PDA

Volledige versie bekijken : baard en snor...zoenen en beffen??

Gustomass
26 oktober 2008, 09:11
Goedemorgen allemaal,

heb even een vraagje.
Wat is volgens jullie de invloed van het hebben van een baard en/of een snor op ons samenzijn met dames.
Is dat volgens jouw ervaring voor dames een belemmering om te zoenen?
Is een baard en snor van invloed op de bereidheid van de dame zich lekker te laten verwennen tussen haar benen?
Werkt het averechts of kan het juist uitdagend en stimulerend werken voor de dame.?
Heb zelf baard en snor en dames zijn dan wel gek op iets wat prikkelt, maar dit soort prikkelen is voor aantal toch iets te veel van het goede.

Oh ja, dames jullie mogen ook reageren hoor. Héél graag zelfs..!!
Dan hebben we jullie ervaringen uit de eerste hand....

Gustomass die zich weer eens wat afvraagt...

Toppie
26 oktober 2008, 11:13
Hangt helemaal van de dame af. Maar kan me voorstellen dat er dames zijn die liever niet kussen met "baardaapen" ;). Mijn drie-dagen baard is al af en toe too much. Anders scheer je eens en verander je naam in gusto"ohne mustache" ;) en ervaar hoe de dames reageren.

ilovethaigirls
26 oktober 2008, 11:14
Heb zelf een snor - altijd bijgeknipt als ik op saunaclubbezoek ga - en heb nog nooit enige belemmering bij de dames ervaren om te zoenen of om zich te laten beffen.

Gustomass
26 oktober 2008, 11:34
Heb zelf een snor - altijd bijgeknipt als ik op saunaclubbezoek ga - en heb nog nooit enige belemmering bij de dames ervaren om te zoenen of om zich te laten beffen.

Ik werk zelf regelmatig baard wat bij.
Heb ervaren dat je dat het beste minimaal 3 of 4 dagen voor je bezoek kan doen. Dan zijn de puntjes schijnbaar wat zachter...
Tis maar een weetje...toch fijn dat dames je af en toe attenderen op zoiets.
Ik dank Iris van de Leenderweg nog voor haar tip betreffende scheren van en rondom de edelen delen. Sindsdien draag ik wel warmer ondergoed.;);).

Tja en dan krijg je van dat Boefje nog een leuke tip, bedankt meisje...:freu:
Maar dan heb ik het weer over baard en snor...

Gustomass die graag af en toe de puntjes wat bijwerkt.....:cool:

Sphinx
26 oktober 2008, 11:59
Hangt helemaal van de dame af. Maar kan me voorstellen dat er dames zijn die liever niet kussen met "baardaapen" ;). Mijn drie-dagen baard is al af en toe too much. Anders scheer je eens en verander je naam in gusto"ohne mustache" ;) en ervaar hoe de dames reageren.

Deze racebeer valt al sinds de HBO onder de categorie "Baardaap", zonder snor welteverstaan. Trimmen doe ik zelf, na een aantal geduldige lessen van Sphinx Senior. Tsarina Katja vond dat ik hem beter af kon scheren, maar dat was vóór ik door haar en Mara mee auf Zimmer ben genomen :teuflisch Na die sessie heeft ze het onderwerp nooit meer ter sprake gebracht. Het is ook de enige opmerking van een dame die deze racebeer er überhaupt over gehoord heeft.

Stiffmaster
1 november 2008, 11:14
Ik probeer zo goed mogelijk geheel "getrimd en geschoren" langs te komen.
Waarbij ik rug (geen haren) en benen (veel haren) ................niet mee tel.
Of trimmen jullie die ook? Nee toch he??

Welnee wij noemen dit epileren :D:D:D

Wagons-Lits
8 februari 2009, 17:44
'k heb een kleine baard.

Soms opmerkingen - meestal niet. Af en toe commentaar van 'Het kietelt wat'' :teuflisch. Maar problemen heb ik er nooit me ondervonden.

W-L

bootyfan
25 maart 2009, 20:56
Af en toe heb ik wel een klein snorretje en een streepje op mijn kin. Dat is eerder een voor- als nadeel bij het beffen.
Weliswaar met mate te gebruiken bij het stimuleren, geen overdaad hè!
:teuflisch

Redbull
26 maart 2009, 13:31
haha, ik heb nu al een tijdje een weekbaard... manmanman, m'n vaste dame werd helemaal gek tijdens het beffen. Ik denk niet dat ik deze er snel terug ga afscheren :)

Silvester
25 april 2009, 21:15
Silvester draagt een 3-dagen baard, eigenlijk maar een gekke benaming als je al dik 35 jaar met zo'n vachtje rondloopt..:rolleyes:

Eigenlijk nooit een probleem hiermee gehad, ja soms kietelt of kriebelt het wel eens.

Behalve 1 keer bij een Tilburgse dame, die in de couch had aangegeven heel open te zijn, behalve anaal..., ook niet mijn ding, dus het klikte.
Op de kamer: geen zoenen, witte gij wel hoeveel bakteries er in de mond van unne mens leven?
Op de kamer: geen vingeren, witte gij wel hoeveel bakteries er onder de nagels van een unne mens leven?
Op de kamer: geen beffen, witte gij wel dat die haartjes van U als injectienaalden vol bakteries zijn?

Was dus echt helemaal niks, ik heb mijn ijsbeervel aangedaan en aangegeven te willen vertrekken.
Ach, waarom godde ge nou weg?
In mijn beste platte heb ik toen geantwoord, Awel, ge denkt toch niet dat ik me door jouwe stoppelkut laat doodprikken?

Ik heb de ontdane dame nog wel € 10,-- voor de gezondsheidles gegeven.
Vond ik genoeg voor de genomen moeite, maar ze wilde haar € 50,--.
Wees blij lieve schat, witte gij namelijk wel hoeveel bakteries er op 'n briefke van 10 leven, heeeel veel toch?
Kunde nagaan dat er nog 5 keer meer op 'n briefke van 50 zitten!

De verdere avond blies er iedere keer stoom uit haar oren als ze me zag...:motz:

CLUBSPORT
1 mei 2009, 16:27
dus 6 minuten op de kamer geweest :D:D