Volledige versie bekijken : Julia (Roemeense)
ksie
5 oktober 2008, 21:38
Naam: Julia (ja, alweer een met deze naam)
Haarkleur/-lengte : zwart
Lengte dame : 160
Postuur/Cupmaat : slank / B
Nationaliteit/Taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 19-22
Tatoeages/Piercings : kleine piercings in neus en bovenlip
Service: zoenen beperkt, pzc en nmc was goed
Voordelen: ziet er jong en goed uit
Nadelen: korte sessie
Tijdsduur : 15 min
Prijs : 50
Extra’s bij het bezoek: geen
Julia is vandaag, samen met haar vriendin waarvan mij de naam ontschoten is, begonnen in phg. Voorheen heeft ze in Italie en Spanje gewerkt. beperkt herhalingsgevaar
Willem2
6 oktober 2008, 09:28
Julia is vandaag, samen met haar vriendin waarvan mij de naam ontschoten is, begonnen in phg. Voorheen heeft ze in Italie en Spanje gewerkt.
Dames hebben ook even 2 weken in Living Room gewerkt. Haar vriendin heet nu Gabriella ( en Paula/Leyla in Living Room)
Ik hoop dat een ieder het kan volgen :rolleyes: maar U bent allen weer bijgepraat ;)
Willem2
8 oktober 2008, 13:42
Tatoeages/Piercings : kleine piercings in neus en bovenlip
Kleine tatoeage op haar schouderblad
JackD
19 november 2008, 13:50
.... Een clubje roemeense dames had het koud (een wagenwijd openstaande deur en vrouwen in bikini/lingerie is niet echt een goede combinatie in deze tijd van het jaar) en heren als wij zijn , boden wij ze onze handdoeken aan om zich warm te houden; het eerste contact met Julia was hierbij ook gelegd; zou later vervolgd worden.
Julia maakte dus wel een leuke indruk en een verdere kennismaking op een kamer leek mij wel een goed plan. Zeker niet onaardig en niet slecht, maar een herhaling? Waarschijnlijk niet en dan vooral wegens haar "prijsstelling" (50 voor ieder half uur). Meldde dit overigens na zo'n twintig minuten; na een gesprekje over de voors en tegens toch maar voor een uur gegaan ... :o
Kleine tatoeage op haar schouderblad
Heb ik niet gezien …
Snoepveter
14 december 2008, 19:09
Julia heeft wel een onervaren meisjes uitstraling. Dat ligt me ook wel aan de ene kant. Beetje onschuldig typetje zeg maar :D Buiten de kamer wel een beetje kletsen maar op de kamer wat plichtmatig en onzeker ogend. Beetje gepijpt en daarna kwam ze bovenop me zitten. Met de hand afgemaakt. Ze rekende voor de sessie € 100,00. Niet echt waard vind ik. Geen stennis gemaakt maar laat haar de volgende keer links liggen....:nee:
Zauberwald
25 juli 2009, 11:04
Hi, weiss einer wann und ob julia wieder arbeiten kommt?sie hatte ja fast 2 Monate einen starken Husten der trotzt Medikamente ect. nicht weg ging, meine letzte info ist, das sie im Krankenhaus liegt.Jedoch wollte mir keiner sagen wo, bzw. es bestätigen.Vielleicht mag es die Firmenleitung ja nicht so gerne wenn einer ihrer Mädchen etwas ernsteres hat, ist vielleicht keine gute Reklame wegen Ansteckung ect.
Wenn einer etwas weis auch gerne per pm
Grüße Zauberwald
Jonesy
25 juli 2009, 11:32
@Zauberwald:
Julia was indeed admitted to hospital.
I can't give more details, but it is related to her cough - absolutely no connection with STDs.
She won't be back for at least 2-3 months (possible longer), but she should be OK.
I can't give more details here because I want to protect her privacy (and can't send PMs because I haven't posted before), but the girls she used to hang out with can give you more info.
Zauberwald
27 juli 2009, 10:03
@Zauberwald:
Julia was indeed admitted to hospital.
I can't give more details, but it is related to her cough - absolutely no connection with STDs.
She won't be back for at least 2-3 months (possible longer), but she should be OK.
I can't give more details here because I want to protect her privacy (and can't send PMs because I haven't posted before), but the girls she used to hang out with can give you more info.
ok, thanks, thats enough infos.
The most important is that she ist well.
Thanks Zauberwald
ksie
4 oktober 2009, 20:20
Julia is nu sinds een week werkzaam in VV. De afgelopen maanden is ze in roemenië geweest en ze ziet er nog steeds goed uit. Vandaag weer een leuke sessie met haar gehad.
Tjeppah
28 januari 2015, 16:45
Een aantal weken geleden na ruim 3 jaar weer eens in deze club geweest, dankzij het vrijkaartje van dit forum.
Ik twijfel of het hier dezelfde Julia betreft aangezien ik ze niet herkende van de tijd dat ik veelvuldig deze club bezocht en ook de meeste recensies over haar toen zijn geschreven. Ze zei tegen mij spaanse te zijn maar ik prikte daar al snel door heen. Ze is Roemeens en heeft ook in Barcelona gewerkt waar haar kindje nog is.
Mijn keuze viel op Julia nadat ik al een zestal vrouwen had gevraagd of ze aan TZ deden. Bij alle kreeg ik nee op het rekest. Julia TZ tevens ook niet maar na de eerste uitstekende sessie met een andere meid kreeg ondanks geen TZ wel weer zin.
Julia is meer een girl next door type in plaats van stunning te zijn. Maar ze mag er echt wel wezen. Ze heeft in ieder geval een neuspiercing en wat sproetjes. PZC is goed te noemen en seks in verschillende posities was ook niets mis mee. Ik ben later op de avond nog op herhaling geweest met haar. Toen ik haar vroeg om weer een sleutel te halen was ze zichtbaar verrast. We moesten wachten tot er een kamer vrij was. Ze vroeg of ik haar wilde masseren en heb dit beneden op de loungebanken gedaan wat ze zeker kon waarderen. De tweede sessie met haar was ook gewoon goed.
Johan35
9 augustus 2015, 18:42
Afgelopen donderdag trof ik haar bij een v d gokautomaten.
Julia zag er wel mooi uit, en het praatje was niet slecht. Ze zei wel meteen geen zoenen te doen.
OK maar ze zag er goed uit, sleutel laten halen.
Het moet gezegd: als je haar in je handen hebt, van achteren bij de borsten vast pakt, is ze mooi. Ze blijft passief, maar laat wel van alles toe.
Zo doet ze dat.
Ik heb haar lekker goed bekeken, en ging voor haar staan om gepijpt te worden. na een beetje verbazing - waarom eigenlijk? - begon ze.
Het was heel redelijk, stijf werd de jonge vriend.
Daarna zo'n dunne rode condoom erom, en doggy style.
Ze had wat moeite met zijn formaat, maar ik heb ook redelijk rustig gedaan. Toch gewoon goed klaar gekomen.
Haar afstandelijkheid moet je even aan wennen, maar ze is best lekker.