulgarije en de ander uit Brazilie.Die waren er al weer klaar voor om de mannen te verwennnen.En toen Josef het ontbijt op had ben ik weer naar de kamer gegaan om mijn spullen in te pakken. En toen vroeg mijn liefste of ik een glas melk voor haar wou in schenken,dus Josef op weg naar de keuken.Maar toen riep ze mij terug ze zij ik heb hier een koelkast op de kamer.Nou die koelkast had ik nog niet ontdekt,omdat hij verscholen was onder een kleedje.Ik vroeg of ik de melk moest warmen voor haar,maar dat hoefde niet en ik schonk het in en zij dronk het op.En toen zij de melk op had wou ik het nog met haar hebben over de avond er voor.En toen vertelde ze mij dat ze voor dat ze met mij op de kamer ging.Al met die man die het witte goud had meegebracht al 1 uur op de kamer had door gebracht en sex had gehad.En toen vroeg ik of ze later die helen nacht ook sex had gehad met haar vriendin en met hem.Maar ze vertelde mij dat ze muziek hadden zitten luisteren en drinken en snuiven ,omdat ze niet kon slapen.En toen ben ik weer naar de keuken gegaan en nog een kopje thee gedronken.En toen ging ik mijn spullen van de kamer halen en toen ging ik nog even bij mijn vriendin in/op bed liggen .En ik vroeg hoe het ging met haar,en toen kwam haar nieuwschierige vriendin ook.En kwam ook op bed liggen en zij tegen haar dat ze Josef toch niet naar huis konden laten gaan .Met zo'n grote opgezwollen sigaar.En ik zij tegen de vriendin van mijn vriendin moet je maar voelen en ik maakten mijn gullup open en ze begon mij lekker te pijpen.En toen moest ik mij goed in houden want anders spoot ik haar mond vol??.Maar ? ze stopten net op tijd. En ze brabbelde wat tegen mijn vriendin waar Josef niets van verstond.En ze ging weg en ik wou op staan uit bed en werd ik aan mijn hand getrokken .En ze vertelde mij dat ik met haar sex mocht maken? Maar ze vertelde mij dat zij bleef liggen en ze mij niet pijpte omdat ze bang was dat ze moet overgeven.Nou ze vroeg of ik een condoom wilde pakken en ze deed hem om.Nou Josef kon er weer tegenaan .En ze kreunde lekker op mijn stoten en op een gegeven moment hield ik het niet meer en begon die lange jan te spugen.De condoom vol en Josef met een opgelucht hart.Kon ik aan de langen terug reis beginnen.Maar voor ik vertrok mijn vriendin een lekkeren pakkert gegeven.En toen ging ik naar de keuken en daar de dame uit Bulgarije en Brassil gedag gezegt,en vroeg waar de bazin was [de vriendin van mijn vriendin].Ze vertelde Josef dat ze op haar kamer was en inderdaad was ze op haar kamer ,maar? ze lag ook in bed ze was ook gesloopt?? Maar waardoor dat weet Josef nog niet was dat die man!!! Of was het de Cocaine van die man???Of die van Josef ?? Die was wel zuiverder dus sterker,Maar die dames waren totaal loss van die drugs en drank.Drugs ,Drank,Rock en Roll : Nou Josef zal jullie waarschuwen Heren ijsberen gebruik die troep /rotzooi niet.Want Drugs/Drank maakt meer kapot dan wat je lief is.Je kunt beter gaan dansen en wippen ?? Ook dat kost een paar snippen/Eurie's.Al met all toch een geweldig feestje gehad.Josef bleef de terug weg wel goed wakker:Kwam dat nou door die drugs,of was dat omdat het s;middags was en licht was.Gelukkig was ik niet ziek,maar ik had niet gedronken.:cheers::sekt::tietjes::Xrated::angst::f echten::furz::wife_2[1]:klo1::48[1]::teufel::znaika[1]

Rex
5 januari 2009, 22:45
Uit ervaring weet ik dat als je een paar biertjes op hebt, je gewoon wat losser wordt en een stuk relaxer bent. Dit merk je ook bij meiden die zo af en toe eens een jointje roken voor, na of gedurende hun sexescapades..............

Heb een aantal keren meegemaakt dat een meid duidelijk iets had gebruikt, soft, danwel harddrugs. De eerlijkheid gebied te zeggen dat dit heel lekker kan zijn voor je als man om dan zo'n dame te mogen verwennen, heerlijk gewoon. Wel gemerkt en meegemaakt dat het soms grenzen kan overschrijden...........Gelukkig was ik me er terdege van bewust op die momenten dat ik met een hooker lag te fucken en niet met m'n vriendin.

janm
6 januari 2009, 08:19
Josef je bent niet goed bij je knikker.

Josef
6 januari 2009, 17:52
Uit ervaring weet ik dat als je een paar biertjes op hebt, je gewoon wat losser wordt en een stuk relaxer bent. Dit merk je ook bij meiden die zo af en toe eens een jointje roken voor, na of gedurende hun sexescapades..............

Heb een aantal keren meegemaakt dat een meid duidelijk iets had gebruikt, soft, danwel harddrugs. De eerlijkheid gebied te zeggen dat dit heel lekker kan zijn voor je als man om dan zo'n dame te mogen verwennen, heerlijk gewoon. Wel gemerkt en meegemaakt dat het soms grenzen kan overschrijden...........Gelukkig was ik me er terdege van bewust op die momenten dat ik met een hooker lag te fucken en niet met m'n vriendin.

Hallo Rex leuk dat er iemand is die mij begrijpt.En ook zo'n ervaring hebt meegemaakt.Josef zal niemand de grond in trappen of iemand kwetsen. Josef laat ieder in zijn normen en waarden.Volgens Janm is Josef niet goed bij zijn knikker: Nou gelukkig heeft Josef ze nog alle zeven op een rijtje staan. Josef heeft ook wel eens ijsberen meegemaakt die te diep in het glaasje gekeken hebben. Nou dan veroordeel ik zulken mannen toch ook niet. Iedereen piest wel eens naast de pot? En Josef is zeker geen Junk of een drugsdealer. De ijsberen die Josef kennen weten wel beter !! Josef is een ijsbeer die van plezier houd ,en het leuk vind als de dames ook genieten van het leven.En zo nu en dan breng ik wat leuks mee voor de dames. En dat wordt zeer gewaardeerd ,en dan voeld Josef zich heel erg gelukkig . Als ik dan van die glimlachjes van hun gezichtjes zien afkomen.PS Wat Janm betreft heb respect voor de medemens en haal niet iemand door de slijk.Want zulken berichten doen mijn pijn/zeer. Josef is op aarde om plezier te maken met de medemens.En dat lukt mijn aardig ,want ik heb het altijd reuze naar mijn zin in de clubs met de dames.En met de mede ijsberen .Ze komen uit alle lagen van de bevolking,en iederen ijsbeer heeft dan ook de zelfde gevoellens.En als het aan Josef lach was er geen oorlog in de wereld en had iedereen te eten op de aarde.En wat de mede ijsberen betreft hebt respect voor je medemens.En geniet van de mooie ,leuke, goede dingen op aarde die er zijn.Josef zijn motto wie goed doet wie goed ontmoet.:respekt::troest::happy:

Jetliner
6 januari 2009, 18:37
Mag ik tussen de polemiek door even aanhalen dat het ronduit schandalig en onaanvaardbaar is dat die fluitketel van een Josef nog steeds geen eigen dagshow heeft gekregen! :bowlol: :hammer: :zauberkis :hammer_2:

leo.belinea
25 februari 2014, 10:14
hoi mede beren, ik heb een vraagje liever met im beantwoorden. weten jullie of de dames ook wel eens samen met een klant een lijntje gebruiken. weet dat dit officieel verboden is. ik vind het altijd heel erg lekker geil!

der lickmeister
25 februari 2014, 23:42
hoi mede beren, ik heb een vraagje liever met im beantwoorden. weten jullie of de dames ook wel eens samen met een klant een lijntje gebruiken. weet dat dit officieel verboden is. ik vind het altijd heel erg lekker geil!
als dat poedersuiker is zal dat geen enkel probleem zijn :biggrin::biggrin:
maar denk aan het jaargetijde mogelijk zijn de dames verkouden met name verstopte neus , dat wordt lastig met poedersuiker
lijntje snuifen met dichte neus :biggrin::biggrin:
man probeer toch eens viagra dan heb je tenmiste een pil en een dikke lul i.p.v. 10 x wippen zonder score met jouw lijntje :eek:

Eddy_V
25 februari 2014, 23:58
als dat poedersuiker is zal dat geen enkel probleem zijn :biggrin::biggrin:
maar denk aan het jaargetijde mogelijk zijn de dames verkouden met name verstopte neus , dat wordt lastig met poedersuiker
lijntje snuifen met dichte neus :biggrin::biggrin:
man probeer toch eens viagra dan heb je tenmiste een pil en een dikke lul i.p.v. 10 x wippen zonder score met jouw lijntje :eek:

hey Lickmeister, sta jij nu nog steeds op 518???

En nee, op lijntjes wordt in Xanten geen prijs gesteld.. Dwz niet binnenshuis, in de oude tuin wel eens gezien maar die dames werken er niet meer.

Met name bij enkele duits/turkse dames kan je het wel eens meemaken: de tuin van Yin Yang heeft zo zijn beschutte plekjes, maar de bezetting van de dames is daar in de laatste maanden ingrijpend gewijzigd. Naar het schijnt werkt XXX nu op de vulkaan... Ze zal het vast niet vervelend vinden als je wat Hollandse waar meeneemt.

Wel een bijzondere fetisj overigens!
Respect dat je er zo voor uitkomt.
Heb gelukkig nooit de aandrang tot dit soort middelen gekend of nodig gehad.

Nibor76
26 februari 2014, 00:15
Wel een bijzondere fetisj overigens!
Respect dat je er zo voor uitkomt.
Heb gelukkig nooit de aandrang tot dit soort middelen gekend of nodig gehad.
Heel normaal hoor en het heet wappen en nee dat is niet wippen met een slappe.

Je kan beter een goede Jonko aanbieden om deze samen op te roken, roken doen ze bijna allemaal dus valt het niet zo op zeker als je op het lange terras achteraf zit.
Een lijntje kun je beter op de separate bedden doen liefst de achterste die is het meest privé een pilletje kun je overal innemen.
Maar het liefst hebben ze dat je voor ze flesjes prosecco/champagne koopt.

http://www.bitweenus.nl/articles/article18.php

leo.belinea
26 februari 2014, 07:50
heb jij hier wel evaring mee? of zou dan pt emmerich makkelijker zijn, veel Turkse vrouwen

lyon
27 februari 2014, 22:13
Voor zover mij bekent word er in xanten niks gebruikt. Alhoewel... er word wel veel rubber verbruikt :lostit:
Ik kan je melden dat zodra ik merk dat er drugs gebruikt word door de dames in welke vorm dan ook, dan zul je mij daar nooit meer zien.

Rudy H
28 februari 2014, 19:30
Voor zover mij bekent word er in xanten niks gebruikt. Alhoewel... er word wel veel rubber verbruikt :lostit:
Ik kan je melden dat zodra ik merk dat er drugs gebruikt word door de dames in welke vorm dan ook, dan zul je mij daar nooit meer zien.

Daar ben ik het volledig mee eens...moet er niet aan denken. Zou de ondergang betekenen denk ik.

Nibor76
28 februari 2014, 20:01
Drugs is onlosmakelijke met de prostitutie verbonden vrees ik.
Xanten is geen uitzondering en zeker met het huidige beleid vrees ik.

Ik gebruik zelf geen drugs of wat dan ook, ik heb mij laten vertellen dat als je zelf gebruikt of veel in aanraking komt met drugsgebruikers dat je ze feilloos herkent.
Kijk ook eens in dit topic
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14858-Dames-en-drugs
edit
dejavu, de mods zijn snel zeg :betrunken:

KevinK
28 februari 2014, 20:23
In GT met bij twee dames op de kamer meegemaakt dat ze een lijntje snoven en mij ook wat aanboden. Een van de dames kon zich door dat spul niet concentreren en moest gedurende de sessie steeds iets meer snuiven. Tevens door een andere dame gevraagd of ik iets bij me had. En altijd veel dames die even met zijn tweetjes naar de wc gaan, waarschijnlijk niet om elkaar te bekijken bij het schijten. Als je cannabis ook als drugs ziet dan is er een zeer hoog percentage dat drugs gebruikt.
Ik heb nooit van het drugsaanbod van de dames gebruik gemaakt en zal dat ook nooit doen.

Limburger
28 februari 2014, 21:15
Ik heb ook al vaker gezien in GT dat twee dames zich zelf een kwartiertje of zo in dat toilet naast de kino opsloten en in PHG vroeg een dame mij een keer of ik even snel naar Venlo voor haar kon rijden om wiet te kopen, wat ik uiteraard niet heb gedaan, ik ben sowieso nog nooit zo'n coffeeshop binnen geweest en heb daar ook geen behoefte aan.

vakantieganger24
1 maart 2014, 07:08
Als ik weet van een meid dat ze alcohol of drugs heeft genomen stuif ik er altijd meteen op af. Ik juig drugs gebruik van hoeren alleen maar toe. Het neemt remmingen weg wat resulteert in betere kamer sessies.

Carlitos
1 maart 2014, 12:39
Tot op heden maar 1 keer meegemaakt wat een snuif met een dame kan doen. Dat ging van een standaard sessie naar een top sessie, waar ze na 1,5 uur nog steeds geen genoeg van kon krijgen. Maar ze moest wel een paar keer bijladen...:( En dat is geen gezicht.

Niet voor herhaling vatbaar, en dan valt het op dat dames Nederlanders zien als drugs leveranciers. Alsof we de hele dag met wiet, coke of andere foute zaken rondlopen.

KevinK
1 maart 2014, 12:50
Tot op heden maar 1 keer meegemaakt wat een snuif met een dame kan doen. Dat ging van een standaard sessie naar een top sessie, waar ze na 1,5 uur nog steeds geen genoeg van kon krijgen. Maar ze moest wel een paar keer bijladen...:( En dat is geen gezicht.

Niet voor herhaling vatbaar, en dan valt het op dat dames Nederlanders zien als drugs leveranciers. Alsof we de hele dag met wiet, coke of andere foute zaken rondlopen.

Blijkbaar heeft hun vraag naar "Nachschub" toch regelmatig succes bij Nederlanders, vandaar dat ze het vragen.

phoenix
1 maart 2014, 13:07
in goch , kan je de wc deur niet op slot doen, ook voor de dames is er geen enkele ruimte de mogelijkheid om te snuiven..., ik zie alleen maar red bull, cola, picolo en sigaretten.., als de dames vrijdagnacht tot 5 uur hebben gewerkt dan zijn er een aantal zaterdag heel moe als ze om 10.00 weer moeten werken..., daaraan zie ik dat er geen coke in het spel is, nou ja en wiet dat ruik je op hele grote afstand he! , ook op de kamers....

Tony M
13 maart 2014, 20:49

Nibor heeft het bij het juiste eind, zit zelf al 22 jaar in dit wereldje, heb veel "schatjes" gehad uit dit milieu, neem maar van mij aan dat 95 % gebruikt anders houden ze het echt niet vol, het is echt niet anders........

Overigens ben ik zelf 100% anti drugs nog een verslaving ebij zou ik niet overleven........

Badslippers
13 maart 2014, 21:58
neem maar van mij aan dat 95 % gebruikt

95%? Ik ga morgenvroeg tegelijk alle wietshops in Venlo leeg kopen en dan op naar de saunaclub. Dit wordt "big business", een goudmijn. Bedankt voor de info.

Piet Plezier
13 maart 2014, 22:11
95%? Ik ga morgenvroeg tegelijk alle wietshops in Venlo leeg kopen en dan op naar ensaunaclub. Dit wordt "big business", een goudmijn. Bedankt voor de info.

Je kunt beter een kilo coke meenemen........
Daar zijn ze zot op de dames, en het brengt financieel wat meer op........
je koopt een riem met aan de binnenkant een ritssluiting en daar past precies een sealtje tussen vol duwen en naar de club.......

aamu
13 maart 2014, 22:15

Ik gebruik zelf geen drugs of wat dan ook, ik heb mij laten vertellen dat als je zelf gebruikt of veel in aanraking komt met drugsgebruikers dat je ze feilloos herkent.

Klopt. Is vrij duidelijk te herkennen als je er in aanraking mee bent geweest. Gedrag is druk, geil, snel afgeleid, veel met zichzelf bezig en alles wat jij te melden hebt gaat het ene oor in het andere weer uit. Maar als je het niet van dichtbij gezien hebt is het niet overduidelijk. Over het algemeen zijn mensen na een lijntje niet de gezelligste om het zo maar te zeggen ;) Goede PSE is dan wel weer mogelijk.

De GFE liefhebbers kunnen beter een pilletje delen een uurtje voordat ze op kamer gaan ;)

boo
14 maart 2014, 20:53
In de jaren dat ik meeloop in dit "vak" heb ik geleerd dat heel veel vrouwen drugs gebruiken, vooral coke. Ik kan me voorstellen dat het anders ook bijna niet vol te houden is, je moet wel sterk in je schoenen staan om jarenlang ver van huis en familie dit werk te doen. Ook meisjes waarvan je het niet verwacht had, die je soms al jarenlang kent voordat ze erover vertellen. Maar triest blijft het natuurlijk wel !

Mannen die ropen dat ze graag naar de kamer willen met de meisje dat drugs gebruiktzijn nog triester ..... dat heeft iets weg van een heroinehoer pakken achter het Centraal Station !

Costana
16 maart 2014, 21:06
95%? Ik ga morgenvroeg tegelijk alle wietshops in Venlo leeg kopen en dan op naar de saunaclub. Dit wordt "big business", een goudmijn. Bedankt voor de info.

Spijtig dat ze, behalve 3, allemaal gesloten zijn :biggrin: