Volledige versie bekijken : Rita
lieget
14 december 2008, 14:04
Gisteren een leuke kleine dame gespot bij LR.
Ze schijnt Rita te heten, uit Hongarije te komen, en droeg gisteren een roze "pakje"
Ze is klein, ik schat rond 1,60 meter.
Wie heeft ervaring met haar ???
Jedan
21 december 2008, 18:18
Gisteren met haar te kamer geweest. Ik had haar eerst ontmoet in de zeteltjes, ik was nog maar net binnen (1e keer in deze club ook). Toch nog geprobeerd om niet te snel toe te happen, maar ik moet zeggen dat ze haar uiterste best bleef doen.
Ze beloofde me het zachtjesaan te doen omdat het de 1e van de dag voor mij was. Dat deed ze ook, service zeker goed. Het betere pijpwerk. Nadien haar geneukt, ze heeft een nauw poesje (voor de liefhebbers een aanrader).
Qua uiterlijk kon ze me wel bekoren, ze heeft heel mooie ogen, ze is wel erg klein (1m55), een mooi figuur. Nadelen: haar gebit is niet zo mooi en ze heeft (wat mij betreft) een afgrijselijk lelijke tattouage op haar bovenarm.
Samengevat: ondanks de positieve ervaring weinig herhalingsgevaar
lieget
21 december 2008, 22:08
Ik heb gisteren de gok genomen, en ben met haar naar de kamer gegaan.
Het viel me een beetje tegen, maar was zeker niet slecht.
Toch denk ik niet dat ik op korte termijn op herhaling ga.
Big30
28 december 2008, 01:40
Aardig lief klein leuk meisje die helaas YY moest ontvluchten. Tis geen topper deze Rita, maar door haar zeer vriendelijk voorkomen bespeur ik bij haar toch wel enig herhalingsgevaar ;)!
:wink::wink:
roberto b
14 januari 2009, 15:43
ken rita al een tijdje bij yy heeft ze moeten vluchten idd daarna heeft ze een tijdje bij de wallen in r.mond gewerkt en nu lv haar gebit is idd minder maar is een super aardige meid
MrNeukieD
14 januari 2009, 16:35
Gestern sass ich gemütlich im Whirlpool, nach ausgiebiger Sauna und Rita hat mich am Poolrand angesprochen. Machte einen sehr sympathischen Eindruck und sie ist dann zu mir in den Pool gekommen. Nett gestreichelt, gaaaanz vorsichtige Küsschen, knackige, griffige Figur. Ob sie denn im Zimmer küsst "natürlich... habe jetzt nur zu viel Lippgloss..."...
Ich hätte es besser wissen müssen... auf dem Zimmer auch kein Küssen. Blowjob war unterstes Laufhaus-Niveau... Gestöhne beim Blasen wie kurz vorm Kommen... Sehr viel Handeinsatz, der auch nach freundlichem Bitten das weniger zu machen nicht aufhörte...
Habe das Ganze nach vielleicht 10 Minuten freundliche abgebrochen und hatte echt keine Lust mehr...
Null Wiederholungsgefahr für Rita
Danach noch eine Nummer mit Leyalani (oder so ähnlich gehabt), Deutsch-Amerikanerin, 29 Jahre, C-Cups, 165m, dunkle Haare/dunkle Augen, PZC, Vingeren, NMC, Tatoos und Piercing (Clit) die absolut top war!!! Da ich den Namen nicht mehr genau weiss, lege ich kein Profil an. War für mich die beste Nummer im letzten halben Jahr!
hara1d
13 april 2009, 23:20
ist gerade neben mir in der Villa, klasse Stunde mit der (Trümmerfrau):D
also @dmins, verplaatsen
blasen und Knutschen ließen sie mich wiederholt buchen :thefinger:rubbel::hah::wink:
Willi69
14 april 2009, 12:07
Die Wirtschaftskrise ist nun auch bei mir angekommen und ich muss, mangels Masse, deutlich die Clubbesuche reduzieren.
Aber noch nicht in diesem Jahr, oder? :D