Rob10
7 februari 2006, 23:17
Naam : Dallada
Haarkleur/-lengte : Zwart/halflang
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : Slank-normaal/Mooie B
Nationaliteit/Taal : Braziliaans
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings :
Service : Goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC
Voordelen : Mooi lijf en krullend haar
Nadelen : Niet bemerkt
Bijzonderheden : FT en Anaal
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50,-
De afgelopen week weer eens naar Bochum gereden. Ik was verrast door de grootte van Freude 39 ( heet nu Paradiso) na de verbouwing boven. Beneden is het niets natuurlijk, goed eten boven, leuke kino en veel, veel:rubbel: mooie vrouwen, vorige week dinsdag rond de 50. Dus ik kon me goed vermaken. Eerst met deze braziliaanse vermaakt op de bank en daarna naar 1 van de vele nieuwe kamer. ik schat dat er zo'n 35 kamers zijn dus geen wachttijden:lostit: Ze ging helemaal los en ik ook met deze lekkere latino
Haarkleur/-lengte : Zwart/halflang
Lengte dame : 1.60
Postuur/Cupmaat : Slank-normaal/Mooie B
Nationaliteit/Taal : Braziliaans
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings :
Service : Goed; TZ, vingeren, beffen, NMC, PZC
Voordelen : Mooi lijf en krullend haar
Nadelen : Niet bemerkt
Bijzonderheden : FT en Anaal
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50,-
De afgelopen week weer eens naar Bochum gereden. Ik was verrast door de grootte van Freude 39 ( heet nu Paradiso) na de verbouwing boven. Beneden is het niets natuurlijk, goed eten boven, leuke kino en veel, veel:rubbel: mooie vrouwen, vorige week dinsdag rond de 50. Dus ik kon me goed vermaken. Eerst met deze braziliaanse vermaakt op de bank en daarna naar 1 van de vele nieuwe kamer. ik schat dat er zo'n 35 kamers zijn dus geen wachttijden:lostit: Ze ging helemaal los en ik ook met deze lekkere latino