PDA

Volledige versie bekijken : Lengede. Partytreff Baldis

punked
25 september 2008, 00:36
Partytreff Baldis
• Erzring 5
• 38268 Lengede
• info@baldis.net
• Telefon: 05344.803263

www.baldis.net • www.baldis-club.de • www.baldis-lengede.de • www.baldis.info • www.baldispartytreff.de

Een aantal weken terug op de terugreis van berlijn deze partytreff die al een tijd hoog aan mijn lijst stond (mede door de goede internetsite) een bezoekje gebracht.

De Partytreff bevind zich +/- 20 minuten van de snelweg af en ligt in een klein dorpje en niet al te makkelijk te vinden.

De PT bevindt zich op de tweede verdieping.

Bij binnenkomst van de PT werd ik welkom geheten door de aardige thekefrau, die tevens zeer behulpzaam was en alles netjes uitlegde.

Nadat ik haar de verschuldige 109 (110) euro had betaald slippers-douchje-handdoekje om-laat het feestje maar beginnen.

Het was bikini day wat inhoudt dat alle vrouwen in bikini rondlopen (duh)

De thekefrau stelde me voor aan een van de dames(natasha engels sprekend) die mij de rondleiding zou geven.......en dat was ook wel nodig! want deze tent is groot (zie plattegrond op de site) er is mogelijkheid tot einzelzimmer(kamer afgesloten) jacuzzi(binnen en buiten) bioscoop (met bioscoop stoelen) sauna, buitenverblijf en een bult kamers in alle formaten! en een speelweide.

Na de rondleiding....was ik er al wel klaar voor en vroeg daarom ook meteen aan natasha of zij er klaar voor was...hast du lust......en een grote glimlach verscheen.

Natasha (http://www.baldis.net/typo3temp/pics/00475fdeb8.jpg) is mooi vol, maar zeker niet dik. Ze heeft me eerst lekker uitgebreidt oraal bevredigd waarnaar ik haar heb afgemaakt met doggy (1e keer altijd even snel van het zaad af)

Daarna rustig aan de bar gezeten en de andere aanwezig dames bekeken die die avond aanwezig waren bij de bikiniparty:

Alexa (http://www.baldis.net/fileadmin/Galerie/Girls/Alexa/alexa.JPG)

karina (http://www.baldis.net/fileadmin/Galerie/Girls/Karima/Karina7.JPG)

elena (http://www.baldis.net/typo3temp/pics/094bda544c.jpg)

alina (http://www.baldis.net/typo3temp/pics/f911613d30.jpg)

Naomi (http://www.baldis.net/typo3temp/pics/8eee47f887.jpg)
kwam later op de avond binnen.

en nog eentje waar ik de naam niet van weet en waar zover ik kan zien ook geen foto van de op site staan, niet echt wat speciaals klein en donker en had een klein zwembandje(vetrolletje, niet groot maar zag er niet uit)

goed verder naar de actie!

Om te beginnen kwam karima op mij af nadat ze zag dat ik een leuk gesprek had met de thekefrau, ze vroeg ook meteen of ik lust had....ik vind haar persoonlijk niet heel erg aantrekkelijk maar omdat ze het aanbood ben ik toch maar meegegaan.

Ik hem me door haar alleen laten afzuigen...oogjes dicht en even op adem komen van de lange autorit die ik al achter de rug had. Haar daarna bedankt en nog maar een colaatje genomen.

Ik ben daarna maar op de bank gaan zitten naast Alexa (in mijn ogen een van de drie lekkerste) op partytreff nivea geef ik haar een kleine 7. alexa is letse.
met haar naar de kamer geweest. Alexa kust graag over het hele lichaam heen en heb haar dus mooi even haar gang laten gaan...daarna lekker laten afzuigen...doggy....standaard standje....de benen in mijn nek (ze heeft lange benen) en daarna doggy afgemaakt. In baldis is trouwens alles met condoom.

volgende sessie daaarop was met elena.
Aardige meid romeense, klein en strak, houdt van pijpen en heb na het pijpen even doggy gedaan, maar daarna al weer snel geswitched terug naar het pijpen "schoenmaker blijf bij je leest"

Daarna met de vriendin van elena, alina.
Eigenlijk een beetje hetzelfde verhaal alleen vond ik alina wel knapper dan elena en was ze iets voller wat het neuken lekkerde maakte.

Dat waren in vogelvlucht de sessies.

nog een colaatje genomen en douchen en klaar voor de terugreis

de thekefrau vroeg nog welke vrouw ik het beste vond, en gaf aan dat alina mij het best bevallen was.

Ok nu dan even snel de plus en minnen. (met in de gedachten houden dat ik normaal samen met een medeijsbeer ga, wat het vertoeven leuker en langer maakt, beetje ouwehoeren, mooi woordspeling)

plus:
Locatie: is mooi, sauna, bios, jacuzzi, einzelzimmer,speelweide enz.
eten:standaard
vrouwen:na mijn smaak redelijk aanbod, ik denk dat iedereen wel aan zijn trekken komt daar, alleen jammer dat er geen van de blondines aanwezig was die er po de website staan!
Bar: gezellig, aardige thekefrau
Sex: Jammer dat pijpen met condoom gaat voor de rest is de sex wel goed, niet gehaast of zoiets.

Ok dat was hem!!!

and remember it's nice to be important, but it is more important to be potent!

p.s hoop nu eindelijk dat mijn medeijsbeer tevreden is! zit me al een tijd aan de kop te zeuren dat ik de recensie moet schrijven om het forumniveau p stand te houden "ijsberen united"

Nu staan boven aan mijn lijst
1.TRAUMLAND
2.PITSTOP
3.LOVEFUCKTORY

pastprecies
3 mei 2009, 11:01
Gisteren samen met Punked een bezoek gebracht aan Baldis te Lengede.

Na een strenge voorselectie waar Poleposition te Kerpen (waar Wendy Somer en haar vriendinnen kwamen) en Dolce Vita te Wagenfeld te zijn afgevallen de wagen gestart en naar Lengede gereden. De keuze voor Baldis hebben we gemaakt omdat het bij Pole Position maar afwachten zou zijn of ze een goede vaste "crew" hadden (vanwege de slechte internetsite en gebrek aan recenties hier) en Dolce Vita viel af omdat we deze PT binnenkort al bezoeken. Lengede is drie uur rijden.

We arriveerden rond half drie en was qua inrichting precies zoals Punked hierboven heeft beschreven. Bij binnenkomst 120 euro betaald en aan de bar een kop koffie gedronken waarna de hele mooie Poolse Isabelle me een rondleiding heeft gegeven door de nette en mooi ingerichte PT. Ik was nog niet niet helemaal klaar voor mijn eerste sessie dus vriendelijk haar uitnodiging afgewezen omdat ik wist dat er nog vele sessies zulden volgen.

Er waren 10 dames aanwezig in de leeftijd van 20 tot 25 jaar. De meeste meiden waren zeker de moeite waard. De foto"s op de site kloppen dus:D

Heb over de hele dag 6 sessies gehad met de volgende dames: Fabienne, Isabelle, Alina, Natascha, Ania en Indonesie.
De sex was gemiddeld pmc en ze deden elke keer de condoom meteen al om, dus ook als Penetrater junior nog half aan het slapen was. Verder vond ik dat er weinig "extra" kon het voordeel was dat er prive kamers zijn en tot 18.00 was het erg rustig met gemiddeld 6 ijsberen op 10 dames:D
Daarnaast was er smiddags live bundesliga op de televisie en savonds hebben we de goede voetbalwedstrijd Real Madrid - Barcelona bekeken.

Het eten was niet bijzonder met rijst en kip en broodjes maar daarvoor bezoeken we ook geen Partytreff. Verder 2x in de jacuzzi en sauna geweest, lekker buiten in de zon gezeten en een massage gehad wat deze dag als erg geslaagd heeft gemaakt.

Rond de klok van 01.00 de Thekevrouw bis Baldis gezegt en naar huis gereden waar we door de vermoeidheid rond 04.30 uitgeblust arriveerden.