adventure
11 oktober 2008, 08:46
Naam : Laika
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : ? ik schat +/- 26
Haarkleur/-lengte : licht rood ros
Lengte dame : +/- 170 cm
Postuur/Cupmaat : the perfect body / Grote ferme borsten en een prachtig lichaam
Tatoeages/Piercings : Grote tattoo op haar lende
Service: Het gebruikelijke zoals de anderen, PZC,NMC, lecken, tongzoenen
Voordelen: Prachtige vrouw
Nadelen: geen
Tijdsduur : af te spreken
Prijs : vanaf 50 €
Extra’s bij het bezoek:
Aangezien ik haar hier nergens terug vindt zal ik het maar posten:
Dit was de eerste dame bij mijn bezoek op 1/10/2008
Ze zat in nabijheid van de toog en bekeek me ( dit omdat ik constant naar haar aan het loeren was).
Na een tijdje tekens doen wenkte ik haar en ze kwam bij ons staan. Ze vertelde me dat ze eerst sinds 2 dagen in GT werkte en in de buurt woont. Daarvoor was ze actief in Zwitserland in een gelijkaardige zaak. Na 10 minuutjes gepraat te hebben stelde ze voor om naar een kamer te gaan. Aangezien ze geen sleutel kon bemachtigen besloten we maar om te gaan campingseksen in de tent achteraan in de tuin. Détails zal ik jullie besparen en moeten jullie zelf maar uitzoeken, maar ik vond het een geweldige beurt. Ze is in voor de nodige humor en kijkt niet op klok.
Véél plezier boys
Nationaliteit/Taal : Duitse
Leeftijd : ? ik schat +/- 26
Haarkleur/-lengte : licht rood ros
Lengte dame : +/- 170 cm
Postuur/Cupmaat : the perfect body / Grote ferme borsten en een prachtig lichaam
Tatoeages/Piercings : Grote tattoo op haar lende
Service: Het gebruikelijke zoals de anderen, PZC,NMC, lecken, tongzoenen
Voordelen: Prachtige vrouw
Nadelen: geen
Tijdsduur : af te spreken
Prijs : vanaf 50 €
Extra’s bij het bezoek:
Aangezien ik haar hier nergens terug vindt zal ik het maar posten:
Dit was de eerste dame bij mijn bezoek op 1/10/2008
Ze zat in nabijheid van de toog en bekeek me ( dit omdat ik constant naar haar aan het loeren was).
Na een tijdje tekens doen wenkte ik haar en ze kwam bij ons staan. Ze vertelde me dat ze eerst sinds 2 dagen in GT werkte en in de buurt woont. Daarvoor was ze actief in Zwitserland in een gelijkaardige zaak. Na 10 minuutjes gepraat te hebben stelde ze voor om naar een kamer te gaan. Aangezien ze geen sleutel kon bemachtigen besloten we maar om te gaan campingseksen in de tent achteraan in de tuin. Détails zal ik jullie besparen en moeten jullie zelf maar uitzoeken, maar ik vond het een geweldige beurt. Ze is in voor de nodige humor en kijkt niet op klok.
Véél plezier boys