PDA

Volledige versie bekijken : Gestopt: Eindhoven, Privé L'amour, Kronehoefstraat 45, Gladys ( voorheen YP)



Willem2
6 februari 2006, 17:04
Naam : Gladys

Nationaliteit / Taal : Nederlandse

Leeftijd : 34 - 37 jaar

Haarkleur /lengte : blond lang haar

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : Normaal / C / D - cup

Service : PMC, NMC, Zoenen, beffen, massage, Russisch,

Extra :

Forza...germania
7 februari 2006, 23:55
Deze dame heeft Forza...G. enige jaren geleden (circa 4 jaar) één van de beste orale verwenbeurten ooit op Nederlandse bodem gegeven...:p :p
Een aardige meid die een bezoek meer dan waard is.

JohnnyM
19 april 2006, 17:16
Gladys is een kanjer, die is ECHT GOED.... en daarbij ook nog eens een hele leuke dame om mee te kletsen en zo. Op sexgebied is er eigenlijk niks wat ze niet ontzettend goed en lekker doet... (hoewel ze niet alles doet..)

Big30
20 april 2006, 18:17
Wie van Gladys voortaan wil genieten moet van de Hofstraat in Tongelre naar de wijk Woensel wandelen, werkt sindskort bij Prive L'amour onder dezelfde naam.

Gr. big30 :wink:
(ps. Gladys is een heeeele leuke meid die haar vak zeer goed verstaat, :freu: :freu: )

Big30
10 augustus 2006, 22:24
Gladys heeft het na een paar maandjes bij Prive L'amour daar voor gezien gehouden. Huidige verblijfplaats onbekend, typisch een dame die weer ergens anders opduikt. Nog niet op haar oude locatie gesignaleerd, wie weet ;) ;) ;) !

Gr. B.

meelezer
13 augustus 2006, 19:55
Wat vreemd...
Ik heb haar vrijdag de 11e toch nog een handje mogen drukken. Aan de Kronehoef welteverstaan. Zou ze nu al op haar schreden teruggekeerd zijn?

Big30
13 augustus 2006, 20:15
Wat vreemd...
Ik heb haar vrijdag de 11e toch nog een handje mogen drukken. Aan de Kronehoef welteverstaan. Zou ze nu al op haar schreden teruggekeerd zijn?

Dan is jouw info meer up-to-date dan de mijne en concluderen we dat Gladys nog steeds bij PLA te bewonderen is!!
Ik denk dat vele fans nu een diepe zucht van opluchting slaken, want ehm wel een van de betere dames in het Eindhovense :D ;) :cool: !

Gr. big30

Big30
28 januari 2007, 13:26
Gladys is niet meer werkzaam bij PLA -> De Oude Doos-NL.

Forza...germania
28 januari 2007, 16:09
Gladys is niet meer werkzaam bij PLA -> De Oude Doos-NL.

Werd idd tijd...ze is namelijk ook al een oude doos :eek: .

Maar een jaar of 6 geleden ben ik eens bij haar geweest, was toch wel erg lekker voor Brabantse begrippen:p