Volledige versie bekijken : Brigitta (hongaarse)
Moeke1
10 juli 2008, 17:04
Naa: Birgitta of Brigitta
Haarkleur/-lengte : bruin / strak tot op schouders
Lengte dame : 1m60
Postuur/Cupmaat : slank / volle C-cup echte
Nationaliteit/Taal : Hongaars / Duits
Leeftijd : ca 25-28 j
Tatoeages/Piercings : letters op linker borst (zichtbaar boven BH)
Service: goed, PZC, vingeren, NMC
Voordelen:
Nadelen: geen TZ , geen GFE
NMC niet direct voor herhaling vatbaar. PZC was wel goed. Voor mij was dit een éénmalige ontmoeting.
seksenfun
6 september 2008, 12:35
Het moest er eens van komen dat ik met Brigitta alleen de kamer zou delen :smile:. Het is zeer zeker mijn typetje, ik vind ze knap. Eerder klein, mooi lang haar, lekker slank en mooie borstjes perfect in verhouding tot haar figuurtje, lief en niet te veel geschminkt. Ik had ze al langer in het vizier, ook vorige keren al. Een triootje deed ik al met haar vriendin (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=88543&postcount=1)Monica maar dat is niet hetzelfde.
Vandaag liep ik behoorlijk op haar te geilen, zeker van het moment af dat ze in het natte gedeelte met haar borsten begon te spelen :eek:.
Op een goed moment stond ik uit een sofa recht, liep naar haar toe en maakte haar wijs dat ik graag met haar naar de kamer wou. Zo gezegd, zo gedaan.
Op de kamer streelden en knuffelden we mekaar wat en genoot ik als een geile bok van haar heerlijk lichaam en in het bijzonder van haar lekkere kontje en mooie borsten. Zelfs enkele lieve strelingen van haar over mijn edele delen waren niet echt nodig om mijn lul stijf te krijgen. Ze vervolgde het spel door haar mond te vullen met mijn stevig wapen, zonder condoom. Nadien nog geneukt in 3 standjes. Heerlijk klaargekomen en nog wat nagepraat, geknuffeld en getongzoend. Ze zei nog dat ik heel lief was. Ik heb ook wel een beetje een gevoel dat ze waarschijnlijk niet met alle mannen tongzoent. Een GFE+ was het zeker niet, naar gewone GFE neigde het, hoewel mijn criteria hier hoog liggen, maar dat wisten jullie al. Ondanks geen GFE in de echte zin van het woord heb ik één van mijn betere sessies met haar beleefd :freu:. Een mooie afwisseling. Ik heb er van genoten. Een optick fick-gebeuren. Ik wist trouwens op voorhand dat ik bij haar allicht niet zou moeten zijn voor een GFE+-ervaring.
Of ik nog op herhaling ga? Ik vertelde Dupke dat dit eens goed was voor een keer tussendoor maar nu ik het hier neerschrijf krijg ik weer zin in haar; Afwachten dus.
Willem2
25 september 2008, 06:20
Naam : Brigitta
Nationaliteit / taal : Hongaarse /beetje duits en engels
Leeftijd : 25jaar
Haarkleur/lengte: Zwarte haren
Lengte : 1.62m
Postuur / Cupmaat: Slank 34/36 / B-cupje
Tatoeage /Piercing: ja borst
Service : PZC, NMC, beffen
Extra :
seksenfun
25 september 2008, 20:29
Als ze daar blijft wonen kan je volgende link maar beter bij jouw formuliertje plakken, Willem ;)
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12098
rplover
25 september 2008, 20:45
Een GFE+ was het zeker niet, naar gewone GFE neigde het, hoewel mijn criteria hier hoog liggen, maar dat wisten jullie al. Ondanks geen GFE in de echte zin van het woord heb ik één van mijn betere sessies met haar beleefd Ik wist trouwens op voorhand dat ik bij haar allicht niet zou moeten zijn voor een GFE+-ervaring.
Oei, nu wordt het mooi, een GFE+ was het niet, het neigde echter naar een GFE. Maar toch geen GFE in de echte zin van het woord.
Nu kan deze relnicht helemaal niet meer volgen :lostit:
Wat is eigenlijk een GFE? Eentje die naast neuken OOK nog de afwas kan doen, het bed opmaken EN de strijk doen? :teuflisch
En een GFE+? Maakt die je bokes op zaterdagmorgen vooraleer je naar de hoeren gaat? :zauberkis:D;)
Geef mij toch maar een echte bitch, ze moet NIET kunnen strijken ook niette, en ik eet wel Hongaarse Goulashsoep met haar :hammer:
:wink:
seksenfun
25 september 2008, 21:02
;)GFE en al zijn varianten zijn iets wonderbaarlijks, je hoeft het niet te (willen) snappen. Het kan je plots overvallen, hè Raoul7 :rolleyes:
libero
28 september 2008, 15:29
heeft zij chinese leeters op haar linkerborst? zo ja, heb ik haar gisteravond in yy gehad
seksenfun
29 september 2008, 20:54
Ja, ze trippelt wat op en neer.
jarno1965
25 oktober 2009, 12:56
:2up::2up::2up:dit is een bezonder slechte vrouw die alleen maar een prive afspraak wil en als daar op ingaat zoals ik krijg je een verhaal te horen over haar kind en hoe moeilijk ze dit werk vind en ze vraagt dan of je haar kan helpen met wat geld een kleine 3000 euro in die betaalt je nooit terug ze is een echte hoer let op deze damen drigitta met haar leuke ogen
longdivision
25 oktober 2009, 17:01
Kerel, je komt om te naaien, niet om genaaid te worden :capito[1]:
Ik spreek haar de volgende keer wel aan, als je wilt. Ik ken haar al iets langer ;)
Steven_69
11 november 2009, 15:48
:2up::2up::2up:dit is een bezonder slechte vrouw die alleen maar een prive afspraak wil en als daar op ingaat zoals ik krijg je een verhaal te horen over haar kind en hoe moeilijk ze dit werk vind en ze vraagt dan of je haar kan helpen met wat geld een kleine 3000 euro in die betaalt je nooit terug ze is een echte hoer let op deze damen drigitta met haar leuke ogen
Je hebt dus duidelijk haar 3000 euro betaald en bent nu pissed up. Je moet neuken, niet voor OCMW spelen.