Inloggen

Volledige versie bekijken : Welke meiden verwachten jullie dat morgen aanwezig zijn? (20 december)

adje10
19 december 2008, 09:40
Hallo ijsberen, welke dames verwachten jullie in de golden time morgen? was van plan te komen rond een uur of 4.
Zijn de volgende dames aanwezig denken jullie:

Carmen?
Veronica?
Heidi?

Bedankt alvast!

liefhebber
19 december 2008, 12:40
Hallo ijsberen, welke dames verwachten jullie in de golden time morgen?

NIETS zo onvoorspelbaar als.... vrouwen (zelfs het WEER is minder moeilijk!)

Dusssss

Morgen gewoon effe bellen met GT dan weet je wellicht meer...

GRTZ

Willem2
19 december 2008, 12:56
Je weet dat er al dames weg zijn gegaan en dat er nog dames weggaan vanwege de kerst en oud,- en nieuwjaar. Ga er gewoon heen en geniet van de wel aanwezige dames :wink:

Goedemorgenallemaal
19 december 2008, 14:21
Je weet dat er al dames weg zijn gegaan en dat er nog dames weggaan vanwege de kerst en oud,- en nieuwjaar. Ga er gewoon heen en geniet van de wel aanwezige dames :wink:
= minder wachttijden????
Kan wel zijn dat er al veel naar huis is maar je hebt maar een paar mooie dames nodig voor een goede dag, als je dan ook nie zo hoeft te wachten....

Willem2
19 december 2008, 15:26
= minder wachttijden????
Kan wel zijn dat er al veel naar huis is maar je hebt maar een paar mooie dames nodig voor een goede dag, als je dan ook nie zo hoeft te wachten....

Dat hangt er vanaf.
Ik denk dat er zaterdag nog overal wel genoeg volk zal rondlopen zowel van het mannelijke ijsberensoort als het vrouwelijke. Daarna kan het wel eens minder gaan worden. En veel ijsberen hebben ook allerlei familieverplichtingen. En dan heeft Goedemorgenallemaal helemaal gelijk je hebt er vaak maar ééntje nodig ;)

:wink:

Bosco
19 december 2008, 18:01
Hallo ijsberen, welke dames verwachten jullie in de golden time morgen? was van plan te komen rond een uur of 4.
Zijn de volgende dames aanwezig denken jullie:

Carmen?
Veronica?
Heidi?

Bedankt alvast!

ik weet in ieder geval zeker dat Heidi thuis in Tjechië zal zitten.

MeesterMixer
20 december 2008, 10:34
Was gisteren in GT, maar er waren echt heel weinig dames. Het aantal ijsberen was echter enorm, kortom: als je van ijsberen houdt een prima tent!

Hopelijk is het begin volgend jaar beter, dan zal ik ook GT een 2e kans geven (net als VV ).

ilovethaigirls
21 december 2008, 02:18
ik weet in ieder geval zeker dat Heidi thuis in Tjechië zal zitten.

En daarom was ze vandaag gewoon in GT ;) :smile:

Bosco
21 december 2008, 08:57
En daarom was ze vandaag gewoon in GT ;) :smile:

haha, het zijn ook net vrouwen hé :rofl: