PDA

Volledige versie bekijken : Diana (Engeland, India)



Eagledriver
27 oktober 2008, 19:05
Uit te spreken als het Diana van de overleden Lady Di.

Haarkleur/-lengte : Zwart / kort met slagen
Lengte dame : 1,60 m1
Postuur/Cupmaat : Slank, Cupmaat C met piercings
Nationaliteit/Taal : Engels, Indiaas met Duitse tongval
Leeftijd : 22
Tatoeages/Piercings : Kleine tattoo op buik en in nek, piercings door tepels
Service: Ruim voldoende
Voordelen: Mooi lichaam en lief gezicht
Nadelen: -
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : als te doen gebruikelijk
Extra’s bij het bezoek: -

Ik was zondag al vroeg in LR en zat naast een etende ijsbeer toen deze Diana binnen kwam gelopen. Ik kon mijn ogen niet van haar borsten afhouden, en ik wist dat ik deze dag met haar naar de kamer zou gaan.

Aldus geschiedde later op de dag, en ik kan wel zeggen dat het heerlijk was. :freu:

Een lieve meid, die nog menig ijsberenhart sneller zal doen laten kloppen.

Groeten Eagledriver. :wink: :wink:

Josef
29 oktober 2008, 23:47
Josef is ook met deze schoone op de kamer geweest.Diana is een mooi meisje van 19 jaar.Dit meisje zit denk ik nog niet zo lang in het vak denk ik.Ook vind ik dat ze een vrolijk gekleurd setje moet aan trekken.Niet iedereen houd van die blote tieten waar pierscings zijn door geschooten.Josef had heele leuke werk kleding voor de dames bij zich.Maar ze zij dat ze van zwart hield.Nou Josef houd ook wel van zwart maar:dan kort zwart haar.Ik vind het spannend als een dame wat draagt wat rood van kleur is wordt ik op gewonden van.En mijn sterrebeeld is geen stier .En ook drink ik geen redbull.Maar Sandera en Katrien Lopen wel in de outfit van Josef rond.Ze zijn er maar wat blij mee.Ik noem het maar een soort vis net.Als de maazen dicht bij elkaar zitten dan zijn de dames slank,en worden de gaten groter dan eten de dames meer?Nog een tip van Josef voor Diana en de anderen dames in de club .Ga niet op de kamer roken pasop brand gevaarlijk.Want anders staat er in de krant bordeel gaat in vlammen op. Het gaat daar binnen er heet van toe.Wij willen nog langer genieten van dit soort clubs en dames.:angryfire:alarm::hot::tietjes::SmileyWic:Xr ated: