PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Noa

satjack
21 december 2008, 13:05
Haarkleur : roodbruin
Lengte dame : 1,77 m
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
Nationaliteit : Nederlands / Portugees
Leeftijd : 23-27
Tatoeages/Piercings : Ja
Service: nmc, pmc, pzc
Voordelen: heel erg lekker
Nadelen: zeer verslavend
Tijdsduur :1.00 uur
Prijs :150,00

satjack
21 december 2008, 13:06
Oh nog niet een recensie van Noa, hoe kan dat nou, dacht dat ik er al eens een op had gezet van haar maar goed dan een nieuwe voor deze kanjer.

Hmmmm Noa wat moet ik van die ondeugende meid zeggen, die is gewoon levensgevaarlijk en heb haar lang kunnen weerstaan maar afgelopen woensdag toen ik alleen maar langs kwam om een date met Lotus te maken stond zij me boven aan de trap op te wachten,, wel op wachten, ze heeft me gewoon verleid en ik kon haar niet meer weerstaan en kon geen kant meer op en en voor dat ik in de huiskamer was had ik al een date met haar te pakken :D

Dus donderdag had ik een afspraak staan met kinky Noa op mijn eigen verzoek uiteraard hehehe

Nou kan ik je natuurlijk wel alle details gaan geven maar uiteraard doe ik dat niet, maar vastgebonden worden door Noa en haar alle macht geven over jouw is echt geen straf maar wel heel erg lekker :p

Maar moet zeggen, je zit dan steeds te denken maak me los lekker ding zodat ik je bij die lekkere billen kan pakken en er even lekker op kan slaan hehehe

En uiteindelijk maakt ze je dan ook los voor een partij heerlijke SEX met hoofdletters, en dan weet je echt wel dat Noa er zelf ook van geniet want dat laat ze je duidelijk horen ;)

En meestal ben ik wel te voorzichtig maar bij Noa had ik toch zoiets van zal je krijgen Noa en heb haar dan ook even lekker af en toe op haar billen geslagen, maar achteraf denk ik was nog veel te zacht Noa, en langdurig SEX met haar gehad, dat had je tegoed van vorige keer schat,, je weet wel waarom ;)

En dat we er beiden van genoten hebben weet ik wel zeker want toen we beiden beneden kwamen zei een andere dame van zo hebben jullie genoten, volgens mij wel want heb er lekker van mee genoten op de gang :p

Wel van mij mag iedereen meegenieten want ze mogen al blij zijn dat we de deur dicht doen :D

Noa lekker ding van me, je wist het al lang he dat het een kwestie van tijd was, je was al weken bezig me gek te maken en afgelopen woensdag is het je dan gelukt en heb er echt geen spijt van gehad , eigenlijk wil ik alweer wat anders maar zeg niks want dat is levensgevaarlijk bij jouw :eek:

En afgelopen vrijdag alweer kennis gemaakt me weer een paar heerlijke meiden en ben bang dat dat ook weer een kwestie van tijd is dat je snel een recensie van mij kan lezen van Suzanne, Barbara en Chantal ;)

Kisses Noa,

Jack

bellajunk
13 juni 2010, 09:03
werkt niet meer bij DS