Inloggen

Volledige versie bekijken : Naam Bulgaarse topper van tegen de 30 jaar.

moek
21 december 2008, 09:46
Hallo, ben gisteren met nog 3 ijsbeervrienden naar GT geweest. Zoals gewoonlijk wat 't weer top. Nu heb ik reeds meerdere malen mogen genieten van 'n bulgaars toppertje en ik weet haar naam niet meer. Denk dat ik door mijn hitsigheid meer verlies dan alleen m'n zaad :hammer:. Ze heeft donkerblond haar tot op de schouders, cup C, 1.70 m en geen tattoes of piercings. Ze vertrok gisteren al om 17.00 uur om vervolgens over 2 weken weer aanwezig te zijn. Ze is er vaak met haar Bulgaarse vriendin welke 'n leeuwekop op haar kont heeft getattoeeerd. Weet iemand haar naam ?

Pling
21 december 2008, 09:57
Dat is ongetwijfeld Vanja.

joepie
21 december 2008, 12:26
dat moet vanja zijn en die met die tijger victoria heb jij die ooit op zimmer gehad groetjes.:baby2:

ilovethaigirls
21 december 2008, 13:16
dat moet vanja zijn en die met die tijger victoria heb jij die ooit op zimmer gehad groetjes.:baby2:
:sleep: :sleep: :sleep:
8 berichten en daarvan zijn er 5 met vragen over Victoria :hammer: ..........
Spendeer eens 50 euro en laat ons dan vooral ook weten hoe het is geweest :freu: :freu:

joepie
21 december 2008, 13:49
ja ja rustig heb er al vele malen met gezimmert maar kan geen hoogte krijgen van haar darom benieuwd naar andere ijsberen die ervaring net haar hebben oke

moek
21 december 2008, 13:52
Victoria heb ik ook 'n aantal keren van mogen genieten en het was zeker niet slecht. Heb zelfs haar tel.nummer gekregen en na wat over en weer ge-sms en gebel werd 't voor mij duidelijk dat ze er dus vooral op uit was om mij maar zo vaak mogelijk naar GT te lokken en niet voor 'n afspraakje elders. Eigenlijk ook logisch dat de dames gewoon geld willen zien. Was 't proberen waard. Maar voor mij hoefde 't dus niet meer zo. Maar telkens als ik in GT kwam was 't voor haar "zeker" dat ik weer 'n sessie aan haar zou besteedden. Zo werkt 't dus niet. Het is voor mij niet vanzelfsprekend dat wat goed is je iedere keer weer moet hebben. Op 'n gegeven moment werd ze zelfs lastig en kreeg ik zelfs 'n spuugend gebaar toen ik met 'n ander wegliep. Zeker omdat ik 5 minuten ervoor haar had afgewezen. Ze werd helemaal gek toen ik diezelfde dag haar vriendin Vanja nam. Toen kon ze me wel schieten. Het was voor mij wel 'n superheerlijke ervaring met Vanja; wat 'n geweldige vrouw. Ze kan echt genieten van haar "werk". Gisteren was 'n ongekende ervaring met Vanja. Toen nog lekker samen onder de douche en mijn dag kon niet meer stuk. Wat 'n heerlijke, geweldige meid.