Volledige versie bekijken : Julia / Julie(enne) (Bulgaarse)
TT Man
25 november 2008, 09:40
Naam : Julie (of Julienne)
Nationaliteit/Taal : Bulgaars/voornamelijk Frans, klein beetje Engels en twee woorden Duits
Leeftijd : midden 20
Haarkleur/-lengte : halflang donkerblond
Lengte dame : 1.65m
Postuur/Cupmaat : slank/ C cup
Tatoeages/Piercings : zou kunnen
Service: ZK, PZC, vingeren, NMC
Voordelen: oraal sterk
Maar weer eens een nieuweling aan de haak geslagen. Deze Bulgaarse werkt nog maar zeer kort in GT en heeft voorheen voornamelijk in Frankrijk gewerkt. Haar Frans is uitmuntend (zowel de taal als datgene waarvoor wij naar gelegenheden als GT komen).
In hutje 24 eerst een lekker uitgebreid zoenen. Geen enkele terughoudendheid gemerkt, dus een dikke 10. Ik staand en zij op haar hurken werd ik heerllijk gepijpt. Dit hield Julie een behoorlijk lange tijd vol en ik ook ;) Errug lekker. Ik heb haar daarna maar eens op haar rug gelegd en ben met tong en vingers aan de slag gegaan. Jammer dat ze niet volledig is geschoren, maar het mocht de pret niet drukken.
Voordat ik haar befte voelde ik al dat ze kletsnat was. Dat noemen de oosterburen "Naturgeil". Haar klaar laten komen ging vreemd genoeg niet. Positief is dus dat ze geen faker is.
Paar standjes doorgenomen wat ook zeer goed was. Julie heeft een klein lenig slank lichaan met heerlijke tietjes. In doggy lekker laten knallen.
Julie is een goede aanwinst voor het toch al inmense bestand van GT.
José Beauvit
7 december 2008, 19:18
Vornahme : Julia
Staadstangehörigkeit : bulgarische
Haare : dunkel, mittellang
Größe : ca 1.65 m
Busen : klein und natürlich
Tätowieren / Piercing : kein
Service : Französich ohne, küssen
Julia erwartet oft die Kunden in dem Lounge bar. Sie ist lächelnd und sprächt gern mit den Männer. Sie sprächt nur ein wenig deutch (ich auch ;), aber fließlich (und macht es auch gut:smile2:), weil sie in Frankreich ein paare Jahre gearbeitet hat.
Ihre Körper ist eines von einer Lolita, mit kleinen Busen. Ihre Gesicht ist ziemlich angenehm. Ihre Haare sind dunkel und mittellange. Sie hat eines schönes Hinterteil.
In dem Zimmer, sie ist net und korrect. Ihr französich ist gut und sie ist tätig in GV.
Nach dem ficken, sie hat mir gesagt daß wir in dem Zimmer noch bleiben dürfen, weil GV hat nur 20 minuten gedauert. Das war ganz korrect von ihr.
Preise dieses Mädchen sind 50 € für eine halbe Stunde und 75 € für eine Stunde.
Ich emfehle sie.
joepie
2 februari 2009, 21:31
ze is terug en heeft haar borsten een maatje groter gemaakt puik werk
Dedalus
16 februari 2009, 12:36
Ich war am Samstag mit der Kleine auf Zimmer. Wenn wir über die gleiche Frau reden, denn gibts ein paar kleine Veränderungen:
a) Jetzt hat sie dunkel Haar. eher schwarz als dunkelblond.
b) Sie hat sehr geschmackvolle getunte Titten. B+ oder C cups, und oh so lecker ;-)))
Ich war überrascht wie freundlich und intensiv die Nummer mit der Kleine war, denn in dem Main-Room kam sie etwas Kalt vor. Wahrscheinlich hats mehr wegen ihr Sprachkenntnis zu tun. Die kann nur ein wenig Englisch und praktisch kein Deutsch.
Auf Zimmer ist das Girl ein Hammer! Ihr Köper ist oberaffengeil und Sie macht Deep Throat Französisch wie ein Staubsauger.
"Naturgeil" ist einen perfekten Begriff. der Sex war einfach brandheiß, mit vielen lauten sexy Geräuschen. Darüberhinaus ist es sehr beeindruckent wie die Maus ihr super-body bewegen kann. Hammergeile Fusserotik und Tittenspiel war auch aufs Programm.
Für mich wars eine tolle Entdeckung. 100% Wiederholungsfaktor!
Cheers,
Dedalus
TT Man
16 februari 2009, 13:00
Ja das ist die gleiche, da bin ich fast 100% sicher. Ich habe sei am Freitag auch wieder gesehen. Sie hatte nicht zu viel zu arbeiten am Mittag.
Bruste sind keine C (also denke ich), aber es ist sicher die Julie die ich beschrieben habe. Echte Franzosich durch eine Fransose :blow:
Dedalus
17 februari 2009, 13:30
Bruste sind keine C (also denke ich), aber es ist sicher die Julie die ich beschrieben habe. Echte Franzosich durch eine Fransose :blow:
Hallo TT,
Vielleicht habe ich falsch geschätzt, aber ich glaube nicht. ich vermute das ihre Bolt-ons relativ neu sind. Wenn die Bruste keine "C"s sind, sind die verdammt nah dran.
Gruß,
Dedalus
joepie
17 februari 2009, 14:08
ze heeft pas neue titten bekommen und die sind schön gemacht.:freu::baby2:
TT Man
17 februari 2009, 14:24
Schade schade schade! Die alte Titten war schon gut. Was fehlt die Madchen doch? Also Titten C.
joepie
17 februari 2009, 14:27
en nu in het hollands deze tieten zijn zeer mooi vind ik . gute artz
Pieta
19 februari 2009, 22:33
She is the same this one : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=14298
hara1d
26 februari 2009, 16:42
Gestern landete ich mit der Süßen auf dem Zimmer, wie beschrieben, affengeiles französisch, beim Lecken geht sie gut ab, beim Poppen sehr gelenkig, das Silicon bringt etwas Abzug in der B- Note, sonst volle Punktzahl.
P.S. als sie sich nach hinten beugt um den Aschenbecher für die Ziggi danach zu holen sieht es aus wie wenn sie mit der Muschi sprechen kann (deutliche Lippenbewegungen) :rofl:
hara1d
4 april 2009, 16:27
war Donnerstag wieder aus dem Heimaturlaub zurück, es waren wenig Mädels im GT, für meinen Geschmack jedoch 7 Top-Acts (Vesna, Silvana, Melissa, Ilse, Romina, Anca und Julie). Ich war spät angekommen, nach der Pizza wurde es noch leerer. Ilse und Melissa dauergebucht, Vesna lange gebucht, danach stopfte sie 4 Euro in den Daddelautomaten und gähnte. Also die Jule angehauen, sie wollte in 30 Minuten Feierabend machen. Nach meiner Erklärung stets mindestens für 1 Stunde zu "heiraten" stimmte sie zu und made my day.:p
hara1d
3 juli 2009, 01:07
musste heute wieder "my day" machen und das hat sie mit Bravour erledigt. Nachmittags volles Haus (drinnen übersichtlich weil affenheiß), Garten voll, viele Mädels. Vesna war (wie so oft) 4 Stunden dauergebucht und 10 nach Pizza verschwundibussi. Als ich die Jule ansprechen wollte wurde sie mir vor der Nase weggebucht, also im Garten warten, als sie von einer Hütte zurückkommt mit eztwas zeitlichem Abstand rein in den heißen Käfig und vor der Damenumkleide abgefangen, gebucht und wie immer volle Punktzahl :D
Blasen wie eine Ukrainerin, Poppen wie eine Rumänin, steter kecker Blickkontakt (Luderblick) also VGFS :rubbel: :lostit: :fuck: :love2: :smile2:
hara1d
15 augustus 2009, 02:21
heute viele neue Mädels im GT bewundert, enebsoviele "disqualifizierten" sich selbst (intensives Automatenspiel, massives Animieren usw.) Kitty dauergebucht also mich im Kino neben sie auf die Matte gelegt und Schlüssel geordert, Julia erzählte beiläufig seit 8 Jahren im Geschäft zu sein, dennoch (oder deshalb?) perfekter Illusionsfaktor, volle Punktzahl
CLUBSPORT
11 oktober 2009, 22:26
even kort met deze mooie dame gesproken , ze heeft inderdaad mooie tietjes
en een leuk vrolijk koppie , tot een kamerbezoek kwam het helaas niet omdat ik net van de kamer kwam maar ook deze dame komt op mijn to do lijstje .
pph
5 augustus 2010, 22:01
al lange tijd niets meer over deze mooie meid geschreven heeft dit z'n redenen of? Vind haar toch mooi en doet het toch goed. zijn er nog meer meningen van anderen over deze mooie meid
Jack42
5 augustus 2010, 23:47
al lange tijd niets meer over deze mooie meid geschreven heeft dit z'n redenen of? Vind haar toch mooi en doet het toch goed. zijn er nog meer meningen van anderen over deze mooie meid
Julienne is een hele aardige en leuke meid en altijd wel in voor een dolletje. Nu nog steeds ook al ben ik al lange tijd niet meer op de kamer geweest met haar.
Ik ben dus een paar maandjes geleden met haar naar de kamer geweest en het was zeker een goede sessie.
Herhalingsgevaar is er zeker nog maar mijn toppertjes in GT eisen me op ;)
Julienne is zeker een aanrader in GT.
pph
7 augustus 2010, 00:56
wat zijn jouw ervaringen met deze leuke meid, ik ben graag met deze meid op de kamer.... en is altijd wel tijd voor een dolletje.....?
ik vindt dat deze meid een geweldig mooi figuur heeft met een stel mooie borsten......
Ik kan de bovenstaande ervaring van José Beauvit bevestigen.
Julie is een ontzettend vriendelijke dame en ziet er super uit.
Zoals Joepie hier ook al aangaf heeft ze nu grotere borsten,ik zou zeggen een flinke cup C+ en wat zeer eigenaardig is ze heeft geen tepels meer:gruebel:
Nu op de kamer is Julie echt een lekker ding,ze begon met heerlijk zoenen,wat knuffelen en toen ging ze over in het beter pijpwerk met veel gevoel:biggrin:.
Ze houdt ervan dat je haar in verschillende posities neukt en geeft dit zelf aan...Eerst missio,dan reverse cow girl,dan liggend Doggy en als laatse het klassieke Doggy style waar ik lekker ben gekomen:tongue:.
Ter info : ze heeft ook nog een tattoo in de vorm van bloemen op haar rechterzijde van voor.
Heerlijke dame met groot herhalings gevaar;)
Grtz,Dolfie
Badslippers
8 juni 2011, 00:22
Julia heb ik een poos geleden in de bioscoop een gratis massage gegeven. Het was zo net na twaalven en ik had al wat dames onderhanden genomen. Dat lijf van haar bleef me bij als de dag van gisteren. En dan vooral haar kontje. Super strak
Vandaag zag ik haar weer eens en onze blikken kruisten zich. Wat een figuurtje. Dit zou het zoveelste Bulgaarse wijf worden wat ik eens nader moest inspecteren. Nou mensen, wat hierboven staat kan ik alleen maar bevestigen. Dit is je vriendin voor een uur. Ze steekt haar tong lekker ver je muil in en het pijpen is dik in orde. Neuken is een feest met haar vanwege de creativiteit, alleen zat mijn sessie met haar te dicht op de vorige dus spuiten lukte niet ook al had ik het zweet op mijn kop. Ze laat zich gewillig likken. Toen ze me nog eens goed diep pijpte knalde de saus zo haar lekkere bekje in.
Ondanks (of moet ik zeggen dankzij) de "Tuning" een stel hapklare borsten. Kortom, heerlijke dame die een uitstekende service biedt.
Jack42
8 juni 2011, 00:41
Volgens mij is dit, (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14298-Julie(enne)) zoals Pieta ook al aangaf, (link werkt niet) dezelfde dame.
Dolfie
24 oktober 2011, 20:18
De Bulgaarse Julie(Julia) is helaas niet meer werkzaam in GT...zij heeft blijkbaar het echte liefdesgeluk gevonden:betrunken:
Deze info heb ik bekomen van haar zeer sympathieke vriendin,de Bulgaarse Gloria die ik volgende keer ook een sessie heb beloofd:biggrin:
Grtz,Dolfie
Badslippers
24 oktober 2011, 23:01
De Bulgaarse Julie(Julia) is helaas niet meer werkzaam in GT...zij heeft blijkbaar het echte liefdesgeluk gevonden:betrunken:
Deze info heb ik bekomen van haar zeer sympathieke vriendin,de Bulgaarse Gloria die ik volgende keer ook een sessie heb beloofd:biggrin:
Grtz,Dolfie
Dat is voor haar heel fijn maar voor ons een gemis. Julia is een lieve meid, een scherpe donder en zeer begaafd op de kamer. Een sessie met haar is altijd anders. Haar standjes repertoir uitgebreid en veelzijdig. Goed pijpertje ook. Nogmaal, jammer voor ons, fijn voor haar.