PDA

Volledige versie bekijken : Wie o wie

Fritzzz
29 november 2008, 12:36
Was vd week sinds hele lange tijd weer ns in Bruggen, en mensch wat was t druk..eigenlijk belachelijk...

Maar zag wel heel wat potentieel voor mij rondlopen..zo ook een relatief klein dametje met zwarte (lies)laarzen met een playboylogo erop, bruine korte haren in een boblijn(pruik?)...zeer goed uitstraling...

Wie o wie?

blijemotorrijder
29 november 2008, 17:36
Was vd week sinds hele lange tijd weer ns in Bruggen, en mensch wat was t druk..eigenlijk belachelijk...

Maar zag wel heel wat potentieel voor mij rondlopen..zo ook een relatief klein dametje met zwarte (lies)laarzen met een playboylogo erop, bruine korte haren in een boblijn(pruik?)...zeer goed uitstraling...

Wie o wie?

Frits, Ik denk dat dit Roemeense Emma geweest is.
Ziet er altijd een beetje als een katje uit. Ik heb ooit horen vertellen dat zij de dame is die het langst bij GT is. Of dat waar is weet ik niet.

Josef
29 november 2008, 20:31
Ziet er altijd een beetje als een katje uit. Ik heb ooit horen vertellen dat zij de dame is die het langst bij GT is. Of dat waar is weet ik niet.

Hallo Blijemotorrijder: Ziet er altijd een beetje als een Katjeuit.Je zou wel een poesje bedoelen en lekker lief poesje?

Willem2
30 november 2008, 03:02

Zij heeft ondertussen ook wel in heel wat andere clubs gewerkt maar zij is één van de weinige dames die daaral vanaf het begin af werkt.Dus ik kan me niet voorstellen dat Frits haar niet zou kennen :cool: Maar goed het zou best kunnen ....

Zakkenleger
30 november 2008, 03:59
Emma heeft meestal zwarte haren, niet bruin.

Frits, iets meer info graag. Lengte, postuur, cupmaat?

TT Man
30 november 2008, 08:24
Emma is inderdaad vanaf dag 1 in Gt. heeft mij daar entjungferd. draagt altijd classy schoenen dus lieslaarzen met Playboylogo lijkt me niets voor haar.