PDA

Volledige versie bekijken : Costa Rica, San Jose



horny me
17 november 2008, 17:42
Toevallig tegen gekomen op m'n reis, een stripclub met diverse mogelijkheden

doorlopende strip en paaldans acts, private lapdance wat er daar verder allemaal aangeboden wordt is afhankelijk van de dames, heb al heel wat mee gemaakt maar dit was echt topie.

www.dpelufo.com

foto's van de dames zijn recent genomen herkende er aardig wat van :smile2:

zaak ziet er wel een beetje vervallen uit,beetje spaans spreken is zeker makkelijk

neem een taxi heen en terug (laat daar een taxi bellen als er geen staat !!)

deze tent zit net iets verder dan het jazz cafe en heeft een achteringang.

fideelone
17 november 2008, 20:05
is er veel te beleven ?,alles in clubs ,of hoe vind je de vrije chicas.wat zijn de prijzen daar voor een nachtje niet alleen te moeten zijn? welke plaatsen zou je me aanraden om te bezoeken ,daar ik er volgend jaar ook is wil naar toe reizen voor enkele weken ,of weet je daar in de buurt nog betere plaatsen ,laat maar iets weten .

horny me
20 november 2008, 21:22
mooie plekjes zijn er genoeg cano negro,la fortuna,golf van nicoya en manuel antonio

prijzen verschillen nog al maar in san jose gemidelde van 50 tot 100 dollar gehoord als je als je bij google tica/s/nightclub/stripbar zoekt zul je genoeg info vinden.

http://www.1-costaricalink.com

ook in de uitgaansgelegenheden genoeg mogelijkheden is geheel afhangkelijk van je zelf beetje dansen doet soms wonderen !!!

een mooi plekje is toch wel manuel antonio met zijn strand en natuur park wel klein maar gezellig voor meer vertier moet je toch in het stadje verder op zijn.

ook daar zat een stripclub maar die heb ik niet van binnen gezien :D