PDA

Volledige versie bekijken : Heerewaarden, Le Baron, Heerewaardensestraat 40 , Yvonne.

Josef
6 december 2008, 22:14
Haarkleur/-lengte : Rood Bruin/Kort.
Lengte dame : 185 M.
Postuur/Cupmaat : Stevig/85 D.
Nationaliteit/Taal : Nederlandse.
Leeftijd : 41 jaar.
Tatoeages/Piercings :Poezepootjes op linker borst en op de arm/Ooren.
Service: Goed .
Voordelen: Ze zoent goed/en is goed geil.En heeft kort haar.
Nadelen:Is vrij lang.En pijpt met CD.
Tijdsduur :1 uur.
Prijs :35 Euro. Normaal voor een half uurtje.
Extra’s bij het bezoek:

Josef was eerst in Four Fun geweest en was nog niet uitgeblust. Dus besloten om maar eens te kijken bij Le Baron in Heerewaarden. Maar daar was het om 1 uur erg rustig net als in Four Fun ivm Sinterklaas. En met Yvonne een kamertje op gezocht en lekker aan het sexen geweest met deze dame. De tijd vloog om want toen we beneden kwamen waren alle gasten al weg en het personeel was bezig met de boel schoon te maken.
En Yvonne de man stond geduldig op zijn vrouw te wachten.Kortom Josef is toch goed aan zijn trekken gekomen in ons kleine kikkerlandje. Ik was te moe om naar Duitsland te gaan,want mij vriend vond het te ver om op een avond heen en weer te rijden. Dus was Josef maar alleen op pad gegaan. Maar op de terugweg sloeg het noodlot weer bijna toe oververmoeid van de slaap. Dus gestopt bij een Shell station en wat uit de muur getrokken. Josef houdt niet van trekken. Ik laat mij liever verwennen door de dames van plezier. Maar ik had mijn honger in de clubs gesteld en nu bij de Shell ook dus weer op weg naar huis.Ik lag om 4.00 uur weer veilig in mijn mandje en kon lekker dromen van dit moois. :slaap: