PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Wagenstraat 126 , Tedi

alexbaron
28 september 2008, 21:52
vertaald met Altavista Babelfish
Proper goedkoop bordeel Onlangs bezocht ik dit bordeel. Het is een propere plaats, achter een open ingangsdeur een lange ruimte die door een gang in een ruimte met banken leidt waarop de dames van plezier zitten en een kassière. Ik betaalde 35 euro bij de kassière voor fellatio + coïtus (voor maximum 20 minuten) en plukte een jonge dame van beschikbare zes.

Zij nam me naar boven naar een fatsoenlijke kamer. Zij sprak rudimentaire Nederlands, maar haar uitspraak is beter dan mijn. Zij gaf haar naam als Tedi en vertelde me zij was van Starigrad in Bulgarije en 25 jaar oud, dat nauwkeurig scheen. Zij is een klein (150 cms), knap, slank, en goed geproportioneerd meisje met mooie puntige kleine borsten. Zwart lang haar en donkerbruine ogen, dat zij wijd opende toezn ze me aankeek.

Wij ontkleden volledig, ik waste me en begon toen om met haar te knuffelen, maar zij waardeerde dat niet, zij bracht me naar het bed, zette een condoom op mijn nog niet opgerichte penis en begon fellatio op een eerder stijve manier, geen het spelen rond enkel boven en beneden. Mijn erectie kwam en zij bood op zijn hondjes aan, maar ik verkoos mssionaris stijl en ik bewoog me keurig in deze jonge vlotte gladde dame. Ik climaxte na vrij wat tijd als gebrek aan voorspel mijn opwinding minimaliseerde.

Zij was zeer vriendeljk de hele tijd en een aardige persoon, maar zij bood me geen goede sex, enkel de vereiste bewegingen aan. Zoals de Duitsers ' zeggen; Es war ein Optickfick'. Ik zal naar dit bordeel opnieuw gaan, aangezien de prijs aantrekkelijk is, maar ik zal iemand anders proberen.

original text
Netherlands, The Hague, Wagenstraat 126 , Tedi
Wagenstraat 126 , tidy inexpensive brothel

Recently I visited this brothel. It is a tidy place, behind an open entrance door a long room leads through a corridor into a room with couches seating the ladies for pleasure and a counter. I paid 35 euros at the counter for fellatio + coitus (for maximum 20 minutes) and picked a young lady from the six available.

She took me upstairs to a decent room. She spoke rudimentary Dutch, but her pronunciation is better than mine. She gave her name as Tedi and told me she was from Starigrad in Bulgaria and 25 years old, which seemed accurate.

She is a small (150 cms), good looking, slim, and well proportioned girl with beautifull pointed small breasts. Black long hair and darkbrown eyes, which she opened wide when looking at me.

We undressed completely, I washed myself and then started to cuddle with her, but she did not appreciate that, she moved me right over to the bed, put a condom on my still not erected penis and started covered fellatio in a rather stiff manner, no playing around just up and down we go.

My erection came and she offered to cohabitate doggy style, but I preferred mssionary style and I moved nicely into this young smooth skinned lady.
I climaxed after quite some time as the lack of foreplay minimised my arousement.

She was very friendly all the time and a nice person, but she did not offer me good sex, just the required motions. As the Germans say 'es war ein Optickfick'.

I will go to this brothel again, as the price is attractive, but I will try somenone else.

alexbaron
19 oktober 2008, 20:55
Den Haag, Wagenstraat 126 , Colombiana Sol
vertaald met Altavista Babelfish
De volgende keer dat bezocht ik dit bordeel opnieuw en nam Sol. Zij is een blond geverdte dame en goed gehumeurd van Colombia met een prettig gezicht. Zij is ongeveer 160 centimeters, heeft een goed geproportioneerd bovenlichaam met mooie borsten cup B, maar heel wat extra vet rond haar heupen, hogere dijen en billen. Zij ontkleedde en snel en volledig stond een korte strelen zitting toe, dan nam me aan het bed en gaf me zeer goede beschermde blowjob. Aangezien ik niet te gecharmeerd was van haar onderlichaam climaxte ik intensief in het condoom in haar mond . Zij gedroeg zich vriendelijk en vrolijk, maar scheen geconcentreerd opj het afwikkelen van de dingen binnen tien minuten, die ik nu als de gemeenschappelijke houding in dit bordeel veronderstel. Het is een goede goedkope plaats voor een snelle lossing maar eigenlijk niet zeer erotisch.

Original text
The next time I visited the brothel at Wagenstraat 126 and took Sol. She is a blond dyed lady from Colombia with a pleasant face and good humored. She is about 160 centimeters, has a wel proportioned upper body with nice breasts Cup B, but a lot of extra fat around her hips, upper thighs and buttocks.

She quickly undressed completely and allowed a short caressing session, then took me to the bed and gave me a very good covered blowjob.
As I was not too charmed with her lower parts I climaxed intensively in the condom in her mouth.

She behaved friendly and gay, but did seem focused on getting things done within ten minutes, which I now presume is the common attitude in this brothel. It is an allright inexpensive place for a quick discharge, but actually not very erotic.