PDA

Volledige versie bekijken : Annika ( Duitse)



Willem2
17 november 2008, 06:06
Naam : Annika

Nationaliteit : duitse

Leeftijd : 35-40jaar

Haarkleur/lengte : kort bruin kapsel

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Normaal / B-cup

Tatoeage / Piercing : nee

Service : PZC, NMC, FT, zoenen, beffen, massage, anaal, trio

Extra : dame heeft eerst in Villa Vertigo, YY gewerkt en werkt meestal niet in het weekeinde

lustman
9 maart 2009, 12:11
Deze dame was me in de namiddag al opgevallen in de barruimte. Ik vond ze wel wat speciaals hebben een bepaald charisma. Toch nog even de boot afgehouden. Later op de avond trof ik de dame aan in de jacuzie. Lekker wat gebubbeld en natuurlijk gewacht tot deze dame boven water kwam. :green_smi Toen kreeg ik een blik van haar lichaam , zag er best ok uit. Puur natuur en stevig. De lust werd nog meer opgewekt. :teuflisch Na een verfrissende douche naar boven gegaan en ben dan bij haar op de bank gaan zitten. Een leuk praatje gedaan en dan richting kamer. De sfeer zat juist en al snel was er duidelijk de klik aanwezig. Lekker tongzoenen en nog wat aftastend ging de sessie van start. Bij het pijpen viel me onmiddelijk op dat deze dame daar wel zeer bedreven in was. :blow2: Ze genoot ook ten volle van het beffen. Toen was het tijd om te :fuck: Ze vertelde me dat wel hield van wild en hard. Geen probleem komt in orde. Begonnen in de missionaris ze werkte actief mee door haar bekken omhoog te duwen , dan over gegaan in doggy style. Ze werd helemaal wild en kreunde wel vrij hard.( Hiervoor excuseerde ze zich na de sessie. ) Ik herinerde me plots haar pijpkunsten , ben dan gestopt met :fuck: , condoom eraf en een geweldige FT gekregen.:p
De sessie zat erop en ze liet wat sperma over haar wang lopen. :eek: De kers op de taart. :freu: Zo zie je maar weer dat het ook z'n voordelen heeft van geen onbevlekte knuffel barbie neuker te zijn. :baeh: Conclusie : deze dame mag dan wel al bij de categorie MILF's geplaatst worden maar , voor mij een absolute topper. Toch wel spijtig voor haar dat ze maar één klant gehad heeft die dag : Lustman. :confused:
Herhalingsgevaar : zeker en mischien snel ook. :thefinger

laurent74
9 maart 2009, 20:17
Zij zei tegen mij dat ze 32 was. Dat is mogelijk.
Zij is aanwezig twee dagen per week (vaak op zondag).
Zeer sympathiek dame.



Leeftijd : 35-40jaar




Conclusie : deze dame mag dan wel al bij de categorie MILF's geplaatst worden maar , voor mij een absolute topper.

timjava
9 maart 2009, 21:13
Zij zei tegen mij dat ze 32 was. Dat is mogelijk.
Zij is aanwezig twee dagen per week (vaak op zondag).
Zeer sympathiek dame.

Ze zei waarschijnlijk, dat ze 32 is geweest;)

Popper
10 maart 2009, 23:05
Is Annika de voomalige "kleine Jill" uit PHG,GT ?

Groeten van popper, die deze"Kleine" regelmatig van hinten heeft gepopt.

lustman
11 maart 2009, 22:08
Is Annika de voomalige "kleine Jill" uit PHG,GT ?

Groeten van popper, die deze"Kleine" regelmatig van hinten heeft gepopt.

Nee , vast en zeker niet ! Daar lustman in het verleden ook Jill heeft :fuck:.

Menno38
19 april 2009, 00:30
Werkt ze nog steeds in Kaarst? Zo niet waar?

Elgar
22 juni 2009, 19:39
Annika een maandje geleden nog ontmoet en mee in het bubbelbad beland en daarna in de kino de liefde bedreven. Een GFE met een milf die ik niet snel zal vergeten. Die meid schreeuwde zo hard dat er veel mensen een blik door het gordijn wierpen om te kijken wat er in godsnaam aan de hand was.
Groot herhalingsgevaar!!

Josef
1 november 2009, 10:40
Josef heeft ook eens met deze dame gekamert.
Annika schreeuwde het uit van genot!
Wat heb ik genoten met deze kort haarige Duitse Dame.
Wat ik mij afvraag: werkt Annika nog in Living-Room?
Ik lees niets meer van haar! Ze was er geloof ik maar een paar dagen in de week,en ik was met haar op een zondag middag.
Later wou ik nog een keer met haar naar de kamer!
Maar heelaas was ze toen al aangekleed en stond op het punt op te vertrekken.Josef had nog gebrobeerd om haar over tehalen.
Maar ze zij tegen Josef dat ze uit eten moest met haar man en kinderen.
Ze zij tot de volgende keer en gaf mij een afscheids zoen.:remybussi[1]::flatto-bye:

Josef
21 december 2009, 21:14
Vrijdag 18-12-09 Josef alleen afgereisd naar het alltijd gezellige Living Room.
Ik was nog maar net goed en wel binnen ,en wie loop ik tegen het lijf !
Ja dat was de spontaane Duitse Annika ,wat een werld vrouw is dat.
Ik mijn lekker gedoucht en een lekker geurtje op gespoten en op naar de bar.
En wat mij meteen op viel toen ik de bar ruimte betrad .Dat er enorm veel dames waren.
En sommige hadden Josef binnen zien komen bepakt en bezakt.
En vroegen of ik een party ging maken.
Ik dacht wacht maar af het wordt pas echt een feest als Josef er is geweest!!
Maar die dames waren al wel heel erg nieuwsgierig wat ik allemaal had mee gebracht.
Dus besloot ik maar om vast al wat uit tedelen aan de +/_ 60 goed uitziende dames die er aan wezig waren.
Dus Josef zakken met spekken en merci chocolaatjes uit gedeeld.
En de dames beloonde mij met zoenen en vroegen of ik jarig was.
Maar Josef zij als ik jarig ben is het alltijd mooi weer.
En ook had ik een dame een zuigrietje gegeven met een aardbei er aan.
En de dame was blij,maar zij wist niet dat als je hem in je glas met drinken deed en ging zuigen .
Dat hij dan begon te branden/licht gaf.
En toen de dame dat later uit probeerde ,en kwam er een helen kudde met Roemeense bambi hertjes aan.
Als of ze in deze barre winterse dagen geen groen gras konden vinden.
Nou Josef is ook geen groentje meer ! die tijd heb ik gehad.
Maar die dame die dat verlichte rietje van Josef gehad had,vroeg of ik er ook een had voor haar vriendin.
Nou Josef ging naar zijn kastje en ging er meteen een stel halen en ook lucht balonnen.
En toen kwam ik terug met die zuigrietjes in de verschillende vruchten,Aardbei,sinasappel,kiwi.
Nou ik werd omringd door de dames en ik deelde ze uit ,maar je ben er gauw door heen .Maar ik had er nog wel wat bewaard.
En die anderen dames blij gemaakt met hele grote ballonnen en kleine knuffels die geluid maakte.
En Ik ging wat rond kijken en beneden op het bankje zat een dame met lang blond haar en zij begon een praatje te maken.
En zijn vroeg kom jij uit Holland nee zij josef ? Ik kom uit Nederland ,en ik vroeg kom jij uit polen ! Nee zij ze ik kom uit Duitsland en wie kwam daar net aan lopen half blood met een handoek in haar hand.
Ja dat was die liefe Duitse kort haarige Annika. En zij zij dat ze ging douchen en er bij kwam zitten.
Ze was gou onder de douche geweest en kwam terug en vroeg wat ik wou drinken.
Ik zij doe maar een jusorange en Annika ging het wel even van boven halen.
En toen ze terug kwam wou ik op schuiven naar de buiten kant van de bank.
Maar dat mocht niet ,ik moest in het midden op de bank tussen twee mooie dames.
En die langharige dame vroeg of ik zin had in een trio,tje maar ik heb haar duidelijk gemaakt dat ik met Annika naar de kamer wou.
En Annike zij ik ga al vast een sleutel halen ,dan kunnen jullie nog wel overwegen of we een trio doen.
Maar ik had toch wel mijn handen vol aan Annika.
Dus ik zij Annika ik ben er uit ik ga met jou alleen. Dat vond zij goed,ze zij alleen ga ik voor een half uurtje,dat vond ik wel goed.
Dus wij samen naar een kamer met een spiegel aan de want en plafon.
Ik werd daar wel enorm geil van als je in die spiegel kijk.
Nou en zij kan pijpen als de beste en tongzoenen als of ze een half jaar op zee heeft gevaren.
En verschillende standjes en op zijn hondjes tot een verschrikkelijke hoogtepunt gekomen.
En ze zij dat ik meer moest komen en niet zo lang weg blijfen.
Maar ik heb haar verteld dat wij ook in anderen clubs komen.
Kortom ik heb geweldige sex met Annika gehad,alleen maakt zij hevig geluid tijdes de sex.
Ik dacht bij mijn eigen jij mag wel niet in een rijtjeshuis woonen,dan kan je zomers geen raam open zetten.
Ik afgerekend met Annika en heb haar een ijsbeertje gegeven ,en daar was zij heel blij mee.
En ik zij dat ik ook een knuffel had voor die vriendin van haar een aapje of panter of een pingwing.
En zij liet hem zien aan haar en zij wou ook zo,n mooie sneeuwwitte ijsbeer.
En het werd tijd om weer eens feest te vieren dus lekker opgefrist.En weer naar boven en de rest van die knuffel beesten verloot.
En die altijd en eeuwige licht gevende disco armbandjes uit gedeeld aan de dames.
Nou die Roemeense hertjes zijn wel heel erg inhaalig een ander meisje heeft er een of twee,maar hun hebben er wel 8 om een arm.
En ook had ik ringen die licht gaven,nou dat was helemaal het einde.
Maar ze zijn zo brutaal dat ze het zelf wel uit de zakken van je badjas jatten.
Maar ik had ze ook goed tuk !!! Er was natuurlijk ook weer zo,n winkeldievegge tussen die mijn zakken beroofde,en wat had ik er in gedaan.
Ja geen gouden ringen hoor?? Maar een zilverkleurige palpen die licht gaf !!!
Maar die dame wou weten wat dat anderen knopje was,ze dacht dan kan je schrijven? Maar! zij probeerde het uit en ze begon heel hard te gillen.
En zij wou dat die dames het ook gingen proberen ,en sommigge hadden ook dat licht knopje te pakken! Maar dat anderen knopje durfde ze niet te proberen,want dan kreeg je een stroomstoot.
En de feest stemming zat er al goed in,Dus nu was het tijd voor de slagroomtaart aan te snijden dacht josef.
Dus ik naar de thekevrouw,maar die was druk met het binnen laten en afrekenen met de ijsberen die de helen avond nog masaal binnen kwamen.
Maar er loopt ook een man met een keurig wit overhemd en zwart haar.
Ik denk dat hij de chef is in Living Room.
En ik hem gevraagd naar de 2 slagroomtaarten die ik bij binnen komst had afgeven.Want ze waren in het beging nog bevrorren,ze kwamen uit de diepvriezer.
Hij pakte de taarten en maakten de dozen open en ze waren heelemaal ontdooid net als de dames die waren onder tussen ook al aardig op temparatuur gekomen.
En de man zette de slagroomtaarten op 2 borden en Josef stak in het midden van de taarten een bloem.
En die stak de man aan en die ontsprongen in allemaal kleine kaarsjes met muziek happy birdday.
En de dames stonden er allemaal naar te kijken en zoende mij.
Maar ik heb ze duidelijk gemaakt dat ik niet jarig was!
Ze snapte er heelemaal niets meer van,ook vroegen ze of ik de kerst man was!! Maar ik zij ik ben gewoon maar Josef.
En ik zag later bij de pitza een meisje staan met kort /half lang bruin /rood haar .
Ze kwam wat verlegen over en ik een praatje gemaakt met haar . Ze zij dat haar naam Rita was en zij kwam uit Rusland en werkte pas 2 dagen in Living Room en was 32 jaar jong,ze oogt veel jonger ze is erg slank .
En ik ben met haar naar de kamer geweest en zij was heel goed.
Zo goed dat ik later in de nacht nog een keer met haar op de kamer ben geweest.
Maar ze zij voor een half uurtje,ik wou nog wel een uur net als de eerste keer.
Maar later begreep ik wel van dat half uurtje. Want toen ik boven kwam waren alle lichten al aan het was al over 3 uur geweest.
Kortom ik heb/had enorm genoten er heerste een heel ontspannen zweer.
Maar toen ik buiten kwam was het al half vier en ik schrok me dood het had gesneeuwd en er lag wel 5 cm en het was wel 12 graden onder nul.:bibber_2:
Auto ontdaan van de sneeuw en ijs ,want het zat goed vast gevroren.
Maarja de kachel goed opgestookt en vertokken de binnen wegen waren spek glad maar gelukkig was de snelweg/autobaan goed berijdbaar en binnen 10 minuten was ik in mijn hotel in Krefeld.
En om vier uur kon ik lekker dromen van al dat moois wat ik had mee gemaakt.:slaap::s026[1]::walking::happy::tietjes::sex2::blow2::remybussi[1]::remybussi[1]::festeer::festeer::herz::herz::bye:

Elgar
21 maart 2010, 21:43
Aanstaande vrijdag weer naar LR toe. Welke ervaren/frequente LR bezoeker kan mij vertellen of Annika meestal op vrijdag aanwezig is??

Willem2
21 maart 2010, 22:07
Aanstaande vrijdag weer naar LR toe. Welke ervaren/frequente LR bezoeker kan mij vertellen of Annika meestal op vrijdag aanwezig is??

Annika is volgens eigen zeggen gestopt. Bron Gabi.
Dus aanwezigheidskans is zeer gering :rolleyes:

Local Hero
22 maart 2010, 18:44
Annika is volgens eigen zeggen gestopt. Bron Gabi.
Dus aanwezigheidskans is zeer gering :rolleyes:

Da's dezelfde An-ni-ka (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=15988) die een draadje heeft in het Vertigo topic

Weeral een ferme (Duitse) vrouw die in de oude doos verdwijnt :heul:

Elgar
22 maart 2010, 21:09
Willem2 en local hero, alweer een milf die van het strijdtoneel verdwijnt. balen!!!

Josef
22 maart 2010, 22:07
Ik heb haar zaterdag ook gemist.
Maar Josef heeft toch heel veel plezier beleeft .
Veel meisjes blij gemaakt met hebbe dingetjes.
Heb een triotje gehad met 2 Braziliaanse meiden echt toppie.
Maar ik heb de namen niet meer onthouden.
Meschien zijn er ijsberen die deze 2 meiden nog weten te herinneren.
Ze liepen op een gegeven moment door de bar ruimte met de lichtgevende zwaarden die ze van Josef gekregen hadden.
Die rood,blauw,roze licht gaven.
En later heb ik nog gekamert met de topper Tricky een Roemeense Girl die ook in HP gewerkt heeft.
Maar heelaas de pijp was leeg.
Ik was namelijk van 11.30-20.30 uur in een Pauschall club in Erkrath geweest 150 Euro voor heel de dag.
Die club viel mijn voor 100% mee +_ 20 meiden wel veel Bulgaarse die ook in Living Room gewerkt hebben.
Ook kon je er lekker eten.

The Joker
30 maart 2010, 23:38
Het is idd een oude doos, maar heb er vanavond toch een uitstekende kamersessie mee beleefd in LR.
Blijkbaar was haar pensioen maar van korte duur.
Ze vertelde me overigens wel dat ze al een tijdje niet meer geweest was.
Heb het idee dat ze het een beetje voor de fun doet en niet meer zo zeer voor de knaken.

lustman
13 mei 2010, 19:41
Aan de inkomhal liep ik Annika tegen het lijf. Ze was op weg naar de kino en ik volgde haar. Ik had aan deze dame goede herinneringen en zij aan mij ook. Ze wist nog alle details van onze ontmoeting een dik jaar terug. Ik vroeg aan haar of ze tijd had nu ? Ja , antwoorde ze een half uurtje is geen probleem. Want later op de avond had ze een afspraak met iemand anders. Ze zei me ook dat er nog altijd wachttijden waren voor een sleutel. :gruebel: Dus was de oplossing snel gevonden : we doen het hier in de kino. :hah: Antwoord van haar : i love it. Aan beide zijden van de matras lagen al stelletjes bezig , dus onze plaats was er midden in. Tijdens ons voorspel kwamen onze buren klaar en bleven uitgeput liggen. Dan was het mijn beurt om te gaan douwen. Annika spoorde me aan om haar hard te nemen , wat dan ook gebeurde. Zo kregen de buren nog een fijn visueel naspel cadeau. :tongue: Toen we de sessie beeindigden , waren de buren verdwenen. Dat was niet zo erg. Maar wat erger was dat men persoonlijke badslippers ( Fila ) er niet meer stonden. :nee: Ik dacht nee , als ik die kwijt ben , die hebben er al zoveel clubbezoeken op zitten. :walking: Heb dan eerst in de kino even het licht aangedaan : niets. Ben dan in de barruimte gaan zoeken. Na een tijdje zag ik ze in een groepje van drie beren. Bleken het nog Belgen ook te zijn , afkomstig van Kortrijk. Dit waren dus de buurmannen van in de kino. Hij excuseerde zich onmiddellijk en ik kreeg men Fila's terug. Pfff... Ben dan snel gaan afrekenen met Annika en een douche gaan nemen. Wat later even wat gaan drinken met de mannen van Kortrijk die voor hun werk in Kaarst waren en de eerste maal in LR. Ze vonden het geweldig. Zo eind goed al goed. Details van de sessie ga ik niet geven op aanvraag van Annika. Verder bewijst het weer dat ook Duitsland top-dames in bezit heeft.

Menno38
29 mei 2010, 22:40
hi werkt ze nou wel of is ze gestopt????

lustman
30 mei 2010, 08:28
hi werkt ze nou wel of is ze gestopt????

Ze is nog steeds aan de slag hoor. Bij men laatste drie bezoeken , heb ik haar tweemaal gezien. Echter vaste werktijden heeft ze niet. Meestal op zondag is ze er. Wil je zeker zijn kan je altijd bellen naar de receptie natuurlijk. Moest ik haar nog eens treffen doe ik wel is navraag.

SFL
29 juli 2010, 09:39
Rond 22u kwam ik haar buiten tegen. Lieve dame waar je eerst lekker mee kan kletsen. Fijn gevoel voor humor en altijd prettig gestoord. Een milfje van de bovenste plank! Zij was de zesde op mijn lijstje en de sleet was bij mij al waarneembaar.

Door mijn voorgaande prestaties was ik moe en daarom vroeg ik haar om het rustig aan te doen. We begonnen in ieder geval toch rustig. Na een eerste uur GFE-seks, gingen we over in nog een uur PSE-seks. We deden een 69-stand, met mij vanboven. Zo zette ik me recht naar het einde toe en neukte haar letterlijk en figuurlijk in haar kop. Zo ben ik dan ook klaar gekomen en het was veruit de beste FT die ik al mocht ervaren.

Deze dame staat voor veel open en heeft weinig scrupules. Ook voor mijn fetisj was ze bereid toenaderingen te doen… En dat maakte het allemaal speciaal. Ze is al lang in LR, maar de eerste keer dat ik haar ontmoet. Had eerder moeten gebeuren! Ze is heel goed… Veruit de beste beurt van de dag. Een aanrader voor eenieder die niets tegen rijpere vrouwen heeft. Helaas en ondanks haar goede zorgen en verrukkelijke lichaam had ik bijna 2 uur nodig om tot mijn hoogtepunt te komen. Dit heeft me onvoorzien wat geld gekost, maar ze werkt niet met de correcte prijzen en onderhandeld met jou over wat jij wil geven. Geen nood, ik heb haar niets te kort gedaan!

Enige nadeel… Misschien had ze het te druk… Maar het wrong toch een beetje bij mij: ze had totaal geen aandacht meer na de kamergang, zelfs een gedagje kon er niet meer af. Dat is wel spijtig, want op de kamer en ervoor klikte het zo goed tussen ons. Maar tja… Dit hoerige attitude hebben sommige dames nu eenmaal aan zich!

Josef
11 oktober 2010, 21:15
Werkt Annika nog in Living-Room.
Allijd een goede tijd mee gehad!
Annika staat hoog op het verlanglijstje van Josef op zaterdag 16-10-2010.:luvlove::festeer:

Popper
11 oktober 2010, 22:41
Afgelopen woensdagavond 6 oktober was zij aanwezig.
En zag er weer Milferig goed uit!

Groeten, Popper die af en toe weleens Milft......

Josef
12 oktober 2010, 20:51
Kijk dit zijn nog eens goede berichten!
Bedankt Popper voor je snelle reactie.
Josef zegt Hoop,Geloof,Liefde.
Nu maar Hopen dat deze kanjer er Zaterdag is?

SFL
13 oktober 2010, 00:22
Kijk dit zijn nog eens goede berichten!
Bedankt Popper voor je snelle reactie.
Josef zegt Hoop,Geloof,Liefde.
Nu maar Hopen dat deze kanjer er Zaterdag is?

De kans dat ze er zaterdag is, is heel klein.
Indien je wenst zal ik u de reden uitleggen via IM.
Greeeeettttzzzzz

Knabbel
23 oktober 2010, 02:07
Vooralsnog in PHG te bewonderen...

Willi69
23 oktober 2010, 14:18
Wiederum viele neue Mädels und eine Deutsche (?) mit kurzen braunen Haaren und eine vollbusige schwarzhaarige Türkin (A…?) , die früher schon einmal im PHG gearbeitet haben.

Anwesende Mädels am Freitag, dem 15.10.2010 (circa 47): ...
Weißt Du auch, wie die Türkin heißt? :tongue:

Cupido
5 november 2010, 01:25
nou de thread kan weer terug naar LR, wow wat een sessie. Eentje die me lang zal bij blijven. Als ik weer een beetje tot rust ben gekomen, en het al niet te lang geleden is dat ik met haar op de kamer was, zal ik nog eens mijn best doen er iets van op papier te schrijven.

Elgar
15 december 2010, 21:50
nou de thread kan weer terug naar LR, wow wat een sessie. Eentje die me lang zal bij blijven. Als ik weer een beetje tot rust ben gekomen, en het al niet te lang geleden is dat ik met haar op de kamer was, zal ik nog eens mijn best doen er iets van op papier te schrijven.

Hi Cupido,
Ik geloof graag dat jij een fantastische tijd met dit beest hebt gehad!
Ik ben blij dat ze er weer is, nadat ze zo'n 1 1/2 jaar geleden was gestopt.

Kan iemand mij vertellen of Annika op vrijdagavond werkzaam is. Met een beetje mazzel (als het maar niet te hard gaat sneeuwen) gaat deze ijsbeer speciaal voor deze dame naar LR :lostit:

Badslippers
15 december 2010, 22:07
Hi Cupido,
Ik geloof graag dat jij een fantastische tijd met dit beest hebt gehad!
Ik ben blij dat ze er weer is, nadat ze zo'n 1 1/2 jaar geleden was gestopt.

Kan iemand mij vertellen of Annika op vrijdagavond werkzaam is. Met een beetje mazzel (als het maar niet te hard gaat sneeuwen) gaat deze ijsbeer speciaal voor deze dame naar LR :lostit:

Nou, gisteravond (Dinsdag 14 dec) was ze er en ze was zo geil als boter. Ik weet bijna zeker dat als we de kat op het spek hadden gebonden ze met 4 kerels tegelijk op de kamer was gedoken. SFL heeft haar nog flink de mond uitgelikt, of andersom. Of ze er vrijdag is? Ik durf dat niet te zeggen. Bellen dus!

SFL
15 december 2010, 22:23
SFL heeft haar lekker liggen muilen. Tongen laten draaien als betonmolens! Je kan niet de hele tijd neuken hé. Unieke dame met een goede service... Niet met haar op de kamer geweest, maar wel een leuke tijd als afsluiter met haar gehad op de sofa.

Cupido
15 december 2010, 23:14
Ze komt vaak pas laat en van tevoren is het vaak niet bekend of ze komt. Als ze er echter is, pakkkkkkeeeeennn die meid!!!

Elgar
21 december 2010, 21:17
Wil de eerstkomende ijsbeer die in LR komt en deze dame treft in zijn beste Duits eens aan Annika vragen welke avonden zij normaal gesproken aanwezig is? dat maakt het voor mij wel net zo praktisch en rijd ik niet voor JL naar LR toe...hihi

Badslippers
22 december 2010, 00:01
Wil de eerstkomende ijsbeer die in LR komt en deze dame treft in zijn beste Duits eens aan Annika vragen welke avonden zij normaal gesproken aanwezig is? dat maakt het voor mij wel net zo praktisch en rijd ik niet voor JL naar LR toe...hihi

SFL is de man die je zoekt. Die weet alles van haar. Maar ik sluit me aan bij Cupido. Deze dame heeft een zeer onregelmatig werkschema. Ze is ook al eens gestopt. Dus . . . bellen en vragen.

SFL
22 december 2010, 08:41
Wil de eerstkomende ijsbeer die in LR komt en deze dame treft in zijn beste Duits eens aan Annika vragen welke avonden zij normaal gesproken aanwezig is? dat maakt het voor mij wel net zo praktisch en rijd ik niet voor JL naar LR toe...hihi

Van maandag t.e.m. donderdag is ze er meestal.
Behalve als ze ongesteld is of er echt geen zin in heeft... Maar dat weet alleen zij.

Deze week zat haar wagen vast in de sneeuw en zei ze me dat ze niet voor woensdag in LR zou geraken.

Doei

Elgar
22 december 2010, 14:52
SFL, daar heb ik wat aan , I love You!

Badslippers
29 december 2010, 23:33
Ik zal hier geen vrienden mee maken maar wat was deze dame gisteren "Over The Top" aanwezig. Alle aandacht is haar duidelijk naar haar hoofd gestegen wat leidde tot Narcistisch en egocentrisch gedrag. Maar ze blijft wel een uiterst smakelijke vrouw die eigenlijk precies binnen het plaatje van mij past maar gisteren even niet.

SFL
30 december 2010, 11:53
Ik zal hier geen vrienden mee maken maar wat was deze dame gisteren "Over The Top" aanwezig. Alle aandacht is haar duidelijk naar haar hoofd gestegen wat leidde tot Narcistisch en egocentrisch gedrag. Maar ze blijft wel een uiterst smakelijke vrouw die eigenlijk precies binnen het plaatje van mij past maar gisteren even niet.

Ze zal te veel met mij omgegaan zijn... Werkt aanstekelijk!
:biggrin:

madiwodovr
23 januari 2011, 17:00
:joke: Deze dame is wild, heel wild :joke:

Try before you die!

Josef
1 maart 2011, 00:06
Josef heeft de avond van zijn leven gehad in Living-Room!!!
Met Annika,wat is dat een kwalitijd die dame.
Josef heeft maar weinig in zijn leven zulke goede sex gehad.

Josef trok alles uit de kast! ,zak/tas had zelfs een bus slagroom mee genomen.
En de viberator daar kon ze geen genoeg van krijgen,wat hebben wij een goede sex gehad.
Als ik Annika een zijfer mocht geven!! Dan komt ze met een dikke tien ver boven uit.

Die dame geeft zich voor de volle 1000%.
Als ik de club was? Dan gaf ik Annika geld om in de club te werken.

Wat is deze dame goed!!!!! Ze is heel spontaan en heeft een nette uitstraling en weet een ijsbeer de tijd van zijn leven te bezorgen.

Wel vertelde Annika dat ze normaal gesproken met jongen ijsberen van het liefst onder de 30 jaar de kamer deeld.

Maar ze maakte voor josef een uitzondering,wij hebben een goede klik.
Ik mag Annika dan ook heel erg,wat is dit een eerste klasse dame/Kwalitijd uitmundig,Super geil .

Wel moeten ze voor de ijsberen een koeling uitvinden,want anders sterft dit ras uit.
De ijsbeer Josef raakt van deze dame oververhit !!!! Leek wel of ik in de sauna de liefde bedreef.
Of was Josef al in de Hel:angryfire: beland ? Na al dat slechte leven wat deze katholieke ijsbeer er op na houd.
Maar toch ga ik voor de hemel op aarde en daar weet Annika mij wel in tebrengen.

Dit zijn helen gevaarlijke vrouwen die brengen je het hoofd op hol van iederen man.
Dit zijn vrouwen dat je denkt deze bestaan niet op aarde !!!
Hier wordt je terstond verliefd op.
Je denk dat je niet op aarde leeft?? Maar op een of anderen planeet ??
Of was ik wel al in de Hemel,of de Hel ??? Maar: wat ik wel weet het was een verschrikkelijk lekker spel.

Het is maar goed dat deze Annika ver weg van josef zijn huis werkt.
Anders was ik daar dag en nacht met haar.
Maar dat is ook niet goed!! Want deze dame sloopt je,dat over leven wij ijsberen niet:angryfire:!!!!En wij hebben geen Airco in ons lijf in gebouwt zoals in de auto.

Wat Josef alleen nog wil zeggen tegen de ijsberen!! Wees lief voor deze dame en laat haar heel ?
Want hier wil Josef nog jaren van kunnen genieten !!!! En ik denk en hoop dat de anderen ijsberen dat ook willen.

Wel wil ik de club een meededeling doen? plaats 8 Dubbelen Thermopain ramen !!!! En maak de wanden en plafon geluid dicht.
Want deze dame kan een geluid produseren dat is echt verschrikkelijk..... Lekker.
Maar wel kan je met zo,n dame nooit in een Flat of rijtjeshuisje woonen of stad.
Je moet echt in een polder woonen of in een heel afgelegen woning en dan maar hopen dat de wind alltijd uit het land over de zee blaast.

Maar ik denk dan dat zelfs de vissen boven het water uit springen na dat geluid dat ze horen dat Annika maakt.
Of komt Annika soms niet uit Duitsland??? Maar uit Denenmarken?? Dan is zij volgens mij die zeemeermin.

Ja Jullie ijsberen zouden wel denken wat schrijft die josef een hoop onzin!!
Maar van zo,n dame als Annika daar raakt Josef van overstuur.
Ik heb dan ook de nodige moeite gehad om de auto op het rechte pad te houden.
En Maandag morgen had ik mij ook nog eens verslapen.Ja wat kan het leven toch mooi zijn.Als ze ooit nog iets uitvinden wat lekkerder is dan werken/eten/sex !!! Dan stop ik gelijk met werken en eten.:inlove::smilie_liebe9[1]::wiegeil::tietjes::happy::festeer::festeer::feste er::Xrated::blow::tietjes::love::liebe2::love::luv love::herz::herz::herz::bye:

Josef
30 april 2011, 21:09
Ik lees niets meer van Annika.
Werkt ze er niet meer?

molaar
30 april 2011, 22:01
Vorige week was ze er nog

Elgar
6 mei 2011, 08:51
Jawel, maar ze is aan het uitrusten...want....Bull Elgar gaat haar binnenkort zo verschrikkelijk nemen!! :-)



Ik lees niets meer van Annika.
Werkt ze er niet meer?

Josef
6 mei 2011, 18:42
Hallo Elgar doe je een beetje rustig aan met Annika?
Want Josef wil óók nog genieten van dat lekkeren snoepje!!!
En natuurlijk alle anderen ijsberen die dit vrouwtje ook zo lief vinden als Josef.

Elgar
7 mei 2011, 10:09
Josef, don't worry. Ik zal haar alle hoeken van de kamer laten zien ( of zij mij, haha) maar zal deze prachtige milf niet volledig slopen...

Alfijojo
7 mei 2011, 13:38
Gisteren liep deze milf met haar naakte hebben en houden door de huiskamer...Is mIE HARD...

Elgar
18 mei 2011, 20:49
Vorige week donderdagavond heb ik na 2 jaar eindelijk deze dame weer getroffen. Alle superlatieven schieten te kort bij deze dame. In 1 woord geweldig wat resulteerde in een super GFE. Ik liet haar weten dat ik vond dat ze er beter uitzag dan twee jaar geleden. Ze liet mij weten dat dat kwam omdat ze haar neus heeft laten corrigeren en dat dat ook de reden was dat ze er even tussenuit was (zo'n jaar geleden). Ik had namelijk op het forum gelezen dat ze was gestopt, wat ze dus tegensprak.

Verder rest mij te vertellen dat iedere ijsbeer die MILF gek is deze dame niet kan overslaan.

Josef
21 juli 2012, 20:40
Waar is Annika gebleven???
Ik zie niks meer op het Forum staan van deze topper.
Weet iemand of ze er mee gestopt is of ergens anders werkt?
Of schrijft niemand meer over Annika omdat ze al wat ouder is.
Groetjes Josef.

Badslippers
21 juli 2012, 20:56
Ik heb haar al zeker een half jaar niet meer gezien in de huiskamer. Jammer, was een lekker gek wijfje.


Waar is Annika gebleven???
Ik zie niks meer op het Forum staan van deze topper.
Weet iemand of ze er mee gestopt is of ergens anders werkt?
Of schrijft niemand meer over Annika omdat ze al wat ouder is.
Groetjes Josef.



Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk