PDA

Volledige versie bekijken : Verslaafd aan zonnebanken ......



Willem2
21 oktober 2008, 12:51
NEWCASTLE - Een 44-jarige vrouw die was verslaafd aan zonnebanken, is gestorven aan de gevolgen van huidkanker. Daarom zouden zonnebanken moeten worden voorzien van waarschuwingen, zoals men die ook vindt op pakjes sigaretten... http://www.telegraaf.nl/buitenland/2241484/__Zonverslaafde_sterft_aan_huidkanker__.html?p=38, 2

foots
21 oktober 2008, 13:53
Stuur dit bericht door aan Eva PHG/LR en Chantal PHG.

Groet, foots :wink:

rplover
21 oktober 2008, 15:31
Stuur dit bericht door aan Eva PHG/LR en Chantal PHG.

Groet, foots :wink:
Je kan het bericht ook vertalen, afdrukken, en aan hen gaan voorlezen:baeh:

:wink:

foots
21 oktober 2008, 15:53
RPlover,

Dat kan inderdaad, maar dat is niet mijn stijl.
Grappen maken wel, maar matennaaien niet !
Kortom nooit gedaan en nooit van plan.

Ik vertel het ze wel als ik ze naai, is veel gezelliger en Eva en Chantal staan toch nog op mijn "to do list", waarbij ik Chantal vorig weekend 2 keer heb gehad. Was ook een natte droom die uitkwam.

Groet, Foots :wink:

Stiffmaster
21 oktober 2008, 16:50
Oei en Stiffie maar denken dat Foots alleen maar veel deed eten :rolleyes:, blijkt dat hij ook nog wat anders veel doet :fuck::fuck:



RPlover,

Dat kan inderdaad, maar dat is niet mijn stijl.
Grappen maken wel, maar matennaaien niet !
Kortom nooit gedaan en nooit van plan.

Ik vertel het ze wel als ik ze naai, is veel gezelliger en Eva en Chantal staan toch nog op mijn "to do list", waarbij ik Chantal vorig weekend 2 keer heb gehad. Was ook een natte droom die uitkwam.

Groet, Foots :wink:

Toppie
21 oktober 2008, 20:59
Ai waarom zijn mijn verslavingen altijd zo slecht....

Knabbel
22 oktober 2008, 12:20
Bron: Telegraaf.nl

Zonnen maakt mannen vruchtbaarder:
Er gloort weer hoop voor mannen met ernstige vruchtbaarheidsproblemen.

http://www.telegraaf.nl/vrouw/gezond_leven/2258295/__Zonnen_maakt_mannen_vruchtbaarder__.html?p=9,2

foots
22 oktober 2008, 18:39
Heren, beren,

Ahhh, dat verklaart waarom toppie33 altijd in de GT zit.
Maak je niet druk, het is gezond een beetje beweging.;)

Groet, Foots :wink:

bergm550
22 oktober 2008, 18:51
Ik ga twee keer per maand naar de zonnebank. Dan is mijn lichaam minder wit, en is het wat aantrekkelijker voor de vrouwen.

Willem2
22 oktober 2008, 19:13
Ik ga twee keer per maand naar de zonnebank. Dan is mijn lichaam minder wit, en is het wat aantrekkelijker voor de vrouwen.

Wat een onzin. Je bent gewoon een ijsbeer :D ;)

rplover
22 oktober 2008, 21:17
Wat een onzin. Je bent gewoon een ijsbeer :D ;)
Of toch een Bruine Beer? :lostit:;)

foots
22 oktober 2008, 22:07
Heren, beren,

Voor mij geldt ongelikte beer, en dat terwijl de dames toch niets liever doen ? Ik snap er werkelijk niets meer van ?

"Ben ik dan zo dom of zijn jullie zo slim" zou zo een omgekeerde uitspraak van ons aller Louis van Gaal kunnen zijn.

Groet, Foots :wink:

Toppie
23 oktober 2008, 08:25
Heren, beren,

Ahhh, dat verklaart waarom toppie33 altijd in de GT zit.
Maak je niet druk, het is gezond een beetje beweging.;)

Groet, Foots :wink:

Wees maar gerust bij Toppie33 is de knoop er al doorgehakt :( dus mijn voortplantingsdrift is in ieder geval getemperd ;)

Tja bruine of witte beer het zal volgens de kenners onder ons allemaal niet veel uitmaken voor de dvp's, maar denk toch dat de dames enige voorkeur hebben voor een verzorgde (en een bietje gebruinde) beer.

Voor mij is de zonnebank gewoon een must vanwege medische redenen (huidziekte) en kan het daarmee enigzins intomen.

royke86
23 oktober 2008, 22:44
Af en toe ga ik ook wel eens onder de zonnebank, zodat net dat echt witte eraf is. Bevalt me goed val er meestal van in slaap :moon:

rplover
23 oktober 2008, 22:49
.....denk toch dat de dames enige voorkeur hebben voor een verzorgde (en een bietje gebruinde) beer....

Ik zou zelfs meer zeggen, het overgrote deel van de Meiden heeft een absolute voorkeur voor "bruine beren" :hammer:

:wink:

Willem2
29 juli 2009, 21:44
AMSTERDAM - Internationale kanker-experts hebben zonnebanken na een reeks nieuwe studies tot gevaarlijk bestempeld. Uit de studies zou blijken dat mensen die voor hun dertigste regelmatig op een zonnebank liggen, een 75% grotere kans op huidkanker hebben............ http://www.telegraaf.nl/buitenland/4500380/___Zonnebank_net_zo_gevaarlijk_als_mosterdgas___.h tml?p=38,1