Inloggen

Volledige versie bekijken : Duurtijd van een sessie

Jabberwalkie
16 december 2008, 06:10
Heb zopas mijn derde bezoek aan GT achter de rug, waarvan het ene bezoek me al beter beviel dan het andere.

Ik ben niet zozeer een "lange-afstandsloper", maar heb wel een zekere potentie als het aan komt op het aantal malen dat ik kan klaarkomen. 5 à 6 maal in een tijdsspanne van 3 uur, daar heb ik geen probleem mee.

Maar die eerste sessie, dan moet telkens precies de "druk" eraf en dan kom ik vaak al na 10 minuten een eerste maal klaar. Is het de opwinding van een nieuwe ijsbeer ? Ik weet het niet, maar met al dat moois ....

Het valt mij op dat sommige, en dan vooral de hele mooie meiden, dan net doen alsof de sessie over is. Ook al heb je eigenlijk betaald voor een half uur.

Ik probeer nochtans altijd heel lief en attent te zijn en zal zeker geen dingen forceren als de meiden dat niet willen.

Andere meiden gaan dan weer wel gewoon door en maken de sessie wel vol, vaak verleng ik de sessie dan en volgt een tweede orgasme.

Ervaren jullie dit ook soms en is sowiso de sessie dan over ?

Jabberwalkie
16 december 2008, 06:14
Is dit wat jullie "afwerkertjes" noemen ? Het valt me ook vaak op dat soms bloedmooie vrouwen een ganse middag daar maar zitten te zitten en precies door iedereen genegeerd worden. Owv de slechte service ?

Bredero
16 december 2008, 06:48
Is dit wat jullie "afwerkertjes" noemen ? Het valt me ook vaak op dat soms bloedmooie vrouwen een ganse middag daar maar zitten te zitten en precies door iedereen genegeerd worden. Owv de slechte service ?

U observeert goed en leert zeer snel, doe zo verder. Nu nog af en toe een recentie ...

Jorah Mormont
16 december 2008, 08:50
Is het de opwinding van een nieuwe ijsbeer ? Ik weet het niet, maar met al dat moois ....

:o:o:o Die goeie oude tijd :o:o:o

@ Jabberwalkie
:welcome2: op het Ijsberenforum.

Ik zou zeggen, geniet van deze tijd en zorg ervoor dat je je MOJO blijft behouden. TIP: Dr. Evil ligt op de loer....GA niet te vaak. Iets waar deze ijsbeer zich niet aan gehouden heeft:rolleyes: Resultaat: Beleving niet zo spannend meer als mijn begintijd.

Veel wandelplezier!

Sonny:wink:

Jabberwalkie
16 december 2008, 08:58
U observeert goed en leert zeer snel, doe zo verder. Nu nog af en toe een recentie ...

Die recentie heb ik geplaatst bij Geile Tijden, want dat waren het ook ;)

Jabberwalkie
16 december 2008, 08:59
:
Ik zou zeggen, geniet van deze tijd en zorg ervoor dat je je MOJO blijft behouden.
Sonny :wink:

Wat bedoel je precies met MOJO ?

Jorah Mormont
16 december 2008, 09:34
Wat bedoel je precies met MOJO ?

Ken je de films van Austin Powers niet??

Sonny:wink:

Jabberwalkie
16 december 2008, 12:14
http://www.youtube.com/watch?v=a6Acigj8isc
http://www.youtube.com/watch?v=B4yRcFgpnpw&NR=1

Nu weet ik het

TT Man
16 december 2008, 16:11
Maar die eerste sessie, dan moet telkens precies de "druk" eraf en dan kom ik vaak al na 10 minuten een eerste maal klaar. Is het de opwinding van een nieuwe ijsbeer ? Ik weet het niet, maar met al dat moois ....

Tja dat is voor iedereen verschillend. Sommigen neuken heel lang en ander heel kort. De duur van een kamerbezoek staat daar relatief los van. Sommigen gaan 2 uur op de kamer en neuken misschien ook maar 10 minuten.

Tip 1: laat de dame in kwestie jou eerst goed en lang oraal verwennen. Als het orgasme te dicht bij komt dan wat afremmen, door wat te zoenen, te strelen of zelf de dame oraal te verwennen. Als de gemoederen weer wat bedaard zijn dan pas neuken.

Tip 2: lees wat hoofdstukken uit de Kamasutra en pas deze op de kamer toe.

Tip 3: ga heel vaak naar tenten als GT. Dan wen je er aan.

Tip 4: vergeet tip 3.

TTM

joris69
16 december 2008, 16:44
het is een kwestie van een dame wat beter leren kennen,
ga je voor het eerst met een dame op de kamer dan is het zeker niet gebruikelijk om twee keer in een half uur klaar te komen !!!
of de dame moet er zelf wel pap van lusten ( zijn er ook een aantal bij ) of je moet de eerste keer binnen tien minuten geloost hebben en dan nog een keer!!!
maar in de laaste 6,5 minuut nog een keer snel is niet gebruikelijk!!!
als moet ik er natuurlijk bij zeggen dat er voor veel dingen regels zijn , maar een algemene hoeren voorwaarden bestaat nog niet!!!

gelukkig mischien maar !!!!!

tip : maak er een leuke tijd van met de dame ,dan hou je het plezier in de club bezoeken het langste vol!!!!
binnen een half jaar 100 verschillende mooie vrouwen neuken is leuk om te kunnen zeggen,maar als je vervolgens geen plezier in je club bezoeken hebt dan is de lol er weinig meer aan!!!!!

Bosco
16 december 2008, 17:05
ik krijg vaak te horen dat ik zeer langzaam ben van de dames...ook de eerste sessie redt ik net binnen 1 uur. de 2e en 3e sessie precies het zelfde maar dan moet ik tussen door wel minimaal ook 1 uur pauzeren. de dames vinden dat vreemd en zeggen dat het probleem tussen mijn oren zit, maar ze zeggen ook dat ik goed voor ze ben. (ze zullen wel financieel bedoelen) ik ben een keer wezen kwartetten met 1 ijsbeer en 2 mooie dames, die ijsbeer kwam al na 10 min en dat vond ik niet normaal, maar de dames vonden mij niet normaal omdat ik de resterende tijd een trio had, en het alsnog 1 uur had geduurd.

misschien moet ik maar eens vragen aan mijn huisarts waarom ik zo ongevoelig ben.

ilovethaigirls
16 december 2008, 17:31
ik krijg vaak te horen dat ik zeer langzaam ben van de dames...ook de eerste sessie redt ik net binnen 1 uur. de 2e en 3e sessie precies het zelfde maar dan moet ik tussen door wel minimaal ook 1 uur pauzeren. de dames vinden dat vreemd en zeggen dat het probleem tussen mijn oren zit, maar ze zeggen ook dat ik goed voor ze ben. (ze zullen wel financieel bedoelen) ik ben een keer wezen kwartetten met 1 ijsbeer en 2 mooie dames, die ijsbeer kwam al na 10 min en dat vond ik niet normaal, maar de dames vonden mij niet normaal omdat ik de resterende tijd een trio had, en het alsnog 1 uur had geduurd.

misschien moet ik maar eens vragen aan mijn huisarts waarom ik zo ongevoelig ben.

Ik denk niet dat er aan jou iets scheelt Bosco.....
Laatst had een meid problemen met een gast bij de betaling. Die was 4 keer in de mond gekomen op een half uur tijd en hij wou maar 1x 25 euro extra betalen. Vier keer op een half uur, dat vind ik pas abnormaal......

Zelf maak ik nooit afspraken over tijd of zo. Ik vind dat het de sessie stoort als een dame telkens op haar uurwerk kijkt. Zo lang ik het leuk vind, blijf ik.
Er zijn dames waarbij ik het al na een klein half uurtje voor bekeken houd, er zijn dames die me een ganse dag kunnen boeien.

timjava
16 december 2008, 17:49
ik krijg vaak te horen dat ik zeer langzaam ben van de dames...

Het ligt zeker niet aan jou. Deze dames zijn, zoals jabberwalkie hierboven al opmerkte, afwerkertjes. Ze willen dat je zo snel mogelijk klaarkomt, zodat ze weer van de kamer kunnen.

KevinK
16 december 2008, 19:25
Langzaam is toch het lekkerst?? Als ik een dame niet geil vind op de kamer of niet tevreden ben over de service, dan werk ik haar in 15 minuten af. En heb ik een toppertje op de kamer dan doe ik er rustig 3 uur over waarin ik meestal maar twee keer klaarkom.

joris69
17 december 2008, 12:00
in tien minuten afwerken is ook niet mijn ding, en als ik echt wil dan kan ik het ook zo een half uur volhouden achter elkaar
ik denk dat het eerder kut is als je te snel komt dan dat het wat langer duurt
je moet er gewoon van genieten!!!

nogmaals , maak plezier op de door jou gewenste manier

Rex
17 december 2008, 22:46
Tja ben nu eenmaal een Geile Hond, dus bij mij kan het weleens heel snel gebeurd zijn. Neuk dus vaak meerdere malen met een meid. :fuck:

Het ligt ook aan de geilheid die ik op het moment heb, waardoor ik ook weleens langer nodig heb met een meid. Let wel: soms ben ik zo geil en voel ik dat ik binnen een paar minuten al kan komen, maar ik stel het dan uit, zodat ik dan toch vaak het half uur of uur kan volmaken...........( niet dubbelzinnig bedoeld overigens).:fuck::rubbel:

joris69
18 december 2008, 08:24
waar is de geile hond trouwens de laatste tijd
je krachten aan het sparen , of heeft de hond een winter slaap gehouden !!!!!!!

vrijdag VV ????

Picasso 1
18 december 2008, 11:28
Elk jaar dat ik ouder word, duurt het bij mij een minuutje langer. Over 10 jaar denk ik nog wel dat ik het binnen een half uurtje kan afronden :rofl:.

Jabberwalkie
18 december 2008, 19:16
Ik denk dat jullie mij niet helemaal begrepen hebben. Mijn vraag was niet of je x aantal keer op een half uur mocht klaarkomen, noch het feit of je nu wel 10 minuten of 30 minuten moet volhouden.

Wat ik bedoelde was : mag een dvp na 15 minuten al zeggen/beslissen dat de sessie gedaan is, alleen omdat je dan je eerste orgasme gehad hebt ? Of heb je toch altijd recht op het volle half uur.

Picasso 1
18 december 2008, 19:29
Ik denk dat jullie mij niet helemaal begrepen hebben. Mijn vraag was niet of je x aantal keer op een half uur mocht klaarkomen, noch het feit of je nu wel 10 minuten of 30 minuten moet volhouden.

Wat ik bedoelde was : mag een dvp na 15 minuten al zeggen/beslissen dat de sessie gedaan is, alleen omdat je dan je eerste orgasme gehad hebt ? Of heb je toch altijd recht op het volle half uur.

Of je het recht koopt op een half uur weet ik niet. Helaas is het in de praktijk zo gegroeid dat het om het klaar komen gaat. Afwerksters zullen dan ook gaan zuren dat je een langzame bent en of er iets aan de hand is wanneer het ze niet snel genoeg gaat.

In elk geval, als je een volle uur boekt dan heb je ook recht op een uur. Bij een uur wordt dan ook vaak 2x klaar gekomen.
Bij een half uur zie je bij het snel klaar komen het verschil tussen afwerksters en de meer klantgerichte dames. De betere dames die gaan nog een sigaretje met je roken en kun je elkaar lekker blijven zoenen en betasten.

De afwerksters zijn helaas zo dom dat ze denken goed en snel verdiend te hebben en niet beseffen dat door een andere instelling ze mogelijk het dubbele aan inkomsten hadden kunnen binnenhalen.

Willem2
18 december 2008, 19:48

Dat is wat je vantevoren afspreekt met de dame in kwestie. Indien je niks hebt afgesproken ( en het is druk in GT ) dan ben je na het klaarkomen, snel weer aan de bar.

:wink: