PDA

Volledige versie bekijken : Sara (Poolse)

pipokoeien
28 mei 2007, 18:06
Naam: Martina
Kleur haar: Blond
Nationaliteit/Taal: Pools/?
Ogen: Blauw
Borsten: C echt!!! (oh, wat lekker!!)
Lichaam: slank met heerlijk kontje en borsten
Tatoos: niet gezien
Service: onwijs goed FT en verder het standaard werk
Leeftijd: 22 jaar

Pipo was weer eens op pad en dit keer naar Samya.
Voor een Zaterdag was het redelijk druk en ik moet zeggen dat er weer wat kwaliteit rond loopt.

Martina was een herhalings gevaar. Is je stofzuiger kapot? Ga gerust even bij haar langs!

Pipo

pipokoeien
28 mei 2007, 18:07
ah, even vergeten: ze is pools, 22 jaar jong en komt tot nu toe 2 weken op, 2/3 weken af maar dat gaat veranderen omdat ze in Duitsland komt wonen

Willem2
29 mei 2007, 18:10
Deze dame staat nog niet op de site van Samya : http://www.samya.de/gallery/index.php of haar naam moet toch iets anders zijn.

:wink:

pipokoeien
12 juni 2007, 23:14
klopt, is Martine

pipokoeien
12 juni 2007, 23:15
eh, Martina....sorry, het is al laat
Pipo

Willem2
12 juni 2007, 23:37
Deze : http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=218 ?
Ze is nu weer weg en is ook al bezocht door Bredero en de Bonkies ;) (toen was ze nog duits :eek: )

becks
27 januari 2008, 14:18
Borsten: C echt!!! (oh, wat lekker!!)
Lichaam: slank met heerlijk kontje en borsten

Neulich im samya: Martina lehnt an der Rücklehne des Sessels vor den beiden Getränkekühlschränken. Ich sitze so, dass ich Martina im Profil sehe, die Kühlschränke im Hintergrund. Ihre Brüste zeichnen sich vor den hellen Kühlschränken ab: Stehende C-Cups, perfekt geformt. WAHNSINN! Da hat Mann keine Chance: Ich musste sie buchen. Allein das Anfassen und Streicheln ihrer Brüste sind die 50 € wert. Die fassen sich so gut an, wie sie aussehen. Dabei darf man nicht vergessen, dass Martina's Körper auch an allen anderen Stellen sehr schön ist. Mit ihrem Po kann sie Nüsse knacken. Ihre Haut ist zart und weich. Und ich habe selten eine Frau geleckt, die so gut schmeckt, wie Martina.

:wink:, becks

mjgl_39
12 december 2008, 08:32
Naam : Sara

Nationaliteit / taal : Poolse / Duits

Leeftijd : 25-28 jaar

Haarkleur/lengte : Helblond tot over de schouder; Cleopatra achtig

Lengte : 1.65 m

Postuur /Cupmaat : Normaal / B

Tatoeage/Piercing : Geen

Service : PMC, NMC, Beffen, tongzoenen

Op 11 december 2008 heb ik mijn 2e bezoek gebracht aan Living Room. De eerste keer was in mei van dit jaar. Mijn eerste sessie van de avond was met de Poolse Sara. Een hele mooie meid met een pracht lichaam en een hele goede service. Ze vertelde dat ze sinds een aantal weken in Living Room werkt en daarvoor in Samya gewerkt heeft.

Zoals al geschreven, was haar service goed. Desondanks maar een half uurtje op de kamer geweest. Ik had het gevoel dat het altijd nog wel beter kan. Dat gevoel bleek later te kloppen, toen ik de Letse Estella aan de bar ontmoette...:redface:

Pieta
17 december 2008, 21:02
She was Martina in Samya : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6610