PDA

Volledige versie bekijken : Conny (Duitse)

Jorah Mormont
4 november 2008, 12:48
Naam : Conny

Nationaliteit/taal : Duitse / Duits

Leeftijd : 22 jaar

Haarkleur/lengte : Blond / Halflang met krullen

Lengte : 1.70m

Postuur /Cupmaat : Slank - normaal / B-cup

Tatoeage /Piercing : niet opgelet

Service : PZC , NMC, beffen, uitbundig zoenen

Extra : sympatiek, GFE, Leuke Duitse dame met een naturele look.

Tijdsduur/Prijs: ruim 1 uur voor 75 euro

Conny, donderdag 30 oktober 2008

Conny was voor mij geen nieuw gezicht in GT, maar gezien het altijd ruime aanbod aldaar nog niet met haar gekamerd. Conny is een jonge dame van 22 jaar welke al en tijdje in GT werkt. Ze heeft een naturelle uistraling, vlotte blonde krullen en een normaal postuur. Zo ziet Sonny de dames graag. Nadat ik met Toppie33 wat glazen champagne had genuttigd en deze na vele waarschuwingen mijnerzijds toch met een Bulgaarse dame ging kameren, bleef ik alleen op de barkruk achter. Ik zat naast Conny en we raakten gezellig aan de praat. Al snel had ik in de gaten dat er chemie was met deze dame en ik vroeg haar voor de sleutel. Conny was enigszins verrast, gezien het feit dat ze me vaak had gezien, maar ik nog nooit eerder aandacht aan haar had geschonken.

In de blokhut aangekomen zette de chemie op de juiste wijze voort. Beide ontdeden we ons van onze kleren en kropen al kroelend tegen elkaar aan. Conny begon uitbundig te tongzoenen en al snel was ik ondersteboven van haar benadering. Na ongemerkt haar befzone te hebben geïnspecteerd had ik voor mezelf groen licht om dan ook werkelijk met beffen te gaan aanvangen. Conny had er duidelijk geen probleem mee en liet zich gewillig tot hogere sferen brengen.

Eenmaal weer tot zinnen, was het mij beurt om op mijn rug te gaan liggen. Plagend pijpend was haar handelsmerk en uiteindelijk hebben we heerlijk onze geslachtsdelen kennis met elkaar laten maken.

Conny weet zich goed te geven en geniet er zelf ook nog eens van. Voor mij een verrassende sessie met weer een Duitse. Al met al ruim een uur met haar bezig geweest. Goede gewillige seks in combinatie met haar natuurlijke en spontane uitstraling zal mij in de toekomst doen besluiten om vaker met haar de kamer op te gaan.

Overigens is dit niet de Conny welke in PHG heeft gewerkt.

Sonny:wink:

Willem2
4 november 2008, 12:55
Overigens is dit niet de Conny welke in PHG heef gewerkt.

Toen jij de naam "Conny" hoorde begon je helemaal te stuiteren :lostit:

:wink:

@mods forumvervuiling :o

Jorah Mormont
30 november 2008, 22:57
Onbegrijpelijk dat er nog niet veel over deze dame is geschreven.
Ik ben inmiddels al een aantal malen met haar de kamer op geweest en daarmee bevestigend dat ze voor mij een TOP act is in GT. Conny is gewoon een lief spontaan Duits meisje welke een klant helemaal om haar vingers weet te binden. GFE illusie ten top, geweldig hoe ze haar rol speelt. Technisch gezien één en al lof. Geen enkel minpuntje kan ik haar toebedelen. Sessie met haar lopen nu al uit tot ruim 2 uur. Zeker voor mij een vaste waarde geworden in GT oftewel: een herhalingsgevalletje.

Het zal wel in de naam zitten;)

Sonny:wink:

yep3
1 december 2008, 19:49
hoe herken ik haar sonny?

CLUBSPORT
21 mei 2009, 22:41
Na vorig jaar eens gekamerd te hebben met haar heb ik haar daarna nooit meer gesignaleerd bij gt tot vandaag dan .
Het is een prachtmeid om te zien met een heel natuurlijke ingetogen lieve uitstraling en voor mij bijna niet te weerstaan .
m a w ze viel me direct op maar ik had haar niet direct herkend .
Pas toen ik haar in de bar op een van de krukjes zag zitten terwijl ik van mijn koffie zat te genieten viel het kwartje bij mij .
Ik heb effe met haar gekletst maar niet met haar gekamerd :confused:
soms doe ik stomme dingen :wand:

Teiresas
12 november 2009, 12:26
Wanneer voor het laatst gespot ? Al tijdje niet meer gezien...

"de souza"
12 november 2009, 12:47
Ik heb haar op vrijdag 30 oktober nog gezien:smile2:

CLUBSPORT
12 november 2009, 17:08
Voor zover ik weet is ze maar zelden in GT te bewonderen , jammer