PDA

Volledige versie bekijken : Ik zoek ervaren iemand om een keer naar een club te gaan (Brambam)

Brambam
1 december 2008, 09:02
Hallo allemaal,

Ik wil graag een keer naar een club in Duitsland. Ik kom uit gelderland en ga dus het liefts via de A12 ter hoogte van Arnhem/Beek de grens over. (max 1 uurtje rijden).

Ik wil graag overdag in de week van 8 t/m 12 december.

Wil graag nog wat info over wat je zoal kwijt bent in zo'n club (ongeveer) en hoe het allemaal in zijn werk gaat. Heb hier namelijk nog geen ervaring mee. Heeft (een ervaren) iemand een keer zin om mee te gaan? Ik ben zelf 32 jaar.

Groeten Brambam

antwoorden gaat het makkelijkst via privebericht:wink:

thesickboy
1 december 2008, 09:19
...antwoorden gaat het makkelijkst via privebericht:wink:

Maar dan moet je wel minstens 5 berichten gepost hebben om deze te kunnen gebruiken.

:welcome2:

:wink:
TSB

timjava
1 december 2008, 17:22
Hallo allemaal,

Ik wil graag een keer naar een club in Duitsland. Ik kom uit gelderland en ga dus het liefts via de A12 ter hoogte van Arnhem/Beek de grens over. (max 1 uurtje rijden).

Wil graag nog wat info over wat je zoal kwijt bent in zo'n club (ongeveer) en hoe het allemaal in zijn werk gaat. Heb hier namelijk nog geen ervaring mee. Heeft (een ervaren) iemand een keer zin om mee te gaan? Ik ben zelf 32 jaar.

Groeten Brambam

Brambam. Op het forum staat heel veel informatie. Bij de link naar GT en PHG staat ook een FAQ. daar staat precies in hoe het in zijn werk gaat.

Wat je zoal kwijt bent, ligt eraan hoe vaak en hoelang je met een dame op de kamer gaat. Je bent minimaal de entree van eur 50,-- kwijt. En per kamerbezoek van een halfuur ook eur 50,--.

Met eur 100,-- kun je al een hele leuke dag hebben.

Op het meetingpoint kun je zien wie wanneer naar welke club gaat.

Alvast heel veel plezier!!

Brambam
1 december 2008, 21:29
Ok bedankt voor de info:smile:

Jansen
2 december 2008, 23:04
kom vrijdag avond maar rond 18.30 u naar de Villa dan kom je echt ervaren ijsberen tegen die ook gezellig met de dames in contact brengt.
vraag maar aan de masseuse naar de bekende Hollanders die bij haar komen.
Of kijk even wie er bij de mooiste vrouwen staat :D

joris69
3 december 2008, 11:47
zoek gewoon de lelijkste vent in de tent en je hebt jansen ook te pakken !!!

via een omweg is ook niks voor die jongen

Brambam
5 december 2008, 16:17
Haha, ik heb afgesproken met een andere "nieuwe" ijsbeer a.s. donderdag te gaan

dupke
5 december 2008, 17:19
Haha, ik heb afgesproken met een andere "nieuwe" ijsbeer a.s. donderdag te gaan

ik zie dat je je nog niet op het meeting point gezet hebt.

Best toch even doen, aangezien je met een andere newbie gaat besluit dan mogelijk toch een ervaren beertje julie 2 onder zijn vleugels te nemen en te beschermen tegen de haaien in elke club aanwezig:teuflisch

rplover
5 december 2008, 17:39
ik zie dat je je nog niet op het meeting point gezet hebt.

Best toch even doen, aangezien je met een andere newbie gaat besluit dan mogelijk toch een ervaren beertje julie 2 onder zijn vleugels te nemen en te beschermen tegen de haaien in elke club aanwezig:teuflisch
Is dat nodig? Te beschermen tegen de haaien in de club aanwezig?
Ik ben blij dat ik "gehaaid" ben in iedere club waar ik tot op heden gekomen ben.
Misschien heeft dat te maken met mijn maso-trekjes, maar ik denk eerder dat het deelt uitmaakt van het leerproces, dat ieder ijsbeertje moet doorstaan.
Met andere woorden, een ijsbeer die als ijsbeertje onmiddellijk bij de hand genomen wordt door "zogenaamd ervaren" ijsberen, vind ik persoonlijk maar niks.
En de smaak en de kleur, daar valt wel wat over te zeggen. Heb me nog nooit laten leiden door die ervaren ijsberen, nog nooit geluisterd naar wat iemand over een Meid (al dan niet een gehaaide) te zeggen had. Ik laat me nooit leiden door die recensies, is enkel leuke leesvoer, en meestal klopt er toch geen bal van, het is zo subjectief als ieders keuze.

Laat iedere beer toch lekker te grazen genomen worden, gehaaid worden, afgewerkt worden, krijgt ie alleen maar een dikker berenvel van, en maakt deel uit van het groeiproces van ijsbeertje tot ijsbeer :D

Om een kort betoog toch kort te houden: laat je gewoon pakken, laat je gaan, met die ervaringen kan je later het hartelijkst lachen, die onthou je, en het is toch geweldig, dat ze zien dat je zo groen bent als wat, en het uitbuiten.
Wat zijn die haaitjes toch een schatjes, en er zijn zeer lekkere haaitjes bij, niet alles geloven wat die "kenners" zeggen hoor. Trouwens, de meesten houden hun toppertjes angstvallig verborgen voor je, en daar sta je dan, met hun goede raad, die op niks trekt. Alles hangt af van persoonlijke keuze en smaak. En wat voor sommigen rotslecht is, is voor anderen weer supergoed. Dus laat je gewoon overvallen, behaaien, pakken, en groei rustig door. Het is gewoon fun fun fun.

Mijn raad, ga gewoon je eigen gang, maak kennissen in de clubs, maar maak je eigen keuzes, en je gaat een zeer leuke tijd tegemoet. Als ze voor jou gaan kiezen, moeten ze dan ook in jouw plaats gaan neuken? :teuflisch

foots
5 december 2008, 18:58
Beste RPlover,

Nuance:
Ik ben het wel deels met u eens, maar deels ook met Dupke. Ik zal het beide nuanceren.

Ontdekken is leuk en ook een keer je neus stoten is niet erg. Het is fijn als je een ervaren beer wat kunt vragen zoals ik de bevestiging kreeg van Dupke over Dani bv.

Verder is de voorkeur van dames voor iedere ijsbeer weer anders en ook RPlover neemt hoe eigenwijs hij ook is wel eens iets van een ander aan.

Toen hij mij de eerste keer ontmoette en we beide voor dezelfde oogverblindende Braziliaanse vielen in VV, nam hij na mijn 20 seconden sessie meteen van mij aan dat dat niet de ultieme dame voor hem was, met daarachteraan, tja dat dacht ik al.

Kortom met een ervaren ijsbeer gaan kan en mag, maar het hoeft voor jou niet perse hetzelfde te zijn. De smaak en ook de interesse van de dame kan erg afhangen van de tijd, humeur, klik, etc.

En tja nog een waarheid niet iedere ijsbeer deelt zijn "geheimen" maar in geval van een "dupke "proof dame dan voldoet ze voor mij aan alles behalve soms aan het uiterlijk.

De keuzes van RPlover, tja deels hebben we dezelfde smaak over uiterlijk (vrij vaak zelfs). En deels vinden we ook dezelfde dames goed, zoals Dani, Loredana maar soms ook niet (welke kom ik zo niet op, weet jij ze RPlover ).

Wel heb ik nog een TIP:
Ben je zelf verlegen ga dan bv naar GT, daar wordt meer door de dames gejaagd. Wil je rustig zelf rondkijken dan is PHG of VV wellicht meer je ding.

Keuze:
Als je het helemaal niet weet, selecteer dan je eerste bezoek op basis van het eten, dan heb je in ieder geval goed gegeten voor € 50,- en dan kan ik je VV aanbevelen, of PHG. Maar blijf dan vooral ver ver van GT, of kijk wanneer die kale kok er is, want die is volgens recente berichten ook erg goed.

Groet en veel plezier, Foots :wink:

Jansen
7 december 2008, 11:38
Hallo allemaal,

Groeten Brambam

Dinsdag 9 dec. naar YY in Roermond wij komen rond 18.00 u daar.

Jorah Mormont
7 december 2008, 22:00
Maar blijf dan vooral ver ver van GT, of kijk wanneer die kale kok er is, want die is volgens recente berichten ook erg goed.

Groet en veel plezier, Foots :wink:

Beste Foots,

Ik ben van mening dat je best zelf een keertje in GT mag gaan proeven.
Sinds een tijdje is daar het hele eet gebeuren op de schop gegaan. Tegenwoordig kun je tussen 17:30 en 19:30 in de tent buiten door diverse koks (waaronder die kale) je eten met verse ingredienten laten klaar maken.
Echt een wereld van verschil tegenover hetgene wat we van GT gewend zijn geweest. En het smaakt nog ook;)

Sonny:wink:

foots
7 december 2008, 22:15
Beste Sonny,

Dan hebben de preken en de vervloekingen en verwensingen die ik dit jaar over GT heb uitgebrult over het forum nog zin gehad.

Maar er zijn wel meer wonderen gebeurt dit jaar !

Groet, Foots :wink: