PDA

Volledige versie bekijken : Ongepast taalgebruik ?

TT Man
7 oktober 2008, 09:37
om me eigen ego heb ik de volle lading in haar bek gedumpt.. die ze vervolgens gelijk weer uitspuugde..

Nou nou, volgens mij was je niet helemaal tevreden...:cool:

Deze wordt zeker voorgedragen voor de beste recensie van de maand. Eerste bericht en dan meteen zo van leer trekken. Dat wordt nog wat.

Toppie
7 oktober 2008, 09:48
Nou nou, volgens mij was je niet helemaal tevreden...:cool:

Deze wordt zeker voorgedragen voor de beste recensie van de maand. Eerste bericht en dan meteen zo van leer trekken. Dat wordt nog wat.

haha ik zal hem gelijk genomineren :) want ken me iets voorstellen bij die reactie :)

thesickboy
7 oktober 2008, 15:44

Met het eerste kan ik moeilijk akkoord gaan gezien de 'nogal' respectloze toon. Of het wat wordt zullen we nog even moeten afwachten, me dunkt:cool:

;):wink:

Extince
7 oktober 2008, 16:00
Met het eerste kan ik moeilijk akkoord gaan gezien de 'nogal' respectloze toon. Of het wat wordt zullen we nog even moeten afwachten, me dunkt:cool:

;):wink:Waarom wordt zo'n bericht eigenlijk niet gewoon (desnoods deels) weggemodereert vanwege de grensoverschrijdende respectloze toon :confused:? Ook negatieve ervaringen kunnen gewoon in nette bewoordingen worden opgeschreven, lijkt mij.

thesickboy
7 oktober 2008, 16:20
Waarom wordt zo'n bericht eigenlijk niet gewoon (desnoods deels) weggemodereert vanwege de grensoverschrijdende respectloze toon :confused:? Ook negatieve ervaringen kunnen gewoon in nette bewoordingen worden opgeschreven, lijkt mij.

Terechte opmerking natuurlijk!

Er wordt wel eens meer geschreven over het spuiten in bekjes, sommige mensen hebben nu éénmaal weining stijl. Om dan gelijk te gaan wissen is ook niet altijd een oplossing. Met jonge ijsbeertjes moet je ook wat geduld hebben. Af en toe leren beren meer van de reacties op hun bericht dan wanneer het bericht gewoon gewist wordt... Ervaringsgericht onderwijs noemen ze dat ;)

TSB
:wink:

ilovethaigirls
7 oktober 2008, 16:40
Terechte opmerking natuurlijk!

Er wordt wel eens meer geschreven over het spuiten in bekjes, sommige mensen hebben nu éénmaal weining stijl. Om dan gelijk te gaan wissen is ook niet altijd een oplossing. Met jonge ijsbeertjes moet je ook wat geduld hebben. Af en toe leren beren meer van de reacties op hun bericht dan wanneer het bericht gewoon gewist wordt... Ervaringsgericht onderwijs noemen ze dat ;)

TSB
:wink:

Had betrokkene ook al een bericht gestuurd met de vraag om ons dan ook maar iets over die 2 goede ervaringen te berichten..........
Alleen het negatieve melden, komt ook niet zo goed over bij de medeberen.

Cupido
7 oktober 2008, 17:19
inderdaad een beetje aan de grove kant, al vind ik het nog wel meevallen, behalve dan dat in de bek dumpen. Het is in ieder geval wel duidelijk. Voor de rest beschrijft hij eenzelfde soort ervaring als die ik met haar heb gehad. En ik in het begin maar denken dat dat aan mij lag. Blijkbaar komt ze er nog steeds mee weg en trappen er nog steeds ijsberen in op dat vriendelijke koppie.

Wees overigens nooit echt eerlijk tegen haar, want dat moet je dan bekopen. Na mijn slechte ervaring met haar heb ik haar, nadat ze voor de zoveelste keer kwam aandringen om weer de kamer op te gaan, aangegeven dat ik haar een lieve meid vond buiten de kamer, maar niet meer met haar op de kamer wilde met de reden daarbij. Vanaf dat moment ben ik haar geen blik meer waardig geweest.

Ben overigens ook wel benieuwd naar de goede ervaringen.

Gr.
Cupido

Picasso 1
7 oktober 2008, 20:23
....nadat ze voor de zoveelste keer kwam aandringen om weer de kamer op te gaan, aangegeven dat ik haar een lieve meid vond buiten de kamer, maar niet meer met haar op de kamer wilde met de reden daarbij. Vanaf dat moment ben ik haar geen blik meer waardig geweest.

Ook verschillende dames kunnen volledig respectloos zijn en dat mag ook best wel worden benadrukt bij dit soort gedragsvoorbeelden.

TT Man
7 oktober 2008, 21:47
Blijkbaar was mijn sarcastisch bedoelde toon in mijn bericht niet voor iedereen duidelijk, in ieder geval niet voor Toppie en TSB.

Iedereen die mijn recensies leest weet dat dit nu juist niet de manier is waarop ik schrijf. Van mijn kant heb ik ook wel eens een slechte ervaring, maar dat kun je ook op een normale manier kenbaar maken. Wat hier werd geschreven vind ik zwaar RESPECTLOOS :thefingeren het verdient geen navolging. Ik ben benieuwd hoe de schrijver het zou vinden als iemand eens zijn zaad in zijn bek zou dumpen :rubbel: tegen betaling van € 25,00 extra...

En ja, als je dan zo'n eerste bericht leest dan vrees ik het ergste voor de vervolgberichten.

Wissen is inderdaad geen solution TSB, dat ben ik helemaal met je eens. Maar je mag het mij niet kwalijk nemen dat ik hier op reageer.

Zakkenleger
7 oktober 2008, 22:09
Waarom wordt zo'n bericht eigenlijk niet gewoon (desnoods deels) weggemodereert vanwege de grensoverschrijdende respectloze toon :confused:? Ook negatieve ervaringen kunnen gewoon in nette bewoordingen worden opgeschreven, lijkt mij.

Pfff ik ben wel nieuw hier maar we zijn toch niet Roomser dan de Paus hopelijk? :confused: Straks komt de Politiek Correcte Politie nog langs... Niks wegmodereren, dat doenze op Hookers al zoveel hopelijkniet hier ook al.

Respectloos, ach, veel schrijvers zijn op een forum helden maar in het echie stukken minder stevig. Niet alles zo serieus nemen besteExtince, krijg je maar hartstress van. Ik ken die Ellie ook wel, geen haar op mijn blonde godenkop die in haar streken trapt (is overduidelijk toch?).

Zakkenleger
7 oktober 2008, 22:12
Ook verschillende dames kunnen volledig respectloos zijn en dat mag ook best wel worden benadrukt bij dit soort gedragsvoorbeelden.

Kijk dat is nou eens iets waar ik het HELEMAAL mee eens ben. We zijn toch op dit forum om de goede van de slechte meiskes te kunnen bepalen of niet soms? En als iemand dat wat fors schrijft als de boodschap maar duidelijk is.

blijemotorrijder
7 oktober 2008, 23:14
Ieder ijsbeertje zingt zoals het gebekt is (vrije variant) en ik denk niet dat ons fijne forum erop vooruit gaat als dit soort zaken meteen weggemodereerd worden. Maar zelf zou ik zo'n ervaring anders hebben beschreven.
Het leuke van ijsberenforum vind ik eigenlijk wel dat je de ijsberen al kent via hun schrijfsels voordat je ze ontmoet. En met de een zal je het qua stijl en toon beter kunnen vinden dan met de ander.

facial
8 oktober 2008, 16:22
Wat maakt het uit hoe je het omschrijft, als je maar lol hebt:rofl:

Gustomass
29 september 2009, 12:05
ik heb dit ding er laatst ook flink van langs gegeven.

nou nou ....

Goedemorgenallemaal
30 september 2009, 09:12

Het taalgebruik wordt er niet beter op...

We hebben het hier wel over "Dames", jongeman.

Stiffmaster
30 september 2009, 09:23

Klinkt een beetje als een wegwerpproduct, komaan zeg we hebben het wel over mensen :znaika[1]:

Dalton
30 september 2009, 10:16
Adje 10 als de 10 voor je leeftijd staat dan kan ik het begrijpen dat je zo over de dames schrijft maar dan kan je natuurlijk nooit in een club geweest zijn.
Alleen volwassen mensen laten ze binnen maar op een laptop kan een kind van 4 al tikken.

Knabbel
30 september 2009, 11:35
http://www.saunaclubforum.net/forum/showthread.php?t=13390&highlight=taalgebruik

Badslippers
2 augustus 2011, 23:35
het getuigt dan inderdaad niet van respect als er vervolgens uitgebreid over "de plinten van de muur ketsen" wordt geschreven en er hierdoor weer een volgende lading ijsberen op dit slachtoffer af gaan komen!

Goed dat we er in ieder geval over kunnen discussiëren hier, en zolang je met respect schrijft, hoef je je ethisch niet bezwaard te voelen lijkt me.

Wellicht dat ik het uit de context haal want ik weet niet of de quoot "de plinten van de muur ketsen" uit een folder afkomstig is of op dit forum te lezen is.

Ik moest even zoeken of er al een "Topic" over taalgebruik bestond. Ja dus.

Laat ik het zo zeggen. Als we alle levendige franje van onze avonturen in keurig nette bewoordingen weergeven en het grof taalgebruik als verrotte houtsnippers wegschaven, is het risico aanwezig dat we met ontelbare onpersoonlijke en bloedeloze riedeltjes opgescheept worden. Van lezen en genieten komt dan niet veel terecht. Ieder heeft zo zijn stijl van schrijven. Ik zou het zeer jammer vinden als dat weg-gemodereerd wordt. Soms wordt er ook een relatie vermoed tussen grof taalgebruik van de schrijver en het respectloos om gaan met de dames. Dat lijkt me een verkeerde perceptie.

"Je sperma in de bek van die geile trut dumpen" kan best op een respectvolle manier gebeuren!!!

Vreemd trouwens, dat 'we' zo'n zinnetje niet kunnen appriciëren en de handeling zelf als het ultieme genot ervaren

Gondolas9
3 augustus 2011, 00:15
Misschien mag ik even reageren omdat ik persoonlijk niks heb met CIM, Im Mund spritzen, of hoe je de handeling ook noemen wil.
Natuurlijk kan de act an sich respectvol gebeuren (ik denk dat een aantal dames anders de betrokken man een paar extra plinten gaan laten zien).
Ik vind fellatio (ff kicken op chique woordjes :gruebel:) overigens behoorlijk leuk en in een privécontext is het best wel eens gebeurd that I came in mouth, per ongeluk of experimenteel...

Het is alleen zo dat woordenschat als bek en trut signaleren dat je de betrokkene als minderwaardig beschouwt: een trut is geen partner, en een mens heeft geen bek, zoiets...

Heel anders wordt het als iemand een bepaald stijlregister gebruikt, maar als uit de inhoud blijkt dat hij best wel respect heeft, ondanks de gekozen terminologie.

En breek me nou de bek niet open om ff te zeggen welke smoel van welke gozer ik bij die verwijzing nou door jullie strot zou willen rammen.

Big30
3 augustus 2011, 00:16
Ieder heeft zo zijn stijl van schrijven. Ik zou het zeer jammer vinden als dat weg-gemodereerd wordt. Soms wordt er ook een relatie vermoed tussen grof taalgebruik van de schrijver en het respectloos om gaan met de dames. Dat lijkt me een verkeerde perceptie.

"Je sperma in de bek van die geile trut dumpen" kan best op een respectvolle manier gebeuren!!!

Vreemd trouwens, dat 'we' zo'n zinnetje niet kunnen appreciëren en de handeling zelf als het ultieme genot ervaren
Ik begrijp je punt wel een beetje maar dat wil nog niet zeggen dat dus alles maar geschreven kan worden in welke bewoordingen dan ook. We zijn geen kantklosforum (zal een nieuw topic hier over openen) das evident, we zijn een hoerenlopersforum tis nie anders!

Laat ik het zo zeggen. Het zinnetje wat je aanhaalt, los van enige context en content vind ik net over de grens dan wel er tegen aan schurken. Heeft alles met de woorden bek en trut te maken, dat zijn in principe gewoon scheldwoorden lijkt me.
Maar in een bepaald bericht met wat ironische kwinkslagen door bepaalde schrijvers geschreven zou het wat mij betreft wel weer kunnen, hoewel dan nog een grensgeval.

Waar je wel gelijk in hebt is dat sommige leden soms zo schrijven dat men het aanstootgevend vindt, terwijl als je de schrijver zelf kent en weet hoe de dames over hem denken je het opeens heel anders ziet. Ik zou het zelfs aan een concreet voorbeeld kunnen illustreren maar zal het niet doen!

Overigens, het gebeurt maar hoogst zelden dat we hier berichten moeten aanpassen wegens onwelvoeglijk taalgebruik. In bepaalde gevallen laten we het soms bewust staan om duidelijk te maken hoe het in bepaalde clubs toegaat.

Ikzelf modereer en veeg eigenlijk nooit. Vind alles wel goed, maar weet wel dat Willem2 en Tiga en Carpe veel strenger zijn :tongue:.

Picasso 1
3 augustus 2011, 00:49
Ben het zowel met Badslippers als met Gondolas eens :gruebel:
Ik denk dat het gaat om een balans te vinden. Hier en daar wat grover mag en tegelijk proberen met je schrijfstijl niet te landen op het vlak van minachting, belediging en disrespect.

jacky pakutra
3 augustus 2011, 01:51
Over het algemeen vind ik dat er zelden grof over dames op dit forum wordt geschreven. Soms zitten er misschien wel (iets mildere) zinnen tussen zoals BS die aanhaalt, maar het gevoel dat ik heb als ik een dergelijke post die zo'n zin bevat lees is dan eigenlijk zelden tot nooit een gevoel van disrespect (of iets dergelijks ) jegens de betreffende dvp. Meestal "past" het dan wel in de recensie cq schrijfstijl van de desbetreffende beer, en heb ik totaal niet het gevoel dat er enige kwetsende lading aanwezig is. Wat dat betreft lijkt teveel politieke correctheid op dit gebied overbodig, we gaan geen hosti in de kerk halen als we een hoer in haar keeltje spuiten.
Anderzijds heeft ieder zijn stijl, mijn schrijfstijl is niet zo "explicit" maar zoals gezegd vind ik dat beren die wel wat meer de grens opzoeken dit bijna altijd wel op een manier doen die wellicht soms grof maar wel "natuurlijk" aanvoelt, het "past" dan zoals al gezegd wel en daar is voor mij niks mis mee

Dalton
3 augustus 2011, 02:09

Je kan toch ook op een nette manier zeggen dat je de zaadcontainer aan het vullen bent:exactly[1]:
Alleen dat gezicht al als die sperma langs haar kin loopt wonderbaarlijk:e010[1]:
Het beste is toch wel dat ze het doorslikken en nog een poosje doorgaan met dat sabbelen aan je leuter:k046[1]:

jacky pakutra
3 augustus 2011, 11:46
Dalton wat zeg je dat prachtig je bent wel een heer met smaak ...dat zoek ik ook altijd
En al die smerige trucjes, als je een FT doet net doen alsof de lading eruit is en je leuter er al uithalen zodat er nog wat klodders op mond komen die uiteindelijk aan haar kin komen te hangen, ik doe het zelf allemaal nooit want ik vind het de ethische grenzen ver overschrijden maar lekker klinkt het wel

Badslippers
25 december 2013, 19:29
Bericht van Ce Faci
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=348944#post348944

Nou zag ik een paar reacties op bovenstaande recensie maar even later kreeg ik de melding dat ik geen toegangsrechten meer had om die pagina's te bezoeken. Lijkt me wel een geschikte plaats om hier verder te gaan.

Wervelwind kraakte wat kritische noten ten aanzien van de recensie van Ce Faci. Ik las die recensie en dacht er het mijne van. Nou schuw ik een bepaalde grofheid niet in mijn recensies en mijn kameraad SFL is nog een graadje erger. Vaak komt dan het begrip "Vrijheid van meningsuiting" om de hoek kijken. En voor je het weet zit je weer op zo'n hellend vlak; wat kan wel en wat niet. Ik ben niet zo'n gepassioneerd verdediger van de vrijheid van meningsuiting zoals sommigen, die vinden dat je alles, altijd en overal moet kunnen ventileren. Zo'n type als Wilders bijvoorbeeld. Tegen die figuren zeg ik dan: "Prima standpunt, ga naar L.A. South Central en schreeuw op 5th Street maar eens "All N****** can go to hell". M.a.w. sommige meningen kun je maar beter even in je hoofd houden.

Dat had Ce faci misschien ook beter kunnen doen. Goed, dit is een hoerenforum en menig recensie staat bol van het expliciete taalgebruik. Dat ik daar weinig moeite mee heb moge duidelijk zijn. Het kan een stijl van schrijven zijn om je verhaal wat smoel te geven. Waar het bij hem echter fout gaat (en daar val ik Wervelwind in bij), is dat hij over de schreef gaat. In het begin vliegt er wat schunnig taalgebruik voorbij. Dat moet kunnen. Maar net na de helft lees ik toch een paar keer dat de jonge dame protesteert, dat zie niet wil, dat ze pijn heeft, dat ze het niet leuk (meer) vindt. Dan krijgen de schunnige woorden toch een wat andere context en komt het woord dwang bij me op. Da's voor mij toch een brug te ver.
Goed, ieder moet er het zijne van denken. Ik denk dat het een wat stoer verhaaltje is want neuken met zijn tweeën op een wc-pot beneden waar je al niet in je eentje de kont kunt keren lijkt me een waar kunststukje. Een ijsbeer die zich daar bij staat af te rukken lijkt me ook vergezocht. De deur was toch afgesloten of rukte hij zich af op het gekerm en gekreun. En dan het einde: alles ondergespoten, mond, gezicht, haren, lichaam. Deze dame doet niet aan FT. Ik hou het op flink wat duimzuigerij waarbij ik aanteken dat ik niet aanwezig was.

seksenfun
25 december 2013, 19:40
Ik geef (of gaf het al lang op) om te reageren op recensies. Badslippers, waar ik het vaak niet eens mee ben, sleurt nu mijn gedachten hier op het forum. Ik dacht nog... God, wat maken die dames soms mee, wat bezielt sommige heren (wat ze thuis niet mogen bij hen te doen) maar hoopte stilletjes dat het de zoveelste persoon zou zijn die zijn fantasieën hier voor werkelijkheid komt neerschrijven :smoke:.

molaar
25 december 2013, 20:34
Dat deze fantast dit hier neer pleurt, och hij zal wel achter zijn PC hebben liggen rukken om zijn fantasie neer te pennen.
Wat veel erger is dat een aantal ijsberen hem een Thanks gegeven hebben en waarschijnlijk dezelfde fantasie hebben .
Dat is iets wat mij verontrust …. In hoeverre worden de dames nog met respect behandeld als we dit like`n

sofaking
25 december 2013, 20:50
Die recensie heeft nog weinig of niets met seks en plezier te maken.

molaar
25 december 2013, 21:05
Wacht met spanning af waarom ijsberen dit rape verslag zo leuk vonden Kom op je vond het zo leuk .. en kon dit waarderen vertel ....

Don Rudo
25 december 2013, 21:05
Ik werd nie lekker van die recensie van Ce Faci.

Vooral van zijn avatar.

Piet Plezier
25 december 2013, 21:19
Bericht van Ce Faci
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=348944#post348944

Nou zag ik een paar reacties op bovenstaande recensie maar even later kreeg ik de melding dat ik geen toegangsrechten meer had om die pagina's te bezoeken. Lijkt me wel een geschikte plaats om hier verder te gaan.

Wervelwind kraakte wat kritische noten ten aanzien van de recensie van Ce Faci. Ik las die recensie en dacht er het mijne van. Nou schuw ik een bepaalde grofheid niet in mijn recensies en mijn kameraad SFL is nog een graadje erger. Vaak komt dan het begrip "Vrijheid van meningsuiting" om de hoek kijken. En voor je het weet zit je weer op zo'n hellend vlak; wat kan wel en wat niet. Ik ben niet zo'n gepassioneerd verdediger van de vrijheid van meningsuiting zoals sommigen, die vinden dat je alles, altijd en overal moet kunnen ventileren. Zo'n type als Wilders bijvoorbeeld. Tegen die figuren zeg ik dan: "Prima standpunt, ga naar L.A. South Central en schreeuw op 5th Street maar eens "All N****** can go to hell". M.a.w. sommige meningen kun je maar beter even in je hoofd houden.

Dat had Ce faci misschien ook beter kunnen doen. Goed, dit is een hoerenforum en menig recensie staat bol van het expliciete taalgebruik. Dat ik daar weinig moeite mee heb moge duidelijk zijn. Het kan een stijl van schrijven zijn om je verhaal wat smoel te geven. Waar het bij hem echter fout gaat (en daar val ik Wervelwind in bij), is dat hij over de schreef gaat. In het begin vliegt er wat schunnig taalgebruik voorbij. Dat moet kunnen. Maar net na de helft lees ik toch een paar keer dat de jonge dame protesteert, dat zie niet wil, dat ze pijn heeft, dat ze het niet leuk (meer) vindt. Dan krijgen de schunnige woorden toch een wat andere context en komt het woord dwang bij me op. Da's voor mij toch een brug te ver.
Goed, ieder moet er het zijne van denken. Ik denk dat het een wat stoer verhaaltje is want neuken met zijn tweeën op een wc-pot beneden waar je al niet in je eentje de kont kunt keren lijkt me een waar kunststukje. Een ijsbeer die zich daar bij staat af te rukken lijkt me ook vergezocht. De deur was toch afgesloten of rukte hij zich af op het gekerm en gekreun. En dan het einde: alles ondergespoten, mond, gezicht, haren, lichaam. Deze dame doet niet aan FT. Ik hou het op flink wat duimzuigerij waarbij ik aanteken dat ik niet aanwezig was.

Badslippert het is een waar gebeurt verhaal en als ik je zie volgende keer........
Dan gaan we het samen aan haar vragen........
Dit is een forum om te schrijven over wat je mee maakt........
Nou ik heb dit meegemaakt en schrijf het hier wat sommige er ook van vinden.:baeh::baeh:

Costana
25 december 2013, 21:30
Ik vond het een geil verhaal om te lezen, iets wat zelden hier voorkomt de laatste tijd, daarom mijn "thanks".
Is het allemaal waargebeurd ? Laat ik het in het midden, als het maar leuk leest.
Zo happy, molaar ?

En of de meid het écht erg vond ?
Ik gok op neen, gezien ze achteraf nog zijn biertjes gaat halen en er constant rondhangt.

Bij een ander voorval waar de meid het echt niet graag had, gunde die meid de persoon in kwestie geen blik meer.
Uit het verslag van ce faci blijkt dit helemaal niet.

seksenfun
25 december 2013, 22:11
Toch nog even kort. Costana, hier begeef je je op gevaarlijk is, als je het mij vraagt. Denk je nu écht dat die jonge dames graag blauwe plekken geklopt worden door pooiers? Daar hangen ze ook al maar rond, daar neuken ze ook mee. We vinden natuurlijk nergens terug (en zullen allicht nooit met zekerheid weten) hoeveel betaald is geweest voor die sessie, als die waar gebeurd is. Misschien stond/staat de dame onder zware druk om geld te verdienen en heeft/had ze doorgaans wat minder klanten = opbrengst. Met dit gegeven vind ik de zaak zeker niet minder triestig. We weten niets zeker, daarom onthoud ik me verder uit deze discussie maar schrijven dat ze het niet leuk vond, dat ze moest kokhalzen erbij... en voortdoen, duidt voor mij niet op enige vorm van respect (of hoeft dat niet naar een DVP toe) :smoke:.

wervelwind
25 december 2013, 23:29
Ik heb geen moeite met smeuïge details en ik begrijp ook dat elke beer zijn eigen smaak heeft, en dat er genoeg vrouwen zijn die van stevige sex houden waarbij ze grof gepakt worden. Ik ben geen heilige en wil niet pretenderen heilig te zijn.

Maar waar duidelijk de grenzen van de dame worden overschreden en er DESONDANKS gewoon doorgedaan wordt, zal men mij op zijn pad treffen. Eenieder die seksueel misbruikte vrouwen kent zal mijn reactie snappen. We zijn allemaal door een vrouw op de wereld gezet dus een respectvolle behandeling zou een vanzelfsprekendheid en een grondrecht moeten zijn.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

gignnl
25 december 2013, 23:36
Ik heb de indruk dat hier puur een wat fantasierijk verhaal is neergepend,iets waar andere schrijvers zich ook wel eens schuldig aan maken.Als er werkelijk ruw gedrag was geweest had de betreffende dame het wel gemeld en had die persoon een spoedtransport naar de deur gekregen.Denk dat de schrijver een leuke kamersessie ietwat kleurrijk heeft neergezet en hier en daar wat onterechte krachttermen heeft gebruikt.
De reacties erna lopen allemaal wat uit de hand.

Ricardo Banana
26 december 2013, 10:51
Ga er maar vanuit dat het allemaal wat extra is aangezet door Ce Faci, want Raluka kennende geeft die wel tegengas als haar iets niet bevalt. Vraag maar aan intimi van de LR en vooral dan aan dn Laef. Die heeft namelijk al heel wat blauwe plekken aan haar en haar vriendin over gehouden. Oh ja en ook nog wat haartjes kwijt geraakt. Haha

hansi hansi
26 december 2013, 10:56
beren respectloze POETSMIDDELEN zijn er dus ook

Badslippers
26 december 2013, 11:05
Badslippert het is een waar gebeurt verhaal en als ik je zie volgende keer........
Dan gaan we het samen aan haar vragen........

Hoeft niet. Ik ken de dame in kwestie en zie haar vaak genoeg en weet dat ze stevig uit de hoek kan komen. Ondanks dat gegeven ga ik haar zeker niet vragen om je recensie te bevestigen. Ik ken eigenlijk geen dames die uit de school klappen over hun kamerervaringen met ijsberen en dat siert ze. Op mijn beurt ga ik niet aan de vrouwen vragen wat ze hebben uitgespookt met een ijsbeer. De waarheid hoeft hier niet achterhaald te worden. Wat ik gewoon wil zeggen is om de volgende keer meer rekening te houden als een mokkeltje zegt dat het nu wel genoeg is geweest. Zoals gezegd, dat expliciete stoort me niet maar wel de context waarin dit alles staat.

Dit is een forum om te schrijven over wat je mee maakt........
Nou ik heb dit meegemaakt en schrijf het hier wat sommige er ook van vinden.:baeh::baeh:

Daar is weinig op af te dingen en ieder mag daarin zijn eigen grenzen bepalen maar kijk er dan niet van op als iemand schrijft dat zijn grenzen ergens anders liggen. Op die manier bepalen we uiteindelijk toch samen waar de uitersten liggen.

Magic-G
26 december 2013, 11:25
Dat deze fantast dit hier neer pleurt, och hij zal wel achter zijn PC hebben liggen rukken om zijn fantasie neer te pennen.
Wat veel erger is dat een aantal ijsberen hem een Thanks gegeven hebben en waarschijnlijk dezelfde fantasie hebben .
Dat is iets wat mij verontrust …. In hoeverre worden de dames nog met respect behandeld als we dit like`n

Ik denk dat molaar de spijker op z'n kop sla, zo een verhaal moet gewoon weg niet kunnen!
Het disrespect voor de dame in kwestie druipt er vanaf!

Maarja ook is meerdere malen gebleken dat het erger is om daar iets van te zeggen of te vinden op dit forum, dan om simpelweg te zeggen dat je de dames maar dweilen vind om de vloer mee aan te vegen.

bad pritt
26 december 2013, 11:26
Ga er maar vanuit dat het allemaal wat extra is aangezet door Ce Faci, want Raluka kennende geeft die wel tegengas als haar iets niet bevalt. Vraag maar aan intimi van de LR en vooral dan aan dn Laef. Die heeft namelijk al heel wat blauwe plekken aan haar en haar vriendin over gehouden. Oh ja en ook nog wat haartjes kwijt geraakt. Haha

Vrouwen zijn bij iedereen anders dus het is gelukkig geen wiskunde.

Piet Plezier
26 december 2013, 11:52
Sommige hier zijn nieuwsgierig wat ik haar heb gegeven.........
Ik heb haar rijkelijk beloond.........
En we hebben vantevoren door genomen wat we een beetje gingen doen.........
Neem maar van mij aan dat ze het geil vond..........
Zoiets had ze nog nooit meegemaakt zei ze.........
Ik heb zoiets al 2 keer met haar gedaan en morgen weer..........
Morgen gaat er een forumlid mee........
En dan zullen we is kijken of het waar is hij mag overal mee naar toe..........
Want Raluca kikt er ook op om bekeken te worden.......
En nu ga ik weer verder met koken voor me pa en ma........

hansi hansi
26 december 2013, 12:10

smakelijk eten maar ben vooral voorzichtig met schoonmaak middelen. prettige dag

fr_loper
26 december 2013, 19:20
En we hebben van tevoren door genomen wat we een beetje gingen doen.........

Deze enkele zin, geeft een volledig andere lading aan het geheel,
had het persoonlijk iets netter gevonden als je dit had genoemd in de originele post.

Heb zelf extremere sessies met een DVP gehad,
waar ik al meerdere ("normale") sessie mee had gedaan.
Maar dan wel met de afspraak, dat als ze wilde stoppen,
we gelijk zouden stoppen, en de sessie op de "normale" manier zouden afmaken.

Sommige dames staan onder grote druk om geld te verdienen,
en zullen dingen toelaten, die te ver gaan voor hun grenzen.
en dat proefde ik wel uit de recensie, dat haar grenzen overschreden werden.

Pietjepik
26 december 2013, 20:49
Wacht met spanning af waarom ijsberen dit rape verslag zo leuk vonden Kom op je vond het zo leuk .. en kon dit waarderen vertel ....

om vriendjes te maken en hopen op een counter-like bij een eigen volgend verslag!! :freu:

Pietjepik
26 december 2013, 20:51

Raluca gaat ver voor poen, ik herinner me een recensie van SFL waarin het meisje zelfs boos werd omdat hij MET gummi wilde en zij perse zonder.... dus inderdaad mogelijk een grietje zonder al te hoge drempel, eentje waarvan de reputatie nu dus wat meer solide gestalte begint te krijgen.... Niet perse positief, ik raak zo'n griet niet meer aan in ieder geval

Pietjepik
26 december 2013, 20:55
.......
Maarja ook is meerdere malen gebleken dat het erger is om daar iets van te zeggen of te vinden op dit forum, dan om simpelweg te zeggen dat je de dames maar dweilen vind om de vloer mee aan te vegen.

Je moet altijd je mening durven spreken, vooral op een forum. Als een of andere ijsbeer je daarop meent te moeten aanspreken, eventueel in persoon, dan kun je altijd nog maatregelen treffen waardoor die gozer zijn grote mond in de toekomst wel houdt.
Buig voor niemand, accepteer geen onderdrukking! Niemand, ook niet degene met de grootste bek, is meer dan slechts een simpele sterveling.

Pietjepik
26 december 2013, 21:12
Die recensie heeft nog weinig of niets met seks en plezier te maken.
onzin, in ieder geval heeft hij blijkbaar seks gehad en er blijkbaar ook plezier aan beleefd, dat maakt toch 50% uit van dat duale samenzijn. IS meer dan weinig of niks, dat zou ik omschrijven als 2 tot 3%

seksenfun
26 december 2013, 21:25
Raluca gaat ver voor poen, ik herinner me een recensie van SFL waarin het meisje zelfs boos werd omdat hij MET gummi wilde en zij perse zonder.... dus inderdaad mogelijk een grietje zonder al te hoge drempel, eentje waarvan de reputatie nu dus wat meer solide gestalte begint te krijgen.... Niet perse positief, ik raak zo'n griet niet meer aan in ieder geval

Het is natuurlijk maar een persoonlijk gedacht maar mijn mening is dat SFL zijn verhalen ook kleurt, dus wat mij betreft, nu noem je juist iemand. Dit geheel ter zijde :smoke:.

sofaking
26 december 2013, 21:34
onzin, in ieder geval heeft hij blijkbaar seks gehad en er blijkbaar ook plezier aan beleefd, dat maakt toch 50% uit van dat duale samenzijn. IS meer dan weinig of niks, dat zou ik omschrijven als 2 tot 3%

Ik vermoed dat ik een ietwat nauwere betekenis aan de woorden "seks" en "plezier" hecht dan anderen. Als je seks hebt met een geit is dat technisch gezien ook seks, maar voor mij is dat wat anders. Als je plezier hebt in "happy slapping" is dat technisch gezien ook wel plezier, maar voor mij is dat ook wat anders.
Maar nu is er een nieuw element opgerezen, nl. dat beide partners vooraf afgesproken zouden hebben om een soort van S/M spel te spelen. Dat soort van info is wel cruciaal in een recensie vind ik. Wanneer dit een vooraf afgesproken BDSM spel was dan trek ik mijn kritiek terug.

deket
27 december 2013, 00:48
uiteraard hebben Molaar,Sofakin,en Sex&Fun gelijk,
velen vergeten dat we met mensen van vlees en bloed te maken hebben hé.
ieder die me kent weet dat ik zeker geen schijnheilige puritein ben,maar ik ben opgevoed met het idee eerlijk en respektvol te zijn en deze opvoeding gaf ik op mijn beurt door.
het is een drogreden om te stellen,;"die meiden willen het zelf",de grens van vrijwillig zijn is zeer vaag,
de persoon kan zo onder druk staan om geld te verdienen dat ze zich alles moet laten doen,en neen dit heeft niets met sm te maken.
ken het milieu al zolang,voor mijn saunabezoeken ook.en meiden,en dat kan ook in Belgie en Nederland ,staan onder zulke druk,om geld te verdienen,door drugs,foute vriendjes,schulden etc,,,dus vrijwillig is een begrip dat in deze context niet van toepassing is.
dit gezegd zijnde,er zijn beren,die het grappig vonden dat enkele weken terug een meid op het sinterklaasfeest als geschenk hondevoer kreeg,neen ik zie daar de lol niet van in.(hondenbot voor Flori,die tranen in haar ogen kreeg)in HP.
ik hou van humor,maar dit is vernederen,evenals enkele weken terug,die Jovanna,die in LR aan het wenen gebracht werd.
zulke klanten doen veel dvps walgen van de meeste mannen,maar ze kunnen,moeten het verbergen onder financiele druk

hansdordt
27 december 2013, 06:55
Ik ga Flori vandaag lekker verwennen, en zij mij :)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Pietjepik
27 december 2013, 07:40
zulke klanten doen veel dvps walgen van de meeste mannen,maar ze kunnen,moeten het verbergen onder financiele druk

het leven is nu eenmaal een strijd om te overleven en vaak zijn mensen al in de hel voordat ze dood neervallen. Ieder krijgt ooit het zijne, een walgelijk figuur die dvp's op vernederende wijze behandelt zal ooit vast wel sterven aan een gruwelijke aandoening of zijn beide benen verliezen in een verkeersongeval. Ik rem in ieder geval niet voor misbruikers!! wel voor Louana's konijn overigens.

Die varkens gewoon een handje helpen deze planeet zo snel mogelijk te verlaten.

bad pritt
27 december 2013, 09:15
uiteraard hebben Molaar,Sofakin,en Sex&Fun gelijk,
velen vergeten dat we met mensen van vlees en bloed te maken hebben hé.
ieder die me kent weet dat ik zeker geen schijnheilige puritein ben,maar ik ben opgevoed met het idee eerlijk en respektvol te zijn en deze opvoeding gaf ik op mijn beurt door.
het is een drogreden om te stellen,;"die meiden willen het zelf",de grens van vrijwillig zijn is zeer vaag,
de persoon kan zo onder druk staan om geld te verdienen dat ze zich alles moet laten doen,en neen dit heeft niets met sm te maken.
ken het milieu al zolang,voor mijn saunabezoeken ook.en meiden,en dat kan ook in Belgie en Nederland ,staan onder zulke druk,om geld te verdienen,door drugs,foute vriendjes,schulden etc,,,dus vrijwillig is een begrip dat in deze context niet van toepassing is.
dit gezegd zijnde,er zijn beren,die het grappig vonden dat enkele weken terug een meid op het sinterklaasfeest als geschenk hondevoer kreeg,neen ik zie daar de lol niet van in.(hondenbot voor Flori,die tranen in haar ogen kreeg)in HP.
ik hou van humor,maar dit is vernederen,evenals enkele weken terug,die Jovanna,die in LR aan het wenen gebracht werd.

Iedereen geniet op zijn eigen manier.
Uit wat er geschreven wordt kun je niet afleiden wat er in de praktijk gebeurd is.
Of er sprake was van geen respect of misbruik of dwang.

Een vrouw neuken tegen geld is dat wel respectvol, begin eens bij het begin Deket.
Haar mondje witten waar ze misschien van walgt is dat respectvol.Dat schat iedereen toch voor zichzelf in en ik neem aan dat meerderheid niks wil doen wat de dvpee echt niet wil.

Verder ken ik vrouwen die houden van rough sex en daar serieus op kicken en er geen moeite mee hebben. Kom je nooit verder dan betaalde sex -en in elke clubdate kun je ook een onbetaalde of onbetaalbare factor creeren- dan snap je het toch niet zo, het is een samenspel tussen klant en dvpee. En het is ook goed dat het daar blijft en wij niet gaan oordelen over hoe iemand zijn sexuele escapades beschrijft en beleeft en daarover gaan oordelen. Bij geen geweld en wederzijdse consent is het toch goed ?

Dus laten we niet te snel veroordelen en een open mind houden en iedereen laten genieten op zijn of haar manier.

ps Flori kwetst zelf constant en zend gewoon de foute signalen uit, je moet het niet omdraaien.Het is dus wie de bal kaatst ....goed gedaan van de Laaf !
Wel zielig is dat Fori waarschijnlijk zo is omdat ze werkt voor een "vriend" die haar constant onder druk zet.

Piet Plezier
27 december 2013, 12:50
Welke draai je er ook aan wilt geven, het lukt me niet om te genieten van dames met tranen in de ogen....ben er waarschijnlijk niet pervers genoeg voor....

De meeste damess die deepthroaten, hebben de tranen over de wangen lopen........
Ik zie wek dat ze dat bij jou nog nooit hebben gedaan :biggrin::biggrin:

deket
27 december 2013, 12:59
bad pritt,ivm dat mondje witten;wil hier geen polemiek creeen,ik geef toe dat ik van FT hou,maar zal hier nooit om pushen,dus maw,indien ik merk dat een meisje dat liever niet heeft,ga ik niet aandringen,zie mijn laatste verslag ivm Cora in LR.
hoef me niet te verdedigen,het is het oudste beroep van de wereld en ik maak er ook graag gebruik van.
maar,in alle bescheidenheid,nooit was een dvp neagatief over mij nadat ik met haar op de kamer was,dat is een.
twee:,soms was er eens een dvp die me zei dat ze nooit FT deed,alleen bij mij,dat kan je nooit achterhalen of ze de waarheid spreekt of niet en lig daar ook niet wakker van,nogmaals ik dwing niemand en indien je bij een dame,ja ook eeen dvp, wat empathie en humor geeft,krijg je dat met de sex,dubbel en dik terug(weer een gratis consult)
en ja,ik ken ook vrouwen die het graag ruw hebben,BS zal dat wel Freudiaans kunnen verklaren in zijn stiel,maar er is een cruciaal punt : die vrouwen geven dat zelf aan.

seksenfun
27 december 2013, 16:25
@ deket

Er zijn nu eenmaal altijd mannen die kicken op vernederen van sletten. Helaas maar als je hier andere verhalen analyseert lopen er hier op het forum nog wel wat ce faci's rond maar dat had je ook al wel gemerkt. ce faci (voor mij geen hoofdletters in zijn naam) verbloemt het niet. Zo leest iedereen het en daarom ook de heftige reacties, die ik nooit als eerste zou uitlokken.

@ bp

Geweld? Daar gaat het 'm net om. Een dame die vind dat het hier en nu mag stoppen gewoon als sterke man toch verder laten ondergaan (lees: lijden - met lange ij -) is geweld!!! en misbruik.

Pietjepik
27 december 2013, 17:03
.....
maar,in alle bescheidenheid,nooit was een dvp neagatief over mij nadat ik met haar op de kamer was,dat is een..

hoe heb je dat in vredesnaam kunnen vaststellen vraag ik me af.............

Bluebear
27 december 2013, 17:57
hoe heb je dat in vredesnaam kunnen vaststellen vraag ik me af.............

Simpel, bij de locker krijgt hij na de afrekening een kusje en zegt ze: "See you next time". Dat doen ze bijna bij niemand, hoor. :rolleyes: :biggrin::biggrin:

Pietjepik
27 december 2013, 18:18
Simpel, bij de locker krijgt hij na de afrekening een kusje en zegt ze: "See you next time". Dat doen ze bijna bij niemand, hoor. :rolleyes: :biggrin::biggrin:

mijn vraag was eigenlijk meer gebaseerd op het subtiele verschil tussen " negatief over mij" en "negatief ten overstaan van mij".....
Die meiden zijn uiteraard gemaakt vriendelijk tegen een kerel, zeker als ze net geld van hem ontvingen. Tegen de collega-vriendinnetjes echter trekken ze geregeld een boek vol klaagzang en schamperige opmerkingen open.
Ik hoor in ieder geval regelmatig flauwe dingen over mij uit mondjes van meisjes met wie ik nog nooit op een kamer was.

seksenfun
27 december 2013, 19:21
Klopt wel. Ik las hier gisteren van (dacht badslippers) dat de vrouwen nooit praten over de mannen. Dat dacht je maar. Zo komen soms in clubs voor mij vreemde dames naar mij en vertellen ze wie ik ben, hoe ik ben.... Ha zo. Weet dat als je vaak in één club komt dat alle dames (ook de nieuwe snel) weten wat voor man jij bent. Dat hoeft natuurlijk niet slecht te zijn :smoke:.

Pietjepik
27 december 2013, 20:15
ik krik ze meestal genadeloos en zonder snel einde aan puin.... maar ik kan ook heel lief en begripvol zijn, mijn modus operandi overleg ik vooraf uiteraard met het meisje :smoke:

Pietjepik
27 december 2013, 20:18
geweld of slechts wat lieve kusjes.... jedem das seine... als het op elkaar afgestemd is, dan is alles ok!!!!
Ik ben bereid tot participatie in alle vormen van naakt samenzijn met een mooie dame.

Pietjepik
27 december 2013, 20:46
ongepast taalgebruik is de koptekst die boven dit topic prijkt..... ik zal maar niet zeggen welke muziek ik nu op heb staan... ik keerde reeds vele flesjes kasteelbier om deze avond en poog daarna te genieten van een interessante deelname aan dit forum, helaas is het vanavond een matte bedoeling hier... ik keer zo maar eens terug naar de woonkamer alwaar een film op pauze staat met een buitengewoon interessant onderwerp "prima nocte" en de inzet is voor een prachtige reeks wraakzuchtige acties door de getroffenen van deze decadente door zogenaamde adel of betweters ingestelde wetgeving met buitengewoon expliciete en verderfelijke sexueel en vernederende achterliggende gedachte.
Ik voel me eigenlijk net zo verderfelijk na mijn erotisch treffen als eerste klant ooit met een onschuldig boerenmeisje vorige week te H7......
Mijn boetedoening komt nog wel.
ik ga komende week geld uitdelen aan diverse dames zonder dat er sexuele wederprestatie tegen over staat.
:wink2:
nu weer terug naar het bier en later, naar mijn bed. ik had net al moeite met het vinden van een toilet alhier...

Big30
27 december 2013, 21:34
ik ga komende week geld uitdelen aan diverse dames zonder dat er sexuele wederprestatie tegen over staat.
:wink2:
nu weer terug naar het bier en later, naar mijn bed. ik had net al moeite met het vinden van een toilet alhier...
Als je wilt dan kun je hier de locatie en datum bekend maken en zullen wij de club inlichten :tongue:.

Verder zeg ik brrrrrrrp op zijn joepies en hoop ik dat je het toilet zult vinden, voor je bier gaat drinken altijd checken of er een toilet in de buurt is dan wel op loopafstand een boom die je als toilet kunt gebruiken. Zeg ik boom bedoel ik uiteraard niet de kerstboom in geval die binnen staat, een kerstboom buiten geen probleem, dat pist wel lekker weg. Pas wel op dat je dit niet bij de boom van de buren doet.
Trouwens in geval van nood kan een wastafel ook goede diensten verlenen.

wervelwind
1 januari 2014, 18:31
Ik denk ook dat het nemen en gebruiken van een vrouw iets is waar alle mannen wel affiniteit mee hebben en velen lustverhogende gevoelens bij hebben, maar uit politieke correctheid er nooit iets over zeggen.

Ik vind dat jij heel vaak verstandige dingen zegt BP maar dit slaat nergens op. En nee ik heb niks met politieke correctheid. Ik begrijp ook wat BDSM is en heb ook daarmee geen issues. Maar mannen die vrouwen willen gebruiken (zonder haar instemming) horen in de oertijd thuis.

De reacties op het verhaal gingen niet over vrijheid van meningsuiting maar over de ontstane indruk dat de dame tot sommige handelingen werd gedwongen en dat ce faci doorging met dingen ondanks verzet, pijn en protest van de dame.
Nu ik "weet" dat het spel van tevoren was afgesproken ben ik bereid de woorden mishandeling en verkrachting terug te nemen, als het inderdaad waar is dat het werd afgesproken.
Ik begrijp ook je waardering voor de originaliteit van het schrijfsel maar ben wat teleurgesteld dat hij er een vrijkaart mee wint. Mij kan het niet schelen naar wie die kaart gaat want zelf schrijf ik al lang niet meer. Maar impliciet keur je hiermee geweld tegen vrouwen goed want in het verhaal staat niks over wederzijdse instemming en gemaakte afspraken.

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)

Piet Plezier
1 januari 2014, 19:21
Ik vind dat jij heel vaak verstandige dingen zegt BP maar dit slaat nergens op. En nee ik heb niks met politieke correctheid. Ik begrijp ook wat BDSM is en heb ook daarmee geen issues. Maar mannen die vrouwen willen gebruiken (zonder haar instemming) horen in de oertijd thuis.

De reacties op het verhaal gingen niet over vrijheid van meningsuiting maar over de ontstane indruk dat de dame tot sommige handelingen werd gedwongen en dat ce faci doorging met dingen ondanks verzet, pijn en protest van de dame.
Nu ik "weet" dat het spel van tevoren was afgesproken ben ik bereid de woorden mishandeling en verkrachting terug te nemen, als het inderdaad waar is dat het werd afgesproken.
Ik begrijp ook je waardering voor de originaliteit van het schrijfsel maar ben wat teleurgesteld dat hij er een vrijkaart mee wint. Mij kan het niet schelen naar wie die kaart gaat want zelf schrijf ik al lang niet meer. Maar impliciet keur je hiermee geweld tegen vrouwen goed want in het verhaal staat niks over wederzijdse instemming en gemaakte afspraken.

Ik proef hier jaloezie. ........
Dat hele verhaal is de waarheid en niet anders.........
Dus dat mag io hier neer pennen. .....
Het is niet veranderd of verwijderd door een moderator, dus het kon gewoon. ........
Ik vond het geil en zij ook........:freu:

wervelwind
1 januari 2014, 19:58
Dus dat mag io hier neer pennen.

Nee beste ce faci, als je gelezen had dan zou je weten dat die hele vrijkaart me geen reet boeit, niks jaloezie. En ik zeg nergens dat je hier niks mag neerpennen ( dat is sowieso al niet aan mij om te beslissen).
Begrijp je nou echt niet dat jouw verhaal een hele andere indruk maakte dan jij misschien bedoelde?

sofaking
1 januari 2014, 20:18
Dus dat mag io hier neer pennen. .....
Het is niet veranderd of verwijderd door een moderator, dus het kon gewoon. ........
Ik vond het geil en zij ook........:freu:

In het oorspronkelijke verhaal was er geen hint naar een overeenkomst betreffende de pijn/dwang fantasie, dus de negatieve reacties waren volkomen normaal.
Voor de "achteraf" rechtzetting heb je het voordeel van de twijfel gekregen. Het zou wmb geloofwaardiger overkomen als je zou toegeven dat het een vergissing was om dat niet vooraf te melden, ipv kritiek af te doen met beschuldigingen van jaloezie.
Zelf ben ik ook wel geïnteresseerd in lichte BDSM, (weliswaar de BD en niet zozeer de SM) zij het vanuit submissief standpunt, en ik heb de afgelopen jaren ook al een paar S/M studio's bezocht om wat fantasieën te beleven. Ik vind jouw laatste reactie(s), na de rechtzetting, eerlijk gezegd nogal haaks op de houding van ervaren Meesteressen. Als we dan toch openlijk onze mening geven begint het er wat mij betreft meer op te lijken dat er geen voorafgaande afspraken waren, maar dat er ook heel wat fantasie in het verhaal zit.
Ben jij elders ook actief in de S/M scène ? Een sauna club lijkt me niet direct de beste omgeving om deze fantasieën vorm te geven.

Mr Pussy
1 januari 2014, 21:40
Gefeliciteerd ce faci, ik vind dat BP je terecht als winnaar heeft aangewezen. Jouw relaas sprong er uit, was controversieel en spannend. BP heeft het in zijn juryrapport uitstekend verwoord! En ik geloof dat de grens van het toelaatbare (althans voor mij en ik ben zeer tegen geweld) uiteindelijk niet is overschreden en dat is m.i. wat telt, niet hoe e.e.a. ooit is gelezen, is overgekomen of geinterpreteerd.

Veel succes met het voorzitterschap deze maand!!

Hij schreef iets spraak makends, verzonnen of niet, hij beschreef een fantasie.
Het was erotisch, er was sprake van het genieten van de onderdanigheid van de vrouw in het sex spel.
Hij kwam er openlijk voor uit, voorbij wat politiek correct is. Hij viel daarmee erg op bij deze jury.

Sommigen vonden zijn korte verhaal, te kort volgens deze jury, aanstootgevend,en spraken van dwang en verkrachting.
Een emotioneel geladen discussie ontstond. Het was top entertainment voor het forum.
Anderen waardeerden de erotisch lading en onderkenden hun gevoelens of begrip voor dit onderdanigheidsspelletje.
Dergelijke spelletjes kunnen zeer erotisch zijn, er zijn vrouwen die ervan houden, misschien houdt elke vrouw diep in haar genen wel van de harde mannelijke aanpak. Het speelt mee miljoenen jaren evolutie ten spijt. Ik denk ook dat het nemen en gebruiken van een vrouw iets is waar alle mannen wel affiniteit mee hebben en velen lustverhogende gevoelens bij hebben, maar uit politieke correctheid er nooit iets over zeggen.

Ce Fac (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?2468-Living-Room-De-Huiskamer&p=348944#post348944)i wint voor zijn taboe doorbrekende verhaal de laatste vrijkaart en mag tevens fungeren als jury voorzitter van januari 2014.
Veel succes aan het dark horse Ce Faci.

seksenfun
5 januari 2014, 12:04

Ik vind niet dat de moderators het bericht hadden moeten verwijderen. Ik vind het bericht zelf schandalig en nog meer wat zich afspeelde. Iedereen kan er nu zijn eigen oordeel over vellen en je ziet dat sommige ijsberen het voordeel van de twijfel inroepen en nog andere ijsberen het zelfs lekker vinden dat de dame als voorwerp werd gebruikt en misbruikt. Aan de rechtzetting achteraf kan je naar mijn mening toch nog maar weinig geloof hechten als diezelfde persoon zijn hand er niet voor omdraait om ook vals te spelen met nicknames en zo. Dat de jury zo'n persoon in de bloemetjes zet is een beetje zoals je een verkrachter zou vrijspreken. Hij heeft ophef gemaakt, dat wel, ja... :smoke:.

too slow
5 januari 2014, 12:24
:wife_2[1]: Misschien kan deze discussie ergens anders worden voortgezet zodat het hier weer gewoon kan gaan over aanbevolen beschrijvingen van dames die op de pijnbank worden gelegd.

bad pritt
5 januari 2014, 14:26
Ik vind niet dat de moderators het bericht hadden moeten verwijderen. Ik vind het bericht zelf schandalig en nog meer wat zich afspeelde. Iedereen kan er nu zijn eigen oordeel over vellen en je ziet dat sommige ijsberen het voordeel van de twijfel inroepen en nog andere ijsberen het zelfs lekker vinden dat de dame als voorwerp werd gebruikt en misbruikt. Aan de rechtzetting achteraf kan je naar mijn mening toch nog maar weinig geloof hechten als diezelfde persoon zijn hand er niet voor omdraait om ook vals te spelen met nicknames en zo. Dat de jury zo'n persoon in de bloemetjes zet is een beetje zoals je een verkrachter zou vrijspreken. Hij heeft ophef gemaakt, dat wel, ja... :smoke:.

Wat de leiding bij de BRVDM van DEC gedaan heeft slaat nergens op.
Heb wel wat beters te doen. Ze houden zich niet aan hun eigen regels en insinueren wat onzin om ermee weg te komen.
Weinig netjs en geen stijl, maar hun keuze.

Wat me wel stoort aan jouw S&F is jouw fanatisme en de domheid die erachter zit, waarmee jij hier de judge en jury komt spelen.
Doe je eigen ding en kom hier niet koffiedik kijkend en met grote woorden smijtend een ander de maat nemen.

Dit mag verwijderd worden net als die gedachtenpolitie onzin van seksenfun.

too slow
5 januari 2014, 17:53
Wat zijn jullie ineens rustig, tijd voor wat extra olie op het vuurtje van de dvp mishandeling:

gooi de motorkap en begint te zonder zuigen

gedwongen om harder te gaan als een barbaar drilboor

De doelman is ff zijn zaadjes lozen dus schieten maar voor open doel:rolleyes:

wervelwind
5 januari 2014, 23:23
Wat me wel stoort aan jouw S&F is jouw fanatisme en de domheid die erachter zit, waarmee jij hier de judge en jury komt spelen.
Doe je eigen ding en kom hier niet koffiedik kijkend en met grote woorden smijtend een ander de maat nemen.

Misschien zou je ook inhoudelijk kunnen reageren ipv op de man te spelen.

Badslippers
5 januari 2014, 23:57
Hoe het hele verhaal over complottheorieën, dubbele "Nicknames", vriendjespolitiek in elkaar steekt weet ik niet. Is verder, voor mij althans, van weinig belang. Ce Faci schreef een recensie, won een prijs, werd jury en toen weer niet. Die recensie daar ging het mij om. Nou ben ik echt niet vies van een potje ruige seks en een schunnige recensie schuw ik ook niet. Met een paar oudere dames van de huiskamer heb ik toch echt wel wat grenzen opgezocht en zelfs overschreden. Namen? Van mij mag je ze hebben. Vita, Katja, Anette, Flora, Antonia. Al die dames speelden het spelletje van harte mee en waren "More Dirty" dan Diana in de gelijknamige "Song". Dames die smeriger waren dan mijn fritespan nadat de bitterballen het vet tot over de rand lieten borrelen. Ik liep bloeduitstortingen aan lip, een gestriemde reet en een vernachelde eikel op. En wat hebben we gelachen (en genoten).

Wederzijdse goedkeuring was de kurk waarop die orgies dreven. Trouwens Monique kan er ook wat van. Lees maar de recensies van SFL. En de helaas vertrokken zwarte parel Angel zeikte mijn bek vol totdat ik sputterde als een defecte radiator. Die wederzijdse goedkeuring ontbrak naar mijn mening volledig aan het samenzijn van Ce Faci en zijn jonge dame. Misschien in het allereerste begin maar niet meer daarna. Althans zo heb ik het geïnterpreteerd. Ce Faci schreef zijn recensie niet in "Swahili" maar in duidelijk Nederlands. Daar kon ik uit opmaken dat de dame het op een gegeven moment toch niet meer zo leuk vond. En dan druk ik me zacht uit. Voor mij zou dat maar een ding betekenen. Op de rem trappen en overschakelen op een andere modus. Bijvoorbeeld een vertroetelende massage of een aangename "GFE" sessie. Als je zo graag een "Rape scene" in de praktijk wilt brengen pak dan een sloerie die flink van zich af slaat en ben niet bang dat je wellicht zelf gekneveld wordt en een "Buttplug" in je anus geduwd krijgt. Als een van de twee uiteindelijk het afgesproken signaal geeft dan kap je ermee. Dat zijn volgens mij de spelregels. Bij judo is het dacht ik drie keer kloppen.

Magic-G
6 januari 2014, 07:44
Hoe het hele verhaal over complottheorieën, dubbele "Nicknames", vriendjespolitiek in elkaar steekt weet ik niet. Is verder, voor mij althans, van weinig belang. Ce Faci schreef een recensie, won een prijs, werd jury en toen weer niet. Die recensie daar ging het mij om. Nou ben ik echt niet vies van een potje ruige seks en een schunnige recensie schuw ik ook niet. Met een paar oudere dames van de huiskamer heb ik toch echt wel wat grenzen opgezocht en zelfs overschreden. Namen? Van mij mag je ze hebben. Vita, Katja, Anette, Flora, Antonia. Al die dames speelden het spelletje van harte mee en waren "More Dirty" dan Diana in de gelijknamige "Song". Dames die smeriger waren dan mijn fritespan nadat de bitterballen het vet tot over de rand lieten borrelen. Ik liep bloeduitstortingen aan lip, een gestriemde reet en een vernachelde eikel op. En wat hebben we gelachen (en genoten).

Wederzijdse goedkeuring was de kurk waarop die orgies dreven. Trouwens Monique kan er ook wat van. Lees maar de recensies van SFL. En de helaas vertrokken zwarte parel Angel zeikte mijn bek vol totdat ik sputterde als een defecte radiator. Die wederzijdse goedkeuring ontbrak naar mijn mening volledig aan het samenzijn van Ce Faci en zijn jonge dame. Misschien in het allereerste begin maar niet meer daarna. Althans zo heb ik het geïnterpreteerd. Ce Faci schreef zijn recensie niet in "Swahili" maar in duidelijk Nederlands. Daar kon ik uit opmaken dat de dame het op een gegeven moment toch niet meer zo leuk vond. En dan druk ik me zacht uit. Voor mij zou dat maar een ding betekenen. Op de rem trappen en overschakelen op een andere modus. Bijvoorbeeld een vertroetelende massage of een aangename "GFE" sessie. Als je zo graag een "Rape scene" in de praktijk wilt brengen pak dan een sloerie die flink van zich af slaat en ben niet bang dat je wellicht zelf gekneveld wordt en een "Buttplug" in je anus geduwd krijgt. Als een van de twee uiteindelijk het afgesproken signaal geeft dan kap je ermee. Dat zijn volgens mij de spelregels. Bij judo is het dacht ik drie keer kloppen.

Ik ben helemaal met de "badslipper" eens!

Maar ik mis wel "het punt" wat je hiermee maken wil!!!

Pietjepik
6 januari 2014, 16:51
Als je wilt dan kun je hier de locatie en datum bekend maken en zullen wij de club inlichten :tongue:.

.

a.s. woensdag te PHG!

Pietjepik
6 januari 2014, 16:54
http://www.youtube.com/watch?v=doh9ynStTlA

mijn antwoord op ongepast taalgebruik

too slow
6 januari 2014, 21:31

J6 had je niet even kunnen waarschuwen voor dit ongepast gebruik van muziekinstrumenten :hu[1]:

Jan_Wandelaar
7 januari 2014, 00:41

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=doh9ynStTlA

Maar die gozer van dat 'liedje' hierboven heeft ten minste nog als excuus dat z'n bloedeigen moeder tevens z'n nichtje is.......

J.W.

Pietjepik
7 januari 2014, 07:54
Grandioos, ik heb het gehele spectrum rebel music in mijn bezit, van Civil War Rebel strijdliederen, tot de beruchte Johny rebel en dan rebel son.

Deze mannen geven in ieder geval blijk van waar het hart vol van is, daar stroomt de mond van over.
Spreek altijd je mening, waarom je anders voordoen dan je bent?

I am the living proof that brothers and sisters should not fuck!!! :baeh: